Traian Basescu a lansat candidatii PD pentru europarlamentare

de B. Blagu     HotNews.ro
Luni, 22 octombrie 2007, 0:00


Imagine: Realitatea TV

Pe parcursul zilei, cei 45 de candidati de la lista PD au prezentat prezinte, fiecare, prioritatile temelor de campanie ce le-au fost repartizate.

Lista candidatilor PD

1. FRUNZAVERDE SORIN
2. ANASTASE ROBERTA ALMA
3. FILIP PETRU
4. IACOB RIDZI MONICA MARIA
5. MARINESCU MARIAN JEAN
6. PETRE MARIA
7. NICULESCU RARES LUCIAN
8. ZLOTEA MARIAN
9. DAVID DRAGOS FLORIN
10. POPA MIHAELA
11. DUMITRIU CONSTANTIN
12. BULZESC NICODIM
13. BODU SEBASTIAN VALENTIN
14. RUS FLAVIU CALIN
15. MANOLE ADRIAN
16. MATULA IOSIF
17. RADULESCU ROMEO
18. CHIRITA CALIN CATALIN
19. DUMITREL ION
20. NAZARE ALEXANDRU
21. HAMBASAN IOAN LUCIAN
22. VIMAN VASILE
23. IVAN MARIUS BOGDAN
24. CARJA GHEORGHE
25. HREBENCIUC FLORIN ALEXANDRU
26. IOAN RALUCA DANIELA
27. VARLAN GEORGETA LUMINITA
28. ANTONESCU ELENA OANA
29. GLAVAN CONSTANTIN CATALIN
30. MOCANU ADRIAN TEODOR
31. PETRESCU CRISTIAN
32. COSTEA SIMION
33. GHIORGHITA FLORIN IOAN
34. CRUCEANU CRISTINA ROXANA
35. MANDE DANIEL
36. MUSAT EMIL
37. PATICA IULIANA ANTOANELA
38. CHIRIAC AURELIAN
39. MIROSEANU LIVIU ALEXANDRU
40. TATU GHEORGHE
41. GLIGA RALUCA MARIANA
42. CHIRCU DOINITA MARIANA
43. ABRUDAN IOAN
44. MALE DORIN
45. ENACHE SORIN

Doi "dalmatieni" pe lista PD

Coalitia pentru un Parlament Curat a dat duminica publicitatatii lista neagra a candidatilor pentru Parlamentul European. PD are doi dintre cei 12 "dalmatieni" care figureaza pe lista.

Petru Filip, locul trei pe lista PD pentru PE este acuzat de conflict de interese in raport cu afacerile familiei sau ale unor apropiati, care ar beneficia de contracte cu autoritatile locale.

Tot de la PD, Marian Zlotea, locul opt pe lista PD pentru PE, nu corespunde profilului de integritate deoarece presa a semnalat despre faptul ca fundatia acestuia a primit o finantare de la administratia locala in perioada in care el detinea o pozitie publica in administratie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


1220 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ce sa caute acolo Basescu? (Luni, 22 octombrie 2007, 12:49)

    Eu [anonim]

    Pun pariu ca in centrul atentie nu va fi Frunzaverde, cap de lista, ci Basescu, capul PD-ului.

    Oricum, ne-am obisnuit ca Basescu sa incalce Constitutia!
  • 0 (0 voturi)    
    Base' (Luni, 22 octombrie 2007, 13:12)

    alex [anonim]

    Fara a fi tendentios, care e explicatia ca a participat doar la o lansare de liste europarlamentare? Base' e presedintele tuturor romanilor si trebuie sa mentina echidistanta fata de partide.
  • 0 (0 voturi)    
    lista euro (Luni, 22 octombrie 2007, 13:24)

    mihai [anonim]

    iar hrebenciuci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,ni s-a cam luat,de anumite nume,nu??????????
  • 0 (0 voturi)    
    Problema (Luni, 22 octombrie 2007, 13:25)

    Alex [anonim]

    De ce are lista 45 de locuri ???

