Administrația Firea a dat pe final de mandat aviz pentru construirea unui bloc de 7 etaje peste o casă monument istoric de pe bd. Regina Maria din Capitală

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 19 noiembrie 2020, 19:22 Actualitate | Administratie Locala


Bd. Regina Maria 8-10 d
Foto: Google Maps
Administrația Firea a dat în ultimele zile de mandat aviz pentru construirea unui bloc de 7 etaje călare pe o casă monument istoric de pe bd. Regina Maria 8-10 din Capitală, vizavi de Patriarhie. Practic se păstrează o parte din casa de peste 100 de ani, iar lipit de ea se construiește blocul de 7 etaje (înălțimea de 25 de metri). Proiectul imobiliar va fi supus aprobării noului Consiliu General unde PNL și USR-PLUS au majoritate. La dezbaterea publică, zeci de cetățeni au cerut aleșilor locali să respingă proiectul.



Cum arată casa peste care s-ar putea construi blocul de 7 etaje / Foto: Google Maps

Potrivit Planului Urbanistic postat pe site-ul Primăriei Capitalei, municipalitatea a avizat păstrarea casei monument, consolidarea și extinderea ei cu un bloc cu 7 etaje, aproape pe toată suprafața terenului de circa 900 mp. Casa figurează în lista monumentelor istorice, la categoria B- monument de interes local, are parter și etaj și a fost construită în urmă cu peste 100 de ani. Imobilul a fost lăsat în paragină în ultimii ani, însă arată în continuare foarte bine și ar putea fi salvat. Mai mult zona este protejată, gradul de protecție fiind maxim - adică sunt permise intervenții care conservă caracterul zonei, ceea ce nu se poate spune despre un bloc de 7 etaje.

Indicatorii urbanistici aprobați de administrația Firea sunt: CUT 3,84 ADC/mp teren, POT (75%), înălțimea maximă 7 etaje (25 m). Înălțimea maximă permisă în zona protejată este de 16 m la care se pot adăuga două etaje, însă nu este obligatoriu să se construiască atât. Inițiatorul proiectului este firma Iancu Nicolae Center SRL, iar proiectant Metropolitan International Architects. Avizul de urbanism a fost dat de Primăria Capitalei pe 5 august, fiind semnat de fostul arhitect șef al Capitalei, Ștefan Dumitrașcu.

Simulare cum arată blocul de 7 etaje / Foto: PMB






Istoricul Andrei Pippidi a scris despre frumoasa casă monument istoric în Dilema veche, astfel ne putem face o idee despre povestea ei.

”Este o casă cu etaj în stil eclectic, cu o decoraţie destul de elaborată la faţadă şi în interior, la sala de festivităţi. A-i atribui construcţia unui arhitect activ în epoca aceea, ca I.N. Socolescu (1859-1924), nu e imposibil. Ornamentica bogată a faţadei la nivelul etajului împrumută stilistica clasicismului francez de secol XVII, ceea ce este un argument în favoarea identificării pe care mi-aş îngădui să o propun. Deşi o vastă pivniţă boltită indică o dată mai veche, construcţia de deasupra nu poate fi decât din ajunul de veac când s-a deschis bulevardul. Ea a fost sediul societăţii Unirea Constructorilor Români. Balconul central cu o feronerie uvrajată poartă simbolul masonic al echerului şi compasului, în acest caz potrivit cu profilul instituţiei. Clădirea a adăpostit o şcoală de construcţii (director C. Dobrescu în 1924, pe cînd preşedintele societăţii era C. Niţescu). În 1950, cînd s-a adăugat un corp secundar (numai parter), s-a schimbat numerotaţia, iarăşi, odată cu numele străzii, bineînţeles, fiindcă amintea de monarhie, aşa că imobilul a devenit Bd. Coşbuc, 24-28. O altă schimbare a fost a numelui şcolii: Şcoala Medie Tehnică de Construcţii Civile, care a funcţionat acolo. După ce aceasta a dispărut, clădirile trecând în proprietatea unei societăţi anonime, S.C. Aroconstruct, în 1991 au fost dezafectate şi reduse la funcţia de depozit. În prezent ele sînt goale şi deteriorate, cu tencuiala jupuită sau pătată de umezeală. Consecinţă a cutremurului din 1977, nişte tiranţi metalici sînt înfipţi în faţade şi la interior. Totuşi, zidurile au rezistat, aşa că nu exista pretext ca să fie demolate”, a scris Pippidi în 2012.

