VIDEO Sorin Oprescu si-a depus candidatura pentru un nou mandat de primar al Capitalei: Am dorinta de a continua si de a intra in normalitate

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 29 aprilie 2012, 11:21 Alegeri 2012 | Alegeri Bucuresti


Sorin Oprescu
Foto: Agerpres
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, si-a depus duminica dimineata candidatura pentru cel de-al doilea mandat, la Biroul Electoral Municipal. Sorin Oprescu este candidat independent sustinut de USL. El a venit duminica la sediul Biroului Electoral Municipal insotit de liderii USL Victor Ponta, Crin Antonescu si Daniel Constantin. "In sfarsit, un primar general o sa aiba sprijinul Guvernului", a declarat premierul desemnat.



"Este dorinta de a continua, de a schimba orasul in bine, de a ne dezvolta cu totii, de a intra in normalitate. Am convingerea ca in anii viitori vom reusi sa traim si noi in normalitate", a declarat Sorin Oprescu.

Primarul Capitalei a adaugat ca "Am strans 177 de mii de semnaturi, fara a forta lucrurile. Felul in care au primit oamenii sa ma sustina m-a impresionat foarte mult."

Principalii adversari ai lui Sorin Oprescu in cursa pentru Primaria Capitalei sunt Silviu Prigoana (PDL), Nicusor Dan (independent) si Anghel Iordanescu (UNPR).



















1919 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    ? (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:36)

    thebblack [utilizator]

    "Am dorinta de a continua si de a intra in normalitate"
    pai patru ani de zile nu ai reusit sa intri in normalitate?
    • +3 (3 voturi)    
      Mandatul lui Oprescu (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:35)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      (citez din memorie):
      1. Preluate si terminate:
      a. Pasajul Basarab (inceput -- initiat -- de Basescu)
      b. Stadionul National (inceput de Videanu, finantat majoritar de la bugetul Romaniei)

      2. Incepute si neterminate:
      a. Pasajul Barbu Vacarescu (6 luni intarziere)
      b. Pasajul Mihai Bravu (nu are avize, stagneaza de 1 an)
      c. Bulevardul Piata Victoriei-Podul Hasdeu (finalizati 400 m, in paragina 1200 m)

      3. Promise si neincepute
      a. Autostrada (suspendata ? ) -- cea mai scumpa investitie din Bucurestiul ultimilor 22 de ani
      b. Strapungerea A1-Ciurel -- are proiect ?

      4. Nepromise si terminate
      a. Cel mai lung carnat
      b. Cei mai multi Mosi Craciuni
      c. Cele mai scumpe ceasuri stradale 1.000.000 E pentru 12 ceasuri
      d. Cele mai scumpe chioscuri de parc (15.000 E/mp)

      Omul, tocmai s-a inscris in cursa pentru al doilea mandat. Cine il mai voteaza ?!
      • -1 (1 vot)    
        Oprescu (Luni, 30 aprilie 2012, 8:39)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Spre curiozitatea mea, vad ca sunt foarte multi oameni care il critica pe Oprescu sau guvernul actual. Dar intrebarea mea este.... pe cine doreati? Pe domnul Oltean care injura pe unde merge, pe analfabeta de Anastase care nici daca o puneam in clasa intai cu cei mici ramanea corigenta, pe Basescu, care la orice reuniune cu altii presedinti membrii ai altor state nu il baga in seama si il da la o parte?.... Pe cine ati pune?
        Haideti sa fim seriosi, nu stiu de ce stam si comentam pe site-uri in loc sa iesim in strada si sa ne spunem problemele, ne-am invatat sa stam acasa si speram ca poate ne cade ceva din cer.
        O zi buna
      • 0 (0 voturi)    
        Dracu 'l mai voteaza... (Luni, 30 aprilie 2012, 12:57)

        Cetateanu neturmentat [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Eu unu nu l-am votat si nici nu-l voi vota!
  • +6 (6 voturi)    
    ce frumos suna! (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:38)

    florin [anonim]

    AM DORINTA DE A CONTINUA SA NU FAC NIMIC PENTRU ORAS!
    • +3 (3 voturi)    
      sa continue (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:15)

      Renesmee [utilizator] i-a raspuns lui florin

      esti putin rautacios. Oprescu se referea sa continue sa faca cel mai mare salam din lume (o mica schimbare in loc de carnat), cele mai multe ceasuri de aur si cei mai multi caini vagabonzi.
  • +6 (6 voturi)    
    :))) (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:39)

