Cei mai multi care activeaza in aceasta industrie spun ca publicitatea online va fi anul acesta cuprinsa intre 8,5 si noua milioane de euro. Ultima cifra vehiculata privind volumul incasarilor din publicitate pe mediul online a fost cea de 12 milioane de euro.

Afirmatia a fost facuta de Dana Negoescu, marketing & communication manager Cosmote, care a citat surse din piata.

Orlando Nicoara, director general al companiei Media Pro Interactiv, spune ca aceasta piata nu va atinge mai mult de noua milioane de euro anul acesta. “Cred ca promovarea pensiilor private in mediul online va aduce un plus de 500.000 de euro”, considera Orlando Nicoara, care coordoneaza site-urile trustului de presa Media Pro.

Magdalena Zander, senior sales manager al regiei de publicitate Boom, spune ca estimarea de 8,5-9 milioane de euro a pietei de publicitate online este una realista. Magdalena Zander declara ca agentia pe care o coordoneaza are un target de 3-3,5 milioane de euro pentru anul 2007, pe care spera sa-l depaseasca.

Alin Zainescu, managing partner al agentiei de comunicare New Media Agency, estimeaza piata publicitatii online la noua-zece milioane de euro. “Suntem o agentie full-service, care face si cumparare de media, iar aceasta estimare se bazeaza pe ceea ce facem noi”, precizeaza Alin Zainescu.

Conform Media Fact Book, editata de agentia Initiative Media, piata publicitatii online in 2007 este estimata la 8,5 milioane de euro. De asemenea, Initiative Media sustine ca veniturile din publicitatea online au crescut anul acesta fata de 2006 cu peste 50%.

Un articol de Bobi Neacsu

Integral in Business Standard