    Romania nu are decat 35 de locuri in parlamentul european.


    Se asteapta cumva sa ia peste 100% din voturi?
  • 0 (0 voturi)    
    explicatie simpla (Luni, 22 octombrie 2007, 13:27)

    explicatie simpla [anonim]

    S-a dus ca a fost invitat!
    Se va duce oriunde va fi invitat!
  • 0 (0 voturi)    
    Hmmm ... (Luni, 22 octombrie 2007, 13:28)

    Johnny [anonim]

    Nu am fost de acord ca Iliescu cand a facut afise electorale cu PSD-ul, desi era in Presedintele- nepolitic al Romaniei.

    Consider ca ceea ce face Basescu e total necorect, desi sunt un simpatizant al acestuia.

    Interesant a se citi:
    http://www.hotnews.ro/articol_87458-Mitica-Dragomir-intra-in-PD -de-Ioana-Lupea.htm

    Mi-e urat ce se intampla acum cu PNL-ul, dar mi-e groaza ce o sa urmeze cu PD-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    alex @2 (Luni, 22 octombrie 2007, 13:31)

    x1 [anonim]

    daca ceilalti nu l-au invitat?

    nu basescu incalca constitutia si sleahta liberalo-pesedista & 322 parlamentari pucisti
  • 0 (0 voturi)    
    Constitutional (Luni, 22 octombrie 2007, 13:41)

    Aph [anonim]

    Dupa cum bine va amintiti, Basescu a participat si la vacanta TSD, atunci cand a fost invitat...
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu incalca constitutia (Luni, 22 octombrie 2007, 13:45)

    Eu [anonim]

    Si daca a fost (chipurile) invitat, inseamna ca a si fost obligat sa participe?

    Hai sa fim seriosi.....Te pomeni ca nu a putut refuza invitatia....Sarmanu.......

    Fara Basescu, PD e un nimeni, iar fara PD, Basescu va fi un nimeni!
  • 0 (0 voturi)    
    pt alex 4 (Luni, 22 octombrie 2007, 13:48)

    claudiu [anonim]

    La alegeri sunt persoane candidate=numarul de locuri, plus un numar de supleanti. Este valabil si pentru parlamentare si alegerile locale (cele la care alegerea se face pe liste).
  • 0 (0 voturi)    
    Distractiv (Luni, 22 octombrie 2007, 13:49)

    Catzel [anonim]

    Deci, presedintele Romaniei se afla in prezidiul Partidului Democrat. Recte, toti romanii sunt PD-isti. Recte, votam 100% cu PD iar lui tata Basescu o sa-i creasca pletele din tinerete la loc.
    Hai sa fie fara batranete, ca a lui taica Iliescu!

    Vreau sa vad in 2040 un Basescu reloaded, la fel cum taica Iliescu pare ca isi incepe ziua cu 20 de doze de bautura energizanta si, poate, nitica substante halucinogene.

    Doamne, de ar fi folosita aceasta energie in folosul Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    regele base... (Luni, 22 octombrie 2007, 13:51)

    mihai [anonim]

    1. base nu este invitat ci se autoinvita
    2, e pd si probabil ca aceasta manifestare a fost organizata de base
    3. base ar trebui sa se intalneasca cu sefii celorlalte tari nu cu sefii mafiei din romania
    4, omu pana nu moare de foame nu se rascoala, deci base o sa ramana mult si bine ...si mie imi sunt simpatici marinarii dar nu si "parasutele batrane" care manuiesc carma
    5. ar trebui sa ne fie rusine ca ne este insultata inteligenta , personalitatea si integritatea ...dar nu ne e....nu ne-a fost niciodata .....cititi din urma (istorie)
  • 0 (0 voturi)    
    modificarea Constitutiei (Luni, 22 octombrie 2007, 14:02)

    claudiu [anonim]

