Schimb de replici Nicușor Dan - Clotilde Armand în criza gunoiului din Sectorul 1: Trebuie să onoreze contractul în vigoare cu firma de salubritate / Îl rog să nu mai complice inutil lucrurile

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:30 Actualitate | Administratie Locala


Clotilde Armand
Foto: Facebook.com
Nicușor Dan intervine în criza gunoiului din Sectorul 1 și spune că Primăria condusă de Clotilde Armand trebuie să onoreze contractul care este în vigoare cu firma de salubritate și să se asigure că gunoiul este ridicat de pe străzi. Clotilde Armand îi dă replica primarului general, pe care îl roagă "să nu mai complice inutil lucrurile".

Nicușor Dan: E o responsabilitate pe care Primăria Sectorului 1 o are și eu sper să se achite de ea
  • "În sectorul 1 este un conflict între operatorul de salubritate și Primăria Sectorului 1 pe un contract care este în funcțiune. Cum a fost semnat acel contrat, asta e o chestiune care poate să fie discutată. Însă în acest moment eu consider că un contract care este în vigoare trebuie executat, adică Primăria trebuie să plătească operatorului acel serviciu, astfel încât să se ridice și gunoaiele de pe străzi. Deci, este o responsabilitate pe care Primăria Sectorului 1 o are și eu sper să se achite de ea”, a declarat marți seara, la Digi24, primarul general al Capitalei, Nicușor Dan.
El spune că, din câte știe, există întârzieri la plată și în alte sectoare ale Capitalei, dar recunoaște că "problema mare” cu deșeurile este că trebuie rezolvată cât de repede chestiunea gropilor de gunoi din jurul Bucureștiului. "Asta este ceva ce este atributul primarului general, spre deosebire de contractele locale de servicii, care sunt atributul primarilor de sector”, a afirmat Nicușor Dan.

Clotilde Armand dă replica: Îl rog să nu mai complice inutil lucrurile

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, îi răspunde lui Nicușor Dan printr-un mesaj postat pe Facebook:
  • "Acum, nu știu dacă actualul primar cunoaște la fel de bine contractul firmei de salubrizare cu Primăria Sectorului 1… însă apreciez că ne-a oferit o soluție: să plătim facturile emise nelegal de această companie.
  • Așadar, putem trece peste decizia Curții de Conturi care a decis că tarifele pentru serviciul de salubrizare au crescut ilegal, putem trece peste faptul că nu avem buget votat și alocat pentru aceste facturi și nu putem face rectificarea bugetară din cauza deficitului de 1 miliard de lei, putem trece peste dosarul de la DNA privind creșterea nelegală a tarifelor.
  • Dar putem trece și peste faptul că am început să verificăm facturile emise de firma de salubrizare și am găsit analizând aparatele GPS ale mașinilor că serviciile facturate nu au fost prestate?!
  • Dacă putem face toate acestea atunci îl rog public pe domnul Primar General al Bucureștiului să ne trimită o dispoziție semnată/parafată de dumnealui prin care își asumă achitarea acestor facturi. Toți experții și tot aparatul Primăriei Sectorului 1 o să fie încântați. Vă promit că vom face tot posibilul și ne vom conforma. Până atunci îl rog să nu mai complice inutil lucrurile".
Luni, Poliția Locală a Sectorului 1 a început o campanie de informare și sancționare a celor care aruncă gunoi pe domeniul public. Amenzile sunt cuprinse între 1.000 și 5.000 lei. Verificările în teren vor fi făcute în permanență, 24 de ore din 24, prin echipaje ale Poliției Locale, iar pentru identificarea persoanelor care nu respectă regulile privind depozitarea deșeurilor vor fi folosite inclusiv camerele de supraveghere amplasate pe domeniul public.

În Sectorul 1, Primăria, prin firma de salubrizare, ridică gratuit gunoiul menajer de la persoanele fizice, o dată pe săptămână. De asemenea, o dată sau de două ori pe lună, se ridică gratuit deșeurile voluminoase (mobilă, ambalaje, deșeuri vegetale etc). Cu toate acestea, străzile din Sectorul 1 sunt pline de gunoi aruncat la nimereală.

Reamintim că de la finalul lunii noiembrie, firma Romprest nu mai ridică depozitele necontrolate de deșeuri din Sectorul 1, din cauză că Primăria are facturi neplătite de 94 milioane lei. Clotilde Armand spune că facturile ar fi umflate și din această cauză nu le plătește. În plus, Primăria Sectorului 1 nu are banii necesari să le plătească, potrivit sursei citate, deoarece vechea administrație a lăsat în buget o gaură de 800 milioane lei.

”Locuiești în Sectorul 1 sau ești agent economic cu sediul în această zonă administrativă? Înseamnă că faci parte din comunitatea locală și trebuie să te îngrijești și de spațiul de dincolo de ușa propriei locuințe sau a sediului în care îți desfășori activitatea. Străzile și trotuarele pe care circulăm trebuie să fie la fel de curate ca acasă pentru că ele reprezintă cartea noastră de vizită ca și comunitate.

Din păcate, însă, în ultima perioadă, pe domeniul public al Sectorului 1 au răsărit mormane de gunoaie care nu ne fac cinste și ne pun în pericol și sănătatea, mai ales în actualul context pandemic. Depozitarea deșeurilor pe străzi, trotuare sau spații verzi este strict interzisă și atrage sancționarea contravențională cu amenzi cuprinse între 2.000 de lei și 5.000 de lei”, a transmis Primăria Sectorului 1 într-un comunicat de presă.

În ultimele săptămâni, prestatorul serviciului de salubritate a refuzat să ridice deșeurile de pe domeniul public deoarece nu a mai fost plătit din luna iunie. Facturile restante se ridică la suma de aproape 100 de milioane de lei, a mai transmis Primăria.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23893 vizualizari

  • -46 (74 voturi)    
    Sectorul 1 - Noul Napoli (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:36)

    Emma Heart [utilizator]

    Gunoaie, sobolani, miros ranced. Bravo Clotide !
    • +30 (44 voturi)    
      Nu este vina ei (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:11)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui Emma Heart

      Nu este vina ei.
      Ea nu are voie sa plateasca servicii neefectuate sau facturate la un pret mult mai mare. Nu-i da voie legea.
      Exact acest lucru l-a semnalat Curtea de Conturi, condusa de psd.
      • -8 (20 voturi)    
        Daca nu le onoreaza (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:32)

        MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Firma va da in judecata primaria, va cere insolventa si va pune poprire. Poate chiar asta vrea PSD.

        Un contract valid dpdv legal produce efecte legale.
      • -12 (20 voturi)    
        Nuuu, de vina e Firea. Ba nu, Dragnea, bineinteles (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:53)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Nuuu, de vina e Firea. Ba nu, Dragnea, bineinteles!

        Ficior, NU asta e spiritul legii: cum i se scoala cuiva, cum nu mai respecta contractul si declara
        "Ea nu are voie sa plateasca servicii neefectuate sau facturate la un pret mult mai mare."

