Criza gunoiului din Sectorul 1, poveste fără sfârșit. Autoritățile locale cer din nou Prefecturii să declare stare de alertă: S-au acumulat aproximativ 2.691 de tone de deşeuri

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 21 iulie 2021, 20:21 Actualitate | Administratie Locala


Gunoi Sectorul 1
Foto: Hotnews
Comitetul Local pentru Situații de Urgență al Sectorului 1 cere din nou Prefecturii Capitalei să declare starea de alertă în sector pentru 30 de zile, din cauza situației sanitare cauzate de necolectarea gunoiului de către Romprest Service SA. Este a doua solicitare de acest fel făcută de Primăria condusă de Clotilde Armand, prima fiind respinsă de către prefect. Administrația locală aduce ca argument faptul că în Sectorul 1 s-au acumulat aproximativ 2.691 de tone de deșeuri de la populație, instituții publice și agenți economici, iar depozitarea necontrolată a unei astfel de cantități de deșeuri, în creștere continuă, reprezintă o criză cu riscuri multiple.

Primăria Sectorului 1 a transmis miercuri, printr-un comunicat de ppresă, că decizia a fost luată în baza unei analize de risc a stării actuale din sector, fundamentată pe un raport al Compartimentului Protecția Mediului al Poliției Locale Sector 1 și a unei note privind deficiențele activităților de curățenie stradală realizată de Direcția de Utilități Publice, Salubrizare și Protecția Mediului Sector 1.

Deșeurile din Sectorul 1, necolectate de peste 20 de zile, s-au acumulat pe străzi, în special în zona centrală


Conform analizei, deșeurile din sectorul 1 nu sunt colectate de peste 20 zile, acumulându-se pe străzi, în special în zona centrală și în zonele cu tranzit intens.

Primăria condusă de Clotilde Armand spune că, începând cu 27 iunie, s-a constatat, în urma acțiunilor desfășurate de Poliția Locală Sector 1 și a numeroaselor sesizări primite de la cetățeni, că serviciul de salubrizare asigurat de compania Romprest Service SA nu mai funcționează în Sectorul 1, aducându-se astfel atingere principiilor care reglementează acest serviciu public:
  • protecția sănătății populației;
  • responsabilitatea față de cetățeni;
  • conservarea și protecția mediului înconjurător;
  • asigurarea calității și continuității serviciului.

Riscurile


Potrivit raportului de gestiune a deșeurilor din luna iunie 2020, cantitatea totală de deșeuri colectată din Sectorul 1 în luna respectivă a fost de 11,24 mii de tone, adică, în medie, 374 tone/zi.

În consecință, se poate estima că astăzi, 21 iulie 2021, în Sectorul 1 s-au acumulat aproximativ 2.691 tone de deșeuri generate de populație, instituții publice și agenți economici, conform administrației locale.

Aceasta aduce ca argument pentru solicitarea de declarare a stării de alertă faptul că depozitarea necontrolată a unei astfel de cantități de deșeuri, în creștere continuă, reprezintă o criză cu riscuri multiple:
  • Risc epidemiologic;
  • Risc pentru mediul înconjurător;
  • Risc de perturbare a fluxurilor de circulație;
  • Risc de încetinire a activității unor agenți economici;
  • Risc ambiental pentru desfășurarea evenimentelor culturale și sportive din Capitală;
  • Risc de tulburări sociale, cu manifestații cauzate de nemulțumire și panică.

Relația cu Romprest Service


Raportul descrie și care sunt relațiile autorității locale cu operatorul de salubritate, după ce Romprest Service a întrerupt prestarea serviciilor de colectare și transport a deșeurilor municipale și a întrerupt frecvența măturatului stradal.

Astfel, refuzul Primăriei Sectorului 1 de a plăti unele facturi emise de către Romprest Service se referă strict la unele activitati de salubrizare stradală, bazate pe tarife nejustificat de mari și ilegale, după cum de altfel au constatat și controalele efectuate de Curtea de Conturi și de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (ANRSC), spune Primăria Sectorului 1.