La rubrica de dezbatere publică, zeci de cetățeni au cerut municipalității să nu aprobe acest proiect pe motiv că mutilează zona.

”Lăsați în pace clădirile istorice! Nu le mai mutilați! Ați urâțit prea mult Bucureștiul”, a scris Dumitrică Constantin.

”Sunt total împotrivă! Distrugerea acestei clădiri, demolarea chiar și cu păstrarea fațadei reprezintă o crimă impotriva istoriei și patrimoniului. Doamne ferește de aceste practici”, a scris un alt cetățean, Spînu Sebastian.

”STOP distrugerii patrimoniului urbanistic! STOP ştergerii istoriei acestui oraş! STOP rechinilor imobiliari! Nu sunt de acord cu acest nou PUZ distructiv” a scris Sever Catianu.

”Acest proiect reprezintă încă o barbarie urbanistică marca Firea & rechinii imobiliari! Îl rog pe primarul ales Nicusor Dan să facă tot ce poate pentru a bloca acest tun imobiliar mizerabil al unei firme cu 2 angajați (!) din Voluntari!”, a scris Ștefan.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10140 vizualizari

  • -23 (39 voturi)    
    "monumentul istoric" (Joi, 19 noiembrie 2020, 19:49)

    newlook [utilizator]

    "monumentul istoric" are placaje la ferestre, sau e photoshopata poza? "Istoricul" Pipidi cum comenteaza?
    • +18 (26 voturi)    
      ce jegosi sunt psdistii astia... (Joi, 19 noiembrie 2020, 20:13)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ce jegosi sunt psdistii astia...
    • +16 (18 voturi)    
      A ajuns asa din cauza unor tampiti ! (Joi, 19 noiembrie 2020, 20:14)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Care sunt "mari patrioti", dar nu inteleg si nu respecta nimic din ce reprezinta istoria si cultura Romaniei. Idiotii nu-si doresc decat betoane si sticla, ca-si prajeasca mai usor neuronul singuratic. Iar dezvoltatorii imobiliari care incearca sa construiasca in zona istorica sunt niste nenorociti, pe care nu-i interseaza decat profitul personal, indiferent de distrugerile pe care le produc.
      • -7 (19 voturi)    
        Si, ce fapte istorice au avut loc... (Joi, 19 noiembrie 2020, 20:49)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Si, ce fapte istorice au avut loc in "monumentul istoric" cu pricina?
        Hai, nu fi sfios, lumineaza populatiunea de "tampiti, care nu inteleg si nu respecta nimic"...!

        Si, (intrebare suplimentara), cati bani dai matale, direct si personal, unor fundatii/ONG-uri si ce mai vrei d'astea cu "monumentele istorice"? Ca doar n-o sa cred c-oi fi fi matale un "tampit, care nu intelege si nu respecta nimic", nu-i asa?
      • -3 (5 voturi)    
        ce reprezinta adunatura aia de caramizi? (Vineri, 20 noiembrie 2020, 6:35)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        .... ce-ai patit dorule, te-ai lovit la ceas?
        orice monument din asta e o adunatura de moloz, nu ca as fi de acord cu demolarea ei.. dar hai sa fim seriosi, s-o lasam mai moale cu pianele pe scari.

