​​FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 5 martie 2021, 9:12 Actualitate | Administratie Locala


Statii vandalizate 5
Foto: Hotnews
Primăria Capitalei a comadat 500 de stații STB noi din acordul-cadru care prevede achiziționarea a maxim 2.000 de bucăți acestea fiind montate anul trecut, înainte de alegerile locale. Nota de plată pentru cele 500 de bucăți, cu tot cu montaj, este de 24.285.794 lei cu TVA, din care Primăria Capitalei nu a plătit încă niciun ban, potrivit informațiilor furnizate de municipalitate. Prețul pe bucată, cu tot cu montaj, este aproape de 10.000 de euro. Deși încă nu au fost achitate, o bună parte din aceste stații au fost deja vandalizate: grafitti, s-au lipt afișe, au fost zgâriate sau sunt pur și simplu extrem de murdare.

Mai mult, panourile destinate afișajului publicitar aferent stațiilor stau goale, ceea ce înseamă că municipalitatea pierde bani. În plus, domeniul public este sufocat de reclame prost puse, care împiedică circulația călătorilor, în loc să fie folosit acest mijloc civilizat de afișaj, care aduce și bani Primăriei Capitalei.
















Despre achiziționarea stațiilor

Primăria Capitalei a încheiat un acord-cadru de până la 81.632.920 lei - circa 18 milioane de euro - cu firma Euromedia Grup pentru a achiziționa între 500 și 2.000 de adăposturi pentru stațiile de troleibuz și autobuz, cu montaj inclus. Licitația pentru atribuirea acordului- cadru a fost lansată pe 3 octombrie 2019, iar contractul a fost încheiat pe 30 martie 2020.

Stațiile modulare trebuie să îndeplinească următoarele cerințe, potrivit caietului de sarcini:

  • suprafața ocupată (amprenta la sol) pentru adăpostul modular trebuie să fie de minim 4,5 mp și maxim 5 mp.
  • din punct de vedere arhitectural și al fabricaţiei adăposturile modulare pentru stațiile publice de autobuz și troleibuz vor fi identice, cu elemente interschimbabile.
  • ofertantul va prezenta minim trei variante de design cu un aspect modern cu forme rotunjite și cu elemente din materiale rezistente la coroziune (inox, oțel galvanizat la cald și vopsit în câmp electrostatic, aluminiu eloxat vopsit în câmp electrostatic) cu proprietăți antivandalism și antigraffiti.
  • adăposturile modulare pentru stații vor include echipament de afişaj reclame şi informații utilitare și vor permite montajul, ulterior instalării, cu modificări minore, de echipamente specifice cum ar fi: automat de vânzare titluri de călătorie, aparatură video şi audio, sisteme supraveghere video, sistem informare călători, etc. Acestea nu fac parte din construcţia adăposturilor modulare pentru stații, raportat la structura de rezistenţă, nefiind incluse în preț, dar, în cazul în care va fi necesar, conectarea acestora la panoul electric al stației/adăpostului modular să poată fi permisă.
  • durata maximă a procesului de demontare-montare al unui adăpost modular pentru stații va fi de 72 de ore. Modulele trebuie să fie proiectate şi fabricate pentru a asigura costuri de întreţinere şi exploatare foarte reduse pe toată durata de utilizare normală.

”Adăposturile modulare pentru stații vor asigura pasagerilor, prin amenajările de bază (protejarea față de intemperii, soare, etc.), condiții sigure, confortabile și convenabile pe perioada de aşteptare a vehiculului public de transport. Adăposturile modulare pentru stații vor înlocui construcțiile actuale aflate în stațiile de troleibuz şi de autobuz şi vor ţine cont de lățimea şi dimensiunile trotuarelor în dreptul stațiilor existente. Staţiile publice în care se vor monta adăposturile modulare se vor stabili până la dată semnării contractului subsecvent”, se arată în caietul de sarcini.

Termenul de garanție pentru construcția metalică, precum și pentru mobilier și restul dotărilor va fi de minim 24 de luni de la recepție, furnizorul garantând calitatea produselor pentru această perioadă.

Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, firma Euromedia Group SA are următorii acționari: firma STALEX PR & MEDIA EVENTS SRL (circa 75%), cu sediul în Sat Cornu de Jos, Comuna Cornu, și pe George Nicolaie (circa 25%). STALEX PR & MEDIA EVENTS SRL îl are ca acționar unic pe Nanu Ștefan Alexandru. Acesta este fiul primarului din Cornu, fost vicepreședinte la TSD Prahova, apropiat de Vlad Cosma și Sebastian Ghiță, după cum a relatat presa de-a lungul timpului.
Nanu Ștefan Alexandru este și unul dintre patronii clubului de fițe Nuba.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14857 vizualizari

  • +51 (69 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 5 martie 2021, 9:20)

    [anonim]

    • +43 (55 voturi)    
      Foarte rau (Vineri, 5 martie 2021, 9:27)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui

      Cei care au lipite cumpar rable si alte reclame tr sunat de politia locala , chemati la o intalnire “cu o rabla” si amendati puternic + obligati sa curete toate anunturile de pe toti stalpii. La fel si cei care lipesc pe usile blocurilor de locuinte, ne-am saturat.
      • +13 (27 voturi)    
        hehe, si cate mai poti sa faci! (Vineri, 5 martie 2021, 10:58)

        dandra [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        Tu crezi ca politia nu stie cine sunt pustii aia frustrati care deseneaza acele semne cu caractere ciudate?

