FOTOGALERIE Trotuarele de pe bulevarul Decebal, proaspăt reabilitate de Primăria Sector 3, s-au umplut de terase / Mai mult de jumătate, amplasate ilegal

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 11 octombrie 2021, 8:33 Actualitate | Administratie Locala


Bulevardul Decebal 3
Foto: Hotnews
Trotuarele de pe bulevarul Decebal, reabilitate de Primăria Sector 3 anul trecut, s-au umplut de terase. Acestea ocupă circa 80% din lățimea spațiului pietonal, astfel că pietonii mai au un mic tunel, între cele două părți ale terasei, pe unde să treacă. Doi oameni abia au loc să treacă în același timp, fiind imposibil să respecte normele de distanțare socială. Potrivit unui răspuns transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro, mai mult de jumătate dintre terase sunt amplasate ilegal, fără documentele necesare. Contactat de HotNews.ro, Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a susținut că a autorizat terasele ca să creeze locuri de muncă. Despre cele fără acte, spune că nu are cunoștință.





  • ”Pe raza municipiului Bucureşti eliberarea autorizaţiilor / avizelor de funcţionare a teraselor este atributul exclusiv al primăriilor de sector.
  • Pe Bulevardul Decebal, ocuparea domeniului public se face în baza avizelor de urbanism emise de către Direcţia Generală de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului din cadrul Primăriei Sector 3.
  • Verificările inspectorilor Direcției Generale de Poliție Locală efectuate în zona Bulevardului Decebal au vizat un număr de 23 agenţi comerciali care desfăşoară activităţi de prestări servicii în domeniul alimentaţie publice.
  • În urma controalelor, s-a constatat faptul că zece agenţi economici deţin atât autorizaţii de funcţionare pentru activităţi comerciale, cât şi avize pentru terase sezoniere eliberate de către Primăria Sector 3.
  • În cazul altor 13 societăţi comerciale, inspectorii au constatat că acestea deţineau autorizaţii de funcţionare pentru activităţi comerciale dar nu aveau aviz de funcţionare pentru terasele sezoniere”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.
Pentru lipsa avizelor de funcţionare cei 13 agenţi economici au fost sancţionaţi cu amenzi în valoare de 13.000 de lei.

De asemenea, în cazul tuturor celor 13 operatori economici, inspectorii au dispus suspendarea activităţii desfăşurate pe domeniul public până la intrarea în legalitate. Procesele-verbale încheiate sunt în termenul legal de contestare, precizează Primăria Capitalei.






Contactat de HotNews.ro și întrebat de ce terasele ocupă aproape tot trotuarul, primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a declarat că probabil este un "incident" și că a autorizat terasele pentru a crea locuri de muncă.

Primăria Sectorului 3 a început în 2019 lucrările de amenajare a parcării subterane, în paralel cu amenajarea trotuarelor de pe bulevard. Acestea s-au finalizat anul trecut și au costat, cu totul, peste 100 milioane lei. Și lucrările la parcarea subterană de 750 locuri au fost finalizate, dar aceasta încă nu este deschisă pentru că nu are autorizație de securitate la incendiu, fiind în curs de obținere a documentului.
  • ”Este o zonă în care cetățenii sunt obișnuiți să meargă la terasă. Noi oricum avem mari probleme cu zona economică, cu locurile de muncă din Sectorul 3.
  • Știți bine că oamenii se cam duc și muncesc în Sectorul 1, în Sectorul 2. Noi încercăm să atragem mediul de afaceri și în Sectorul 3. Știu că mai și deranjează puțin.
  • Nu există nicio zonă de trecere cu 1,5 metri. Dacă cineva și-a permis să facă treaba asta, mergem și reglementăm, dar nu au aviz din partea noastră să facă așa ceva. Probabil este un incident pe care o să-l rezolvăm”, a susținut Negoiță.







În ceea ce privește funcționarea ilegală a teraselor, el spune că nu știe exact despre ce este vorba, dar probabil că încă nu au eliberat avizul.
  • ”Nu știu să vă răspund, chiar nu știu. În principiu, noi le-am autorizat, le-am verificat ca să fie în regulă, și e posibil ca unele să fi depus și nu am eliberat noi până acum avizul”, a mai spus Negoiță.


















Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















48823 vizualizari

  • +44 (48 voturi)    
    Doamna Ivanov sa nu uitați : (Luni, 11 octombrie 2021, 8:39)

    un domn [utilizator]

    Sectorul trei este pe persoana fizica

    https://www.riseproject.ro/articol/pandora-papers-primarul-negoita-beneficiar-nedeclarat/

    Chiar dacă este Off shore.
    • +25 (25 voturi)    
      Negoita a recunoscut (Luni, 11 octombrie 2021, 10:48)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Negoita recunoaste ca patronii de restaurante au facut blat cu primaria: "În principiu, noi le-am autorizat, le-am verificat ca să fie în regulă" ...

      Nu vi se pare ciudat ca Politia Locala nu a sesizat ca acea terasa incalca legea?

      La fel si in Iasi, primarul Mihai Chirica a facut scandal cand un patron a incercat sa ridice o terasa in Piata Unirii si sa faca concurenta Cafenelei CPU despre care se spune ca ar fi a Primarului, in 3 ani si-a triplat spatiul, se urca si pe mozaicul cu Dragos si Molda simbolul Moldovei, deja au spart mozaicul cu mesele lor din fonta. Se spune ca firma nici macar nu a luat spatiul prin licitatie ci prin atributie directa. Alta chestie amuzanta, cand Primaria Iasi contracta un cantaret cunoscut pentru Sarbatorile Orasului, cantaretul canta gratuit si la Cafeneaua CTP.
      • +4 (4 voturi)    
        blat cu primarul nu cu primaria (Luni, 11 octombrie 2021, 19:04)

        zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        la primarie sunt niste tanti care plimba hartii - afacerea e cu primarul. plus ca o mana spala pe cealalta.
    • +11 (15 voturi)    
      abia astept alegerile in 2 tururi ... (Luni, 11 octombrie 2021, 10:58)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De asta nu scapam usor, singura solutie sunt alegerile in doua tururi. Din sintagma "ca-n Gemania" in Sectorul 3 a ramas doar "export bani in offshore". Putini isi mai aduc aminte ca fostul Negoita a facut Sectoru' 3 "ca in Germania", a reabilitate parcurile, si spala strazile de 2 ori pe zi si se pare ca multi fac o confuzie grosolana....(ce scurta e memoria politica...)
      Actualul primar investeste foarte mult in infrastructura acolo unde are interese, unde firmele de constructie, probabil detinute in Offshore au proiecte imobiliare.

      BTW: Primarul chiar si cand nu era primar (atunci cand si-a dat demisia sau a ramas fara mandat pentru ca si-a dat demisia din PSD), a fost in stare sa nu elibereze spatiul de scoala copiilor de ls scoala 75. Un alt corp alaturat, unde inteleg ca era tot scoala este dat politiei comunitare, iar cand te duci la gradinite sa iti inscrii copilul iti spun ca nu au locuri. Hai sictir domn' Primar. Mergeti la taranoaia de unde ati venit si maslutiti banii comunitatii de unde proveniti, lasati-ne pe noi in pace!
    • +16 (18 voturi)    
      Redactia Hotnews (Luni, 11 octombrie 2021, 12:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      va rog sa solicitati la ISU Bucuresti un punct de vedere in ceea ce priveste BLOCAREA cailor de acces comunitar in cazul unei catastrofe, fie cutremur, fie incendiu. Sunt CONVINS ca nu au avize ISU in acest sens !
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:32)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Dar pistele pentru biciclete unde sunt???
    • +1 (1 vot)    
      am gresit (Luni, 11 octombrie 2021, 19:02)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      am dat cu minus si nu pot schimba mai baga unul pe plus de la mine :)))
  • +38 (38 voturi)    
    Daca ai bani faci vrei in tara asta (Luni, 11 octombrie 2021, 8:44)

    Imax [utilizator]

