Rezultate finale la alegerile locale: USL are 1.322 de primari, PDL - 498, PSD singur - 378, PNL singur - 264, UDMR - 203

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 15 iunie 2012, 15:21 Alegeri 2012 | Alegeri Locale


 documente
(15 Iun 2012) PDF, 144KB
Biroul Electoral Central a prezentat vineri rezultatele finale ale alegerilor locale din 10 iunie, dupa centralizarea proceselor verbale din toate cele 3.186 de circumscriptii electorale. USL a obtinut cele mai multe mandate de primar -1.322, urmata de PDL cu 498 si PSD cu 378.

Cum se impart mandatele de primar (3.180 in total):
  •     USL - 1.322 mandate (41,57%)
  •     PDL - 498 mandate (15,66%)
  •     PSD - 378 mandate (11,88%)
  •     PNL - 264 mandate (8,30%)
  •     UDMR - 203 mandate (6,38%)

La consiliile locale USL a castigat 13.148 mandate (32,68%), PDL - 6.354 (15,79%), PSD - 4.110 (10,21%), PNL - 3.150 (7,83%), iar PP-DD - 3.126 (7,77%).

Voturile pentru sefia consiliilor judetene au mers la USL - 49,84%, la PDL - 14,92% si la PP-DD - 9,21% (primele 3 din clasament). 

In urma voturilor valabil exprimate, USL a primit 36 de mandate de presedinte de consiliu judetean din totalul de 41 (87,8%), fiind urmata de UDMR cu doua mandate (4,87%), Alianta Electorala Populara Progresista Europeana Liberala cu un mandat (2,43%), Miscarea Crestin Liberala cu un mandat (2,43%) si PDL - tot un mandat (2,43%).

De asemenea, USL a castigat 49,80% din mandatele de consilieri judeteni, fiind urmata de PDL, cu 15,29%, si de PP-DD, cu 8,96%.

Prezenta la vot pentru consiliile judetene a fost de 57,46%.

Purtatorul de cuvant al Biroul Electoral Central, Marian Muhulet, a precizat ca in aceste date nu sunt incluse rezultatele scrutinelor pentru alegerea primarului din sase localitati: Miresu Mare (Maramures), unde primii doi candidati au intrunit un numar egal de voturi si se va organiza un al doilea tur de scrutin, si Moeciu (Brasov), Rasmiresti (Teleorman), Tarnova (Arad), Curcani (Calarasi) si Mangalia (Constanta), unde alegerile au fost anulate din motive de frauda electorala si scrutinul se va repeta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















9564 vizualizari

  • -12 (20 voturi)    
    Deci ramane cum am vorbit (Vineri, 15 iunie 2012, 15:38)

    Garm [anonim]

    Adio PDL si n-am cuvinte. Sa-ti fie rusine. Huo FSN-istilor! Vedeti daca v-ati rupt de tatuca Iliescu? Ati ajuns in pupu.
    • +2 (6 voturi)    
      Votul politic al USL este de doar 49%! (Vineri, 15 iunie 2012, 19:22)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Garm

      Acest vot politic e mai mic decat cel luat de partidele care compun USL in 2008 luate la un loc!
      Pana in Martie 2012, cand vor fi alegerile parlamentare, USL va fi maxim la 43%! Cu toate televiziunile, votul anti-PDL, hoardele de pensionari care au transformat sectiile de votare in azile de batrani, USL a facut doar 49% adica sub borna politica care a stat la baza acestei coalitii.
      • -1 (1 vot)    
        splendid (Vineri, 15 iunie 2012, 20:53)

        neutru [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        votul politic este o sperietoare pe care o agita doar Videanu, pentru ca doar el intelege prin "vot politic" cati fraieri au votat PDL. Este surprinzator cum cu 23% din voturi in votul politic, PDL obtine doar 15% din primarii!!!

        Vezi ca la votul pe colegii este si mai nasol, iar votul politic de 43% al USL s-ar putea sa ii aduca 70% din mandate.

        si mai am o intrebare: TU de unde stii aceste cifre?
        doar PDL a numarat voturile individuale ca sa vada cati au votat cu ei.
      • -1 (1 vot)    
        si marmota? (Vineri, 15 iunie 2012, 22:45)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        d-aia sedintele se tin lant la usl nu la pdl =))
        va imbatati cu apa rece
  • +13 (25 voturi)    
    E interesant ca... (Vineri, 15 iunie 2012, 15:43)

    triciupa [utilizator]