        Sper sa locuiesti in Sectorul 1, sa te bucuri de binefacerile conducerii prin feisbuci. Si, sa platesti pentru ele; sa nu-ti inchipui ca prostia si fudulia nu se platesc. In cazul de fata vor fi niste milioane de penalitati...dar hey, e bine: nu le plateste Clotilda din buzunarul ei ci din taxele fraierilor.
        • +1 (7 voturi)    
          gunoi (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:49)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Nu fii asa suparat. Primaritzatza noastra are grija de cartea noastra de vizita, nu cumva sa-o patam:":Străzile și trotuarele pe care circulăm trebuie să fie la fel de curate ca acasă pentru că ele reprezintă cartea noastră de vizită ca și comunitate." On a dit, adica "ne-a zis-o!"
      • 0 (4 voturi)    
        gunoaie (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:45)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Pai, eu ( si legea), ii dam voie sa le factureze pe cele ce le considera corecte, iar cu restul sa intre in litigiu. Asta daca intelege ce inseamna o factura!
    • +27 (41 voturi)    
      Stupid (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:13)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Emma Heart

      Pai cum ma destepaciune, aia jumulesc banii publici de 10 ani si nu e bine cand vine cineva care incearca sa opreasca jaful.
      • -1 (13 voturi)    
        Ca sa fie jaf (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:55)

        MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Trebuie sa existe o hotarare judecatoreasca care declara ca e jaf. In absenta ei, este vorba de un contract valid in timpul perioadei in care produce efecte. Cand primaria opreste platile, firma o va da in judecata. In absenta unei probe cum ca acel contract a fost semnat in conditii ilegale, acel contract fie poate fi revocat (prin acordul partilor) sau fiema va actiona primaria pentru neplata solicitand insolventa sau blocarea conturilor.

        Cand noi doi semnam cum contract si tu te trezesti ca iti e defavorabil, da-ma in judecata! Cat timp nu o faci, faptul ca nu mai respecti contractul nu face decat sa atraga dupa sine penalizarile invocate de acel contract sau de legea civila.
        • +1 (5 voturi)    
          jaf (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:51)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

          Las' ca stim noi mai bine cum se face! Nu urmaresti western-uri cu pac-pac?
        • +1 (3 voturi)    
          Teoria suna bine (Joi, 10 decembrie 2020, 10:16)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

          Ia zi-mi si mie ce se intampla daca Primaria denunta contractul, se judeca cu firma si un judecator decide ca contractul a fost ilegal timp de 10 ani. De unde isi recupereaza Primaria 150 mil de euro , tu crezi ca mai vede vreun ban de la aia? Bai nene , la teorie sunteti toti buni, domne legea e lege. Primaria poate foarte bine sa obtina o suspendare a contractului pe perioada in care se judeca pentru a nu risipi banii pe un contract potential ilegal , bani pe care-i mai recupereaza Tata Mare.
    • +7 (11 voturi)    
      ai sumarizat perfect votantii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:26)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Emma Heart

      Votantii din ultimii zeci de ani, care au adus acest sector in halul asta, hal pe care femeia asta trebuie sa-l faca public acum.
      • +1 (3 voturi)    
        In care hal? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 20:37)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Din punct de vedere al curateniei era impecabil. Nu stii despre ce vorbesti.
        • +1 (1 vot)    
          hal (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:54)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          Acuma, sincer, ai gasit multi p'aici care vorbesc pentru ca stiu? F'o 5-6?Am zis mult?
  • -43 (73 voturi)    
    cand v-am zis (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:41)

    mmmircea [utilizator]

    ca femeia nu are niciun chef sa se apuce de treaba. Asa cum a inceput prima zi de mandat, asa o va tine pana in ultima, din scandal in scandal, vor urma procese nesfarsite in spatele carora se va ascunde si va spune ca n-a putut sa faca nimic ca e lumea rea si rasista.
    • +29 (41 voturi)    
      Primarita s-a apucat de treaba (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:08)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Problemele au aparut tocmai pentru ca Primarita s-a apucat de treaba.
      • -2 (8 voturi)    
        Treaba? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:57)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Care treaba? Aaa, a strans gunoaiele in Amzei! Pai cand se programeaza si pe Luptatorilor?
    • +25 (39 voturi)    
      Prost esti ma (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:12)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      De parca procesele alea se fac pentru ea nu pentru noi. Adica Romprest jumuleste sectorul 1 de 10 ani si Clotilde care incearca sa faca ceva sa nu mai sifoneze aia bani , e de vina ca incearca. Bai nene, Clotilde n-a fost la o emisiune TV de cand s-a terminat campania. Nicusor e non-stop pe TV.
      • -2 (6 voturi)    
        Clotilde. (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:59)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Doamne fereste sa credem ca acea companie ce urmeaza sa inlocuiasca Romprest e pentru ea. Iti divulg un secret: e pentru mine!
        • 0 (2 voturi)    
          Pai n-ai auzit la A3 ca e plina de bani (Joi, 10 decembrie 2020, 10:18)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

          Si banuiesc ca chiar e. Asa ca nu vad de ce ar face asta.
          • 0 (2 voturi)    
            Primaritzatza S1. (Joi, 10 decembrie 2020, 15:23)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            1. Pai ce faci, nenisorule, te uiti la "haznale" si-i mai si crezi?! Nu-i frumos!
            2. Si daca tu banuiesti, e ceva sigur?
            3. Eu am mai auzit de unii care dupa prima mie nu s-ar fi oprit. Si nici cand au facut primul miliard. O fi asta mai speciala?
            Ce zici?
            • -1 (1 vot)    
              Ma acum ce sa zic (Vineri, 11 decembrie 2020, 7:46)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

              Nu poti sa bagi mana in foc pentru nimeni in llumea asta. Sau stii tu la prietenii tai din PSD pe cineva pentru care ai baga mana in foc ca nu se va atinge de niciun ban public ?
              • 0 (2 voturi)    
                primaritzatza (Vineri, 11 decembrie 2020, 9:15)

                atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                Iete ca eu pot!
                • -1 (1 vot)    
                  Vorbesti de ex-primarita ? (Vineri, 11 decembrie 2020, 11:25)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                  Corect, n-a bagat mana pentru ea, i-a facut oameni pe altii, a furat taranoiul de barba-su destul. Respect pentru ea, a fost femeie de comitet, a dat la toate neamurile si prietenii.
                  • 0 (2 voturi)    
                    primaritzatza S1 (Vineri, 11 decembrie 2020, 14:56)

                    atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                    Mai sa fie, cum mi-ai citit tu gandurile!
                    De principiu, nu deschid gura cand nu am dovezi nici pro, nici contra, si n-am nici colectii de lozinci. Asta inseamna sa fii om liber.Imi cer scuze pentru asta.
                    • +1 (1 vot)    
                      Exact asta ai facut (Vineri, 11 decembrie 2020, 20:01)

                      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                      cand ai acuzat actualul primar de sector 1 ca ar avea vreun interes ascuns.
                      • -1 (1 vot)    
                        primaritzatzaS1. (Sâmbătă, 12 decembrie 2020, 9:57)

