Alegeri SUA: „Minciuni”: Mai multe televiziuni americane au întrerupt discursul lui Trump

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:00 Actualitate | Alegeri SUA 2020


Trump a vorbit pentru prima dată de la noaptea alegerilor prezidențiale, dar mai multe televiziuni americane au decis joi seară să întrerupă difuzarea unui discurs al președintelui Donald Trump, acuzându-l că dezinformează, potrivit AFP.

Pe măsură ce numărătoarea voturilor continuă, Trump tocmai a spus de la Casa Albă că va câștiga „ușor” dacă „voturile legale” ar fi numărate, dar că dacă „voturile ilegale” ar fi incluse, democrații ar putea „încerca să ne fure alegerile”.

Foarte repede, canalul MSNBC și-a încetat transmisia în direct.

„Ei bine, iată-ne din nou în poziția neobișnuită de a trebui să, nu doar să-l întrerupem pe președintele Statelor Unite, ci și să îl corectăm pe președintele Statelor Unite”, a șoptit prezentatorul, Brian Williams.

NBC News și ABC News au întrerupt, de asemenea, difuzarea acestei conferințe de presă, care în cele din urmă a fost doar o declarație, deoarece președintele a părăsit biroul fără a lua nicio întrebare.

CNN a decis să nu-i taie microfonul lui Donald Trump, dar gazda sa vedetă Jake Tapper l-a criticat dur pe șeful statului.

„Ce noapte tristă pentru Statele Unite ale Americii să-și vadă președintele (...) acuzând în mod fals oamenii că au încercat să fure alegerile”, a spus el, denunțând un „țesut de minciuni”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24484 vizualizari

  • -25 (77 voturi)    
    Cenzura e inca o dovada a fraudei (Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:14)

    Setalcott [utilizator]

    In toate alegerile prezidentiale din istoria SUA, cine castiga Florida si Ohio castiga alegerile. E ceva necurat la mijloc.
    • +12 (50 voturi)    
      Biden poate face 306 voturi (Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:32)

      A78 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Faci matematica cu femeia de serviciu ? Câștiga cine poate aduna 270 de voturi . Se pare ca Trump pierde Georgia și Pennsylvania , 36 de voturi care merg la Biden , președintele USA .

      Ar fi culmea sa fi pierdut Trump Florida , statul sau .
    • +21 (57 voturi)    
      Pe bune? (Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:55)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Nu e nimic necurat, poti deveni presedinte si fara Florida, daca castigi California, Pennsylvania si Georgia.Nu uitati ca in Washington Dc Trump a primit 5,2%, iar Biden peste 93.3%!!!! Oare de ce? Pentru ca Trump e foarte simpatic :)))
    • -3 (47 voturi)    
      Infowars (Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:55)

      moto33 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Multa cenzura si din partea Big Tech: Twitter si Facebook.
      Frauda incalca aceasta euristica cu Florida si Ohio.
      • +12 (24 voturi)    
        Nu e cenzura (Vineri, 6 noiembrie 2020, 12:27)

        sucar [utilizator] i-a raspuns lui moto33

        E stoparea propagandei si a minciunilor, a conspiratiilor si a aberatiilor trumpiste.
    • +11 (31 voturi)    
      Lol (Vineri, 6 noiembrie 2020, 5:34)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Dar ce statistician-Dumnezeu esti draga?
    • +6 (36 voturi)    
      ce aiureala... (Vineri, 6 noiembrie 2020, 7:16)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      pai se vede treaba ca americanii descopera nauci ca un candidat ar putea -matematic- castiga presedentia fara Florida, Ohio, Pennsylvania, Georgia, North Carolina, etc.
      Si fiindca nu inteleg asta, tipa ca ceva e necurat, vrajitorie si desigura frauda, Poate fi frauda, dar asta nu este o dovada,
      Pe de alta parte, nu am deloc convingerea ca Biden ar fi ce are nevoie USA....poate doar faptul ca nu este un clovn ar spune ceva restului lumii...
    • +13 (25 voturi)    
      Fox l-a scos din direct (Vineri, 6 noiembrie 2020, 11:44)

