Primăria Capitalei a dat autorizație pentru construirea unui bloc de 3 etaje pe Șoseaua Kiseleff, în locul unei frumoase vile construite după 90/ Beneficiar: firma lui Cosmin Olăroiu, fost antrenor al Stelei

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 23 septembrie 2020, 8:49 Actualitate | Administratie Locala


Vila Kiseleff 16
Foto: Mediafax
Pe Șoseaua Kiseleff, la numărul 16, se afla o frumoasă vilă construită după 1990. În rumoarea creată de pandemie, dar și de alegerile locale, aceasta a dispărut, iar în locul ei se construiește un bloc de 3 etaje. Primăria Capitalei a dat pe 30 iulie autorizație pentru ”modernizare, consolidare, recompartimentare și extindere”, potrivit datelor afișate pe site-ul instituției, însă după cum se vede pe șantier este vorba despre o construcție nouă, care ocupă aproape toată parcela. Beneficiarul autorizației este firma Steda Residence, care îl are acționar pe Aurelian Cosmin Olăroiu, fostul antrenor al Stelei.

La șantier nu este afișat un panou de șantier cu date despre ce se construiește, cine construiește, când au început lucrările și când se termină, așa cum se obișnuiește.







Povestea vilei din Kiseleff 16

Până în iunie 2018, frumoasa vilă a aparținut lui Stelian Gheorghe, un apropiat al lui Dorin Cocos si al Elenei Udrea, cunoscut pentru despăgubirile fabuloase pe care le-a primit de la ANRP pentru drepturile litigioase cumpărate pe diverse terenuri în curs de retrocedare. Vila din Kiseleff 16 ar fi cumpărat-o de la RAPPS în 2012.

Vila a fost vândută în iunie 2018, chiar înainte de decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție, care-l condamna la 6 ani de închisoare cu executare, alături de Dorin Cocoș și de foștii șefi ANRP Crinuța Dumitrean și Sergiu Diacomatu, într-un dosar în care fosta conducătoare a DIICOT, Alina Bica, a fost achitată și în care acuzația principală a fost de abuz în serviciu, prin aprobarea despăgubirii lui Stelian Gheorghe cu 89 de milioane de euro, pentru un teren din București supraevaluat, potrivit procurorilor, cu 62 de milioane de euro.

Mai exact, vila era în patrimoniul firmei Steda Residence, iar în iunie 2018 Gheorghe Stelian a fost înlocuit în acționariat de fostul antrenor al Stelei, Aurelian Cosmin Olăroiu. Potrivit datelor de pe platforma de verificare a firmelor Confidas.ro, acesta este acționar în continuare în respectiva firmă, cea care construiește blocul de 3 etaje. ​







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14618 vizualizari

  • +19 (19 voturi)    
    ... (Miercuri, 23 septembrie 2020, 9:35)

    tirolez [utilizator]

    Eu nu inteleg cum li se permite sa construiasca pe aproape toata suprafata. Trec zilnic pe acolo, au inceput mai devreme de momentul in care au primit autorizatia, cu siguranta se lucra acolo inainte de 30 iulie. In plus la cat fier-beton se pune acolo mi-e greu sa cred ca va avea doar 3 etaje.
    • +15 (15 voturi)    
      Simplu (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:24)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Aprobari date pe regim "repede inainte". Caracatita e mare.
    • -7 (7 voturi)    
      cine poate ,oase roade ! (Miercuri, 23 septembrie 2020, 12:47)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      va dati seama ce spaga a luat ludovic organ !? astia au luat pentru 3 generatii de acum incolo !dar DNA-ul e pe felie !
  • +12 (14 voturi)    
    ok (Miercuri, 23 septembrie 2020, 9:38)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    A face bloc acolo, este evident o nenorocire tipica administratiei corupte formata din tarani parveniti care nu au nici un dram de rusine sau consideratie pentru orasul asta.
    Altfel, vila aia arata ca nuca in perete intre palatele neo-romanesti.
    Daca face blocul pe 40% din suprafata si intr-un stil arhitectonic potrivit cu cel al zonei, mai bine asa.
    • -13 (15 voturi)    
      Deci sa lase vila ca e a lui Udrea? (Miercuri, 23 septembrie 2020, 9:51)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Ce gandire aveti...
      • +9 (9 voturi)    
        Sunt si eu curios (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:30)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        E ok ca atacati opozitia constant, este normal si nu ma deranjeaza. Cand ziceti "dar si USR nu face la fel? Dar si Germania nu face la fel? Dar si SUA nu face la fel? Dar si Iohannis nu face la fel? Dar si Nicusor sau Orban nu fac la fel? Dar si X face la fel", inteleg si vad de ce v-ar deranja. Poate chiar si exceptiile, fie facute de ziaristi, de noi sau altii. Accept asta, sunt pareri diferite, fiecare are dreptul la o opinie.