    ... procentul oligofrenilor care au votat PP-DD la nivel national e similar cu procentul celor activi, inteligenti si independenti care l-au votat pe Nicusor Dan in Bucuresti.
    Procentul asta de 8,96% e infricosator. O sa fie greu, greu de tot...
    • +10 (14 voturi)    
      am o problema (Vineri, 15 iunie 2012, 16:05)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      in privinta alegatorilor PP DD sunt de acord ca au un nivel scazut al educatiei si ca nu sunt capabili sa inteleaga anumite mecanisme ale vietii dar cred ca nu trebuie sa ii jignim.. nu cred ca trebuie jignit nimeni .. cand utilizezi cuvinte atat de dure nu vei reusi decat sa-i fidelizezi pe acei votanti.. mi se pare mult mai trist ca nimeni nu a facut nimic impotriva lui Dan Diaconescu care a incalcat orice regula a bunului simt in televiziunea aia a sa..
      • +5 (9 voturi)    
        De acord, (Vineri, 15 iunie 2012, 17:13)

        triciupa [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        termenul folosit e ofensator. In fond sunt niste nefericiti. Nenorocirea e ca oamenii astia cu probleme, cu mintea de un alb stralucitor, mereu proaspat spalata fie de OTV, fie de latrinele turnatorului voiculescu au drept de vot! Prin actiunea lor semi-constienta influenteaza vietile celorlalti, de regula in rau. Si atunci cand viata iti este influentata in rau exista tentatia unui discurs intolerant, mai scapa cate-un epitet...
      • +1 (1 vot)    
        doar DD va revolutiona clasa politica (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 15:38)

        neamtzu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        voi care doar citicati fara sa fi ascultat atent programul sau politic , sunteti ignoranti sadea. toate propunerile sale au avut deja succes in alte tari. omul e viionar si de 10 ori mai patriot ca toti cei avizi doar a se inavuti si parveni
  • +1 (5 voturi)    
    cum adica (Vineri, 15 iunie 2012, 15:44)

    Ruhe [utilizator]

    '49,84%, respectiv 36 din cele 41 de mandate'?
    • +6 (6 voturi)    
      E corect... (Vineri, 15 iunie 2012, 15:50)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      49,84% din voturile eprimate la alegeri, ceea ce le-a adus 36 din cele 41 de mandate. Pentru ca la alegera presedintelui consiliului judetean, cine ia cele mai multe voturi castiga.
    • 0 (0 voturi)    
      adica cum (Vineri, 15 iunie 2012, 16:15)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui Ruhe

      Pai adica deci daca numaram numarul de judete, observam ca iele este in numar de 41. Si deci cum vine spus unii castigara cu o medie de 49,84% in 36 din cele 41 care este
  • -10 (18 voturi)    
    calcul (Vineri, 15 iunie 2012, 15:45)

    bogdan [anonim]

    36 mandate din 41 = 87.8 % nu 49.84 %

    dar recunosc ca pt hotnews e mai interesant sa plaseze USL sub 50 % ...
    • +9 (13 voturi)    
      bla bla (Vineri, 15 iunie 2012, 15:51)

      flo [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      pentru hotnews este mai important sa sublinieze absurditatea votului cu un singur tur!!!

      Desi te-a votat doar 49.8% din populatie, tu ai obtinut 87.8% mandate. Este normal? (pe de alta parte PDL..."in your face" pentru ca i-a mancat in freza sa bage legea asta pentru alegerile locale)
      • +1 (19 voturi)    
        Votul cu un singur tur a fost pus de PE DE LE ! (Vineri, 15 iunie 2012, 16:31)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui flo

        Partidul care a impus in urma cu cca 1 an votul intr-un singur tur la alegerile locale este

        PE DE LE ...... MEEEEEEEEEEEEEEE

        sub "luminata" minte a dl. Bokkutu Warza Bleaga, fost premier si presedinte de pedelepre.

        Astfel puteti intelege mai bine de ce spunem:

        1) ca Boc este prost ca piatra de sub tocul de la pantof

        2) PDL = Luzarii din Modrogan

        caci alegerile le-au pierdut luzarii din Modrogan, nu organizatiile de baza din tara, care ici colo au mai adunat totusi aproape 500 de mandate de primari.

        Luzarii din Aleea Modrogan - cei adunati pe baza de obedienta de Infailibilul si Iluminatu' si prea Afumatu' Presedinte - sunt cei care au pierdut legatura cu realitatea, cu electoratul, cu administratia pe care trebuiau sa o conduca.

        Acum ... pa !

        Mai discutam cu ei peste patru ani, daca nu se mananca intre ei precum cainii.

