Clotilde Armand: Cuantumul burselor elevilor ar putea scădea în Sectorul 1

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 15 decembrie 2020, 19:00 Actualitate | Administratie Locala


Clotilde Armand
Foto: Agerpres
Cuantumul burselor elevilor ar putea scădea, a declarat primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, în şedinţa Consiliului Local de marţi, relatează Agerpres.

Întrebată dacă menţine sau diminuează cuantumul burselor elevilor, ea a răspuns: "Asta e o dezbatere pe care va trebui să o avem când vom vota execuţia bugetară (...) Buget pentru a plăti cum a fost în trecut, când bugetul de cheltuieli nu era supraevaluat, cum a fost în anul 2020, un buget cum am avut atunci nu mai avem şi atunci nu putem să asigurăm cuantumul burselor aşa cum a fost".

Potrivit lui Clotilde Armand, bursele nu vor fi la nivelul la care au fost, pentru că ar fi vorba şi despre o discriminare faţă de celelalte sectoare din Bucureşti, unde au o valoare mai mică.

"Ieri, în discuţiile cu toţi primarii de sector şi Primăria Generală vorbeam de faptul că ar fi corect ca bursele să fie la aceeaşi sumă pentru toate sectoarele, să nu fie discriminare între doi copii pentru că unul locuieşte pe o stradă şi celălalt pe o alta. Am discutat despre faptul că cuantumul burselor a fost şi indicat de către Ministerul Educaţiei, pentru că este corect să nu fie o discriminare între copiii care sunt de la ţară sau dintr-o localitate care nu e Bucureşti şi copiii din Bucureşti, mai ales că nevoile ar putea fi mai mari în alte localităţi decât Bucureşti, aşa că e o dezbatere care se ţine la ora actuală. În ce priveşte anul acesta şi Sectorul 1, a fost un efort financiar deosebit pentru a asigura aceste tablete pentru fiecare elev (...) nu pot să spun la ora actuală de câţi bani vom dispune la sfâşitul anului", a adăugat Clotilde Armand.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22412 vizualizari

  • -3 (57 voturi)    
    a venit mos craciun (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:07)

    Sutekh [utilizator]

    a venit mosu cu coasa :)) taie tot pt "bunastarea" publica si mareste si cuantumul taxei de parcare la o suma de record in tara.
    Bursele kinderilor duc sectorul de rapa :))
    E jalea pamantului!!
    • -2 (22 voturi)    
      Am vazut ca a venit Mosu’ (Miercuri, 16 decembrie 2020, 6:36)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui Sutekh

      si la primarie si a impodobit pomii doamnei Clotite cu multe pungi cu gunoaie! Cea mai frumix Primarie!
    • +10 (26 voturi)    
      15 mil euro/an platite de sectorul 1 (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:06)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Sutekh

      pentru burse intre 300/luna si 600 lei/luna la elevii cu medii de pe 8.50. Cam 40% din populatia scolara a sectorul 1 primeste burse acum. Adica toti copiii de bogatasi din sectorul 1 sunt genii. Ce se putea face cu 15 mil euro/an ? Ohooooooooooooo https://www.primariasector1.ro/articole/citeste/comunicate-presa/1849/primaria-sectorului-1-va-acorda-peste-22000-de-burse-elevilor-din-invatamantul-preuniversitar
      • +1 (13 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:48)

        [anonim] i-a raspuns lui Maspp

        • +5 (9 voturi)    
          Si eu unde stau , pe luna ? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:27)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui

          Lasa ca stiu mai bine ca tine cum arata sectorul, stau de 10 ani - trotuare sparte, strazi desfundate, zeci de strazi fara canalizare si asfalt, haos imobiliar, spatii verzi neingrijite, etc, etc,etc.Si ma rog, nu-ti convine, l-ai votat pe Tudorache, e perfect. Eu am votat-o pe Clotilde sa elimine pomeniile astea din banii nostri.
          • -1 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:01)

            [anonim] i-a raspuns lui Maspp

      • -2 (8 voturi)    
        Sunt burse de studiu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:11)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        nu sociale, saraci sau bogati acei copii invata si daca exista acest mecanism ar trebui sa il primeasca nediscriminatoriu.

        Bursele sociale sunt pentru sustinerea copiilor din familii sarace.

        Dar Romania educata trebuie sa mearga mai departe, prea multa carte strica
  • -10 (54 voturi)    
    Pentru... (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:08)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pentru locuitorii sectorului 1 "decat" vesti bune de la doamna primar Closetilde. La mai mare!
    • +14 (42 voturi)    
      ...si? (Marţi, 15 decembrie 2020, 21:12)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu e normal sa se termine cu pomenile? Nu mai trebuie dat bani cash, ci doar materiale necesare desfasurarii activitatilor scolare. Bursele de performanţă, de merit, de studiu şi de ajutor social pentru elevi, reprezinta zaharelul cu care sunt dresati viitorii dependenti de cei aflati la putere. La munca, nu la intins mana! Cine munca, manca! "Ajutor" nu inseamna sa-ti dau pestele gata prins, ci sa-ti dau o undita, cu care sa-ti prinzi singur peste.
      • +6 (26 voturi)    
        N-ai ce să le explici... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 6:55)

        sysrq [utilizator] i-a raspuns lui unins

        ... progrsiștilor lui pește, ei tot văd în tot și în toate, pomeni. Când îi angajezi, cer doar drepturi, dar daca le aduni orele de muncă constați că abia dacă leagă 4 ore într-o zi (abia abia), fac bisericuțe de tip sindicat și sunt clenți fideli ai haznalei numite centru vechi. (erau, acum nu ies de sub pat).
        Ei cer drepturi de dimineața până seara dar bursele copiilor sunt pomană! Nu depistez țara ca afară pe care și-o doresc.
        • -4 (16 voturi)    
          Absolut corect! (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:21)

          Joro [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          Total de acord cu tot ceea ce ai exprimat atat de elegant!
          • +7 (17 voturi)    
            Absolut corect pe dracu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:30)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Joro

