VIDEO Nicușor Dan explică de ce parcurile din București sunt pline de buruieni: Am preluat un mandat cu datorii de 3 miliarde de lei

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 2 iunie 2021, 10:17 Actualitate | Administratie Locala


Nicusor Dan, primarul Bucurestiului
Foto: Captura video
Primarul Capitalei, Nicușor Dan, spune că mandatul său nu este unul obișnuit, pentru că a preluat datorii de 3 miliarde de lei, astfel că a tăiat de la anumite capitole, precum întreținerea parcurilor sau repararea gropilor de pe străzi. El susține că în parcuri a început operațiunea de cosire a ierbii, iar dezinsecția și deratizarea vor începe imediat ce se vor opri ploile.


  • "Nu este un mandat obişnuit cel pe care l-am preluat. Am preluat un mandat cu datorii curente de 3 miliarde de lei, cât metroul din Drumul Taberei. Trebuia să plătim aceşti bani pe loc.
  • Nu a fost un mandat oarecare şi am fost obligaţi să tăiem costuri şi acolo unde am fi vrut, şi acolo unde nu am fi vrut. Banii pe care nu i-am avut în martie îi avem acum", a spus Nicușor Dan, miercuri, într-o conferință de presă, pe fondul acuzațiilor că parcurile din București administrate de PMB s-au umplut de buruieni, de căpușe și șobolani.
El a spus că operațiunea de cosire a ierbii din parcuri a început și a estimat că va fi gata în două săptămâni, după care vor urma spațiile verzi publice.

Legat de tratamentele pentru combaterea țânțarilor, căpușelor și șobolanilor, primarul general a susținut că utilajele sunt pregătite și vor începe să stropească imediat ce se vor opri ploile. "Undeva în 2 luni estimez că vom fi bine și cu remedierea gropilor de pe străzi", a spus Nicușor Dan.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22463 vizualizari

  • -16 (72 voturi)    
    Sa cumperi o motocoasa si sa tai iarba nu costa (Miercuri, 2 iunie 2021, 10:27)

    Gryphus [utilizator]

    Nu e o explicatie care sta in picioare.

    Sa cumperi o motocoasa si sa pui angajati ai primariei sa taie iarba costa niste maruntis. Deci asta cu cositul e o scuza penibila.
    • +7 (35 voturi)    
      Sunt la fel de multi bani. (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:21)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Adica nu-s. Degeaba schimbi conducerea cand problema nu e de la conducere.
      • +14 (26 voturi)    
        problema a fost (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        la conducere. Cea din mandatul 2016-2020, ca aia au facut datorii de 3 mld. lei, ca asa se intampla cand faci un buget SF de 10 mld lei iar tu incasezi doar 4-5 mld lei si nu atragi nimic din fonduri UE sau altele.
        • -9 (21 voturi)    
          Nicusor Dan (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:09)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Face mai putin decat Firea si asta este tot ce conteaza, nu povestile cu greaua mostenire.

          Firea a mostenit o povara mult mai mare decat Nicusor Dan, asa ca Nicusoru sa nu se mai vaicareasca de greaua mostenire.
          • +2 (10 voturi)    
            )))) a carat Pandele "moshtenirea lu (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:29)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            Gabi", deh este cavaler ))))
          • +8 (16 voturi)    
            Hai, nu, zau?! (Miercuri, 2 iunie 2021, 15:03)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            Si cine a fost primar inainte de madama?
            Tov. hotoman Oprescu?!
            Adica ala a furat si asta a praduit.
            Bai, nene, inteleg ca sunteti votati de prosti, dar nu se aplica aceeasi eticheta la toti!
            Mai sunt si oameni care gandesc.
            Daca esti inteligent, taci; daca nu, latri ca tine!
            Apropo, nu mi-e drag Nicusor, dar de voi mi-e scarba!
      • -5 (19 voturi)    
        Cred ca se gaseau bucuresteni care sa ajute (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:57)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        eu cred ca daca primarul cerea ajutorul bucuresenilor, in acest moment Cismigiu si Herastrau aratau ca niste parcuri nu ca niste gropi de gunoi.

