​​EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Câți angajați are Primăria Capitalei cu tot cu subordonate și companii municipale, câți bani sunt cheltuiți pentru personal și top 10 salarii (Ep. I)

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 11 ianuarie 2021, 8:34 Actualitate | Administratie Locala


Nicusor Dan si Gabriela Firea
Foto: Colaj foto
Primăria Capitalei, cu tot cu instituțiile din subordine și companiile municipale înființate de fostul primar general Gabriela Firea are în total 26.133 de angajați, potrivit datelor furnizate de instituție la solicitarea HotNews.ro. Aparatul propriu al primarului general este format din 1.030 de oameni, iar restul până la 6.949 sunt angajați în instituțiile subordonate, de la teatre până la Administrația Cimitirelor și Administrația Străzilor. Suma prevăzută pentru salarii în 2020 este de 741 milioane lei. În companiile municipale sunt angajați peste 19.000 de oameni, iar suma pentru personal prevăzută în bugetele pe 2020 este de aproximativ 1,6 miliarde lei, potrivit unei analize făcute de HotNews.ro. În ceea ce privește salariile, în primărie, cel mai mare salariu este al primarului general - 20.800 lei lunar/brut, urmat de viceprimari - 18.720 lei lunar/brut, secretar general, director general, arhitect șef - 18.148 lei lunar/brut.

Ca referință, bugetul real al Primăriei Capitalei în 2020 este de circa 1 miliard de euro.

Câți angajați are Primăria Capitalei cu tot cu instituțiile subordonate și câți bani merg pe salarii

În Primăria Capitalei (aparatul primarului general) și în instituțiile subordonate sunt angajați 6949 de oameni , iar suma bugetată pentru salarii în 2020 este de circa 741 milioane lei. Până pe 31 octombrie 2020 s-au plătit 557 milioane lei.

Situația defalcată pe instituții este următoarea:
  • Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale - 1082 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 119.400.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 93.833.000 lei
  • Aparatul propriu al Primarului General - 1030 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 165.169.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 116.094.000 lei
  • Direcția Generală de Asistență socială a Municipiului București - 548 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 60.951.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 42.848.000 lei
  • Administrația Cimitirelor și Crematoriilor Umane - 335 angajați - 26.650.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 17.375.000 lei
  • Administrația Lacuri Parcuri și Agrement - 334 angajați - 22.556.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 18.183.000 lei
  • Administrația Străzilor București - 330 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 25.376.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 19.244.000 lei
  • Teatrul de Comedie - 111 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.790.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.536.000 lei
  • Teatrul de Revistă Constantin Tănase - 132 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 9.548.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 7.654.000 lei
  • Teatrul Nottara - 149 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 13.294.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 10.694.000 lei
  • Teatrul Evreiesc de Stat - 96 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 9.590.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 7.462.000 lei
  • Teatrul Ion Creangă - 118 angajați - - suma alocată pentru salarii 2020 - 9.814.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 7.454.000 lei
  • Teatrul Municipal Lucia Sturdza Bulandra - 126 angajați - 11.747.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.843.000 lei
  • Teatrul Mic - 143 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 12.590.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 10.098.000 lei
  • Teatrul Odeon - 149 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 11.638.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 9.548.000 lei
  • Teatrul Țăndărică - 81 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 6.634.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.258.000 lei
  • Teatrul Metropolis - 69 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 5.293.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 4.115.000 lei
  • Teatrul Excelsior - 80 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 6.950.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.429.000 lei
  • Teatrul Masca - 43 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 3.390.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.724.000 lei
  • Circul Metropolitan București - 167 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 11.387.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 9.439.000 lei
  • Opera Comică pentru Copii - 67 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 7.310.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.785.000 lei
  • Teatrul Stela Popescu - 43 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 4.710.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 3.622.000 lei
  • Teatrul Dramaturgilor Români - 38 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 3.416.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.535.000 lei
  • Muzeul Municipiului București - 132 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.680.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.006.000 lei
  • Muzeul Național al Literaturii Române- 78 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 6.420.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.191.000 lei
  • Biblioteca Metropolitană București - 134 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.406.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 7.985.000 lei
  • Casa de Cultură Friedrich Schiller - 5 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 333.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 228.000 lei
  • Centrul Metropolitan de Educație și Cultură ”Ioan I. Dalles” - 6 angajați - 847.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 564.000 lei
  • Școala de Artă București - 30 de angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 1.816.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 1.376.000 lei
  • Centrul de Cultură ”Palatele Brâncovenești de la Porțile Bucureștiului” - 43 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 3.085.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 1.925.000 lei
  • Direcția Generală de Arhitectură Peisagistică și Monumente de For Public - 42 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 5.315.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 3.519.000 lei
  • ARCUB - 44 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 4.876.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 3.764.000 lei
  • Centrul de Creație, Artă și Tradiție a Municipiului București - 38 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 4.647.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 3.078.000 lei
  • Administrația Fondului Imobiliar - 125 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.983.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.858.000 lei
  • Administrația Grădina Zoologică - 79 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 6.496.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.087.000 lei
  • Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor București - 67 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 5.462.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 4.492.000 lei
  • Centrul de protecție a Plantelor București - 41 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 3.920.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.879.000 lei
  • Direcția Generală de Evidență a Persoanelor a Municipiului București - 73 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.330.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.348.000 lei
  • Direcția Generală de Poliție Locală și Control a Municipiului București - 482 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 62.798.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 50.934.000 lei
  • Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive București - PROEDUS - 66 angajați - 6.413.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 5.303.000 lei
  • Centrul pentru Tineret al Municipiului București - 27 angajați - 3.642.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.464.000 lei
  • Clubul Sportiv Municipal - 22 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 2.598.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.084.000 lei
  • Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic - 83 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 11.996.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 7.563.000 lei
  • Centrul pentru Seniori al Municipiului București - 32 angajați - 3.746.000 lei; suma alocată pentru salarii 2020 - bani plătiți până pe 31 octombrie - 2.609.000 lei
  • Casa Artelor Dinu Lipatti - 9 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 913.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 760.000 lei
  • Centrul Cultural Lumina - 10 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 951.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 760.000 lei
  • Centrul Cultural Expo Arte - 10 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 1.357.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 940.000 lei

Top 10 salarii în Primăria Capitalei și subordonate

HotNews.ro a solicitat Primăriei Capitalei informații despre cele mai mari salarii, iar în top 10 sunt următoarele:

⦁ Primar General - 20.800 lei lunar/brut
⦁ Viceprimar - 18.720 lei lunar/brut
⦁ Secretar general, Director general, Arhitect șef (funcție publică) - 18.148 lei lunar/brut
⦁ Director general adjunct, Director executiv (funcție publică) - 17.687 lei lunar/brut
⦁ Director executiv adjunct (funcție publică) - 16.917 lei lunar/brut
⦁ Director (personal contractual) - 14.919 lei lunar/brut
⦁ Şef serviciu (funcție publică) - 13.842 lei lunar/brut
⦁ Şef birou (funcție publică) - 13.073 lei lunar/brut
⦁ Auditor (funcție publică) - 11.688 lei lunar/brut
⦁ Şef serviciu (personal contractual) - 10.767 lei lunar/brut


Câți angajați au companiile municipale

Companiile municipale au în total 19.184 de angajați, iar în bugetul aprobat pe anul 2020 cheltuielile cu personalul sunt estimate la 1. 598.629.000, o medie de 7000 lei/angajat/lună.