        sunt bande de tineri neintelesi care isi exprima existenta mizera desenand diverse semne, care ii aproprie, in the hoood, buyaka

        sa investeasca primaria in niste panouri uriase ca sa aiba unde desena acesti pusti si sa isi exprime furia si talentele ascunse fata de autoritati, anarhisti mici ce sunt ei, bansky wannbees si sa lase statiile in pace.

        si primul care trebuie altoit este romanul ala, plecat in anglia si somer, care scrie peste tot " priveste cerul". ce sa privesc mah la cer? sa vad poluarea si particulele pm10, sa vad cerul cand ma loveste una pe trotuar, sa vad coruptia din administratie si sporurile nesimtite ceresti?
        • +2 (4 voturi)    
          regarde le ciel (Vineri, 5 martie 2021, 14:20)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui dandra

          N-ai inteles nimic.
        • -3 (17 voturi)    
          Nu, bolsevism e buba la creier #rezist. (Vineri, 5 martie 2021, 16:41)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui dandra

          Nu, bolsevism e buba la creier #rezist. E de stanga; hotie si minciuna la un loc, desi, intre ei, #bolsevicii-rezist zic ca-s de dreapta.

          Uite postarea ta: mincinoasa si hoata de la bun inceput:
          Bucurestiul a avut alti primari decat PSD, jumatate din aia 30 de ani...tu vorbesti despre PSD ca "a guvernat" 30 de ani.
          ..."Dreapta" romaneasca (nu este dreapta, da' asta isi spun toti tembelii #rezist-bolsevici) a guvernat si a avut puterea in Romanika mai mult decat pesedoii in astia 30 de ani; o poate vedea oricine...oricine are darul cititul deschide o istorie recenta a Romaniei si vede...
          ...dar tu, mai #rezistule bolsevic, ALEGI sa minti si sa furi (dar dai vina pe altii, asa e trendy), hahahah

          Exact, dar EXACT ca #rezistul ala care fusese la manifestatia "anticoruptie" si, ajuns acasa, isi impinge/invata copilul sa fure la Olimpiada de Matematica on-line. Asa sunteti toti, asa va invatati copiii.
        • +3 (17 voturi)    
          eu aș (Vineri, 5 martie 2021, 17:29)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui dandra

          altoi-o în primul rând pe Fifi pentru nesimțirea prețului de 10.000 euro pentru aproape nimic. Nici dacă stațiile alea erau făcute manual nu costau atâta.
          Cât despre halul în care arată, nu numai stațiile dar și pereții blocurilor proaspăt renovate, pline de afișe și hieroglifele tuturor săriților de pe ax, numite grafitti, mă întreb ce face poluția locală? Pentru ce e plătită.
    • +4 (18 voturi)    
      mai scump ca'n capitala iuropei ! (Vineri, 5 martie 2021, 14:05)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui

      In Bruxelles un Abribus costa intre 8-10 mii euro, cu afisaje electonice, publicitate dinamica, alea, alea... Plus caiet de sarcini cu specificatii clare: cat de rezistente tre' sa fie materialele, anticorozive, etc...
    • -15 (33 voturi)    
      Mai baiete, a fost licitatie, astea-s preturile! (Vineri, 5 martie 2021, 14:50)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui

      Mai baiete, a fost licitatie, astea-s preturile!

      Sunt neobisnuit cu preturile din Romanika; si eu am fost socat de pretul asta pentru niste adaposturi de plexiglas.

      Dar am vazut ca e o licitatie; am citit conditiile licitatiei si nu am vazut nimic anormal in ele (sa fie o licitatie "cu dedicatie"). Se pare ca asta-i mersul lucrurilor, astea-s preturile; altfel ar fi castigat altcineva cu preturi mai mici.
      Daca au manarit licitatia, sa-i dovedeasca DNA si sa plateasca...
      ...da' mai terminati cu ragetele alea #rezisto-bolsevic-proletare...pana una-alta, a fost un pas corect spre civilitate. Da' a fost un pas facut de PSD ,ca primarita a fost de la ei; acum e randul bolsevicilor #rezisti...da' in afara de blocari / desfiintari / incrancenari si facebuci, nu face nimic altceva. Peste 4 ani si orasul va arata precum Kabul, nu numai locuitorii precum talibanii.
      • +10 (24 voturi)    
        Bolsevismul (Vineri, 5 martie 2021, 15:39)

        Sofis [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Este politica psdistilor si ciumei rosii pe care o propaga, prin trepadusi ca tine care sug in final de la buget. Sa alaturati rezist cu furturile pesediste cat timp e chiar aiurea, nu cred ca puteti minti ca USR a guvernat tara in ultimii 30 de ani, asa cum a facut-o PSD-ul.

        Asa ca mai usor cu #rezistul pe orice postare si mai ales unde hotia a fost generata de psdisti.

        Tzatza Firea gornista nu a facut altceva decat sa isi angajeze coafeze si rude si sa routeze banii spre voluntari. In rest, praf ca si Oprescu spagarul spitalelor si toti cei sustinuti de ei, actuali senatori psd.
        • -1 (13 voturi)    
          Nu, bolsevism e buba la creier #rezist. (Vineri, 5 martie 2021, 17:48)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

          Nu, bolsevism e buba la creier #rezist. (Vineri, 5 martie 2021, 16:41)
          newlook [utilizator] i-a raspuns lui dandra

          Nu, bolsevism e buba la creier #rezist. E de stanga; hotie si minciuna la un loc, desi, intre ei, #bolsevicii-rezist zic ca-s de dreapta.