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • +2 (4 voturi)    
          usor conitza ! (Vineri, 15 iunie 2012, 16:47)

          fifica [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          esti rosie.

          la fatza, de atata indignare.
          esti rosie, ca se poarta.

          la o tenbeliziune, nu spun care, aratau o harta de dupa alegeri, rosie de tot. cica, cu asta ne'am fi ales dupa alegerile astea.

          si cum, cineva tre'sa fie de vina, luam the usual suspect, boc !
          ca acolo, in piata, unde fluierau pensionarii si vaduvele de razboi: boc, boc, boc !

          altfel, va fi bine.
          cica foarte cald la vara !
      • -1 (3 voturi)    
        bla bla (Vineri, 15 iunie 2012, 16:43)

        dan [anonim] i-a raspuns lui flo

        n-ai inteles , si daca era in 2 tururi se putea intampla acelasi lucru.
        votul uninominal, fara liste care sa tina cont de procente poate duce la astfel de rezultate chiar daca e in 3 tururi nu in 2
        • +3 (3 voturi)    
          nu e chiar asa (Vineri, 15 iunie 2012, 18:06)

          flo [anonim] i-a raspuns lui dan

          Eu am inteles....

          La votul in 2 tururi apare o distributie statistica mai apropiata de global. Pentru ca sunt multe orase unde primul a avut 38% de exemplu, insa in turul doi nu era garantat ca avea majoritate...
          • -1 (1 vot)    
            nu e chiar asa (Vineri, 15 iunie 2012, 22:48)

            dan [anonim] i-a raspuns lui flo

            crezi ca mai iesea boc dupa un eventual tur 2?
            cred ca votul intr-un singur tur i-a avantajat, altfel nici nu-l promovau pdl-istii
    • +2 (2 voturi)    
      oare? (Vineri, 15 iunie 2012, 15:55)

      Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Procentele se fac la numar de voturi primite din total participanti la vot...adica din total 8.910.442 voturi USL a avut 4.437.985 voturi adica 49.80%

      Este irelevant cum s-au impartit ele pe consilii judetene.
      • +6 (6 voturi)    
        chiar irelevant n-o fi... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:25)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui Vanatoru

        dar ai dreptate, unu e votu politic, alalat numar de mandate
      • 0 (4 voturi)    
        pe bune? (Vineri, 15 iunie 2012, 16:37)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Vanatoru

        "Este irelevant cum s-au impartit ele pe consilii judetene."
        si daca se impart la fel si la parlamentare si pdl va avea sub 5% parlamentari cat inseamna 2 din 41 presedinti CJ? tot irelevant ti se pare?
      • -1 (1 vot)    
        Cine oare? (Vineri, 15 iunie 2012, 20:11)

        fdan [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

        Spunea ca nu conteaza numarul de voturi ci numarul de mandate? Acum cam 3,5 ani. Videanu? Basescu? Erau voturi pentru parlament, e drept!
    • +5 (7 voturi)    
      Votul i-a plasat sub 50% (Vineri, 15 iunie 2012, 15:56)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      49,84% reprezinta voturile exprimate la nivel national. Pe baza lor au castigat 36 de mandate. Asa arata votul uninomial intr-un singur tur... genul asta de paradoxuri genereaza. Iei sub 50% din voturi si castigi 87.8 % din mandate? Are sens, nu!!??
      • -1 (5 voturi)    
        de acord (Vineri, 15 iunie 2012, 16:02)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

        eu doar faceam un calcul a cat inseamna 36 mandate din 41 ( procentual vorbind ).

        Daca imi demonstrezi ca face 49.8 % o sa te rog sa imi trimiti o poza sa mi-o fac afis in camera :))
        • +3 (3 voturi)    
          Nu ai inteles... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:26)

          Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          si faceai calculul degeaba ca cei 49,84% se refera la voturile exprimate, nu la cat la suta reprezinta 36 in 41.
          • -2 (2 voturi)    
            ca dovada (Vineri, 15 iunie 2012, 16:41)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

            ca exprimarea era proasta ( f. proasta) au schimbat-o.

            Asadar stimabile "chiar eu "...mai putina incrancenare ca nu face bine.Eu nu te stiu tu nu ma stii dar hai sa ne respecatm ca nu or fi numai nebuni in tara asta ce zici?

            Hai week-end placut.
          • -1 (5 voturi)    
            Sistemul de vot uninominal + 1 tur + lista (Vineri, 15 iunie 2012, 16:56)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

            La aceste alegeri locale - sistemul de vot pus la lucru de PE DE LE (mai bine zis decis si impus in Parlament de "luzarii nationali din Modrogan") a fost cel uninominal - pentru primari (aici sunt si primarii de sector) si pentru presedintii de consilii judetene (primarul general al capitalei intra in acesta categorie), si pe lista pentru consilierii comunali (aici intra municipiile, orasele, sectoarele din Bucuresti, comunele) si judeteni (judete si mun Bucuresti).

            La votul uninominal - candidatul cu cele mai multe voturi ia TOTUL !!!

            La votul pe lista - in functie de numarul de voturi, sunt alesi in ordinea de pe lista candidatii propusi, proportional.

