Volkswagen isi schimba strategia de comunicare si adopta un nou slogan. Dorinta germanilor este ca brandul Volskwagen sa devina un substitut pentru ideea de vehicul, asa cum brandul Xerox, Coca-Cola sau Adidas au devenit nume generice pentru gama de produse din care fac parte. Prin urmare, noul slogan al Volkswagen este acum „Das Auto”.

Traducerea in engleza, dar si in aproape orice limba este simpla si pastreaza nealterat mesajulpe care vrea sa il transmita producatorul auto: „Volkswagen, The Car (Masina)”.

Procesul de rebranding a fost demarat in timpul salonului de la Frankfurt din acest an, odata cu lansarea masinilor din era „Blue Motion”.

Vechiul mesaj pe care VW incerca sa il transmita soferilor declara „dragostea pentru automobil” si fusese lansat tot la Frankfurt, dar in 2003. Mondializarea brandului Volkswagen ii face pe oficialii companiei sa declare: „Niciodata nu ceri o limonada maro, ci ceri Coca-Cola. Noi credem ca suntem in aceeasi pozitie”.

In Romania circula vorba „in lume exista doua feluri de masini: germane si restul”. Daca e sa ne luam dupa o astfel de afirmatie, atunci pozitia de forta a Volkswagen si noua lor strategie de comunicare poate avea sanse mari sa se impuna.

integral in StiriAuto.ro