  • Compania Municipală Agrement București - 102 angajați - buget salarii 2020 - 3.470.000 lei
  • Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București - 134 angajați - buget salarii 2020 - 21.285.000 lei
  • Compania Municipală Consolidări - 823 angajați - buget salarii 2020 -111.320.000 lei
  • Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București - 247 angajați - buget salarii 2020 - 19.637.000 lei
  • Compania Municipală Parking București - 193 angajați - buget salarii 2020 - 13.196.000 lei
  • Compania Municipală Managementul Traficului București - 93 angajați - buget salarii 2020 - 18.680.000 lei
  • Compania Municipală Medicala București - 123 angajați - buget salarii 2020 - 9.779.000 lei
  • Compania Municipală Turistica București - 38 angajați - buget salarii 2020 - 2.775.000 lei
  • Compania Municipală Parcuri și Grădini București - 333 angajați - buget salarii 2020 - 18.411.000 lei
  • Compania Municipală Tehnologia Informației București - 56 angajați - buget salarii 2020 - 5.629.000 lei
  • Compania Municipală Sport pentru Toți București - 19 angajați - buget salarii 2020 - 7.601.000 lei
  • Compania Municipală Managementul Transportului București - 54 angajați - buget salarii 2020 - 5.841.000 lei
  • Compania Municipală Publicitate și Afișaj București - 45 angajați - buget salarii 2020 - 3.670.000 lei
  • Compania Municipală Pază și Securitate București - 1107 angajați - buget salarii 2020 - 16.966.000 lei
  • Compania Municipală Iluminat Public București - 150 angajați - buget salarii 2020 - 14.976.000 lei
  • Compania Municipală Imobiliara București - 38 angajați - buget salarii 2020 - 5.262.000 lei
  • Compania Municipală Întreținerea Arborilor și Spațiului Verde București - 138 angajați - buget salarii 2020 - 13.490.000 lei
  • Compania Municipală Protecție Civilă și Voluntariat București - 83 angajați - buget salarii 2020 - 7.814.000 lei
  • Compania Municipală Eco Igienizare București - 160 angajați - buget salarii 2020 - 14.455.000 lei
  • Compania Municipală Termoenergetica București - 3156 angajați - buget salarii 2020 - 217.646.000 lei
  • Compania Municipală Energetica Servicii București - 15 angajați - buget salarii 2020 - 47.000 lei (compania este în lichidare)
  • Compania Municipală Energetica București - 282 angajați - buget salarii 2020 - 30.418.000 lei
  • Trustul de Clădiri Metropolitane București - 442 angajați - buget salarii 2020 - 59.678.000 lei
  • Compania Municipală Cimitire București - 123 angajați - buget salarii 2020 - 24.388.000 lei
  • Societatea de Transport București STB - 11169 angajați - buget salarii 2020 - 948.889.000 lei
  • Compania Service Ciclop - 61 angajați - buget salarii 2020 - 3.306.000 lei


Acesta însă nu este bugetul executat, ci estimarea aprobată la începutul anului. HotNews.ro a solicitat date despre câți bani s-au cheltuit în 2020 pe salarii, însă am primit răspuns doar de la 7 companii din 26.

Acestea sunt: Societatea de Transport Bucuresti, CM Termoenergetica, CM Parking, CM Agrement, CM Managementul Traficului, CM Managementul Transportului, CM Turistica.

Bugetele sunt mai mari sau mai mici față de prevederea inițială după cum urmează:
- STB - 871.100. 000 lei;
- CM Termoenergetica - 197.381.000 lei;
- CM Parking - 17.102. 000 lei;
- CM Agrement - 5.526.040 lei;
- CM Managementul Traficului - 18.680.000 lei;
- CM Managementul Transportului - 4.447.000 lei;
- CM Turistica - 1.841.356 lei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















68191 vizualizari

  • +23 (53 voturi)    
    Lepra de Voluntari (Luni, 11 ianuarie 2021, 8:42)

    un domn [utilizator]

    A Regizat si Produs reluarea Filmului Brazil pentru 2016-2020
    https://www.imdb.com/title/tt0088846/
    • -47 (65 voturi)    
      Iar... (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:22)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Iar se face de ras dan nicusor cu greaua lui mostenire !de vina e peeeseeedeee-ul si nu-i mai crede nimeni , mai ales cand stau in frig , oamenii il injura cu sete pe actualui primar ,nu pe cine a fost pe vremea romanilor de la ROMA !
      • +28 (34 voturi)    
        Toamna se numara bobocii! Vedem la finalul mandatu (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:11)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

        Si crezi ca lumea e atat de proasta sa creada ca pe toti angajatii astia i-a adus Nicusor, si tot el le-a marit salariile? Uite doar un exemplu reprezentativ, nu atipic:
        "Direcția Generală de Poliție Locală și Control a Municipiului București - 482 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 62.798.000"
        Deci la o socoteala simpla, intelegem:
        62 798 000 / 482=130286
        Deci aproape 11.000 lei pe luna in medie! Si cat timp cele mai mari salarii sunt ale primarului, viceprimarului, arhitectului sef... 20.800 de lei, 18.800 de lei, 18.000 lei... Mai intelegem si ca in cadrul acestei politii nu sunt salarii care sa depaseasca 17.000 de lei/luna si care sa traga prea tare media in sus... Deci orice Garcea are macar 8.000 - 9.000 de lei, brut, pe luna!In mana ia 5.000 ca popa! Si asta cu ingaduinta ca ar fi unul din salariile mici!
        • -15 (17 voturi)    
          toamna ? (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:06)

          muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          mai apuca toamna dusmanii astia ? deja au inceput grevele si revoltele , sa vezi cand o iesii pensionarii , cate carje or sa ia pe spinare cocosatii astia ,( o sa razi ca cocosatul) , adica facem frigul si foamea pentru rasfatatii astia care au supt lapte de mama , sotie de securist ?
          • +9 (11 voturi)    
            ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:29)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

            ...hai ca la tine sa stins lumina ,cine ti-o fi intunecat gindirea??
          • +13 (17 voturi)    
            Cind ai stat in frig (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:42)

            mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

            in ultimii ani sub oprescu si pupaza din voluntari de ca n-ai iesit in strada sa-ti zbieri nevoile si neamul?
            • -5 (9 voturi)    
              pai n-a stat (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:00)

              Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

              simplu
              • +7 (11 voturi)    
                Ba a stat dar sclavetele nu iese decat (Marţi, 12 ianuarie 2021, 2:32)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

                la ordinul stapanilor sa guite/latre/cotcodaceasca !
                • 0 (0 voturi)    
                  am vazut #rezist (Miercuri, 20 ianuarie 2021, 14:25)

