Asa cum am mai scris, pe 11 octombrie, la Howard Johnson are loc conferinta “Inovatia in media 2007″, organizat de Media Management Institute si Freedom House.

Daca scrieti un comentariu/eseu pe tema “Inovatia in media romaneasca dupa 1989″, puteti beneficia de una din cele trei invitatii pe care le pun la bataie aici, prin amabilitatea Aurei Iordan, de la Media Management Institute. Iata mai intai despre ce e vorba la conferinta, pentru ca dupa aceea sa vedeti conditiile de concurs.

“Inovatia in media 2007″ e o succesiune de prezentari despre noi trenduri in media, sustinute de vorbitori cunoscuti.

Favoritii mei de pe lista:

- Jim Chisholm, consultant care are in portofoliu proiecte cu “The Guardian”, “FT” sau “Le monde”, - Dragos Stanca, singurul GM de grup mare (Realitatea-Catavencu) care a pornit din jurnalism

- Catalin Tolontan, care ar fi putut sa ramana o vedeta a presei sportive, dar si-a construit o reputatie cu totul aparte pe zona informatii pertinente din media, analize manageriale etc.

- Ioan Margarit, prietenul meu de la HotNews, care a facut un business de aproape un milion de RON (cifra de afaceri pe 2006) pornind de la un calculator si o antena de FX, in 2000.

Programul poate fi consultat aici. Asa cum se vede, exista taxe de participare, ca la orice eveniment de aceste dimensiuni.

Tocmai de aceea, am cautat si gasit trei invitatii gratuite la eveniment. Concursul e dupa cum urmeaza:

- comentariu de 2000-5000 de semne pe tema “Inovatia in media romaneasca dupa 1989″, postat aici, in subsol, sub forma de text curgator sau de link la un text de pe site-ul/blogul autorului. Fiindca ma astept sa apara intrebari, va rog sa insotiti postarile de mentiunea: “pentru concurs”, ca sa stim ce luam in considerare si ce nu.

- poate participa: oricine, cu exceptia oamenilor din top si middle management (grupuri de media, agentii), pentru care taxa de participare nu cred sa constituie o problema. Cu alte cuvinte: jurnalisti aflati sub redactor-sef adjunct in ierarhie, alti oameni din grupurile de media cu pozitii asemanatoare, bloggeri, copywriteri si oricine altcineva decide sa se inscrie.

- strict necesar: o adresa de mail reala, pentru ca sa putem lua legatura in caz de succes. Altfel zis, puteti scrie cu pseudonim, dar se va sti cine sunteti daca ati castigat si apareti la conferinta.

- juriu: Aura Iordan, GM Media Management Institute, organizatorul conferintei. Bradut Ulmanu, prof la FSJC, blogger (Jurnalismonline.ro), trainer la NewsIn. Subsemnatul, despre care aflati detalii de aici si de aici.

- criterii de evaluare: pertinenta comentariului/eseului, logica, argumentatia. Ne intereseaza mai curand un punct de vedere original, fundamentat, decat fraza rotunjita. Pe de alta parte, scrisul cu “sh” si “tz”, grafia neglijenta, de forumuri vor descalifica textele.

- termen-limita de postare a comentariilor: duminica, 7 octombrie, ora 24.00.

- hinturi: nu e musai sa va ocupati de toata media romaneasca, puteti lua un segment sau un om. Puteti fi la fel de bine analitici si bazati pe cifre, dar si speculativi la modul articulat si creativ.

- disclaimer: vom tine stacheta destul de sus, ceea ce inseamna ca la limita, concursul s-ar solda cu zero premii. In ipoteza fericita ca vor fi mai mult de trei texte bune, vom avea in vedere suplimentarea numarului de premii/invitatii gratuite.

Dezbate pe blogul lui Iulian Comanescu