                        atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                        N-ai nimeritt-o! Dovada, in acest caz, mi-o da o judecata logica simpla: Cand distrugi o activitate ce functioneaza INDEPENDENT FOARTE BINE, pentru a o trece in SUBORDINEA TA DIRECTA, cu efect ( vizibil si mirosibil) imediat PROTECTIA SOBOLANILOR, eu cred ca e mai mult decat prostie.
                        Nu m-am nascut ieri ca sa-i ciugulesc ineptiile di palma, dar e dreptul oricui s-o faca.
                        N-am dovezi pentru 1+1 = 2, dar o sustin ferm cand am ocazia.
    • +21 (31 voturi)    
      Tipic PSD-ist! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:36)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Trebuiau sa sara sa sustina ilegalitati, ca doar de, asta e politica lor de baza. Iar cand cineva vrea sa respecte legea, trebuie denigrat, chiar daca nu exista nici o legatura cu faptele despre care este vorba, vezi rasismul, acuzatia de procese nesfarsite. Ce treaba are rasismul aici, de unde pana unde e rasista? Iar procesele nesfarsite, ce treaba are ea cu asta? nu ea stabileste termenele, nu ea a facut legile care permit unui proces sa se indinda cu anii, de multe ori pana la prescriere. Ai ceva dovezi in acest sens, sau vorbeste gura... Ca probabil minte oricum nu ai dupa cate se vede!
      • 0 (2 voturi)    
        - (Joi, 10 decembrie 2020, 12:36)

        tomlin [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        astept sa-ti raspunda userul liviu_ sau xliviu
    • +9 (15 voturi)    
      Dar tie cum iti suna un contract pe 25 de ani? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:04)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Pe 25 de ani??? De ce nu pe 100? Cu posibilitatea firmei de a baga in facturi tot felul de servicii extra, pe care le cam decid ei, de capul lor?

      Contract care mananca sume uriase din bugetul primariei, de nu mai ramane aproape nimic?

      Ce face Clotilde e necesar. Da, nu e placut, ca si cei de la Romprest au apasat imediat pe pedala santajului, cu gunoiul lasat pe strazi.

      Dar si jaful asta trebuie sa se opreasca cumva.

      A, si sa nu uit: Tudorache la brutarie!
  • -36 (66 voturi)    
    Tefelistii incompetenti (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:44)

    salvatore [utilizator]

    ... incep sa se paruiasca intre ei. Contracte, banuti, influenta, deh, vechi metehne ale celor care conduc. Ciumetii astia sunt noile figuri din politica? hahaha
  • +36 (50 voturi)    
    Clotilede de azi e Nicusor Dan cel din campanie (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:45)

    cetatean2016 [utilizator]

    Ce face Clotilede ar fi trebuit sa faca azi Nicusor Dan , cand a fost votat pentru asa ceva a fost votat de marea majoritatea a alegatorilor lui. de cand a ajuns primar parca nu mai e el e alta persoana care se numeste tot Nicusor Dan.
    a zis ca zboara directorii din primarie nu i-a zburat

    ce face cu modrogan one, floreasca one,constanda ca reclama ca acordul semnat de Firea cu Constana fara stirea CGMB era ilegal etc.
    • -20 (26 voturi)    
      Ar fi bine (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:30)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui cetatean2016

      Sa stai in sectorul 1 si sa te bucuri de gunoaiele de pe strazi, ca Clotilda face lucruri nemaipomenit de bune!
      • +2 (8 voturi)    
        Daca esti necivilizat asa-ti trebuie! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:33)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Cine te pune sa pui gunoaie pe strazi? Pot fi puse frumos in saci de plastic (exista speciali pentru asta ca vad ca nu ai aflat inca) si pusi si stivuiti frumos langa containere daca nu mai incap inauntru pentru ca nu s-au ridicat. Dar faci asa? Evident nu, dar stii sa ai pretentii si sa nu se respecte legea! Ca in multe fotografii am vazut gunoaie in toate locurile, nu numai langa ghenele de gunoi. Alea nu s-au teleportat acolo, tot voi le-ati pus!
        • -1 (7 voturi)    
          Nu intelegi si pace (Miercuri, 9 decembrie 2020, 20:43)

          Arminius [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Pana de curand curatenia in sectorul 1 era impecabila. Acum sunt mormane de gunoi pe strazi. Ce tot vii cu teorii de crasma satului, cu povesti de adormit copii? Aceiasi locuitori de acum doua luni sunt si acum. Singura diferenta este incapabila de Clothilda. Stau in sectorul 1 si nu-mi vine sa cred ochilor sa vad ca oamenii trebuie sa ocoleasca gunoiele cand merg pe strada. Daca cineva fura sa plateasca, dar de ce sa ne imbolnavim noi?
          • +5 (5 voturi)    
            gunoaie (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:10)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

            Raspuns: pentru ca trebuie, iute,iute, infiintata compania de strans gunoaie din subordine ei, asa cum" tomnai "( apud N.C.) ne spuse aceasta primaritzatza.
          • -1 (1 vot)    
            Asa cum am spus, daca nu esti civilizat, suporta! (Joi, 10 decembrie 2020, 16:28)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

            Daca erau asa de usor de ridicat, de putine gunoaie, de ce au ridicat preturile? Nu tot pentru ca vazand ca se ridica, ati inceput sa puneti din ce in ce mai multe? Daca ati fi pus din ce in ce mai putine, ar fi trebuit sa scada preturile. Asa ca cine e vinovatul? Gunoaiele alea nu apar din senin!
        • -3 (5 voturi)    
          Aberezi (Miercuri, 9 decembrie 2020, 20:54)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Si nu stii pe ce lume te afli, la fel ca toti useristii batjocoritori si superficiali.

          Nu exista niciun container in care sa arunci gunoiul la care te referi!
          • 0 (0 voturi)    
            Nu zau? (Joi, 10 decembrie 2020, 16:40)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            Nu exista containere la blocuri, la case? Ca gunoaiele pe care le-am vazut in poze pe strada, pe trotuare, nu erau simple hartii de la o tartina sau inghetata, erau si saci, cutii mari de carton, etc.
        • +3 (3 voturi)    
          Gunoaie (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:07)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Nu noi toti le-am pus acolo! Doar aia de la "ciuma rosie" care vor s-o compromita pe Chlothildhe.
          • -1 (1 vot)    
            Bineinteles ca nu toti. Dar destui! (Joi, 10 decembrie 2020, 16:22)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Si nici nu as zica ca au fost puse special ca sa o compromita. Gunoaiele lasate pe munti, plaje, nu sunt puse sa compromita pe cineva.
            • +1 (1 vot)    
              gunoaie (Joi, 10 decembrie 2020, 19:50)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Dar nu toti avem munti si plaje in S1. Probabil ca, dupa ce nu mai ai loc in pubele, incerci cu sacii. Altii, mai saraci, direct pe trotuar. Mai sunt si oameni rai, dar de f'o 10 ani n-am remarcat fenomenul. Sa fi fost faptul c-or fi devenit ei rai peste noapte? Sau se derula contractul fara sa stiu ( dar parca asa ar trebui)? Da' nici n-aveam subiect pe HN.
              • -1 (1 vot)    
                Daca nu ai inteles remarca e grav (Joi, 10 decembrie 2020, 20:48)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

