VIDEO Aproape 500 de copaci din Peninsula Floreasca sunt puși la pământ pentru un proiect imobiliar / Primăria Capitalei a dat aviz de defrișare pe 1 octombrie, pe finalul mandatului Gabrielei Firea

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 12:12 Actualitate | Administratie Locala


Defrisare Penisnula Floreasca
Foto: Hotnews
Aproape 500 de arbori din Peninsula Floreasca din București, aflați pe un teren proprietate privată, sunt puși la pământ. Defrișările au început vineri, iar reprezentanți ai Primăriei Capitalei au confirmat pentru HotNews.ro că instituția a emis cu aviz de defrișare pentru 467 de arbori, pe 1 octombrie 2020. Adresa unde se fac defrișările este strada Intrarea Navigatorilor nr. 15, iar acolo urmează să se construiască un cartier de blocuri de 2 etaje - One Peninsula, după cum se arată pe panoul de șantier, autorizația fiind emisă de Primăria Sectorului 1 pe 25 august 2020. Reprezentanții municipalității spun că vor fi plantați în compensare circa 2.000 de arbori.







Reprezentanții Primăriei Capitalei spun că au emis avizul de defrișare legal, iar cererea de defrișare a fost făcută din 2019.

”În legătură cu solicitarea dvs va informăm următoarele: este vorba de un teren privat, în suprafață de 22 ha, deci nu de un spațiu public (parc). Avizul este dat pentru 467 de copaci cu plantare în compensare a altor 2.000. Precizăm că proprietarul terenului a început demersurile pentru obținerea avizului încă de anul trecut. Avizul eliberat de Direcția de Mediu din cadrul PMB îndeplinește toate cerințele legale și are la baza avizele și acordurile emise de instituțiile abilitate. Ca urmare, întrucât au fost îndeplinite toate condițiile legale pentru emiterea avizului, neeliberarea acestuia de către PMB ar fi însemnat încălcarea legii”, se arată în răspunsul Primăriei Capitalei.

Potrivit panoului de șantier, Primăria Sectorului 1 a emis pe 25 august 2020 autorizație de construire pentru un ansamblu rezidențial cu subsol, parter și două etaje (107 apartamente) și 5 locuințe unifamiliale subsol, parter și două etaje și dotări la nivel de ansamblu subsol, parter și 1 etaj. Data de începere a lucrărilor este 21 septembrie 2020 și data de finalizare 20 martie 2023.


Beneficiarul investiției este One Peninsula SRL.

Pe Planul Urbanistic General terenul pe care se construiește ansamblul rezidențial figura ca spațiu verde. Prin Planul Urbanistic Zonal prin care primarul Sorin Oprescu a aprobat în 2013 autostrada suspendată, terenul a fost încadrat la categoria L - unde se pot construi locuințe cu înălțime mică.


Captură Google Maps

Captură PUG


Captură PUZ Inel Median

Legea 70/2013 prevede că "Schimbarea destinației terenurilor amenajate ca spații verzi și/sau prevăzute că atare în documentațiile de urbanism, reducerea suprafețelor acestora ori strămutarea lor este interzisă, indiferent de regimul juridic al acestora. Actele administrative sau juridice emise ori încheiate cu nerespectarea prevederilor aliniatului 1 sunt lovite de nulitate absolută".

Pe de altă parte, aceeași lege prevede că: "Terenurile înscrise în cartea funciară că fiind în categoria curți-construcții, terenuri ce se află în proprietatea privată a persoanelor fizice sau juridice, nu pot fi inventariate sau declarate ca spații verzi, în sensul legii, decât după îndeplinirea procedurii de expropriere conform legislației în domeniu".













Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34241 vizualizari

  • +47 (51 voturi)    
    Incredibil (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 12:49)

    IarbaVerdeDeAcasa [utilizator]

    Oare asa se intampla si in Austria de pilda?
    • +52 (58 voturi)    
      acolo una ca firea nu ajungea vreodata la primarie (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:03)

      NOTORIOUS [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      in austria grija statului este sa-si protejeze cetatenii, nu sa imbogateasca o mana de oameni ce lucreaza in aparatul de stat
      • -7 (23 voturi)    
        Pe dracu (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 16:46)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

        Sint tot corupti, altfel nu acceptau lemnul de la noi. Doar ca prefera sa-si distruga coloniile, nu casa, cum face Firea.
        • +11 (15 voturi)    
          Taci, ma! (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 20:39)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ac

          Arata/mi si mie unul care sa nu beneficieze de prostia/lacomia unui jefuitor de pesedist?
          Daca mai este si o matracuca....
    • +49 (53 voturi)    
      intrebarea e cum de are ala teren in PARC? (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:26)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      e proprietate privata acum pt ca Primaria l-a improprietarit pe unul cu terenul din parc.

      dar cine e ala si cum a pus mana pe teren, asta e cea mai importanta intrebare
      • +32 (32 voturi)    
        Stimate domn, (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:12)

        Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        cine a avut in mana painea si cutitul?Toapa de Voluntari a avut 4ani in varful pixului intreg Bucurestiul....Acum,pe ultimii metrii mai face si semneaza ce poate.Oricum nu mai are nimic de pierdut!
    • -43 (55 voturi)    
      Si ce ai fi vrut sa faca primaria? (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:28)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      Sa nu dea aviz de constructie pe un teren privat celui care detine terenul, doar pentru ca sunt acolo arbori crescuti spontan?

      Adica daca eu am un teren pe care cresc pomi si se face padure, dupa aia nu mai am voie sa fac nimic cu acel teren, sa nu mai folosesc acel teren niciodata in atl scop, doar pentru ca mi-au crescut copaci acolo si s-a facut o padure spontana?

      Ok, asta inseamna ca statul sa puna curul pe terenul meu, daca asa ar trebui sa fie gestionata situatia.

      Lasa ca daca vine NIcusor Dan poate o sa faca el abuzuri d-astea, in care sa puna curul pe terenurile proprietate privata, dar poate-l baga si la puscarie pentru abuz in serviciu.
      • +39 (45 voturi)    
        Da, nu-i dai aviz ! (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:58)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Daca faci un PUZ normal, adica nu pentru spagi, pe acel teren nu poti construi. Ramane proprietate privata, dar fara drept de constructie. Punct !
        • -25 (37 voturi)    
          Pai si atunci ce faci cu terenul?! (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:28)

          lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          Daca nu-i dai autorizatie, cam cui crezi ca i-ar trebui un teren ?! Ce sa faca cu el, sa creasca zarzavaturi ? Am inteles ca esti idealist, dar ce propui tu este pura rautate. Inutila si ineficienta.
          • +22 (28 voturi)    
            ar trebui (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 16:17)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

            să te întrebi cum a ajus terenul ăla proprietate privată. Că sigur nu l-a moștenit de la tat-su.
          • -20 (24 voturi)    
            Nici macar zarzavaturi (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 17:24)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

            Nu ar putea sa creasca in padure, deci ramane doar sa te uiti la un teren proprietate privata cum nu este al tau, ci al statului, sau mai bine zis al USR, care a pus stapanire cu curul pe el.

            Simplu, ii votam pe astia de la USR ca sa instituim dictatura imbecililor si a incompetentilor.
            • +7 (15 voturi)    
              Las ca Mutsha Gabi (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 18:20)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

              Ii monumentul competentzei la Crucea de Piatra !
            • -6 (10 voturi)    
              Hmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 23:21)

              Sah [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

              USR vrea nationalizare...asa da! :))))
              • -1 (5 voturi)    
                De fapt (Duminică, 4 octombrie 2020, 16:54)

                Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Sah

                Nu prin USR erau niste idei cum ca proprietatea privata ar trebui sa dispara?

                Iata aici aceste incercari dictatoriale de pus mana pe terenurile private care nu-s ale statului: ideile useristilor sunt cat se poate de toxice pentru societate, pentru democratie etc.

