Clotilde Armand a început reorganizarea primăriei: Administrația Piețelor, a Școlilor și Centrul Cultural au fost deființate

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2020, 16:48 Actualitate | Administratie Locala


Clotilde Armand
Foto: Agerpres
Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a început reorganizarea instituției pe care o conduce. La propunerea sa, Consiliul Local Sector 1 a aprobat vineri desființarea a trei structuri aflate în subordinea sa: Administrația Piețelor, Administrația Unităților de Învățământ Preuniversitar și a Unităților Sanitare Publice și Centrul Cultural. Atribuțiile celor trei instituții sunt preluate de aparatul de specialitate al primarului Sectorului 1.

Clotilde Armand spune că acesta este primul pas pentru depășirea crizei bugetare și evitarea intrării în incapacitate de plată a primăriei.

”Ne confruntăm cu o criză bugetară fără precedent pe care ne-a lăsat-o moștenire fosta administrație. Vorbim despre un deficit de 1,2 miliarde lei care poate duce, cât de curând, la intrarea instituției în incapacitate de plată și la imposibilitatea susținerii salariilor angajaților, a plății utilităților sau a cheltuielilor cu asistența socială. Prin adoptarea măsurii de reorganizare a direcțiilor din subordinea Consiliului Local, am făcut un prim pas în depășirea crizei financiare. Mulțumesc consilierilor locali pentru votul de astăzi și pentru gestul de responsabilitate de care au dat dovadă. Au demonstrat tuturor că au înțeles gravitatea situației în care se află bugetul local și că interesul public ne cerea să luăm astfel de măsuri urgente”, a declarat primarul Clotilde Armand.

În acest moment, veniturile Primăriei Sectorului 1 se situează în jurul sumei de 1 miliard de lei, în timp ce cheltuielile angajate depășesc suma de 2 miliarde de lei, ceea ce înseamnă un deficit de 1,2 miliarde lei. Soluțiile propuse Consiliului Local de către primarul Clotilde Armand pentru depășirea acestei situații au fost: reorganizarea Primăriei Sectorului 1, pentru eficientizarea activității și reducerea cheltuielilor, și eșalonarea plății facturilor emise de către furnizori.

”Așa cum am mai spus, în acest mandat, vom pune stop cheltuielii nejustificate și iraționale a banilor publici și vom eficientiza activitatea întregii instituții”, a mai precizat edilul Clotilde Armand.

Reamintim că Administrația Unităților de Învățământ Preuniversitar și a Unităților Sanitare Publice a achziționat la finalul lunii august, fără licitație , cele 48.000 de tablete pentru care a plătit circa 76 milioane lei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6944 vizualizari

  • +5 (15 voturi)    
    De asta votez USR+ pt ca face bine nu doar promite (Vineri, 4 decembrie 2020, 17:07)

    UnOarecare [utilizator]

    ca vechile partide. De cand le sufla astia in ceafa ceilalti au inceput sa dea semne ca au inteles ca trebuie sa-si schimbe atitudinea.
    • 0 (6 voturi)    
      da, votaţi usr căci primul lucru care-l vor face (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 4:27)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      va fi să facă concedieri masive...
      vă mai amintiţi "soluţia" pdl "anticriză" din 2010?
      salvăm statul nenorocind oamenii...
      cam asta fac şi ăştia.
      • 0 (4 voturi)    
        Fals (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:53)

        UndirTrenu [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Pai oamenii aia nu vor fi nenorociti. Ei au fost norociti cativa ani, ocupand functii inventate pentru ei, in care nu faceau nimic. Sa zica multumesc si acum se intorc la ce faceau inainte sa fie bagati pe pile.
  • +7 (17 voturi)    
    Sunt doar vreo câțiva primari care restructurează (Vineri, 4 decembrie 2020, 17:07)

    nick24 [utilizator]

    Ar trebui să fie model pt întreaga țară!
  • +3 (13 voturi)    
    Gunoaiele, alo! (Vineri, 4 decembrie 2020, 17:34)

    Arminius [utilizator]

    Ce vedem in sectorul 1, fapt nemaintalnit de cel putin 25 de ani? Gunoaie din 50 in 50 de metri, pe fiecare strada. Este socant. De la hotia bordurilor si a panselutelor am ajuns la gunoaie in mijlocul strazii?
  • +6 (10 voturi)    
    Bravo (Vineri, 4 decembrie 2020, 17:44)

    PrivireCritica [utilizator]

    In sfarsit se face o reorganizare a angajatilor din primarii. Nu uitati si de politia locala, trebuie desfiintata si revenire la denumirea de gardieni publici
    • +1 (3 voturi)    
      sigur, că denumirea contează... (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 4:29)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      nu atribuţiile...
  • +1 (9 voturi)    
    Daca (Vineri, 4 decembrie 2020, 18:31)

    unins [utilizator]

    "Atribuțiile celor trei instituții sunt preluate de aparatul de specialitate al primarului Sectorului 1" e bine, dar sa ramana asa, nu sa se reanfiinteze sub alta denumire si cu personal din clientela politica a USR+PNL.
    • -3 (3 voturi)    
      Semianalfabetism (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:54)

      UndirTrenu [utilizator] i-a raspuns lui unins

      Cel mult se vor reinfiinta, pentru ca reanfiinteze nu exista. Cum ati reusit sa puneti doi de i, dar totusi sa scrieti cu i din a? Ati chiulit fix la ora aia?
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate! (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 22:38)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui UndirTrenu

        Limba romana, predata mie cu mult timp înainte de decizia luată în 1993, (care este o eroare ştiinţifică majoră, ce a fost scuzată, la vremea ei, printr-un argument din zona sentimentalismului anticomunist, cum ca „î” ar fi fost impus de sovietici, „adus de ei pe tancuri”)
        nu cuprindea regula folosirii cele două litere „î” și „â”. Deci, în cazul cuvintelor formate prin prefixare, corect era <re„î”nfiintare> cu „î” nu cu „i”. Mulțumesc de atentionare.
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 12:18)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by