Dupa 18 ani, Mercedes-Benz a decis sa-si revizuiasca identitatea de marca si sa-si modifice strategia de comunicare. Noutatile vor interveni incepand de luna viitoare si vizeaza, pentru inceput, suportul pentru comunicare, primul model promovat in noul stil fiind proaspat lansata Clasa C (foto).

Astfel, la binecunoscutul logo cu steaua in 3 colturi incadrata intr-un cerc, se va renunta la reprezentarea tridimensionala (3D) in favoarea celei bidimensionale, iar sigla propriu-zisa va fi separata de numele Mercedes-Benz, acesta din urma fiind plasat, de acum inainte, in partea de jos a machetelor grafice.

Firma germana incearca astfel sa dea un plus de greutate logo-ului sau - oricum, unul dintre cele mai cunoscute si apreciate in lume. Strategia va fi aplicata pentru toate modelele din gama, atat turisme, cat si vehicule utilitare.

De asemenea, in ideea ca logo-ul va avea un rol central in reclame, acestea nu vor reprezenta, in viitor, doar modelele promovate, ci si imagini arhitecturale sau cu oameni si diverse peisaje.

integral in AutoNews.ro