                Dar ei n-au nicio legatura cu democratia, ci cu dictatura imbecililor si a fanaticilor dusa la rang de mare arta si transformata in scriptura dupa care sa te ghidezi in viata de aici si in cea de dincolo.
          • +7 (7 voturi)    
            e simplu (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:04)

            razeshu [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

            face un schimb cu Primaria, asa cum a facut Becali cu MAPN. Cand se vrea se poate. Totul a fost sa iasa statul in pierdere pana acum.
        • -9 (17 voturi)    
          Hmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 17:53)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          Cand nicusor il ajuta pe caine ca sa isi tina constructia din parc in picioare, atunci taceai ipocrit!
      • -2 (2 voturi)    
        cel mai dulce comentariu (Luni, 5 octombrie 2020, 10:00)

        young_e [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        poate-ti creste si Piatra Craiului sau Delta Dunarii prin curte, sa-ti bagi tu picioarele in ele de troglo...pardon, ca ma cenzureaza astia si e pacat de asa comentariu dastept.
    • -35 (45 voturi)    
      E foarte scump terenul acolo,nu-l poti lasa padure (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:06)

      lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      E si normal, acolo e peste 5.000€/m2, e in regula ca se face un proiect rezidential intr-o zona buna.
      Arborii pot fi plantati si mai incolo, unde e 100€/m2.
      E o meschinarie sa vrei arbori pe un teren premium. Aduceti-va aminte cand ati fost prin capitalele europene, nu sunt arbori pe strazi aproape deloc ! Sunt in parcuri, imprejmuiesc localitatile respective, dar nu sunt aiurea pe strazi, ca pe la noi.
      • +4 (8 voturi)    
        din pacate (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:05)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        la noi nu vor mai fi copaci nici in parcuri. nici parcuri nu vor mai fi :)
      • +10 (12 voturi)    
        Mai... (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 23:54)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        Cand faci primii banuti de excursii, da o fuga la Stokholm.
        Sa vezi acolo, lac-padure-cartier-lac-padure-cartier, unite de metrou rapid.
        Pai daca la Bucuresti betonezi totul, -DOAR SOBOLANII VOR MAI STA ACOLO FERICITI
      • +5 (7 voturi)    
        Dooooh (Duminică, 4 octombrie 2020, 0:06)

        IulicaSutica [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        E scump pt ca toti combinatorii stiu ca desi e spatiu verde, daca ai intrare la primarie se poate transforma lejer in blocuri si deci profit.
    • +4 (4 voturi)    
      Daca e teren privat, da, categoric da (Duminică, 4 octombrie 2020, 17:11)

      farty [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      In Austria se respecta dreptul la proprietate. Daca acolo au de gand sa faca spatii verzi, atunci statul/primariile de oras fac tot posibilul sa le cumpere de la proprietari. Ceea ce inteleg eu atat din articol, cat si din comentariile de aici, in Romania lumea e revoltata ca a murit Ceausescu... cand ti se luau proprietatile doar ca aveai rude in Mexic. Intr-o lume democrata, capitalista, spatiul verde (si nu numai) se cumpara. Si apropo, spatiul verde (ala pe care nu poti sa construiesti nimic, pentru "ca e verde"), este cel mai scump.
      • -1 (1 vot)    
        teren privat (Luni, 5 octombrie 2020, 7:46)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui farty

        Intrebarea este

        cum au ajuns zone verzi/parcuri/margini de lac sa devina teren priuvat ?
  • +28 (28 voturi)    
    cititi (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:01)

    Ilidia [utilizator]

    Cititi mai atent ultimele paragrafe si comparati cu ïncadrarea terenului ...Parca ceva nu prea e regula....
  • +33 (33 voturi)    
    dintre ultime parandaraturi (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:02)