În ceea ce privește prestarea de servicii de gestionare a deșeurilor municipale, cu o pondere valorică de 25% din totalul facturilor emise, Primăria Sectorului 1 spune că a validat și a achitat până în prezent integral serviciile privind colectarea, transportul, sortarea/tratarea deșeurilor menajere și similare, inclusiv Contribuția pentru Economie Circulară pentru fracția depozitată, ce rezultă în urma tratării deșeurilor municipale, onorându-și astfel obligațiile contractuale pe acest segment de servicii prestate, evitând în același timp afectarea continuității prestării serviciului de colectare a deșeurilor menajere.
  • "Prin plata acestor facturi, Primăria Sectorului 1 a achitat indirect, dar integral, și prestările de servicii de sortare/ tratare deșeuri, asigurate pentru Romprest Service de către furnizorii acestor servicii, Rom Waste Solutions SA, 3R Green SRL, furnizori contractați direct de către operatorul de salubrizare pentru sortarea/tratarea deșeurilor municipale provenite de pe raza administrativă a Sectorului 1 București.
  • Compania Romprest Service SA a fost notificată de Primăria Sectorului 1 prin adresa cu nr. A241/16.07.2021 ca în termen de maxim 72 de ore de la primirea adresei să își onoreze și să execute obligațiile contractului de delegare de salubrizare. Acest lucru nu s-a întâmplat.
  • În ciuda acestei situații, Romprest Service SA continuă să nu își îndeplinească obligația de a ridica deșeurile provenite de pe raza administrativă a Sectorului 1 București", mai spune Primăria Sectorului 1.

Clotilde Armand: Gestul Romprest amintește de apucăturile Mafiei italiene



Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a făcut anunțul privind solicitarea către prefect și pe Facebook, unde acuză că Romprest continuă șantajul:
  • "Firma de salubrizare continuă să nu-și facă treabă și continuă șantajul lăsând gunoiul în tot Sectorul 1 neridicat chiar dacă facturile plătite și serviciiul public delegat nu poate fi întrerupt - așa cum foarte clar spune legea salubrizării și regulamentul de salubrizare.
  • Victimele? Noi toți. Gestul acestei societăți amintește de apucăturile Mafiei italiene privind criza deșeurilor și incapacitatea statului să se apere în fața fărădelegilor. Pentru că există un anumit contract între Primărie și societatea respectivă, contract de pe urmă căruia beneficiază mulți mulți politicieni".
Scandalul dintre Romprest și Primăria Sectorului 1 al Capitalei este doar cel mai recent act al unui război care durează de aproape 15 ani, de când Romprest asigură salubrizarea acolo. Acum, conflictul a izbucnit la finalul lunii mai, când Romprest a oprit colectarea gunoiului în sectorul 1, pe motiv că primăria nu i-ar fi plătit facturile.

Clotilde Armand a cerut și în 4 iunie Prefecturii București să declare stare de alertă în Sectorul 1, dar prefectul Alin Stoica a respins cererea. El susținea că "amenințarea nu este suficient de gravă" pentru a fi luate măsuri de urgență. Soluția anunțată atunci a fost că își va asuma plata sortatorilor în mod direct, "astfel încât să degreveze Romprest de această obligație și să îi permită să efectueze în continuare serviciul fără niciun fel de opriri”.

CITEȘTE ȘI:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8960 vizualizari

  • -21 (85 voturi)    
    Hmmm (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:30)

    Sah [utilizator]

    Mda, domna Cloti vrea sa isi bage firmele useriste cu forta in primarie.
    Nu vrea sa respecte un contract, dar vrea ca Romprest Service SA sa respecte un contract in care firma nu este platita.
    Daca era alta primarie, DNA era acolo si il ancheta pe primar.
    PS. Oare daca noi nu am platia apa, caldura, curentul, etc am putea sa le folosim gratis si sa-i si injuram daca vor sa ni le opreasca?!
    • +5 (43 voturi)    
      Hotul striga hotii (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:59)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Clotide nu o sa rezolve nimic, pentru ca acolo e implicata:
      MAFIA & SRI.
      Cazul ar fi de CSAT, daca am fi intr-o tara normala...
      • -8 (28 voturi)    
        Exact (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:57)

        unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Statul paralel e de vina. Si extraterestrii.
    • +5 (9 voturi)    
      in detrimentul cetateanului (Joi, 22 iulie 2021, 8:36)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      din contractul cu Romprest se finanteaza ilegal tot ce vedem in jur si ne frustreaza... sa platesti 16x pentru niste servicii mi se pare aberant. Mai aberant mi se pare ca cei care ar putea interveni legal (aka prefectul) nu misca 2 paie ... asta oare ce inseamna ? ca una ca Clotilde are mai multe OO decat prefectu' sau ca prefectu' este manjit pe maini ?
    • +4 (8 voturi)    
      Daca se intampla asta pe vremea lui Tudorache... (Joi, 22 iulie 2021, 9:57)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Pai ieseau toti tinerii frumosi si liberi in piata si faceau scandal, ca e focar de infectie, ca asta nu este capitala. Posta Ambasada Suediei meme-uri amuzante cu soareci, faceau protest ambasadele ca stau in mizerii, Multinationalele ar fi iesit in strada, actorasii de centrul vechi ar fi postat pe facebook non stop cum nu mai pot de gunoaie...
      Acum, ca se intampla pe vremea lui Clotilde nimeni nu zice nimic...
      • +2 (6 voturi)    
        frustrant, nu-i asa? (Joi, 22 iulie 2021, 16:56)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ce sa-i faci Mikyduta, viata e nedreapta.
        Nici olguta nu intelegea de ce ies oamenii in strada daca salariile si pensiile cresc!
        Nici ceausescu nu intelegea de ce nu rezolva suta de lei agitatia

        ps: 60 e iq-ul?
  • -6 (54 voturi)    
    nu conteaza (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    si daca va trebui sa escaladam un everest de gunoaie pana la urne noi tot usr vom vota!
    • -8 (20 voturi)    
      amin (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:42)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      am zis!
      • +1 (11 voturi)    
        tu, cucuveaua (Joi, 22 iulie 2021, 8:14)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

        si ceilalti postaci pesedaci credeti ca daca sunteti multi, chiar aveti si dreptate? Va pierdeti banisorii vostri nemeritati, scosi din banii de la romprest?
  • +15 (51 voturi)    
    Romprest colaboreaza cu PSD pt Referendum (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:36)

    Gryphus [utilizator]

    Care e planul PSD pt a scapa de Clotilde Armand, Planul DIAMANT:

    lasa gunoaiele in strada VARA cand sunt 35 grade si prin octombrie fac referendum de demitere a lui Clotilde ca sa fie fericiti si consilierii PNL
    • -11 (39 voturi)    
      Nu cred ca se ajunge la referendum (Miercuri, 21 iulie 2021, 22:06)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Deja renumararea renumararii voturilor de catre Procuratura zice ca Diamant are 1700 voturi in plus (a scapat porumbelul Ciolanu). A iesit naspa la sac Clotilde...

      Oricum ar fi problema mare e ca ....vine Iarna si nu cred ca cineva din sectorul 1 mai vrea s-o petreaca cu Clotilde "gestionand" problema zapezii :)))

      Acum ea zice ca respecta raportul facut de curtea de conturi insa Tribunalul tocmai a hotarat definitiv ca Romprest sa poata sa execute conturile primariei pentru datoriile si penalitatile acumulate....in conditiile astea oricine isi da seama ca totusi hotararea definitiva a Tribunalului o obliga pe Clotilde sa-si faca datoria si sa plateasca altfel o imbulineaza cu tot cu raportul curtii de conturi care nu este executor :)))

      Ea ca sa scape de Romprest si sa-si puna gunoierii proprii (ca despre asta e vorba pana la urma) trebuie sa desfiinteze contractul prin plata clauzelor sau sa astepte o minune si Romprest sa nu mai poata sa-l onoreze din vina proprie ceea ce nu se va intampla vazand ca baietii sunt bine pregatiti cu avocati care castiga litigiile cu primaria.

