Agentia media Zenith Media ocupa primul loc in Raportul de Vanzari pe Agentii pe 2006 publicat de compania de evaluare a agentiilor media RECMA, care ia in calcul valorea oferita de portofoliul de clienti ai agentiilor, dar si cifrele declarate de management. Potrivit raportului, agentia detine o cota de piata de 9,4%.

Pe urmatoarele locuri in clasament se situeaza Universal McCann, cu o cota de 8,7%, si Media Direction - cota de 8,6%. Agentiile Starcom si Mediacom, ce detin o cota de piata de 7,5%, respectiv 6,8%, se claseaza pe locurile patru si cinci.

Zenith Media face parte din reteaua internationala ZenithOptimedia.

Research Company Evaluating the Media Agency Industry (RECMA), detinuta de Alberique de Preval, este o companie de cercetare a agentiilor de media la nivel mondial.

Primul raport al companiei a fost publicat in 1999. Incepand cu anul 2004, RECMA studiaza peste 600 de agentii de media din lumea intreaga si elibereaza cate un raport lunar in 52 de tari. Documentarea companiei se face in baza unei retele care include peste 300 de parteneri (presa, companii de cercetare specializate in monitorizarea publicitatii, consultanti media).