    Lucifer [anonim]

    Independent sustinut de USL.....
    • 0 (0 voturi)    
      si care e problema? (Luni, 30 aprilie 2012, 13:59)

      luiza [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

      atat timp cat isi face treaba si schimba orasul in bine... poa sa fie de-a lui Satana ca nu ma intereseaza
  • +6 (6 voturi)    
    Sper (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:52)

    Dorel [anonim]

    sa ajungi unde iti este locul: la groapa de gunoi a istoriei.
    PS: nu sunt vontant in Bucuresti, si in general nu am nici o treaba in Romania
  • +5 (5 voturi)    
    Oh, Doamne! (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:54)

    John S [anonim]

    Oh, Doamne! Ai mila de noi! Macar exista o alternativa: Nicusor Dan. Mai avem o speranta...
  • +5 (5 voturi)    
    Un test de maturitate a electoratului (Duminică, 29 aprilie 2012, 11:54)

    Justin Puscasu [anonim]

    Presupunand ca electoratul din Bucuresti e cel mai matur si mai informat din tara, rezultatul alegerilor pentru primaria generala va fi o masura a gradului in care "poporul" doreste intr-adevar primenirea clasei politice. Astept cu interes alegerile locale.
    • 0 (0 voturi)    
      Iar eu astept cu interes... (Luni, 30 aprilie 2012, 13:01)

      Elector matur [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      ... candidati la Primaria Capitalei care sa ma conviga ca merita votati, iar nu candidati de genul Oprescu, Prigoana, Becali, Columbeanu...
  • +5 (5 voturi)    
    Independent? (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:00)

    Radu [anonim]

    Cum s-au strans acele semnaturi mai exact? Cat de mult m-am plimbat prin oras nu am intalnit persoane care sa stranga semnaturi pentru Sorin Oprescu - desi am inteles ca erau niste plictisiti pe la Piata Victoriei acum vreo 2 zile. Pentru Nicusor Dan s-au strans cu greu 50.000, probabil pentru ca s-a facut corect. Oricum, un independent de fatada Oprescu, intrarea in normalitate o sa fie cand nu va mai fi el primar.
  • +1 (1 vot)    
    nu pot sa spun (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:02)

    magi [anonim]

    decat atat "sa ne apere trompi"
  • +6 (6 voturi)    
    Dilema (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:02)

    emil [anonim]

    Cum poate fi independent un candidat sustinut de o alianta politica? Un nonsens.
  • +2 (2 voturi)    
    Oprescu (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:05)

    Bogdan [anonim]

    Daca vrea sa continue asa mai bine sa ne lase
  • +4 (4 voturi)    
    ce sa continue ? (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:06)

    gaga [anonim]

    destul cu mistocareala si incompetenta crasa.
    domnul oprescu sa-si puna "sclavii" la alte munci, nu la realegera dumisale intr-o pozitie din care nu intelege nimic.
  • +4 (4 voturi)    
    Lasa-ne, doctore! (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:24)

    MrMeisenshi [utilizator]

    Gargara damboviteana. Dupa patru ani si o infima parte din promisiuni infaptuita, dar cu sume enorme cheltuite aiurea, mai vrea patru pentru ce? Poate doar ca sa-i lamureasca si pe cei 177 de mii de semnatari ca n-are ce cauta la primarie!
  • +7 (7 voturi)    
    altcineva (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:35)

    un timisorean [anonim]

    Sper ca bucurestenii sa fie mai destepti si sa nu mai aleaga la primarie un papagal ca Oprescu. Exista un independent, Dan Nicusor parca, despre care am citit numai lucruri bune. Treziti-va oameni buni, nu mai votati oameni despre care stiti ce le poate pielea, e nevoie de oameni noi in clasa politica.
  • +4 (4 voturi)    
    Oprescu Promite (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:45)

    Vizitiul [utilizator]

    Cred ca e singura promisiune de care se tine, faptul ca candideaza iar! (cacofonie intentionata)

    Demagog si mistocar sef!
  • +5 (5 voturi)    
    La spital cu Oprescu! (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:51)

    GhiocelMov [anonim]

    Ar face mult mai bine romanilor, in sala de operatii din spital, decat la primarie, daca vrea sa faca bine...
    Doar ducem lipsa de medici buni...
    • 0 (0 voturi)    
      Eu nu m-as lasa operat de el... (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:37)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui GhiocelMov

