Peter Debreceny, presedintele Juriului international a celei de-a cincea editii a PR Award, a anuntat nominalizarile pentru principalele categorii ale competitiei, Campanii comerciale si Campanii non-comerciale.

Potrivit comunicatului de presa, din cele 22 de campanii comerciale si 30 de campanii non-comerciale inscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale si 12 non-comerciale.

Cei 12 membri ai juriului, specialisti in comunicare, practicieni de relatii publice si jurnalisti au considerat ca cele 28 de campanii nominalizate anul acesta dau dovada de un nivel ridicat de profesionalism, fiind bazate pe o buna cunoastere a asteptarilor grupurilor cointeresate si ale publicului companiilor si organizatiilor non-profit.

  • Nominalizarile la categoria Campanii comerciale sunt, in ordine alfabetica,

    Action Global Communications & Petrom, THINK:AHEAD - alege siguranta. Campania de Constientizare a Sigurantei Muncii
    Bergenbier & The Practice, Ziua Barbatului
    COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Campanie de comunicare a gradului de acoperire
    COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Managementul situatiei de criza pentru cartela EO 2000
    Geo Moisescu & Universal Horeca SRL, Eva din Plescoi
    Kick Off Events & Procter & Gamble - Gillette, Viitorul forbalului romanesc e in mainile tale
    McCann PR & Coca-Cola Romania, Lansarea Coca-Cola ZERO pe piata romaneasca
    Romtelecom, Elefantul care danseaza
    TVR, La urgenta
    Vitrina Advertising & Kronospan Sebes, Decide singur
    Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea DACIA LOGAN VAN
    Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Campania de iarna Pepsi
    Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, MOUNTAIN DEW SNOW GROUND ZERO - Campionatul National de Snowboarding
    Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN MCV
    Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN cu GPL si Ziua Internationala a Mediului
    Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Parteneriatul PEPSI - Federatia Romana de Fotbal - Conferinta de Presa.

  • La categoria Campanii non-comerciale sunt nominalizate, in ordine alfabetica:

    Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC), Bursa implicarii sociale
    Avon Cosmetics Romania, 1 din 8 femei
    Banca Transilvania, Clujul are suflet
    Carpatcement Holding & The Practice, Bucurestiul respira
    Fundatia Sensiblu & GMP PR, V-Days Campaign - 16 zile de activism impotriva violentei asupra femeii
    LaborMed Pharma, Daruieste din inima
    Ministerul Apararii & ARS Advertising, Alege cariera militara
    MOL Romania, Pot ajuta?
    PETROM & Ogilvy PR, Parcurile viitorului
    Salvati Copiii & Fundatia Marius Ivan, Violenta naste violenta
    URSUS Breweries & Prais Corporate Communications, Traieste cu masura
    Vitrina Advertising & ROMBAT, Cu bateriile incarcate pentru parcuri curate

    Cea de-a 5-a editie a Romania PR Award s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente in comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie si Romania, condus de Peter Debreceny, Presedintele Institute for Public Relations, USA. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanta in comunicare stabilite de International Public Relations Association.

    Marti, 6 Noiembrie, 18.30, la Opera Nationala Bucuresti, la Gala PR Award, vor fi inmanate premiile la categoriile 'campanii comerciale' si 'campanii non-comerciale', precum si premiile Junior PR Award. Juriul va acorda distinctia 'Comunicatorul Anului' si premiul 'Agentia Anului', informeaza organizatorii.