          Uite postarea ta: mincinoasa si hoata de la bun inceput:
          Bucurestiul a avut alti primari decat PSD, jumatate din aia 30 de ani...tu vorbesti despre PSD ca "a guvernat" 30 de ani.
          ..."Dreapta" romaneasca (nu este dreapta, da' asta isi spun toti tembelii #rezist-bolsevici) a guvernat si a avut puterea in Romanika mai mult decat pesedoii in astia 30 de ani; o poate vedea oricine...oricine are darul cititul deschide o istorie recenta a Romaniei si vede...
          ...dar tu, mai #rezistule bolsevic, ALEGI sa minti si sa furi (dar dai vina pe altii, asa e trendy), hahahah

          Exact, dar EXACT ca #rezistul ala care fusese la manifestatia "anticoruptie" si, ajuns acasa, isi impinge/invata copilul sa fure la Olimpiada de Matematica on-line. Asa sunteti toti, asa va invatati copiii.
      • +6 (20 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 5 martie 2021, 15:51)

        [anonim] i-a raspuns lui newlook

        • -5 (19 voturi)    
          Ai obosit dupa prima propozitie, #rezistule? (Vineri, 5 martie 2021, 16:45)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui

          Ai obosit dupa prima propozitie, #rezistule? Nu ai putut citi mai mult?

          Mai jos am scris clar: daca licitatia a fost trucata, sa raspunda, sa intre DNA, klingonienii, cine vrei tu...
          ...da' mai lasa plangaciunile tembele: asta a fost un pas spre civilitate, indiferent ca ulterior alti #rezisti precar alfabetizati au mazgalit adaposturile cu cultura ta #rezistenta.

          Iar am scris prea lung?
          • -1 (13 voturi)    
            Te agiti cam mult (Vineri, 5 martie 2021, 20:59)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Da, a fost licitatie. A participat si castigat aceeasi firma PSD care a instalat statii RATB pe vremea lui Viorel Lis. A mai participat o singura firma, de apartament. Adica de forma...
            • -2 (14 voturi)    
              Asa, si? De ce n-au participat firme #rezist? (Vineri, 5 martie 2021, 21:30)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              E absolut, dar ABSOLUT irelevant daca a participat o firma sau 100. Oricine putea sa participe; criteriile sunt publice; cerintele sunt generale si de bun simt; eu asa am vazut in articol.
              De ce n-au participat firme #rezist? Sa la ia maul la pesedoi, sa faca cu 1000 de euro ceea ce pesedoii faceau cu 10.000 de euro. (Presupunand ca firma castigatoare ar fi de pesedoi, sa tin cu ipoteza ta descreierata.) 
              • +2 (2 voturi)    
                Ipocrizii ieftine de latrine tv (Duminică, 7 martie 2021, 14:42)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                1. Ai sustinut mai sus ca asta este "pretul pietei". In mod evident, nu este. Sau poate crezi ca este o singura firma pe piata de constructii metalice!?..

                2. De ce nu au participat 100? Nu stiu. De ce primaria nu a anulat licitatia cand s-a prezentat o singura firma si era clar ca nu va obtine un pret corect? Asta stim cu totii.
            • -3 (5 voturi)    
              DNA nu doarme (Sâmbătă, 6 martie 2021, 17:51)

              nick24 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Va recupera diferența de 9500€ de fiecare stație!
      • -3 (5 voturi)    
        Si 500 de euro e MULT (Sâmbătă, 6 martie 2021, 17:50)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Pt porcăriilede stații!
        Niște experți pot demontra usor și să calcule prețul corect! Diferenta de 9500€x500 de stații trebuie recuperata urgent!
        DNA sA ceară urgent ridicarea imunității pt șoșoșîrmoanca.
  • +16 (30 voturi)    
    Mai exista politie locala? (Vineri, 5 martie 2021, 9:28)

    TudoracheCopilulDeDiamant [utilizator]

    Directorul ala semi-analfabet a fost schimbat de la sefia Politiei Municipale Bucuresti?
  • +31 (45 voturi)    
    10.000 euro pe o statie FARA informatii/harta (Vineri, 5 martie 2021, 9:31)

    Kivek [utilizator]

    Nu exista o harta a traseelor care deservesc acea statie, nu exista afisaj electronic al sosirii urmatorului mijloc de transport

    asta e oras de an 2021?

    daca vii din alt oras sau esti turist nu stii de unde vine, unde merge, pe unde trece.

    daca intrebi de harta traeeelor la un chiosc de bilete o sa se uite aia la tine ca prostii
    • +3 (17 voturi)    
      "era mia bine inainte" (Vineri, 5 martie 2021, 11:19)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Afisaj electronic al sosirii urmatorului mijloc de transport a existat candva pe linai lui 41, folosea arhiace leduri rosii, dar apoi n-am mai functionat, iar dupa aia au disparut si vestigiile - cutiile cu electonica!