        Dar am si eu o curiozitate.

        Printre intrebarile astea pe care le puneti de altii, va intreb si eu, voua va convine cand PSD, ALDE, ProRo si alti acoliti fac asta? Nu va deranjeaza? Care mentalitate e mai buna? Cea juvenila unde "daca ala face, io de ce sa nu fac? Ce-s mai prost?" sau una constructiva gen "Ar trebui noi sa nu facem, ca sa dam exemplu altora, ca altii sa nu ne poata reprosa nimic si sa avem imagine cat mai curata"?

        Sunt doar curios. Si nu, nu e retoric.

        Ideea e ca in general, nu mereu, chiar is noi si ziaristii ii taxam pe cei care ne plac, poate nu des, poate nu asa dur, dar o facem. Si eu imi iau minusuri cand ii atac pe cei cu care tin, ca naa... asa-i omul. Dar, o fac uneori. Eu nu am vazut unul singur dintre voi care sa atace vreun derapaj al PSD/ALDE/ProRo vreodata. Nici macar o data. Ba chiar ii laudati.

        Mi se pare foarte bizar. As zice ca aduce a vremurile apuse cand partidul mult prea iubit era venerat, "totul pentru tara, partid si conducator", "cine nu-i cu noi e impotriva" etc.

        Cu alte cuvinte, stiti ca 89 a trecut si acum e 2020, nu?! Si ca URSS a picat. Poate nu ati verificat recent stirile sau calendarul.
        • +7 (9 voturi)    
          Nu te astepta la nimic normal de la ei (Miercuri, 23 septembrie 2020, 11:17)

          Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          In general sustinatorii PSD au probleme de logica, etica si moralitate. Asta in cazul in care nu este un postac platit.
        • +8 (8 voturi)    
          nu (Miercuri, 23 septembrie 2020, 12:09)

          Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Nu, nu ii deranjeaza fiindca din banii aia sunt si ei platiti.
          De exemplu pentru un bloc facut intre case sau pe suprafata mai mare decat legal, se da o spaga, sa zicem 10.000 euro. Primarul ia 5000, mai da 3000 unor subordonati cheie, si 2000 merg la partid, de unde sunt platiti insi care fac propaganda.
          De exemplu daca te uiti in parcarea primariei sector 1, vezi numai masini de la 50.000 de euro in sus. Secretare cu Lexus si Porshe samd.
          Cum un oras ca Bucurestiul are un buget colosal, impicit si sume colosale se imprastie catre partidele care il controleaza. De aici si disperarea cu care urla si se iau la bataie Psd&co, fiindca odata pierdut accesul direct la bani, vor avea probleme in a subventiona toata armata care ii tine in brate.
      • +3 (3 voturi)    
        mai citeste o data (Miercuri, 23 septembrie 2020, 12:12)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Stiu ca analfabetismul functional este undeva la peste 40% in tara, si probabil la peste 80% in randul votantilor psd, dar totusi, faceti un efort si cititi ce am scris.
  • +19 (19 voturi)    
    Atenție! (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:19)

    nick24 [utilizator]

    “ o construcție nouă, care ocupă aproape toată parcela.”
    Deci dispare spațiul verde care exista ÎN TOTALITATE!
    De ce se permite să se construiască pe toată parcela?
    Așa au dispărut spațiile verzi în București.
    Cine le-a dat autorizație pt această contrucție?
    Mergeți cu investigația până la capăt!
  • +19 (19 voturi)    
    Mafia imobiliara.. (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:19)

    SoulRider [utilizator]

    ..a distrus acest oras si continua sa o faca la cote inimaginabile! La fel se intampla si in zona metropolitana a orasului, in care primarii localitatilor satelit sunt la fel de corupti si isi bat joc de locuitori, siliti sa traiasca mereu in conditii de santier, sa se sufoce de caldura, praf si aer poluat. Pana cand sa va mai suportam mai nenorocitilor?
    • +11 (15 voturi)    
      D-aia trebuie mers la vot (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:31)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui SoulRider

      Acum avem sansa sa scapam de mizeriile astea. Pentru prima oara dreapta e unita si putem vedea schimbari, oricat de mici.