      In orice caz iarna tot vine, Romprest face dezapezirea iar Clotilde nu va plati....in primavara nu va mai fi primarita pe pariu daca nu iese din iarna cu sectorul la negru :)))
      • 0 (10 voturi)    
        n-ai (Joi, 22 iulie 2021, 8:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        nicio informatie oficiala dar nu te doare sa lansezi petarde, ca poate se prinde prostimea.
        • +1 (3 voturi)    
          Repet... (Joi, 22 iulie 2021, 18:21)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Ii doresc lui Clotilde sa castige in instanta, sa scape de gunoieri ....dar sa castige macar 20% din cate sustine.

          Deocamdata peste tot castiga Romprest iar prefectul care este coleg de partid i-a dat flit in conditiile in care gunoaiele zac de o luna prin tot sectorul.

          Partea cu Diamant si voturile in plus o s-o stabileasca locuitorii sectorului se pare.

          Succes :)))
      • -2 (4 voturi)    
        Lipsesc niste saci, pierduti de PSD (Joi, 22 iulie 2021, 12:14)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        are in plus voturi doar pt ca la numaratoare au lipsit niste saci de voturi, pierduti de procuratorii de la sectia Speciala PSD-ista
        • 0 (4 voturi)    
          Una peste alta.... (Joi, 22 iulie 2021, 17:53)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Cum am mai spus...la inceput o credeam pe Clotilde insa am constatat ca ea tot zice despre toti care sunt impotriva ei ca sunt mafie, pesedaci, rusi , diamant etc....insa pierde la orice instanta procesele....

          Si mai grav!!! Oamenii din partidul ei nu o sustin (prefectul) iar N Dan a zis ca va intra el in Sectorul 1 daca nu e in stare sa remedieze treaba cu gunoiul :))))

          Colac peste pupaza exista filmarile cu sacii....si Ciolanu care zice ca are 1700 voturi in plus Diamant.

          Asta e realitatea la momentul asta si....bineinteles :))) vine iarna cu Zapada....

          De aici inainte cred ca preferi "cascadorii risului" sau esti sado-maso pe fatza :)))
    • -2 (28 voturi)    
      Tabara practica de dizentaerie (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:15)

      Ichi [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Toata situatia asta arata inconstienta autoritatilor. Locuiesc in Sectorul 1. Saptamana trecuta, pe strada Popa Tatu mirosul de mortaciune si putreziciune era infiorator de la gunoaiele aruncate de toate imparicopitatele cu fete umane din zona, pentru care fiecare stalp e tomberon deschis. De asemenea, va pot invita si la o plimbare prin Parcul Cismigiu daca nu ati mai intalnit de multa vreme jeg cu grosimea masurata in centimetri si ploi neinterupte de gainat e ciori dupa ora 18:00, cu aromele si placerile de rigoare (daca si ploua, miasmele sunt foarte apetisante). Niciodata nu mi-am imaginat ca in vremuri civilizate voi ajunge sa fac slalom, in luna iulie, cu copilul de mana, printre munti de gunoaie si rauri de zoaie. Dezinteresul autoritatilor pentru locuitorii orasului este infiorator, iar orbirea propriei misiuni la aceasta adunare de agitati din noua generatie salvatoare, catarati in pozitii de primari si consilieri, este descurajanta pentru noi toti.
      Sa fii atat de orbita incat, chiar daca intelegi ca nu ai nicio o sansa sa castigi juridic aceasta lupta, te inhami totusi la ea, doar ca sa demonstrezi ca esti desteapta, este un moment de nepretuit pentru orice nebun de pe lumea asta.
      Multumim si ne vedem la prima tabara practica de dizenterie din Bucuresti. Eu as organiza-o chiar in biroul doamnei primar. Ce spuneti?
  • -3 (23 voturi)    
    . (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:37)

    AdiSun [utilizator]

    Telenovela continua.
  • +16 (56 voturi)    
    Acum e momentul (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:03)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Deci daca va fi iar abandonata de colegii de partid cred ca se va lasa pagubasa. Daca nu o ajuta nici acum, e clar ca fiecare sta sa-si vada de scaunelul lui caldut. Ar fi pacat pentru ca daca Clotilde ar scapa de mafiotii astia de la ROMPREST care oricum merg pe un contract ilegal si ar aduce altii cu preturi mai mici ar fi un castig enorm pentru S1 mai ales pt cat au indurat in urma santajului ROMPREST.
    • -10 (36 voturi)    
      Contract ilegal (Miercuri, 21 iulie 2021, 22:15)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Ai informatii in sensul asta?