        sigur se gaseau bucuresteni care sa ajute la tunsul ierbii si la reparat bancile cu scule propriii daca li se cerea
        • +1 (1 vot)    
          Mentalitate comunistoida! (Joi, 3 iunie 2021, 13:42)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          1. tot ar fi fost nevoie de bani, si macar pt carburantul motocoaselor sau materialelor de reparat banci.
          2. oamenii ar fi fost neprofesionisti si ar fi fost posibil in unele cazuri sa strice mai mult decat sa faca ceva bun.
          3. poate se mai si accidentau, iar atunci cine ar fi fost responsabil?
          4. nu de asta traim in secolul XXI, sa apelam la efortul colectiv ca in evul mediu!
          5. datoria cetatenilor este sa voteze folosindu-si mintea, sa nu ajunga in primul rand in aceasta situatie!
          6. dupa ce ca Firea a deturnat sute de milioane de euro prin cele 33 de companii municipale (am vazut preturile umflate, dar gandeste-te si la cati directorasi si secretare care nu faceau nimic, doar conduceau suv-urile noi achizitionate din bugetul companiei, capusau banii cetateanului), cum ar fi ca tot prostii de cetateni sa faca munca dupa ce au ramas cu banii luati!
    • -15 (27 voturi)    
      de ce trebuie taiata iarba? (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:59)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Eu nu am inteles niciodata activitatea asta. Se plimba 10 dorei toata ziua cu motocoasa prin parc sa coseasca fanul, e galagie si miroase tot parcul a ulei ars. De ce?
      Hai sa zicem ca in sensul giratoriu de la Universitate vrei sa ai gazon de 10cm, dar in parcuri?.. Lasati iarba sa creasca. Nu o sa ne pierdem in ea, cu siguranta. Daca o taiati, se creeaza o competitie inegala intre plante. "Buruienile" cresc primele. Pe termen lung, solutia este sa plantam cat mai multa vegetie perena si sa incurajam bio-diversitatea.
      • -8 (20 voturi)    
        Obsesia falsilor oraseni (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:35)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Pentru a parea civilizat sterge tot ce inseamna natura. Taie iarba si copacii, asfalteaza pamantul. Nu vrea sa stie nimeni ca bunicii locuiau la sat.
        • 0 (2 voturi)    
          Oraseni (Joi, 3 iunie 2021, 13:52)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

          Cred ca voi doi sunteti fix orasenii aia ce habar nu au nimic de natura! Ati trait de cand v-ati nascut intre betoane!
          Eu tin minte cum bunicul meu taia iarba din curte cu o coasa!
          Inteligentilor, iarba creste inalta bine tata! Iar daca o lasi asa, in timp incep sa creasca si tufaris, arbusti, copaci prea desi, specii parazitare care iti vor afecta copacii/plantele de carete intereseaza in mod special sa le ai, dar nu in ultimul rand, vegetatia salbatica devine infestata de vietati ce pun omul in pericol, dar aduce si un risc de incendiu de vegetatie, pentru ca acesta este mecanismul de curatare a naturii!
          Aici nu vorbim de gazon, mai patratosilor! Ci de orice fel de planta care creste ca un covor verde la nivelul solului!
      • +6 (14 voturi)    
        Nu e IARBA in parc, cresc buruienile in ORAS (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:58)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        trebuie tunsa iarba pt ca parcul e un loc amenajat dintr-un ORAS.

        daca era un teren public de la marginea unei paduri, in afara orasului atunci sigur ca poate fi lasat asa fiind in salbaticie
        • -7 (13 voturi)    
          ne-ai lamurit (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:12)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Din ciclul "noi muncim, nu gandim".

          Daca te punem administrator peste Delta Vacaresti, te apuci sa asanezi baltile si sa pui gazon peste tot, nu? Eventual niste parcari, chioscuri, umbrelute, cluburi, restaurante, parc de distractii.. Ca doar suntem la oras, nu?
          • +4 (8 voturi)    
            + borduri (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:30)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            schimbate anual.
          • +3 (11 voturi)    
            nu stiu daca muncesti (Miercuri, 2 iunie 2021, 15:28)

            licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            dar de gandit m-ai lamurit.
            De ce se stropeste impotriva insectelor ai inteles? Sau la fel...
            • -2 (8 voturi)    
              am inteles (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:03)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

              Stropiti ca sa scapati de albine si fluturi.
              Daca vroiati sa scapati de de tantari era suficient sa asanati "mlastinile" de la subsolul blocurilor si sa reintroduceti in lacuri specii de pesti care mananca larve.
              Cei mai harnici sunt aia care stau cu gunoiul pe langa tomberonul din spatele blocului si spray-ul de muste la intrarea in scara. Gospodari adevarati.. ;)
              • +1 (3 voturi)    
                doamne fereste (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:33)

                licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                ...
              • +1 (1 vot)    
                Gunoaie (Joi, 3 iunie 2021, 9:21)

                atc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                Slava Domnului, sunt convins ca noua companie de salubritate a lui Armand C. le va ridica de peste tot. Experienta din S1 e memorabila!
          • +2 (6 voturi)    
            Daca administram eu Delta ar fi fost frumoasa (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:57)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Tu nu poti intelege ce inseamna civilizatie si nici diferenta dintre salbaticie si centrul unui oras.