      Daca iese iar PSD eu zic ca ne meritam soarta si ca nu am invatat nimic.
      • -7 (11 voturi)    
        Care dreapta ? Exista ? (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:56)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Ai vazut undeva dreapta ? Toata lumea vorbeste despre ea dar nu a mai vazut-o nimeni de peste 75 de ani.
  • +8 (10 voturi)    
    'așa cum se obișnuiește. ' asa cum e OBLIGATORIU (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:30)

    Kivek [utilizator]

    e ILEGAL sa nu ai un panou care sa afiseze cine ce de cand pana cand construieste
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 23 septembrie 2020, 21:43)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      poate e pus strategic prin niste balarii
  • +9 (9 voturi)    
    Nu era frumoasa, era hidoasa (Miercuri, 23 septembrie 2020, 10:45)

    Victtor [utilizator]

    Era o casa urata, probabil la fel de urata ca blocul care ii va lua locul.
    Priviti casele construite inainte, de arhitecti reali, nu de imitatorii din ziua de astazi.
    • +5 (5 voturi)    
      Poate, dar era o casa cu spatiu verde (Miercuri, 23 septembrie 2020, 11:22)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Intr-o zona istorica. Blocurile sunt constructii tipice pentru investitori pe care nu-i intereseaza altceva decat profitul. Distrugerea sistematica a zonelor istorice este apanajul infractorilor care ne conduc. Altfel, mari patrioti.
      • +1 (1 vot)    
        Și a spațiilor verzi (Miercuri, 23 septembrie 2020, 15:04)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Pe làngă clădirile istorice se distrug spațiile verzi.
        Prin toate cartierele se demolează casele vechi cu grădină, pomi și se construiește pe tot perimetrul curții , cu tăierea pomilor chiar și de pe trotuar.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 23 septembrie 2020, 11:27)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Nu, nu era o casa urata, din contra. Este pacat cand se distruge arhitectura de valoare, indiferent de epoca in care a fost construita.
      Multa lume se sesizeaza cand e demolata o casa veche, care de multe ori nu are nici valoare arhitectonica, nici istorica, in schimb trec neobservate distrugeri de amploare din alte epoci. Ma refer in primul rand la perioada interbelica, care inca nu este protejata de vechime. Zeci de cladiri moderniste si Art Deco sunt "reabilitate" in fiecare an. Iar o epoca importanta in arhitectura romaneasca, cea post-belica - desi plina de contraste, nici pe departe lipsita de valoare cum cred unii, a disparut aproape complet (vorbim de arhitectura, nu neaparat de constructii), din motive diverse, calitatea proasta a executiei, ignoranta, o razbunare prosteasca pe sistemul comunist, etc.
      Acum observam ca incep sa dispara pana si putinele (numarabile pe degete) cladiri remarcabile construite dupa 90.
      Problema nu e atat disparitia cladirilor, pana la urma nu te poti opune progresului, ci caliatea mai mult decat indoielnica (de fapt mizerabila) a noilor proiecte. Cel mai grav este ca s-a indus o stare de indiferenta generalizata fata de estetica, am ajuns sa traim orase din cutii de polstiren si tabla fara sa ne pese cum arata.
    • +1 (1 vot)    
      Hidoasa ? Pe ce te bazezi ? (Joi, 24 septembrie 2020, 19:30)

      FlorinAndrei [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Ia uite putin aici: https://www.igloo.ro/kiseleff-16/
      "Povestea și realizarea acestei vile sunt simple: o întâlnire, o poveste de viaţă, o însoţire, dar nu una oarecare. De la început, împreună cu proprietarul am realizat că iubim arhitecturile sensibile, rafinate, acelea care sunt luminoase, cele care ştiu să citească locul şi topografia lui, profunzimile de câmp, acelea care resimt natura în dimensiunea ei generică, acelea care se integrează insesizabil în realitatea augmentată a terminalelor IT şi care se edifică în armonie cu timpul lor.
      De comun acord cu beneficiarul au fost conservate în proiect gabaritele, demolate interioarele cu grija conservării spiritului general al clădirii. Am dorit de la început să redăm arhitectura locului fără invenţii ex nihilo, să construim o clădire nouă în structura şi carcasa existentă, istoric datată. Situl se află într-un loc prestigios şi unic, extrem de elegant. Astfel, eleganţa şi rafinamentul au însoţit şi definit permanent atitudinea şi modul de lucru la proiect. Ne-a interesat în primul rând felul în care clădirea îşi trăieşte sedimentarea în timp: pe de o parte am căutat să revelăm şi să prelungim istoria locului, să desluşim şi să interpretăm ritmul acestuia, pentru ca mai apoi să-l re-inventăm şi să-l perpetuăm insesizabil, şi să-l lăsăm pe urmă să îmbătrânească cu caracter. Aşadar proiectul şi arhitectura lui au devenit sinonime cu transformarea şi organizarea mutaţiilor a ceea ce preexista, în aşa fel încât să permită lectura contextului istoric în care s-a înscris clădirea, să-l reveleze şi să-i restituie sitului naraţiunea şi durata"
      Vezi si pozele !
  • +7 (7 voturi)    
    Mafia imobiliarelor... (Miercuri, 23 septembrie 2020, 11:21)

    morometu [utilizator]