    Trist este ca daca mergi pe acolo ca pieton te simti ca mergi prin toate terasele. Asa e si in parcul Herestrau unde sunt terasele de fite. Daca patronii ar platii chirie la primarie cu 100 euro /mp atunci eu as fi de acord sa ma strecor pe acolo. Dar in cazul acesta s-a ocupat si abuziv si nici nu se plateste nimic la primarie. Tara lu papura voda.
    • +17 (17 voturi)    
      nu se plateste la primarie (Luni, 11 octombrie 2021, 10:36)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      dar se plateste la primar si acolitii lui
    • +2 (2 voturi)    
      putem boicota (Luni, 11 octombrie 2021, 19:06)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      strngem clublul bunicutelor pe aleile acelea inguste si le oprim la o discutie aprinsa si prelungita - cu siguranta cei de la mese vor fi deranjati.

      sau al mamicilor cu bebe care tipa mult, sa se stranga 5 mamici cu bebe cu tot si ssa stea de vorba acolo ina cel spatiu, ca-s in fata boului lor, nu?
  • +40 (40 voturi)    
    prima poza e reprezentativa...! (Luni, 11 octombrie 2021, 8:50)

    qwerasdf [utilizator]

    nu-i posibil sa lasi, in bataie de joc, un culoar de nici 2 m latime! ala e spatiu public, pietonal

    iese chelnerul cu tava si tu, trecand pe acolo, ti-o pune in cap. Nici n-aveti cum sa va ocoliti.

    Pe unde intra pompierii cu furtunul daca e vreun incendiu in interior? sta sa ocoleasca toata terasa? Dar aia cu targa? La fel?
  • +26 (26 voturi)    
    daaa (Luni, 11 octombrie 2021, 8:53)

    Cetateanu [utilizator]

    Asta-i magarie generala! Vino in str Brasov langa Auchan la noul complex sa vezi cum trotuarul de sub bloc e impracticabil, datorita carciumii , extinsa cu o terasa inchisa pe tot spatiul iar, pe partea cealalta inchis de cusca paznicului. Ca sa ajungi pe partea oarecum functionala, sari peste pamant si te freci de masini. Asta e marca Mutu, coroborata cu nepasarea lu Ciucu.
  • +31 (31 voturi)    
    Serios? (Luni, 11 octombrie 2021, 8:55)

    vali_s [utilizator]

    Si cand te gandesti ca astia cotizeaza regulat ca sa-i lase sa functioeze, ca de la a amenaja o terasa pana a ridica constructii usoare este cale lunga.
    Iar ca sa nu-i deranjeze nimeni, "baietii destepti" cotizeaza la hotzul sef. Cine se apuca sa faca investitii de 10-20 mii de euro fara sa aiba siguranta ca o sa functioneze fara sa-i deranjeze nimeni?
    Toata treaba este bine stabilita de la prima spaga, cand isi ia autorizatia.
    Mai ceva ca la mafioti
    • +4 (4 voturi)    
      discutabil (Luni, 11 octombrie 2021, 15:01)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui vali_s

      Este S3, deci nu mai "cotizeaza" multi, pentru ca majoritatea sunt detinute chiar de Negoita, prin diversi interpusi.
  • +21 (21 voturi)    
    E clara treaba (Luni, 11 octombrie 2021, 8:55)

    LocalLegend [utilizator]

    Pe langa ca e facut prost, dalele se misca...
    nu mai ai loc pe trotuar de terase. Inainte era lux pe bulevard ca spatiu simteai ca respiri. Acum desi pare ca au adus imbunatatiri defapt spatiul e minunscul cel putin pe partea cu terasele... E nesimtire pe fata. Nu ai pe unde sa treci, au plantat copacii in mijlocul trotuarului asa ca sa sugrume toata fluenta ... banda pentru orbi ata t a mai ramas in unele locuri pe unde se poate trece.
    O bancuta nu au pus. La Rond la Alba Iulia pe partea cu vogue, au desfiintat toate bancile au plantat gazon ....
    negoita? de ce? doar la terasa sintem oameni? cum ramane cu dalele crapate si cele care se misca o mentenanta ceva? pe langa ca sint urate.... dar asta nu mai mentionam.
  • +22 (22 voturi)    
    mizerie (Luni, 11 octombrie 2021, 8:57)

    pop_ica [utilizator]

