Consiliul General a aprobat creșterea taxei pentru parcările de reședință până la 600 lei pe an / Solicitarea a fost făcută de primarii de sector

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 27 aprilie 2021, 10:59 Actualitate | Administratie Locala


Parcare resedinta
Foto: Primaria sector 1
Consiliul General a aprobat creșterea taxei pentru parcările de reședință până la 600 lei pe an, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat marți de Consiliul General. Astfel, pentru zona A taxa este de 600 lei/an, pentru zona B-500 lei/an, pentru zona C - 400 lei/an, pentru zona D- 300 lei/an.

Prevederile se aplică de anul viitor. Solicitarea de majorare pentru parcările de reședință a fost făcută de primarii de sector.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20675 vizualizari

  • -46 (98 voturi)    
    Rusinos. (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:07)

    AndreiSo [utilizator]

    In loc sa dezvolte activitatile economice, prin facilitati puse la dispozitie de primarie, noile administratii stiu numai amenzi si taxe.
    Continuati si or sa va voteze numai veneticii care se-aciuiaza la Bucuresti, veniti cu mainile in Buzunare.
    Mentalitate de ce-i pe mine si-n dulap!
    • +29 (71 voturi)    
      gogule (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:21)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Tie nu si te pare ca beneficiezi de loc de parcare aproape moka in prezent!!!Ar trebui sa platesti pentru beneficiul asta.Si 600 de lei e putin pe an!!!
      • -4 (20 voturi)    
        Păi nu toți sunt atât de bogați ca Dvs. (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:26)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

        domnule Florin. Majoritatea au în jur de 2500 - 3000 pe lună, o mașină ca vai de ea de 1000 de euro și stau pe la margine în cartiere cu case fără curte.
        • +3 (19 voturi)    
          mergi cu tramvaiu daca nu-ti permiti (Marţi, 27 aprilie 2021, 18:21)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

          asa s-a umplut Bucurestiul de harburi de 500 de euro...
          • -2 (12 voturi)    
            Probabil că nu toți (Marţi, 27 aprilie 2021, 20:22)

            ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

            Au BMW-uri sau Mercedesuri precum aveți și Dvs. , vreți să eliminați din circulație bătrânii pensionari care și-au achiziționat un Logan prin 2005 iar acum nu-și permit o taxă, după părerea mea, prohibitivă, și care-și fac cumpărăturile cu mașina la cel mai apropiat supermarket. Că oricum traficul e prea intens. Așa-i?
            • +3 (7 voturi)    
              Ma scuzati de sugestie! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 7:38)

              Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

              Dar daca tot sunteti pensionar, poate ar fi bine sa luati in considerare sa vindeti apartamentul din Bucuresti in favoarea unei case la 30-50 km distanta de capitala, unde sa scapati de poluare si sa va bucurati de natura. Avand si masina puteti ajunge rapid la rudele din Bucuresti sau la un supermarket ca sunt peste tot.
      • +8 (22 voturi)    
        dar subventia la caldura este corecta? (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:58)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

        o fi incorect sa platesti atat de mult parcarea (asta este parerea ta, a mea este alta dar sa zicem ca tine) dar subvetia aia la gigacalorie este corecta? aia din ce bani vrei sa se sustina? din banii pe care ii primeste primaria de la bugetul de stat la care buget contribuie si cei din Domnesti si cei din Iasi. ca oamenii sunt buni doar daca stau la ei la tara, nu cand vin la bucuresti. atatea aere ai in cap de parca ai construit tu Bucurestii
        • +1 (1 vot)    
          NICI SUBVENTIA NU E CORECTA (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:45)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Dar si 600 de lei pentru un loc EXCLUSIV IN BUCURESTI e extrem de putin.
          Ar trebui sa fie doua categorii de locuri de parcare:

          1. exclusivist cu 1200 euro/ an
          si
          2. dreptul de parcare in anumita zona cu 120 euro/an.

          Binenteles pot fi exceptii motivate, batrani cu dizabilitati, familii cu copii sub 7 ani, care sa poata avea un loc exclusiv, in rest cele doua variante.

          Si, foarte important parcari la marile iesiri din oras, la pret modic pe an( 20 euro), cu acces la transportul in comun.
      • +8 (24 voturi)    
        Mie mi se pare un pret corect. (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:02)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

        Am platit si eu 80 de lei anul asta si recunosc ca este un pret ridicol.
        O ora de inchiriat un teren de tenis (la balon) este 60 de lei. Bine, tenisul este un lux si nu numai la noi, dar chiar si asa este edificator.
        Daca se percepeau taxe corecte (10 euro pe luna pt o parcare de resedinta in aer liber este un pret corect, nu unul prea mic) de la inceput si se investeau banii rezultati in construirea/amenajarea de parcari, situatia ar fi fost astazi alta.
        Nu stiu ce venit se estimeaza, dar cred ca pe baza acestui venit generat, se pot face imprumuturi la banci pt finantarea construirii acum de parcari noi (subterane sau etajate) si sa se rezolve problema in mod real, ca de populisme eu unul m-am cam saturat.
      • -2 (4 voturi)    
        Poate invatati sa cititi. (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:11)

        AndreiSo [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

        Nu am scris ca e ieftin sau scump:
        Am scris ca administratiile, de o calitate foarte slaba, habar n-au ce sa faca si atunci maresc taxele si inventeaza amenzi, in loc sa acorde facilitati activitatilor economice, sa se infiinteze firme si prin impozitul pe profit sa obtina fonduri la bugetul local.
        ia-o p-asta, Gogule! Oricand, iti acord meditatii. Si pun pariu ca platesc impozit la primarie de cel putin zece ori cat tine.
    • +35 (63 voturi)    
      Taxa parcare (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:23)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      50 de lei pe luna nu mi se pare mult. Iar daca tie ti se pare mult, poate nu ar trebui sa ai masina.
      • +5 (23 voturi)    
        alo (Marţi, 27 aprilie 2021, 14:58)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