      vertus [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Or fi si astia cu democrati, Soros si "frauda".
    • +9 (17 voturi)    
      aiurea (Vineri, 6 noiembrie 2020, 11:53)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Nu este adevarat si este vorba de numarul de state si delegati, asa ca se poate castiga si fara Florida. Habar nu ai ce vorbesti. In plus, acum 2 ani s-a votat aici sa fie redat dreptul de vot al 1.2 milioane de fost detinuti, care si-au ispasit pedepsele. Republicanii au blocat legea, cam cum a facut Parlamentul Romaniei cu referendumul cu parlamentarii. Si acum au castigat la 300 de mii de voturi. Nu castigau daca nu blocau referendumul.
    • -11 (17 voturi)    
      Am fost contrazis de analfabeti functionali (Vineri, 6 noiembrie 2020, 13:07)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Mi-au raspuns ca e posibil ca un candidat sa castige toate statele inafara de doua.
      Sigur ca matematic e posibil, dar nu s-a intamplat in istorie.
      In toate alegerile prezidentiale din ultimii 60 de ani, cine a castigat Florida si Ohio a castigat alegerile.
      • +11 (15 voturi)    
        Lol (Vineri, 6 noiembrie 2020, 14:10)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Daca zanul dumnezeu n-a auzit ca-i posibil, atunci cu siguranta nu e.
      • +3 (3 voturi)    
        raspunsul este... (Vineri, 6 noiembrie 2020, 19:11)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        cu adevarat semn al analfabetismului functional.

        Cum ar putea cineva sa afirme ca un candidat ar castiga presedentia cu "toate statele in afara de doua"? "Sigur ca matematic e posibil?"-Doamne fereste, evident ca matematica asta va apartine!

        In plus, sondajele pentru Florida il dadeau favorit pe Biden. Faptul ca a castigat Trump in Florida si nu a castigat in alta parte insemana frauda?
  • -6 (42 voturi)    
    Totul pleaca de la Modului Actual (Vineri, 6 noiembrie 2020, 4:33)

    Rahan5 [utilizator]

    de functioare a Votului prin Corespondenta.
    Votul prin Corespondenta este in stadiu primitiv-arhaic in SUA !
    In mod normal, la Votul prin Corespondenta, ar trebuii ca fiecare Alegator sa poata vedea la Avizierul Sectiei de Votare afisat pe un Panou, sau pe InterNet, consemnarea Alegatorului ca Votul sau a sosit la Sectie si a fost inregistrat cum a vrut Alegatorul. Si asta INAINTE de ultima zi a Alegerilor -marti 3 noiembrie 2020.
    Astfel, orice jurnalist poate alege prin sondaj un alegator oarecare de pe Panou si il intervieveaza daca a trimis scrisoarea cu votul in interior.
    Surpriza este cand Alegatorul ........iti arata scrisoarea Oficiala a Sectiei de Vot (pe care a primit-o in urma cu o luna) si pe care trebuia sa o trimita la Sectie Inapoi.... dar el nu a mai trimis-o !.
    Adica Votul lui este un Duplicat Fals!.
    Alegatorul NU a votat, dar ,,votul" lui......... a aparut la Sectie sub forma Scrisorii Oficiale ....si votat pentru Biden desigur.
    • +12 (16 voturi)    
      pai si secretul votului? (Vineri, 6 noiembrie 2020, 13:08)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Nu zic ca nu se pot genera niste bucati de cheie si astfel sa ascunzi, dar nu poti garanta usor secretul daca il poti vedea pe internet. Americanii au si un sistem electronic unde poti vota din timp.
      Si la noi, in sectia de votare si in biroul electoral sunt reprezentanti de la ambele partide, plus profesionisti sau independenti care pot sa raporteze sau sa preintampine o frauda.
      Daca votul prin corespondenta era mereu al lui Biden ar fi castigat cu avans de 50 milioane.
      • -6 (14 voturi)    
        Pentru cine conteaza secretul votului ? (Vineri, 6 noiembrie 2020, 16:21)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        NUMAI pentru alegator !
        Alegatorul trebuie sa aiba dreptul sa renunte la secretul votului pentru propriul sau vot.
        Cine vrea Secretul Votului atunci va citii pe Panou doar ca buletinul sau de vot / balotul sau a fost Inregistrat, fara sa poata citii cum a Votat. Riscul de Frauda este mai mare, dar tot mai bine decat in situata actuala cand Alegatorul nu are nici un control asupra a ce se intampla cu Votul sau.
        Oricum a fost o uriasa greseala ca s-a accepta ca numarea voturilor prin scrisori sa fie la urma. Cel mai bine este sa fie numarate inaintea Alegerilor si comunicate imediat la Inchiderea Urnelor. In ziua Alegerilor nu mai trebuie primite in Sectie nici un Vot prin Scrisoare !.
        • +6 (10 voturi)    
          Ai dreptate. (Vineri, 6 noiembrie 2020, 17:32)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          O logica "perfecta".
          Genul: daca nu iese cum iti place tie, e frauda.
        • +1 (3 voturi)    
          frauda (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 0:23)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          frauda se intampla cand persoana nu merge la vot, altfel se descopera...
  • +12 (54 voturi)    
    I and Jesus (Vineri, 6 noiembrie 2020, 5:03)