      Ghidul traseelor ITB exista iniante de1989 ca brosura, si era disponibila si o harta separata. Nu foarte utila, sut multe trasee si este dificil sa le prezinti toate pe o foaie mai mica de A4 ...
      Daca intrebi la chioscul de bilete "cu ce pot sa ajung la ..", da, probabil o sa se uite aia la tine ca prostii, pur si simplu nu au informatia respectiva, nu au de unde sa stie!
      • +5 (19 voturi)    
        Eu am intrebat la chiosc daca au harta traseelor (Vineri, 5 martie 2021, 11:45)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        stiam ca nu o au dar am vrut sa vad ce spun

        in statii nu exista harta nici macar pt traseele din statia respectiva, sa te poti uita pe unde trece un autobus, sa vezi TIMPII cand ar trebui sa fii in statie etc

        nu poti sa iti faci un plan de deplasare in Buc pt ca nu stii ce vine cand vine si pe unde merge autobusul ala

        dar totusi 10 mii euro pt un acoperis gol e PENAL
        • -1 (17 voturi)    
          Google Maps (Vineri, 5 martie 2021, 14:21)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Practic. Gratuit. Mai util decat hartile online de pe site-ul STB.
    • +5 (5 voturi)    
      Iar dezinformezi, Kivek? (Sâmbătă, 6 martie 2021, 10:08)

      Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ti-am scris la articolul din 7 feb despre STB ca in Buc sint 2 aplicatii, InfoSTB si Moovit, care spun oricarui calator, inclusiv turist, ce mijloc sa ia pana la destinatie, unde sa schimbe si cat face pana acolo.
      Iti mai aduci aminte? E articolulul in care sustineai ca statiile in Buc nu au acoperisuri. Ironic nu? Pare ca vreo 500 doar ce fusesera instalate. Si te-am prins ca ai 8 conturi.
      Te astept la urmatorul articol, despre liniile cu afisaj electronic. Ca sa te faci total de ras.
  • +16 (30 voturi)    
    Stim (Vineri, 5 martie 2021, 9:38)

    Krausser [utilizator]

    Cu 10 mii se luau 3 probabil. Afacerile PSD nu mai surprind pe nimeni, mizeria e impamantenita la ei acasa.
    Dar modul cum arata, imi cer scuze, tine de educatia fiecaruia. Nu putem pune un militian la fiecare statie STB s-o pazeasca. E dezgustator ca probabil multi din cei care le-au vandalizat sunt din randul celor care urla: vai ce oras urat avem. lumea e mizera, primaria e de vina" . Sa fim seriosi.... Sa revin in RO? Cu drag, dar in concedii.
    • -1 (21 voturi)    
      ei hai! (Vineri, 5 martie 2021, 11:06)

      AES [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      Parisul e plin de grafitti, Londongrad fel, dar tu probabil locuiesti in palatul Versailles sau la Buckingham! Mama Elisabeta, tu esti? :)))
      • +6 (18 voturi)    
        ... (Vineri, 5 martie 2021, 12:18)

        ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui AES

        Important e sa afle lumea ca el a plecat din tara, e realizat ;) Ca vorbeste prostii nu mai conteaza
      • +5 (5 voturi)    
        Vorbeste bai frumos (Vineri, 5 martie 2021, 23:16)

        salvatore [utilizator] i-a raspuns lui AES

        Corect se spune Londostan.
    • -3 (5 voturi)    
      Cu 10 000 € luau (Sâmbătă, 6 martie 2021, 17:52)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      20 de bucăți usor!
      Am văzut stațiile de aproape.
  • +4 (24 voturi)    
    La fel si in IASI, PSD este PNL in galben (Vineri, 5 martie 2021, 9:41)

    florinos [utilizator]

    In Iasul lui Mihai Chirica statiile CTP au fost cumparate cu 7.500 fara TVA de la o firma care a primit spatiile de publicitate fara licitatie. PNL IASI este la fel de corupt ca PSD IASI.

    Mihai Chirica a fost Presedintele PSD IASI si acum conduce filiala PNL IASI, cea mai corupta filiala din tara pentru ca Presedintele CJ este anchetat si el de DNA la fel ca primarul.
  • -16 (24 voturi)    
    Miticii nu se lasă (Vineri, 5 martie 2021, 9:45)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Romania educată !!
    • +6 (6 voturi)    
      Ei, lasati miticii (Sâmbătă, 6 martie 2021, 10:27)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      V-am vazut postarile pe subiectul Valea Uzului si inteleg ca nu vreti sa vedeti Transilvania in acelasi stat cu Moldova si Tara Romaneasca. Mai sint sltii si mai jos care se reped sa comenteze despre superioritatea unor natiuni din Imperiul Austro-Ungar, desi subiectul e transportul public.
      Usor-usor va invatam, va ignoram opinia si va dam minus pentru penibilitate.
  • +4 (22 voturi)    
    That's why we can't have nice things (Vineri, 5 martie 2021, 9:45)

    JustinCase [utilizator]

    Sa vedeti cum vor arata peste un an! Cand nimeni nu se preocupa sa le faca nimic betivilor, analfabetilor si celor care le distrug.
    Pentru ca militia in Romanica merge pe "preventie", ei nu dau amenzi, doamne fereste, ca nu a fost facuta militia pentru asa ceva, ei fac "educatie", adica nimic.
  • +8 (22 voturi)    
    Margaritas ante porcas (Vineri, 5 martie 2021, 9:51)

    Metec [utilizator]