    NOTORIOUS [utilizator]

    pai ce ne trebuie atatea spatii verzi. e mai bine sa se imbogateasca doar unii ce dau aprobari aiurea.
  • +34 (36 voturi)    
    compensare (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:04)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    o sa planteze 2000 de pomi in Bulbucata :)) Haidi bre...deci astia care taie pomi nu pot fi opriti frate e incredibil. Taiem tot ce creste sa faca astia blocuri si birouri in centrul orasului nu cumva sa fie prea departe de terasele de fitze si clubbing. Nu stiu cat mai rezista parcurile. Numai inregistrarea lor in UNESCO le poate salva.
  • +11 (29 voturi)    
    apropo de Nicusor (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:13)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    astept sa vad cat rezista daca rezista Nicusor la presiunile imobiliarilor...
  • +21 (29 voturi)    
    Nicusooooooor (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:18)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    We need you! Incepe cu asta... vrem sa vedem ca nu au fost doar vorbe electorale.
    • +4 (4 voturi)    
      El ii trimite in judecata (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 23:56)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Dar daca justitia se face pe bani, poate aflam pe unde locuiesc parvenitii astia...
  • +22 (24 voturi)    
    este foarte important (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:22)

    oldman_boy [utilizator]

    ce scrie la cadastru, ca să știm care paragraf citat din legi se aplică.
    Deși, orice s-ar aplica, a distruge 500 de copaci tot crimă împotriva naturii este.
  • +21 (27 voturi)    
    Tunurile lui Firea pentru campanie (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:25)

    PrivireCritica [utilizator]

    Nevoie mare de bani in campanie! Nesimtire maxima!!! Concediati pe cei ce au dat avizul cand va instalati in functie!
  • +23 (25 voturi)    
    2000? (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 13:32)

    Codruta N [utilizator]

    Vreau sa VADA cineva UNDE vor fi plantati cei 2000 copaci, sa-i numere samd...!!
    Personal, n-am vazut NICIODATA astfel de promisiuni tinute!
    • +18 (20 voturi)    
      corect, (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 15:00)

      2304 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      autorizatia nu trebuia data, insa daca tot s-a dat, trebuia data DUPA ce s-u plantat cei 2000 de arbori promisi
  • +14 (20 voturi)    
    Madam sarma (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:06)

    Rebecka [utilizator]

    ,,livreaza`` din ce a promis!Si asta cat mai repede! Cine stie la cati interlopi a promis verzi si uscate fiind sigura ca va ramane primar, iar pacalitii o asteapta acum la cotitura....Da in dreapta si-n stanga,semneaza tot ce se mai poate,nu conteaza ce,important e sa scape de credulii care,pe langa ca sunt prosti mai sunt si periculosi.
    • +16 (20 voturi)    
      Uraganul roșu Firuța încă bate cu (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:18)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

      200 Km. pe oră.Rog pensiunea Târgșor să-i
      amenajeze urgent un apartament.
  • +9 (19 voturi)    
    Cruzimile vietii (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:09)

    Mihail. [utilizator]

    Esti smecher de smecher, iti faci vila in padure, iar dupa putin timp, cand te uiti pe fereastra, vezi blocuri. Adio ciripit de pasarele...
    • -9 (19 voturi)    
      Daca esti smecher, iti cumperi padurea ! (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:32)

      lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Daca esti smecher de smecher, atunci cumperi nu doar 300m2 cat e amprenta si-apoi blochezi altora constructiile dimprejur, ca sa vezi tu padurea.
      Nu, daca esti smecher de smecher, atunci cumperi 5.000m2 si iti plantezi singur pe proprietatea ta padurea mult dorita.
      In caz contrar , cand esti ghertoi sarac cu 2 lei in buzunar, n-ai dreptul sa comentezi ca ti-au pus aia un bloc langa balconul tau.
      • +12 (18 voturi)    
        nu stiu cum sa-ti spun... (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:56)

        2304 [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        dar cu 5000 mp (0,5 hectare) nu prea faci nimic, daca vrei o padure privata iti trebuie vreo 3 hectare. Insa in cazul aflat in discutie padurea ERA ACOLO si nu trebuia taiata. Dupa grosimea arborilor nu e vorba de vegetatie spontana, sunt arbori care au mai mult de 30 de ani
    • +7 (11 voturi)    
      hmmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 15:30)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      oare vila,,neterminata`` din Predeal al motatei analfabete(de care a dat Dumnezeu si am scapat) are ca vecini apropiati niscaiva blocuri??Pana ,,termina`` vila poate o sa aiba......Doamne-ajuta!
  • +22 (22 voturi)    
    BORCEA (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:26)

    simply [utilizator]