                  Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  ieseau cand se organizau proteste "spontane" :)))
        • -6 (6 voturi)    
          Hmmm (Marţi, 12 ianuarie 2021, 2:35)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          Hastagistii nu studiaza, ei citesc doar memeuri!! :)))
          Salariul brut respectiv, daca il transformam in net acesta este: ''Salariu Net 6351 lei''.
          Daca cineva considera ca acesta este un salariu urias, inseamna ca el este si va fi toata viata un sarac trist...;)
          • +2 (6 voturi)    
            Pt ce? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:32)

            Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Sah

            Pt ce fac aia din politia locala si la cat de competenti sunt in medie, da! salariul ala e urias!
      • +6 (10 voturi)    
        PSD-istii sunt oameni? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:56)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

        ?
    • -7 (47 voturi)    
      Cam mult Teatru pt un popor atat de incult (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:48)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Teatrul Evreiesc de Stat ???

      de ce trebuie sa fie un teatru de STAT pt o minoritate?
      asta ar trebui sa fie ceva privat, sa se sustina din propriile venituri. nici nu stiam ca exista asa ceva si ca platim 100 de salarii acolo.
      • -9 (31 voturi)    
        1500 de angajati la TEATRU. Cati spectatori? (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:04)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Nu ar trebui sa fie si teatrele reformate in functie de PRODUCTIVITATE si de nr de spectatori???

        Avem 15 teatre in Bucuresti, cate spectacole scot fiecare dintre acestea si cati spectatori au?

        Mie nu mi se pare normal sa platim existenta unor Teatre care NU AU SPECTATORI si nici nu produc spectacole

        Pt ce ii platim pe acesti oameni daca nimeni nu cumpara ce vand ei?
        • +18 (20 voturi)    
          in general in Buc (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          spectacolele de teatru se joaca cu sala plina.
        • +7 (9 voturi)    
          ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:29)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Se vede ca nu mergi la teatru amice
      • -4 (4 voturi)    
        ...detaliere... (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:34)

        baligosul [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        La penultimul recensămînt, s-a stabilit că evreii reprezintă 0,1% din populația României...În București, lîngă teatrul evreiesc de stat există și o unitate școlară evreiască.

        Ce mi se pare remarcabil este că la fel de fel de companii ale primăriei, venitul mediu anual brut este de 80-100.000 lei, ceea ce este peste media națională...Oare la Cluj, unde primar este un fost PD, azi PNL, Emil Poc, cum or fi salariile ?
    • -2 (6 voturi)    
      ND (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:47)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nimic nu poate rivaliza cu un limbaj elevat de Bdul. Primaverii. mai trimite-ne!
    • +7 (13 voturi)    
      Nu numai Păsărică de Voluntari a de vina... (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:50)

      DomnuTrandafir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Situația e generala.

      Cateva exemple:
      Primarii Rurale in Ro: 2.862.
      Nr .Mediu salariati/Primarie: 30.
      Total salariați în Rurale : cca 85.000.

      Inainte de 1989 erau cca 2700 de comune cu un numar mediu de 6 salariati/Primărie.
      Acum sunt de doua ori mai multi salariatu decat Armata Romană.

      Adaug ca sunt intre cei încadrați sunt o multime de pensionari care au pensii de 3500 -4000 lei si salar in Primărie de 7500 -8000 lei fara sa mai iau in calcul si prime trimestriale, prime de excelență etc

      Si acest lucru nu e singular: cred ca doua din trei Primarii aplica aceasta metoda.

      Si cunosc Familii de pensionari sot + sotie de peste 70 de anișori si slujesc Primaria "cu sârg' pentru 20.000 lei /luna / salarii per Famiglia.

      Si Casa de Pensii mai livreaza lunar familiei pensioare de 8000 lei.

      28.000 lei / luna/ familie de pensionari în Primărie nu e jaf pe banii publici D-le Prim Ministru?
      Si cred ca Primarii sunt liberali

      Situația e generala.
      Jaf nu e doar la Bukarest.
      Jaf e in Toate Primăriile Rurale Necontrolate de nimeni!
      La Curtea de Conturi e control la Amante!
      Cate, care e ultima prospatura!

      Nota:
      Mai sunt abonați la Jaf:
      - 216 orase,
      - 103 municipii,
      - 41 Consiliu Judetene,
      - 41 Prefecturi,
      - 18 Ministere,
      - Fara numar: agentii, oficii.

      Jaf general pe bani publici!

      Si partidul da-i si lupta cu lozinci!
      • +5 (9 voturi)    
        ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:36)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

        Primarii sunt si liberali dar prosti or fi sa refuze placinta
        .Asta este sistemul PSD de capusare a administratiei locale prietene.
        Au inceput cu privatizarile, au continuat cu societatile subventionate de stat ,ministerele, agentiile nationale iar acum a venit rindul administratiei .
        Va rog frumos , toti acesti "paduchi" si neamurile lor voteaza PSD .
        Si va mai intrebati de ce ies astia mereu la alegeri.
      • +3 (9 voturi)    
        Stimate domn Trandafir, minti pe la colturi (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:03)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

        Mai exact cu afimatia cu "primarii sunt liberali"
        Mai exact doar 34% din primari sunt liberali, 30% PSD si restul altii.
        Faptul ca dumneavoastra cunoasteti personal o familie care incaseza pensii din sistemul militar sau MAI nu inseamna ca toate organigramele primariilor sunt formate din acestia.
        In cele din urma nu pot sa nu observ ca nu ati semnalizat asta in ultimii 8 ani de guvernare ai PSD-ului.
        • +3 (3 voturi)    
          Stimate Domn Aik.. (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:16)

          DomnuTrandafir [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Si Dvs. Mințiți..

          In ultimii 20 de ani am tot semnalat informatii si abuzuri despre câteva comune sau orase.
          Despre participanții la Jaf.
          Cazul semnalat de mine nu e chiar singular.
          Sunt doua din trei Primarii din Romania care sunt in dispreț fata de lege.

          Ciudat e controlul Curții de Conturi care nu gaseste nimic dar pleaca cu traisa plina din orice Primărie controlată.
          Cred ca aici trebuie schimbat si adaugat la obiectul de activitate: controlul amantelor.

          Cum am scris mai sus.
          Familiile de pensionari sunt fosti angajați din Primărie.
          Iesiti la pensie de acolo.
          Au ramas acolo si după pensionare.
          Le-a facut loc cald Primarul liberal.
          Au peste 70 de ani si trăiesc ca-n sânul lui Adam.
          Pensii, salarii, prime de merit, prime trimestriale, vin la 9 iar la 13 nu mai e nimeni in Primărie.

          Nu e metafora,
          E realitatea cruntă.

          Iar daca ii cauta cineva mai bine la dosar o sa descopere ca s-au improprietarit ilegal cu 5 sau 10 ha de teren arabil.
          Fara sa locuiască acolo.