      Acum doua saptamani tribunalul a hotarat definitiv ca Romprest poate sa execute primaria pentru datoriile si penalitatile restante....crezi ca hotara instanta pe un act ilegal?

      Apropos de Clotilde....vine iarna si Zapada...crezi ca va plati dezapezirea Romprestului? :)))

      La inceput am tinut cu ea dar cand am vazut ca numai ea zice despre contract ca e ilegal iar Romprest castiga toate procesele pe acest contract....am renuntat la "cascadorii risului" :)))
      • +4 (30 voturi)    
        Exista motoare de cautare, daca stii sa le uzezi (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:03)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        https://ziare.com/clotilde-armand/stiri-clotilde-armand/contract-primarie-sector-1-romprest-1684124

        "Desi actul a fost semnat, doua sentinte judecatoresti au constatat ca contractul a fost incheiat fraudulos si l-au anulat."

        Nu are legatura cu penalitatile si datoriile. Nu asta am zis. Astea exista pentru ca s-au prestat servicii ilegal si deci trebuie platite. Eu vorbeam de unde a aparut treaba. Ca si restul postacilor compari mere cu pere.

        Iar lenea de a te documenta ca sa vezi ce ziceam arata si rea-vointa ca sa nu zic altceva.
        • -2 (30 voturi)    
          Actualizeaza-te, mai fecior.... (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:24)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Actualizeaza-te, mai fecior....
          Dupa ce aia de la Ziare.com au scris, Clotildutza s-a mai gandit si razgandit de vreo trei ori...ba ca are, ba ca nu are contract.
          Bineinteles ca nu s-a dus cu problema in Justitie; stie bine ca ala e contract valabil si pe baza lui plateste (partial, cu tzaraita, din cand in cand, cand vrea ea) diverse facturi sau bucati de facturi.
        • 0 (30 voturi)    
          Daca contractul e anulat... (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:36)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          ...atunci Clotilde a scapat de gunoieri...de ce mai face circ?

          Daca contractul e anulat...de ce Clotilde continua sa plateasca gunoiul menajer? Pentru ca pe ala zice ca l-a platit la zi....

          Daca contractul e anulat de doua sentinte judecatoresti...tribunalul de ce a dispus executarea datoriilor si a penalitatilor?

          Daca contractul e anulat de ce consiliul local da dreptate prestatorului?

          Astea sunt niste intrebari la care trebuie sa-ti raspunzi singur si nu mie...eu stiu raspunsurile :)))
        • +1 (15 voturi)    
          imi pare bine (Joi, 22 iulie 2021, 0:39)

          disraeli [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          ca esti documentat, totusi iti recomand sa consulti un avocat.
          • -1 (5 voturi)    
            nu de avocat are nevoie (Joi, 22 iulie 2021, 10:14)

            cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

            parerea mea.
            poate un consultant financiar care sa-l ajute sa nu mai scrie prostii pentru bani.
            poate un medic
            • -1 (3 voturi)    
              tu la cine ai apelat (Joi, 22 iulie 2021, 16:58)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

              ai vreo recomandare sau ai lasat, de atatia ani, problema sa devina cronica ?
        • +1 (5 voturi)    
          (v)orbeste lumea ... (Joi, 22 iulie 2021, 5:47)

          nu conteaza cine zice [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          probabil ca intentia de exprimare, desi schioapa, a fost:
          exista motoare de cautare, daca stii sa le UTILIZEZI sau
          exista motoare de cautare, daca stii sa uzezi DE ele.
          per total, e limpede ca exista motoare de cautare si fara sa stii dumneata cum e cu ele.
          cum e cazu' de fata.
        • +1 (7 voturi)    
          ! (Joi, 22 iulie 2021, 8:39)

          HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Inca ceva: de unde stii tu ca au fost prestatii ilegale? Stii tu, ai vazut vreo sentinta, sau vorbesti aiurea?
    • +2 (10 voturi)    
      Nu e "criza gunoiului" e criza luptei cu mafia! (Joi, 22 iulie 2021, 7:51)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      O femeie, frantuzoaica mai putin lamurita de obiceiurile zcestui pamant, a inceput o lupta imposibila cu mafia!
      Evident, mafia arunca in lupta mijloace murdare, ca sunt de suportat neplaceri si ca, daca nu vom indrazni sa fim fermi, vom ramane mereu robii mafiei.
      Clotilde are nevoie de sprijin, de solidaritate, de intelegere . Dar ele cam lipsesc. Chiar si colegii ei. "vitejii reformisti", dau din colt in colt, se comporta ca niste lasi..
      • 0 (4 voturi)    
        Am observat (Joi, 22 iulie 2021, 9:46)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Ma tem ca asta va afecta USR-ul la voturi. Sunt doua variante: fie isi vede fiecare de ale lui, fie PNL (avand majoritatea in coalitie) pune presiune. Sincer, indiferent de cele 2 variante USR ar trebui sa arate unitate. Cand e vorba de hotie si PSD si PNL arata ca sunt "toti si unul".
      • -1 (1 vot)    
        Are nevoie... (Joi, 22 iulie 2021, 20:58)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui valll

        1. "O femeie, frantuzoaica mai putin lamurita de obiceiurile zcestui pamant, a inceput o lupta imposibila cu mafia!"
        Nu zau!? Una lacrima sul viso!
        Intamplator, persoana respectiva a fost aleasa Primar al S1 si NU luptator antimafie! Si, in fisa postului de primar NU are atributii anti-mafiote,In schimb le are pe cele ce tin de salubrizarea sectorului! Iar daca a descoperit mafioti, sa se adreseze DIICOT, caci altfel se cheama tainuire si e penal!
        Ai priceput diferenta?
        2. Poate n-ar fi rau ca toti " luptatorii astia cu mafia", de pute piata de ei ( de te-ntrebi de nu si-au luat mafiotii lumea-n cap!), sa-si mai vada si de treburile pentru care sunt platiti din banii cetatenilor care i-au ales
    • -1 (5 voturi)    
      pai si de ce nu face alt contract? (Joi, 22 iulie 2021, 10:17)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      ce o opreste sa caute alt operator?
      ce o opreste sa angajeze niste oameni sa mature strazile?
      ti se pare normal ca daca treci in alt sector sa para ca ai schimbat orasul?
      ti s epare normal sa para ca este un oras parasit, nematurat de luni de zile?
      • +2 (4 voturi)    
        DA, e normal (Joi, 22 iulie 2021, 17:01)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        orice societate cu adevarat civilizata s-a creat pe ruine.
        si pe vremea comunismului aratau strazile curate!
        Vrei curatenie in tacere si mafie pe oriunde respiri? valea la Moscova.
  • -6 (34 voturi)    
    Clotilde, primaria si gunoiul...urmeaza zapada (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:16)

    FortApache [utilizator]

    Film sovietic, lung si de bataie...cam asa s-a transformat realitatea zilnica.

    Gunoierii au verde la executat datorii de doua saptamani si nu au facut-o inca, consiliul local da in judecata pe Clotilde pentru a plati penalitatile datorate catre Romprest din contul propriu si nu al primariei si nu-s dacat 2 milioane euro :)))

    Curtea de conturi a zis ca tarifele pe curatenie stradala sunt prea mari dar instanta a hotarat ca Romprest sa execute conturile primariei :))) Clotilde nu plateste decat gunoiul menajer far vrea in aceiasi bani sa-i ia si gunoiul stradal plus maturatira prin sector.....