        Poate pare mult celor care au apucat si vremuri cand taxa era ZERO.
    • +34 (64 voturi)    
      Daaaaaaaaaaa (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:25)

      Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      e rusinos sa te crezi domn, cu parcare in fata blocului, in capitala tarii si sa platesti 80 de lei pe an. este chiar rusinos. in fine, fac dreptate. taxa anti ragalii... ce ati vrea mah!? pomana? mereu vreti pomana, matze fripte!
      • 0 (16 voturi)    
        ... (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:41)

        ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

        Pai asa au crescut si trait, cu mana intinsa la stat...
    • +34 (54 voturi)    
      Vai dar e dreptul meu... (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:35)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Adica sa nu pot sa ocup 4x4m din spatiu public aproape gratis si sa ma cert cu cine indrazneste sa stea pe locul meu....?
      • +10 (24 voturi)    
        nu e aproape gratis... (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:42)

        Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        e chiar pomana. populism ieftin!
    • +26 (42 voturi)    
      corect (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:37)

      mihai53 [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Andrei , nu este nimic rusinos sa poti parca in centrul Bucurestiului cu nici doi lei pe zi . Eu as zice ca este chilipir .
    • +34 (56 voturi)    
      Este rusinos... (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:41)

      luciannn [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Este rusinos sa platesti pentru parcare 70 de lei pe an (cat un Netflix pe o luna), sa te iei la tranta cu oricine parca pe "locul tau platit", si apoi sa strigi si pe unde apuci ca nu se fac parcari in oras sau la intrare in oras...
      Sunt sigur ca de cei 500 de lei de parcare se vor face si parcari... Dar sunt curios ce vor face de acum cei care sareau la bataie cu cei care le ocupau "locul platit", pentru 70 de lei pe an, acum ca vor trebui sa dea 500 de lei... La cate shaworma vor trebui sa renunte acum...
      • +1 (15 voturi)    
        Lasa shaorma... (Marţi, 27 aprilie 2021, 14:38)

        McChicken [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Dar daca pana acum se sarea la bataie pe locurile de parcare, pentru noul tarif se va face moarte de om la propriu. Sper sa nu am dreptate :|
        • +6 (8 voturi)    
          Nu e asa! Primaria si politia (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:08)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

          ar trebui sa protejeze dreptul de folosinta al chiriasului. O poza cu telefonul mobil trimisa unde trebuie si cel care incalca acest drept sa fie amendat.
          Cred ca si acum cine parcheaza unde nu are dreptul, este amendat si nu e nevoie sa se mai bata cu nimeni!
          • +1 (1 vot)    
            Dar locurile de parcare sa nu se mosteneasca (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:26)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

            de la an la an la cei care au apucat.
            Sunt blocuri unde familiile cu copii care stau la 3 camere nu au loc de parcare, iar altii de la garsoniere care stau singuri au si loc de parcare si o a-doua masina blocata pe un trotuar sau pe marginea unei strazi. In plus le mai si permuta a.i. locul fara plata sa fie mereu ocupat...
    • +24 (58 voturi)    
      rusinos? (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:49)

      Humbert [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      rusinos e sa ai drept de folosinta exclusiva a spatiului public intr-un oras atat de aglomerat ca Bucuresti cu pretul a nici 4 pachete de tigari

      aia e rusinos. si sinistru, o sa ajungem sa ne sufocam din cauza masinilor pe care romanii le iau doar pentru ca sunt comozi si fuduli.

      normal ar fi sa fie in jur de 1000 de euro pe an, sper sa ajungem acolo in cativa ani, e un inceput bun.
      • +8 (8 voturi)    
        ;-) (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:25)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

        mai bine pune mana de la mana si ne luam loc de parcare in Herastrau ca am aflat ca e destul de ieftin ( e tot un articol pe acici pe hotnews)
      • +2 (10 voturi)    
        da? (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:36)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

        Salariul minim 800 E, ala mediu 1500, pensia minima, v-o 400 si media 800 ce zici? Vorbesti ca sa n-adormi sau doar un ticalos arogant, aterizat in capitala pe o sinecura!
        Problema este daca banii vor fi folositi in primul rand pentru dezvoltarea de parcari si apoi ca si sursa de venit general dar tot pentru strazi spatii verzi etc..
      • +2 (2 voturi)    
        1000 de euro, e aberant! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 7:49)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

        Probabil ca esti judecator la pensie sau alt "special".
        In Bremen plateam la parcarea complexului Europa Center 50 euro pe luna, intr-o cladire/parcare cu vreo 7-8 etaje, unde nu trebuia sa dai iarna zapada si era supravegheat video 24/7.
        In Munchen era intr-adevat 100 euro/luna in aceleasi conditii. Dar in Munchen chiria pe o garsoniera era peste 1000 euro/luna si umbla vorba ca in Munchen sunt mai multe joburi decat oameni!
    • +26 (50 voturi)    
      nu zau (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:14)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      si 600 e putin. Ar fi fost ok si 1200 pe an.

      Da, am loc parcare primarie, ca parca vad ca o sa sara unii ca le vreau "mostenirea" lor.
      • +10 (22 voturi)    
        boieri.. (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Sa ai rezervat o bucata din spatiul public, intr-un oras aglomerat, este un lux. As vrea si eu sa dau 600 de lei pe un spatiu echivalent. Nu-mi trebuie sa parchez masina. Doar sa fie spatiul meu, in buricul targului, pe care sa nu calce nimeni.