          Iar teoria Dvs. Ca nu am scris cat a fost psd la guvernare a Falsa.
          Cu una din comunele astea unde e jaf national am avut procese pentru un petec de pământ al mamei mele castigat in instanta si am ramas cu un petec de hartie pentru care trebuie sa ma judec iar.
          Si asa mai departe.
          Cu Prefectura Bz chiar am castigat in instanta si ce daca?
          Am sesizat Prefectura Br despre jaful dinte-o Primarie si doare la basca pe cineva?
          Pe nimeni!

          Iar pe Dvs in calitate de postac liberal va rog mai încet cu pianul pe scări.

          Nota:
          Din cauza copacilor nu vedeti pădurea.
          Jaf pe bani publici.
          Un mic exemplu dar extrapolat la nivelul societatii romanesti arată Jaful in spendoarea sa daca se poate spune asa.

          Si daca aveti obsesii liberale va mai spun ca acea comuna are cca 1200 de locuitori în 4 sate iar in Primarie lucreaza 28 de persoane între care 2 pensionari ( o familie).
          Pe salarii fabuloase pentru ce nu fac.
          Cum am arătat mai sus.
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:27)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Vipera de Voluntari
  • -31 (59 voturi)    
    Și?! Nu înțeleg nimic. E de bine, sau de rău? (Luni, 11 ianuarie 2021, 8:49)

    danduta [utilizator]

    Cifrele fara o comparatie, sau o referinta, nu spun nimic, decat p.rostilor, care se pot mira: "Mama, ce salarii?".
    • -18 (34 voturi)    
      BRUT (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:38)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      sa nu uitam ca presa arata mereu cifrele BRUTE. De ce ne intereseaza pe noi brutul? Ca sa stam sa calculam taxe, impozite si contributii?

      Sa nu uitam ca pentru un slariu BRUT de 4090 lei, angajatul incaseaza NET 2340 lei.
      • +11 (21 voturi)    
        De ce? (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:17)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        Pai ca salariul brut este relevant! Doi angajati cu salarii brute identice pot lua in mana o suma diferita in functie de unele deduceri, nr de persoane in ingrijire, scutiri de la impozit (chiar si primaria are angajati IT)...
        Exemplul tau e irelevant aici, pt ca in institutiile astea salariul mediu e mai de graba 10.000 de lei brut, adica aprox 6300 lei in mana!
        Nu incerca sa minimizezi costul pentru cetatean, bugetarule de lux!
        • -2 (8 voturi)    
          nici gand (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:23)

          naenae [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          departe de mine dorinta de a minimaliza impactul acestor sinecuri asupra bugetului public, ideea era alta, anume ca presa prezinta mereu cifre BRUTE, lucru mentionat foarte scurt, uneori deloc si lumea ia de bune cifrele ca salarii NETE, ceea ce nu sunt.
          • +8 (10 voturi)    
            Cum alt cumva? (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:29)

            Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui naenae

            Pai trebuie sa prezinte salariile brute pt ca salariile nete variaza in functie de factorii pe care i-am prezentat mai sus!
            Pe de alta parte, salariile brute sunt relevante pt ca astfel contributorul afla cat il costa toate salariile bugetarilor! Pt ca din conturile primariei ies sumele alea brute, nu salariile nete!
            Dar mai departe, si taxele acestea tot in beneficiul angajatului sunt! Pt ca din contributia la fondul de pensii angajatul va avea o pensie, iar pt cotizatia la sanatate are acoperire medicala, pt impozit are protectia politiei, a pompierilor, armatei... Deci nu e ca si cum diferenta dintre brut si net sunt bani care se duc pe apa sambetei si nu il avantajeaza cu nimic pe angajat!
            Sumele brute mai sunt si importante in a intelege cheltuiala totala cu angajatii si ce investitii (contravaloarea unui pod, pasaj, spital, km de teava de apa calda...) s-ar putea face cu redirectionarea unui anumit procent din suma!
            • -5 (7 voturi)    
              complet corect (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:17)

              naenae [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

              pentru o analiza corecta a fenomenului. Media insa functioneaza pe sistemul tabloid sau "click bait" iar o suma mai mare va genera mai multe click-uri, mai mult interes si revolta decat una mai mica.

              In ceea ce priveste diferentele dintre brut/net (si as spune ca in sistemul bugetar se aplica in general aceleasi taxe/contributii, deduceri de genul celor din IT fiind putine procentual) sunt putin relevante, cu exceptia pensiei, in rest beneficiind cu totii de aceleasi servicii publice, indiferent daca avem salariul 2000 lei sau 20000.

              Asadar revolta mea este despre titlurile bombastice, nu in apararea sinecurilor din sistemul de stat.
              • +5 (7 voturi)    
                ce anume este bombastic in titlu? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:15)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui naenae

                A trebuit sa il recitesc ca sa inteleg la ce va referiti!
                Titlul e mai mult decat sec si sobru, subtitlul la fel.
                Daca veti titluri bombastice priviti burtierele de la toate tv-urile intitulate de stiri.
                Formidabilele dezvaluiri, in sfarsit vom afla, salariile nesimtite, ce nu stiati, etc!
                Titlul si articolul sunt foarte seci din punctul asta de vedere.
    • +40 (48 voturi)    
      extrem de rau! (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:48)

      EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      prin comparatie, primaria din Berlin are 207 angajati, la o populatie mult mai mare.

      La noi s-au angajat toate pilele in primarii pe salarii fabuloase, fara sa faca nimic. Gandeste-te ca fiecare salariu de acolo inseamna un vot in plus.
    • +30 (32 voturi)    
      E de foarte rau (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:36)

      Mutembe [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      investitiile in Bucuresti au fost sublime si au lipsit cu desavarsire !
    • +19 (31 voturi)    
      Cu putina logica ai intelege (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:42)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      Dar se pare ca trebuie sa ti se explica ca unui ... copil, ca sa nu zic altfel.

      Orice salariu este acceptabil daca se respecta niste reguli de bune practici dpdv afaceri si evident, reguli de bun simt:
      1. salariul cum a fost evaluat?
      2. exista acoperire financiara pentru acel salariu pe 12 luni?
      3. sunt incluse bonusuri de orice fel? Inclusiv telefon de serviciu? Sunt de la inceput, apar dupa? Exista criterii, restrictii etc. ?
      4. Exista evaluari periodice? Cu ce criterii?
      5. Ce se intampla daca respectivul salariat primeste evaluare negativa sau slaba?
      6. Salariatul face treaba? Daca intr-un loc sunt, de exemplu, 4 echipe de 3-4 oameni si fiecare echipa are sef, se pot cumula intr-una singura pentru a economisi bani?

      ... lista continua. Nu se pune problema de "Mama, ce salarii" pentru ca tinand cont de responsabilitate, daca isi fac treaba, salariile sunt accpetabile, mai ales dupa surplusul dat de PSD in 2017-2019. Ideea este sa si faca treaba si sa ii merite si sa fie criterii clare. Ca daca se pierde timpul si nu se face treaba, nu merita. Dar fara proceduri clare, e greu sa poti evalua/pedepsi.

