Primăria Sectorului 3 va lărgi strada Drumul între Tarlale la două benzi pe sens și va construi două pasaje rutiere la capete, peste Șos. Industriilor și bd. Theodor Pallady

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 28 mai 2020, 19:26 Actualitate | Administratie Locala


Pasaje Drumul între Tarlale
Foto: Google Maps
Primăria Sectorului 3 va lărgi strada Drumul între Tarlale la două benzi pe sens și va construi două pasaje rutiere la capete, la intersecțiile cu Șoseaua Industriilor și bd. Theodor Pallady, potrivit unor proiecte de hotărâre adoptate miercuri de Consiliul Local Sector 3. Primăria va cheltui 100 milioane lei pentru construirea lor, termenul de finalizare fiind de maxim 18 luni de la începerea lucrărilor, potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați.

Primul pasaj rutier subteran va fi construit la intersecția străzii Gării Cățelu cu Șoseaua Industriilor și strada Drumul între Tarlale. Valoarea estimată a investiției este de 39.556.165,30 lei inclusiv TVA, potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați. Termen de finalizare - 18 luni.

”Ţinând cont de dezvoltarea imobiliară continuă, precum şi de dezvoltarea şi diversificarea activităţilor economice, în anumite zone ale Sectorului 3 a apărut un trafic mai intens care a generat aglomerări pe intervale orare de vârf, ducând astfel la necesitatea creşterii capacităţii de transport auto. Luând în considerare aceste aspecte, Primăria Sectorului 3 îşi propune realizarea obiectivului de investiţii „Construire pasaj suprateran pentru fluidizarea traficului auto în zona Căţelu", în intersecţia Şoseaua Gării Căţelu - Drumul între Tarlale, prin construirea unui pasaj rutier cu două benzi pe sens de circulaţie, pasaj cu rolul principal de a degreva intersecţia analizată şi de a asigura delimitarea circulaţiei feroviare faţă de circulaţia auto”, se arată în referatul de aprobare semnat de primarul Robert Negoiță.

Proiectul mai presupune şi realizarea de trotuare pietonale adiacente, amenajarea spaţiilor verzi situate între trotuar şi partea carosabilă şi separarea totală a traficului rutier de cel feroviar prin reamenajarea intersecţiei.

Modernizarea infrastructurii rutiere presupune şi lucrări de deviere a tuturor reţelelor subterane din amplasament.

Al doilea proiect presupune lărgirea străzii Drumul între Tarlale la două benzi pe sens. Valoarea estimată a investiției este de 28.662.189,40 lei inclusiv TVA. Termen de finalizare - 1 an.

”Ținând seama de planul de urbanism zonal al Sectorului 3, prin s-a prevăzut creşterea capacităţii de circulaţie a străzii Drumul între Tarlale, Primăria Sectorului 3 îşi propune realizarea obiectivului de investiţii "Creşterea capacităţii de circulaţie auto pe strada Drumul între Tarlale", prin lărgirea străzii la două benzi pe sens de deplasare şi două trotuare pietonale amplasate lateral, înlocuirea sistemului de iluminat stradal existent care prezintă un grad de uzură semnificativ şi un consum de energie electrică ridicat”, se arată în referatul de aprobare semnat de primarul Robert Negoiță.

”Apele meteorice colectate de pe suprafeţele carosabile vor fi evacuate gravitaţional, prin intermediul gurilor de scurgere, în sistemul de canalizare pluvială proiectat. Proiectul mai prevede şi înlocuirea sistemului de iluminat stradal existent care prezintă un grad de uzura semnificativ şi care, de asemenea, are un consum de energie electrică ridicat, cu un sistem de iluminat stradal şi pietonal nou proiectat, utilizând corpuri de iluminat echipate cu surse de lumină cu module cu LED, cu capacităţi de conectivitate şi comunicare performante, având la bază criteriul de eficientizare energetică a sistemului de iluminat public. Modernizarea infrastructurii rutiere presupune şi lucrări de deviere a tuturor reţelelor subterane din amplasament”, se arată în raportul de specialitate.

În prezent, strada Drumul între Tarlale este amenajată cu o bandă de circulaţie pe sens, lăţimea părţii carosabile fiind de 7m cu trotuare pietonale adiacente denivelate.