        sa anuleze Nichushor avizul. sa-l atace in justitie, ca are experienta, sunt sigur ca va castiga.
    • +3 (3 voturi)    
      chiar daca proiectul arata bine (Vineri, 20 noiembrie 2020, 8:17)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      1. In primul rand trebuie facuta o analiza serioasa care sa arate daca se poate recupera cladirea istorica, valoroasa.
      2. Problema Bukustabadului este densitatea umana uriasa, de oras musuroi, de genul celor din Orientul Mijlociu, Damasc, Amman, Cairo etc. Nu are spatii verzi, paduri urbane, rezervatii naturale urbane, parcuri suficiente ca orsele din Europa (Centrala si de Vest). Daca continua sa construiasca cladiri peste cladiri, fara spatieri necesare, fara verdeata, avem ceea ce traiesc miticii astazi. Nu valoarea terenului trebuie sa dicteze o dezvoltare urbana haotica, intensiva.
      3. Pana la urma nu poti sa faci din rahat bici si sa si pocneasca, Orasul a fost ales prost in zona mlastinoasa, cea mai rea pozitie din Valahia pentru ca turcul a ales-o ca sa o controleze mai bine. Vechile capitale ale Valahiei erau construite in zone propice, Campulung (Langenau) in munte a fost fortificat de sasi si Targoviste aproape de munte: aer curat, materiale de constructii etc. Monarhia de sorginte germana a proiectat in sec XIX un oras aerisit cu parcuri dar comunismul si mai ales tranzitia cu lipsa de reguli si coruptie au crescut densitatea Bukurestabad. Agricultura intensiva si raderea pădurilor din Oltenia la Constanta prin politicile lui Ceao vor deșertifica sudul Romaniei. Deja de vad efectele dupa 30-50 ani. A inceput in V. Olteniei si creste dimensiunea solului nisipos spre Est, urmând a ajunge la Bukurestabad. Nu prea e mare lucru de facut cu acest oras, doar buldozerul mai poate rezolva ceva. Si politici agresive de impadurire, perdele forestiere in jurul lui si in Campia Romana, ca in Centrul si Vestul Europei, alternantă culturi agricole cu padure. Padurea mentine panza freatică aproape de sol si genereaza ploaie. In caz contrar va fi tot mai greu de trait in Bukurestabad, cu veri toride si ierni extreme, perioade foarte calde alternand cu viscol. Bukurestabad, sau Bukresh cum l-a numit turcul a fost distrus de prostie, lipsa de cultura si lacomie.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 20 noiembrie 2020, 11:36)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        Aberatii peste aberatii. Bataie de campi de la un capat la altul. Si Venetia a fost construita peste o mlastina, Amsterdamul tot peste apa, si exemplele pot continua. Si orice oras vechi care s-a dezvotat exponential are exact aceleasi probleme.
        Daca Bucurestiul are o problema, acesta e cu imigratia masiva, oameni de la tara, dezradacinati, care si-au pierdut bunul simt al taranului traditional. Devii legat de un oras in momentul in care te nasti in el sau cand ai un minim de cultura. Ori respectivii care au stat toata viata in cocioabe ca sa se mute mai tarziu in cutii de chibrit.
        Lipsiti de orice educatie si simt estetic, cu posibilitati intelectuale necultivate si limitate de lumea ingusta in care traiesc, ce sa inteleaga ei? Pentru ei o casa de polistiren spoita in culori stridente e luxul suprem. O fatada ordinara din sticla sau aluminiu e simbolul absolut al progresului.
        Incapabili sa inteleaga o arta precum arhitectura, au principii mult mai simple, spoit proaspat = frumos, culori stridente = foarte frumos, leduri = exceptional, scorojit = urat - trebuie demolat. Majoritatea il vor recunoaste pe Ceausescu in acest portret, dar niciunul nu se va recunoaste pe sine desi %50 dintre "bucuresteni" sunt la acest nivel.
    • +4 (4 voturi)    
      explicații (Vineri, 20 noiembrie 2020, 8:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      pentru un tembel ca tine și cei asemenea ție : să presupunem că singura ta sursă de venituri, postăceala pesedacă, se duce pe apa Sâmbetei. După ce-ți vei consuma chiverniseala strânsă din aberațiile postate, vei ajunge să fii dat afară din casă pt. că nu ești în stare să-ți plătești cele necesare întreținerii, ți se vor degrada hainele de pe tine, vei ajunge un nespălat bărbos, lățos și împuțit. Toată lumea va fugi de tine. Ei, cam asta a făcut actualul proprietar al casei. A lăsat-o să se degradeze (lucru care i s-a permis de aceleași autorități care acum î-au dat avizul pt. nesimțirea de bloc) tocmai în ideea de a face încă un bloc în buricul târgului, în speranța înavuțirii peste noapte.
      Ei, acum ai priceput, sau tot analfabet funcțional ai rămas?
  • +17 (25 voturi)    
    Oarecum (Joi, 19 noiembrie 2020, 19:59)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Voi inisnuati ca tzoapa primar de Bucuresti, dar din Voluntari, cea cu sarma-n colon si cititoare de telep[rompter la Latrine ar sti ce-i aia cutlura sau ar intelege valoarea unui monument istoric.