    Prevederea ca presedintele nu trebuie sa fie membru de partid este desueta. Ea e mostenirea unei stari de fapt, de la inceputul anilor '90. E totusi nefiresc sa ii ceri lui Basescu sa stea departe de PD, cum la fel de nefiresc a fost sa ii ceri lui Iliescu sa stea departe de PSD sau lui Cosntantinescu de CDR. In final, accederea la putere s-a facut cu oamenii din acele partide. Daca s-ar lasa pentru o clipa deoparte ambitiile prostesti, toti am fi de acord ca e o modificare binevenita.
  • 0 (0 voturi)    
    Si eu... (Luni, 22 octombrie 2007, 14:05)

    cujo [anonim]

    Ptr. 9

    "Fara Basescu, PD e un nimeni, iar fara PD, Basescu va fi un nimeni!"

    Da, insa vezi, impreuna sunt cineva.
  • 0 (0 voturi)    
    lasati carcoteala!!! (Luni, 22 octombrie 2007, 14:06)

    lizuka [anonim]

    Da...ar fi ok sa avem un presedinte poster sau afis...sa zambeasca si atat (--> vezi Iliescu). Asta pentru UNII!!! Foarte bine ca face ceea ce face! Nu cred ca a fost invitat de vreun partid si nu a dat curs invitatiei. Foarte bine si pt PD! Bravo lor! Deocamdata Base nu e pe afise electorale si nu face nimic pe la spate.
    Chiar daca "ii face" pe unii, ii face pe fata!
    Nu mai fiti invidiosi si carcotasi! Strica la ten!
  • 0 (0 voturi)    
    s-a dus si "dreapta" (Luni, 22 octombrie 2007, 14:15)

    seba [anonim]

    S-A DUS NAIBII DREAPTA. Nu e nici o diferenta intre PNL cu Caltabosii lor si basescu cu PD -rastii lui
  • 0 (0 voturi)    
    pt. 15 (Luni, 22 octombrie 2007, 14:33)

    ion [anonim]

    liyuca tata, se pare ca ai venit din padure. basescu a venit la manifestare nu pentru ca a fost invitat, ci pentru ca nu avea cine sa o conduca.
  • 0 (0 voturi)    
    repliez (Luni, 22 octombrie 2007, 15:10)

    alex [anonim]

    x1@7 + lizuka@15: "Presedintele s-a dus la lansarea listelor PD pt ca a fost invitat". Asta e o explicatie puerila. Presedintele se duce oriunde este invitat? Daca il invita PNL la lansarea listelor pentru europarlamentare credeti ca s-ar fi afisat cu Tariceanu la prezidiu? Sa fim seriosi. Personal inteleg lupta politica si lipsa de compromisuri (tot respectul pt ca politica romaneasca este un fel de cazan cu apa clocotita in care se arunca la gramada tot felu de ciorapi murdari) dar Base' e Presedintele nostru al tuturor si trebuie sa fie (sau macar sa para) echidistant. Mai ales ca PD conduce detasat in sondaje si pare sa nu aiba nevoie de "locomotiva" pt a castiga alegerile.

    Pt claudiu@13- Daca Presedintele ar fi ales de catre Parlament, ce spui tu ar avea sens, dar cata vreme Presedintele este ales prin vot direct de catre cetateni nu mi se pare deloc desueta prevederea ca Presedintele sa fie echidistant si sa nu fie membru al vreunui partid politic. El este un Presedinte al poporului/cetatenilor, si nu al partidelor.
  • 0 (0 voturi)    
    Invitatie Pt. Conducatorul Iubit!!! (Luni, 22 octombrie 2007, 15:15)

    mtg [anonim]