            Ce treaba are progresismul cu faptul ca nu e normal ca primaria sa chelutiasca 15 mil euro/an din bani publici ca sa dea burse la 40% din populatia scoalara. Toti sunt genii ma in sectorul 1 ? Multa minte aveti. Dar faptul ca toaletele in scoli sunt imputite si iti vine sa vomiti cand intri acolo e o problema ? Dar faptul ca sunt 35 elevi in clase e o problema ? Dar faptul ca ai zeci de strazi fara apa si canalizare in sectorul 1 e o problema ? Dar faptul ca copiii din alte mii de localitati nu iau nicio bursa desi au note la fel de mari e o o problema ?
            • +3 (9 voturi)    
              Parerologii de serviciu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:07)

              Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              fara contact cu viata reala, dar cunoscatori in calculul procentelor.
              1. Principiul fundamental in educatie este ca trebuie ca nivelul mediu de pregatire sa creasca, nu sa cautam olimpici. 40% burse de merit este FB.
              2. In fapt acest sistem de burse a facut ca elevii sa traga de profesor sa fie ascultati pentru mariri de note, fapt rarisim acum cativa ani
              3. Din clasa a VIII-a si pana intr-a XII-a nu sunt examene. Sistemul burselor i-a motivat pe multi elevi sa fie mai atenti la scoala si la frecventarea ei (fara 10 la purtare, adio bursa)
              • 0 (10 voturi)    
                Aiurea (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:38)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

                Doar doua tipuri de burse trebuie date de o institutie publica : cele sociale si cele pentru copii care chiar au rezultate pe meritul lor ( nu al parintilor). Am doi copii din care unul in gimnaziu, stiu foarte bine sistemul de invatamant. Stiu cum se fac temele, proiectele de catre parinti. Stiu cum copiii sunt fortati sa invete pe de rost in loc sa gandeasca. Stiu foarte bine cum se dau note la misto la materii precum Sport, Muzica, Informatica, Ed Tehnologica, Religie, Gandire Critica, etc, etc. Din toate materiille poate sunt vreo 3-4 maxim unde se dau note pe bune. Vrei sa ridici nivelul de educatie ? Apoi, bai baiete, nu se face prin mizeriile de note ( de altfel eliminate in tari avansate) ci prin sistemul de scoala dupa scoala. In asta trebuie investit, nu in note, nu in burse. Ridica-i pe aia din zonele defavorizate de care nu se ocupa nimeni acasa si pe care nu are cine sa-i ajute la teme. Aia sunt in restul de 60% care sunt pierduti din cauza acestui sistem mizerabil de mituire a copiilor si parintilor cu sume din bani publici. Si ma rog, de ce sa contribuie toti cetatenii si aia care n-au copii la burse pentru toata lumea ?
              • -1 (9 voturi)    
                Si mai lasa-ma cu contactul cu viata reala (Miercuri, 16 decembrie 2020, 13:07)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

                Ca stiu mult mai bine ca tine situatia copiilor din aceasta tara. Socrii mei locuiesc la tara intr-o zona de deal, ma duc lunar acolo, vara stau 3 luni. Stiu foarte bine situatia copiior din mediul rural. Stiu cum la varste fragede unii dintre ei si-au pierdut partial auzul sau vazul pentru ca parintii n-au avut bani sa-i duca la un doctor, stiu cum multi au dantura distrusa datorita faptului ca pe nimeni nu intereseaza situatia lor medicala iar parintii sunt prea saraci sau dezinteresati de situatia lor. Stiu cum in clasa a VI-a sunt copii care nu stiu sa faca 5x6. Stiu cum primaria n-are bani acolo sa le ia niste caiete. Pentru copiii aia 300 lei pe luna sunt o suma la care nici nu viseaza. Crezi ca e normal intr-o tara ca Romania sa le dai unor copii sume intre 300 si 600 lei doar ca au avut norocul sa invete in sectorul 1 ?
                • -1 (1 vot)    
                  Cine da bursele? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 22:38)