            Delta vacaresti trebuie salata asa cum e in CENTRUL EI dar pe margine unde au acces oamenii trebuie AMENAJATA CIVIZILAT

            n-a zis nimeni ca trebuie tnsa iarba in delta dar pe margine unde, deasupra structurii de beton se pot pune banci si se poate amenaja cararea aia unde se plimba oamenii
      • +1 (5 voturi)    
        Ahhh, pentru ca incendii. (Miercuri, 2 iunie 2021, 15:32)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Una e sa ai iarba pana peste... buric si sa fie faina si uscata la tara unde daca se aprinde din vreun motiv trece ziua si nu arde nimeni. Si complet alta cand i-au foc si vreo 10 masini parcate langa cismigiu cu vreun bloc anvelopat si un catel mai ametit. Sa nu mai spun de oameni, ca poate si aia conteaza.
        • -1 (5 voturi)    
          evident (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:11)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Iarba scurta nu se usuca, nu arde.. Si copacii la fel?
      • +3 (5 voturi)    
        si la tara (Miercuri, 2 iunie 2021, 18:57)

        AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        se coseste iarba, altfel se face o jungla.
    • +5 (5 voturi)    
      Costul principal (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:28)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      in astfel de cazuri nu e dat de echipamente ci de forta de munca.
  • -6 (64 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 2 iunie 2021, 10:32)

    [anonim]

    • +19 (49 voturi)    
      Totusi, inainte a fost Firea (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:05)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui

      Cred ca in cazul asta chiar e adevarat, cred ca e evident pt oricine cat a furat si capusat primaria duamna Firea.
      • -6 (14 voturi)    
        datorie (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:21)

        shurehand [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        marea datorie a primarei vine de la cea catre Constanda, de acum 20 de ani, primar fiind Basescu
        Dar Nicusor Dan evita sa spuna asta. Suna mai bine Firea
      • -1 (7 voturi)    
        Daca era evident (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:58)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        Vedeam macar niste actiuni penale sesizate de Nicusor Dan, ca de cand e pe acolo tot linge la documente s-o infunde pe fosta primarita.

        Macar pentru binele public si al avutiei nationale sper s-o bage pe Firea la primarie pana cand Nicusoru isi va fi terminat mandatul, adica pardon, la puscarie, chiar daca pana atunci nu va fi facut altceva decat sa linga hartiile, dar dezvoltarea economica si infrastructura vor exploda exponential dupa ce Firea va fi dupa gratii!
      • +2 (2 voturi)    
        furturi (Joi, 3 iunie 2021, 9:27)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        1. "....cred ca e evident pt oricine cat a furat si capusat primaria duamna Firea...." Oare chiar pentru oricine? Unii mai cred ca furturile se certifica in justitie, nu pe site-uri.
        2. Iar sa vorbesti de franghie / capuse in casa
        spanzuratului / netunsului e chiar nostim.
    • +1 (9 voturi)    
      Si la urmatoarele alegeri (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:52)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui

      Se va vaicari tot de greaua mostenire din mandatul precedent al lui, care fusese compromis de greaua mostenire din mandatul precedent preluat de la Firea.

      Nicusor Dan traieste doar in trecut si asta este bine, pentru ca el va fi votat in continuare de acelasi electorat care si el traieste tot in trecut, dar acelasi electorat doreste o tara ca afara cand nu-s ai lor la putere, ca atunci cand ai lor vin se intorc la vechile metehne cu greaua mostenire si alte baliverne bune de crezut de toti naivii.

      Ca sunt cu totii ipocriti si mincinosi astea sunt lucruri de trecut cu vederea, importante fiind discutiile din spatial public cu greaua mostenire.
  • -10 (64 voturi)    
    si de ce ai mai preluat atunci ?? (Miercuri, 2 iunie 2021, 10:37)

    alfa1 [utilizator]

    daca nu poti face nimic ...ca sa te scuzi acum ???
    • +18 (48 voturi)    
      . (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:05)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Ai fi preferat sa continue hotia la drumul mare a la Firea?
      • -5 (13 voturi)    
        atunci trebuia se ne spuna asa : (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:53)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        o sa opresc hotia ( ceea ce ma cam indoiesc ) dar nu o sa fac nimic pentru Bucuresti...
        • 0 (8 voturi)    
          Wow (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:35)

          fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

          O să opresc hoția = Nimic ??!!
          Păi "o să opresc hoția" = zeci de milioane de EUR !!
          • -4 (8 voturi)    
            Nu neaparat (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:15)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

            Inseamna ca nu mai fura nimeni (macar in imaginatia lui si a rezistilor) si apoi poate sa nu mai faca nimic altceva, iar in final rezultatul pentru bucuresti este ca s-a oprit hotia si asta se va vedea peste tot ca nu mai sunt hoti si ca ei s-au oprit din activitatea hotiei lor, s-au izbavit/mantuit.