            Ca urmare - candidatii fruntasi la primarii si consilii judetene au primit PRIMA ELECTORALA - adica locul cu totul.

            Formatiunile politice mici si anumiti candidati independenti (precum Nicusor Dan) au "furat" din voturile PE DE LE - astfel fiind posibil ca sa fie castigate alegerile in 36 din 41de judete cu mai putin de 50% din voturile exprimate (nu din totalul alegatorilor).

            Asa functioneaza votul uninominal. Luzarii din Modrogan - cu Bokkutu Warza Bleaga in frunte - stiu aritmetica cat a uitat magarul de la Mitropolie, si-au batut joc de un popor intreg si evident ... PA ! au pierdut alegerile, oricat de mirat pareti sa fiti.

            Prostia celor din PE DE LE este mare precum Muntele Machu Pichu - doar ca nu scoate fum, precum vulcanul Popocateptl - ei au cerut, sustinut si VOTAT in parlament acest tip de scrutin - uninominal.

            Nu aveau de ales, deoarece asta cere populatia Romaniei - avand astfel in mana o modalitate rapida de a scapa de lepre - de orice culoare politica sunt ele.

            PSD - mai calculat, mai organizat si-a schimbat tactica, s-a adaptat si a invatat ... ca urmare si-a organizat fortele si castigat de data acesta.

            Luzarii din Modrogan - acum canta la pian, ode lui Basescu, care va trebui sa inteleaga ca scoala si invatatura este de folos in alegeri, ca nu poti castiga doar prin smecherie (Cont).
          • -1 (7 voturi)    
            Sistemul de vot uninominal+1 tur+lista (2) (Vineri, 15 iunie 2012, 17:03)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

            (Cont.)
            .. prin replica rapida, spumoasa si acida.

            Este imbucurator faptul ca democratia progreseaza in Romania - eliminarea unor politicieni tembeli incepe sa functioneze - de jos in sus, prin vot, nu prin furt sau prin "alegerile luminate" ale liderilor providentiali.

            Prin eliminarea fantoselor basesciene - care pareau la fel de "eterne" pe functii precum oamenii lui Iliescu mai acum 5-7 ani, putem spune ca se imbunatateste democratia si ca romanii au invatat foarte repede cum sa lucreze cu votul uninominal pentru a elimina din jos politicieni de teapa lui Bokkutu Warza Bleaga, M' Udrea, s.a.

            In toamna lucrurile vor fi mai bine organizate - iar se va folosi votul uninominal si ... PA PE DE LE !

            Evident ca leprele si luzarii din Modrogan nu pier asa usor, vor rezista si vor prospera in pofida poporului roman si ii vom vedea din nou la urmatoarele alegeri (probabil cu alte straie, dar cu aceleasi naravuri).

            Probabil vor invata ceva din acest scrutin - ca este bine sa iti faci lectiile de la bun inceput, caci vorba cea ... "toamna se numara bobocii".

            "Patria si Dreptul Meu!"
            .
        • +3 (3 voturi)    
          ce e complicat de inteles? (Vineri, 15 iunie 2012, 16:41)

          dan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          in 36 de judete au castigat cu o medie 49,8%.
          asta e votul uninominal, fara lista, daca in toate colegiile un partid va avea 51% va avea 100% in parlament
        • +3 (5 voturi)    
          ... (Vineri, 15 iunie 2012, 17:54)

          eTester [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          tu ai o capacitate limitata de intelegere sau vrei doar sa te bagi in seama.... daca n-ai intales ca 50% din voturi iti aduc 87% dintre mandate, sa stii ca se poate si desena, pentru unii care pricep greu si uita repede... ca tine
      • +6 (6 voturi)    
        iti dau dreptate (Vineri, 15 iunie 2012, 16:08)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        iti dau dreptate si ma mir ca nimeni din jurul presedintelui sau al pdl nu a gandit acest lucrur atunci cand au sustinut uninominalul pur.. ceea ce face acum usl este sa utilizeze o idee veche sustinuta de fosta Putere nu cu mult in urma... trebuie sa fim mai atenti atunci cand sustinem o idee chiar daca ea pe moment ne este favorabila. Sper totusi sa nu se ajunga la acel tip de uninominal chiar daca este modul in care poti scoate din lupta anumite partide de tip PPDD.
        • +2 (4 voturi)    
          Cred ce e o greseala... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:40)

          Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          sa alegi un sistem de vot numai pentru a scapa de un partid care poate nu e pe placul multora, cum e PPDD. PPDD trebuia lasat sa intre in parlament daca lumea il voteaza (cu sistemul de vot propus de USL nu va intra mai nimeni de la PPDD) si sa se dea in stamba, ca sa vada si oamenii ce au votat. Si toate gogonatele, trambitate de Dan Diaconescu pe la OTV, se vor spulbera repede. Ca Diaconescu nu s-a sfiit la promisiuni. A promis marea cu sarea. Si oamenii nu ii vor mai vota a doua oara. Nelasandu-i sa intre in parlament va fi un bun prilej de victimizare si e posibil sa le creasca popularitatea.
          • -1 (3 voturi)    
            PPDD (Vineri, 15 iunie 2012, 18:11)

            Fufu [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

            Esti tare!. PPDD este foarte periculos. Toata lumea cu ochii pe el. Mai sunt unii si mai periculosi dar inca nu s-au nascut. Trebuie sa fim vigilenti. Sa-i lasam in pace pe astia de la USL. Atentie la PPDD. Nashpa rau!!
        • -1 (3 voturi)    
          Exercitiul gandirii este atributul celor putini (Vineri, 15 iunie 2012, 17:09)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Exercitiul gandirii este atributul celor putini, nu este ceva participarea la Daciada - sport de mase.

          La PE DE LE - gandirea nu face casa buna cu luzarii din Modrogan, iar cand este exercitata de cate un membru de la baza, macica Infailibilului cade rapid de acel cap.

          Din acest punct de vedere ("obedienta in pofida inteligentei") PDL a ajuns sa semene mult mai mult cu defunctul partid comunist sub Ceausescu, decat PSD sau UDMR. Fratia in prostie alaturi de Boc si Iluminatu' - i-au lasat ca pe Dezbracatu' !

          Cand a incercat Cristian Preda sa le spuna ceva, i-au organizat o sedinta de infierare, cu manie proletara, la fel cum dl. Presedinte Basescu l-a demis pe dr-ul Arafat, in direct la televizor, la o ora de maxima audienta.

          Oamenii au auzit, au vazut, au votat !

          Pentru viitor trebuie sa ne asiguram ca votul uninominal va ramane in vigoare, pentru a-i trazni rapid pe politrucii care si-o iau in cap.

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
          • -1 (1 vot)    
            esti indignata rau ! (Vineri, 15 iunie 2012, 17:29)

            fifica [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

            sa nu cumva sa dai in galbinare.

            de unde atata ..bucurie ?!

            ai mata pe cineva in U SE LE /FE SE NE/PE CE RE !

            nu uita, apa trece, pietrele raman :))
      • +5 (5 voturi)    
        deh !!... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:21)

        val [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

        cine sapa groapa altuia ..... !!!!! Oare cine acum vreo 3-4 luni a votat aceasta noua lege pentru alegerile locale ??!!!
        • +1 (1 vot)    
          Pentru presedintii de consilii judetene... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:55)

          Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui val

          este asa de mai mult timp. Si la ultimele alegeri au fost alesi tot intr-un singur tur. Pentru primari insa, USL-ul si-a sapat-o cu mana lui. Si cred ca si PNL si-o sapa cu mana lui, cu legea pentru alegerea parlamentarilor, daca o mentin asa si pentru alegerile din 2016. Adica PNL va iesi dupa 4 ani din guvernarea cu PSD si lumea va fi foarte incantata si ii va vota ca pe niste neprihaniti. PNL-ul si PDL-ul au un alt tip de votanti decat PSD-ul.
      • 0 (4 voturi)    
        e noaptea mintii (Vineri, 15 iunie 2012, 17:47)

        nervu_stingher [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

        Prietene!!!! USL 41,57 % , PSD(singur) 11.80% ,PNL (singur) 8,30% in total 61,70 % . E simplu. ce naiba, va faceti curaj ca mielu de paste. Sunteti terminati ....
        .
        • +1 (1 vot)    
          Problema este cit din USL (Vineri, 15 iunie 2012, 19:16)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui nervu_stingher

          sint psd si citi pnl )pc nu se pune), ca usl nu e partid si nu pupa guvern daca nu ia 50%+1.
          • +1 (1 vot)    
            te imbeti cu apa rece (Vineri, 15 iunie 2012, 22:51)

            dan [anonim] i-a raspuns lui Kecske

            nici acu nu e ponta premier, nici la alegerile pt presedinti de consilii judetene scorul nu e de 36 la 2
            • 0 (0 voturi)    
              Tot ce se poate dar (sper) ca mai (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 17:08)