                  Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  Am crezut ca bati campii cand tu bateai dealurile. Bursele despre care se vorbeste in articol sunt acordate de Primarie, adica se folosesc banii locuitorilor urbei. Ce legatura are ruralul cu Primaria sectorului 1?
            • -1 (5 voturi)    
              burse (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:42)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              1. "....nu e normal ca primaria sa chelutiasca 15 mil euro/an din bani publici ca sa dea burse la 40% din populatia scoalara".
              Cine a stabilit ca NU e normal?
              2" Dar faptul ca ai zeci de strazi fara apa si canalizare in sectorul 1 e o problema ?"
              Vrei sa le nominalizezi?
              3." toaletele in scoli sunt imputite si iti vine sa vomiti cand intri acolo e o problema ?"
              Vrei sa exemplifici cu scoli din S1?
              4."Dar faptul ca copiii din alte mii de localitati nu iau nicio bursa desi au note la fel de mari e o o problema ?"
              Evident e, dar nu a Primariei sect.1 , ci a Guvernului Romaniei / Primariilor locale.
              Plus, de retinut:
              Egalizarea in saracie au facut-o regimurile comuniste. Peste tot, in CAPITALISM, exista diferente mari intre localitati( Bucuresti/Mizil), zonele unei localitati( Buc. Nord/Buc. Sud), sectoarele unor zone ( Buc.Nord - S1/Buc. Nord-S5), cartierele unor sectoare ( Buc.S1 - Primaverii/Buc. S1-Chitila).
              • -1 (7 voturi)    
                Haide ma (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:24)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                1. Cei care au votat-o pe Clotilde
                2. zona 16 Februarie ai auzit de ea ?
                3. Toate. Intra intr-o scoala publica si vezi cum miroase in toatete. Stii de ce ? Insuficienta personalului auxiliar care a fost redus sistematic, lipsa produselor de igiena precum sapunul lichid datorita reducerii costurilor. Se vede ca n-ai copii la scoala.
                4. Da , copiii din alte localitati au aceleasi drepturi si da , este atributul guvernului sa dea burse, nu al primariilor.
                5. Nu spui nimic de supra-aglomerarea din scoli ? Nu trebuie investiti banii in extinderea scolilor ? Dar de copiii care nu au sansa sa aiba parinti care sa poata sa-i ajute la teme ?
                Vrei sa-ti dau statistici despre cum Romania e o tara care aduce a tara sud-americana decat europeana, cu coeficientul GINI cel mai slab din tot UE si mult mai apropiat de Rusia ( care si ea sta mai bine) Stii ce masoara coeficientul GINI ? Nivelul de discrepante sociala, adica 5% o duc bine in Romania si 95% mor de foame. Daca tu vrei un fel de Brazilia, Chile sau Argentina, e problema ta, iti garantez ca 90% din populatie nu vrea asta.
                • 0 (4 voturi)    
                  burse. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 16:47)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  1. Esti cumva reprezentantul ales al votantilor C.A. de vorbesti in numele lor.? Pana atunci, foloseste singularul.
                  2,3. Astept raspunsurile concrete: nominalizarea "zecilor de strazi fara apa si canalizare" si a " scolilor cu toalete imputite" din S1. Pana atunci, evita sa-mi mai raspunzi doar cu gargara de 2 lei ca nu tine! Declarati-va marxisti ( dar inainte de vot). Sper ca ai inteles DIN pct.5 si cum se diferentiaza, in CAPITALISM oamenii. De ex., cetatenii din Buc.Nord-Sect.1, Baneasa sunt mai bogati decat cei din Buc. Sud- Sect.5, Ferentari, pentru simplul fapt ca PRODUC MAI MULT/ SUNT RETRIBUITI MAI BINE. Si-atunci, cine-i impiedica sa-si doreasca un nivel de trai mai bun ,inclusiv pentru copiii lor care au si rezultate bune(40% bursieri, nu?). Voi, marxistii imbracati in blana de "progresisti"?
                  • -1 (3 voturi)    
                    Bai baiatule (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:21)

                    Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                    Tu esti de pe alta planeta. Tu te auzi ce spui ? Cei Baneasa produc mai bine, capitalism - Increfuckingdible. Bai nene, fata de tine eu am umblat in lumea asta din Japonia pana in California, am lucrat 20 de ani in corporatii americane, am infiintat 2 firme in sectorul privat care nu fac bani din afaceri cu statul.. Mai lasa-ma bai nene cu marxismul tau, folosesti cuvinte pe care nu le intelegi. Stiu foarte bine ce inseamna o scoala din Germania, cum arata si diferenta de la cer la pamant fata de jegurile de scoli supra-aglomerate din sectorul 1. Cand iti spun ca toate toaletele de scoli din sectorul 1 arata ca dracu i, vreti sa-ti insir scolile din sector ? Iei Google si le cauti singur, da ? Ti-am dat o zona, e in sectorul 1 ? Are cel putin 10 strazi ? Termina cu idioteniile smecheresti specifice unor parveniti care n-au pus mana pe o lopata si isi dau cu parerea foarte doct despre ce-i impiedica pe aia din Ferentari sa castige cat aia din Baneasa ( care arata ca dracu,e o mizerie de cartier tot datorita administratiei de rahat care a existat pana acum). Vrei sa-ti fac un curs de sociologie si sa-ti explic ce inseamna coeficientul GINI si de ce Romania sta muuult mai prost deca toate tarile din jur la coeziunea sociala si care se traduce in coruptie, furt, parvenitism, favorizarea unor caste de privilegiati ( armata, politie, magistratura, securitate) plus altele din sectorul privat cum sunt cei din IT ( din care si eu fac parte).Doar un individ care habar n-are cum e structurata o societate occidentala o tot baga pe aia cu capitalismul si cum aia saraci sunt saraci ca sunt prosti si aia bogati sunt bogati ca sunt destepti si harnici.
                    • +1 (3 voturi)    
                      capitalism. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 19:51)

                      atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                      Am inteles. Esti o exceptie in lumea asta si singurul care a descifrat-o. Dar, daca din ce-am scris ( cu litere MARI, poate pricepi) : " sunt mai bogati..... pentru simplul fapt ca PRODUC MAI MULT/ SUNT RETRIBUITI MAI BINE., ai inteles: "cum aia saraci sunt saraci ca sunt prosti si aia bogati sunt bogati ca sunt destepti si harnici.", mi-e clar ca din toate calatoriile tale prin lume singurele care sa profitat au fost companiile aeriene care te-au carat.
                      • +1 (1 vot)    
                        Foarte logic ce spui (Miercuri, 16 decembrie 2020, 22:57)

                        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                        Sa luam urmatoarea fraza "cei care locuiesc in Baneasa produc mai mult". Ce produc boss mai mult ? Gunoi, ce produc mai mult ? Ai facut tu un recensamant al celor care locuiesc acolo sa vezi din ce traiesc si ce produc. Daca eu fac afirmatia ca 90% din cei care isi permit sa locuiasca intr-o zona din Bucuresti care e scumpa, au facut banii aia prin furaciuni de la stat , am dreptate sau nu ? Daca eu spun ca in Roamania 90% din averi nu au nicio legatura cu munca si cu un sistem de valori bazat pe munca , creativitate si inovare ci doar cu transferul proprietatii de la stat la privat prin coruptie si mita, poti sa ma contrazici ? Cum ma contrazici daca nu stii ce fel de oameni stau acolo ? Si daca nu ma poti contrazice, pe ce criteriu spui tu ca unul din Ferentari produce mai putin decat unul din Baneasa ? Pai eu spun ca din contra , ala din Baneasa nu produce nimic , doar a transferat banii furati de la stat in conturile proprii. Si ca o consecinta, ala din Ferentari are mult mai multe drepturi sa obtina ajutor de la stat.
            • -1 (7 voturi)    
              Ei, uite de asta (Miercuri, 16 decembrie 2020, 13:02)