        Doua experiente relevante pentru subiect - 1. o prietena din Geneva isi permite masina, dar nu-si permite locul de parcare, 2. cand locuiam in Londra aveam permis de parcare in cartier, dar nu aveam loc rezervat. Uneori gaseam loc la 2 strazi de casa. Permisul pentru a doua masina pe aceeasi adresa era de 5 ori mai scump decat primul.
        • -13 (21 voturi)    
          hahahaha (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:01)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          N-ai decat sa te duci in Elvetia sau in Anglia.
          • +1 (1 vot)    
            pai tu esti printre cei 20 % cu loc de pomana (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:35)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui john70

            de la primarie, dar nu te gandesti si la fratii tai de oras...?
            Daca va fi parcarea 1000 euro/an vor aparea si parcarile etajate, altfel vom sta ca in cusca cu toate spatiile betonate intre blocuri, doar ca o minoritate sa primeasca o POMANA
    • -4 (38 voturi)    
      Primaria sa cumpere terenuri si amenajeze (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:17)

      Cozmin II [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Strazile din Bucuresti s-au umplut de panouri cu “Am parcat”.
      Practic, nu mai ai unde sa parchezi in centru, fara sa platesti o taxa de parcare.
      De ce trebuie sa plateasca un bucurestean (acelasi lucru pentru toate orasele) pentru a-si parca masina in fata casei ?
      Bucuresteanul (la fel ca si locuitorii altor orase) plateste impozit pentru autoturism, plateste rovinieta, pateste acciza din benzina.
      Primaria sa cumpere terenuri, sa amenajeze locuri de parcare, iar pentru aceste locuri, nu are decat sa ceara plata unei taxe.
      Primarii nu au promis inainte de alegeri ca vor introduce taxe.
      Daca primariile nu au bani, sa-si micsoreze lefurile nesimtite primarii si consilierii, nu sa mareasca taxele.
      In numele cui, cer primarii majorarea taxelor ?
      Putem intelege ca, pentru un autoturism din alta localitate, proprietarul sa fie obligat sa plateasca taxa de parcare. El plateste impozitul in alta localitate.
      Putem intelege chiar ca un locuitor dintr-o zona a orasului sa plateasca o taxa de parcare, daca parcheaza in alta zona, de exemplu in centru,
      pentru a descuraja aglomerarea si poluarea unor zone ale orasului. Dar este inadmisibil sa trebuiasca sa platesti taxa de parcare, pe strada, in fata casei.
      • +4 (4 voturi)    
        Diferentiere (Marţi, 27 aprilie 2021, 22:32)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

        Cineva care a cumparat locul de parcare intr-un ansamblu rezidentia, cineva care parcheaza in curte sau la birou in spatiul pus la dispozitie de firma.
        Plus ca impozitul e legat aleator de capacitatea cilindrica, dar masina ocupa tot un loc de parcare.
        Rovinieta iti permite sa circuli pe drumurile din afara localitatii, nu are lgeatura cu parcarea.
        De cand dreptul de proprietate asupra locuintei se extinde si in afara ei? Sunt si asa suficiente fortari de parcare pe trotuar in fata portii.
      • +4 (4 voturi)    
        totul moca (Miercuri, 28 aprilie 2021, 0:07)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

        asa e bine!
        e bine sa aiba si nevasta masina,si fiul,dar sa aduca dovada ca poseda loc de parcare inchiriat sau proprietate ,la fel cum e la camioane,nu ai loc de parcare,nu obtii licenta de transport!
        si in timpul asta mijloacele de transport in comun merg in timpul zilei la jumatate din capacitate,la un pret ridicol al biletului,cu sute de mii de gtratuitati!vrem de toate dar sa nu platim,primaria sa ne faca,mai trebuie sa cerem sa ne dea si benzina sa ne plimbam prin centru!
    • -5 (33 voturi)    
      Primaria sa cumpere terenuri si amenajeze (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:17)

      Cozmin II [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Strazile din Bucuresti s-au umplut de panouri cu “Am parcat”.
      Practic, nu mai ai unde sa parchezi in centru, fara sa platesti o taxa de parcare.
      De ce trebuie sa plateasca un bucurestean (acelasi lucru pentru toate orasele) pentru a-si parca masina in fata casei ?
      Bucuresteanul (la fel ca si locuitorii altor orase) plateste impozit pentru autoturism, plateste rovinieta, pateste acciza din benzina.
      Primaria sa cumpere terenuri, sa amenajeze locuri de parcare, iar pentru aceste locuri, nu are decat sa ceara plata unei taxe.
      Primarii nu au promis inainte de alegeri ca vor introduce taxe.
      Daca primariile nu au bani, sa-si micsoreze lefurile nesimtite primarii si consilierii, nu sa mareasca taxele.
      In numele cui, cer primarii majorarea taxelor ?
      Putem intelege ca, pentru un autoturism din alta localitate, proprietarul sa fie obligat sa plateasca taxa de parcare. El plateste impozitul in alta localitate.
      Putem intelege chiar ca un locuitor dintr-o zona a orasului sa plateasca o taxa de parcare, daca parcheaza in alta zona, de exemplu in centru,
      pentru a descuraja aglomerarea si poluarea unor zone ale orasului. Dar este inadmisibil sa trebuiasca sa platesti taxa de parcare, pe strada, in fata casei.
      • +4 (30 voturi)    
        lol (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:11)

        YamamotoIsoroku [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

        Dupa logica ta ar trebui primaria sa va dea si cate o locuita gratis daca tot platesti impozit.
        "In fata casei" este domaniu public nu are nimeni drept de folosinta exclusiva, nu vad ce drept ai tu sa parchezi acolo
        • +4 (16 voturi)    
          Nu a vorbit nimeni de folosinta exclusiva (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:34)

          Cozmin II [utilizator] i-a raspuns lui YamamotoIsoroku

          Nu a vorbit nimeni de folosinta exclusiva.
          Fiind domeniu public, am dreptul sa parchez, atunci cand gasesc locul liber.
          Daca sunt din alt oras sau din alt cartier, sunt de acord sa platesc, daca ocup un loc, in care normal este sa parcheze cel care locuieste in zona.
          • -1 (1 vot)    
            dar la zoo e gratis? sau in RAT? (Marţi, 27 aprilie 2021, 22:33)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

            tot domeniu public ...
          • 0 (2 voturi)    
            Fix pe dos (Miercuri, 28 aprilie 2021, 4:44)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

            Fiind domeniu public, NU ai dreptul sa parchezi masina ta, proprietate privata.