    Eu il invit pe conducatorul nostru iubit, reprezentantul a tot ceea ce este drept si fara pata pe Pamant, sa se duca dupa Flota (stie el care), si dupa bordurile de granit din Bucuresti, dupa gropile din autostrada Bucuresti - Pitesti, pt. care a semnat 2 contracte de reface, dupa contractele de maturat sina, si sa ia si mafia PD cu el!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ce dragut (Luni, 22 octombrie 2007, 15:31)

    ulrich [anonim]

    foarte frumos din partea lui basescu; doar nu era sa-si lase la greu simpatizantii si pe cei care la-u sprijinit; nu se face; evorba de politete ,de educatie si caracter ,vorba lui hagi; dc nu aparea basescu sa ne mai arate dantura atent ingrijita si suvita pieptanata, cine mai prezida sedinta; il lasau pe boc boc;partca nu are acelasi impact;tb o pers cu notorietate;si ce lista lunga de candidati are PD-ul, toti numai unul si unul; eu zic sa mai adauge pana la 70 ca sa castige ei toate posturile si sa poata trimite oameni in ture;ca la fabrica :))
  • 0 (0 voturi)    
    ce dragut (Luni, 22 octombrie 2007, 15:32)

    ulrich [anonim]

    foarte frumos din partea lui basescu; doar nu era sa-si lase la greu simpatizantii si pe cei care l-au sprijinit in 2004; nu se face; e vorba de politete ,de educatie si caracter ,vorba lui hagi; dc nu aparea basescu sa ne mai arate dantura atent ingrijita si suvita pieptanata, cine mai prezida sedinta; il lasau pe boc boc;parca nu are acelasi impact; tb o pers cu notorietate;dar ce lista lunga de candidati are PD-ul, toti numai unul si unul; e bine sa fii la putere
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine (Luni, 22 octombrie 2007, 15:32)

    Candidatul dezgustat [anonim]

    Daca va uitati putin mai atent pe lista o sa vedeti niste ilustri necunoscuti care nu au contribuit cu nimic la mersul (mai) bun al lucrurilor. Ma mir cum de mai au tupeul sa isi anunte candidatura publica. Dar la PD se pare ca nu trebuie sa ma mai mir de nimic. Nu voi vota la scrutinul din 25 noiembrie -sau cand naiba o fi- din simplul motiv ca nu am pe cine. Implicit nu voi vota pe stimabilii de pe lista. La munca, nu la candidaturi!
  • 0 (0 voturi)    
    Amuzant (Luni, 22 octombrie 2007, 16:01)

    Misha [anonim]

    Mancatorii de rahat sunt primii la comentarii. Mai baieti, se vede ca stati la panda ! :)
  • 0 (0 voturi)    
    LA VOT. (Luni, 22 octombrie 2007, 16:02)

    DAN [anonim]

    Io am cu cine vota .VOTEZ P.L.D.
  • 0 (0 voturi)    
    @Candidatul dezgustat (#22) (Luni, 22 octombrie 2007, 16:06)

    Vali [anonim]

    Ai dreptate, ilustrii necunoscuti de care zici nu s-au remarcat prin nimic: nu au furat, nu au luat spaga, nu au mintit ! Nu stiu ce se intampla cu ei, se comporta de parca ar trai in lumea civilizata, nu in Romania.
    P.S. Apropo, de ce esti dezgustat ? Pentru ca esti slugoi PNL ? Te inteleg, e neplacut...
  • 0 (0 voturi)    
    pt alex 18 (Luni, 22 octombrie 2007, 16:14)

    claudiu [anonim]

    In teorie sunt de acord cu tine. Practic, obiectiile mele sunt doua:
    -candidatii sunt sustinuti de partide si, cine ajunge presedinte, ajunge si datorita sprijinului unui partid
    -uman vorbind, ce ar trebui sa faca o persoana ajunsa presedinte, dupa ani multi petrecuti (la bine si la greu) alaturi de un grup de persoane. Sa se faca brusc ca nu ii mai cunoaste?