              Joro [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              spunem ca progresistii vietii nu inteleg lumea in care traiesc.... Garantezi tu ca daca frantuzoaica taie bursele copiilor din sectorul 1 atunci copii din alte localitati vor lua burse? Tu inca traiesti cu ideea ca ati votat un prim ministru, nu un primar de sector... si lasa-ma cu strazile, ca asta este treaba ei sa rezolve. Nu asa a promis? Apropos, iti merge caloriferu'? Ca parca asa era vorba, ne votati si de a doua zi va dam caldura.... Eu cred ca prin "caldura" voi intelegeti altceva, altfel nu-mi explic :)
              • +1 (3 voturi)    
                Hai pe bune (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:33)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Joro

                Cu ce bani sa rezolve mai probleme fundamentale cand toti primarii au jupui bugetul sectorului sau l-au risipit pe porcarii. Stiai ca desteptul de Tudorache a platit excursii pentru toti elevii din sector la hoteluri de 4-5 stele prin Sinaia si Busteni ? Si asta e normal ? Hai ma sa facem un referendum sa vedem daca populatia e de acord sa risipeasca bugetul pe burse pentru 40% din elevi sau sa investeasca in after-uri pentru ca restul de 60% sa poata si ei sa ajunga la un nivel de educatie decent ?
                • -1 (1 vot)    
                  Un referendum (Miercuri, 16 decembrie 2020, 17:37)

                  Joro [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  oricand binevenit! Problema pe care trebuie s-o rezolve in primul rand primarul este sa propuna proiecte fezabile in interesul comunitatii si sa gaseasca surse de finantare pentru ele. Eu nu consider bursele copiilor ca fiind "o porcarie"...cu siguranta are de unde sa reduca din alta parte banii risipiti (ca de exemplu banii pentru firmele de partid), nu cum vine sa inceapa sa taie... Am mai vazut filmul asta sub basescu si nu prea a fost bine. Acum ca are si guvernul meu (sau or sa-l aiba in curand) nu cred sa fie o problema. Ce zici de asta?
                  • 0 (4 voturi)    
                    Zic ca trebuie sa dirijeze cheltuielile (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:40)

                    Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Joro

                    in interesul majoritatii. Daca trebuie sa taie de la burse si sa faca after-uri in scolile publice, e perfect. Daca trebuie sa denunte contractul cu Romprest ca au tarife de 3 ori mai mari decat in alte firme, e perfect. Daca trebuie sa dea afara din primarie 20% din personal care plimba hartii, e legitim ca sa faca rost de bani, daca trebuie sa reduca pomenile date pensionarilor ca sa faca rost de surse de finantare, e perfect. Daca e nevoie sa taie, sa taie. Dar da, daca taie vreu sa stiu ca acei bani se duc in spitale mai bune, mai sigure, mai dotate, in scoli mai curate,mai spatioase, in terenuri de sport pentru copii si tineri, in parcuri de proximitate, in strazi si trotuare intretinute, in iluminat public pus la punct, in spatii verzi intretinute, in aer mai curat. Daca tu vrei altceva, daca tu vrei sa plateasca statul bani pentru notele copiilor, e opinia ta, poti vota un primar care iti promite asta. N-o impartasesc pentru ca generatii intregi de copii n-au primit niciun ban ca sa invete, nu asta trebuie sa fie motivatia de a invata. Ca sa motivezi copiii trebuie o schimbare de substanta in modul in care se face educatia si anume in functie de abilitatile fiecarui copil, accentul pus pe personalitatea fiecarui copil, etc. Motivatia financiara nu trebuie sa stea la baza educatiei.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Ca sa fiu sigur ca am inteles (Miercuri, 16 decembrie 2020, 20:13)

                      Joro [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                      trebuiesc eliminate si notele... mergem pe personalitatea fiecaruia. Nu cred ca este realist. Si nu cred deloc in abordarea "lasa, mama, ca tu ai alte abilitati, nu stiu astia sa te pretuiasca".... Eu vreau intai sa prezinte proiectele, apoi sa construiasca bugetele...nu intai taiem si apoi vedem noi ce facem cu fondurile. Are proiecte coerente? oha! A zis ca sunt bani, dar era ala un ticalos (nu zic ca nu a fost)? a zis! Deci ia de pune in practica acum.... cu guvernul tau cu tot. Parerea mea este ca nu termina mandatul, indiferent cata sustinere externa are... Nu mai merge sa-i prostesti pe toti in fata, oamenii isi vor atinge repede limita de suportabilitate. Motivatia, chiar si financiara, este binevenita pentru a stimula performanta.
                      • 0 (0 voturi)    
                        Nu m-ai inteles (Miercuri, 16 decembrie 2020, 23:16)

                        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Joro

                        Nu decide parintele ce abilitati au copiii ci tot profesorii prin observarea aptitudinilor copiilor, prin indrumarea catre aumite activitati unde sa-si dezvolte abilitatile. Nu am inventat eu asta, este o metoda folosita peste tot in tarile nordice si in foarte multe scoli din vest. Aia sunt mai destepti (sau mai evoluati ) deca noi si au inteles ca exista si alte metode in afara de pune copiii in niste matrice , de a face niste robotei care redau materia invatata pe de rost
                • 0 (0 voturi)    
                  Daca........ (Joi, 17 decembrie 2020, 3:37)

                  Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  faci un referendum cine aplica rezultatul ?
        • +1 (17 voturi)    
          Pai uite aici cateva date (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:23)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          ca tot folosesti cuvinte fara noima. Primaria sectorul 1 aloca bani pentru 22000 de burse, adica cam 40% din populatia scolara a sectorului. Asta inseamna 15 mil euro/an. Explica-mi si mie, cum e posibil ca 40% din elevi sa ia burse de studu sau merit ? Toti sunt genii in sectorul 1? Si unde ma ? In sectorul 1 unde sunt cei mai bogati parinti de copii ? Mai arata-mi si mie o alta tara din lumea asta unde se intampla asta ? Si ma rog, explica-mi si mie de ce un copil de la tara nu poate primi bursa daca ia 10 dar in sectorul 1 pot primi bursa 40% din elevi ? Singurele burse care trebuie pastrate sunt ale sociale si doar cu participare zilinica la scoala.
          • +4 (8 voturi)    
            Nu sunt genii (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:17)

            noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Sunt elevi care invata ceva mai mult si au medii peste 8,50, nu au absente, au 10 la purtare.