    Barbaneagra [utilizator]

    And the President said: there's only one guy more famous in the world than I am: it's Jesus.
    Probabil ca urmatoarea fraza ar fi fost "But I'm working on it."
    Ma mir ca biserica domnului Trump nu l-a admonestat inca, sau se complace in a-i ridica osanale.
    Nu vad mare diferenta intre Trump si Mussolini.
    • -12 (40 voturi)    
      Tu fiind chiar contemporan (Vineri, 6 noiembrie 2020, 6:54)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      cu Mussolini
      • +10 (24 voturi)    
        ai (Vineri, 6 noiembrie 2020, 11:35)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui xolv

        putea să citești. Istorie.
        Dar cum să citească un pesedac? Doar nu o să-și strice ochii și, mai ales, doar nu o să-și obosească jumătatea de neuron pe care o are.
        • -11 (17 voturi)    
          Ghiolban userist (Vineri, 6 noiembrie 2020, 14:37)

          salvatore [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Asa va dați voi de gol ca sunteți stangisti, toți cei care nu sunt de acord cu voi sunt pesedisti, nu-i asa? Reflexele tale comuniste ies imediat la suprafață. Voi îl criticați pe Trump, cel mai mare liberal american actual, și-l admirați pe Sleepy Joey un socialist miliardar de caviar dar acasă în România va dați de dreapta. Pe cine mințiți voi comuniștilor lgbtisti sorosisti?
          • +9 (9 voturi)    
            Ce sa-i faci, pesede-ul (Vineri, 6 noiembrie 2020, 17:35)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

            si-a dat singur cu stangul in dreptul.
            N-a reusit nimeni sa-l faca de ras asa cum au facut-o proprii membrii, asa e.
            Mai trebuie muuulte reformate in psd, ca sa ajunga din nou credibil.
    • +12 (48 voturi)    
      Da si eu am observat se comporta ca Mussolini (Vineri, 6 noiembrie 2020, 8:01)

      Gargara3 [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      Trump este o copie portocalie a lui Mussolinii. Bine ca scapam de el.
  • -13 (53 voturi)    
    E normal, sunt televiziuni ale stangii (Vineri, 6 noiembrie 2020, 7:36)

    animatron [utilizator]

    NBC, MSNBC si ABC sunt notoriu de stanga, bias-ul informativ e politica editoriala oficiala.

    CNN a decis sa mentina pt ca pierd an de an cote de rating in favoarea Fox News.

    Fox News e lider de audienta pe sectorul asta de "canale de stiri", face cu 50% mai mult decat CNN.

    Anul asta Fox News a jucat strategic pt a atrage si audienta de la stangistii care se uita la CNN, pt ca a decis sa dea lui Biden un avans in proiectii mai mare decat televiziunile de stanga.

    Cei care se uita la MSNBC de ex sunt extrema stanga americana, aia chiar si CNN il considera "moderat", asa ca publicul lor e "captiv", nu suporta sa-l vada pe Trump mai mult de 2 minute.

    Odata ce aveti tabloul asupra politicilor editoriale de stanga sau dreapta se va intelege foarte repede ce fel de informatii si reactii vor vehicula televiziunile de stiri, fiecare in parte.

    Presedintele Trump si guvernul de dreapta actual au fost sub un asalt continuu al mediei stangiste, orice ar fi facut, orice ar fi spus.