    ,,Domnul"...puscarias Borcea este proprietarul..deh..asta inseamna sa fii mafiot..
    • +16 (16 voturi)    
      "domnului" Borcea (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 14:57)

      2304 [utilizator] i-a raspuns lui simply

      se pare ca ii place la puscarie, vrea sa faca cumva sa mearga iar, de data asta cu tanti firea
  • -3 (15 voturi)    
    Mârșăvie! (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 15:13)

    Namaste! [utilizator]

    Carantina si restricțiile nu afectează în mod egal, evident că sunt câștigători ! Au păstrat în secret planul?! Cum de nu s-au opus Ornitologii?! Dna Clotilde Armand ?!
  • +11 (13 voturi)    
    S-a marit fuleul pe ultima suta (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 15:30)

    persuasiv [utilizator]

    de metri.
  • -12 (20 voturi)    
    in urmatorii 4 ani (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 15:36)

    cucuveauamov [utilizator]

    firea va fi de vina. nicusor la primarie in 2024!
  • +11 (19 voturi)    
    Autorizația va fi anulată SIGUR (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 16:29)

    nick24 [utilizator]

    Copacii fâceau parte din Codrii Vlâsiei. Nici măcar comuniștii nu i-au tăiat. Aici era ștrandul CC UTC. Și la umbră se vindea ce nu găseai pe la alte ștranduri: bere, pepsi, ceva de mâncare.
    • -6 (18 voturi)    
      De fapt iti pare rau de vremurile cand erai tanar (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 20:37)

      lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Spune asa tataie, ca pe vremea cand erai tinar utc-ist beai o bere la acel strand.
      Si spune sincer, nu-i asa ca nu-ti pasa asa de mult de copacii aia, dar realizezi cat de mult ai imbatranit ?!
      Nu-i asa ca esti nostalgic dupa vremurile cand erai tanar ?! Las-o moale cu codrii Vlasiei ca aia era acum 100 ani, intre timp au aparut aglomerari urbane.
      Si tataie, cel mai probabil acolo in blocurile ce se vor construi, o sa coste cel putin 300.000€ cred un apartament cu 2 camere. M-as mira sa ai banii astia.
      Asta e capitalismul insa, nu mai sunt toti egali.
      • +5 (5 voturi)    
        Hahahahha (Duminică, 4 octombrie 2020, 0:09)

        IulicaSutica [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        Cica asta e capitalismul :))))) ca niste bastani dau spaga ca sa modifice puz-uri dupa cum le convine si distrug spatiile verzi nu e capitalism. Si din cei care vor cumpara, pun pariu ca 9 din 10 nu vor putea justifica cu usurinta de unde au banii...
      • +2 (4 voturi)    
        educatie (Duminică, 4 octombrie 2020, 9:04)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        Ai o educatie data de niste imbecili interlopi: PSDei de frunte. Ce am furat sa fie al meu si fac ce vrea neuronu meu singular si distrus de alcool! Haita imebecililor care traiesc din smenuri si hotii! SILA BA BOULE! Constat ca sunteti cativa demni tovarasi ai PSD,Firea etCO, care veniti cu asfaltul de pe ulita intre degete ati ramas cu el pe creier!
  • +7 (13 voturi)    
    DUamna Gabi egal Drujba Roshie (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 17:30)

    un domn [utilizator]

    Începând de la data menționata
  • -11 (19 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 17:51)

    Sah [utilizator]

    Da, si?
    Daca este totul legal, care este problema?
    Se taie 467 de arbori si se planteaza 2000.
    Apoi, este teran privat.
    Daca primaria era data in judecata si platea ca si in cazul Costanda?
    PS. Nu mai legati numele fostului primar Firea de aceasta decizie, deoarece:
    "Avizul eliberat de Direcția de Mediu din cadrul PMB îndeplinește toate cerințele legale și are la baza avizele și acordurile emise de instituțiile abilitate. Ca urmare, întrucât au fost îndeplinite toate condițiile legale pentru emiterea avizului, neeliberarea acestuia de către PMB ar fi însemnat încălcarea legii"
    • +11 (17 voturi)    
      ))))) povesti vanatoresti (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 18:21)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Scrise de Adrian Nastase
    • +5 (7 voturi)    
      Daca se aviza (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:33)

      Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      constrirea de blocuri in Cismigiu G.F.trebuia sa aprobe?
      • -3 (5 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 23:26)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

        Daca era ilegal, nicusor in loc sa il ajute pe Caine, s-ar fi ocupat de aceasta problema!
        Parca nicusor dadea in judecata Primaria si ''salva'' Bucurestiul! ;)
    • -1 (3 voturi)    
      Daca directia de mediu (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:46)

      Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      aviza blocuri in Cismigiu GF?
      • +4 (4 voturi)    
        cismigiu (Duminică, 4 octombrie 2020, 3:05)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

        E teren privat?
  • -5 (19 voturi)    
    Lasati isteria (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 19:45)

    Vlad-I [utilizator]

    Si unde este casa dv, candva su fost pomi. Daca vrem paduri, plantati milioane de pomi unde edte loc liber. Nu stiu cine va baga in cap de confundati o metropola cu un satuc de munte. Unde sunt 2 milioane de locuitori ( 200 de grupuri de cste 10 000) nu poti sa te simti ca in delta dunarii. Mai trebuie sa stiti ca ecologia fortata are un cost.
    • +6 (10 voturi)    
      tu respiri asfalt ??? (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:09)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      nu conteaza ca in locul blocurilor de azi au fost copaci o data. Important e sa nu traim ntr-un oras indesit si poluat. Cu ce ne ajuta ca se planteaza pomi la munte daca in marea favela Bucuresti mori de tanar axfisiat ? Tu probabil stai pe undeva prin suburbii si nu te afecteaza dar orasul asta a fost siluit constant de spagarii imobiliari care au construit fara noima si fara norme blocuri intre blocuri cum nici Ceasca nu a facut-o. Spatiul verde, putin cat mai este in oras trebuie pastrat.
  • +2 (10 voturi)    
    crimă (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 19:54)

    Lake123 [utilizator]

    Asta-i crimă cu premeditare. Să fie aspru sancționați, cei vinovați . Opriți dezastru. Să fie replantați pomi. Acolo e o sursă de sănătate, nu moșia unui nemernic.
  • +5 (9 voturi)    
    Pe terenurile adiacente (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 22:25)

    Bradisor [utilizator]

    salbei de lacuri din nordul Capitalei nu trebuie permisa decat construtia de baze sportive si de agrememt iindiferent de propietar Unde este cazul Primaria poate rascumpara trenurile de la propitarii care le detin legal.
    • +5 (5 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 3 octombrie 2020, 23:27)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Sa le cumpere nicusor, acum are ocazia! ;)
    • +1 (3 voturi)    
      aia (Duminică, 4 octombrie 2020, 9:07)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Aia cu legalitatea e mai greu de dovedit, chit ca niste"instante" au zis ca e asa! Majoritatea sunt terenuri donate, sau ramase fara urmasi conform legii sau au fost despagubiri la un moment dat. Da la unii e bune si documentele de la Burebista si Stefan cel Mare :((.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai sunt şi alte jocuri (Duminică, 4 octombrie 2020, 12:31)

    Propinatiu [utilizator]

    Era şi un proiect privind comerţul în Cişmigiu.
  • +1 (1 vot)    
    o tara fara viitor (Luni, 5 octombrie 2020, 10:00)

    Dedalus [utilizator]

    Da, vor planta in compensatie 2000 de bete chele, gramada pe cativa metri patrati, ca sa iasa la numar.

    Si vor face in asa fel incat sa se usuce cat mai repede.

    ===

    Sunt curios ce vor face primarii cand vor vedea copiii cu boli pulmonare sau chiar cu cancere din cauza poluarii.

    S-ar putea ca printre acesti copiii tintuiti pe paturi de spitale sa se numere si ai lor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by