Principalele publicatii economice de pe piata romaneasca au lansat sau sunt pe cale sa lanseze campanii de repozitionare sau de imagine, noteaza Iann pe blogul lui, analizand modul cum se prezinta, mai nou, aceste saptamanale in fata publicului.

Cele mai substantiale schimbari apar la Capital, ziar care se prezinta cu un nou slogan, “Capital. Experienta in contul tau”.

Schimbarile decanului de varsta si vanzari de pe piata de profil include unele schimbari de layout, dar nesemnificative.

Campania este derulata pe print (machete in publicatiile Ringier, BMG, Sanoma si noua publicatii regionale), radio (spoturi pe Europa FM, Radio21, Kiss FM, Magi FM, Radio Guerrilla, Radio Total), TV (Kanal D), online (e-banners pe site-urile trustului) si outdoor (cinci locatii in Bucuresti), a declarat, pentru blogul lui Iann, Mihaela Stanculescu, director de marketing - ziare de referinta la Ringier.

Campania de imagine va fi urmata de “abonariada” specifica sezonului octombrie-ianuarie.

Iann scrie ca si Business Magazin are campanie de print, radio si outdoor, in timp ce Saptamana Financiara a redus pretul la 7 RON, continuand campania cu DVD-uri.

Pe blog este citata si Cristina Atanasiu, coordonator promovare publishing&events la Banii Nostri, publicatie care a anuntat o campanie de 400.000 de euro pe print, radio, online, outdoor, newslettere cu spot video, sampling-uri in mai multe locatii si ascensiuni cu balonul.

Bloggerul noteaza insa ca la doua saptamani dupa anuntarea campaniei Banii Nostri a ridicat pretul la 2 RON doar pentru a reveni la 1,5 RON. Si in acest caz este “pe teava” o campanie de abonare cu premii si cadouri pentru cititori.

Comenteaza pe blogul lui Iann