            In rest se va putea face "nimic" in continuare, pentru ca oprirea activitatii hotilor inseamna de fapt ca celelalte activitati pot sa stea pe loc, atata timp cat nu mai fura nimeni, pentru ca avutia va creste si va tot creste in lipsa extorcarii banilor de la primarie.
            • +2 (6 voturi)    
              asta cu "rezistii" este de la RomaniaTV (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:31)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

              asa imi dau seama ce faci 7/24, of, of....mai mai ...
      • -10 (22 voturi)    
        În perioada Firea (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:08)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        Bucureștiul a arătat cel mai bine de după 90. Ce hoție?
        Că a înființat acele companii care, ce să vezi, de fapt acum se vede că erau eficiente și chiar făceau treabă?
        Și după ce Nicușor le-a desființat, nimeni nu mai face nimic în oraș?
        Putea să vină un pudel la primărie în locul lui Nicușor, că tot la fel era.
        După 4 ani de Nicușor, Bucureștiul va arăta ca Cernobîl.
        • +8 (16 voturi)    
          ce glume de autobaza debitezi )))) (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:32)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          a vopsit gardurile in verde de Voluntari pe Splaiul Dambovitei )))))
        • 0 (2 voturi)    
          Cine? (Joi, 3 iunie 2021, 9:38)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Pudel zici? Poate o "mioritza laie, laie bucalaie..."
      • +2 (2 voturi)    
        hotie (Joi, 3 iunie 2021, 9:34)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        "... hotia la drumul mare a la Firea?"
        Dovedita , cumva , in justitie?. Hai cu lozincile pentru "adevaratii liberali" cu scoala la Fane Gheorghiu.
    • +3 (21 voturi)    
      Mai bine sa nu faca nimic ND, decat sa fure Firea! (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:09)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Ai fi vrut sa ramana Firea primar si sa fure tot din Bucuresti?
      Orice ar face Nicusor Dan e mai bine decat ar fi facut Firea! Chiar daca nu face nimic, macar nu fura ca Firea si PSD-ul!
      • +3 (13 voturi)    
        Genial ! (Miercuri, 2 iunie 2021, 15:21)

        DanCris [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Nu comentariul tau , ci declaratia lui Tiriac :"Eu, între un hoț și un prost, prefer hoțul. După hoț mai rămâne ceva. După prost, nu mai rămâne nimic”.
    • +8 (14 voturi)    
      Asta macar zice ca nu-s bani (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:14)

      UnAltVasile [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Firea zicea ca sunt, dadea banii aiurea si crestea si datoria
    • +8 (12 voturi)    
      Ca să (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:35)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      A preluat ca să ÎNCERCE să facă ceva mai bine pentru tine, care stai acasă și postezi prostii.
      Suntem foarte tari în clanță la cârcotit dar când are unul cojones să facă ceva îi sărim în cap.
      Durează ani de zile să echilibrezi hoțiile trecuteși să poți repara și mai apoi construi ceva.
      Toate astea sub înjurăturile beneficiarilor ... care nu o să te mai voteze pentru că "ceilalți furau dar ne dădeau și nouă ceva"...
      Mentalitate de hoț complice!
      • +2 (2 voturi)    
        N.D. (Joi, 3 iunie 2021, 9:44)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        "...dar când are unul cojones să facă ceva îi sărim în cap." Hai ca esti nostim!
        1. Era vorba ,cumva, de Neicusoru'?
        2. Daca da, ,cred ca formularea corecta era:
        "...sa NU faca ceva"! Ca doar asta "face" toata ziua: NU face nimic pentru oras.
  • +21 (75 voturi)    
    Dupa 30 de ani de hotie PSD, ce sa faca in 8 luni? (Miercuri, 2 iunie 2021, 10:49)

    Miky60 [utilizator]

    Pesedistilor, de ce il atacati acum pe Nicusor Dan? Timp de 30 de ani PSD a furat tot ce se putea in Bucuresti, toti primarii au delapidat tot si ar fi trebuit sa faca sute de ani de puscarie si voi ati fi vrut ca Nicusor Dan sa rezolve totul in 8 luni?
    Hai sa avem rabdare, caci Nicusor Dan are doar intentii bune si cu siguranta va rezolva problemele!
    • -7 (25 voturi)    
      lasa vrajeala (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ca nu a fost numai psd 30 la conducerea primariei generale. lis, halaicu, base, de ex, au fost pesedisti?

      nicu shordan o da cu greaua mostenire in conditiile in care firutza nu si-a propus sa piarda, deci nu a mers pe logica pamantului pirjolit, ca si-o dadea singura.

      Nu-l suspectez, inca, de rea-vointa, ci mai repede de prostie si incompetenta. E usor sa dai din gura ca oengist si sa blochezi stuff. E mai greu sa intretii sau sa faci ceva.
      • +3 (3 voturi)    
        Firea (Joi, 3 iunie 2021, 9:55)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        In continuarea ideii tale: cu "datoriile" ale groaznice, Firea a putut sa "coseasca" balariile, sa stropeasca impotriva tatarilor, sa "carpeasca' conductele de apa calda, etc. Fa-o si tu Neicusoare, ca- spre deosebire de Firea -sabotata inclusiv de guvernul PSD in finantare-, tu ai un parteneriat cu Guv. Romaniei, inca de pe vremea cand iti strangeiai mainile cu PM Orban dupa alegeri! Ca sa nu mai vorbim de Fondurile Europene care curg rau prin conductele sparte!
    • +4 (16 voturi)    
      Sa mai mergi la scoala (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:41)