    Asta este realitatea. Avem o Capitala plina de porci si nesimtiti. Sigur, sunt si multi oameni de isprava, dar ei nu ies in evidenta.
    • +5 (19 voturi)    
      Cu o primăriță pusă pe furat. (Vineri, 5 martie 2021, 10:23)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Asta se întâmplă. Firea nu a fost preocupată ca stațiile STB să fie date în inventar uneia dintre companiile municipale înființate, care să se ocupe de igienizarea, paza și protecția acestora. Se putea organiza un afișaj publicitar contra/cost care să asigure o expunere civilizată a anunțului, banii încasați putând fi folosiți pentru contractarea unei firme de pază locale și/ sau instalarea unor camere de luat vederi. Firea a preferat să cheltuie banii pe prostii, iar personalul angajat să se ocupe să o pupe pe ea undeva.
      • +6 (12 voturi)    
        Si pe primarita, cine a ales-o? (Vineri, 5 martie 2021, 10:59)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Totusi, statiile nu au fost vandalizate de primarita... Sa nu ne mai facem ca nu vedem adevarul!
        • +3 (9 voturi)    
          Cei care au vandalizat. (Vineri, 5 martie 2021, 11:37)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          Pentru-că ceilalți au stat acasă îndemnați sârguitor de niște binevoitori că nu avem pe cine vota.
          • +2 (10 voturi)    
            Cei care au vandalizat...au "manifestat" (Vineri, 5 martie 2021, 17:52)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Cei care au vandalizat...au "manifestat" pentru "statul de drept" pe 10 August si cu alte ocazii. E vreun om normal care are dubii ca astia au fost acolo? Mari democrati, mari progresisti, toti #rezist.
        • -3 (9 voturi)    
          Noi, evident! (Vineri, 5 martie 2021, 15:54)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          Sigur ca nu au venit reptilienii sau marțienii să o voteze pe știrista Varanului, noi, majoritatea locuitorilor Capitalei, am ales-o!
          • +3 (7 voturi)    
            13% nu-i majoritate. (Vineri, 5 martie 2021, 17:22)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

            Poți spune că majoritatea bucureștenilor sau lăsat fraieriți și nu au mers la vot.
            • +6 (6 voturi)    
              Nu e vina bucurestenilor (Sâmbătă, 6 martie 2021, 15:37)

              ids [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

              E vina partidelor care n-au stiut sa prezinte un candidat viabil. PNL a schimbat de 4 ori candidatul (Cristian Busoi?, Orban, Marian Munteanu, Predoiu), USB era o mare necunoscuta si Nicusor la fel, PMP a venit cu Turcescu care tocmai se declarase lt-col sub acoperire.
              Pe bune!? Si se mai mira cineva ca 70% din bucuresteni nu au iesit atunci la vot? Eu ma mir ca luat Firea doar 13%. Dar probabil pana si PSDisti au fost dezamagiti de optiune...
            • +1 (1 vot)    
              Ba da! (Luni, 8 martie 2021, 10:02)

              Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

              La alegerile parlamentare din 2016, pedesereul a castigat majoritatea ZDROBITOARE cu numai 18% voturi directe, si 62% voturi INDIRECTE, dar la fel de eficiente: ale celor care nu au binevoit sa mearga la vot!


              Exact la fela fost si la Capitala, 13% au pus direct stampila pe stirista varanuui, dar restul au fost de acord cu acasta alegere si nu au binevoit sa mearaga la vot, sa fie ales pe altcineva!
  • -5 (17 voturi)    
    teoria e simpla (Vineri, 5 martie 2021, 10:09)

    icarag [utilizator]

    asa se fura banii publici in romania . totul incepe de la legi proaste: legea licitatiilor pe banul public !
    transparenta totala si se rezolva . in schimb ciobanii mioritici jubilau ca l-au vazut pe gica popescu la inchisoare. jenanta natiune.
    • +3 (13 voturi)    
      Gică a meritat închisoarea. (Vineri, 5 martie 2021, 12:58)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      Nu-i nimeni vinovat că sa băgat ca prostul, a ținut spatele unor escroci. Dacă ar fi pedepsit pe corect Gică are multe responsabilități ale unor hoții făcute sub girul lui, inclusiv întreprinderi noi demolate, date la fier vechi, refuzul unor parteneriate cu producători străini renumiți pentru funcționarea fabricilor respective. Și totul duce spre PSD, ei sunt cei care au profitat de Gică și l-au compromis.
  • +10 (24 voturi)    
    un proverb spune (Vineri, 5 martie 2021, 10:15)

    matematics89 [utilizator]

    nu trebuie sa dai perle la porci. La o tara de manelisti ca Romania, la ce ne asteptam? Tot ce e mai bun a plecat din tara sau sunt in minoritate extrema. Camere de supraveghere si amenzi din care sa refaci zece obiecte. De ex., amenda pt vandalizare sa fie 30.000 de euro + 1 an de puscarie platita din banii proprii. Sa vedem daca mai face cineva ceva...Camere pe toate statiile STB.
    • -4 (4 voturi)    
      Defect? (Sâmbătă, 6 martie 2021, 18:05)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui matematics89

      Baiete, ciordeala o numesti "perla". Pai mai aroganta, uita-te la Magearu zace acolo un Duster top. Nici macar afisaj cu orele sau schema masinilor nu exista. Cu aroganta ta nesimtita crezi ca esti mai bun decat vandalii? Daca tot visezi la puscarii cat crezi ca merita nemernica de sarmulita, pentru miliardele ciordite si risipite la neamuri fara sa puna nimic?!
  • +11 (23 voturi)    
    Bun, dar la 10.000... (Vineri, 5 martie 2021, 10:17)

    Andy500 [utilizator]

    nu puteau sa monteze si camere de supraveghere, ca sa le faca poza vandalilor?
    SI apoi se recuperau banii fie prin munca in folosul comunitatii, fie de la ma-sa si ta-su vandalilor!

    Dar ca ideee, cam 'pute' a spaga aceasta afacere!
    • +9 (9 voturi)    
      Sunteti naivi (Vineri, 5 martie 2021, 17:25)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Voi astia cu camerele video.

      Ce credeti ca vor distruge prima data, vandalii aia?
      La ce naiba sa-ti ajute o camnera video pusa pe scheletul ala metalic, undeva la 2m inaltime?
      Daca vor intr-adevar supraveghere video, e nevoie de camere performante /zoom profesional/imagine perfecta pe timp de noapte...si bineinteles montate la inaltime, pe cladirile de vis-a-vis sau pe stalpi solizi si inalti unde sa nu poata fi deteriorate de orice maimuta nespalata care se crede streetartist sau graffiti guru doar pt ca are un spray de vopsea in mana si deseneaza peule pe garduri.
  • +9 (9 voturi)    
    vandali neserioși (Vineri, 5 martie 2021, 10:17)

    NJozsef [utilizator]

    ar trebui totuși să se intereseze daca acelea sunt plătite ori nu.
  • +17 (27 voturi)    
    scump domnule, dincolo era mai ieftin (Vineri, 5 martie 2021, 10:20)

    O.V. [utilizator]

    10000 de euro mi se pare cam mult.
    In Londra,in Paris, In Bruxelles, in Barcelona sunt adaposturi mai modeste ca cele prezentate in articol, dar, ce-i drept, sunt mai bine pastrate. Ceea ce am apreciat la statiile acelea e ca au un afisaj in timp real al timpului de asteptare pana la sosirea urmatorului autobuz, ceea ce e mai important decit un panou de afisaj publicitar. La cele mai modeste din periferie exista doar un orar imprimat pe hartie, orar care e respectat ,insa.
    Natia romana nu are inca o constiinta civica si asta se vede in starea bunurilor publice: mobilierul din parcuri, toaletele publice, statiile de autobuz, etc
    .
    Inel de aur in ritul porcului.
    Au stricat orzul pe giste.
    • +1 (11 voturi)    
      Respect față de banul public. (Vineri, 5 martie 2021, 13:01)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui O.V.

      În Londra ,Paris, Roma, etc distrugerea unui bun public se pedepsește drastic și primarii nu angajează cheltuieli publice grandioase și inutile.
      • -2 (12 voturi)    
        ca stiu (Vineri, 5 martie 2021, 14:27)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Comentatorii HN cum se cheltuie banul public la Londra....
    • +5 (5 voturi)    
      Au din parti la periferie (Sâmbătă, 6 martie 2021, 15:46)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui O.V.

      In periferia Parisului nici macar grafiti in franaceza nu mai au vezi. Hai c-au mai iesit romanii din tara si au vazut si altceva decat centrul orasului in filme si documentare.
      Nici macar Viena nu are cum zici la periferii si e orasul cu cel mai inalt standard de viata din lume!
  • +10 (22 voturi)    
    ce jaf... (Vineri, 5 martie 2021, 10:21)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    10.000 euro =tot mobilierul unui apartament de 2 camere. Si ei au atribuit pt un fel de "cutie" taiata+o bancuta suma aceea,e evident de pe Luna ca e un jaf urias.
    Si nu ar fi fost o imensa pb daca aveau macar si un afisaj electronic, harta gps inclusa, etc, ca sa vezi un orar si cand urmeaza sa vina autobuzele....chestii civilizate existente de 15-20 ani in mai toate orasele "spalate". Doar in Bucurest-an, capitala IT a Europei, nu se poate...
  • +3 (15 voturi)    
    reteta patentata (Vineri, 5 martie 2021, 10:25)

    mano84 [utilizator]

    in Voluntari de eminenta cenusie a familiei! ma mir ca nu le-au decorat in submarine, cum le place lor...niste parveniti inculti si lipsiti de gust si bun simt! sper sa primeasca toti ce merita cu adevarat!
  • 0 (22 voturi)    
    asa e (Vineri, 5 martie 2021, 10:26)

    hanu [utilizator]

    daca ai capitala la bucuresti si nu la cluj (de exemplu). Exista inca o diferenta civilizationala majora intre regiunile romanesti. Personal de fiecare data cand am contact cu cineva din regat/buc sunt socat de felul agresiv, aproape marlanesc in care se adreseaza: "frate", "boss" (serios, boss??) "stai fratzica", "decat doua" etc etc.
    Puteti sa va suparati daca doriti, dar stiti ca asa e...
    • +1 (11 voturi)    
      Trăițar familia (Vineri, 5 martie 2021, 12:21)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      amparate.

      Cine se aseamnă se adună. Interacționează și tu cu oameni mai de calitate și nu ți se va mai întâmpla asta.
    • +11 (15 voturi)    
      :)))) (Vineri, 5 martie 2021, 13:49)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      Hai las-o moarta! Asta este doar in mintea voastra de narcisisti!
      Ia spune tu cati pereti plini de "U Cluj" sunt in ClujNapoca!
      Am trait foarte mult timp in cj, dar m-am mutat in Bucuresti pt ca ma sufocam de galagia fara de substanta care, nejustificat, iti facea viata mai scumpa si practic o minciuna!
      Sunt multe diferente intre cele doua orase, care le face incomparabile, intr-adevar, dar pe care le observi doar cand ajungi sa traiesti in Bucuresti! Asta pe langa cele evidente, salarii mult mai mari, verdeata mai multa, joburi mai multe, servicii mai diverse si mai profesioniste, networking ales din peste 2 milioane de oameni, aeroporturi care ofera mult mai multe destinatii, mobilitate crescuta, piata imobiliara mai ieftina si cu mai multe cladiri noi, etc... In afara de toate astea, mai sunt detalii care iti arata diferenta!
    • +8 (8 voturi)    
      Vorbesti serios!? (Sâmbătă, 6 martie 2021, 10:43)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      De unde e regele manelelor, Guta? De unde e regina manelelor, Carmen Serban? Unde e curtea imperiala, la Buc sau la Sibiu? Cat despre civilizatia de Cluj da o cautare pe nunta cort Nelson Mondialu ca sa o vezi. Bag seama ca nu prea dai prin Manastur...
  • -1 (19 voturi)    
    Tinerii frumosi si liberi (Vineri, 5 martie 2021, 10:45)

    xolv [utilizator]

    viitorul tarii noastre
    • -1 (7 voturi)    
      Da, da (Vineri, 5 martie 2021, 13:01)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Morosan si Dinca.
  • +7 (19 voturi)    
    Nu ai cu cine! (Vineri, 5 martie 2021, 10:45)

    dandra [utilizator]