    Bre...va dati seama ce va fi la iarna!?!?! Cum va "gestiona" Clotilde treaba cu ZAPADA fratilor ? :)))
    • -4 (20 voturi)    
      .De vina va fi probabil mafia zapezilor (Miercuri, 21 iulie 2021, 22:06)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      When the White Frost comes, don't eat the yellow snow
    • +9 (9 voturi)    
      zapada (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:01)

      Mihai973 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Anu' asta ciucu zapada..ce va tot rugati la zapada. nu mai am.. va dau cu ploi, sa mai spal mizeria politicienilor.
    • 0 (2 voturi)    
      i La iarna... (Joi, 22 iulie 2021, 21:03)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Cine va mai apuca...
  • +16 (30 voturi)    
    prefectura (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:18)

    cristi_an [utilizator]

    e mana in mana cu mafia gunoaielor
  • +6 (32 voturi)    
    mafia psdista isi bate joc de sectorul 1... (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:52)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    mafia psdista isi bate joc de sectorul 1...
    • -1 (9 voturi)    
      ! (Joi, 22 iulie 2021, 8:43)

      HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Eu cred ca mafia USRista in frunte cu Clotilde isi bate joc de sectorul 1.
    • 0 (2 voturi)    
      mafia (Joi, 22 iulie 2021, 21:06)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Corect! Impreuna cu cea extraterestra!
  • +2 (10 voturi)    
    Legile (Miercuri, 21 iulie 2021, 21:54)

    naftuliv [utilizator]

    „democrației” sunt de neânvins, pot rezolva orice situație.
  • +13 (21 voturi)    
    Cred ca prefectul e cam penibil (Miercuri, 21 iulie 2021, 22:11)

    Coco Whistle [utilizator]

    Mamaliga care nu urla…doar se minuneaza…in mirosuri…vara…
  • +3 (9 voturi)    
    Daca primarita (Joi, 22 iulie 2021, 7:37)

    autan [utilizator]

    Isi permite scandalul asta fara sa lase justitia sa se pronunte iar noi suntem mandri de ea, de ce am mai plati taxe si impozite? Stim ca e pagubos pt noi, stim ca se fura banii din taxele noastre. Dupa modelul Armand de maine nu mai platiti nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      Justitia... (Vineri, 23 iulie 2021, 2:39)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui autan

      s-ar pronuntat in 4-5 ani... o lasa, dar o sa puta mult mai mult decat daca pune in miscare mecanismele pe care le are la dispozitie. Numai ca CL e fix o cloaca de USListi implicati iar prefectul e un USRist ce-l doar in dos. Oricum MF a constatat daune grave la plati asa ca... poate se lasa cu vre-un ordin si sub starea de alerta sanitara nu mai conteaza CL si ii radiaza pe romprosti din uz.
  • 0 (14 voturi)    
    In curind... (Joi, 22 iulie 2021, 7:54)

    mike123 [utilizator]

    Se lanseaza o noua colectie de bratari pentru Clotilda si complicii ei - acum consilieri la S1 - pt furtul alegerilor!
  • 0 (14 voturi)    
    Femeia asta lupta pentru voi (Joi, 22 iulie 2021, 8:39)

    persuasiv [utilizator]

    si voi,cu destiu'n gura comentati.'Ai de capu' vostru,amaratilor.
    • 0 (2 voturi)    
      C. A. (Joi, 22 iulie 2021, 21:09)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Pai, nu mai bine angajam o luptatoare de sumo? Ca fugeau mafiotii care-ncotro!
    • 0 (0 voturi)    
      Astia-s (Vineri, 23 iulie 2021, 2:40)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      postaci de opzitie si rusofili rupti in dos.
  • +3 (15 voturi)    
    Nu plecati dupa fenta (Joi, 22 iulie 2021, 8:50)

    adi_69 [utilizator]

    Dupa cum deja s-a spus mai sus, instanta a a incuviintat, definitiv, executarea silita a PS1 de catre Romprest. Primaria a facut cerere de suspendare a executarii silite, care a fost respinsa ieri, in prima instanta. Mai are doar sansa de contestare a acestei decizii, dar slabe sanse de succes (pana acum 3 instante au spus ca PS1 trebuie executata). Dupa aceea, cale libera spre executarea silita.
    Asta cu starea de alerta sanitara este doar ultima incercare, disperata, de a acoperi cu cat mai mult zgomot, acel moment epic.
  • -1 (13 voturi)    
    mafia PSD se zbate (Joi, 22 iulie 2021, 9:14)