      Si-a iesit din mana ocupandu-se de treburi care-l depasesc, de genul Primaria Bucurestiului...
  • +5 (5 voturi)    
    perfect (Duminică, 29 aprilie 2012, 12:53)

    zoli [anonim]

    pentru mitici e perfect. oprescu este chintesenta bucuresteanului mitica , fanfaron,vorbe goale,realizari vagi spre 0,proiecte fantasmagorice. va fi ales pentru ca asta merita bucurestenii
  • +6 (6 voturi)    
    iar umbla cu floricele (Duminică, 29 aprilie 2012, 13:25)

    mgh [anonim]

    de a intra in normalitate? Pardon adica pana acum ce ai facut? nu asta incearca clasa politica de zor in toti acesti ani? de fapt este candidatul USl-ului nu independent, un independent se poate numi Nicusor Dan si poate ca oamenii chiar vor vota un independent pe bune nu unul masluit. Mergi Sorine pe la altele ca nu reprezinti bucurestenii decat niste grupuri de interese, si ai fi in stare sa bagi primaria in imprumuturi de gen 1 miliard de euro pe care le vor platii si nepotii.
  • +9 (9 voturi)    
    Oare de cate mandate mai e nevoie pana la normal? (Duminică, 29 aprilie 2012, 13:26)

    Codo [anonim]

    Succes lui Nicusor Dan in lupta cu normalitatea USL.
  • +7 (7 voturi)    
    Da pana acum nu a fost normalitate sub tine? (Duminică, 29 aprilie 2012, 13:29)

    je [anonim]

    Doamne, ma doare mintea la ce declaratii face.

    Oprescu si cu Antonescu is oamenii care se pricep la toate, dar nu au nici o realizare.
    • -6 (6 voturi)    
      Succes (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:33)

      arakis [utilizator] i-a raspuns lui je

      domnului Sorin Oprescu!A venit vremea ca Romania si Bucurestiul sa trimita portocalii la plimbare!
      • 0 (0 voturi)    
        Esti p-afarist ! (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:40)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui arakis

        1. Oprescu nu a fost niciodata "portocaliu", deci n-are cum sa se trimita pe sine la plimbare. El e "rosu" din totdeauna.

        2. Substantivul "portocaliu" la plural, articulat cu articol hotarat se crie cu 3 de "i", adica "portocaliii"
  • +3 (3 voturi)    
    >>>>>>>> (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:00)

    Invincible [utilizator]

    ahahahahahahahaha!!!...

    si sunt din Severin.
  • +10 (10 voturi)    
    Sa-l credem? (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:03)

    mircea [anonim]

    Oprescu vrea sa intre in normalitate.Deci recunoaste ca pana acum a fost anormal si mai vrea 4 ani pentru a ne face sa credem ca asa-i normal.Adica panglicarii,mistouri,smecherii,hotii,dar nimic concret pentru Bucuresti.Dupa 4 ani ,inafara de "autostrada suspendata",altceva nu a fost in stare sa gandeasca,Gunoi,caini vagabonzi,siguranta cetateanului,canalizari,oamenii strazii,cersetorii mult prea insistenti,nu sunt vazute de Oprescu.Cred ca mai bine sa-l lasam sa-si faca meseria.Habar nu are de administrarea unui oras ca Bucuresti.
  • -1 (5 voturi)    
    chiar sunt curios (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:24)

    Lucian* [utilizator]

    mai ca as fi curios sa fie inca un mandat numai ca sa pot sa vad daca este in stare sa faca ceva care nu este inceput de altii.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e cazul, e pe banii nostri. (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:41)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Vrei exemple ?