    Asta patesti intr-o tara in care nu se fac investitii in educatie si nivel de trai.

    toti banii la culte!
    • -2 (8 voturi)    
      Pai si cine sa investeasca? (Vineri, 5 martie 2021, 15:46)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Toti tractoristii intrati pe listele PSD? Mai uitati-va pe cine a avut pe lista Coana Firea: jumatate erau penali in frunte cu Mitica Dragomir si restul analfabeti in frunte cu Iordanescu.

      PSD ALEARGA DUPA VOTURI IN ORICE CONDITII SI E IN STARE SA FACA ORICE PENTRU ASTA. Doar asa pot fura in continuare si subjuga justitia. 4 ani PSD doar pe legile justitiei au "lucrat". Pe nimic altceva, doar asta discutau, doar asta vroiau, doar aia votau. In rest: digitalizare, educatie, investitii, doar promisiuni bazate ca romanul trebuie sa fie mandru si ca ne da Dzeu.
  • +5 (17 voturi)    
    Classic (Vineri, 5 martie 2021, 10:47)

    Costi888 [utilizator]

    Classic. Si a mai si pus numele pe toate gardurile “primaria municipiului bucuresti” - 10,000 euroi.
  • +2 (14 voturi)    
    Pe langa (Vineri, 5 martie 2021, 10:50)

    Cetateanu [utilizator]

    Pe langa faptul ca sunt scumpe, mai au "avantajul" ca sunt puse in bataie de joc (cum se vede si din poze, si eu am publicat pe FB- degeaba): in locuri unde incurca circulatia pietonala sau la margine trotuarului. Daca STB ar opri conform legii nu s-ar mai putea cobora si urca din autovehicule (noroc ca...).Sa nu spunem ca se pot intampla accidente. Asa ca la o astfel de graba de spaguire ( o fi luata in avans?) si misto de cetatean, ce sa inteleaga pustimea "artist stradal"!
    Ar trebui ca pedepsirea vandalilor, sa aiba loc dupa ce sunt pedepsiti cei care si-au batut joc de banul public :(, probabil sigur la Sfantul asteapta!
  • +2 (12 voturi)    
    Am vazut anul trecut inlocuirea (Vineri, 5 martie 2021, 11:14)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Titlul este aiurea!

    " 500 de stații STB noi"

    Este vorba de REFUGIILE din statiile STB, care au fost inlocuite, chiar si unde cele vechi erau perfect functionale.

    Cele noi sunt mai MICI, asa ca in afara pretului exorbitant " de aproape 10.000 de euro bucata", sunt necesare doua sau trei pt a inlocui unu sau doua "vechi"!

    Si mia lipsita de sens este fraza:

    "Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate " - ce are una cu alta???
    Vandalizarea unor refugii nou-noute, pe care s-au cheltuit o gramada de bani, este regretabila.
    Dar ce vina are Duman Fierea in asta?!
    Poate doar indirect, evident ca vandalii sunt colegi de Partid de-ia Gabitzei, numai pedeseristii se comporta astfel ...
  • +1 (15 voturi)    
    Cu 10000 Euro iei o masina sau 2,3 masini second (Vineri, 5 martie 2021, 11:35)

    mmagic [utilizator]

    Primaria asta abia au putut lua cate o statie ?!

    Miroase de departe a afacere intre prieteni cu banii statului, rubedenii si trafic de influente. Politia faceti niste investigatii ca miroase tare.

    Detaliat
    Prietenul X lucreaza la primarie. Prietenul Y are o firma care nu neaparat fabrica dar cumpara de undeva statiile si le poate vinde.
    X de la primarie face un proiect de modernizare a statiilor din Bucuresti.
    Trecant peste orice licitatie sau verificare a ofertei concurentei X decide ca Y sa-i vanda statiile cu 10.000 euro bucata prin relatiile, pilele pe care le are si trafic de influenta reuseste .
    Y - fabrica sau cumpara statie la pretul de piata cu vreo 800-1000 euro bucata si le vinde cu 10.000 euro bucata.
    Y face un profit de 9000 euro pe bucata si fiind prieten cu X fac jumate jumate.
    In final X si Y sunt foate fericiti, au de dat destui bani si de spaga pe unde stiu ei ca trebuie. Merg si in excursie in Maldive isi cumpara si jeep cu pretul a 3-4 statii, o vila cu pretul a 20 statii.
    Au de dat si banii la partidul loc ca doar campaniile electorale costa!