      Numarul de angajati respecta reguli asemanatoare. Un exemplu e pct. 6 de mai sus. Si criteriile de angajare conteaza, nu doar de promovare.

      Nu e greu sa-ti pui mintea la contributie, dar daca esti obisnuit sa ti se spuna cum sa gandesti de catre televiziuni folosite pentru indobitoicre, nu ma mira dificultatea.
    • +36 (40 voturi)    
      26000 salariati? (Luni, 11 ianuarie 2021, 11:04)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      Pai faci 3 divizii militare cu ei. Practic sunt mai mult de jumatate din armata Romaniei. (care are 48 000 soldati).
      Salariile sunt bunicele, un sef birou are 13 073 ron brut, adica 7700 RON/net. Nu este rau deloc, mai ales ca la ele se adauga sporuri care nu sunt mentionate aici.
      directorul general are 18 000 ron brut, adica 10500 Ron net...nu e chiar asa mult ptr un director general, sigur are si sporuri care nu sunt mentionate aici.
      Una peste alta, primaria plateste bine. Sunt banci care dau salarii mult mai mici , si isi tin salariatii pana la ora 20.
      • +2 (8 voturi)    
        Aveți perfectă dreptate. (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:07)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cei 48.000 de soldați primesc salariul MINIM pe
        Economie,iar burtoșii clienți politici mănâncă
        între 10.000 și 20.000 de lei pe lună,la care se
        adaugă prime și sporuri de *performanță*.
        Dar care politruc din oricare coterie ,numită
        impropriu PARTID,mai vrea soldați!?
        La nevoie vor apela la ARMATA ROȘIE.
        Mare măgărie în abulica noastră țară!
      • -5 (9 voturi)    
        Acum intelegeti (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:21)

        Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        de ce chitaie baronelul de cLUJ; Boc cel MMaruntel, ca ba nu i se dau bani pentru cresterea salariilor primarilor si GIO din Primarii si CL, ba ca nu i se dau bani de chiriile cladirilor in care se desfasoara vaccinarea si pentru medicii care indeplinesc operatiunea, medici despre care se stie, ca vor fi platiti nu de primari din banii nationali, ci din banii UE? Dar baronelul, care pe vremea borfasiilor psd tacea ca mortul, s-a urcat pe scaunel si chitaie tare. Petrov a stiut el ceva, cind s-a debarasat de el, exact asa cum l-a scuipat si socioptaul Dragnea pe fatalaul Grindeanu, alt grohaitor.
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:40)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ati votat PSD fratilor deci ati sustinut programul lor ,acum de ce va vaitati, Creatia acestei caracatite este opera lui Adrian Nastase care acum ne ride in nas pe unele televiziuni si mai vrea si inapoi .
        Ar fi cazul sa-l punem sa ne inumere el Ouale
    • +7 (15 voturi)    
      acum ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 11:29)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      ....ca nu ai iteles nimic nu este o problema pentru ceilalti "prosti" la care te referi !!!!Este randul lor sa se mire "mama ce proasta este " si nu numai atat ,daca nu te duce capul de ce te mai bagi (folosind si epitete jignitoare la adresa altora !!!!
    • -7 (17 voturi)    
      cifrele (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:10)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      Cred ca aveti perfecta dreptate. Si, as adauga:
      1.Cand se vor desfiinta Companiile Municipale si se vor externaliza activitatile,ar trebui sa vina N.D. si sa faca o comparatie de costuri. Ca e usor ca, cu ceva gargara cu "economosirea banului public" sa umpli buzunarele unor firme "prietene", prostind lumea.
      2. Cate din retelele de apa calda trebuie schimbate si cate va shimba in cei , eventual, 4 ani de mandat. Ca, iarasi, plimbarea cifrelor cu banii ce or sa vina, tot la gargara ieftina intra, daca nu spune concret cati au intrat pana acum si care e ritmul de accesare prevazut. Asta, ca sa nu ne mai dam cu presupusul pe HN.Desigur, daca mai prinde primavara.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:36)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Mai omule de ce nu vrei sa intelegi ca firmele infiintate erau numai pt rude si prieteni , cadre de conducere , muncitorii sunt aceeasi din firmele existente sau cu care primaria are contract.
        adica 3-4 sefi cu salarii grase la un muncitor.
        Asta ce este , nu e furt???
        • -2 (2 voturi)    
          firme (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:18)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui prio

          1. Pai, nu prea vreau sa inteleg prostiile. Cum adica: o firma ( privata) se ocupa de iluminatul Capitalei, conf. contractului. Constati ca te costa exagerat de mult. Parasesti contractul si-ti infiintezi propria firma de iluminat public. Iti angajezi sefi rude , prieteni, etc. Iar muncitorii ii iei, de unde? De la firma ( privata) la care tocmai ai renuntat? Nu-ti vine si tie sa razi de ce spui?
          2. Ai niste exemple concrete cu "rude, prieteni..." pentru care s-au infiintat , exclusiv, firmele PMB, sau e doar o parere personala / lozinca ?
          3. Tocmai spre a nu fi furt, am considerat ( vezi o postare anterioara) ca e necesara o prezentare transparenta a cheltuielilor "companiilor desfiintate" vs. cele generate de contractele cu " firmele prietene" private, desemnate sa efectueze aceleasi activitati.
    • 0 (4 voturi)    
      ai sa razi dar cifrele sunt bune pentru comparatii (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:10)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      Peste 4 ani cand vom cauta cifrele astea vom gasi probabil in arhiva HN ceva cu care sa ne comparam.
      Ieri am raspuns cuiva tot ai aici la un articol cu OMV-Petrom etc. La prima cautare, cifrele privind privatizarea Petrom comparativ cu tarile din jur a fost una de pe HN. Vorbim de cifre din 2004.
      Indiferent de orientarea politica a HN sau a noastra peste 4 ani cand vommface o comparatie vom avea cu ce.
  • -25 (63 voturi)    
    Poate sa aiba si 1 mil de angajati (Luni, 11 ianuarie 2021, 8:53)

    Maspp [utilizator]