    O adevarata intoarcere in timp,mai urmeaza sa apara minitalciocurile pe aceleasi trotuare ca si alea creaza locuri de munca.
  • +19 (19 voturi)    
    Greșit (Luni, 11 octombrie 2021, 9:02)

    silviust [utilizator]

    Tunelul lăsat între terase e pentru clienți, nu pentru pietoni.
  • -42 (50 voturi)    
    Si care-i paguba? (Luni, 11 octombrie 2021, 9:04)

    Ultimul_Templier [utilizator]

    Erau mai bune niste piste de biciclete care nu produc nimic?
    • +13 (19 voturi)    
      da, erau mai bune (Luni, 11 octombrie 2021, 9:50)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Ultimul_Templier

      era si mai bine daca n-ai fi comentat ca ultimul...
    • +5 (13 voturi)    
      asa zice rusnacul din tine? (Luni, 11 octombrie 2021, 10:35)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui Ultimul_Templier

      ...
    • +14 (20 voturi)    
      pistele alea (Luni, 11 octombrie 2021, 10:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ultimul_Templier

      "produc" oameni care se duc la munca...
      dar e prea complicat pt o gandire de sclav, care tre sa apere primarul psd...
      • -6 (10 voturi)    
        Fii dom'ne serios! (Luni, 11 octombrie 2021, 15:20)

        Ultimul_Templier [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pe pistele de biciclete in Bucuresti nu se duce nimeni la munca fiindca sunt distante prea mari. Pe pistele alea se vintura tot soiul de PIERDE-VARA in cautare de distractie ieftina si de ceva miscare. Singurii care chiar muncesc pe pistele alea sunt angajatii GLOVO, care , ce fac de fapt? Le duc mincare unora carora le-a fost lene sa iasa la mult hulitele terase mentionate in articol si care oricum produc inzecit fata de ei.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:36)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui Ultimul_Templier

          angajatii glovo cu alte cuvite trebuiie sa-si construiasca siguri pistele pe care trebuie sa merga ... ??
          Sigur ai tras pe nas.
      • -3 (5 voturi)    
        produc precum greta (Luni, 11 octombrie 2021, 17:17)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        NIMIC. Vezi ca-s goale cum vine frigutzu sau cum da o ploicica. Sau va luati concediu medical cand e cu d'astea?
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:34)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Ultimul_Templier

      bineinteles ca erau bune pistele de biciclete creier amorf
  • -29 (41 voturi)    
    bun reporter (Luni, 11 octombrie 2021, 9:05)

    oldman_boy [utilizator]

    A uitat sa intrebe câte locuri de muncă au fost create.
    • +14 (14 voturi)    
      de pe ce terasa (Luni, 11 octombrie 2021, 9:50)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui oldman_boy

      trimiti mesajul?
    • +13 (13 voturi)    
      deci (Luni, 11 octombrie 2021, 10:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui oldman_boy

      dupa "logica" ta orice creaza locuri de mucna e bun ?!

      pai lagarele din WW2 au creat locuri de munca...
  • +32 (32 voturi)    
    phoaaa (Luni, 11 octombrie 2021, 9:20)

    codyrocco [utilizator]

    va dati seama ce tare i-a durut pe patroni? 1000 lei amenda, fratioare, cre' ca face ala imprumut in banca sa o plateasca
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:38)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      Nu ....astia toti traiesc din etnobotanice , nici nu le pasa de berea pe care o bei tu acolo.
  • +13 (15 voturi)    
    Un sector sufocat de nepricepere (Luni, 11 octombrie 2021, 9:27)

    Victtor [utilizator]