            Spatiul public este "public" pentru toti, nu doar pentru cei care au masina, dar nu au garaj.
      • -3 (3 voturi)    
        .. (Marţi, 27 aprilie 2021, 17:18)

        albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

        Calin,

        Nu mai fi Sarac
      • +4 (6 voturi)    
        accesul pe domeniul public (Marţi, 27 aprilie 2021, 18:12)

        Cata66 [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

        În orice stat civilizat accesul sau închirierea unei suprafețe din domeniul public se face contra cost. Din impozitele pe clădiri și autoturisme se fac investiții, se plătesc angajații care lucrează în sistemul public, se plătește tot ceea ce este legat de școală și altele. Cam multe vreți gratuit. Nu se poate. Iar celelalte taxe rovinieta și acciza din carburant se duc la bugetul de stat. Înainte de a mai scrie inepții documentați-vă.
    • +9 (19 voturi)    
      ti-ai luat la minusuri, te-ai pus si primul (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:11)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      ce vrei? cum sa scapi de aglomeratie si de poluarea auto? trebuie inceput de undeva? Poate daca arde la buzunare se mai da jos si Miticul din masina, mai renunta la cele 3 - 4 autoturisme de familie. Pana la urma mersul pe jos si bicicleta fac bine, glezna subtire, scade numarul bolilor cardiovasculare, scad cheltuielile la bugetul sanatatii, scade poluarea, creste speranta de viata. As reduce si numarul parcarilor in centru, as ingusta carosabilul in detrimentul trotuarelor, mai multe zone pietonate, spatii verzi. Ce e rau in asta? Asa e in Copenhaga, Stockholn, Zurich, Hamburg, Amsterdam samd. Sau tu vreu ca la Damasc sau ca la Cairo si Beirut ?
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:13)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        in scara mea de bloc, unde sunt 15 apartamente, deja 3 familii au cate doua masini (toate break, evident, ca sa ocupe spatiu maximal); niciunul nu are parcare inchiriata, fiind veniti in ultimii 5 ani, asa ca blocheaza fiecare coltisor liber din fata blocului, inclusiv spatiile verzi (sa parcheze la 100-200 metri, pe strada, unde este loc, nu pot concepe boierii); minunata Primarie clujeana nu face nimic
        • +1 (1 vot)    
          Recunosc ca m-ai surprins! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:59)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Crezusem ca primarul tau se numeste Beglov, ca pe Trotsky nu cred ca l-ai apucat!
    • +1 (3 voturi)    
      Sa vedem ce fac de banii astia (Miercuri, 28 aprilie 2021, 1:28)

      gie [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Cam multi cei drept. Ca pana acu Primaria nici n-a fost in stare sa marcheze locurile. Cand ai nevoie sa parchezi locul e ocupat. Suna la Politie, asteapta. Pierde timp. Nu poti pune suport blocare loc parcare. Atunci de ce mama huciului sa mai platesti 600 lei. Trecand peste faptul ca taxa a explodat de 10 ori sa vedem ce ofera. Probabil nimic. Vor avea acelasi contract. Primaria nu-si asuma nici o raspundere. Niste excroci. Mizeaza pe faptul ca vor elibera astfel nici locuri de parcare. Dar ideea e ce face primaria ca sa justifice incasarea acestor bani? Cum faci astfel incat chiriasul sa dispuna de locul inchiriat cu 600 lei pe an 24h/24h. Cand chiriasul poate pleca pt 2 minute sau pt 3 zile? Si el doreste la banii astia sa poata parca fara discutii pe locul inchiriat cu 600 lei/an. Taxa care poate creste proportional si in anii urmatori. Aud?
    • -1 (1 vot)    
      Corect (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:59)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSo

      Este un pret cat se poate de decent , nu e normal sa blochezi un loc de parcare pe cativa lei si altii nu au unde sa parcheze. Vrei loc la scara ,platesti !
  • -32 (50 voturi)    
    PSD (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:31)

    Dan-Alex [utilizator]

    Face parcari, #Dreapta le taxeaza.
    • 0 (2 voturi)    
      e o masura sa nu mai trebuiasca altele (Marţi, 27 aprilie 2021, 22:34)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Dan-Alex

      poate unii renunta, nu esti de acord?
  • +16 (32 voturi)    
    Lol (Marţi, 27 aprilie 2021, 11:46)

    asx [utilizator]

    Asta e concluzia ta? Uite activitate economica, parcare la pret bazat pe cererea si oferta reala. Gata cu jungla!
  • -11 (31 voturi)    
    La Unirii, langa carrefour e 10 lei ora. FURT (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:07)