              Kecske [utilizator] i-a raspuns lui dan

              exista si o Constitutie de care trebuie sa se tina seama, chiar si de cei de la psd-pnl-pc.
              Si asta vorbeste despre partidul care ia 50%+1 si nu de alianta.
    • +1 (1 vot)    
      calculele (Vineri, 15 iunie 2012, 16:12)

      dandan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Recunoaste mai bine ca te grabesti sa aplici etichete: procentul nu se refera la nr de mandate castigate, ci cat din electorat a votat cu candidatii USL la presedintia consiliilor judetene. E adevarat ca nici formularea din text nu e foarte clara, poate asa a fost comunicata de BEC.
      • +2 (2 voturi)    
        in legatura cu eticheta (Vineri, 15 iunie 2012, 16:25)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui dandan

        nu ai dreptate.niciodata nu am etichetat hotnews ca un site partinic.insa am fost uluit ca o postare ( cred eu ) decenta a fost stearsa intrucat sugeram glumet ca ar fi partinic.

        daca asta vi se pare in regula atunci credeti-ma aveti o mare problema si e pacat.

        nu sunt USL-ist nic nu urasc PDL si cu atat mai putin injur pe site-uri.am comentat insa o stire scrisa prost care ea stire tot prost e scrisa si de ma stergeti pe mine.

        cat despre uninominalul pur eu sunt de acord.dece sa iasa din colegiul meu cel de pe 2-3? sa iasa cel care a castigat colegiul.chiar daca mie nu imi convine ( si nu imi convine intrucat stau in sectorul 5 sectorul care este ).
    • +2 (2 voturi)    
      calcul biliar (Vineri, 15 iunie 2012, 16:19)

      mate corcodel [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      este asa, noteaza: 49,84 % din total voturi esprimate ! este votul politic, cum ii mai zice.
      adica, din cei cativa peste 50% prezenti la vot, adica ceva mai mult de jumate din populatia cu drept de vot, jumatate au votat cu usl.

      adica, vot politic, usl a luat cam 25% din populatia cu drept de vot.

      adica, la palavramentare, daca se respecta procentu' asta, si vine mai multa lume, uimita de guvernarea super a usele, adica dumirita de minciunile copilotilor, s'ar putea ca la numarul de scaune, in deal, sa iasa altfel.

      si inca o leaca de calcul.
      usl a luat cca 5o, pdl cca 15, ppdd cca 9 si ungurii cca 6 procente. total fac 80% din voturi exprimate.
      au mai luat prm si unpr 5 protzenturi
      oare, restul de 15 % un sa fi mers ? pai pe la verde, si alte culori mascate cu care a mers pdl in aliante locale.
      falca a castigat cu verde, nu cu portocaliu.

      deci, mai iubitilor, calculatori computerizati, da, usl are grosul adimistratiei, da taman asta ii va ingropa.

      daca la palavramentare pdl iese cu peste 30 % adica aia 35 % votatori traditionali, racoriti de locale si demisiile la varful pdl, dar si dumiriti, cum ziceam, de maiestria adimistrativa a pesedeilor (ca ei e care conteaza !), s'ar putea ca in deal sa fie alta mancare de peste, ca ponta sa aiba o opozitie serioasa, care sa'i numere dumicatii, iar, usurel, ciolanul fiind limitat sa inceapa maraiala cu ..partenereii de dreapta (!?!).

      peneleii au aratat de multe ori cat de fideli aliantelor sunt: DA.
      deci, la anul pe timpul asta vor incepe din nou targurile de depucacati, senatori si miscarea in palavrament.

      ca traim in romania, tzara tutulor posibilitatilor, gradina edenului !

      cat de mareata uniune, este deja uimita de ce membru serios a primit in asociere.

      era un articol despre predictia ca in cativa ani sa iasa unul dein euro.
      s'ar putea sa iasa unul si din uniune.
      csi il asteapa pe marga !:)

      hai cu marga !
    • 0 (0 voturi)    
      citeste.... (Vineri, 15 iunie 2012, 17:10)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      mai bine si daca nu intelegi......
    • 0 (0 voturi)    
      Voturi (Vineri, 15 iunie 2012, 17:16)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Era vorba de numarul de voturi, dar castigatorul ia totul.
      Asta este repetia pentru la toamna cu noua lege, USL va obtine probabil 40% din voturi (se mai erodeaza si ei, mai se prind unii de realitate) si vor obtine 80% din mandate, inca 7 % la UDMR, 5 % la independenti, si PDL chiar daca va primi 35% din voturi va primi doar 7-10 % dintre mandate.
      • 0 (0 voturi)    
        Procente In alegeri (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:14)

        ioan_strainul [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

        Si daca Romani se Imbata bine si nu mai vad unde pun stampila de vot si iese cei pe care uni ca C T P ai fac alienati mintali ce zici Iti ceri scuze pubilc mataluta ?????
  • +1 (1 vot)    
    procent votrui sau consilieri? (Vineri, 15 iunie 2012, 15:53)

    Dan [anonim]

    Cred ca in privinta privinta presedintilor de consilii judetene va referiti la procentul de voturi obtinute si nu la numarul de presedinti, astfel PPDD ar avea 0 pentru ca nu a castigat nici un post de presedinte de consiliu judetean.
  • +2 (2 voturi)    
    Am o mare nedumerire! (Vineri, 15 iunie 2012, 16:02)