            Sunt copiii care ar trebui sa fie clasa de mijloc peste 15-20 de ani, cat de cat instruiti si sa poata produce ceva pentru societate. Nu asta ne dorim?

            Chiar daca nu traiesc din acei 300 de lei, bursa este un stimulent pentru a invata mai bine, iar banii pot fi folositi pentru o tabara in plus sau alte activitati.

            Sunt printre cele mai bune modalitati de a cheltui banii
            • -1 (3 voturi)    
              Gresit (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:41)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

              Acei copii care iau note mari invata pentru ca familia se ocupa de ei, pentru ca provin din familii cu un nivel intelectual si educational superior. Acei copii si cu burse si fara burse ar fi ajuns oricum in clasa de mijloc. Primaria trebuie sa-i sprijine masiv pe acei copii de care acasa nu se ocupa nimeni, care nu pot fi ajutati la teme pentru ca nu are cine. Acolo trebuie investiti banii. Asta au facut toate tarile din vest sa ridice nivelul general de educatie (scoala de la 8 la 5 iti spune ceva ?) PS: Eu n-am auzit de burse pana in facultate, nici macar cei care obtineau premii la olimpiade nu aveau burse. De cand naiba a aparut tampenia asta ca trebuie sa platesti copilul sa ia note ? Pai asta o sa faca toata viata , sa fenteze sistemul pentru niste note, nu va crea nimic cu adevarat, va deveni un simplu executant. Mai studiati mai fratilor si societatile avansate din lumea asta.
      • 0 (4 voturi)    
        Ia sa-ti trimiti si tu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:46)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui unins

        Copiii la munca, ca sa te ajute sa bei mai mult si sa fii si mai beat atunci cand postezi tampenii!
        • -3 (5 voturi)    
          "Munca" copiilor (Miercuri, 16 decembrie 2020, 13:03)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          este sa invete. Atat! Eu NU consum alcool si nu vreau pomana. "Tampeniile" pe care le postez eu, sunt greu de inteles pentru mintea ta, altfel ai fi observat ca 300-600 lei reprezinta o mita data parintilor acestor copii pentru a le intari optiunile politice. Dupa cum reactionezi, probabil tu esti un beneficiar al acestor pomeni, obisnuit sa stea cu mana intinsa .
      • +1 (7 voturi)    
        Bursa de studiu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:12)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui unins

        Nu este o pomana!

        Pentru notele respective se munceste.... Vreti meritocratie, pai exact asta este o bursa de studiu!
        • +1 (3 voturi)    
          ee, hai.. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:26)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          .. numeste-o cum vrei, dar e o pomana. adica primesti bani din munca altora.
          bine, ideea e ca si tu o sa le dai lor inapoi cand o sa fii cineva in viata. ceea ce e discutabil, dar sa zicem ca e okish.
        • 0 (0 voturi)    
          Mare parte (Miercuri, 16 decembrie 2020, 20:21)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          din banii ce intra in educatie - burse + salarii - reprezinta pomana, mita și foloase necuvenite! Acestia sunt bani ce nu au nicio legatura cu meritocratia. Priveste la produsul finit care iese din acest sistem si apoi arata-mi meritocratia. Elevii trebuie sa invete DOAR pentru a avea o educatie solida ce le va da posibilitatea sa ocupe o pozitie sociala din care sa rezolve eficient problemele lor si ale semenilor lor. Nu pentru note, care nu sunt altceva decat o modalitate de monitorizare a nivelului de acumulare de cunostinte. Burse de merit trebuie acordate elitelor, nu intregii turme. Bursele sociale trebuie sa satisfaca nevoile copiilor, nu a părinților paraziți ce sunt învățați la pomeni.
  • +4 (38 voturi)    
    corect ar fi sa mareasca celalalte sectoare (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:10)

    leeloo2 [utilizator]

    ca sa nu fie discriminare...
    • +9 (25 voturi)    
      Corect ar fi sa se dea la u numar mult mai mic (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:47)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui leeloo2

      de elevi. Nu poti sa dai burse la toti care au peste 8.50 sau care naiba e baremul.
  • +8 (36 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:19)

    Maspp [utilizator]

    Ar trebui limitate si ca numar.
    • +14 (30 voturi)    
      ... (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:29)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Adevarat, acum aproape toti elevii de gimnaziu au peste 8,50.
      In primul rand ca trag de note pentru ca au nevoie de ele si pentru admitere la liceu si in al doilea ca sunt nshpe materii la care se da de obicei 10 sau 9. Religie, educatie sociala, educatie tehnologica, sport, muzica, desen etc.
      • +1 (25 voturi)    
        materii (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:45)

        Sutekh [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        materii de renuntat ..bagati 10 ore de romana si 10 ore de matematica si ne desteptam cu totii. cati dintre voi vedeti aplicabilitatea materiilor din scoala in viata de zi cu zi sau in cerere de forta de munca de pe piata
      • +11 (29 voturi)    
        Exact - e o parodie penibila cu bursele (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:46)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        in gimanziu mai ales in sectorul 1. Este inadmisibil sa dai burse la aproape 15-20% din populatia scolara. Bursele trebuie date la sub 1% din elevi. Doar bursele sociale trebuie mentinute si chiar extinse.
      • +3 (11 voturi)    
        Am gresti in sectorul 1 40% din elevi (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:15)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        iau burse conform site-ului primariei. Genii domne, genii.
  • +12 (32 voturi)    
    Corect. Dotati mai bine laboratoarele. (Marţi, 15 decembrie 2020, 19:36)

    D-or [utilizator]

    Trebuie bareme unice pe Bucuresti.