      Incepute si neterminate:
      a. Pasajul Barbu Vacarescu (6 luni intarziere)
      b. Pasajul Mihai Bravu (nu are avize, stagneaza de 1 an)
      c. Bulevardul Piata Victoriei-Podul Hasdeu (finalizati 400 m, in paragina 1200 m)
  • -5 (5 voturi)    
    Inca un mandat (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:38)

    Stepanida [anonim]

    pentru Sorin Oprescu inseamna modernizarea orasului.Va tin pumnii,domnule actual si viitor primar general!
    • -2 (2 voturi)    
      Oprescu este foarte bun... (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:42)

      kansas [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      ..dar noi bucurestenii avem o mare problema , cred ca suntem cei mai necivilizati din tara. Nu cred ca mai este oras unde manele - oribil , niste latraturi - se aud din difuzoarele masinilor la maximum , unde se arunca gunoaie in plina strada tot din masini si unde cetatenii asteapta ca Primaria sa le ingrijeasca gazonul si sa le dea zapada din fata blocului sau a casei . Sunt bucurestean dar adevarul este acesta oricat am vrea noi sa fie altul...
    • +1 (1 vot)    
      Modernizare (Marţi, 1 mai 2012, 9:56)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      Adica un oras al cainilor vagabonzi, cu oamenii in cel mai bun caz in tarcuri si la munca pt noi proiecte geniale ,daca nu la cimitir! Un proiect interesant: va trebui sa-i invete cainii sa citeasca ceasurile de aur, ca sa mearga cu metroul si autobuzul au invatat deja...
  • -2 (2 voturi)    
    Nu e rau... (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:38)

    un bucurestean [anonim]

    Domnilor , O;prescu nu este de loc un primar rau. Bucurestiul - daca locuiti aici - arata chiar bine si serviciile functioneaza chiar si in perioade de ninsori masive , pot sa va spun ca chiar si tramvaiele aiu circulat foarte bine atunci...Deci , il votez din nou si sunt sigur ca daca mai are 4 ani va fi foarte bine pentru noi .In legatura cu Stan Nicusor , poate omul este supercinstit dar pentru un oras asa de mare trebuie un administrator care sa stie sa lucreze cu Consiliul si cu Guvernul , ma indoiesc ca Nicusor poate face asta. Hai sa fim realisti si sa lasam simpatiile politice deoparte daca suntem bucuresteni , daca suntem numai pedelisti putem intr-adevar sa contestam pe oricine nu a fost cu ei...
    • 0 (0 voturi)    
      Asta nu inseamna ca ar fi bun... (Duminică, 29 aprilie 2012, 21:35)

      MrMeisenshi [utilizator] i-a raspuns lui un bucurestean

      Serviciile functioneaza "perfect" in perioade de ninsori masive: ai circulat cu autobuzul sau masina? In fata blocului meu, pe soseaua Pantelimon, zapada impinsa de pluguri a ajuns sa ocupe 2 benzi din trei si a ramas acolo cel putin 3 saptamani. Sper ca vor fi cat mai putini care gandesc ca ne va fi bine in urmatorii 4 ani daca nu ne-a fost bine in ultimii 4. Referitor la Nicusor Dan, cred ca daca a fost in stare sa-l opreasca pe Oprescu al tau sa construiasca pe 5 hectare din Parcul Tineretului si sa treaca cu soseaua peste Piata Matache, se descurca si cu Consiliul, si cu Guvernul. Totul e sa actioneze in limitele legii, de care doctorului nu prea i-a pasat. Cu simpatiile politice ai dreptate, sa le lasam deoparte: sa votam un bucurestean care chiar a facut ceva pentru orasul asta, si care sa ne reprezinte pe noi, bucurestenii, si nu un partid sau o alinta politica.
    • +1 (1 vot)    
      Mai documentati-va.... (Marţi, 1 mai 2012, 10:05)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean

      Si a fi realist inseamna sa-ti dai cu parerea fara sa te documentezi cat de cat? De unde stii cum este daca nici numele nu l-ai citit cum trebuie! Se numeste Dan Nicusor... Astia sunt din pacate votantii atotstiutori ! Ei le stiu pe toate de la antene...
  • -3 (3 voturi)    
    Oprescu (Duminică, 29 aprilie 2012, 20:10)

    bogdan [anonim]

    Oricum site-ul asta este invadat de postacii portocalii dar sunt convins ca Oprescu va lua peste 70% din voturi fara probleme. Auzi , "inceput de T.Basescu" , "inceput de Videanu"!!! Mai poti sa zici ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Eu nu sunt postac, ci iubesc adevarul si intreb: (Luni, 30 aprilie 2012, 9:48)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Cine era primar general cand, pentru construirea Stadionului National, Primaria sectorului 2 a eliberat Certificatul de Urbanism 3304/206 B din 27 noiembrie 2006 ???