      A123 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Poate uiti ca din 1992 pana in 2008 PNL si PDL au fost la primarie.
      • +4 (10 voturi)    
        ei, omu' stie da' vrea sa uite! (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:20)

        AES [utilizator] i-a raspuns lui A123

        :))))))si face pe prostu'!
      • -6 (10 voturi)    
        hehe (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:00)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui A123

        Ce-i trolule sovietic, ti-ai uitat parolele dela contul A310 si ai devenit A123?
    • +3 (9 voturi)    
      Ca sa fim precisi (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:54)

      licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      si a nu raspandi informatii false, din 1992 pana in 2008 primarii generali au avut alta afiliere politica decat cea criptocomunista.
    • +4 (16 voturi)    
      in 8 luni poti face multe, (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      daca esti om gospodar. Din pacate inca nu se vad rezultatele alegerii lui Nicusor Dan nicaieri in Buc: apa calda am chiar mai putina decat inainte, piata Constitutiei a fost transformata in parcare cu plata, caldura nu am avut toata iarna, prin parcuri sunt balarii, gropi in asfalt cat cuprinde, curatenia de primavara nu se vede etc.
      Eu si alti oameni, vrem rezultate concrete de la dl Dan, nu explicatii si dat vina pe altii. Daca nu, dl Dan va avea o surpriza neplacuta peste 3 ani si jumatate, cand iar avem alegeri.
      • -7 (9 voturi)    
        Balariile sunt naturale (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:41)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Nu suporti vegetatia naturala ? Scoate bani si inlocuieste-o cu plante de sera.
      • 0 (6 voturi)    
        va e dor de panselute? (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:53)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Daca esti om gospodar mai schimbi o bordura, mai plantezi o panseluta.. si trec 4 ani imediat.
    • -1 (9 voturi)    
      Base, Videanu, Lis , Halaicu (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:39)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      doar Oprescu puscarie si Firea galagie au fost PSD. In rest, nu chiar
    • +1 (7 voturi)    
      vezi daca ies 30 PSD? (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:44)

      shurehand [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Viorel Oproiu November, 1990 September, 1991 National Salvation Front (FSN)
      Doru Viorel Pană September, 1991 February, 1992 National Salvation Front (FSN)
      Crin Halaicu February, 1992 June, 1996 National Liberal Party (PNL)
      Victor Ciorbea June, 1996 March, 1998 (PNŢCD)1
      Viorel Lis January, 1997 June, 2000 PNŢCD)2
      Traian Băsescu June, 2000 December, 2004 Democratic Party (PD)
      Răzvan Murgeanu (ad interim) December, 2004 April, 2005 Democratic Party (PD)
      Adriean Videanu April, 2005 19-Jun-08 Democratic Party (PD)/Democratic Liberal Party (PDL)
      Sorin Oprescu 19-Jun-08 15-Sep-15 Independent (backed by PSD)
      Ștefănel Dan Marin (ad interim) 15-Sep-15 25-Nov-15 National Union for the Progress of Romania (UNPR)
      Răzvan Sava (ad interim) 25-Nov-15 23-Jun-16 National Liberal Party (PNL)
      Gabriela Firea 23-Jun-16 27-Sep-20 Social Democratic Party (PSD)
      Nicușor Dan 29-Oct-20 present  (PNL) and the USR-PLUS Alliance
    • +2 (2 voturi)    
      delapidari (Joi, 3 iunie 2021, 9:47)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      "...toti primarii au delapidat tot si ar fi trebuit sa faca sute de ani de puscarie." Pai, si de ce n-or fi facut ? Chiar sa nu te citeasca "magistratii" pe tine si sa se conformeze? Niste inconstienti!
  • -9 (55 voturi)    
    Ăsta a venit primar (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:18)

    Lovercraft [utilizator]

    ca să se văicărească de bani și că nu are ce să facă?
    La ce mai avem nevoie de primar atunci?
    Ăștia de la USR de când au ajuns la conducere nu fac decât să se vaite
    • 0 (16 voturi)    
      Esti precaut sau esti pro st (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:31)

      RobertM70 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Vezi ca Nicusor nu mai e cu USR de ceva timp dar nu uita sa-ti ridici rublele de la sediu pentru tentativa de manipulare.
      • +3 (11 voturi)    
        Lol (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:38)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui RobertM70

        Userismul e o ideologie, o stare de spirit.

        Oengisti cu totii.
        • -4 (10 voturi)    
          hehe (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:03)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Numsi la voi, in Risia, "oengisti" e ceva de rau :-)
          Da ma, e oengiti, adica nu e asistati social si atarnache la statul rus ca tine.
  • +18 (44 voturi)    
    faliment (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:29)

    carmen_i [utilizator]

    Bucurestiul este in faliment. Amintiti-va ca un sfert din bugetul Capitalei se duce la Constanda, restul la alte mafii patronate de fostii primari.
    Nicusor este prea firav ca sa faca ceva in lupta cu mafia locala, face si el un joc de glezne, dar este depasit de situatie.
    Ar fi nevoie de DNA, Diicot si justitie ca sa se recupereze banii... dar ce sa vezi? si ele sunt niste presuri pe care mafia isi sterge picioarele.