    Locuitorii Romaniei din a caror bani au fost cumparate tocmai au fost tepuiti/jefuiti pentru a miliarda oara.
  • +2 (12 voturi)    
    CIVILIZATIE (Vineri, 5 martie 2021, 12:17)

    BlueX [utilizator]

    pe de o parte avem "afaceristi" de prin parlament care fura milioane euro ... vezi condamnari si alea doar ce se poate dovedi atat ca sume cat si flagrante./... avem ""economia subterana" care prejudiciaza dezvoltarea tarii prin alte furturi ... avem munca la negru care prejudiciaza bugetul ... mai avem si multi distrugatori - era vorba aia ... daca nu esti in stare sa faci nimic MACAR REPSECTA SI PATREAZA CE FAC ALTII

    am spus mereu avem coada pe sus (si plini de raie) dar ca si civilizatie si evolutie sunt vai de mama noastra ca tara - degeaba se chinuie 20-30% din oamenii din tara asta sa faca ceva daca franele sunt peste tot si puternice
  • +9 (9 voturi)    
    vad (Vineri, 5 martie 2021, 12:19)

    frum [utilizator]

    vad ca e o moda cu statii noi; si la Brasov s-au pus anul trecut, tot fara pereti, iar cand ploua si mai bate si vantul nici n-ai unde te adaposti; bine ca nu mai exista viscol...
  • 0 (10 voturi)    
    10.000 de euro? Pai ia sa (re)calculăm (Vineri, 5 martie 2021, 12:30)

    Ahha [utilizator]

    costul materialelor (pe mp, ml sau kg), costul manoperei, adaosul comercial si costul instalarii. Ca ar fi trebuit sa fie trecute exact, pentru ca intr-o oferta asa se defalcheaza. Si oricum proiectantul le trece automat in proiect.
    Partea banditeasca aici e ca nu s-a facut proiectul separat de catre primariei si doar productia sa fi fost data in licitare. Asa chiar daca costul de productie e doar 10%, producatorul poate zice ca restul de 90% e conceptul (dreptul de autor pe design).
  • -1 (9 voturi)    
    Statii STB (Vineri, 5 martie 2021, 12:41)

    lumi@ [utilizator]

    O buna parte a domeniului public al diferitelor sectoare ale Capitalei este "invadata" de "CUMPAR RABLE" sau de "REPAR MASINI DE SPALAT" ori de "SAP PUTURI" s.a. Vandalizarea spatiului public cu astfel de anunturi ( toate insotite de numere de telefon, desigur pe cartele reincarcabile, ANONIME) a continuat, asa cum orice ar fi putut anticipa, cu distrugerea noilor refugii pt statiile STB, fie prin mazgalire cu graffiti, fie prin spargerea geamurilor, etc. POLITIA LOCALA a oricarui sector dar mai ales POLITIA LOCALA A MUN. BUCURESTI, structuri ce insumeaza sute si chiar mii de angajati pentru care se aloca sume exorbitante pt cheltuieli cu salariile, uneori duble fata de cele ale Politiei Nationale, POLITIA LOCALA, in general, cum a actionat pt PREVENIREA sau COMBATEREA unor astfel de acte de vandalism SISTEMATIC ?? Intrebarea a devenit, desigur, retorica !!!
    • -1 (5 voturi)    
      cred ca (Vineri, 5 martie 2021, 14:43)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui lumi@

      cred ca nu au ordin de la esalonul superior ...
  • +3 (13 voturi)    
    Grafitti si afise, de 30 de ani liber la mazgalit (Vineri, 5 martie 2021, 13:08)

    Ahha [utilizator]

    Bucurestiul, capitala Romaniei, a ajuns o mazgaleala oribila, niste copii isi fac de cap nestingheriti de 30 de ani, mazgalesc chiar cladiri importante din centru si nu-i opreste nimeni? Se lipesc afise jegoase peste tot (cu nr de telefon sau numele organizatorului pe ele) si nu ia nimeni nici o masura? Ce face politia locala platita regeste? Cand e atat de simplu - stabilesti un cuantum al sanctiunii pentru vandalizare cu grafitti si o mediatizezi in scoli, sau dai un simplu telefon la nr. de pe afis. Iar pe organizatori ar trebui deja sa-i stii, ca sunt mereu aceiasi.
  • +1 (13 voturi)    
    Un alt tun (Vineri, 5 martie 2021, 13:22)

    ACP [utilizator]

    pe banii bucurestenilor. Dupa care se mai mira unii ca nu sunt bani pentru adevaratele prioritati...
  • +2 (12 voturi)    
    . (Vineri, 5 martie 2021, 14:20)

    Elfu [utilizator]

    a fost o afacere cu dedicatie ca multe altele din primaria capitalei .. am vrea sa auzim daca din punct de vedere legal se paote face ceva impotriva celor care au cumparat/semnat toate balariile astea ...

    pana cand nu se aplica penalitati pe persoana fizica chestiile de genul asta vor fi tolerate mult si bine .... nimeni din sistem nu se impotriveste partidului (nu conteaza care) ca stie ca nu i se va intampla nimic daca semneaza ca 'primarul' .. samd
  • -5 (9 voturi)    
    Cum adica (Vineri, 5 martie 2021, 20:18)

    UpNext [utilizator]

    "o parte au fost deja vandalizate"? O parte, din ce in ce mai mare, au fost si sunt romanizate. Vandalizarea la moldovalahi este un sport national,de onoare, cine nu il practica este un ungur sau un ceh nenorocit.
  • -2 (8 voturi)    
    De ce nu sunt depistați... (Vineri, 5 martie 2021, 23:31)

    danoliv [utilizator]

    acești indivizi ? ”Creațiile” acestor neisprăviți, lăsate neșterse, îi încurajează și pe alții asemenea lor să mâzgălească/vandalizeze.
  • -4 (6 voturi)    
    Vandalizate de ..... (Sâmbătă, 6 martie 2021, 14:32)

    kukubau [utilizator]

    .... niste dobitoci, niste mizerii bipede !!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by