Motoarele cresterii au fost, pentru persoanele fizice, creditele imobiliare si creditele de consum, iar pentru persoanele juridice, creditele pentru IMM-uri.

De asemenea, BRD a inregistrat rezultate foarte bune din activitatile de factoring si de carduri. In exclusivitate pentru Business Standard, presedintele director general al bancii, Patrick Gelin, a explicat ca BRD poate tinti cresteri atat ale profitului, cat si ale cotei de piata.

“Eforturile depuse in directia construirii de sinergii intre, pe de o parte, dezvoltarea comerciala pe toate pietele si, pe de alta parte, dezvoltarea retelei de unitati si-au demonstrat eficienta.

Vom incerca sa mentinem un ritm de dezvoltare ridicat, caracterizat de lansarea unor noi produse si servicii, si in cel de-al patrulea trimestru al anului 2007”, a declarat Gelin.

Profitul obtinut de BRD plaseaza banca pe pozitia secunda in topul castigurilor la noua luni, dupa BCR - cu 219,6 milioane de euro. Filiala din Romania a contribuit, astfel, cu peste 18% la profitul bancii-mama, profitul Societe General, a doua banca din Franta, fiind, la noua luni, de 1,12 miliarde euro.

Rezultatul brut din exploatare (fara impactul costului net al riscului) a ajuns la 978 milioane de lei (297 milioane de euro), in crestere cu 65% in comparatie cu septembrie 2006, se arata intr-un comunicat al bancii remis redactiei.

Un articol de Dan Popa

Integral in Business Standard