    Iar poporul de iobagi suporta, ca asa l-a invatat statul, ca trebuie sa fie supus si cand este furat pe fata.
    • +9 (17 voturi)    
      Aproape 400 milioane a sifonat Gabi (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      In cei 4 ani de Prostie la PMB. Curtea de Conturi este in mana P$D. Legislatia Penala are nevoie de Probe pentru a o inchide in puscarie pe Gabi. Curtea de Conturi are probele, insa nu le da!
      • +2 (2 voturi)    
        Curtea de Conturi (Joi, 3 iunie 2021, 10:10)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Mai, cum le stii tu pe toate! Aproape ca un om mare!
        N-ai vrea sa faci publice documentele, poate ne mai luminam si noi, aia care mai citim....Ca, asa rea cum zici ca e - "Curtea de Conturi are probele, insa nu le da!;... e in mana PSD,.."- se pare ca tie ti le-a dat! Nu de alta, da' nu cumva sa credem ca ne pierzi timpul cu lozinci.
    • -4 (10 voturi)    
      Normal! (Miercuri, 2 iunie 2021, 12:31)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Fura, maica, sigur ca fura, ce matale nu ai fura daca ai ajunge la Putere?!
      Dar macar Dumana Fierea ne mai dadea si noua cate ceva din ce fura: vauchere, paranghelii, targuri cu mici si bere, iepurasi luminosi ... Mucushor asta ce ne da?!
      • +2 (6 voturi)    
        Sugestiv (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:39)

        fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Ce nume de utilizator sugestiv ați ales!
        • +3 (3 voturi)    
          Dar nu imi apartine! (Miercuri, 2 iunie 2021, 19:31)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

          Nik-ul nu mi l-am ales, eu,l-am schimbat atunci cand D-l Cumpanasu ne-a facut "jeguri" pe cei care in 2019 protestam pentru Justitie!
          • 0 (0 voturi)    
            Atunci (Miercuri, 2 iunie 2021, 19:36)

            fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

            Atunci sper că ați fost sarcastic. Caz în care îmi cer scuze!
            • +1 (1 vot)    
              As fi preferat niste argumente (Miercuri, 2 iunie 2021, 20:18)

              Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

              As fi preferat sa vad niste ARGUMENTE concrete impotriva comentariului meu!

              Ce considerati ca nu este corect?

              Multumesc de raspunsul la obiect!
              • +2 (2 voturi)    
                Argumente vrei? (Joi, 3 iunie 2021, 10:23)

                atc [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

                1. "Dumana Fierea ne mai dadea si noua cate ceva din ce fura: vauchere, paranghelii, targuri cu mici si bere, iepurasi luminosi ... Mucushor asta ce ne da?!"
                Pai, hai sa vedem: cand "ti se dadea ceva din ce fura:...bla, bla.", gropile se astupau, balariile se tundeau, stropirile contra tantarilor se faceau cand trebuia, conductele se mai carpeau, ea se mai tundea,se stergea la nas, etc, etc.
                2. "Multumesc de raspunsul la obiect". Pentru putin!. Se poate si mai mult.
                • -1 (1 vot)    
                  Astept mai mult! (Vineri, 4 iunie 2021, 17:12)

                  Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui atc

                  Faza cu "fura, maica, dar ne mai da si nou cate ceva" este claica.
                  Daca vreti mai mult,am si cealata replica:
                  "A furata, taica, a furat de-a rupt, dar tot pe astia ii votam!
                  Ce, ati vrea sa vina acum niste hoti noi, flamanzi?!
                  II votam tot pe hotii vechi, poate ca se satura, si nu mai fura sa de mult!"
          • +2 (2 voturi)    
            justitia (Joi, 3 iunie 2021, 10:14)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

            Bine ca macar cu justitia s-a rezolvat! Firea- care zici ca fura- e la puscarie! Sau nu?
            • 0 (2 voturi)    
              NU inca! (Vineri, 4 iunie 2021, 17:12)

              Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui atc

              NU, prolifica stirista a Varanului nu este INCA la puscarie!
  • -2 (12 voturi)    
    Adevarul e ... (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:38)

    Nissan [utilizator]

    ... ca nu are simt estetic. Daca parul sta netuns cum sa vada ca parcurile sunt terenuri virane pline de buruieni? Bai nenica, asta e Bucuresti nu stiu daca intelege ce vreau sa spun!
    Un primar nu trebuie sa fie nici doctor in matematica nici savant cu nu stiu ce scoli prin State. Aici trebuie sa vezi niste chestii pe care altii nu le baga in seama: ca parcurile trebuie sa fie perfect intretinute,ca bordurile trebuie sa fie la linie, ca in general totul trebuie pus la punct. Asta e fisa postului de primar.
  • +4 (6 voturi)    
    Comentatori (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:38)

    Dr0Per [utilizator]

    Comenteaza unu pe fundal la faza cu cartelele de acces in primarie: "Ca pe timpul lui Ceausescu, cu cartele".