    Din punctul ei de vedere de tzaranca cu IQ de veioza, a vazut o cutie care era-n drum, asa ca a dat-o la o parte ca sa-si faca ea un castel (aviz postacilor care nu stiu ce-i aia metafora, exemplu etc. - vorbesc de esenta, nu ca si-ar face castel, adica sper ca va duc neuronii pana acolo ca sa intelegeti). Cam asa a pus problema blonda lu' Felix.

    Ah, bine, recunosc, stie si ea ca exista muzee prin Capitala, ca mai e cate-un teatru care a supravietuit lasarii in paragina si subfinantarii de stat, normal. Adica pentru ea, istoria si cultura sunt doar niste vaci de muls cand se face bugetul, apoi sustrage toti banii primiti "in numele culturii".

    Va mai aduceti aminte de banii irositi pe autobuzul ala de muzee? Sau pe o specie de verdeata pusa la o statie care a fost lasata sa moara? Asta inseamna "cultura" pentru ea.

    Deci ce vreau sa zic e ca saraca e nevinovata. Nu e vina ei ca e proasta... asa a facut-o natura. Ce sa-i faci? Singurii ei neuroni functioneaza full time la insulte, plangeri penale (la greu) si furat. Daca o pui sa gandeasca, se face scurt-circuit.
    • -9 (21 voturi)    
      Mda, mare chestie "de cultura"... (Joi, 19 noiembrie 2020, 20:12)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Mda, mare chestie "de cultura"... zidurile alea intre care locuiesc sobolani.

      Dar da-i inainte! Imi place, esti ca soldatul japonez care tinea fortul la 35 de ani dupa razboi. Dar n-ai auzit de asta, asa-i? Nu scrie in bula-ti de facebuci, e?
      • -6 (12 voturi)    
        si are blacon (Joi, 19 noiembrie 2020, 21:14)

        vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Si are balcon la strada care sta sa cada. Pietoni ocolesc zona pentru ca risca sa se trezeascacu bucati din balcon in cap.Daca tot se face atat tatam cine este proprietarul:î? Si apoi daca e monument atunci unde este misterul culturi in acesta ecuatie? Nu ei protejeaza monumentele ? Minsterul nu e de 1 an la PNL?
        • 0 (2 voturi)    
          de (Vineri, 20 noiembrie 2020, 8:58)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

          croncănit, croncăni, dar să te duci peste nesimțitul de proprietar să-l amendezi de să-l usture cu*ul și să-l pui să aducă imobilul la starea inițială (măcar), dacă nu chiar să îl renoveze, așa cum spune legea, asta nu faci.
          • +1 (3 voturi)    
            multe legi sunt prost sau deloc gândite (Vineri, 20 noiembrie 2020, 9:51)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            nu poţi forţa prin lege pe cineva la o cheltuială mult peste puterile sale financiare... beneficiarii retrocedărilor nu sunt aceiaşi cu îmbogăţiţii (mai mult sau mai ales mai puţin legal) ai tranziţiei decât dacă au cumpărat...
            o lege inteligentă ar fi dat un termen rezonabil de restaurare iar după expirarea acestui termen ar fi îndrituit exproprierea cu despăgubiri corecte, renovarea ei pe banii primăriei iar apoi reincluderea în circuitul cultural sau de protocol cu respectarea condiţiei de monument.
      • +7 (13 voturi)    
        N-ar trebui ca oameni cu o astfel (Joi, 19 noiembrie 2020, 21:44)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        de gindire ca dumneata sa fie bagati in seama dar nu e vina voastra. E vina "societatii multilateral dezvoltate" care a scos in fata niste inculti dornici de parvenire. Proveniti din zone sarace si cu o pregatire precara nu sint in stare sa inteleaga altceva decit imbogatire fara limite indiferent de mijloace. Nu au alte valori decit banii si, spre parerea mea de rau, nici nu stiu ce sa faca cu ei. Nu stiu ce inseamna arta, frumos, nu au istorie, nu au de fapt nimic. Nici nu cred sa fi auzit de mecenat sau alte actiuni caritabile in scopuri nobile. Dar acesta e un pacat tipic primei generatii de imbogatiti. Urmatoarea generatie face praf agoniseala si, daca ramine totusi ceva, abia generatia urmatoare incepe sa consolideze averea. Nu e un fenomen nou, s-a intimplat in decursul vremurilor, e repetitiv, fiindca agonisirea culturala se face mai greu decit agonisirea materiala. Si nu pare profitabila desi e singura care dainuie.
        • +2 (2 voturi)    
          deşi în consideraţiile generale despre îmbogăţiţi (Vineri, 20 noiembrie 2020, 10:03)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