    Au reusit sa isi bata joc de sectorul 3 prin dorinta de a deveni moderni. Bulevardele Unirii, Dacia si Burebista au fost slutite cu un prost gust rar intalnit.
    Oamenii fara studii serioase au ajuns sa isi bata joc de populatie.
  • +13 (13 voturi)    
    ca banii vorbeste (Luni, 11 octombrie 2021, 9:42)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    asta cu creatu locurilor de munca e leit-motivul tuturor mizeriilor care au dus la orasul de acum. Locul ala ingust e perfect la o imbulzeala in caz de incendiu. Nu e bre locu de munca sunt banii cu care vin bajetii in birou la primar si ii spun simplu daca imi dai hartia castigi si matale dau si la Primarie sa nu zica lumea una alta si e win-win. Asa e peste tot de-aia dispar parcuri zone verzi (vezi la Razoare ca se defriseaza insula de acolo) si in Amzei si in Herastrau si peste tot. Unde e un loc liber apare o macara imediat. Bashca dalele de pe trotuar de la Unirea si alte zone care sunt puse aiurea se sparg intra apa sub ele si te improasca daca nu stii sa calci pe ele sau iti rupi glezna. E sat fara caini in ditamai capitala. Ganditi-va ca s-a ridicat ditamai blocul turn la Luterana fara autorizatie. Nici in filme nu vezi de-astea. Sa vad eu cum il darama Nicusor :))
  • +2 (8 voturi)    
    E printre putinele bulevarde civilizate din Buc (Luni, 11 octombrie 2021, 9:44)

    Gryphus [utilizator]

    asta vara terasele erau puse acceptabil incat ocupau doar 50% din trotuar sar acum deja e nesimtire
    • +7 (9 voturi)    
      civilizatia snobilor? (Luni, 11 octombrie 2021, 15:08)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Nu e nimic civilizat pe bulevardul ala. Si-a batut joc de spatiile verzi, a plantat puieti in alveole de 30x30cm pe care le-a acoperit apoi cu cauciuc, dalele nu sunt fixate, cocalarii care vin la terase isi lasa in continuare masinile in strada..
      Peste 2-3 ani trotuarul va fi plin de gropi si majoritatea copacilor se vor usca. Alti bani.. de la prostimea care voteaza un proxenet la primarie.
  • +10 (12 voturi)    
    terase pe trotuar (Luni, 11 octombrie 2021, 9:50)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    mai nou e o moda probabil se vrea frantuzeasca sa faci terasa pe trotuar de pietonu trece cu grija printre ciorbele oamenilor. Tot sectorul 1 e plin de din astea aparute peste noapte de la Cal Victoriei pana la Ion Mihalache Primaverii si tot. Si ce e interesant e ca imediat ce pune unu o masa si 2 scaune (oriunde ar fi) imediat apar clienti c-o cafeluta un Pepsi o ciorba o ceafa o ceva. Sa fii pieton in Bucuresti devine tot mai greu jmekerii parcheaza pana in zid astia pun mese pe trotuar dalele se misca cand ploua se fac balti porumbeii arunca cu fecale cad bucati de ziduri si balcoane macar am scapat de trotinete dar raman aia cu placi cu role.
    • +3 (3 voturi)    
      AI DREPTATE! (Luni, 11 octombrie 2021, 13:30)

      Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Evidnet ca situatia de pe B-dul Decebal, cu "tunelul" lat de mai putin de 2m, este inadmisibila, dar ai dreptate, nu sunt cazuri izolate, ci o MODA, care s-a raspandita in tot orasul!
      Nu stiu cum este in Primaverii, dar si pe B-dul Mihalache sunt astfel de terase.
      Si ai punctat bine, CEREREA EXISTA:

      "imediat ce pune unu o masa si 2 scaune (oriunde ar fi) imediat apar clienti c-o cafeluta un Pepsi o ciorba o ceafa o ceva"!
  • +13 (13 voturi)    
    cum e frate posibil (Luni, 11 octombrie 2021, 9:51)

    cristi_an [utilizator]

    sa faci asemenea terase cand stii ca e ilegal??
    inseamna ca sunt mana in mana cu maharii din rpimarie sector 3!
  • +15 (15 voturi)    
    Primarul criminal (Luni, 11 octombrie 2021, 10:17)

    Dogul [utilizator]

    Ah, e sectorul condus de primarul care și-a permis să deschidă un șantier fără avizele necesare si din cauza căruia am murit niște muncitori…
    Dacă el și-a permis sa deschidă un șantier fără aprobări, o fac si ceilalti.
  • +11 (11 voturi)    
    spaga e importanta (Luni, 11 octombrie 2021, 10:25)

    NOTORIOUS [utilizator]

    s-a amenajat spatiul adiacent din banii nostri, iar acum il folosesc baietii care dau spaga mai sus pentru terase. De pietoni nu-i intereseaza, ca probabil toata amenajarea bulevardului s-a facut ca sa castige contractele anumite firme.
  • +10 (10 voturi)    
    Mizerabil... (Luni, 11 octombrie 2021, 10:28)