                Evident ca stiu ca nu sunt nici munti nici plaje gen litoral in S1. Ma refeream la imagini prezentate cu ce au lasat turistii la plecarea din locurile de recreere. Apoi, da, e foarte bine cu sacii, dar pusi langa pubele! Nu unde se nimereste si mai ales nu pe strada sau trotuare. Ce legatura are saracia cu plasarea gunoaielor pe trotuar in log de langa pubele?? Poate doar saracia mentala! Despre ultima parte am spus deja mai jos...
                • +1 (1 vot)    
                  gunoaie (Vineri, 11 decembrie 2020, 9:28)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  1. E si greu! 2
                  .Aha, gunoaiele pe plaje/ munti erau ca sa pricepem noi cum devine cazul! multam de ajutor. Nu mai ai si de prin oceane?
                  3. Adica, cei ce pun gunoaiele in saci,sa-nteleg ca le duc departe de pubele, ca sa se plimbe cu ei? Poate ca asa ajung si pe munti?
                  4. Eu sper in continuare ca aia ce stiau sa care sacii cu voturi, or sti sa-i care si pe cei cu gunoaiele cu care ne-au procopsit.
    • -1 (1 vot)    
      - (Joi, 10 decembrie 2020, 12:41)

      tomlin [utilizator] i-a raspuns lui cetatean2016

      Nicusor de azi este cel din totdeauna: Onanicusor, de unde si OSR.
      Minerii din Rosia Montana il asteapta pe acolo !
  • +36 (62 voturi)    
    De bun simț (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:48)

    gebica [utilizator]

    E atitudinea Clotildei. Sper să aibă susținere și acoperire. Dacă Nicușor începe deja cu compromisurile, nu văd mari șanse pentru reformarea administrației Bucureștiului. Cloaca nu poate fi stîrpită decît destructurîndu-i baza, nu cu binișorul.
    • -8 (26 voturi)    
      Intern/extern (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:15)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui gebica

      Clotilde Armand ar trebui să înțeleagă cel mai bine situația, dar am impresia că se preface că nu înțelege.

      Primăria Sectorului 1 a încheiat un contract. Ea, ca instituție. Nu Tudorache, nu Armand, nu vreun funcționăraș. Deci Primăria Sectorului 1. Indiferent de schimbarea administrației, contractele în vigoare trebuie să se deruleze așa cum au fost semnate; pentru că Primăria Sectorului 1 e o singură chestie, nu e „administrația Tudorache” sau „administrația Armand”.

      Clotilde Armand ar trebui să știe. De altfel, a lucrat la o firmă care a încasat bani mulți de la stat pentru monitorizarea lucrărilor la Autostrada Transilvania. Lucrări care nu s-au derulat deloc. A fost normal să fie plătită firma? Da: contractul s-a semnat, firma a alocat resurse pentru asta (resurse pe care nu le putea folosi la alte licitații). Nu a fost vina firmei că contractul pe care trebuia să-l monitorizeze nu s-a mai derulat.

      Se poate renunța la contract cu acordul părților, sau în instanță (care decide și în ce condiții se încheie - cine ce mai plătește cui). Asta poate face Armand: ca acțiune _politică_ poate denunța contractul (în condițiile în care îl poate denunța unilateral) sau ataca în instanță.

      Curtea de Conturi este o instituție internă de control al acțiunilor instituțiilor statului, deci vizează doar buna administrare a statului, nu intervine în relațiile cu entități private. DNA poate ancheta, dar în lipsa vreunei condamnări definitive (care poate veni foarte târziu), anchetele DNA nu pot fi folosite ca argument pentru a denunța un contract.
      • +3 (7 voturi)    
        In unele privinte ai dreptate (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:42)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Da, exista un contract. Dar daca el este incalcat de una din parti, poate fi reziliat, eventual si cu daune, de cealalta parte. Evident, in urma unui proces sau hotarari judecatoresti. NUMAI CA, acest contract poate fi si suspendat pana la obtinerea probelor. Ori ea exact asta a facut. Nu poti sa spui ca de ex. faci contractul pentru 5000 lei si firma vine si te taxeaza dintr-o data 5 milioane, iar tu trebuie sa platesti pana la terminarea procesului. Nu ar fi absurd?
        • +5 (9 voturi)    
          Ai perfecta dreptate (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:59)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Insa pe perioada suspendarii, suspendarea este de ambele parti. Asadar primaria nu plateste si sectorul se umple de gunoi. A suspenda contractul unilateral si a-i cere partii celeilalte sa il respecte este discriminatoriu.

          Si acum vine si problema cetateanului: ce vina are el? El PLATESTE salubrizarea si NU O ARE! Acest lucru este evident ilegal: nu poti forta un om sa plateasca un serviciu pe care apoi i-l interzici fara despagubire.

          Cum se rezolva? Pe perioada suspendarii contractului se face altul cu alta firma, temporar, pana la clarificarea situatiei. Si te intreb acum: prin faptul ca solutia de rezerva nu exista, este vina competentei cui? Tot a fostilor angajati ai primariei?!??!? Asadar prin faptul ca nu pot rezolva o problema urgenta isi arata perfect competenta actuala echipa. Oricine ar face parte din ea, de la orice partid.
          • 0 (0 voturi)    
            Un punct de vedere valid! (Joi, 10 decembrie 2020, 11:09)

            Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

            Da, trebuia acum sa se poata trece pe "solutia de avarie", chiar daca este temporara si costisitoare.
            Da, vina ca NU EXISTA aceasta solutie de back-up nu este a fostilor angajati, ci a actualie echipe!
            Dealtfel, Clotilde (pe care am votat-o!) trebuia sa se documenteze si sa anunte public INAINTE de alegeris situatia ilegala si potential dezastruoasa a contractului de Salubritate ...
        • +3 (5 voturi)    
          contract (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:25)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Sincer, ai semnat- sau macar citit -un contract?
          - un contract poate fi suspendat NUMAI cu acordul partilor
          - in cazul ( aberant) prezentat de tine, poti sa achiti DOAR cei 5.000 de lei, atentionand asupra erorii; si, astepti sa fii dat in judecata. Iar daca, nemultumit, el intrerupe contractul, il dai TU pe el in judecata.
          • +2 (2 voturi)    
            - (Joi, 10 decembrie 2020, 12:49)

            tomlin [utilizator] i-a raspuns lui atc

            mai exista si clauza de forta majora, iar Clocotilda este intruchiparea ei (catastrofa).
          • 0 (2 voturi)    
            Ha! Ha! (Joi, 10 decembrie 2020, 16:17)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Nu numai ca am citit, dar am si semnat si lucrat in baza unor contracte. Peste tot am prevazut clauza ca daca una din parti nu-si respecta obligatiile contractuale (aici incluzand plata) contractul se reziliaza automat, urmand actiunile legale de rigoare, daca e cazul. Daca insa administratia precedenta nu a prevazut asta, nu mai e vina actualului primar, si atunci urmeaza caile legale, cea ce si face.
            P.S. @tomlin: Da, pe vremuri mai era si o clauza "forta majora apara de raspundere ambele parti". Ca unii nici macar nu au bunul simt sa vorbeasca civilizat, asta nu mai e din pacate prevazut in contracte...
            • +1 (1 vot)    
              - (Joi, 10 decembrie 2020, 17:13)

              tomlin [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              bine ca ne-ai spus ca ai citit, ai semnat si ai lucrat ... n-as fi crezut ... forta majora apara partea care o invoca, deci doar una, nu ambele !
              • -1 (1 vot)    
                Aici recunsc ca nu am fost clar (Joi, 10 decembrie 2020, 18:41)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui tomlin