      Unul Videanu, parca...
  • +3 (3 voturi)    
    nu il votez (Duminică, 29 aprilie 2012, 20:48)

    andrei [anonim]

    singurul canditat care m-a convins sa votez, dupa foarte multi ani, este Nicusor Dan, care este intr-adevar sincer si doreste binele Bucurestiului. Site-ul lui prezinta proiectele sale, si din punctul meu de vedere, este singura sansa pe care o mai are acest oras sa redevina ce a fost odata.
    • +1 (1 vot)    
      De acord cu tine... (Luni, 30 aprilie 2012, 13:37)

      Alegatorul bucurestean [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Si eu tot pe Nicusor Dan il voi vota, desi nu cred ca omu' are sanse prea mari ... in conditiile in care pentru a-ti face campanie electorala ai nevoie de sume uriase de bani... Oricum, mai bine imi stric votul dandu-l lui Nicusor Dan decat sa votez pe unu' ca Oprescu sau ca Prigoana...
  • +1 (1 vot)    
    si cu maidanezii care ma fugaresc pe strada (Duminică, 29 aprilie 2012, 21:30)

    dan [anonim]

    continuam domnule doctor ? o sa intram in normalitate cand vom intelege ca normalitatea presupune sa fim muscati cate 30 de bucuresteni zilnic ?

    asteapta-te sa te votez mister Oprescu ;)
  • +1 (1 vot)    
    Eu votez cu Nicusor Dan (Luni, 30 aprilie 2012, 11:44)

    Alexandru [anonim]

    Am terminat facultatea de Informatica la Universitatea din Bucuresti, lucrez ca programator si sunt satul de hotii din primarie.

    Votez Nicusor Dan.
  • +1 (1 vot)    
    Autostrada (Luni, 30 aprilie 2012, 12:25)

    grigs1981 [utilizator]

    Ideea AUTOSTRADA SUSPENDATA este de aceeasi sorginte megalomanica comunista!!!Sunt bucurestean si vreau sa nu treaca pe deasupra mea traficul de pe A1 si A2.Avem destula poluare si asa.Oprescu e un Ceausescu mai mic care vrea sa ramana ceva maret in urma lui.Nicusor Dan e un ilustru necunoscut poate din pacate.Marea majoritate a votantilor il vor vedea la TV de 2-3 ori.Iordanescu e ca iepurele din atletism,va lua de la stelisti voturi care nu ar merge catre Oprescu,ca sa nu le ia altcineva.Prigoana nu este vreun intelectual finut si superdestept.Poate e un fanfaron.Dar in practica e manager.A initiat in Romania televiziunile de nisa,de stiri,sportive,muzicale.Afacut bani din gunoi,dar a facut si curatenie mai bine decat o anumita firma germana.Mai mult,spunea ca trebuie scoase ministerele din centrul orasului pentru a usura traficul,dand exemplu ca ministerul agriculturii trebuie sa fie pe camp.Eu imi doresc demult ca Bucurestiul sa nu mai fie Capitala.Sa plece politicienii de aici.Luati-i voi in orasele voastre.Dar,totusi se va vota politic.Oprescu nu a fost votat ca independent,ci fiind pesedist.Nu a contat nici ca tac-su(poate si el)a fost general de Securitate.Si in Bucuresti ca in toata tara Antenele,OTV-urile au "educat"poporul!
  • 0 (0 voturi)    
    recuperare (Luni, 30 aprilie 2012, 13:30)

    luiza radomir [anonim]

    Avem de recuperat mult timp pierdut şi nu poti sa faci peste noapte să se circule uşor. Avem nevoie de o strategie pe termen lung care să vizeze şi construcţia unor căi de acces asa cum a fost Pasajul Pipera, care de alfel, mi se pare o investitie foarte bună.
  • -1 (1 vot)    
    BRAVO Oprescu (Luni, 30 aprilie 2012, 14:20)

    Cetateanu' turmentat [anonim]

    Bravo Oprescu. Cred ca esti singurul Primar din ultimii 20 de ani care chiar a pus umaru la munca. Mie imi place cum incepe sa arate oraqsul.
    NICIODATA pana in mandatul lui Oprescu nu am vazut vreun primar sa faca locuri de joaca pt copii. Pentru ca acum am unde sa imi las copii la joaca, in conditii civilizate, pentru asta am sa te votez !!!
    Si parcurile aranjate, pline de floria, Putem si calca pe iarba: FRUMOS.
    VOTEZ OPRESCU. BRAVO !!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă