VIDEO Noi probleme cu apa caldă și căldura în București. Nicușor Dan: În multe blocuri se furnizează agent termic sub parametri pentru că ne e frică să nu crape rețeaua

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 18 ianuarie 2021, 12:00 Actualitate | Administratie Locala


Nicusor Dan
Foto: Facebook/ Ministerul Mediului - Romania
Mai multe blocuri din sectoarele 1,2,4,5 şi 6 ale Capitalei au rămas fără căldură şi apă caldă din cauza unor avarii, dar sunt și zeci de blocuri care primesc căldură și apă caldă la ”parametri insuficienţi de furnizare a agentului termic”. Primarul general, Nicușor Dan, spune că s-a luat decizia să fie furnizat agentul termic sub parametri, pentru că, dacă se forţa reţeaua pentru o temperatură mai mare, exista riscul ca aceasta "să crape".

Întrebat despre aceste noi probleme, Nicușor Dan a declarat, luni, că în acest moment există doar două avarii minore pe rețeaua secundară, care vor fi remediate până în cursul după-amiezii, însă există multe blocuri din Capitală unde agentul termic este furnizat sub parametri.

  • "A fost o decizie care s-a luat. Existau două alternative - fie se merge așa cum se merge, adică pe funcționarea sub parametri, fie se forța rețeaua pe o temperatură mai mare și o presiune mai mare, cu riscul ca ea să crape. Și atunci decizia care s-a luat la nivelul Termoenergetica a fost să se meargă pe prima variantă, a nu se forța rețeaua.
  • Se poate produce mai mult, se poate pune presiune pentru a transmite mai mult, dar ne e frică acum, când e frig, să nu crape rețeaua și să fim nevoiți să lăsăm o zi și jumătate, două multe blocuri fără căldură”, a afirmat primarul general al Capitalei.
Conform site-ului Termoenergetica, în sectoarele 1, 2, 4, 5 şi 6 sunt zeci de blocuri unde agentul termic este furnizat la parametri insuficienţi. În unele zone situația este de sâmbătă sau duminică.

"Echipele Companiei Municipale Termoenergetica Bucureşti S.A. lucrează în regim continuu pentru remedierea în cel mai scurt timp a tuturor lucrărilor”, a transmis Termoenergetica, estimând că problemele ar putea fi rezolvate luni, până la ora 18.00.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


16235 vizualizari

  • 0 (22 voturi)    
    S-a prostit si asta (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:09)

    Orpheus [utilizator]

    Doua avarii minore? In buna parte din Sect. 2 nu e apa calda si caldura de Vineri. De loc. In cele mai reci zile din iarna asta.

    Dl. primar ar face bine sa se documenteze putin!
    • -3 (11 voturi)    
      Mai bine decat tzatza ca Firea! (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:56)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Mai bine Nicusor Dar prostit asa decat tzatza de Firea care cauta scandal si tzaranisme mereu!
    • +2 (4 voturi)    
      Pedeseristii nu se lasa! (Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:03)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      TI-au dat 20 de voturi negative, desi nu ai facut sa spui decat adevarul!

      Asta este realitatea,pe Turda si Mihalache NU ESTE APA CALDA SI CALDURA DE VINERI!

      Ce motiv ar avea un om sanatos la cap sa it dea minus, cand ai spus doar ce se poate usor verifica experimental??

      Nu a zis nimni ca ar fi vina lui Nicusor, sau ca era mai bine cu Fierea, dar l-am votat ca sa fie MAI BINE, normal ca acum il criticam!
  • -3 (25 voturi)    
    Nesimtit (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:12)

    PrivireCritica [utilizator]

    Deci decizia de afurniza sub parametri e a lui !! Avalansa de procese pentru nerespectarea drepturilor omului si bataia de joc ! Nemaivorbind de facturarile false de apa calda si caldura de la Termoenergetica! Toti platim aiurea servicii inexistente si nu ne putem debransa! Si a fost nevoie de 1 luna de frig ca sa raspunzi strigatelor de disperare ale bucurestenilor?!?
    • +5 (15 voturi)    
      De vina sunt votantii tsoapei... (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:57)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Iarna asta doar sa vi venit Isus primar sa faca vreo minune, altfel dezastrul actual nu putea fi evitat... Ce vina are ND ca reteaua de termoficare e varza? pe el puteti sa-l injurati din iarna urmatoare in masura in care se repeta problemele. Pentru lipsa de caldura de iarna asta, trebuie injurati alegatorii care s-au gandit sa puna primar o tsoapa narcisista, a carei singur scop a fost sa-si faca reclama. Sutele de milioane date la catedrala neamului daca ar fi fost bagate in reteaua de termoficare, acum nu erau probleme precum cele actuale...
      • +3 (7 voturi)    
        Poate (Luni, 18 ianuarie 2021, 17:47)

        Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        dar nu trebuia sa opreasca caldura pentru a nu se strica conductele. Se strica, se repara. Nu sa ne tina o iarna intreaga in frig
        • +1 (1 vot)    
          Se pare ca nu e chiar asha (Marţi, 19 ianuarie 2021, 15:09)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

          Din cate zice ND (si nu am nici un motiv sa nu il cred), daca se baga presiune mai mare, ai risc iminent de avarie serioasa care sa tina jumate de sector fara caldura si apa calda 1-2 zile. Si ca sa eviti asta, dai caldura si apa calda la temperaturi mai joase , in speranta ca vor rezista conductele.
          Si de vina pentru conductele alea nu e ND, ci bucurestenii care au facut la Tsoapa lu' pandele sa ajunga primar, fie ca au votat PSD sau au stat acasa... Cand votezi asemenea specimene pe post de primar, obtii nenumarate targuri, sute de milioane sponsorizare la catedrala neamului, vouchere pentru tot ce misca, si apa calda vara la pranz, cand e cald afara.
          Pe ND il putem judeca in privinta asta incepand de iarna viitoare.
    • +1 (5 voturi)    
      NU este de vina pt termoficare (Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:07)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Nu este de vina Nicusor pt starea retelei de termoficare.

      Dar cu "facturi false", ai 100% dreptate: eu nu am contract individual care sa garanteze paramterii agentului termic. Insa la intrarea in bloc, de zece ani sunt contoare ce masoara Gigacaloria, nu doar debtul de apa!
      Acum cand apa de intrare este doar calduta, facturile ar trebuie sa fie clar MAI MICI!
  • -4 (22 voturi)    
    Adica ? (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:12)

    Relaxat [utilizator]

    Domnul Primar General, zice ca mai bine sa crape cetatenii de frig ?????? Sa nu-i stricam jucaria ? Stie ca sunt blocuri care au caloriferele reci de o saptamana ?
    RUSINE !
    • +2 (4 voturi)    
      mai putin (Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:09)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

      Caloriferul este un pic mai caldut decat temperatura camerei, insuficient desigur.

      Dar pe mine ma deranjeaza mai mult ca nici macar seara nu am apa calda, sa fac dus!

      Pentru spalat vase, incalzesc apa pe aragaz, dar pentu baie, ce facem, procedam ca inainte de 1989??
  • -4 (18 voturi)    
    Demisii urgente Termoenergetica (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:15)

    PrivireCritica [utilizator]

    Bataie totala de joc, s-a luat decizia!?! Au intrebat pe cineva?? Exista studii??? Doar bataie de joc si nesimtire crasa! Vreti salarii mari si locuri de munca dar va bateti joc de bucuresteni! CONCEDIERI IN MASA !!! Nimeni nu lucreaza in weekend ! De vineri se reduce si mai mult temeperatura si presiunea ca sa stea linistiti in weekend !!! Ce masuri iei minunate manager Nicusor Dan ????
  • -4 (18 voturi)    
    Cu ce drept ? (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:20)

    Relaxat [utilizator]

    Ia primarul decizii pe pielea cetatenilor ?
    @HN : sunt zone unde nu este caldura de pe 12.01. Se face 1 saptamana.
    • +2 (8 voturi)    
      Au resetat (Luni, 18 ianuarie 2021, 17:35)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

      Au schimbat pe site din 12.01 in 18.01. Nu este o problema am salvat toate anunturile. Poate exista vreun avocat gen Piperea pentru un proces colectiv
  • -2 (20 voturi)    
    ce inseamna 'sub parametri'. E rece sau fierbinte? (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:31)

    Gryphus [utilizator]

    eu credeam ca Nicusor se pricepe la cifre si ne spune lucruri conrerte, exacte nu vrajeala politicianista.

    deja se invata prost cu aceste expresii goale: 'sub parametri' ce inseamna? La cate grade ajunge apa in apartamente?

    daca sub parametri inseamna 60 grade e una dar daca inseamna 20 grade e apa rece de fapt
  • -10 (26 voturi)    
    nu conteaza (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:31)

    cucuveauamov [utilizator]

    e frig #progresist, nu caldura aia rosu ciumata
  • 0 (22 voturi)    
    IN-CRE-DI-BIL (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:32)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    "Nici nouă nu ne vine să credem că e nevoie să vă promitem așa ceva."

    Afiș electoral USR+.
    • -2 (2 voturi)    
      DOAMNE-AJUTĂ (Luni, 18 ianuarie 2021, 18:51)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Doamne-ajută și multe amin-uri, rugăciuni la buncărul mânuirii neamului prost, finanțat de Duamna Sârmă.
  • +10 (14 voturi)    
    adunatura de politicieni ... (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:32)

    sile1 [utilizator]

    ....romani,votati zeci de ani de o populatie care nu stie pe ce lume traieste si mai ales ce vrea,a neglijat intretinerea infrastructurilor de orice fel,inclusiv reteaua de distributie a agentului termic.

    Unii dintre ei au injurat cu sarg comunismul dar au profitat la maxim de lucrurile bune ( multe sau putine depinde din ce parte privesti lucrurile ) ramase din acea vreme umflandu-si conturile prin banci.
    • -1 (1 vot)    
      CONSENS! (Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:13)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Dezastrul termoficarii s-a maifestat din februarie, dar ai dreptate cu politicenii, a fpst un conses, ca doar am avut mai multe partide si coalitii la guvernare!

      Pe nimeni nu a a interesat infrastructura - nu numai termoficare. Iar NIMENI nu se refera doar la politicieni, ci la noi, cei care i-am tot votat!
  • -4 (18 voturi)    
    foarte bine (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:39)

    licasamadau [utilizator]

    Asa putem raporta mai putine avarii, ce conteaza ca serviciul furnizat este necorespunzator.
  • -4 (28 voturi)    
    Imbecil patentat (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:43)

    PrivireCritica [utilizator]

    Primul lucru pe care trebuia sa-l faca la preluarea puterii era sa dea drumul la caldura cu presiune maxima. Asa se vedea cate conducte au probleme IN NOIEMBRIE. Si se vedea corect si GREAUA MOSTENIRE invocata. De pomana IQul tau Nicusoare !
    • +1 (9 voturi)    
      mergea (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:55)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      E un test bun pentru inceput de toamna, dar mie ca daca cedeaza multe conducte nu o sa le poata repara pe toate pana vine iarna. Mai mergea si chestia cu montarea de pompe din loc in loc, sa nu trebuiasca sa bage presiuni mari la termocentrala.
      • +1 (3 voturi)    
        Cum de nu s-au gandit la asta? (Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:20)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        "cu montarea de pompe din loc in loc, sa nu trebuiasca sa bage presiuni mari la termocentrala"

        Lungime retele de termoficare este foarte mare, pompele pe parcurs sunt o necesitate clara, deoarece solutia cu presiune mare in centrala este dezastruoasa!

        Va mai amintiti de catastrofa din URSS din iunie 1989?
        600 de persoane au ars de vii când o explozie la un gazoduct a distrus două trenuri lângă Ufa, în 1989.

        Aproape 600 de persoane au ars de vii când o explozie la un gazoduct a distrus două trenuri lângă Ufa, în 1989.

        Conducta de gaz a explodat deoarece la statai de pompare se observase ca că presiunea scăzuse, dar in loc sa caute a depisteze scurgerea, au decis să crească PRESIUNEA l gaze, ceea ce a făcut ca o cantitate şi mai mare a substanței volatile să se acumuleze în adâncitură.
        Iar gazele au explodat tocmai cand treceau doua trenuri pe acolo!
    • +5 (7 voturi)    
      in fata la Opera Romana au scos o teava de 3 m (Luni, 18 ianuarie 2021, 15:11)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      acum o luna au scos o teava de 3 m toata gaurita si plina de rugina (am si poze) in fata Operei Romane ...dupa ce au sapata in mijlocul pietei - bulevardului un gropan de 2 metri patrati

      si de atunci asa sta.

      daca faceau ce zici tu nu mai vedeai apa calda iarna asta ca astia nu pot sa repare nimic , sunt vai de ei
      • +2 (2 voturi)    
        Echipe de interventii (Marţi, 19 ianuarie 2021, 2:24)

        PrivireCritica [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Pe 11 decembrie spunea ca vor suplimenta echipele de interventii. Rezultat ZERO dupa 1 LUNA de zile. Daca nici asta nu e management catastrofal. Iar pe cei ce lasau teava in drum demonstrativ eu ii dadeam imediat afara, sa vada si ei cum e sa fii somer in decembrie, inainte de sarbatori, in criza. Dupa 10 concedieri din astea nu mai indraznea nimeni sa faca prostii!
  • +7 (13 voturi)    
    Firea asta este groaznica! (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:52)

    Marionette [utilizator]

    Ar trebui mers in fata casei ei si protestat!!!
  • -2 (20 voturi)    
    Oare (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:56)

    Relaxat [utilizator]

    Primarul general poate legal sa ceara companiei Termoenergetica sa nu livreze caldura ? Prefectul ce zice, dar Avocatul Poporului?
    • +3 (3 voturi)    
      ND (Luni, 18 ianuarie 2021, 19:09)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

      Pai, nu se ingrijeste el direct de viata cetatenilor? Cum sa-i lase pe altii?
  • -3 (15 voturi)    
    Si casele cu ce au gresit? (Luni, 18 ianuarie 2021, 12:57)

    Barbaneagra [utilizator]

    Am inteles ca nu mai Frigusor gaze la blocuri. Dar, sa ma ierte Dumnezeu, pe aceeasi magistrala sunt si blocuri mici, case, chestii din alea ramase de pe vremea capitalistilor morti de mult, sau construite cu acordul primarilor lacomi de spaga, dupa 1990. Ele de ce trebuie sa gremure, la propriu :) de frig?
    Pentru prima oara de cand stau in sectorul 2, pe langa Spitalul Colentina (apropos, bolnavii aia ce fac?) nu mai am gaze la aragaz.
    - Pai ia-ti frate aragaz electric, ce mai stai.
    - Mersi.
  • -1 (19 voturi)    
    Blocul tau Nicusor ! (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:00)

    micplac [utilizator]

    Domnul Primar si la blocul in care locuiti dvs. agentul termic are 40- 45 de grade sau acum stati in vila RAPPS ?
    Si Ceausescu facea la fel ECONOMIE chiar mai RAU oprea gazele si curentul asa ca acum suntem la "jumate " - "fericiti " totusi pina acum nu am avut niciodata agent primar de la CET pentru centralele de cvartal la 45-50 grade si stiu ce spun din sursa sigura !
  • +2 (16 voturi)    
    Cu frica nu faci treaba buna (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:02)

    rov [utilizator]

    Prost te-au invatat astia de la PNL, cei care au interes sa distruga sistemul centralizat, au afeceri cu gazele.
    Sa vedem daca iti e frica sa interzici debransarile la vara in conditiile astea, ca daca lasi la liber cum vrea peneleu, degeaba vei sapa orasul pe urma...

    Pana la urma lumea va sta cu centrala in bucatarie si cu generatorul pe balcon pentru curent...iar aia mai destepti isi vor face si put forat in fata blocului pentru apa...

    Evul mediu!
  • -2 (22 voturi)    
    Lui Firea (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:02)

    Unforgiven [utilizator]

    Nu-i era frica, nu stiu cine au fost fricosii care au votat cu Nicusor Dan, probabil unii care s-au cacat pe ei de frica, iar acum se caca pe ei de frig!

    Foarte bine, asa meritati, fricosilor!
  • -6 (14 voturi)    
    Cartierul ANL Henri Coanda - nu are lumina stradal (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:02)

    CartierANLHenriCoanda [utilizator]

    In Bucuresti anumite blocuri nu au apa calda...Dar in cartierul ANL Henri Coanda cu 3000 de locuinte nu avem nici lumina stradala. Stam aici de 15 ani...Si jumatate din cartier e in Bucuresti. Nu avem astfalt, drumuri, gaze...Doar un mare santier care este blocat.
    • +4 (12 voturi)    
      de 15 ani... (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:28)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui CartierANLHenriCoanda

      .. stati la porumb si gata, vreti acuma sa va deie nicushor detoate? mai rasfirati..
    • -1 (3 voturi)    
      Ie-te (Luni, 18 ianuarie 2021, 18:56)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui CartierANLHenriCoanda

      Ie-te cum se freacă numaidecât Nicușor pe lampă și vă rezolvă până la primăvară toate problemele vechi de 15 ani. Mergi pe pagina Duamnei Sârmă să-i spui cât de frumuasă este ea.
  • +3 (21 voturi)    
    reteaua nu va crapa (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:04)

    dezamagit [utilizator]

    Crapam noi.
    Nu am mai avut de mult timp 17 grade in casa pe timp de iarna.

    e ciudat ca intotdeauna noi trebuie sa fim cei intelegatori si sa accepam toate rateurile autoritatilor si edililor ca fiind normale.

    Nu am nimic cu noul primar. este in nota obisnuita, mostenire grea, etc

    Dar e destul cat am indurat.
    Nu inteleg anuntul cinic as putea spune : am decis sa nu dam caldura ca sa nu crape reteaua! Sincer , e ridicol!
  • -2 (22 voturi)    
    Bineinteles, de vina (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:10)

    xrogo [utilizator]

    este PSD si Firea!
    • +1 (9 voturi)    
      N-are cum să fie ei (Luni, 18 ianuarie 2021, 18:58)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      N-are cum să fie ei, deoarece ei a băgat multe meleoane de euro în căldura de la lumânări, la Buncărul Mânuirii Neamului Prost.
  • -2 (16 voturi)    
    Soluții, nu explicații! (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:12)

    Bubico [utilizator]

    De la începutul iernii, mai precis după alegerile locale, o ținem tot așa. Este cea mai negară iarnă trăită în casă după 1989 în București. Nu avem nevoie de promisiuni, ci de rezolvări.

    Și încă ceva foarte important: dacă plătim de ne ustură energia electrică pe care o consumăm cu radiatoare, aeroterme etc, cine va plăti facturile umflate la întreținere, în care apare drept consumată încălzirea care n-a fost? Dacă facturile nu vor fi achitate și, mai mult, vă treziți cu procese în lanț, cum o scoateți la capăt și cu asta?
    • +2 (6 voturi)    
      Pot fi dati in judecata (Luni, 18 ianuarie 2021, 17:22)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui Bubico

      Declaratia lui de azi, care arata ca nu e forta majora, facturile la curent de anul trecut si cele de anul acesta
  • +1 (17 voturi)    
    Imagineaza-ti ziua de luni, 28. (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:15)

    maiorulmura [utilizator]

    A castigat Nicusor Dan.
    Vei putea sa faci dus.*

    *Nici noua nu ne vine sa credem ca e nevoie sa promitem asa ceva.
  • +1 (17 voturi)    
    Stim, va e frica (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:26)

    VOX. [utilizator]

    Va e frica sa nu ne trezim, va e frica sa nu ne fie frica, va e frica...
  • +4 (10 voturi)    
    opreste-o bre (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:31)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    de tot da-o dreacu ! si ii dam drumu dupa ce schimbam tevile.
    • +5 (9 voturi)    
      fac galagie.. (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:28)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      ... putorile de pomanagii.
  • +1 (17 voturi)    
    N.D. (Luni, 18 ianuarie 2021, 13:56)

    atc [utilizator]

    Oare la fel se va intampla si cu banii platiti pentru agentul termic livrat "sub parametri"?
  • +2 (18 voturi)    
    DAR FACTURILE RAMAN NESCHIMBATE! (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:02)

    schroedinger [utilizator]

    Nu-i asa? Facturile nu crapa!
    • +2 (10 voturi)    
      care facturi? (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:29)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      .. alea subventionate, mai pomanagiilor?
      • 0 (8 voturi)    
        daca (Luni, 18 ianuarie 2021, 17:20)

        Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Daca noi nu avem caldura, se subventioneaza pe ei.Inteleg ca esti un politruc care nu ai treaba cu termoficarea dar un pic de decenta te rog. Nu de alta dar AUR asteapta la colt.
  • +1 (7 voturi)    
    Nicusoare, ai grija la comunicare... (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:23)

    clint [utilizator]

    Sa nu ajungi sa comunici ca un fotbalist: "Am pierdut cu 2-1, daca mai dadam un gol, faceam egal."
    La "parametri insuficienti" inseamna "aproape reci". Nu e mare diferenta intre "reci" 1-2 zile si "aproape reci" mereu...
    Stiu ca poate nu e vina ta, dar ai grija cum comunici. Stim ca matematicienii nu sunt mari comunicatori, dar ai grija ca nu iti merge la nesfarsit asa, oamenii ingheata in case si/sau se incalzesc electric. Alti bani, alta distractie.
  • 0 (8 voturi)    
    Dar pretul cum este? (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:25)

    IoPaNet [utilizator]

    Agentul termic este "sub parametri", dar il platim la pret "in parametri"? Sau este ajustat si pretul proportional?
    • +2 (4 voturi)    
      Io zic (Luni, 18 ianuarie 2021, 19:00)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Sa vi se ia subventia, ca sa vedeti adevaratul pret proportional.
  • -1 (9 voturi)    
    Poate de SARS-COV-2 scapam (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:26)

    VOX. [utilizator]

    Dar de voi, politrucilor, niciodata!
  • -2 (8 voturi)    
    Ti-e frica ?!? (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:47)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    du-te, bai, Nicule, daca ti-e frica, pe mare !

    PS: Asta e bai, peneleule-usereule, primarul vostru ? Jalnic!
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Luni, 18 ianuarie 2021, 14:55)

    a.nonim [utilizator]

    Nu e destul ca trebuie sa lasi apa calda sa curga doua minute pana golesti tevile de apa racita? Iar dupa doua minute si zeci de litri consumati aiurea constati ca nu e suficient de calda... Practic platim apa inutilizabila la pret de apa calda. Daca nu puteti asigura pentru toata lumea in acelasi timp, introduceti program alternativ, macar stim o treaba, ori e calda, ori nu e deloc.
  • -3 (5 voturi)    
    Fără idei (Luni, 18 ianuarie 2021, 15:34)

    Nissan [utilizator]

    Asta este un oraș cu potențial. Nu este Slatina sau Caracal ca sa vorbim numai de cele 4 miliarde datorii. Cel mai simplu e sa tai sau sa zici că nu sunt bani. Un primar care a mai umblat prin lume vede că un oraș poate să producă multi bani daca se identifică potențialele surse: turism, lux (nu e cazul), distractie, business,etc. Orașul trebuie sa treacă de la blocuri de locuințe construite in prostie și care dau nota de oraș social gen ghetto (in devenire peste câțiva ani) la un centru atractiv care să-ți ia ochii și care sa insemne o circulație a banului. Numai așa se pot finanța costurile sociale care sunt jenante când sunt repetate la nesfârșit.
  • +3 (11 voturi)    
    intelegem, stai linistit (Luni, 18 ianuarie 2021, 15:40)

    revo [utilizator]

    acolo, in gaurile tevilor ruginite si zdrentuite sunt banii nostri, pe care scroafa bolanda Firea i-a tocat pe: 22 de companii falimentare pentru caracatita ei personala, biserici faraonice inutile, vouchere pentru biciclete, luminite si iepurasi kitch, ochelari, aparate dentare, pelerinaje la manastiri si excursii in Grecia, insamantari artificiale, in salariile megalitice ale acolitilor si neamurilor ei.

    Desigur, n-ar fi reusit singura sa toace miliardele, PMP a votat cot la cot.

    Acum ar trebuie recuperate sumele de bani, de la absolut toti cei care au participat la jaf, pana la al 10-a neam.

