“In primul trimestru al acestui an avem o cota de 2,2%, situandu-ne pe locul opt pe piata romaneasca de notebook-uri. Pana in 2010, vrem sa ajungem printre primele cinci locuri”, a declarat brand managerul companiei, Mihai Carstea.

Potrivit lui Catalin Butolo, director de marketing al companiei K Tech Electronics, distribuitorul produselor Packard Bell in Romania, anul trecut, vanzarile de produse Packard Bell au crescut cu 511% comparativ cu 2005,

in special datorita segmentului notebook-urilor, dar si datorita introducerii calculatoarelor de tip desktop in portofoliul de produse K Tech.

“Vanzarile de laptopuri sunt in contiuna crestere de la an la an pe piata romaneasca, iar datele IDC sustin acest fapt. Astfel, daca in 2005, ponderea laptopurilor in totalul vanzarilor de calculatoare a fost de 17%, in 2006, aceasta a ajuns la 28%, iar pentru anul acesta este estimata o pondere de 35%.

Este posibil ca, in 2008, sa se ajunga la o rata de unu la unu in ceea ce priveste vanzarile de laptopuri si desktopuri pe piata romaneasca”, a declarat Catalin Butolo. In decembrie, vanzarile de notebook-uri de 12 inch sunt estimate sa ajunga la 7% din totalul laptopurilor vandute in Romania.

“La inceputul anului 2008, Packard Bell va fi achizitionat de Acer, iar acest lucru ne va aduce, in primul rand, preturi mai mici”, a mai spus Carstea.

Un articol de Mihaela Filip

Integral in Business Standard