    Frone [utilizator]

    ..sa vedeti ce "terasa" s-a construit la hotelul din zona, o monstruozitate. DIn pacate nu cred ca este vreo sansa sa se revina la trotuarul dedicat pietonilor, atata timp cat #primariasector3 a dat autorizatii.
    Din pacate nu se mai aude nimic de deschiderea parcarii. A trecut un an de cand este gata si este nefolosita....#hotnews.ro, poate le adresati o intrebare si pe acest subiect.
  • +10 (10 voturi)    
    hahaha (Luni, 11 octombrie 2021, 10:33)

    duckhunt [utilizator]

    "A uitat sa intrebe câte locuri de muncă au fost create."

    Pe acelasi principiu, putem spune ca Nutu Camataru a creat foarte multe locuri de munca
  • +1 (11 voturi)    
    l-ati vrut... (Luni, 11 octombrie 2021, 10:42)

    liviu_ [utilizator]

    l-ati votat, il aveti...

    sa va spalati pe cap cu el!

    (bine eu stau in sect 4 deci acelasi drac :( )
    • 0 (4 voturi)    
      greșit (Luni, 11 octombrie 2021, 11:37)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      L-au votat doar țărășanii (vorba lui Tudor Octavian) iubitori de betoane. Mulți, se pare. :((
    • +3 (3 voturi)    
      Asa este! (Luni, 11 octombrie 2021, 13:33)

      Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Hia, daca ar fi avut un singur mandat, ziceam ca a fost o intamplare, ca am gresit (errare humanum est!) dar pedofilul evazionist a fost re-re-ales!

      nu mai poate fi nici greseala, nici intamplare, inseamna ca ASA NE PLACE!
  • +9 (9 voturi)    
    Terase Decebal (Luni, 11 octombrie 2021, 11:37)

    MVZ [utilizator]

    Bulevardul era prevăzut și cu piste de biciclete pe trotuar. Așa a fost avizat de comisia de circulație de la capitală, cum, de altfel, a fost avizat și bulevardul Unirii.
    Bineînțeles că nu s-au făcut, fiindcă scopul era să se facă terasele.
    Și pentru că cocalarii nu vor să intre cu "bemveurile" în noul parcaj subteran, Negoiţă a amenajat, fără aviz, şi nişte parcări laterale, dar l-a ameninţat poliţia rutieră cu dosar penal și le-a acoperit cu nisip. Cu chiu cu vai s-a făcut şi banda pentru autobuze.
  • -7 (11 voturi)    
    Nu inteleg care e problema?! (Luni, 11 octombrie 2021, 11:44)

    Luk [utilizator]

    De ce nu le da avize si de ce nu le ia banii? Ce nu e legal si ce-i urat in a avea niste terase si niste cafenele?

    Intreb serios, nu tin partea nimanui: nu mi-e clar de ce nu se oficializeaza situatia si de ce nu se incaseaza banii?
    • +8 (8 voturi)    
      Ce nu intelegi? (Luni, 11 octombrie 2021, 15:18)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Avize nu poate sa le dea pentru ca nu lasa destul loc liber pe un spatiu public. Ala este un trotuar, nu gradina bordelului lui negoita.
      Si totul e gratuit pentru ca CGMB a decis sa extinda pana la sfarsitul anului perioada de gratie in care HORECA nu platesc taxa pentru utilizarea spatiului public
    • +6 (6 voturi)    
      dar nu mai business-ul conteaza? (Luni, 11 octombrie 2021, 15:25)

      Vaccinatu'lu'Peste [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Orasul nu poate fi doar al oamenilor de afaceri, posesorilor de automobile etc... Distributia spatiului public si a facilitatilor urbane trebuie sa fie echitabila. Eu nu vreau sa stau la terasa, vreau sa merg lejer pe trotoar cu copilul, sa avem piste dedicate de biciclete, sa fie mai multe parcuri, sa nu se mai construiasca haotic si hidos, sa umblu in mijloace de transport curate etc. Dar pe hotul asta de Negoita, care a pus laba pe sectorul asta mai ceva decat o Camora, nu il intereseaza. Vine cu fata aia de pocait, dar ne-o trage in fiecare zi. Cum mama naibii a ajuns asta la al treile mandat?!
      • 0 (2 voturi)    
        Pai (Miercuri, 13 octombrie 2021, 11:47)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Vaccinatu'lu'Peste