    Abia astept sa inceapa lucrarile preconizate, sa vad cum turma de postaci si imbecili fara speranta de mai sus injura din nou: Bucurestiul este blocat, nu se poate circula!
    Ma crucesc cata prostie concentrata este in comentariile de mai sus, in care unul, al mai inteligent, zicea sa fi crapat TOATE conductele, simultan, in noiembrie!
    • +1 (9 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 18 ianuarie 2021, 17:17)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Conductele in conservare asa cu apa calduta cat sa nu inghete, cei 4000 de angajati Termoscart se odihnesc si toata lumea este fericita
    • +2 (2 voturi)    
      Manipulare crasa (Marţi, 19 ianuarie 2021, 2:27)

      PrivireCritica [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Sa crezi ca ar fi crapat toate tevile e o manipulare grosolana ! In martie duduia caldura si nu erau avarii. Nimeni nu a facut nimic din martie pana in noiembrie! Hai sa inghitim pe nemestecate cacatul Termoelectrica ca ei se gandesc la noi !
  • -1 (7 voturi)    
    eu tot nu inteleg (Luni, 18 ianuarie 2021, 16:50)

    Bara [utilizator]

    daca a fost o avarie de ce pe teava de apa calda curge rece?, ca sa platim apa calda degeaba? normal daca era o avarie/teava crapata sa nu curga deloc!!! nu s-a mai intamplat asa ceva de mult timp, cred ca altul e adevarul!
  • +2 (4 voturi)    
    Domnule Nicusor (Luni, 18 ianuarie 2021, 18:10)

    ady77 [utilizator]

    De ce in timpul saptamanii, se pot da temperaturi cat de cat onorabile in retea, iar la sf. de saptamana nu.?
    De ce in contractele de furnizare pe care ex.Radet le are cu Asociatiile de Proprietari, au bagat un paragraf:
    "Furnizorul are dreptul sa limiteze sau sa intrerupa furnizarea agentului termic pentru prevenirea, limitarea extinderii, sau remedierea avariilor produse in sistem".
    Cu alte cuvinte se spala pe gherute, dau drumul la robinet si incaseaza indiferent de temperatura livrata.
    Noi daca nu cotizam la timp, avem penalitati, dar ei nimic.
    • +1 (3 voturi)    
      Relaxarea din weekend a angajatilor (Marţi, 19 ianuarie 2021, 2:30)

      PrivireCritica [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      Toti angajatii vor sa stea linistiti acasa in weekend si reduc temperaturile in weekend! De ce credeti ca nu se doreste afisarea ONLINE 24/24 a temperaturilor din punctele termice, desi s-ar putea? Sau de ce adresele punctelor termice, telefoanele si programul de functionare sunt secrete? Ca sa nu vedem noi cum chiulesc, nu isi fac datoria ...
  • 0 (2 voturi)    
    Nicusor are centrala termica (Luni, 18 ianuarie 2021, 19:48)

    Wifor [utilizator]

    E bine ca primarul se incalzeste la centrala termica, iar bucurestenii tremura in apartamente...

    articol digi24: Nicușor Dan spune că are centrală de apartament, deoarece locuiește într-o zonă a Bucureștiului unde nu există sistemul centralizat de încălzire....
    https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/cum-a-scapat-nicusor-dan-de-problemele-cu-apa-calda-in-bucuresti-primarul-general-ales-exclude-o-taxa-pe-centrala-de-apartament-1380711
  • +2 (4 voturi)    
    N.D. (Luni, 18 ianuarie 2021, 19:52)

    atc [utilizator]

    .".. fie se forța rețeaua pe o temperatură mai mare și o presiune mai mare, cu riscul ca ea să crape". Neicusoare, tu te-auzi ce spui? Si daca da, intelegi?
    Ce are temperatura cu presiunea? Temperatura mai mare, cca. 80 grd. sparge tevile? Ia da tu temperatura mai mare, la aceeasi presiune, ca apa rece vad ca urca-n calorifere! Poti?
  • +2 (2 voturi)    
    apa... chioara si rece (Marţi, 19 ianuarie 2021, 11:34)

    electr0n [utilizator]

    Daca se pastreaza aceasta solutie de incalzire cu CET-uri si retea de sute de km o sa tot vorbim despre acelesi subiecte multi ani de aici inainte - foarte muti, si nimic nu o sa se schimbe. Primarul nu e un guru in termoficari iar asa zisii specialisti vor sa mentina actuala solutie fiindca ii protejeaza pe cei care ne vand apa rece la pret de apa calda. Solutia cu centrale de cvartal (zone mici) este ce mai buna. Si suficient de ecologica. Nu-i asa ca o sa fie o placere ca cel putin 4 ani de acum inainte Bucurestiul sa fie din nou plin de sapaturi...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by