    Pai va dau un exemplu, in privat se practica asta, si esti platit doar pentru orele pe care le lucrezi efectiv. De ce bugetarii din primarii ar fi scutiti de asta? Nu e normal sa ai un anumit nr de ore prestat pentru a fi remunerat?
    • +2 (4 voturi)    
      Tineretul din ziua de azi.. (Miercuri, 2 iunie 2021, 16:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dr0Per

      "Cartelele" de pe vremea lui Ceausescu erau niste cartonase stampilate cu care iti cumparai ratia lunara de alimente.
      Omul o fi iesit la pensie in '90, a auzit "cartele" si a inceput sa depene amintiri din epoca de aur.. ;)
  • -3 (5 voturi)    
    daca nu sunt bani (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:45)

    costelo999 [utilizator]

    nu se face, este normal, scazi cheltuielile, sau cresti veniturile, ia pune tu impozit pe orice sa vezi ce de bani si plicuri ai, da drumul la constructii de blocuri pe spatiu verde si te ai scos, ai bani sa faci metrou pe 3 rinduri sa cosesti iarba fara capuse, si plicuri girla, cel mai tare primar al bucurestiului.
  • +4 (18 voturi)    
    Lăcustele (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:47)

    fokerul [utilizator]

    pandeliste ale Firei au pustiit totul, este greu să plantezi pe un teren arid, pârjolit, prinde greu sămânţa.
    • +1 (1 vot)    
      prinsu' greu (Joi, 3 iunie 2021, 10:27)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Corect! Mult mai usor prind lozincile, mai ales pline de metafore poetice!
  • +3 (5 voturi)    
    indatorare mandat dupa mandat (Miercuri, 2 iunie 2021, 11:51)

    EdyT [utilizator]

    Este evident ca este un sport national la nivelul tuturor institutiilor publice de a se indatora, cu alte cuvinte de a indatora din ce in ce mai mult romanii. Oare nu ar fi utila o limitare legala a indatorarii, astfel incat nicio functie publica sa nu poata indatora mai mult de un anumit procent stabilit prin lege din veniturile institutiei pe care o conduce? Aceste datorii sa includa si facturile neplatite.
    • +1 (1 vot)    
      imprumuturi (Joi, 3 iunie 2021, 10:44)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui EdyT

      "Oare nu ar fi utila o limitare legala a indatorarii,..."Nu, raspunde sistemul capitalist ( vs. Ceausescu). Chiar si marile economii traiesc pe datorii mari: Japonia ( de peste doua ori PIB-ul), SUA, Franta, Italia, Canada, etc. Cred ca este vorba , in primul rand, de incredere in economiile respective ( iar, uneori, si de coruptie, in cazul tarilor mai sarace). Parerea mea: o economie sanatoasa poate atrage imprumuturi, in principal pentru investitii profitabile, avand astfel siguranta platii dobanzilor.
  • 0 (4 voturi)    
    idee (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:06)

    sadestwank [utilizator]

    ar putea propune un serviciu alternativ pe baza de voluntariat. Si ar putea institui un program de educatie ecologica.. nu este normal cat gunoi produc romanii fata de alte tari..eg: este mai usor sa previi decat sa vindeci.
  • +1 (15 voturi)    
    Nicusor (Miercuri, 2 iunie 2021, 13:24)

    FortApache [utilizator]

    Tipic politruc roman fara solutii dar cu gura mare....

    Greaua mostenire si fenomene naturale (ploile) sunt cauza si scuza "competentei" lui si a echipei "puternice" cu care a castigat PMB.

    De observat ca i se alatura cu aceleasi scuze si primarii de sector 1 si 2 (asta ca sa nu mai zica nimeni ca Nicusor este cu PNL....nu nici vorba).

    Deci...eu ii trimit la secretariat o motocoasa sa iasa cu ea macar sa-l vedem ca incepe "cositul" in Cismigiu sa nu o mai frece burghez asa cum ii place sa para in ultima vreme :)))
    • 0 (0 voturi)    
      Ala cu coasa! (Vineri, 4 iunie 2021, 17:54)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Pai, a cosit pentru vizita de lucru a lui Ceausescu the second ( hand), o bucatica din Herastrau!
  • +6 (10 voturi)    
    Explicatii (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:42)

