gentia de publicitate McCann Erickson a fost desemnata, pentru a doua oara consecutiv, agentia anului la Festivalul de publicitate Golden Drum, organizat la Portoroz, in Slovenia.

Agentia a adunat 46 de puncte, in urma jurizarii lucrarilor inscrise in festival, si a fost urmata, la o distanta de 15 puncte, de agentia DraftFCB Kobza Werbeagentur GE din Austria, apoi de McCann Erickson Israel, de Moment New Ideas Company din Serbia si de JWT Warsaw din Polonia.

Titlul de agentia anului a fost castigat si la editia de anul trecut a festivalului de McCann Erickson Romania, iar in urma cu doi ani, de Leo Burnett Romania.

Adrian Botan, CEE Creative Director McCann Erickson, a declarat, imediat dupa ceremonia de premiere, ca, anul acesta, premiile au fost decernate corect, iar juriul a fost, de asemenea, corect. El a spus insa ca juriul a dat prea multe premii anul acesta, fata de anii trecuti.

“Lista de nominalizari nu a fost extraordinara, mai ales pe partea de TV, la primele categorii”, a spus el. Referitor la faptul ca McCann a fost agentia cu cele mai multe inscrieri din festival, Botan a spus ca nu crede ca acest lucru a ajutat la castigarea titlului cel mare. “Numarul mare de lucrari inscrise conteaza intr-o masura, dar nu a fost numai asta. A fost doar asa, ca

sa evit hazardul, care vine din subiectivismul juriului”, a spus el.

McCann Erickson a castigat, la ceremonia de premiere a Golden Drum, premii la categoriile TV, Print si Advertising Campaigns. Cel mai important premiu este un Grand Prix, castigat la categoria Print, pentru lucrarile “The Family” si “The Couple”, realizate pentru o campanie pentru siguranta in trafic.

La categoria TV, agentia a primit un Golden Drum pentru lucrarea “Long list”, realizata pentru Geta Voinea Hairstyle, un Golden Drum pentru lucrarea “Sleeping”, realizata pentru Foton si un Silver Drum cu lucrarea “The Hospital”, pentru o campanie vizand siguranta in trafic.

De asemenea, McCann a castigat un Silver Drum pentru lucrarile “Apocalypse later” si “Peace and peace”, realizate pentru Maggi, la categoria Print, iar la categoria Advertising Campaigns, a primit un Golden Watch pentru lucrarea “Sprite Icstrim - Help Line”, realizata pentru Sprite.

de Sorina Iordan

integral in Bussines Standard