                Cand am spus ca apara ambele parti, m-am referit la faptul ca ambele parti o pot invoca daca e cazul. Dar asta nu inseamna ca, foarte rar e drept, dar nu imposibl, se poate aplica ambelor parti.
            • +1 (1 vot)    
              contract (Joi, 10 decembrie 2020, 20:06)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              1. Multumesc de raspuns. E bine ca vorbim niste oameni care cunosc subiectul.
              2. Acel "Daca insa administratia precedenta nu a prevazut asta...", ne obliga sa ne oprim cu comentariile despre contract aici, pentru ca nici unul nu stim ce-a facu ea.
              3. Fiind un contract de furnizare de servicii catre cetateni: salubritate/ gaze/electricitate/apa/, CARE TREBUIE SA FUNCTIONEZE CONTINUU, probabil ca, atunci cand te gandesti sa-l reziliezi de pe azi pe maine, te gandesti ce pui in loc: ai deja o alta companie, cari tu gunoiul cu actorii, dai din gura pe facebook, etc.
              4. Totusi, nu te-ai plictisit de lozinca cu "greaua mostenire" ? Ca noi, cu ea, am avut strazi curate pana acum in S1!
              • -1 (1 vot)    
                1. Cu placere (Joi, 10 decembrie 2020, 20:39)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

                2. Tocmai pentru ca nu am suficiente date am prezentat si cealalta varianta.
                3. De gandit e una, de actionat mai greu. O alta firma de asa anvergura (care sa asigure tot sectorul) nu se gaseste peste noapte. Iar daca majorarile de pret sunt importante, nu o sa le platesc pana gasesc pe altcineva. Tu asa ai face daca ar fi vorba de banii tai? Pe de alta parte, de unde stii ca nu cauta si alte solutii, alte firme?
                4. Iarasi de acord. Dar nici nu pot plati sume marite nejustificat doar ca sa beneficiez in continuare de niste servicii , sau sa nu beneficiez. Din nou, de unde stii ca nu cauta si alte solutii?
                • +1 (1 vot)    
                  gunoi (Joi, 10 decembrie 2020, 21:05)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  De acord ca e greu de citit atatea comentarii, dar am sa repet, pe scurt, ceea ce am mai spus si altora. Solutia valabila/practica, nu numai aici, ci in j'de mii de situatii de acest gen ( ca nici situatia nu s-a nascut cu C.A., din spuma marii) este: platesti la nivelul tau de intelegere a contractului, ceri clarificarea cifrelor"plus", soliciti rezolvare amiabila, te adresezi justitiei. Pe rand, functie de rezultate. NU BLOCHEZI UN CONTRACT DE UTILITATE PUBLICA pentru ca ai tu perceptii, ce pot fi / sau nu , adevarate.
                  Solutia cu alta firma tine de anii copilariei: daca ai o singura papusa, n-o arunci inainte sa primesti alta, ce atata filosofie!
                  Nu mai ma omora cu grija fata de "banii mei"( alta lozinca). Fii convins ca sunt capabil sa am, dovada: desi am aflat de la atatia" specialisti" de "jaful" de la Primaria S1, doresc in continuare ca, din acesti bani, ai mei,"furati" sa se faca urgent curatenie. Eu ma opresc aici cu explicatiile. Daca m-ai inteles, bine. Daca nu, nu.
                  • -1 (1 vot)    
                    Da, matematica poate fi grea... (Joi, 10 decembrie 2020, 23:23)

                    LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

                    Sa luam un exemplu: Am facut contractul pentru 500 lei. Timp de 10 luni tu ai marit pretul si ti-am platit cate 5000 lei/luna, deci 50000 lei. Eu vin si vad asta, asa ca nu-ti mai platesc nimic, pentru ca oricum, conform contractului, ti-am platit deja 45000 lei in plus pentru cele 10 luni pentru care ar fi trebuit sa-ti platesc 10 x 500 = 5000 lei. Clar??? Deci tot eu sunt in avans cu platile!
                    • +1 (1 vot)    
                      de acord, (Vineri, 11 decembrie 2020, 9:59)

                      atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                      ...numai ca problema nu-i de matematica, ci de respectarea legii. Mai incerc o data si cu tine si sa luam chiar exemplul tau ( vezi ce generos sunt?):
                      - dupa ce mai verifici o data contractul si esti convins ca nu spui prostii( cum face acum Primaritzatza), ii ceri oficial celuilalt sa reanalizeze facturile PRETINS de TINE a fi frauduloase.
                      - nu merge, incerci sa rezolvi pe cale amiabila.
                      - nu merge, te adresezi justitiei.
                      In acest timp,ca sa nu-ntrerupi contractul si sa umpli strazile de gunoaie, tu continui sa platesti suma pe care o consideri tu corecta( recte 500 ron) si te poti astepta sa te cheme EI in judecata pentru plata diferentei.
                      NU HOTARASTI TU CA AI DREPTATE SI NU TI-O FACI SINGUR, ca nu esti in codru si tu nu esti Haiducul lu'enspe cai!
                      Pentru mai multe detalii, incearca cu cartea. Eu mi-am termint scolarizarea gratuita.
                      • -1 (1 vot)    
                        Aha, acum te-ai dat pe brazda... (Vineri, 11 decembrie 2020, 15:30)

                        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui atc

                        Asa cum pui problema ACUM ai perfecta dreptate. Numai ca de unde stii ca nu a procedat asa? A
                        • +1 (1 vot)    
                          gunoaie (Vineri, 11 decembrie 2020, 18:15)

                          atc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                          1. Mi-a spus mie o pasarica!
                          2.Scuze ca am uitat sa-ti spun ca sunt gunoaie pe strazi in S1 pentru ca Primaritzatza NU plateste facturile.
      • +3 (5 voturi)    
        contract (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:18)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Sincer, nu crezi ca ai prea multa scoala pentru ce citesti pe-aici? Baga si tu niste lozinci cu "ciuma rosie", inca e la moda si-n sezonul de toamna - iarna. Pana o da frigu'!
        • -1 (1 vot)    
          - (Joi, 10 decembrie 2020, 14:27)

          tomlin [utilizator] i-a raspuns lui atc

          daca aqualung vine de aici (Jethro Tull), atunci e pacat sa fie injurat de toti derbedeii inculti gazduiti aici de unul cu casca pe "capul gol, ca balerinele", si cu nume de autostrada.
    • 0 (2 voturi)    
      primaritzatza (Vineri, 11 decembrie 2020, 15:00)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui gebica

      Adica, te indoiesti de faptul ca are acoperire? Cu acoperisul sta mai rau, ca i-au cazut tiglele de pe el.
  • +18 (44 voturi)    
    Bai, da' repede s-a transformat Nicusor (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:49)

    t_beriu [utilizator]