    Oricum, practica a aratat ca presedintele ramane apropiat de partidul care l-a promovat. E demagogic (si neproductiv zic eu) sa ii cerem sa nu-si mai recunoasca tovarasii de drum. Indiferent ca se numeste Iliescu, Constantinescu, Basescu sau cei care vor urma.
  • 0 (0 voturi)    
    limba romana (Luni, 22 octombrie 2007, 16:28)

    muciinceai [anonim]

    Cine stie limba romana sa-mi indice si mie ce articol din Constitutie (http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3#t3c2) interzice participarea presedintelui la o lansare de candidati la alegeri. Hai sa lasam "curat neconstitutionalul" pentru vremurile lui Caragiale.
  • 0 (0 voturi)    
    claudiu (Luni, 22 octombrie 2007, 17:42)

    alex [anonim]

    Legile exista pentru stoparea impulsurilor "umane" si "educarea" lor in scopul convietuirii sociale. Daca mie, uman vorbind, imi vine sa ma .... (la aprecierea voastra sa umpleti punctele) in mijlocul drumului inseamna ca o lege care imi interzice acest lucru ar trebui abolita??

    Presedintele este ales conform legii ca reprezentant direct al poporului, chiar daca POATE FI sustinut de partide (exista si candidati independenti). Pentru a fi reprezentant al intregului popor (nu al votantilor unui partid) trebuie sa ii reprezinte pe toti si sa fie echidistant, chiar daca acest lucru presupune niste eforturi intelectuale pe care politicienii nostri nu sunt sigur ca le pot indura.
  • 0 (0 voturi)    
    Traian Basescu si Partidul Democrat (Marţi, 23 octombrie 2007, 13:33)

    RazvanM [anonim]

    Partidul Democrat duce o lipsa acuta de lideri si politicieni de calitate si cu imagine, de aceea are nevoie de ajutorul lui Traian Basescu. Nu este, intr-adevar, interzisa de Constitutie sustinerea unuia dintre partide de catre Presedinte, dar acum 3 ani am strigat sus si tare ca nu-i corekt ce face Iliescu. Scuza ca "si ceilalti au facut la fel" este foarte slaba si as vrea sa lipseasca din limbajul politicienilor nostri.
    PD nu stie, nu vrea sau nu poate sa atraga oameni de calitate in randurile sale, care sa fie capabili sa-si creeze o imagine publica buna. Strabaterea tarii "la picior" nu este demodata si cred ca este cea mai eficienta metoda de a construi o imagine.

    Nu cred ca este nimeni naiv sa-si inchipuie ca oamenii din PD au o alta calitate decat oamenii din alte partide politice, atata timp cat criteriile de selectie si promovare sunt aceleasi. Daca PD castiga o "cota de piata" peste puterile sale la Europene, fara sa o merite, acest partid va deveni viitorul aspirator de lichele al Romaniei. Deci Traian Basescu ar trebui sa lase PD sa se descurce de unul singur!
  • 0 (0 voturi)    
    PD & TB (Miercuri, 24 octombrie 2007, 12:38)

    LaurentiuB [anonim]

    RazvanM are dreptate din pacate.PD duce lipsa de un lider adevarat. Fac parte din PD si pot spune ca singurul lider pe care l-a avut PD-ul de cativa ani incoace a fost Traian Basescu. Greseala cu sustinerea destul de la vedere a PD-ului a fost repetata de nenumarate ori.. dar am si eu o intrebare totusi.. Unde sa se duca daca nu acolo unde se simte si el bine? Cum a zis cineva .."s-ar duce la PNL la lansare daca l-ar invita?" ... eu cred ca s-ar duce.. problema e ca nu il cheama nimeni si nu se poate duce neinvitat ca pe urma e nesimtit. E cu dus si intors toata treaba asta. Inca sper in aparitia unui lider .. poate ca o sa fiu eu ala.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by