    Problema e ca Nicusor Dan nu va schimba nimic acolo de frica, din lipsa de capacitate manageriala, din cauza ca nu e in stare sa coaguleze o echipa . Se vede din avion faptul ca n-a lucrat in viata lui in sectorul privat, nu stie ce e aia o echipa, nu stie ce inseamna obiective, deadline, targeturi. Omul functioneaza in stilul mioritic ca merge si asa. Culmea e ca nici nu e o diferenta semnificativa dpdv managerial intre el si Firea. Doar discursul ii diferentiaza.
    • +13 (21 voturi)    
      Chiar exista nevazatori din astia? (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:06)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      N.D. nu va schimba nimic? Da ceea ce se vede chiar aici cu ochiul liber, ca N.D. a dat drumul la publicarea datelor astea, pe care tata firea tinea cu dintii sa nu se afle, deci chiar nici astea nu se pot vedea?
      • -8 (12 voturi)    
        Deci (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:23)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Eu m-am referit la faptul ca nu va schimba nimic de substanta in administrarea orasului. Faptul ca face cateva lucruri bune cum sunt transparenta , e o picatura intr-un ocean. Managementul inseamna ca totul altceva. Actiuni de imagine precum cea cu casa unde s-a dus primarul sa-i convinga pe proprietari sa nu o demoleze, e de un ridicol absolut. Proprietarii aia trebuie impiedicati prin hotarari ale CG. Asta e treaba primarului, sa construiasca un cadru legal si niste reguli clare iar cei care le incalca sa fie pedepsiti drastic.
        • -5 (5 voturi)    
          Probleme cu vazul, hai mai inteleg. (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:23)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Da probleme si cu procesorul? (Ma uit ca lumea da serios cu minus..)
      • -3 (9 voturi)    
        Vorbe (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:07)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Poti sa explici la ce te ajuta aceste date? Ce faci cu ele, in afara sa te extaziezi pe HN? Nu cumva, in spatele lor, trebuia, deja, sa existe si niste PROPUNERI de MASURI CONCRETE, cu date de aplicare? Sau sa mai asteptam, ca asa gandeste el, saracutzul, mai lent?
        • -5 (5 voturi)    
          Da, bine spus (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:11)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

          Imi pare rau ca nu am spus-o eu dar am gandit acelasi lucru. O sa stau cu ochii in statisticile de pe site-ul primariei cand voi merge pe trotuar si o sa-mi rup gatul in prima groapa. De parca nu pot sa vad ca nu s-a schimbat nimic in bine in oras. Unii sunt de pe alta planeta. Inteleg ca inca speri ca omul sa faca ceva dar fanatismul asta e absurd.
          • -3 (7 voturi)    
            ND avarie (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:17)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            totusi, incearca sa vezi si latura buna : cetatenii din cca. 3.000 blocuri fara caldura si apa calda vor plati o factura mai mica la intretinere. Sa fim optimisti, ND salveaza Bucurestiul de eventuala incalzire globala!
        • +5 (7 voturi)    
          Nu sunt bucurestean (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:18)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui atc

          ca sa-l urmaresc ce face. Dar am vazut ca s-a miscat rapid in directia problemei voastre cu caldura si apa calda- un exemplu. Iar exemplul pentru ziua de azi e cu procesele alea, ca sa nu platiti din buzunarul vostru bani de pomana. Atc, nu esti bucurestean , nu ai vazut astea? Ce explicatii mai concrete vrei decat banul care pleaca din buzunarul tau, sau nu.. Sau nu-ti pasa?
          • -5 (7 voturi)    
            ND vorbe (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:12)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

            1. Intotdeauna ma impresioneaza grija altora fata de bucuresteni (dar si vice-versa), inclusiv fata de buzunarul meu; o trec la categoria: "cainele moare de drum lung..."
            2. Ce intelegi concret prin "s-a miscat rapid"? La publicarea de date statistice?
            3. Care procese, ca subiectul la care ne referim aici era "cheltuielile PMB, din buget, pe domenii"?
            4. Tocmai pentru ca sunt bucurestean, dar imi lipsesc lozincile, continui sa intreb: la ce
            -ajuta niste date chioare, fara MASURI CONCRETE de rezolvare a deficientelor eventuale ( cu termene, eficienta, etc.) , la altceva decat vorbarie de-mpachetat credulii?
  • +32 (58 voturi)    
    hehr (Luni, 11 ianuarie 2021, 8:56)

    transpenibilus [utilizator]

    Multumim gaby Firea de gura, multumim ciolace, multumim #ciumarosie pentru ca ne invatati cum se fura.
  • +36 (54 voturi)    
    Văd ca salariile sunt pe la 90-100k/ an/om (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:20)

    mr_mojo [utilizator]

    Sa tot lucrezi la stat.
    Asta ca sa nu ne mai mirăm de rezultatele votului. Voturile se cumpără scump cu banii fraierilor care plătesc taxele la zi.
    • -18 (32 voturi)    
      ai un singur neuron si ala plin de ura (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:48)

      catalin0606666 [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Nu citesti ca sunt cele mai mari 10 salarii.Crezi ca ala care da cu tarnacopul pe strada are 10000 lei?te angajezi in locul lui la stat ca tot platesti taxe?
      • -2 (2 voturi)    
        ... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:38)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui catalin0606666

        te incadrezi perfect la definitia Paranoia, citi pe Wiki
    • -12 (24 voturi)    
      Avantaj Fierea! (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:00)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Avanatjul este ca si daca Nicusor ar desfiinta AZI toate aceste acompanii-capusa, cu cine credeti ca vor vota maine cei 20.000 de angajati si apartinatorii lor?
      In 2024 Senatoarea va reveni in forta la Primaria Capitalei, daca nu vrea a candideze mai sus!
    • +19 (27 voturi)    
      Ar trebui ca salariile la stat sa nu depaseasca (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:30)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      media pe economie.

      Adica cei care intradevar muncesc sa fie reperul banilor, nu cei care profita de pe munca lor.
      • -6 (16 voturi)    
        Dar (Luni, 11 ianuarie 2021, 11:40)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        pretentiile sunt pana la ceri.... de ce salariile la stat nu ar trebui sa depaseasca media pe economie?!

        Salariul trebuie sa reflecte munca depusa, utilitatea serviciului prestat si calitatea lui. Evaluarea pe aceste principii ar fi foarte utila, dar in nici un caz aberatii de genul la stat trebuie platit prost. Nu, la stat trebuie platit foarte bine pentru a inlatura orice tentatie de spaga
        • +5 (11 voturi)    
          DE CE? (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:33)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Pentru ca cine lucreaza la privat, lupta in fiecare zi pentru acei bani, iar daca maine nu mai poate muncii, adio, nu-l tine nimeni pe ochi frumosi.

          La stat nu sta nimeni cu frica ca da faliment daca are servicii proste, daca vorbeste urat cu clientii, daca produsele lui nu-s competitive.

          Am propus ceva decent - MEDIA PE ECONOMIE, nu MINIMUL PE ECONOMIE...