Al treilea proiect, propune construirea unui pasaj rutier suprateran la intrersecția străzii Drumul între Tarlale cu bd. Theodor Pallady, dar și sistematizarea circulației la sol cu un sens giratoriu. Valoarea investiției se ridică la 31.049.518,17 lei, inclusiv TVA, iar termenul de finalizare este de 18 luni.

”Intrarea în Municipiul Bucureşti de pe Autostrada A2, pe Bulevardul Theodor Pallady, este unul din punctele de interes existente pe raza Sectorului 3. Proiectul presupune reamenajarea traficului rutier din intersecţia dintre strada Balta Albina cu Bulevardul Theodor Pallady. Luând în considerare aceste aspecte, Primăria Sectorului 3 îşi propune realizarea obiectivului de investiţii „Interconectarea sistemelor de transport auto în zona Drumul între Tarlale". Acesta presupune construirea unui pasaj suprateran, exclusiv rutier, care are rolul de a degreva intersecţia Drumul între Tarlale şi Bulevardul Theodor Pallady, precum şi amenajarea la sol aferentă acestuia, inclusiv reorganizarea circulaţiei în zona intersecţiei cu sens giratoriu”, se arată în proiectul de hotărâre prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici aferenți proiectului.

Modernizarea infrastructurii rutiere presupune şi lucrări de deviere a tuturor reţelelor subterane din amplasament.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7095 vizualizari

  • -1 (7 voturi)    
    Cui prodest? (Joi, 28 mai 2020, 19:44)

    PrivireCritica [utilizator]

    Cine e maharul cu interese acolo?
    • +1 (3 voturi)    
      Eu (Joi, 28 mai 2020, 21:09)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Eu am interes sa pot merge decent pe strada aia..
  • +5 (9 voturi)    
    sigur...inainte de alegri se fac proiectele mari (Joi, 28 mai 2020, 20:15)

    Kivek [utilizator]

    si dupa aia nimic
  • +3 (5 voturi)    
    Intre timp (Joi, 28 mai 2020, 20:46)

    Alexa.99. [utilizator]

    cei care stau in cartierele nou construite in zona 1 decembrie-Teclu probabil ca se vor zbate tot prin balarii si noroaie catre blocurile lor. In apartamentele cu pereti de rigips de pe care le cade mobila, dar au casa lor pentru care vor plati o viata. Trai in capitala, deh...
    • +2 (2 voturi)    
      Pai e altceva (Joi, 28 mai 2020, 21:10)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Voi ati hotarat sa cumparati acolo..
      • -1 (1 vot)    
        La asta (Joi, 28 mai 2020, 23:45)

        Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        ma gandeam si eu cand am fost si am vizionat acolo apartamente. Cum puteau face rata pe viata la asa conditii de umblat prin camp. Dar asta nu inseamna ca merita batjocoriti cu anii si lasati sa umble pe ulite.
        • +2 (2 voturi)    
          na (Vineri, 29 mai 2020, 2:46)

          uxh75588 [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

          Normal ar fi ca intai sa se faceainfrastructura si apoi sa rasara blocurile. Dar taie din profit dezvoltator.
  • -1 (1 vot)    
    satul (Joi, 28 mai 2020, 22:17)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Eu sunt satul de "va face, va drege".De cand a venit firea numai voi face voi drege si apoi fassss.Nimic concret!
    Astept stirea cu "s-a facut". restul sunt vorbe....
  • -1 (1 vot)    
    in orasele dezvoltate cu nivel de trai ridicat (Vineri, 29 mai 2020, 8:38)

    Coresponedntu [utilizator]

    nu se largesc strazi in interiorul oraselor, ci se ingusteaza in favoarea pietonilor, biciclistilor. in Olanda, Elvetia se fac chiar gatuiri din loc pentru reducerea vitezei. In Elvetia, viteza maxima pe stradutele secundare este si de 20 km/h. Singurele largirii de strazi , pasarele samd se fac pe soselele de centura ale oraselor. dar ce sa stie descalecatorii din limuzine decidenti in vagauna puturoasa Bucurestabad? ce urat ar suna in Bucuresti largirea trotuarelor si eliberarea acestora de harburile Occidentului depozitate in Bucurestabad... ar iesi revolutie ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by