    Tot orasul arata hidos din punct de vedere arhitectural pentru ca au fost eliberata autorizatii ce au permis constructii inghesuite de blocuri intre case, fara spatii verzi cu intrare direct de pe trotuare. Se autorizeaza agresivitatea arhitecturala pentru ca sunt bani si interese mari la mijloc.
  • -3 (3 voturi)    
    e devarat (Miercuri, 23 septembrie 2020, 12:10)

    Mary80 [utilizator]

    "construita dupa 1900" probabila vila aia patrata a fost construita chiar dupa 2000. Care este de fapt problema ?
  • -3 (3 voturi)    
    traiasca spaga ! (Miercuri, 23 septembrie 2020, 12:49)

    muscha mbanana [utilizator]

    nimic nu-i mai presus decat shpaga in tarisoara noastra , iar galbejitii de urmasi ai lui bratianu , cunosc metoda , cine zicea de sica mandolina ca lua spaga cu sacosa , ia sa vedem , mai tineti minte ?
  • -1 (5 voturi)    
    are autorizatie legala de la primarie (Miercuri, 23 septembrie 2020, 13:12)

    bobo2 [utilizator]

    deci Nicusor trebuie sa devina avocatul acestei constructii, asa cum este si avocatul lui caine
    • +2 (2 voturi)    
      Cine de la primărie a dat autorizatia? (Miercuri, 23 septembrie 2020, 15:07)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      Ghici ciupercă!
  • -1 (1 vot)    
    In locul unei frumoase vile... (Miercuri, 23 septembrie 2020, 16:15)

    Mihail. [utilizator]

    ...un frumos bloc.
  • +2 (2 voturi)    
    Oloroiu dezvoltator imobiliar (Miercuri, 23 septembrie 2020, 16:33)

    Gargara3 [utilizator]

    Toti parvenitii au devenit dezvoltatori imobiliari.In Romania dezvoltator imobiliar este un smecher cu bani si relatii, capabil sa dea spaga pentru a obtine o autorizatie sa constriasca ce vrea muschiul lui ,pe baza un PUZ care este o derogare de la regulamentul de arhitectura si urbanism si in majoritatea cazurilor cu incalacarea tuturor normelor de arhitectura de urbanism si de bun simt, care afecteaza grav zona si in special vecinii.Nici un primar nu a dat autorizatii de constructie pe Kiseleff. GVF a indraznit sa se atinga de Kiseleff si la Nr 16 este a doua autorizatie cu probleme de legalitate data pe aceasta artera istorica, Prima a fost data la numarul 45 unde dezvoltatorul a ras o bijuterie de gradina monument istoric asa numitul micul Versaille si doua constructii interbelice pentru a construi blocuri. Desi autorizatia este suspendata de instanta de judecata din ianuarie 2020 s-a construit fara intrerupere . Bineinteles ca Politia Locala Bucuresti condusa de FINUL GVF nu i-a deranjat vreo plangere penala pentru incalcarea hotararii judecatoresti. Asta e Bucurestiul lui Firea.
  • +1 (1 vot)    
    Acționar... același ! (Joi, 24 septembrie 2020, 19:15)

    FlorinAndrei [utilizator]

    Trec zilnic pe lângă șantierul asta, în drum spre metrou, si am remarcat ca ies de acolo mașini care au numărul de înmatriculare cu numele firmei Steda, deci probabil vânzarea din 2018 este de ochii lumii !
    • 0 (0 voturi)    
      E o inginerie mai sofisticata (Joi, 24 septembrie 2020, 22:10)

      Gargara3 [utilizator] i-a raspuns lui FlorinAndrei

      In 2018 Stelu proprietarul firmei Steda care detinea imobilul de la nr 16 era in proces intentat de DNA si urma sa fie condamnat si sa i se execute bunurile. Atunci ca proprietatea de la nr 16 sa nu poata fi executata el a vandut probabil fictiv firma lui Olaroiu . Asa a reusit sa-si puna la adapost o parte din bunuri,
  • 0 (0 voturi)    
    panou șantier (Luni, 19 octombrie 2020, 10:23)

    mihaic_01 [utilizator]

    https://photos.app.goo.gl/9vPYD5JAnKRiu7nM6


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by