          PENTRU SPAGA E PUSCARIA...
          • -1 (5 voturi)    
            ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:50)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui rov

            din pacate ai dreptate , cu o singura obiectie : pt spaga nu mai e puscaria.
          • -2 (2 voturi)    
            salarii (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:23)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui rov

            Pai, mai stau unii cu frica-n san si la stat, ca vin ND, Bolojan, etc. si-i da afara!
        • +3 (7 voturi)    
          ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:48)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Baiatu nu mai exista criteri de evaluare , gata, lege permite ca asa a votat-o parlamentul PDS-ist pt a avea votanti.
          Cit vrea managerul atit iti da . Punct
          Directoarea aia de la Tarom cind a intrat pe post a dublat salariul fratelui , care era pilot .
          Fara criterii asta e capusarea generalizata pe care ati votat-o la alegerile din decembrie
  • +17 (35 voturi)    
    Casa din Malibu (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:24)

    ranuhasu [utilizator]

    Cum ramane cu vanzarea ei? Curtea de Conturi nu se autosesizeaza sa vada de unde au venit banii?
  • +26 (50 voturi)    
    actorii si politica (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:27)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    daca ne uitam atenti l lista cred ca ne dam seama de ce toti actorasii nostri se invart pe langa PSD...
  • +23 (29 voturi)    
    GVF nu a facut nimic pentru Bucuresti (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:36)

    Gargara3 [utilizator]

    GVF nu a facut decat sa lea dea bani nemunciti acolitilor
    si afinilor din Voluntari si PSD cadouri de miliarde de lei facute din banii bucurestenilor. Cand va plati pentru toate abuzurile si furaciunile facute in 4 ani de mandat dezastros ?
    • -10 (18 voturi)    
      Acum (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:36)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

      Sunt acolitii lui Nicusor Dan acolo, ca acolitii vechi au fost schimbati cu cei noi.

      Sa nu traim doar in trecut si sa mai vedem si ce e in prezent.
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:54)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

      astea sunt voturi oameni buni
      .Toate caracatitele aste sunt voturi.
      Nu mai plingeti , ati stat cu botu pe labe lin casa la alegeri si i-ati lasat sa prospere .
      Acum PSD nu trebuia sa mai prinda parlamentul ,darmite sa cistige alegerile.PROSTIA se plateste scump.
  • -14 (22 voturi)    
    ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:37)

    zgubilitix [utilizator]

    Nici nu mi se par niste salarii colosale. Pentru toata m#!@ pe care ti-o iei ca primar, pentru ca trebuie sa fii 24/7 prezent la telefon media etc, pentru ca trebuie sa rezisti la toate presiunile politice etc - mi se pare o suma absolut decenta - atentie sunt sume brute din care se plateste impozit.

    Deci nu vad marea descoperire. Doar niste pafte, e ok sa ses stie ca doar sunt bani publici.
  • +21 (27 voturi)    
    48% din buget pentru cheltuieli de personal (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:37)

    bigbrother [utilizator]

    daca mai adaugam si plata pentru sediile unde lucreaza, echipamente, birouri, masini etc, cred ca ajungem usor la 60-70% bani platiti din bugetul primariei pentru a avea peste 26.000 de angajati (primarie, companii, teatre etc) si orasul de azi...
  • +16 (26 voturi)    
    sunt multi (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:47)

    EQUANT [utilizator]

    ... dar fac si treaba! :))

    In Berlin citeam ca sunt ceva de genul 100 sau 300 de angajati, dar aia nu au ce avem noi aici, clar!
    • -10 (20 voturi)    
      iar comparam mere cu pere? (Luni, 11 ianuarie 2021, 11:41)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      Cei 300 ce rol au? Credeti ca la Berlin nu sunt soferi pentru transportul in comun si alti angajati ai serviciilor publice?!
  • -17 (33 voturi)    
    Iarasi greaua mostenire ? (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:55)

    mihaipricop [utilizator]

    o s-o tot tineti asa 4 ani ?
    • +9 (23 voturi)    
      Denumire (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:02)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      De curiozitate: cum ați intitula această stare de fapt?

      Da, este o foarte grea moștenireș care se poate rezolva în câțiva ani DACĂ primarul are sprijinul consilierilor și (mai important) al opiniei publice.

      Aș completa cu faptul că legislația e atăt de bine făcută în favoarea infractorilor încât este extrem de greu să-i dai afară, să le micșorezi salariile sau să desființeti pseudo-companiile care căpușează bugetul.
      Mai ales când boborul (păubitul, deh) îi susține pe infractori (postul Dvs. inclusiv)
      • -7 (13 voturi)    
        Sa vedem cati va mai voteaza (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:52)

        mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        daca o tineti 4 ani cu greaua mostenire si nu va apucati de treaba sa faceti ce ati promis in campania electorala: "„Vă promitem apă caldă”.
        • +3 (7 voturi)    
          ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:56)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

          Chia te-a luat apa ,cind ajungi la mal da-mi de stire
  • +4 (14 voturi)    
    Nu stiam ca (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:56)

    ACP [utilizator]

    un teatru are dublu numarul de angajati fata de Direcția Generală de Evidență a Persoanelor a Municipiului București...
  • +22 (32 voturi)    
    aici sunt voturile PSD-ul (Luni, 11 ianuarie 2021, 9:57)

    NOTORIOUS [utilizator]

    cam asa se cumarara voturile, prin capusarea institutiilor de stat, unde se ucreaza dupa acelasi stil ca acum 50 de ani.
    Fata de o capitala din vest avem de 200% mai multi angajati, dar care tot nu-si fac treaba. La ghisee tot stam cu orele la coada, cand ai nevoie de vreun act astepti luni de zile, infrastructura tot nu avem, si cel putin in Bucuresti ne mai omoara si poluarea.
    Greu de crezut ca Nicusor va reusi de unul singur sa schimbe toate astea. Poate doar sa mai limiteze pagubele, dar din pacate cam asta ne defineste. Multe familii traiesc din banii statului fara sa faca nimic, iar acesti oameni isi vor apara traiul cu toata puterea lor.
    • -2 (4 voturi)    
      ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:57)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

      Bravo, dar trebuia sa le spui asta mai devreme poate ieseau la vot.
    • -1 (5 voturi)    
      Crezi (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:48)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

      ca cei de la ghisee sunt angajati politic? Clientii respectivi sunt sigur sefi prin ceva directii obscure cu 7 angajati. 2 sefi peste 2 lucratori si un sef peste cei 2 sefi. Astfel cel putin 3 din cei 4 sunt cu functie de conducere iar cei 4 oricum mare lucru nu fac ca si aia sunt ceva cunostinte de rang mai mic...
  • +15 (19 voturi)    
    ceva e dubios aici (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:05)

    seria5 [utilizator]

    Compania Municipală Sport pentru Toți București - 19 angajați - buget salarii 2020 - 7.601.000 lei ... asa la prima vedere cat vine asta, 400.000 pe an?
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:00)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui seria5

      33000E pe luna, ca sa faca nimic.
  • -19 (31 voturi)    
    hai , ca nu mai merge ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:27)

    muscha mbanana [utilizator]

    cand stai in frig ,injuri cu nadejde pe cine e acum la primarie ,nu dai vina pe fostul , e frig acum , nu atunci , asa ca lasati-o mai moale cu firea , pe vremea ei , tot bucuresteanul se lafaia in cald si facea baie fiierbinte !!! asa ca , vezi nicusoare ce faci , sa nu te injure lumea dupa ce-ti iei zborul de la primarie ,lasand dezastru in urma ta !
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:03)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

      hai ca te injura niste sectoare din buc care au tremurat de frig pe timpul stiristei.
      Uiti cam repede , iar asta abia a intrat in piine .
      Nerabdarea asta spune ceva,spune ca nu mai judeci limpede
  • +19 (27 voturi)    
    Cheltuieli nejustificate la ... (Luni, 11 ianuarie 2021, 10:59)

    mmagic [utilizator]

    "Muzeul Municipiului București" unul din cele mai slabe muzee in care am fost vreodata si mai este si al capitalei.