    Gryphus [utilizator]

    la unirii, langa carefour cica e o 'parcare' a primariei Bucuresti

    de fapt e un refugiu pt autobus, transformat in parcare dar FARA a avea spatii destinate, fara marcaje, fara protectie pt ploaie. Nimic

    dar ti se cere 10 ron / ora fara sa ti se ofere nici un fel de conditii. 400-600 RON/ an e ok dar de banii aia trebuie sa ti se ofere ceva, camere de supraveghere, spatii marcate si garantate ca loc de parcare pt masina ta etc
  • +18 (42 voturi)    
    waw (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:08)

    sorvas [utilizator]

    mi se pare incredibil de ieftin sa dai in cea mai "scumpa" zona cam 50 de lei pe luna pentru parcare. e chiar pomana. ar trebui sa fie mult mai scump, iar cei care nu au unde parca... sa primeasca amenzi. ideea ar fi sa se renunte la masina daca nu iti permiti sau nu ai unde parca. orasul e sufocat de masini, prea multe masini. daca te uiti la masini cand traficul e blocat, ai sa vezi ca majoritatea sunt cate 1 om in masina.
    • -7 (19 voturi)    
      Ei zic sa le interzica cu totul (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:48)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      Sa fie permise doar masinile companiilor municipale si ale politicienilor.
      Zic bine?
  • +10 (26 voturi)    
    600/an = 50/luna (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:09)

    Imax [utilizator]

    Decent zic sa stii ca ai un loc si nu mai mai cauti ca nebunul un loc de parcare. Speram ca se vor face mai multe parcari si se vor mai astupa gropile din carosabil.
    • +5 (7 voturi)    
      NU TOTI TREBUIE SA AIBE MASINA (Marţi, 27 aprilie 2021, 18:32)

      Imax [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      Si loc de parcare. Sunt prea multe masini in Bucuresti
      • 0 (2 voturi)    
        WAW (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:19)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui Imax

        ... da multi destepti pe aici sau rupti in fund, mai baietica, masina este o necesitate in ziua de astazi. Cine o considera un moft se inseala. Faptul ca Bucurestiul este acum un oras insuportabil se datoreaza politicienilor si votantilor lor din ultimii 30 ani. Au fost distruse toate zonele verzi si s-au construit cladiri cu zeci de etaje (birouri sau locuinte) cu iesire pe strazi inguste care nu pot "inghitii" traficul la orele de varf (zonele de birouri). Orasele inghesuite sunt sortite disparitiei, in cativa ani numarul locuitorilor o sa scada, in special in zonele centrale si supra aglomerate! Incet, incet, se vor transforma in ghetouri, urmariti evolutia zonelor aglomerate din orice loc al lumii si veti intelege. Deja lumea buna fuge din capitala in zonele limitrofe, se muta la casa cu gradina. Spatiul incepe sa devina vital, aglomeratiile ocolite.
  • -18 (38 voturi)    
    Nici chiar asa.... (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:12)

    adfox [utilizator]

    70 de lei e o mizerie , dar nici direct 600 nu prea mi se pare ok. 250 maxim 300 ar fi fost mai adecvat , raportat la salariul minim pe economie.
    De exemplu in Londra , pe inelul 1 preturile variaza intre 200 si 250 de lire pe an , adica intre 10% si 15% din salariul minim.
    In Bucuresti 600 de lei pe an = aproape 50% din salariul minim. Deci de trei ori mai scump fata de Londra.......
    • +14 (28 voturi)    
      nu te face de ras and postezi (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:56)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      ce spui tu despre Londra reprezinta costul unui PERMIS, adica nu e un DREPT, nu e locul omului ci, daca parcheaza acolo unde gaseste loc, nu primeste amenda. Intelegi, Bobita, diferenta intre permis de parcare si parcarea pe locul personal, garantat 24/7?

      Dreptul de a ti se opri tie un loc de parcare trebuie sa fie scump, foarte scump, sa te usture, in felul asta raman locurile libere si parcheaza primul venit. Vrei sa ai dreptul special de a ti se rezerva locul? Trebuie sa platesti pe masura, nu la misto. Un pret real, pentru Bucuresti, ar fi de minim 50 de euro pe luna in zone ca Drumul Taberei sau Titan si 100 de euro in zone centrale.
    • +8 (16 voturi)    
      Ne-am facut-o cu mana noastra! (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:48)

      Forester [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      Acum cativa ani, vreo 3-4, nu mai stiu, s-a dorit dublarea pretului parcarii in bucuresti. deci venea vreo 120 de lei, dar a sarit toata mosnegimea la revolutie iar PSD-ul evident ca a dat inapoi.
      Si mie mi se pare mare saltul, de 10 ori, dar asta e. De marit trebuia marit oricum, era ridicol pretul.
    • +7 (11 voturi)    
      @adfox (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:34)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      Preturile alea sunt (in Londra) pe o luna
      nu pe an!
      Parcare exterioara 100-400 pounds/luna(functie de zona)
      Parcare interioara 300-1200 pounds/luna(functie de zona)
      Nu gasesti locuri de parcare pe care sa poti sa le inchiriezi direct de la autoritatea locala, in Londra majoritatea locurilor de parcare sunt in proprietate pariculara sau concesionate de
      firme.
      Londra are cele mai scumpe parcari de
      inchiriat din Europa, urmeaza Stockholm.

      https://stashbee.com/parking-spaces?gclid=CjwKCAjw7J6EBhBDEiwA5UUM2v4Np0EqNcxszgKMP43oHhHp0PyN-Usv7qUJQE2OpmnoIudSUCyBdhoC5dMQAvD_BwE
  • +10 (32 voturi)    
    pomana (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:14)

    Timbuku [utilizator]

    La 50 lei/luna vreau si eu 2. De ce nu se face licitatie si toate sa se acorde la cel mai mic pret eligibil?
    • +4 (18 voturi)    
      Licitatie nu se face (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:49)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui Timbuku

      pentru ca la urmatoarele alegeri nu-i mai alege nimeni.
      Clar.
  • +10 (18 voturi)    
    ne dorim (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:17)

    Constanti [utilizator]

    ne dorim ca acei bani să servească investițiilor necesare și întreținerii locului de parcare:
    - măturătorii să dea bine cu mătura, nu să bage frunzele și alte gunoaie sub mașini
    - să se delimiteze cu vopsea locurile de parcare, dar vopseaua să fie aplicată pe sol în prealabil curățat, nu pe un strat de praf de 2 cm
    - să se taie eventualele crengi uscate care ar putea cădea pe mașini, iar lucrătorii să vină destul de rapid, nu după 6 luni de la cererea făcută către ADP.
    • +2 (2 voturi)    
      sau poate sa plateasca subventie la RATB (Marţi, 27 aprilie 2021, 23:21)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Constanti

      de la cei care au bani de masina la cei care nu au
  • -11 (31 voturi)    
    Beneficiaza cei cu bani (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:17)

    galaxyranger [utilizator]

    Cei cu bani si cu multe masini sunt cei care castiga si isi fac mereu regulile pentru avantajul propriu.
    Pentru ei nu e nicio problema taxa de 7-10 ori mai mare, oricum si-o permit.