    __Anonim__ [utilizator]

    Pai da, ca cetatenii le scriu de cateva luni bune pe facebook sa coseasca iarba aia si nu sunt bagati in seama. Pesemne ei nu au dreptul sa-i ia la rost, deci trebuie sa intervina presa ca sa afle ceva ce pe cel care plateste nu-l intereseaza, cum ar fi de ce nu au cosit iarba toata primavara, de ce nu au strans gunoaiele aruncate aiurea pe jos(presa inca nu le-a spus nimic de gunoaie, deci nu dau nici ei explicatii, nu i-a prins nimeni(adica presa), deci nu este nicio problema). Banui ca timp de 3 luni au stiut sa ia bani de la cetateni, fara sa faca mare lucru, nu? Sinistru. Sa spun drept, n-am vazut nici in zonele mult mai sarace decat capitala asa ceva. Chiar asa, n-am mai vazut. Important este ca stiu sa dea explicatii gen: sunt predecesorii de vina si lucram in continuare spre binele cetateanului, cetatean care a umblat printre gunoaie si iarba necosita timp de aproape 3 luni. Rusine! Vai mama ei de tara!
    • +2 (2 voturi)    
      explicatii (Joi, 3 iunie 2021, 10:52)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui __Anonim__

      Nu prea sunt de acord: N.D. isi satisface votantii care, din solidaritate, vor iesi la cosit iarba - inclusiv cu forfecuta de unghii-, la lipit conductele de apa calda cu scotch ( not whisky), vor umple gropile cu plastilina, si-i vor deschide usa la limuzina. Si, de ce nu, il vor sterge la nas.
  • +3 (7 voturi)    
    treaba asta cu achitat datoriile e cam periculoasa (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:50)

    next [utilizator]

    sa nu uitam ca "Ceasca" a tot taiat de peste tot ca sa achite "imprumuturili" pana l-au matrasit....
    Mai iei cate un credit, refinantezi, esalonezi datoriile, faci ceva sa nu arate orasul ca dupa razboi. Nu te arunci sa platesti toate datoriile in cateva luni.
    Pe urma cu investitiile astea enorme de la bugetul primariei iar e o mare prostie. Ori faci cu fonduri europene neramburasabile ori de la bugetul general. Cum ar fi daca toate primariile ar fi investit doar din bugetul local? Nu mai vedeau in veci aia de pe la tara asfalt, gaze, apa/canal....
  • -6 (10 voturi)    
    niciodata (Miercuri, 2 iunie 2021, 14:52)

    TrueBlue [utilizator]

    Nicusor Dan e un tip serios si ce spune el este bine stiut. Aia care a fost inainte nu ar fi trebuit sa fie primar niciodata. Greseala bucurestenilor sper sa nu se mai repete nicidata.
    • -2 (2 voturi)    
      Serios? (Miercuri, 2 iunie 2021, 20:22)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      " Aia care a fost inainte nu ar fi trebuit sa fie primar niciodata."
      Deocamdata nu am maa votat-o la Primarie, dar am votat-o in Parlament, este SENATOARE si deci are imunitate deplina pentru tot ce a furat!

      Cum sa n-o vtam iar si iar?!

      A furat, maica, sigur c-a furat, ce matale daca ai fi la Putere, nu ai fura?!
      Dar macar ne-a mai dat si noua cate ceva din ce fura: vauchere, paranghelii, excursii gratuite, targuri, iepurasi luminosi de Pasti ...
  • +2 (2 voturi)    
    Ce atata graba? (Miercuri, 2 iunie 2021, 18:23)

    Mihail. [utilizator]

    lasati-le sa creasca de 2 metri. E ceva inedit, ceva ce rar poti vedea, oriunde te-ai duce in lumea asta.
  • 0 (2 voturi)    
    Campania electorala s-a terminat (Miercuri, 2 iunie 2021, 18:36)

    GeorgeContra [utilizator]

    Sincer e adevarat ca e mostenire grea etc, dar la un moment dat, trebuie sa si faca lucruri asa cum e situatia actuala. Nu mai este campanie electorala, in care sa fie suficient sa denunti adversarii politici.

    Daca era mostenirea prea grea si nu se putea face nimic, atunci nu te mai prezinti la alegeri si basta. Daca o faci si esti ales, atunci iei situatia asa cum e, mai buna sau mai rea (cum e cazul acum)...
    • +2 (2 voturi)    
      Campania electorala s-a terminat... (Joi, 3 iunie 2021, 10:58)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeContra

      1.... si se asteapta campania de recoltat. Pentru asta, buruienile trebuie sa se mai si coaca, nu?
      2."... nu te mai prezinti la alegeri si basta." Si, de ce nu - pentru neputinciosi, gen- iti dai DEMISIA.
  • -2 (2 voturi)    
    Care-i diferenta între flori și buruieni? (Joi, 3 iunie 2021, 1:19)

    Setalcott [utilizator]

    M-a intrebat o data un chinez. Nu prea em stiut ce sa-i raspund.
  • 0 (0 voturi)    
    diferenta? (Vineri, 4 iunie 2021, 17:58)

    atc [utilizator]

    ......cam cea dintre destepti si prosti: unii infrumuseteaza locul, ceilalti il fac greu locuibil.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by