          ai dreptate, în privinţa "ssmd" care ar fi produs inculţi greşeşti. a scos totuşi destui specialisti capabili în domeniul lor şi cunoscători a două limbi străine, chiar dacă fără prea mare cultură umanistă (decât dacă şi-au dezvoltat-o pe plan personal) spre deosebire de învăţământul ultimilor 30 de ani ce scoate pe bandă rulantă analfabeţi funcţionali incapabili să se exprime corect măcar în limba maternă ci doar într-o rongleză stricată & stupidă. iar puţinii de care se prinde totuşi ceva, pleacă la studii în afară şi nu se mai întorc...
  • +8 (12 voturi)    
    S-a urcat scroafa-n scaun / copac ot Bucuresti (Joi, 19 noiembrie 2020, 21:26)

    Plagarus [utilizator]

    Buna de votat cu psdeii ei ,buni romani, parinti, ortodoxi,oameni doxati cu diplome fara numar................
    • 0 (2 voturi)    
      iti raspund aici nu doar ţie ci tuturor celor (Vineri, 20 noiembrie 2020, 10:18)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      ce comentează pe aici în stilul descris mai jos...
      indiferent de subiect voi aveţi unicul fix de a vă răfui cu psd. foarte bine. dar, duceţi-vă domnilor şi răfuiţi-vă cu ei bărbăteste, faţă în faţă în loc să faceţi capul calendar la toţi cei ce citesc pe aici cu umorile voastre...

      P.S. notă statistică - psd nu a obţinut niciodată mai mult de cincizeci şi ceva la sută (mai '90 nu se pune la socoteală din motive evidente pt. cei ce l-au trăit...) dar peste 85% se declară creştini ortodocşi şi români (aviz "progresiştilor" atei & globalişti!)
  • 0 (6 voturi)    
    casa aia (Vineri, 20 noiembrie 2020, 1:41)

    loveparade [utilizator]