    Nici nu s-a uscat cerneala pe buletinele de vot, nici nu au fost numiti viceprimarii, si uite-l cum da cu copita-n S1.
    BTW, mi s-a parut ca Nicusor e de un populism gretos cu marirea subventiilor pentru transport, incalzire si pomeni. De parca oricum tarifele in Bucuresti nu sunt mult mai mici ca media tarii, mai trebuie bagati si mai multi bani in SUBVENTII! De INVESTITII ati auzit? Si ne vom mira ca la sfarsitul anului nu vor apela IAR la guvern sa echilibreze bugetul local, din banii NOSTRI.
    • +15 (25 voturi)    
      Foarte repede (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:18)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Omul a luat-o rau de tot pe aratura. Auzi la el, e preocupat de sectorul 1 si ce face Clotilde cand oamenii n-au caldura si apa calda in tot Bucurestiul.
      • +5 (11 voturi)    
        Cam asa, omul are niste probleme uriase pe cap (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:14)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Dar il roade grija de ce face Clotilde in relatia cu sugativa Romprest.
    • -8 (16 voturi)    
      subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:33)

      adrianlkt [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Nu cred ca locuiesti in Bucuresti daca tu crezi ca subventiile la incalzire si transport sunt pomeni. Despre cele la incalzire, Nicusor Dan a spus din campanie ca vor fi mentinute pentru ca nu este normal ca locuitorii Capitalei sa suporte pierderile inregistrate de furnizorul agentului termic. Iar fara subventiile la transport, STB-ul ar deveni falimentar si ar face traficul din Bucuresti si mai de rahat decat este in prezent .
      Despre ce alte pomeni vorbesti, chiar nu stiu.
      • +4 (12 voturi)    
        Saraci (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:39)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui adrianlkt

        Dar saraci mai sunteti voi in Bucuresti. La Cluj CTP-ul a ajuns sa se autosustina. Mentenanta, salariile si (din ce inteleg) cofinantarea pt bani europeni de autobuze/troleibuze/tramvaie noi vin din veniturile proprii, nu de la primarie. E drept ca o calatorie costa 2.5 lei, nu 1.3 lei precum in Bucuresti. Dar chiar asa de amarasteni sunteti voi in Bucuresti? Nu va permiteti 2.5 lei pt un drum cu autobuzul?
        • +3 (7 voturi)    
          Multi sunt saraci (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:55)

          adrianlkt [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

          1. Nu am mentionat nimic de saracie, este vorba de echitate. Cata vreme bucurestenii sunt obligati sa stea racordati la sistemul de incalzire centralizata, nu mi se pare normal sa platesc eu pentru pierderile din sistem.
          2. Sunt de acord cu cresterea pretului la biletelor din mijloacele de transport in comun.
          3. Unii bucuresteni sunt amarasteni
          4. Imi place ca toti clujenii vin sa comenteze la chestiunile interne ale Bucurestiului. Aveti un complex de inferioritate ceva? Nu iti convine politica publica din Bucuresti, fa-ti domiciliu flotant aici si vino si voteaza la urmatoarele alegeri cu cine promite sa mareasca biletul de la STB. Pana atunci spor la construit metroul ala!
      • +3 (7 voturi)    
        subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:27)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui adrianlkt

        Nu locuiesc in Bucuresti, locuiesc intr-un oras unde gigacaloria e cu 50% peste cea din Bucuresti, unde biletul de transport e aporape dublu (cu linii la jumatate).
        Si DA, sunt pomeni, cat timp nu-s corelate cu veniturile oamenilor. Cand se dau la gramada, se cheama pomeni.
        Cat despre pierderile de pe retea, depinde de perspectiva. Ori bagi banii in subventii (in loc sa repari reteaua) ori modernizezi si schimbi magistralele, reducand pierderile (dar folosesti banii de subventii pentru asta). Ultima abordare mai are un avantaj: Aveti caldura permanent, nu din cand in cand.
        • +3 (7 voturi)    
          da, da, subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 19:00)

          adrianlkt [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          Daca nu locuiesti in Bucuresti, nu inteleg care e problema ta? Sunt fondurile obtinute din impozitele bucurestenilor, iar primarul a fost ales de bucuresteni ca sa le gestioneze conform dorintei lor. Esti suparat ca nu beneficiezi si tu de aceste pomeni? Hai in Bucuresti!
          Totodata primarul actual a spus clar, in nenumarate randuri ca in iarna aceasta se vor oferi subventii pentru ca nu se pot face investitii in modernizarea infrastructurii, urmand ca in anii urmatori banii sa mearga catre modernizarea retelei si diminuarea subventiilor.
          • -1 (3 voturi)    
            nu, nu subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 20:53)

            t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui adrianlkt

            Primarii Bucurestiului nu au reusit NICIODATA sa se incadreze in buget. Cu subventii gigantice, cu pomeni si tichete, au depasit INTOTDEAUNA plapuma disponibila. In plus, subventiile erau doar cu numele. Nu se plateau. De-a lungul timpului datoriile au fost intotdeauna lasate sa se acumuleze, pentru ca la un moment dat se stergeau datoriile din pixul guvernului (paguba era suportata de producatorul de energie electrica, adica de Romania, de NOI, nu de bucuresteni doar). Ai idee cate miliarde paguba au fost trecute la pierderi? Doar ca sa ramana bani primarului de POMENI!
            Gata, ar trebui sa oprim cercul vicios. Primaria sa-si plateasca datoriile, sa faca investitii ca sa nu trebuiasca sa subventioneze apa calda scursa in pamant din tevile-strecuratoare. Ce zici?
            • +5 (5 voturi)    
              subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:44)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

              Alo, tu traiesti la campie, de-o tot bati? Incearca sa te concentrezi la ce-ti spun:
              25% din PIB e produs de zona Buc.-Ilfov, si e produs de doar 12% din locuitorii tarii, care ii si primeste inapoi. Restul, contribuie la sustinerea unor zone mai defavorizate ale tarii.
      • +2 (2 voturi)    
        subventii (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:33)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui adrianlkt

        Poate n-ai inteles, a fost o gluma Sigur el stie ca zona Bucuresti - Ilfov produce 25% din bugetul tarii, iar repartizarea este pentru 12% din cetatenii acesteia, cat are zona.
    • +8 (14 voturi)    
      stai asa.... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:55)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      .. "promisiunea" aia salariu mediu la 1400 euro ai uitat-o?
    • 0 (0 voturi)    
      Strict necsar (Joi, 10 decembrie 2020, 11:12)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      "populismul gretzos" de care zici este un rau strict necesar in Romania.
      Orice primar care ar zice ca REDUCE subventiile la caldura, alte utilitati, transport public, ar fi maturat in nanosecunda urmatoare de valul urias de nemultumire populara!
  • +22 (42 voturi)    
    Asa da ! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:52)

    mihai53 [utilizator]

    Apreciez maniera serioasa in care d-na primar abordeaza problema . Corectitudinea contractului , tarifele umflate , facturi pentru servicii neprestate . Se pare ca a tulburat aranjamentele precedente . Daca ramanea Firea si gasca , nu s-ar fi mers la santaj . Probabil ca in viitor si prestatorul se va obisnui ca trebuie sa lucreze corect . Si pe viitor , si locatarii sect 1 sa-si plateasca ridicarea gunoiului sau si ei sunt SPECIALI ?
    • -8 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:15)

