Trust Motors, importatorul automobilelor Peugeot in Romania, nu va participa la Salonul International de Automobile de la Bucuresti (SIAB), au anuntat oficialii companiei. Motivele: spatiul de expunere este impropriu si accesul, dificil.

"Am considerat ca participarea la Salonul Auto din acest an nu reprezinta un mod eficient de a promova modelele marcii Peugeot din cauza conditiilor improprii de expunere, mai exact locatia cort, total neadecvata acestui gen de eveniment considerat a fi international", au declarat reprezentantii Trust Motors.

Al doilea motiv pentru care Peugeot a ales sa nu participe la SIAB 2007 este legat de conditiile de acces la Salon, mai precis lucrarile de amenajare care se fac pe drumul national. "Toate acestea vor duce la diminuarea efectului pe care ar trebui sa-l aiba un salon international", au adaugat oficialii Trust Motors.

Reprezentantii companiei organizatoare a SIAB 2007, firma AMC APIA Expo, au declarat insa ca spatiul va fi mai bine organizat decit la editiile precedente, iar sediul actual va fi dezvoltat pentru saloanele auto care vor avea loc pe viitor in Bucuresti. "Nu avem cultura cortului. In Occident, toate expozitiile se fac pe structuri usoare, demontabile.

Sediul pe care l-am dezvoltat are toate premisele unuia international in viitor, chiar daca acum nu este ceea ce inseamna un spatiu expozitional", a declarat directorul general AMC APIA Expo, Victoria Lupu. Amplasamentul cuprinde actuala cladire Metro-Otopeni, precum si un pavilion usor din plastic si PVC, demontabil, cu o suprafata de 25.000 de metri patrati.

"Accesul pentru vizitatorii care vin cu masina personala va fi facut in colaborare cu politia rutiera, pentru fluidizare. In al doilea rind, se vor suplimenta mijloacele de transport in comun catre Otopeni", a mai spus Lupu.

Daca la ultimele doua editii marcile holdingului Tiriac Auto nu au fost prezente la SIAB, in acest an vor fi incluse marci precum Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover si Mazda. Tiriac si-a motivat decizia de a nu participa invocind spatiul insuficient alocat de organizatori marcilor pe care le reprezinta in Romania.

Grupul Tiriac includea pina anul trecut si marcile Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Dodge si Jeep. Dreptul de importator general al acestor branduri a fost preluat, incepind cu 1 ianuarie 2007, de DaimlerChrysler Automotive Romania, la care omul de afaceri roman detine 49%, restul apartinind concernului germano-american.

integral in Cotidianul