        Unde-s pistele pentru biciclete ca nu le vad ocupate??
        Orasul e al locuitorilor, inclusiv al celor care-si beau cafeaua acolo, nu? Tu nu vrei sa stai la terasa, dar sunt cetateni care vor si este si orasul lor.

        In Sibiu a fost refacuta Piata Mica si exista o sumedenie de terase, diferenta e ca banii intra in contul Primariei, nu in contul perosnal al lui Negoita.

        Daca nu exista destul loc pentru pietoni se pot face regulamente, se poate impune un anume spatiu pentru ei, dar nu-i obligatoriu sa fie totul pentru ei si nici sa fie interzise terasele pentru ca "asa vreau eu".
        Eu zic sa va mai ganditi.
  • +11 (11 voturi)    
    Despre ancheta (Luni, 11 octombrie 2021, 12:06)

    Laic [utilizator]

    cu cei doi oameni morti, ingropati de vii sub santierul ilegal al Primariei lui Negoita ce se mai aude?
  • +10 (10 voturi)    
    Buricul targului (Luni, 11 octombrie 2021, 12:07)

    Razvan_M [utilizator]

    Zona Bd. Unirii - Piata Alba Iulia - Piata Muncii era o placere pentru plimbat ca pieton si plimbat cu bicicleta. Spatii verzi intre bulevard si trotuar, cateva randuri de copaci, banci, piste de bicicleta si <spatiu amplu de plimbare pentru pietoni>.

    Dupa "modernizarea" zonei Alba Iulia - Muncii, asfaltul turnat pe bd Decebal este valuri-valuri (inca de la inceput a fost turnat prost). Eu nu stiu cine a facut receptia unei asemenea lucrari, dar am mers pe drumuri la tara care sunt mai bine asfaltate.

    Trotuarele au fost in "modernizare" luni de zile si au disparut mare parte din spatiile verzi, lasand loc unor zone cu piatra decorativa, cu copaci nou-plantati in locul arborilor vechi de zeci de ani care chiar faceau umbra si izolau. Pistele de biciclete au disparut in zonele unde proprietarii de terase au FURAT sute de metri din spatiul public intr-una dintre cele mai scumpe zone din Bucuresti (peste 3000 euro / mp). Nici nu are importanta ca platesc chirie, acest spatiu public este spatiu PI-E-TO-NAL. Tocmai de aceea s-au cheltuit tone de bani pe parcare subterana, pentru ca indivizii care lasau masinile parcate ilegal pe 2-3 benzi pe fiecare sens (seara de-abia putea trece o masina pe sens pe un bulevard cu 3-4 benzi pe sens) sa aiba unde-si lasa masina in siguranta si fara sa blocheze circulatia.

    Amenda de 1300 de lei este penibila pentru ocuparea abuziva a unui spatiu pietonal unde ar trebui platita chirie de 20.000 euro pe luna - daca ar fi spatiu comercial. Dar este spatiu pietonal si trebuie sa ramana asa, fara persoane cu tavi in mana care se intersecteaza cu pietonii si biciclistii in tuneluri de 1.5-2 metri latime si zeci de metri lungime.

    Sa luam exemplul unei singure terase, aflata chiar in rondul de la Alba Iulia: "Arogant". Acolo au fost ocupate spatiile verzi - abuziv dupa parerea mea - iar spatiul pietonal ramas, care inainte de acest abuz era de peste 5 metri latime, acum este un tunel ingust intre 2 constructii din termopane si lung de 10 metri
  • +7 (7 voturi)    
    jos negoita (Luni, 11 octombrie 2021, 12:20)

    Andu258 [utilizator]

    in sfarsit vorbeste cineva si de dezastrul de pe decebal.

    troturarele s-au transformat in terase si abia daca poti trece pe jos pe acolo dar sa mai treci cu bicicleta.

