Bussines Standard

Trusturile de presa investesc tot mai mult in new media

de     Business Standard
Marţi, 11 septembrie 2007, 0:00



trusturile de media se luptau pana acum prin lansarea de noi titluri pe print sau de noi televiziuni de nisa. Subiectul recent de disputa il reprezinta insa segmentul de new media. Anul acesta, numarul de utilizatori de internet este estimat la sapte milioane.

Analistul media Rares Petrisor, manager general la Media Pozitiv, considera fireasca migrarea trusturilor de presa catre online. “Profitul vine din audienta si, in momentul in care traficul urias pe internet a devenit un potential target si pentru presa, trusturile isi indreapta atentia catre online”, mai spune acesta.

Cea mai recenta miscare vine de la trustul de presa Realitatea-Catavencu, care anunta o noua structura a diviziei de new media. Dragos Stanca va prelua, pe langa activitatea de coordonare a diviziei de publishing, si noua divizie de new media. Dragos Stanca crede ca interesul trusturilor de presa pentru new media vine din trendul pietei.


“Piata creste exponential, chiar daca in cifre absolute veniturile atrase de new media sunt inca mici, undeva intre sase si opt milioane de euro anul acesta, fata de sub cinci milioane anul trecut. Toti playerii care conteaza mizeaza pe o crestere asemanatoare si in anii urmatori, de unde si investitiile mai mari in acest domeniu”, precizeaza Stanca.

Realitatea-Catavencu isi propune sa dezvolte si sa consolideze un portofoliu solid si logic de site-uri si portaluri, precum si noi aplicatii. “Mizam si pe inovatie in domeniu, e-catavencu.ro fiind doar un exemplu in acest sens”, completeaza Stanca.

Mihai Seceleanu, director general Internet Corp, companie care editeaza mai multe site-uri, printre care si www.wall-street.ro sau www.9am.ro, spune ca acest fenomen se intampla oriunde in lume. “Era de asteptat si mi se pare logic ca trusturile de presa sa se dezvolte pe online, asta ne obliga sa fim mai buni”, precizeaza acesta.

Una dintre primele entitati media care au facut pasul spre new media este Gazeta Sporturilor. In prezent, site-ul www.gsp.ro aduna saptamanal peste 760.000 de vizitatori, fiind cel mai accesat portal din categoria stiri/mass-media din trafic.ro si al doilea in clasamentul general.

Urmatoarele trei pozitii ale clasamentului din trafic.ro sunt ocupate de site-urile: prosport.ro, libertatea.ro si evz.ro, care apartin trustului Ringier.
integral in Bussines Standard








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


90 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by