      [anonim] i-a raspuns lui mihai53

    • -2 (14 voturi)    
      Se poate mai bine (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:17)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      Poate le tulbură puțin mai eficient. Abia așteaptă țeparii să denunțe Armand contractele în curs, ca să poată da primăria în judecată, și să încaseze, fără să muncească, despăgubiri mai mari decât ar fi contractele. Problema trebuie abordată mai inteligent decât atât, nu cu istericale că „nu mai plătim nimic”.
      • 0 (2 voturi)    
        tulburare (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:51)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        De aia am ales o primaritzatza, ca sa "rezolve"cu istericale. Astept sa se faca programari la PS1 pentru a veni , sper ca cu o trupa de actori seriosi, sa stranga gunoaiele si din zonele mai laturalnice. Piata Amzei a fost un inceput pe care l-am aplaudat cu toti.
    • -2 (8 voturi)    
      Sa decida instanta (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:22)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      Apreciezi o prostie. Cea mai curata zona din tara era sectorul 1. Asta pana sa vina Clothilda. Ii pute hotia, dar gunoiele din strada nu. Ridicarea gunoiul este platita din banii sectorului 1, adica ai cetatenilor, ca doar nu trimitea Guvernul bani pentru asta. Este foarte bine asa, Primaria fiind implicata si responsabila. Daca se emit facturi fara acoperire te uiti la clauzele contractului, poti sa opresti platile sau apelezi la justitie si astepti decizia instantei. Dar ridici gunoiul.
    • 0 (2 voturi)    
      Minciuni (Miercuri, 9 decembrie 2020, 19:28)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      Mai spui pe banda rulanta, ipocrizie maxima!
  • +10 (36 voturi)    
    Hopa... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 15:55)

    TheFreeOne [utilizator]

    Eterna problema de cuplu: "cine duce gunoiul" :)
    • +4 (6 voturi)    
      Buna rau de tot! :)) (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:31)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Doare de buna ce este! :)))
    • +3 (5 voturi)    
      :))) (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:51)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      :D
    • +2 (10 voturi)    
      Nicushor e condamnat... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:56)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      ... traim vremuri tulburi, barbatul e gaina.
      Asa ca Nicushoare, ia-ti nadragii, sosonii si iesi afara si du gunoiu ca s-au adunat sacii.
  • -2 (18 voturi)    
    Votati-ma... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:29)

    Mihail. [utilizator]

    ...dar sa stiti ca nu voi putea face nimic, din cauza grelei mosteniri.

    Asa trebuia sa spuna in campania electorala.
  • -5 (27 voturi)    
    Asta înseamnă USR (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:33)

    Lovercraft [utilizator]

    circ maxim, fapte zero barat
    • +1 (3 voturi)    
      si noua nici nu ne place... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:07)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ... circul. nuuuu...deloc.
    • +4 (6 voturi)    
      E prea mult "gunoi" lasat in urma (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:58)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      De Firea si colegii ei de partid.
    • +5 (7 voturi)    
      Aloo, sunt banii tai acolo (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:26)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Contract cadru semnat pe 25 de ani, in bataie de joc. Pret anual initial cam de 70 de milioane anual, se apropie acum de 200 de milioane de lei anual.

      Bine, daca esti Tudorache, nu faci nimic, mergi mai departe cu contractele si semnezi toate facturile cu extra-servicii de la Romprest. Ca iti iese si tie de un diamant, doua din asta...
  • +14 (20 voturi)    
    Domnule Nicusor... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 16:43)

    Olyx [utilizator]

    Primar General, ai face bine sa iti canalizezi ENERGIILE (SINERGIILE !) in rezolvarea problemelor din curtea matale, adica sa dai caldura la cei care nu avem si stam in apartamente precum stateam pe vremea lui Ceausescu, cu o haina in plus pe noi...! O sa iti acordam o perioda de gratie ca sa indrepti PROSTIILE/HOTIILE facute de predecesorii matale dar nu te astepta ca perioada asta sa fie de lunga durata...Rabdarea romanului are si ea o limita !!!...
    • -1 (3 voturi)    
      perioada de gratie? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:59)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      Crezi ca o sa tina mai mult de un mandat perioada asta?
  • -1 (7 voturi)    
    Concluzie (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:12)

    lucky luck [utilizator]

    Clotilda pare sa aiba postaci, Nicusor ba.
    Hai sa traiti!
  • +2 (10 voturi)    
    Nicusor are dreptate (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:14)

    independentu [utilizator]

    Ce invoca Chlotilde are valoare juridica zero, e un proces care e in desfasurare, cu privire la semnarea unui act aditional la contractul Romprest din 2012, unde si-a dat si Curtea de Conturi cu parerea in 2016, prin care s-a modificat modul de indexare a tarifelor. Procesul e in curs, iar Primaria trebuie sa-si respecte contractul. Romprest a si raspuns, ca nu numai ca nu a facturat in plus, ci in minus, fiindca podurile si pasarelele nu figureaza in contract, dar ei le curata.
  • +5 (9 voturi)    
    Bravo Clotilde! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:21)

    subcultura [utilizator]

    Vedeti ce caracatita e in spatele Romprest si veti intelege de unde toata tarasenia. Numai securisti tablagii si faimosul Pacuraru ("respectati ba infractorii")

    Contractul ala pe 25 de ani facut de Chiliman pute de la o posta a coruptie si jaf, profitul combinatorilor e de ordinul zecilor de milioane de euro in 25 de ani. Multi bani, multi ar fi in stare de multe pentru banii aia.

    Nicusor Dan probabil a primit o indicatie de la prietenii lui de la penele sa sustina romprest ca sa nu le sara Realitatea in cap sau cine stie ce alti combinatori.

    Apropo de Nicusor, cu mareata lui sustinere fatisa pentru PNL la parlamentare a reusit doar sa convinga niste alegatori ai USR si PNL sa stea acasa.
    • -1 (3 voturi)    
      spatele Romprest (Miercuri, 9 decembrie 2020, 23:02)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Acu', daca ea nu i-o cunoaste pe securisti, atunci cine? Mama Omida?
  • +5 (9 voturi)    
    Hm (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:40)

    RaduMischie [utilizator]

    Eu unul, daca as gandi cu inima, as fi alaturi de Clotilde. As tine un pariu ca sunt o gramada de nereguli cu contractul si cu facturile alea. Si, tot cu inima, as zice ca astea trebuie stopate rapid.
    Dar, sa nu uitam ca suntem in Romania. Si vedem ce se intampla. Romprest nu ridica gunoiul si lumea o injura pe Clotilde.
    Iar Clotilde nu are sanse sa iasa usor din aceasta problema. Daca vrea sa dea Romprest in judecata o sa dureze ani si nici nu e sigur ca ar castiga ceva. Daca vrea sa isi faca o companie de salubritate la fel, dureaza.
    Asa ca ce ii spune Nicusor e corect, pragmatic vorbind. Plateste ca sa scapi rapid de problema si sa se ridice gunoiul, iar apoi iti pregatesti atacul in liniste. Altfel, ramai cu gunoiul neridicat si te injura lumea. Oi vrea tu sa faci dreptate, dar daca oamenilor le pute langa casa, o sa le puta si dreptatea ta.
  • +1 (7 voturi)    
    Pesedistul de Nicusor (Miercuri, 9 decembrie 2020, 17:51)

    maiorulmura [utilizator]