    e coapta de zeci de ani.
    singura destinatie in ultimii 8 ani a fost de adapost pt o familie de amarati care stateau la bec pe fir tras/furat din vecini.
    in rest, curtea folosita pe post de parcare.
    imobilul nu are nici o sansa avadn in vedere starea de degradare si faptul ca e pe un bulevard pe unde ii trece tramvaiul prin fata, deci nu prea are sens sa o revitalizezi.
    ca se fac 7 etaje peste ea, probabil e prea mult dar casa in sine e terminata
    • -4 (4 voturi)    
      stai sa vezi.. (Vineri, 20 noiembrie 2020, 6:37)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      ... ce monumente istorice vor fi vilele lu Jiji din pipera peste 100 de ani.. abia astept sa vad cum se vor bate culturalii astia de carton sa le ingrijeasca.
    • +2 (2 voturi)    
      nu asta e problema (Vineri, 20 noiembrie 2020, 8:21)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      Problema Bukustabadului este densitatea umana uriasa, de oras musuroi, de genul celor din Orientul Mijlociu, Damasc, Amman, Cairo etc. Nu are spatii verzi, paduri urbane, rezervatii naturale urbane, parcuri suficiente ca orsele din Europa (Centrala si de Vest). Daca continua sa construiasca cladiri inalte peste cladiri, fara spatieri necesare, fara verdeata, avem ceea ce traiesc miticii astazi. Nu valoarea terenului trebuie sa dicteze o dezvoltare urbana haotica, intensiva.
      Dar pana la urma nu poti sa faci din rahat bici si sa si pocneasca, Orasul a fost ales prost in zona mlastinoasa, cea mai rea pozitie din Valahia pentru ca turcul a ales locul, ca sa o controleze mai bine. Vechile capitale ale Valahiei erau construite in zone propice, Campulung (Langenau) in munte a fost fortificat de sasi si Targoviste aproape de munte: aer curat, materiale de constructii etc. Monarhia de sorginte germana a proiectat in sec XIX un oras aerisit cu parcuri dar comunismul si mai ales tranzitia de dupa 89 cu lipsa de reguli si coruptie au crescut densitatea Bukurestabadului.
      Agricultura intensiva si raderea pădurilor din Oltenia la Constanta prin politicile lui Ceao vor deșertifica sudul Romaniei. Deja de vad efectele dupa 30-50 ani. A inceput in V. Olteniei si creste dimensiunea solului nisipos spre Est, urmând a ajunge la Bukurestabad. Nu prea e mare lucru de facut cu acest oras, doar buldozerul mai poate rezolva ceva. Si politici agresive de impadurire, perdele forestiere in jurul lui si in Campia Romana, ca in Centrul si Vestul Europei, alternantă culturi agricole cu padure. Padurea mentine panza freatică aproape de sol si genereaza ploaie. In caz contrar va fi tot mai greu de trait in Bukurestabad, cu veri toride si ierni extreme, perioade foarte calde alternand cu viscol. Bukurestabad, sau Bukresh cum l-a numit turcul a fost distrus de prostie, lipsa de cultura si lacomia administratorilor sai, ca in acest caz.
  • +4 (4 voturi)    
    Ceausescu (Vineri, 20 noiembrie 2020, 8:47)

    Keyser20 [utilizator]

    Au distrus industria, ne rad spatiile verzi din Bucuresti, darama o gramada de case dupa schema: cumpar casa, o las in paragina si apoi o daram inlocuind-o cu un bloc fara spatiu verde. Au venit tot felul de specimene in Bucuresti care sunt interesati de imbogatire. Oameni fara educatie. Bucurestiul incepe sa arate ca un oras comunist, gen Phenian. In 20 de ani o sa ne uitam la case sau copaci ca la muzeu. In plus, sunt oribile aceste constructii noi. Langa liceul Sincai se ridica o oroare care arata gen Casa Scanteii care e inconjurata de betoane, in locul unui spital de boli dermato-venerice. Aceasta oroare are destinatia unei cladiri de birouri. Pentru cine sunt birourile? O mare parte din multinationale lucreaza de acasa. De ce sunt date autorizatii de constructie pentru aceste orori? Pentru o mana de analfabeti care te sfideaza cu luxul dobandit din aceste tunuri?
    • +2 (2 voturi)    
      corect. am observat şi eu monstruozitatea (Vineri, 20 noiembrie 2020, 10:26)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Keyser20

      care taie perspectiva faţadei liceului Şincai.
      nişte oameni normali şi cinstiţi care s-ar fi dus şi pe teren în loc să privească doar o machetă nu ar fi aprobat niciodată o construcţie nouă aţât de aproape de una veche...
      dacă nu ai loc, cumpătă teren pe câmp că e ieftin şi construieşte acolo birouri pt. birocraţi atunci când măcar teoretic toată lumea doreşte reducerea acestei plăgi numite birocraţie.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar de... (Vineri, 20 noiembrie 2020, 17:31)

    napadarjan [utilizator]

    ...superarhitectul Dumitrașcu nimic? Păi nenea ăsta trebuie să fie milionar după câte ticăloșii a făcut în această funcție, dar și la sectorul 3! Ia întrebați-i (dar în șoaptă sau la ureche) pe „domnii” Bogdan Alexandru Gârbu și Octavian Ghețu... ce amintiri plăcute îi leagă încă de prin 2007! Noroc cu corupția din justiție pentru că astăzi altul ar fi fost locul de muncă al acestor „domni”.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by