    Democratii sunt foarte suparati, ar trebui sa cititi presa din USA, pt esecul lor la Camera, Senat, guvernatori si Casa Alba pt ca nimic din ce li-au spus sondajistii si analistii nu a iesit.

    Chiar daca, cu greu si cu frauda, ar castiga candidatul stangii, lipsa de control asupra Senatului si Curtii Supreme, acolo unde se decid in final orice modificari legislative importante, va duce la paralizia unei guvernari stangiste si la o probabila infrangere de "midterm" in 2022, cand republicanii ar putea prelua controlul asupra Congresului.
    • +11 (25 voturi)    
      nu exista bias informational (Vineri, 6 noiembrie 2020, 12:09)

      debrid [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      exista presa quality, NBC,CNN, ABC etc si Fox News outlet de propaganda. Si la fel ca ANtena 3 are audiente record. Minciuna si propaganda vinde si face audienta.
  • +13 (45 voturi)    
    Trumpetele e disperat (Vineri, 6 noiembrie 2020, 7:57)

    Gargara3 [utilizator]

    Trump= Firea Disperarea lui Trump vine din faptul ca Putin nu-l va iarta ca a pierdut alegerile. La cat a investit in el daca ii face decontul il lasa in izmene.
    • +12 (36 voturi)    
      Exact! (Vineri, 6 noiembrie 2020, 8:39)

      Amariei [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

      Usor se uita ca astia doi au stat de vorba 2 ore la Helsinki in 2018 , decat ei cu traducatorii si nimeni nu stie nici acum ce anume au vorbit. Prevad avionul lui Trump decoland spre Moscova in curand...
  • -10 (46 voturi)    
    Mai mult decat ingrijorator (Vineri, 6 noiembrie 2020, 8:23)

    MPopa [utilizator]

    Aici nu mai e vorba ca unii simpatizeaza cu Trump si altii cu Biden. Faptul ca o televiziune cenzureaza (acesta e termenul) un discurs al presedintelui in exercitiu reprezinta un abuz. De cand si cu ce drept au ajuns institutii private din mass-media cenzori ai unui om politic ales prin vot liber? Este o situatie extrem de grava, nu cunosc nici un precedent nicaieri in lume. Iar adversarii lui Trump par a fi fericiti cu aceasta situatie, ura lor pare a justifica orice incalcare a principiilor democratice.
    • +14 (42 voturi)    
      Nu stiu daca ai habar de viata americana, (Vineri, 6 noiembrie 2020, 9:25)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      dar un grup de telespectatori carora le vinzi minciuni se pot organiza in ceea ce se numeste "class-action lawsuit" si te poate usor desparti de vreo cateva milioane de dolari care nu-ti sunt niciodata de prisos in acest tip de business.
      2. Daca esti din Romania, unde orice merge, Antena 3 n-a mentionat niciodata numele lui Iohannis in ziua votului din 2015 si nici n-a anuntat castigatorul cursei. A fost dreptul lor s-o faca.
      Nu-ti place?! Alege-ti cu grija canalul...
      • -11 (33 voturi)    
        Serios?! (Vineri, 6 noiembrie 2020, 10:25)

        MPopa [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        "nu stiu daca ai habar de viata americana" ...
        Poate fi dat in judecata un post de televiziune din cauza ca a transmis un discurs al presedintelui in exercitiu, pe motiv ca in acel discurs presedintele a spus lucruri neadevarate?! De unde scoateti astfel de enormitati?
        Dar probabil sunt destul naivi dispusi sa le creada, asta se intelege din reactii.
        Iar ideea nu e ca poti sa-ti alegi postul pe care-l urmaresti. Ideea e ca mass-media trebuie sa comunice informatia si apoi s-o comenteze dupa cum considera de cuviinta. Cenzura informatiei este un act intolerabil intr-o societate democratica.
        • +11 (21 voturi)    
          Deci traiesti in Romania (Vineri, 6 noiembrie 2020, 12:27)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

          Cred ca nu esti pregatit sa vezi sau sa afli pentru ce se dau oamenii in judecata in America.
          Si da, poti sa dai in judecata pe oricine si pentru orice.
        • +2 (6 voturi)    
          atunci cand este propaganda mincinoasa (Vineri, 6 noiembrie 2020, 18:24)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

          Nici presedintele nu este scutit de taiatul microfomului.