    este de o nesimtire iesita din comun. s-a distrus atata spatiu verde doar ca sa se faca terase
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:45)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Andu258

      In clipul lui electoral se luda ca sect este cel mai verde sector.
      Acum nu mai este deoarece a fost ales de 3 ori si a siluit si jefuit bugetul local
      Altceva nu stie... decit furt cu legea in brate
  • +3 (3 voturi)    
    nu arata rau , dar... (Luni, 11 octombrie 2021, 12:58)

    Vic_Tor [utilizator]

    chiar e o zona frumoasa, dar nu e ok portiunea aceea cu trecerea ingusta . evident daca nu autorizatii este o problema. sunt curios si cum au montat structurile, cate pavele puse pe banii cetatenilor au gaurit ?
  • +2 (2 voturi)    
    CUI NU II PLACE ... (Luni, 11 octombrie 2021, 13:26)

    Mortaciune ambulanta [utilizator]

    D-l Negoitza ne-a raspuns in mod magistral inca din toamna lui 2014, cand protestam impotriva defrisarilor din parcuri:

    "Cui nu ii place, nu are decat sa se mute in alt sector!"
  • -2 (4 voturi)    
    Drula (Luni, 11 octombrie 2021, 13:44)

    VOX. [utilizator]

    In doua saptamani dispar toate.
  • +4 (4 voturi)    
    sunt si fraieri patronii (Luni, 11 octombrie 2021, 14:24)

    Hans Metter [utilizator]

    pt ca daca nu ar fi fost atat de avari, probabil ca situatia ar fi trecut neobservata. Dar ei au vrut sa ocupe cat mai mult spatiu
    • +5 (5 voturi)    
      "PENTRU CA PUTEM"! (Luni, 11 octombrie 2021, 17:12)

      Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Nu, nu sunt de loc fraieri.
      Au certitudinea ca pot sa faca absolut orice, "orice vrea muschii mei!"

      Culoarul acela de 2 m sare in ochi de departe. In plus, eu daca as vrea sa merg la terasa, nu mi-ar place ca accesul sa fie prin "stunga" aceea!

      Dar se pare ca patronilor nu le pasa nici de trecatori, nici de clienti ...
      • +1 (1 vot)    
        ... (Joi, 14 octombrie 2021, 18:46)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui Mortaciune ambulanta

        culoarul acela nu are 2 m
        • +1 (1 vot)    
          Am fost generos! (Joi, 14 octombrie 2021, 20:48)

          Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui prio

          Nu ca doi metri ar fi suficenti!
          Dar este cu atata mai rau: lasa doar un culoar de trecere de mai putin de 2m latime ...

          Vi se pare acceptabil?
  • 0 (0 voturi)    
    terase (Luni, 11 octombrie 2021, 21:14)

    Durlida [utilizator]

    Negoita in sedinta de BL despre terasele de pe Decebal:

    https://youtu.be/1twwC5P4KMs?t=14694
  • +3 (3 voturi)    
    imediat au gasit bani de extindere (Marţi, 12 octombrie 2021, 5:29)

    cris333 [utilizator]

    Se plang cu totii ca vai covid-ul le-a nenorocit afacerile si cer ajutor de la stat pentru compensatie dar cum s-a reparat trotuarul au si scos bani de la saltea, ca doar cand vindeau cu nemiluta 2 felii de paine ca bruschetti cu 15 lei inainte de pandemie nu se mai plangeau la stat ca nu au vanzare.
    Sigur mai au ceva si pentru amenzi Sa isi faca treaba corpul de control si sa ii amendeze sau sa le dea termen sa isi demonteze 'serele' construite.
    Zici ca a revenit moda consignatiilor de pe trotuare, unde isi fac veacul tot felul de cocalari flirtand cu pitzipoance pe la tejghele.
  • +1 (3 voturi)    
    SI (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:24)

    gigilu [utilizator]

    uite asa, in loc sa aiba primaria bani pentru diverse lucrari in folosul cetateanului, intra bani in buzunarele unora si altora, nu spui cine, oameni pusi bine, acolo sus. Sa ne bucuram, deci, ca exista si bucuresteni
    extra preafericiti!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by