    Cei care vor fi goniti din Bucuresti vor fi cei cu posibilitati mai reduse, care oricum detin cel mult o masina pe apartament.
    Trebuia descurajata radical detinerea a mai multor masini pentru o singura locatie, dar la noi legile sunt facute pentru a accentua discrepantele dintre clasele sociale si a-i avantaja pe cei cu avantaje.
    • +1 (17 voturi)    
      vrem o Capitala ca afara, dar.... (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:51)

      AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui galaxyranger

      Uita-te si la alte capitale Europene după taxe de parcare si o sa vezi ca peste tot sunt mari. Cine nu își permite nu își ia mașina (acolo). La noi s-a încetățenit ca spațiul public e ieftin/gratuit si pot face ce vreau pe el. Vreau sa pun o ghereta de flori in mijlocul trotuarului se poate ca nu costa mult. Vreau sa îmi parchez mașina in fata blocului, e ok - nici nu simt ca ocup locul.
      Da, iți dau dreptate ca daca vrei mai multe locuri de parcare pentru aceiasi adresa sa plătești ceva extra, pentru a încuraja transportul in comun si a reduce poluarea. Si nici nu sunt de acord cu parcarea mașinilor presupuse "nepoluante" gratis.

      Poti oricând sa renunți la ceva si sa aduni banii aceia lunar. Fie ca e la o seara cu prietenii, sau 1-2 pachet de țigări, sau de ce nu - abonamentul la TV.
      • +2 (10 voturi)    
        hahahah (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:10)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

        "Vrem o Capitala ca afara" - NU, pentru asta ar trebui sa aducem si cateva sute de mii de afro-musulmani si o sa vezi tu ce diversitate de probleme o sa ai.
      • 0 (0 voturi)    
        in cate capitale europene ... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:28)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

        ... ai fost pana acum? Vorbesti din auzite! Nu compara mere cu pere ca nu ajungi unde trebuie. Este greu sa gasesti o capitala cu aprox 2 mil locuitori, poate Sofia si Budapesta, ambele sunt mult mai "aerisite" pentru ca au strazi largi si locuintele nu sunt "claie peste gramada" precum in Bucuresti. La noi s-a construit mult si prost si acum nu intelegem de ce este traficul aglomerat. Priviti cata parcare s-a construit la parcul Tineretului si cat teren s-a distrus pentru ca a fost construita pe sol. O parcare supraetajata ocupa mai putin teren si asigura acelasi numar de locuri de parcare! Idem in zona Mall-urilor, hectare intregi betonate!
    • +12 (18 voturi)    
      Exact. (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:52)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui galaxyranger

      Se impune cresterea impozitului anual pe a doua si a treia masina, la aceeasi adresa. As face impozitul de 10 ori mai mare, si de 30 de ori mai mare.
      • 0 (2 voturi)    
        super logica (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:54)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        Sa moara chiburii!!!

        Logica, alta decat comunistoida si bazata pe ura de clasa si invidie, exista?
        • 0 (0 voturi)    
          i-auzi (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:18)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          adica sa privilegiem bogatii si la capitolul parcari, nu? de ce sa n-aiba escrocul 3-4 masini cu loc de parcare, ca-si permite, iar prostimea sa se inghesuie in autobuz si tren? vezi tu, de-aia va urasc majoritatea romanilor pe voi, neoliberalii
          • 0 (0 voturi)    
            desteptule nr 2 (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:41)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Cum inseamna simpla DETINERE, cu impozit platit, privilegiere? Pentru tine, care are mai mult decat tine pentru ca munceste, este excroc? Misto...

            Tu nu faci diferente simple intre detinere, folosire si loc parcare aferent.
    • +15 (19 voturi)    
      stai linistit (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:20)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui galaxyranger

      ca sunt descurajate. Daca ai un apt intr-un bloc ai "dreptul" la un singur loc de parcare. Problema e ca sunt 5 locuri si 50 de apartamente. Ce faci in situatia asta? In prezent se da spaga si locul il primeste cel care da spaga. E corect? Ce beneficiezi tu din treaba asta? E mai corect sa coste mult acel loc de parcare si banii sa ajunga la stat, nu la functionarul care ia spaga.
    • -9 (13 voturi)    
      dar (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:34)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui galaxyranger

      cei care de exemplu au masini de serviciu si sunt ambii soti in aceeasi situatie? Ce sa faca, sa isi schimbe serviciul?
      • +14 (16 voturi)    
        de ce ai nevoie de 2 masini ? (Marţi, 27 aprilie 2021, 14:28)

        rtibv [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Eu pe asta nu o inteleg, de ce ai nevoie de 2 masini ? in Bucuresti...
        Inclusiv, masinile de firma, ar trebui sa stea la firma. M-am saturat de dube in cartier.
    • -5 (15 voturi)    
      ....... te miri ?..... (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:48)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui galaxyranger