          Nu s-a intamplat pana acum petnru ca au fost oameni responsabili - asta este un pic atins in orgoliul sau de oranjat si refuza realitatea si ii indeamna si pe altii sa devian psihopati ca el...

          Ce alegeti:
          1. cenzura pentru protectia sanatatii mintale
          2. propaganda mincinoasa care conduce la acte iresponsabile de ura si violenta???

          este simplu - aleheti 1 sau 2 - cu argumente va rog! Multumesc
      • -2 (4 voturi)    
        hai ne lasi? (Vineri, 6 noiembrie 2020, 19:40)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        Pai cum e cu libera exprimare? Adica de ce e responsabila televiziunea de discursul politic al Presedintelui?
        Da, oricine poate da in judecat un redactor, reporter pentru propriile vorbe si acte dar nu se aplica in cazul de fata. Sau vrei sa il dai in judecata pe Trump ca a mintit?
  • +13 (41 voturi)    
    trumpisti (Vineri, 6 noiembrie 2020, 9:01)

    lp [utilizator]

    nu e nevoie de mai mult de 2 min sa-ti dai seama ca trump e un imbecil periculos. de neinteles sunt sustinatorii lui. si mai grav, republicanii care l-au pus in fruntea lor
    • +12 (22 voturi)    
      păi ce, (Vineri, 6 noiembrie 2020, 11:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lp

      veorica excela prin inteligență? Și totuși hamsterul flaușat a pus-o prim ministru. Oare de ce?
    • +2 (6 voturi)    
      este acolo o gasca (Vineri, 6 noiembrie 2020, 18:25)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      din care face parte Stone,,,, Dusa este ea - Republicanii au viitor! O sa vedeti!
  • +12 (28 voturi)    
    Normalitate (Vineri, 6 noiembrie 2020, 11:56)

    soringusar [utilizator]

    Una este sa fii simpatizant conservator , de dreapta traditionala si alta este sa inghiti pe nemestecate aberatiile egocentrice ale d-lui Trump.
    Un om care este la a 3-4 a sotie , cu 30 ani mai tanara , nu poate fi un om echilibrat si obiectiv. La el totul se reduce subiectiv la propria persoana.
    O infrangere electorala nu este o tragedie .
    Peste 4 ani , republicanii vor avea un candidat intreg la minte , iar democratii vor avea un presedinte mult prea batran in functie.
    Si daca democratii nu ii vor marginaliza pe neomarxisti , vor pierde "en fanfare".
    Ca o paranteza: si dl Macron este pe faras. Cand te-ai casatorit cu o doamna de varsta mamei proprii , nu ai cum sa ai echilibrul psiho-emotional pt a conduce responsabil o tara mare cu probleme neglizate mult timp
    • +2 (8 voturi)    
      va dau 100% dreptate (Vineri, 6 noiembrie 2020, 18:28)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

      Nu ai cum sa fii sanatos la cap daca te cheama Macron sau Trump si lista poate continua cu Erdogan, Cracanatul de serviciu si...
  • -10 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 noiembrie 2020, 12:28)

    [anonim]

    • +12 (26 voturi)    
      libertatea cuvantului nu inseamna dezinformare (Vineri, 6 noiembrie 2020, 12:49)

      arasmus [utilizator] i-a raspuns lui

      Trump minte si dezinformeaza populatia.Asta ar putea avea consecinte grave, la fel a facut si iliescu cand urla ca democratia e in pericol si au venit minerii s-o apere.
      • +3 (7 voturi)    
        Bravo domnule/doamna (Vineri, 6 noiembrie 2020, 18:30)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui arasmus

        Excelent exemplu!
  • -3 (3 voturi)    
    Cenzura! (Vineri, 6 noiembrie 2020, 19:06)

    jajaba [utilizator]

    Totul are un scop, nimic nu este intamplator.

    .... aruncati o privire aici.......

    https://www.youtube.com/watch?v=9PGkYggzmGo

    si aici

    https://straightlinelogic.com/2016/06/04/european-union-declares-war-on-internet-free-speech-by-soeren-kern/

    https://www.gatestoneinstitute.org/8189/social-media-censorship

    ETC


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by