- "Aceste companii municipale vor fi desființate și nu este bine ca oamenii să se mai lase amăgiți că vom reveni asupra acestei decizii. I-am încurajat, așa cum am spus de mai multe ori, să se înscrie la concursurile pe care ALPAB le va organiza, pentru a se angaja acolo unde vor trece aceste servicii după desființarea companiei.
- De altfel, pentru a nu mai exista o stare de tensiune și dezinformare, am decis ca în prima ședință a Consiliului General al Municipiului București să retragem delegarea acestor servicii ale Primăriei către companie.
- Pentru cine nu este la curent cu risipa care s-a făcut de către fosta administrație, serviciile Administrației Lacuri, Parcuri și Agrement au fost transferate în anul 2018 către 3 companii municipale: Compania Parcuri și Grădini, Compania Întreținerea Arborilor și Spațiului Verde și Compania Agrement București. Rezultatul acestor delegări a fost creșterea cheltuielilor Primăriei Capitalei cu 30%", a scris Nicușor Dan pe Facebook.
CITEȘTE ȘI: Moștenirea Gabrielei Firea: Câți angajați are Primăria Capitalei cu tot cu subordonate și companii municipale, câți bani sunt cheltuiți pentru personal și top 10 salarii
#showComment()
#showComment()
#showComment()
Si poate o sa vrea sa justifice si desfiintarea companiilor care sunt profitabile, daca tot vrea sa darame tot.
E o zona rezidentiala. Blocuri si pe stanga si pe dreapta. Nu ai unde sa iti duci masina daca esti locuitor in zona. Inteleg ca trebuie sa platim de-acum 30 lei/zi in zilele lucratoare pentru parcarea in zona. 600 lei/luna. Asa o sa fie pe toate bulevardele administrate de Primaria Generala?!
Inteleg ca e o hatarare a Consiliului General din perioada Firea.
Si au plantat indicatorul fix in metrul patrat de pamant al unui mic pom din fata usii de intrare in imobil.
Cat de imbecili pot sa fie?!
- nr. companii, din care ramase/desfiintate.
- nr. personal, de conducere/executie existent( cu ex. de angajari ilegale) vs. cel ramas dupa desfiintarile partiale.
- situatie contabila / ani functionare, pentru fiecare companie
Toate acestea , comparativ cu noua situatie, prevazuta in bugetul /2021 ( in care, o parte din aceste activitati desfiintate sunt preluate la PMB cu bugetele aferente iar restul sunt incredintate unor operatori privati, cu bugete prevazute deja.
Poate ar exista mai multa incredere in spusele P.G al PMB.
Mai face audit in viata asta sau asteptam viata urmatoare?!?!
Misca si el ceva in Bucuresti anul asta sa simtim ceva sau copiaza deja stilul gargarei politice?
Este primar, are consiliu, are putere maxima pe mana, ce mai vrea? Indicatii putem sa-i dam numai sa le priceapa...
Nu stiu de ce am un feelig ca ceva e putred in Danemarca, fa bre ceva sa vedem si noi progres.
Daca nu vrea KPMG sa faca audit du-te la PWC sau Deloitte, fa ceva sa mearga...
În rest nu produceau nimic.