      Bucurestiul trebuie golit de bucuresteni si de toate persoanele/familiile cu venituri modeste. Trebuie sa ramana bugetarii cu salarii babane si cocalarii cu conturi grase. Asteapta sa vezi impozitele pe cladiri in anii urmatori.
  • -12 (20 voturi)    
    Creșterea taxelor. (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:25)

    unTaran [utilizator]

    Acest panaceu folosit de toate administrațiile care și-a dovedit eficienta in timp, nu este nici o surpriză că încă sintem la acest nivel subdezvoltat că doar la școală nu ne învață să construim soluții ci doar să obținem note de trecere...
    • +2 (16 voturi)    
      nu e vorba de taxe (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:18)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      e vorba de tu versus mine, de faptul ca tu dai o spaga de 100 de euro si primesti locul de parcare cu 50 de lei pe an pe cand eu, desi as da si 300 de euro pe an, nu primesc acel loc. Este despre corectitudine. Despre resurse publice care trebuie sa fie impartite corect.
      • -8 (10 voturi)    
        Exact mentalitate de gigel ai :))) (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:06)

        Zummm [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Du-te la vaccin si lasa povestile
  • +9 (27 voturi)    
    bani pentru salariile (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:27)

    mmmircea [utilizator]

    angajatilor din primarie. N-o sa vedeti nicio parcare noua supraetajata. O sa creasca preturile si de 10 ori pentru aceleasi locuri de parcare inventate in spatele blocurilor, pe sub poduri, pe marginea bulevardelor sau chiar pe trotuar. Ma intreb cum e posibil ca primaria sa marcheze ca loc de parcare, un loc in care conform codului rutier oprirea e interzisa ?
  • 0 (20 voturi)    
    daca vreti o tara ca afara (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:47)

    John_Re [utilizator]

    ...trebuie sa intelegeti ca masina este un privilegiu si nu un drept.

    ...de aici trebuie sa porneasca orice discutie.
    • -4 (12 voturi)    
      Hop si nea Ion ca si el e om (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:05)

      Zummm [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Din ce padure ai coborat ?
  • +11 (17 voturi)    
    Foarte bine! (Marţi, 27 aprilie 2021, 12:49)

    spirache [utilizator]

    Am așteptat 7 ani sa ,,prind" un loc de parcare. Aproape l-am prins. Chiar nu știu cum de l-am prins. Cu o cerere făcută acum 7 ani. Cam departe, dar e bun. In fata blocului, cei cu state vechi au câte 2-3 locuri pe apartament. Știu ca nu se poate dar asa e. Pe părțile laterale ale blocului nu se mai poate parca pt ca tot ăștia cu 2-3 locuri au adus dubite, rulote din Germania. Cine da pe an pe locul de parcare contravaloarea a 3 pachete de țigări nu va renunța nicicând la el și de asemenea când își parca pe spațiul neamenajat alta mașina nu o face niciodată empatic, cu gândul ca si altul sa mai aibă loc sa o parcheze înaintea sau înapoia lui, pt ca nu a cunoscut lipsa unui loc de parcare si e necioplit asa cum au fost si părinții săi si tot așa. Foarte bine! Mașina si locuitul in capitala unei tari nu înseamnă doar cocălăreala aferentă, ci si obligații.
    • -6 (8 voturi)    
      alo (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:13)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Pare nasol din ce spui tu. De ce nu te muti?
      • +4 (4 voturi)    
        :)))))))) (Marţi, 27 aprilie 2021, 19:58)

        spirache [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Tocmai acum cand am prins loc de parcare? :)) Doar viitoarea revoluție neomarxista ma mai muta de aici.
  • -11 (19 voturi)    
    Sa traiti bine (Marţi, 27 aprilie 2021, 13:11)

    Zummm [utilizator]

    Rromania lucrului bine facut.
  • 0 (8 voturi)    
    sic, sic, sic (Marţi, 27 aprilie 2021, 14:51)

    costelo999 [utilizator]

    la mine in sect 3, a fost licitatie m-am inscris si am cistigat cu 58 de lei pe an, locul de parcare linga scara, in 2018, si acum sunt locuri libere in parcarea de resedinta, bloc pe liviu rebreanu, si fraierii parcheaza pe locul meu, si ii doare in cot ca sunt locuri libere si pot sa isi ia un loc, dar se pare ca nu vor, posibil sa vrea sa parcheze gratis, sau le este lene sa duca actele la primarie, ca acu se poate si digitaaaallll, dar e mai simplu sa ocupi locul altcuiva, si ma deranjeaza ca se scumpeste , ajunga un loc de parcare mai scump decit impozitul la casa sic, sic, sic, cum o fi asta nu stiu, dar cred si sper sa iasa deranj mare cu scumpirea asta, sper sa se retraga scumpirea, deci la mine cine nu a vrut nu are loc de parcare.
  • +5 (7 voturi)    
    Stie cineva cum s-au decis acele zone? (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:11)

    bigbrother [utilizator]

    am gasit hartile pe digi24 (https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/bucurestenii-vor-plati-de-sapte-ori-mai-mult-pentru-locul-de-parcare-1510143) dar nu reusesc sa inteleg impartirea in zona A-D, pare foarte aleatorie selectia, e ca si cum pe o parte a strazii este zona A sa zicem si peste drum este zona B.

