EvZ

Tinerii au invatat sa se vanda

de     Evenimentul Zilei
Sâmbătă, 27 octombrie 2007, 0:00


Foto: EvZ

La targul de joburi "Angajatori de top", studentii si absolventii au cerut, pe langa salarii mari, dezvoltare profesionala, avansari rapide si timp liber.


Pusi la patru ace, studentii si absolventii prezenti ieri la targul de joburi „Angajatori de top” au adresat intrebari pertinente angajatorilor. Chiar daca toti erau interesati de lefuri, pe care le vor, ca si in alti ani, foarte mari, au ezitat sa intrebe: „Cu cat ma platesti?”, cum faceau la alte editii.

Ei s-au aratat foarte interesati de slujbe in domenii ca inginerie, consultanta, achizitii, resurse umane, logistica. In continuare, joburile din IT sunt foarte solicitate, precum si cele din contabilitate-finante sau din domeniul bancar. Cerere foarte mare se inregistreaza si in sectoare ca telecom si externalizarea proceselor de afaceri.

La standul Genpact, de pilda, studentii se inghesuiau sa se intereseze de oferta generoasa: 500 de locuri de munca pentru IT si management financiar.

Cele mai dorite posturi, spune Dragos Gheban, business development manager al Catalyst, sunt cele de trainee (incepator) in domeniul bancar, analist credit, programator junior si consultant in implementarea solutiilor IT.

La targ sunt scoase la concurs 2.500 de joburi, cele mai multe in cadrul multinationalelor. Posturi ravnite sunt la Automobile Bavaria, Danone, Coca-Cola HBC, Unilever, Kraft, P&G, Praktiker, Carrefour, BRD, Bancpost, Adobe, Cosmote, UPC, Genpact, Ipsos Interactive Services, Accenture, Impact, Alumil. Este vorba despre pozitii de incepator si de middle management.

A crescut calitatea candidatilor

Numerosi tineri s-au interesat de programele de dezvoltare, de traininguri si de posibilitatea de a avansa. „Multi stiau exact ce post vor si cereau doar detalii specifice. Fireste, au fost si unii confuzi sau altii „total pe dinafara”„, spune reprezentanta firmei Cisco.

Si organizatorii targului, reprezentantii Catalyst Solutions, sunt de parere ca a crescut mult calitatea candidatilor. „Au inceput sa invete sa se prezinte la un interviu. Au la ei mape pline cu CV-uri si scrisori de intentie. Stiu concret ce vor, ceea ce dovedeste ca s-au informat inca inainte de deschidere de locurile de munca scoase la concurs.

A trecut, se pare, vremea cand candidatii doar lasau CV-urile la standuri si plecau, fara sa-i intereseze nici macar cum se numeste firma pentru care au candidat”, spune Anca Giurca, consultant al Catalyst Solutions.

Acum, tinerii vor, pe langa salarii mari, dezvoltare profesionala, avansari rapide si timp liber.
integral in EvZ








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


130 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by