    Ioan [anonim]

    Daca si in toamna asa vor sta lucrurile, cine oare va mai face opozitie in Romania? Ca din cate vad, PNL-ul s-a predat cu oaste si arme in tabara lui Iliescu! O fi bine, o fi rau, aceasta este intrebarea?
  • 0 (4 voturi)    
    Scor real pdl (Vineri, 15 iunie 2012, 16:05)

    Liviu [anonim]

    La scorul PDL de 15% trebuie adaugat scorul obtinut de pdl in judetele in care a candidat sub alte denumiri si sigle (identificate separat in statistica BEC), deci in care pe listele electorale nu a figurat pdl (EX. alianta pentru noul mehedinti, alianta pentru teleorman). Scorul care rezulta pentru PDL este, astfel, undeva la 23-24%. Hotnews ar trebui sa faca si o astfel de prezentare, pentru ca acesta este scorul real. Evident ca cel din mehedinti a votat mnmh, pentru ca pe lista nu exista pdl. s.a.m.d.
    • +1 (9 voturi)    
      Aproape corect (Vineri, 15 iunie 2012, 16:35)

      Gica [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Du-te bre ca au peste 130 %. Am calculat eu. Pe onoarea mea. DANG !
      • 0 (4 voturi)    
        Pe noi - procentele - ne-a numarat Roberta ! (Vineri, 15 iunie 2012, 17:22)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Gica

        Pe noi - procentele - ne-a numarat Roberta !

        Suntem exact 130% !

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
    • -1 (1 vot)    
      corect, jurnalisti d 2 bani (Vineri, 15 iunie 2012, 16:41)

      cititorul [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      asteptam o analiza profes.
  • +2 (2 voturi)    
    aceiasi...cu o alta... (Vineri, 15 iunie 2012, 16:22)

    bonicud [anonim]

    Doresc a nu se supara nimeni,daca vin cu o expresie mai veche:"aceiasi Marie,dar cu o alta palarie. Cineva a indrasit a zice: Pleaca ai nostri,vin ai nostri,noi am ramas la fel.Bine ar fi ca cei ce-au venit sa se ocupe de bunastarea romanului,iar cei ce-au plecat,sa chibzuiasca unde au gresit,ca in viitor sa nu mai comita greselile facute.Nicu.
  • 0 (0 voturi)    
    procente (Vineri, 15 iunie 2012, 16:45)

    papa [anonim]

    procentul de 14,92 pentru PDL nu este real, dar nu poti sa-i aduni toate procentele din aliantele la care a participat pentru ca nu toate sunt ale lor, asadar nici acel 22-23 % nu este corect.
    • 0 (2 voturi)    
      Procentul evident ca nu mai este real ! scadeeeeee (Vineri, 15 iunie 2012, 17:24)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui papa

      Procentul evident ca nu mai este real ! scadeeeeee vertiginos, deoarece in Romania cel mai mare pacat este sa fii alaturi de luzari !

      Deja sunt cativa primari pedelici care cauta sa treaca la putere - cat mai repede, pana nu se dezmeticesc luzarii din Modrogan, sa le ia gatul.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
    • +1 (1 vot)    
      O corectura (Vineri, 15 iunie 2012, 17:57)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui papa

      Asa este, din totalul de 24% scazi 1,5%, cam cat revine unpr si pntcd cu care s-au realizat aceste aliante si obtii 22, 5%, adica intre 22 si 23 %. Scazi doar 1,5%, pentru ca atat au obtinut aceste partide in celelalte judete, in care n-au fost in aliante.
  • 0 (2 voturi)    
    Chiar daca s-au facut manevre la alegeri (Vineri, 15 iunie 2012, 18:21)

    Eugen Ciuștea - Constanța [anonim]

    S-a vazut clar acum cum, luate separat, voturile cele mai multe au mers catre PDL. Deci, judecand fiecare partid in parte dupa numarul de voturi, avem PDL cel mai dorit. Ma bucur ca Romania nu este 100% o sleahta de handicapati agramati, pusi sa voteze din interesul spagii, al manevrelor si coruptiei. Felicitari celor ce au votat PDL. Restul prostilor sa ma pupe exact pe unde iese caca.
  • +4 (4 voturi)    
    CE BINE (Vineri, 15 iunie 2012, 19:13)

    un emigrat [anonim]

    Cum binea zis P. Tutea:

    Am fost un prost ca am facut 15 ani de puscarie politica pentru un popor de idioti.........