    Cum se justifica prezenta a 132 de angajati si salariile medii de 81.000 ron pe an?

    In casuta aia mai mult de un portar, un gradinar, cativa ghizi si cateva femei de serviciu si 4-5 persoane in intretinere exponatelor obosite nu mi se pare ca au ce cauta. Sau or fii muncind fiecare angajat 1-2 ore pe zii ca sa nu se streseze.

    Pentru felul obosit si neinteresant in care arata din cei 132 de angajati cred ca numai 10-20 lucreaza si restul iau doar leafa nemuncita.

    "
    Muzeul Municipiului București - 132 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 10.680.000 lei; bani plătiți până pe 31 octombrie - 8.006.000 lei
    "
  • +9 (11 voturi)    
    cred ca sunt niste greseli pe undeva (Luni, 11 ianuarie 2021, 11:33)

    pehash [utilizator]

    Compania Municipală Sport pentru Toți București - 19 angajați - buget salarii 2020 - 7.601.000 lei
    33000 / luna / angajat

    Compania Municipală Energetica Servicii București - 15 angajați - buget salarii 2020 - 47.000 lei
    261 / luna / angajat
    • -2 (8 voturi)    
      din pix (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:30)

      seria5 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      asa se fac banii, din pix! un 0 in plus la salariu, sau un 0 in minus la angajati :)
  • -7 (23 voturi)    
    titlul corect (Luni, 11 ianuarie 2021, 12:16)

    maiorulmura [utilizator]

    Greaua mostenire a Gabrielei Firea de la Ciuma Rosie, care il impiedica pe moment pe domnul primar Nicusor Dan sa dea drumul la apa calda
  • -4 (12 voturi)    
    Am mai zis ca eu pe asta (Luni, 11 ianuarie 2021, 13:25)

    doz2018 [utilizator]

    nu l-as trimite sa-mi faca cumparaturile.
    Acum cred ca nici in casa singur nu l-as lasa caci se poate juca cu chibriturile, Doamne fereste.
  • +1 (5 voturi)    
    sa ne gandim (Luni, 11 ianuarie 2021, 14:08)

    liviu_ [utilizator]

    ca asta nu cuprinde spagile , preturile unflate etc...
    asta e partea... legala...

    dar nu e vina lor, ca noi i-am votat...
  • +4 (10 voturi)    
    Toți fac calcule.. (Luni, 11 ianuarie 2021, 14:39)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    De.
    Intraseră jaf.
    Sa tot arzi gazul In Primărie.
    Inainte de 1989 erau cca 7500 de oameni.
    Care de regula foloseau creion chimic sau foarte rar un calculator pentru xalculat.
    Sigur ca teatrele nu cred ca erau subordonate Primăriei.
    Acest colos birocratic trebuie sa dispară.
    Toate sa aiba autonomie si sa se autofinanteze nu sa fie un centru de cost cu Director si zeci de t repadusi

    Este anacronică structura aceasta data tem ca NR va trebui sa mai angajeze.
    Mai sunt obligații !
  • -3 (5 voturi)    
    Minciuni multe, salarii mari (Luni, 11 ianuarie 2021, 14:40)

    vax_XXL [utilizator]

    Compania Municipală Sport pentru Toți București - 19 angajați - 7.601.000 lei ==> 33.337 lei/luna/angajat
    Centrul Metropolitan de Educație și Cultură ”Ioan I. Dalles” - 6 angajați - 847.000 lei ==> 11.763 lei/luna/angajat
    Compania Municipală Energetica Servicii București - 15 angajați - 47.000 lei ==> 261 lei/luna/angajat
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:45)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      ba da stii sa minti , hai ca esti campion
  • -6 (12 voturi)    
    Tipul de la cablu ! (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:09)

    muscha mbanana [utilizator]

    omuletul asta si-a pus 2,5 mil. de cetateni ai orasului in cap , sa vezi cand l-or lua cu scaun cu tot si-l vor arunca in dambovitza ( o sti sa inoate ?),nu-i mai trebuie primarie in viata lui !!!
  • +3 (5 voturi)    
    La Sportul pentru Toți (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:35)

    oldman_boy [utilizator]

    Este o medie de 400.000 pe angajat.
    Adică medie de 33.000 pe lună.
    Dacă nu e o greșeală de redactare, vreau și eu acolo, chiar și începător, cu jumătate de salariu.
  • -1 (5 voturi)    
    Daca vrei sa ai liniste in casa... (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:42)

    Orbu_Braila [utilizator]

    Niciodata sa nu te iei de cat a cheltuit femeia!

    Iar primarul face cat doua tanti de servici din vest!

    M-a intristat tare asta...
  • 0 (4 voturi)    
    Belfereala la cimitir (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:54)

    n.dumiritu [utilizator]

    Compania Municipală Cimitire București - 123 angajați - buget salarii 2020 - 24.388.000 lei = 16.520 Lei/luna/om.
    • +1 (3 voturi)    
      salariu (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:43)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      Nu iei in considerare sporul de fantome.
  • +3 (7 voturi)    
    Nu e nimic surprinzator, (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:03)

    mihailaanurii [utilizator]

    Romania e tara reptilelor jurasice de dinaintea lui Hristos. In primaria generala, in primariile sectoarelor, in toate primariile din tara este o imensa bataie de joc. Dezmat cu salariile, fara numar, fara numar! Cei care au decis marirea nesimtita a salariilor celor din administratia nationala si locala sunt vinovati de atentat la siguranta nationala trebuie condamnati la viata cu salariul minim pe economie! Iar nehalitii care au consimtit sa haleasca banii nemunciti trebuie obligati sa-i restituie!
  • +2 (4 voturi)    
    centru - cum ?!? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 3:23)

    12si3dezero [utilizator]

    exista asa ceva: “Centrul de protecție a Plantelor București - 41 angajați - suma alocată pentru salarii 2020 - 3.920.000 lei”
    sunt tare curios care a fost activitatea oamenilor de acolo in ultimele 12 luni, sa zicem
    ce au facut cei 41 de oameni pentru un salariu mediu de 8000 de lei ?
    lucrez in privat, iar 40-60% din banii munciti merg (si) pentru a plati astfel de lepre, din pacate..
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:48)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui 12si3dezero

      trist
    • -2 (2 voturi)    
      Protejati arborii (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:23)

      Gorunul [utilizator] i-a raspuns lui 12si3dezero

      Te-ai trezit vorbind singur ?
      Daca toti arborii din orasul asta nu ar fi tratati s-ar usca in maxim 2 ani din cauza bolilor care ii ataca in prezent. Cred ca ti-ar placea sa mergi in parcuri fara nici un pom...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by