    Fiul meu, in sectorul 1, in centrul Bucurestiului, nu cred ca a tinut vreo eprubeta in mina la vreun laborator toata generala.

    E nepermis asa ceva, orele de laborator sunt un drept al elevului.
    • 0 (6 voturi)    
      cetatean ioropean... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:28)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      ... si am drepturi!!!
      • +1 (1 vot)    
        Tocmai, ca ceauseii au fost mai respectati (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:58)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        In provincie, intr-o scoala de cartier, intr-o clasa cu 42 de elevi, in conditiile in care cite 6 saptamini pe ani faceam practica agricola, faceam toate orele de fizica, chimie, biologie in laboratoare.

        Experimentele in atrageau si pe elevii mai putin performanti la teorie si toceala.

        Atunci se putea.
        Si acum ar trebui sa se poata, dar primariile prefera sa dea banii pe schimbarea anuala a mobilierului si a termopanelor, iar profesorilor nu le pasa daca elevii ramin cu ceva util pentru viata.
    • +1 (3 voturi)    
      si zici tu ca daca tinea o eprubeta in mana (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:35)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Invata brusc chimia?
      Hai sa fim seriosi, am facut chimia in liceu numai in laborator dar eprubeta am tinut-o in mana de vreo 4 ori in 4 ani. Crezi ca de aia am fost pe la olimpiadele de chimie?
      Aia cu drepturile elevului e din alt film.
      • +1 (1 vot)    
        Experimentele le tii minte toata viata (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:49)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        E trecerea de la teorie la fapta.
        • 0 (0 voturi)    
          Prin clasa a7-a se invata de spinul electronilor (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:08)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Sa imi zici tu mie cum ii prezinti asta copilului in eprubeta.
          Problema cu practica se pune in liceu si doar cand pregatesti laboranti sau oameni care vor intra direct pe piata muncii.
          • 0 (0 voturi)    
            Un exemplu bun. Prin machete. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 17:50)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Noi aveam tot felul de machete rotative pt modele de atomi si molecule.

            Manualele de azi, cel putin cele de la generala sunt o bataie de joc, o insiruire de poze si de truisme, fara a-i invata pe copii ceva concret.

            Una e sa ti se pomeneasca de magnetism si alta e sa vezi efectiv cum se distribuie pilitura de fier in jurul unui magnet sau intr-un cimp electromagnetic. Ar costa mult?

            Una e sa ti se descrie rocile sau substantele, alta e ca fiecare copil sa le examineze efectiv.

            Oricum, scolile au platiti in organigrame laboranti, iar profesorii iau bani pt laboratoare, doar ca nu le tin efectiv.

            Explicatia care mi s-a dat: nu avem bani de eprubete (costa 10 bani/buc!) si de materiale, nu avem spatii, nu am gasit profesori mai buni de atit.

            Inteleg ca esti impotriva experimentelor si a investitiilor in materiale didactice?
  • -2 (28 voturi)    
    De ce primesc elevii pensii speciale?? (Marţi, 15 decembrie 2020, 20:29)

    AndyXXX [utilizator]

    Ce inseamna aia "burse" platite din banii nostri?? Fiecare invata pentru el ca sa ajunga mai sus in viata, nu invata nimeni pentru noi ca sa-i platim noi bursa. Tembelismul asta cu burse din banii nostri trebuie sa inceteze.
    • -6 (16 voturi)    
      rastignitii :)) (Marţi, 15 decembrie 2020, 21:46)

      Sutekh [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      rastignitii :))
      • +6 (10 voturi)    
        Rastigniti-i (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:03)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Sutekh

        Vezi, d-aia nu trebuie sa inveti pentru burse.Si AndyXXXX are perfecta dreptate.
  • -6 (28 voturi)    
    Hihihi (Marţi, 15 decembrie 2020, 20:51)

    vasile. [utilizator]

    Dar ce ma bucur pentru locuitorii sectorului 1. Au ce au votat la locale adica mult GUNOI si AUSTERITATE. Si uite asa in loc sa creasca bursele in celelalte sectoare noi preferam sa le miscoram si dupa ne intrebam de ce pleaca locuitorii din tara. Am vazut ca iar incepe mizeria cu cresterea salariului minim vezi doamne nu suntem productivi.
  • -1 (19 voturi)    
    Alta greseala... (Marţi, 15 decembrie 2020, 21:32)

    John M. [utilizator]

    Prima a fost ca s-a pus cu gunoierii. In toate tarile lumii sindicatul lor e mai tare decat orice partid politic.
    Acum cu bursele...
    Clotilde, daca nu poti sa dai, nu taia nimic fiindca te va costa scaunul la urmatoareke alegeri.
    Nu prea ai habar de politica. Nimeni nu te va felicita ca ai astupat deficitul. Vei fi judecata dupa cat ai dat.
    • +5 (11 voturi)    
      Mafia gunoaielor (Miercuri, 16 decembrie 2020, 6:17)

      Mileu [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      ... au invatat si ai nostrii cum se pune problema. ;) Vezi mafia Italiana, sindicatele din SUA anilor 60. Oricum toate firmele de salubritate sunt in cartelul PSD. Contractul de salubritate pe Sect. 1 a fost semnat de catre fostul primar cercetat de DNA pe 25 de ani (parca) ... in fine mai bine il punea pana vine Apocalipsa
      • -2 (8 voturi)    
        A făcut bine cu gunoiul. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:09)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Mileu

        Dacă nu o făcea acum,mai târziu nu mai putea.Cred-că după Anul Nou vom afla mai multe despre hoția făcută cu gunoiul,în tot Bucureștiul. și mai ales câți nu plătesc și de ce.
      • +2 (2 voturi)    
        contract (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:15)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Mileu

