Loteria Romana - cel mai valoros brand din Romania

de Dragos Comache     HotNews.ro
Marţi, 18 septembrie 2007, 0:00



Loteria Romana este cel mai valoros brand din Romania, fiind estimat la 35 milioane de euro. La nivel european, Loteria Romana ocupa locul 758, se arata intr-un studiu al Institutului European pentru Studierea Brandurilor din Viena, ce cuprinde 3000 de marci.

Primele zece branduri romanesti au o valoare totala de 86 de milioane de euro. Aproximativ 42% din acest total este contributia industriei jocurilor de noroc, urmata in ordine de industria bunurilor de consum si industria utilitatilor, fiecare cu cate 16%.

In functie de capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economica, Romania se plaseaza pe locul 24 in Europa, raportul dintre valoarea primelor zece marci din Romania si Produsul Intern Brut (PIB) fiind de 0,05%, iar PIB pe cap de locuitor se ridica la 12.986 euro.

Capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economica a tarii este ilustrata de relatia intre Produsului Intern Brut (PIB) pe cap de locuitor si raportul dintre valoarea cumulata a primelor zece branduri si PIB.

La nivel european, prima pozitie revine marcii finlandeze Nokia, cu o valoare de 32,33 miliarde de euro, urmata de LVMH estimat la 29,83 miliarde de euro, Unilever - 25,13 miliarde de euro, Telefonica - 23,85 miliarde de euro, si Vodafone - 22,55 miliarde de euro.

Studiul Eurobrand 2007, prezentat de catre Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena, a fost realizat prin cercetarea a 3.000 de branduri si 16 industrii din 24 de tari.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


392 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    glumiesti, 35 mil EUR (Marţi, 18 septembrie 2007, 17:33)

    meme [anonim]

    Ce studiu de cola cao.
    Orice brand de bere romaneasca mai decenta are un profit brut anual peste 35 milioane, ceea ce inseamna ca brandul poate valora linistit de 10x mai mult...
  • 0 (0 voturi)    
    ia mai lasati reclama la loterie (Marţi, 18 septembrie 2007, 19:37)

    gigi [anonim]

    asa pute a ghervasiuc reclama asta de doi bani !!!
  • 0 (0 voturi)    
    nestle (Marţi, 18 septembrie 2007, 20:21)

    bebe [anonim]

    dar dece gigantul alimentar nestle care are cifre de afaceri de 100 miliarde euro nu e in topul european
  • 0 (0 voturi)    
    brand de hoti (Marţi, 18 septembrie 2007, 22:36)

    zorro [anonim]

    Mai bine ati face o statistica sa vedeti: cate trageri "normale" au fost in anii astia (pe ani) si cate "speciale"?
    Si de ce postul de director "se da" pe criterii politice? De corect ce se lucreaza acolo si de putini bani care circula pe cai nestiute?
    Ete, na!
  • 0 (0 voturi)    
    to #3 (Marţi, 18 septembrie 2007, 23:23)

    saptecase [anonim]

    poate fiindca elvetia nu e membru UE.

    Cum poate fi prezenta loteria romana sau a oricarui stat intr-o asemenea statistica? Cum poti sa compari loteria cu o afacere adevarata? Afacere in sensul de plan de investitii, riscuri de faliment, locuri de munca create si altele. O fi statistica de branduri, dar nici chiar asa.

    Number two: Loteria romana nu e de vanzare si nu va fi in veci, pe cand Nokia si Vodafone nu se stie.
  • 0 (0 voturi)    
    Cred ca e o eroare (Marţi, 18 septembrie 2007, 23:41)

    aha [anonim]

    E lesne de observat ca pe primul loc ar trebui sa fie Circul de
    Stat, nu Loteria. Mai calculati baieti, mai calculati.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by