    Bine ca am plecat din .....(NO COMMENT )!
  • 0 (0 voturi)    
    378+264= 1322? (Vineri, 15 iunie 2012, 20:49)

    omoni [utilizator]

    Ion nu inteleg- daca USL a obtinut 1322 ( iar 322?) de primarii si PSD a obtinut 378 de primarii, PNL a obtinut 264, pana la 1322 mai sunt 680 de primarii; o parte din astea poate sunt PC-iste dar nu toate, nu? De unde vine diferenta asta?Poate imi explica cineva.
    Iar in legatura cu schimbarea legii electorale, air au incalcat constitutia caci schimbarea legii electorale se face cu 6 luni macar inainte de alegeri.
    • 0 (0 voturi)    
      Aritmetica rezultatelor (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:39)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui omoni

      Agapitos Kir Omoni,

      Aritmetica rezultatelor electorale arata ca:

      USL ....................................... 1322 primarii
      PSD (singur, nu in alianta) ... alte 378 primarii
      PNL (singur, nu in alianta).... alte 264 primarii
      -------------------------------------------------------------------
      TOTAL - USL+PSD+PNL ........ 1964 primarii
      -------------------------------------------------------------------
      PDL (singur) ......................... 498 primarii
      Altii ..................................... x primarii
      -------------------------------------------------------------------

      Probabil ca intre "miscarile" si "actiunile" care au mai castigat ici colo cate o primarie - se mai gasesc si cativa psdisti ascunsi.

      De aici rezulta ca scorul IMPOTRIVA PE DE LE este zdrobitor. La alegerile parlamentare conteaza nu numai numarul primariilor, ci si ponderea lor - cat de mare este comuna - pentru ca marile orase dau mai multi parlamentari decat jumatate din Jud Alba (scrutin proportional cu numarul de cetateni alegatori din circumscriptie).

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • 0 (0 voturi)    
        Alti care ?? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:19)

        ioan_strainul [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        cine sunt acei alti sau nu vreti sa recunoasteti ca va fi jale mare la toamna , iar de nu la iarna cu scumpirile si cu cele ce urmeaza si vai de acesti nebuni care se Imbata cu apa rece si promisiunu de cakao de la cei care neau jefuit si jegmanit de 22 de ani
  • 0 (0 voturi)    
    LM-NAE (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:58)

    BLONDU [anonim]

    daca usl a luat 1322 mandate din care psd 378,pnl 264,restul de 680 cine le-a luat ?... pc probabil.
  • 0 (0 voturi)    
    noile alegeri in sector 3 (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 21:54)

    a kraigher [anonim]

    Ani de zile, parcurile si locurile de joaca nou create in sectorul 3, au fost pazite zi si noapte.
    Rezultat: nu au fost rupte leaganele si jocurile, pomii si florile nu au fost distruse, se pastrau orele de joaca si odihnna.
    S-au desfiintat aceste posturi de paza.
    Rezultat: haos, galagie , lovituri, stat noaptea prin locuri de joaca, s-au furat capacele canalelor din jurul lor.
  • 0 (0 voturi)    
    locuri de munca!!!!! (Duminică, 17 iunie 2012, 5:24)

    denver [anonim]

    Sa facem locuri de munca!!!Este dorinta tuturor guvernelor din Europa,dar nici unul nu are SOLUTIA noastra.Daca vom incepe sa facem STATUI acolo unde USL,PSD(singur) si PNL(tot singur) au cistigat aloegerile,se va lansa economia,astfel:Infiecare resedinta de judet,bustul marelui conducator(voi,poimiine),in orasele mai mici,,un grup statuar cu cei doi,dindu-si mina,iar in Bucuresti,un grup statuar cu CEI DOI,dindu-si mina peste capetele lui iliescu,nastase voiculescu......N-am pus nici un nume dintre cei ce se declara liberali,pentru ca am auzit ca PNL nu mai eczista.Unde vor fi locurile de munca?Pai,daca sint 1964 de Primari care trebuie sa faca statuile de mai sus,pina in toamna,ca sa vada prostimea eczemplu de eficienta guvernamentala, iardaca inmultiti fiecare statuie cu numarul de oameni ce le vor face,cu cel al celor ce trebuie sa asigure materialul(BRONZ),si cu multimea bagatorilor de seama care sa..........Rezulta cel putin 21000 de locuri de munca carevor fi realizate inainte ca Vino poimiine sa ajunga la brucsel .I-am dat solutia asta GRATIS.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine a castigat alegerile? (Luni, 18 iunie 2012, 14:04)

    Gulyas F [anonim]

    SINGUR cine a obtinut cel mai multe primarii? Tot PDL. Dupa 4 ani de guvernare cu masuri atat de dure, nu e rau de loc!
  • 0 (0 voturi)    
    70-80% (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:08)

    ro [anonim]

    Daca se aduna procentele se ajunge la 70-80%. Unde-s restul?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version