    Ar trebui sa o sustina pe Clotilde cand se ia la harta cu mafia gunoiului, nu sa-i puna bete in roate. El sa-si vada de ce a promis ca face din prima zi de mandat, sa dea apa calda.
    • 0 (2 voturi)    
      N.D. nu e psdist (Miercuri, 9 decembrie 2020, 19:01)

      Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      N.D. este PNL-ist sadea vezi pozele si afisarile din ultimele zile.
      Dar daca asta e pararea ta indirect confirmi PNL=PSD.
  • -2 (8 voturi)    
    Clothilda, ia gunoiul! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:10)

    Arminius [utilizator]

    Oricum ar fi, cat gunoiul este pe strazi Primarul e de vina. In sectorul 1 exista o zi pe saptamana, de peste zece ani, in care se scoate gunoiul ce nu se poate baga in tomberon, gunoi ce se ridica in aceiasi zi. Asa ca nu se poate imputa cetatenilor ca arunca gunoiul in strada. Macar de-am plati pentru ca am votat gresit, dar mi-aduc aminte de USR-istii din sectia de votare din noaptea ca hotii. Nu face nimeni nimic?
  • -1 (3 voturi)    
    one more thing (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:19)

    EXEs [utilizator]

    Nu stiu de ce este asa de greu sa-i dea un telefon sau un email. De ce trebuie sa fim folositi noi pe post de specatori pentru mizeriile voastre interne. Si astia cica sunt inca in acelasi partid. Daca nu va place de Nicusor, dati-l afara si cu asta basta, sa vedem care mai pluteste si care se scufunda in urmatorul quadrennial. Your choice dummies!
    • +2 (4 voturi)    
      you need to catch up with the last 4 years (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:44)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Nicky is playing for the other team now
  • +3 (5 voturi)    
    contractul? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:35)

    Watcherss [utilizator]

    nu iau apararea nimanui, dar contractul ce spune?
    • 0 (6 voturi)    
      Spune ca poti fi furat (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:49)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      si nu poti face nimic, ca asa e contractul. Iti place cum e facut ? Mie nu. Asa ca-i multumim lui chiliman ca nu l-a facut pe 100 de ani si lui tudorache ca nu a mai pus de la el ceva in plus, pentru niscaiva diamante.
      • +2 (2 voturi)    
        atunci (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:03)

        Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        da-i in judecata, castiga procesul si reziliaza contractul. dar pana atunci ce faci? nu zic ca clotilde nu are dreptate, dar nu asa rezolva problema.
      • +1 (3 voturi)    
        contractul (Miercuri, 9 decembrie 2020, 23:15)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        Care contract, nenisorule? C-al meu, ca cetatean, e cu primarul: odata le 4 ani semnez cu primarul preferat, prin vot, un contract: eu ii dau din impozit, iar el face ce-a promis ( ma rog, ceva pe-acolo). A promis, inainte de vot, Primaritzatza asta ca ea va fi ferma cu Romprestul iar noi ne vom umple de gunoaie?
  • -2 (6 voturi)    
    hei nicule, banii publici iti fura mintile (Miercuri, 9 decembrie 2020, 18:46)

    Coco Whistle [utilizator]

    daca asa faci tu cu facturile atunci mare greseala au facut bucurestenii. clotidle bravo, nu e de jucat cu banii publici, cine vinde penguinul cu 1000 euro are si tupeu de infractor. niculet semneaza fara sa clipeasca oare de ce? felicitari ptr atitudine, avem nevoie sa multiplicam pe aceasta doamna.
  • -2 (4 voturi)    
    Clotilde este o fmeie frumoasa si desteapta (Miercuri, 9 decembrie 2020, 20:22)

    hopsinoi [utilizator]

    , pana la ea s-a facut jaf in sectorul 1, s-au facut blocuri in zone de case .

    Iar Nicusor se va intoarce unde-i este locul in USR, departe de intrelopii PNL cand Va fi deportat politrucul Barna.
    • 0 (0 voturi)    
      ...'si devreme-acasa! (Vineri, 11 decembrie 2020, 10:04)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Numai ca a ramas fara tigle pe-acoperis casa.
  • +1 (3 voturi)    
    Cat de prost poti sa fii? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 21:13)

    satanae [utilizator]

    Se pare ca limita e cerul. Avem, asadar, un contract de prestari servicii, care, prin natura lui, trebuie sa se desfasoare permanent. Din categoria asta fac parte salubritatea, dar si curentul, telefonul, cablul etc. La un moment dat, tu, ca utilizator, sesizezi ca cel care-ti presteaza serviciile te fura. Ce faci? Ai mai multe variante. Una ar fi sa reziliezi contractul, incheiind, concomitent, un contract cu alt prestator de servicii, urmand sa te judeci cu vechiul prestator, pentru recuperarea sumelor datorate. Alta ar fi sa pastrezi contractul, platind sumele cerute, dar judecandu-te cu prestator, pentru recuperarea celor percepute ilegal. Si ar mai fi metoda Clotilduta: incetezi sa mai platesti, pentru ca ai descoperit ca ala te fura, ala intrerupe prestarea serviciilor si tu sfarsesti inecat in gunoaie si amenintandu-l pe prestator ca o sa-l ia DNA-ul, ca si cum asta ii va mai incalzi cu ceva pe locuitorii morti sub mormanele de gunoaie si rahat. Asteptam cu interes momentul magic in care Clotilduta va descoperi ca nenororocitii aia de la Enel percep facturi prea mari. Atunci sa te tii intuneric in tot sectorul.
    • +3 (3 voturi)    
      contract (Miercuri, 9 decembrie 2020, 23:34)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      1.Scuze, dar prea multa judecata per fraza. Probabil pe 95% dintre contributori i-a luat somnul de la prima, iar cei 4% din cei ce-au apucat sa termine cu cititul, acum asteapta sa vina cineva sa le si explice ce-ai explicat.
      2. As mai adauga o posibilitate: plata partiala a facturii, la nivelul interpretarii tale a contractului, cu solicitarea celeilalte parti sa clarifice diferentele cerute in plus. Daca nu, se apeleaza la rezolvarea amiabila si, abia apoi, in justitie . Obligatoriu, contractul curge in continuare pana la solutionare si RECUPERAREA eventualelor daune, care pot fi de ambele parti.
  • +2 (2 voturi)    
    Morile de vânt de pe tărâmul AURit (Joi, 10 decembrie 2020, 11:46)

    J.C.Denton [utilizator]

    La noi, Dulcinea se bate cu morile de vânt. Don Quijote e pentru estetică. La TV...
  • +1 (3 voturi)    
    - (Joi, 10 decembrie 2020, 12:25)

    tomlin [utilizator]

    Bravos Clocotilda, pune-i pe Chirila si pe Delia la locul lor: la carat gunoaiele !
    Ce imi place la oseristi, nici nu si-au gasit bine scaunele si au inceput sa si-o traga. Cum de s-au mai ingramadit prostii pe pandemie sa va mai voteze.

    - a venit apa calda ?
    - a venit, dar e rece !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by