        "Contractul de salubritate pe Sect. 1 a fost semnat de catre fostul primar cercetat de DNA pe 25 de ani (parca)..."
        Parca NU! Il cheama Chiliman( PNL). E drept, si el a fost cercetat de DNA. Dar nu pe 25 de ani, zau asa! Atentie cu lb. romana, iti poate face feste!
    • +3 (15 voturi)    
      Dar ce bai nene (Miercuri, 16 decembrie 2020, 6:31)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Am votat-o ca sa dea pomeni in continuare ? Pai asa il votam pe Tudorache ca dadea burse , plimba elevii prin excursii la 5 stele, contracte la greu la firmele prietene.
    • +1 (5 voturi)    
      alegeri (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:10)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Pai nu asta ne promitea in campania electorala:
      - voi umple strazile de gunoaie!
      - voi taia bursele elevilor!
      - si-o sa vedeti voi Salvarea Romaniei?
      Ca doar de-aia am votat-o!
      Sau nu?!
      • -1 (1 vot)    
        N-ai votat-o ma tu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:26)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Cei care au votat-o , sunt ok cu ce face.
        • 0 (0 voturi)    
          gunoiera S1 (Miercuri, 16 decembrie 2020, 21:47)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          1. Evident NU! M-as descalifica sa votez asa ceva! Si daca n-ai sezizat ironia din "am votat-o", mai incearca odata.
          2."Qui se ressemble s' assemble". Sa-ti traduc? Ma si miram ca cineva ( desigur ...din California in Japonia... bla, bla.) care prizeaza mirosurile din W.C.-urile TUTUROR scolilor din S1, sa nu aprecieze gunoaiele Primaritzatzei. Da-mi adresa de email si-ti trimit o poza recenta cu maldarul de la 150 m. de Primaria S1 si care asteapta un cunoscator ca tine in mirosuri ca sa-i dea OK-ul.
          • -1 (1 vot)    
            Zi bai nene ca esti un parvenit (Miercuri, 16 decembrie 2020, 23:03)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Din Baneasa facut cu bani furati de la stat. Zi-o p-asta ca sa stim cu toti de ce nu esti de acord cu Clotilde. Spune ce afaceri a facut tati cu banii din bugetul primariei, tati care are o afacere privata conectata la bugetul public . Ti-au dat taticu, mamica banii furati de la statul roman pe mana? Securistul lui mami care ai muncit o viata pentru acei bani pana la 18 ani. I-auzi unde era luptatorul pentru bursele elevilor.
      • -1 (1 vot)    
        Hai ma la munca (Miercuri, 16 decembrie 2020, 23:05)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Nu mai plange p-aici ca ti-a taiat Clotilde sursele de venit din furaciuni de la bugetul de stat. Pune mana pe o lopata sa inveti ce e aia munca. I-auzi unde era capitalistul. Tu ii faceai pe altii marxisti mah ? Bai dar tupeu de borfas securisto-comunist ai ma.
  • +7 (15 voturi)    
    Putem sa stim si noi (Marţi, 15 decembrie 2020, 22:53)

    oldman_boy [utilizator]

    cat este bursa acum?
    Sunt localitati in tara in care autoritatile locale isi bat joc de oameni oferind burse de 5 sau 10 lei.
    • -2 (12 voturi)    
      si ce treaba au ei? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:31)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui oldman_boy

      ... bursele se platesc din bugetul local. sau ce, acum ești revoltat ca nu primesti bursă in Cucuieții Deal la fel ca in sectorul 1?
      • -2 (4 voturi)    
        Da, e discriminare (Miercuri, 16 decembrie 2020, 13:13)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Copiii aia nu au si ei dreptul pe principiul asta ?
        • +2 (2 voturi)    
          nu.. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:10)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          sa le dea primaria din taxele colectate de la parintii lor.
          • 0 (0 voturi)    
            Termina cu prostiile (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:28)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

            Hai sa facem un referendum in sectorul 1, sa vedem cati dintre cetateni sunt de acord sa se dea burse la 40% din populatia scolara din impozitele platite de ei ? Poti sa te gandesti si tu ca n-are cum sa iasa o majoritate. Ca 60% nu au note de burse. Asa ca primaria sa faca ce vor cetatenii - fara burse.
    • 0 (10 voturi)    
      Da, sigur dar o sa fii socat (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:33)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui oldman_boy

      De pe site-ul primariei rezulta ca 40% din populatia scolara a sectorului primeste burse intre 300 si 600 lei/luna. Primaria aloca 15 mil euro/an pentru aceste burse. https://www.primariasector1.ro/articole/citeste/comunicate-presa/1849/primaria-sectorului-1-va-acorda-peste-22000-de-burse-elevilor-din-invatamantul-preuniversitar
  • +2 (10 voturi)    
    Poate trebuie regandite (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:02)

    ABBV [utilizator]

    sa se renunte partial la cele de merit, sa primeasca doar varfurile. Si sa cresca cele sociale, care la randul lor sa fie legate de prezenta la scoala. Este nevoie de un invatamant puternic .....fara scoala o natiune este .....
    • -1 (13 voturi)    
      așa e bă.. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:33)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      .. avem socialismul în sânge, după atâta comunism. sa nu primească aia care merită, să primească aia care n-au.
      • -1 (7 voturi)    
        No offence (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:28)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        foloseste creierul .....capitalist vorbind fara scoala nu te poti folosi de oameni, deci este absolut necesara pentru societate .....Ne indreptam spre o economie unde joburile vor avea nevoie de multe abilitati .....Egalitate de sanse iti suna cunoscut ? Sau dumneata iti doresti egalitatea rezultatelor ? Asta asa ca tot ai adus vorba despre comunism.
        • +1 (3 voturi)    
          "sa ne deie aia de la guvern" (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:12)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

          ... huoooo, de aia am murit noi la revolutze?
      • 0 (2 voturi)    
        Esti simpatic (Miercuri, 16 decembrie 2020, 16:49)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Sa primeasca de la stat , adica de la altii care platesc impozite ? Pai asa toti suntem capitalisti pe banii statului.
        • 0 (0 voturi)    
          Ioane (Joi, 17 decembrie 2020, 6:47)

          ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          de impozit oricum nu scapi ......vrei sa dai impozitul ala la unu cu 400.000 ron pensie ? Veri sa dai la BOR sa isi cumpere CLSfinte ? Sau vrei sa ridici o generatie competenta ?
          • 0 (0 voturi)    
            Nu booss, de ce crezi ca vreau aia (Joi, 17 decembrie 2020, 8:36)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

            Eu vreau strazi asfaltate, trotuare pe care poti merge, spatii verzi intretinute, iluminat public de calitate pe toate strazile, curatenie , disciplina in parcari peste tot in sector, o politie locala care sa raspunda la orice problema instanta si sa o rezolve rapid, vreau parcuri de proximitate, ca sa nu trebuiasca sa ma sui in masina sa ajung intr-un parc plin ochi, vreau aer curat. Generatia competenta se ridica prin efortul propriu si al parintilor si poate al profesorilor. Dar nu e normal sa subventionezi notele.
            • 0 (0 voturi)    
              Spuneam mai sus ceva... (Joi, 17 decembrie 2020, 9:19)

              ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              Nu nu vreau sa subventionez notele ...vreau sa i subventionez pe aia care nu au de unde. Si sunt multi....Si acolo .....nu pe toti doar pe copii. Trotuarul de care spuneti nu se face singur .....iluminatul la fel ...Chiar si spiritul civic se invata. Acum ca scoala noastra are probleme mari ....e una .....Dar daca din zece copii mai saracuti reusesti sa ridici doi. Tot e ceva ....
              E foarte usor sa spui ca vrei .....fara sa constientizezi care e procesul prin care se ajuge acolo.
              In plus o populatie educata pune probleme hotilor de la noi din politica.
              • 0 (0 voturi)    
                Absolut corect (Joi, 17 decembrie 2020, 11:15)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

                Nu am spus niciun moment ca trebuie eliminate bursele sociale. Ce am sustinut e din contra ca solutia e ca banii care acum sunt dirijati pentru burse pentru cei cu note mari sa fie investiti in sistem de tip after-school in scolile publice unde copiii de care nu se poate ocupa nimeni acasa ( si care sunt majoritari) sa poata sa ia o masa calda si sa faca apoi teme cu profesori calificati. Asta ar ridica nivelul de educatie general fantastic. Daca s-ar aplica o astfel de politica la nivel national ( scoala 8-5 se aplica de zeci de ani in Occident), Romania ar putea produce generatii de calitate in mai putin de 10 ani. Si tinerii nu ar mai pleca la 18 ani in strainatate pentru ca deja ar fi inzestrati cu niste skilluri care le-ar permite sa obtina joburi decente si aici fara sa fie necesara o facultate ( care intre noi fie spus e cvasi-inutila pentru 40% din absolventi care nu vor profesa in domeniu niciodata)
    • 0 (2 voturi)    
      Bursele (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:21)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      sunt legate de prezenta la scoala..... si de nota la purtare
  • +4 (6 voturi)    
    o ce veste minunata (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:58)

    freestyle [utilizator]

    aia de dinainte de "descalecare" aveau bani. descalecatii nu mai au. pana acum se spunea "gunoiul cat casa". de acum se va spune "casa cat gunoiu". evolutia este semnificativa. de la sacii cu voturi la sacii cu gunoaie. deci un vot = un gunoi. dragi locuitori din sectorul 1 va asteapta vremuri minunate. va recomand "hegira".
  • +1 (5 voturi)    
    Am o prietena care primeste (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:10)

    vital [utilizator]

    bursa, si sunt chiar foarte si foarte instariti, si zicea ca ar fi mm de acord ca banii sa fie investiti in scoala sau studii suplimentare, sau excursii pt copiii..
    • +2 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:24)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui vital

      Poate sa refuze bursa.... Insa, bursa este a elevului, nu a parintelui instarit.

      Dincolo de suma in sine este un mod foarte bun de a educa si motiva copilul: ai muncit, ai invat, nu ai absente, primesti bursa - dupa munca si rasplata.... Banii primiti de la parintii instariti nu sunt o incununare a rezultatelor, sunt o "obisnuinta" a familiei
    • +1 (1 vot)    
      burse (Miercuri, 16 decembrie 2020, 17:04)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui vital

      Nu crezi ca, in loc de" zicea ca ar fi mm de acord ca banii sa fie investiti in scoala sau studii suplimentare, sau excursii pt copiii", ei, " foarte si foarte instaritii" , sa doneze lunar, bursa care le prisoseste, unui copil defavorizat?! Si fara sa mai "zica ca..."?
  • 0 (8 voturi)    
    sunt total de acord cu Armand (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:22)

    vital [utilizator]

    bursele tr sa se distribuie echitabil pt TOTI copii care invata bine, oricum se stie ca fo multi copii apartin de sect 1 fictiv!! si atunci cae-i logica?
    • +1 (1 vot)    
      Bursa (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:26)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui vital

      se da de catre primaria de care apartine scoala, nu conteaza unde locuieste copilul.....

      El invata si are rezultatele in acea scoala. La facultate primesti bursa corespunzatoare unitatii de invatamant?!
  • +3 (7 voturi)    
    Incompetenta si circ (Miercuri, 16 decembrie 2020, 13:19)

    lazarus101 [utilizator]

    Oare incep corporatistii sa-si regrete votul dat acestei scandalagioaicr?
    • +2 (4 voturi)    
      nu cred... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:24)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      .. nu-i duce mintea mai departe de bula lor.
  • -2 (2 voturi)    
    o idee proasta (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:52)

    maxi lopez [utilizator]

    Reducerea burselor pentru copii e o idee proasta.

    Sectorul 1 e plin de bani, iar risipa e pe panselute si pe alte prostii - sa lase banii pentru copii in pace.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by