    Ma asteptam ca impartirea sa arate ca un fel de inele concentrice a.i zona A sa fie x km incepand de la km 0 si de acolo sa mearga cu zonele catre periferie, dar pare ca primarii au impartit sectoarele dupa cum cred ca pot trage mai multi bani, in loc sa gandeasca la nivelul intregului oras a.i sa existe o logica clara..
    • +3 (3 voturi)    
      zonare neactualziata .... (Marţi, 27 aprilie 2021, 17:01)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      pai zonele alea sunt din 2004 !!!!

      o gramada cartiere noi de locuinte (vile/blocuri) sunt construite in zone considerate atunci "industriale' ...

      e o magarie sa folosesti acea harta fara sa o actualizezi....
  • +3 (7 voturi)    
    nu costa mai mult decat impozitul pe casa? (Marţi, 27 aprilie 2021, 15:51)

    Barbaneagra [utilizator]

    Mie mi se pare ca platesc aceeasi suma pe:
    1: spatiu locativ (100mp)
    2. parcare auto (cca 6mp)
    • +1 (1 vot)    
      ai trotineta? (Marţi, 27 aprilie 2021, 22:41)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      cum ti-a iesit 6mp?

      4-5 m lungime, 2.2-2.5 m latime
  • -7 (11 voturi)    
    Foarte putin (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:18)

    VOX. [utilizator]

    Eu platesc 300 lei pe luna, pentru un loc in parcarea subterana a unui ansamblu rezidential.
    In concluzie, taxa ar trebui sa fie cel putin 3000 lei pe an. Sa se simta ca sunt "cei buni" la putere.
    • +2 (6 voturi)    
      curios (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:30)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      intrebare : ansamblul tau are autorizatie de la pompieri pentru parcarea subterana ?
    • +1 (1 vot)    
      SUBTERANA !!! (Marţi, 27 aprilie 2021, 22:49)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      Nu trebuie spalata saptamanal
      Nu ti se umple de praf, polen, flori de mar, mere padurete sau corcoduse
      Nu se decoloreaza vopseaua
      Nu ti-o zgarie trecatorii
      Iarna e caldut
      Vara e racoare
      Nu ocolesti juma de cartier pana la loc
      Urci cumparaturile direct in lift
      Nu trebuie sa porti umbrela
      • +1 (1 vot)    
        supraetajata (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:38)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        ... ocupa mai putin loc si asigura de pana la 10 ori mai multe locuri de parcare, daca are 10 etaje. Voi stiti cate trebuie sa faceti daca vreti sa construiti un anasamblu de locuite in Anglia? Cate trebuie sa realizati inainte de a incepe lucrarile pentru a primi aprobarile necesare? Functie de numarul de apartamente nou create iti calculeaza "presiunile" care le introduci in : traficul din zona, sistemul de invatamant si de sanatate publica, zonele de alimentatie: piete, supermarket, etc. Se poate ajunge la obligatia construirii, de dezvoltatorul cartierului, a unei scoli, gradinite, supermarket, etc. Strazile trebuie construite primele si dotate cu toate utilitatile necesare: canalizare, iluminare, camere supraveghere, etc. In final te apuci de construit anasamblul rezidential.
  • +6 (6 voturi)    
    loc parcare in herastrau ... exemplu (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:29)

    Elfu [utilizator]

    LOCURI PARCARE :

    "Contract nr. 782/20.05.2004 încheiat cu S.C. COMPLEX HERĂSTRU S.A. pentru spatiu comercial, nu ne-au fost trimise date privind suprafața. Pentru terenul aferent de 345,80 mp Primaria Sectorului 1 a incheiat contract de concesiune, iar taxa concesiune este de 673 Euro/an. Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, firma are următorul acționariat: ANICULOESEI DUMITRU (87%) și ANICULOESEI IOANA."


    adica vreo 10-12 EURO / 6MP (LOC PARCARE) PE AN !!!!!!!!!!!!
  • -5 (7 voturi)    
    Se vede clar.. (Marţi, 27 aprilie 2021, 20:04)

    TipTop [utilizator]

    ca multi din cei de mai sus sunteti angajatii primariilor !! De cand sunteti de acord cu scumpiri de 10 ori mai mari ??
  • +2 (4 voturi)    
    Pe AN ??!!! (Marţi, 27 aprilie 2021, 20:42)

    fdaniel [utilizator]

    Păi 600 lei PE LUNĂ ar fi o afacere foarte bună!
    • -3 (5 voturi)    
      pai asta fac de mult, (Marţi, 27 aprilie 2021, 21:37)

      TipTop [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      afaceri pe banii nostrii !
      • +1 (5 voturi)    
        Ce ai vrea? (Miercuri, 28 aprilie 2021, 0:52)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui TipTop

        Ai vrea sa imbacsesti orasul cu troaca ta pe gratis? Pt mobilitate ai autobuz!
  • -2 (2 voturi)    
    idioti (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:40)

    Stelistu [utilizator]

    Trebuie sa fii idiot sa afirmi ca taxa de 600 de lei este infima. Sunt pensionari cu 1000-1200 lei/luna si va da 400-500 pentru parcare !?! Sa maresti brusc de 10 ori, esti inuman. Sa mai votati cretinismul !
    • +1 (1 vot)    
      Taxa (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:55)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Stelistu

      Taxa de 600 de lei este pe tot anul! Pensia medie este de "1831 lei în Municipiul Bucureşti", deci la o gospodarie de doi pensionari bucuresteni cu venit cumulat de 3660 lei/luna (fara costuri cu rate sau chirie pt locuinta pt ca larga majoritate o au in proprietate), doar 50 de lei din acestia merg pe parcare (mai exact 1.36%)! Si asta pt zona 1! Dar cartierele rezidentiale sunt predominant in alte zone!
      Apoi, cei cu pensia mica au gratuit pe transportul in comun! Nu trebuie sa circulam absolut toti cu masina, mai ales daca nu ai bani!
      Eu as fi crescut taxa asta si mai mult! Chiar dublu! 100 lei pt zona 1 pe luna ar fi chiar decent!
      • +1 (1 vot)    
        Sursa (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:05)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

        Am uitat sa pun link-ul sursa a informatiei privind nivelul mediu al pensiilor din Bucuresti
        https://insse.ro/cms/sites/default/files/com_presa/com_pdf/pensii_2020r.pdf


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by