    NOTORIOUS [utilizator]

    pericol mare sa piarda viata de lux. Fostul primar PSD nu ar fi trebuit sa aibe voie sa semneze contracte mai lungi de 4 ani, aici e hotia.
    • 0 (8 voturi)    
      ! (Joi, 22 iulie 2021, 9:45)

      HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

      Tu ai face investitii de sute de milioane de euro in utilaje si terenuri pentru un contract de 4 ani? Aud?
      • +2 (4 voturi)    
        hopa, au aparut afaceristii! (Joi, 22 iulie 2021, 17:05)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui HChifteluta

        mata citesti ce trantesti acolo pe tastatura?
        nu investesti in terenuri? pai sunt miliarde bagate in terenuri, patratel. Investesti si pe 1 an nu pe 4, ca terenul nu pleaca de acolo si nici nu se depreciaza!!
        iar utilajele le amortizezi 4 ani dupa care le vinzi sau prelungesti contractul. asta e buna, tu crezi ca piata gunoaielor (in crestere continua, corelata cu situatia demografica a Buc+Ilfov) nu va avea nevoie de prestatori si furnizori de masini?
        ca nu vorbim de tancuri aici...
        deci, auzi?
  • +4 (14 voturi)    
    UN VECHI PROVERB ZICE ASA: (Joi, 22 iulie 2021, 9:14)

    Divergent [utilizator]

    Decat cu hotii la castig, mai bine cu un om cinstit la pierdere. Asa si cu Clotilde vs pungasii din PSD. Mai bine va mai puneti 2 randuri de masti cand iesiti afara, dar fiti constienti ca situatia asta nu va persista mai mult de cateva saptamani, decat sa capitulati in fata presiunilor Romprest + PSD!
    • +2 (4 voturi)    
      O rectificare, (Joi, 22 iulie 2021, 10:05)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui Divergent

      pungaşii din PSD şi PNL
  • +4 (18 voturi)    
    Cel mai mare gunoi (Joi, 22 iulie 2021, 9:20)

    fdaniel [utilizator]

    Privind postările de aici văd că cel mai mare gunoi sunt locuitorii acelei urbe pentru care hoția este un lucru normal.
    Ce dacă fură Romprest? Toți furăm !
    D-na primar încearcă să vă apere de hoți dar hoții sunteți voi!
    • -2 (8 voturi)    
      ! (Joi, 22 iulie 2021, 9:41)

      HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Somn usor! Vorbesti aiurea!
    • 0 (10 voturi)    
      Lasa-i,lasa-i ca le place (Joi, 22 iulie 2021, 9:58)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      ,mare dreptate a avut Brancusi : „când am plecat, v-am lăsat săraci și proști. Acum, vă găsesc și mai săraci și mai proști”
    • -2 (4 voturi)    
      dupa cati postaci se zbat pe aici (Joi, 22 iulie 2021, 16:48)

      NOTORIOUS [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      corect, e clar ca la P1 e o felie grasa de tort, din care traiesc multi impreuna cu familiile lor. Sunt si o gramada de bugetari ce traiesc in P1 ce sunt obisnuiti cu furtul din buzunarul statului de zeci de ani.
    • 0 (2 voturi)    
      furt (Joi, 22 iulie 2021, 21:21)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Eu facand parte din " gunoiul acelei urbe", as fi curios totusi sa aflu: in ce dosar a fost condamnat ROMPREST pentru furt? Nu de alta, da' ma mai lumineaza si pe mine un cetatean binevoitor si informat de pe-ntinsul patriei.
  • 0 (10 voturi)    
    asa clotildo!!!! (Joi, 22 iulie 2021, 10:31)

    costelo999 [utilizator]

    lupta cu mafia, ce daca este gunoaie, upta cu mafia pesedista penelista italiana gunoiera si cu dragnia, este cel mai important lucru , cu gunoaiele la etaj dar fara coruptie, sa ajungi la 3000 tone de gunoi dara fara coruptie si fara mafie, cu sau fara contract cu executare sau fara, la mai multe totul pentru sect 1, nu va lasati


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by