In sfarsit, un mare designer de moda s-a gandit ca ies bani buni din vanzarea de haine care nu exista. Potrivit Reuters, casa de moda italiana Armani a deschis, la mijlocul acestei saptamani, un prim magazin de desfacere a produselor sale in Second Life, universul virtual tridimensional accesibil pe internet.

Vizitatorii acestui „emporium online”, care copiaza fidel toate caracteristicile magazinului real al designerului din Milano, isi vor putea adjudeca haine, accesorii si ce se mai vinde prin acest butic, folosind moneda practicata in Second Life, anume Linden-dolarul (convertibil in moneda reala, la rata de 250 de Linden-dolari contra un dolar SUA).

Internautii se vor putea plimba prin magazin unde vor gasi produse comercializate sub toate marcile casei de moda: Emporio Armani, Armani Jean Stores, Armani Fragance si Cosmetics.

In magazin exista chiar si o cafenea, Armani Caffe. Pentru cei pe care hainele virtuale nu-i satisfac pe deplin, chiar daca le golesc buzunarele cat se poate de real,

magazinul din Second Life va intermedia o legatura cu pagina de internet a magazinului adevarat al grupului Armani, de unde pot achizitiona si varianta propriu-zisa a vesmintelor - tot pe bani reali.

Cu ocazia lansarii magazinului, Giorgio Armani si-a anuntat intentia de a intra in Second Life joi, prin intermediul avatarului sau, pentru a fi intervievat de Candy Pratts Price, directoarea revistei online Style.com.

Armani si-a pregatit si un avatar care sa il reprezinte - un tip inalt, cu corp bine cladit (gratie miracolului internetului) si cu binecunoscutul par argintiu care il defineste pe designerul italian.

„In sfarsit, voi putea fi in doua locuri in acelasi timp”, a spus designerul, care si-a propus sa fie tot timpul disponibil in magazinul virtual.

„Abia astept sa ii cunosc pe acei rezidenti din Second Life care vor vizita magazinul”, a mai spus Armani, adaugand ca alter-ego-ul sau „va fi prezent cam tot timpul, ca sa verifice cum merge magazinul”.

Integral in Gandul