VIDEO Aglomerație în piețele agroalimentare și supermarketurile din București/ Cum s-a respectat distanța socială

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:08 Actualitate | Administratie Locala


Aglomeratie Piata Obor
Foto: Hotnews
​La piețele agroalimentare și supermarketuri s-au format sâmbătă cozi de zeci de persoane. Problema a fost în special între orele 11.00 și 13.00 când au ieșit și pensionarii la cumpărături, aceștia având la dispoziție doar două ore pe zi. Restricțiile s-au suprapus și cu cumpărăturile făcute pentru Florii. Dintre locațiile vizitate de reporterul HotNews.ro, cea mai gravă situație a fost la Piața Delfinului, din Sectorul 2, unde coada s-a întins pe circa 200 de metri, iar oamenii au așteptat aproape o oră ca să intre.





La Piața Obor, în hală și în piața de legume, cozile au fost rezonabile și s-a respectat distanța de 2 metri, însă pe aleile din jurul pieței se vindeau legume, fructe și flori la tarabă, fiind o îmbulzeală foarte mare.

La Carrefour Veranda, coada se întindea până în afara mall-ului. La Lidl Fundeni parcarea era plină, iar la intrare s-a format o coadă de câteva zeci de persoane.

Pe stradă și în stațiile STB, atmosfera era una obișnuită, ca și cum virusul și restricțiile nu ar fi existat.

Aglomerație Piața Delfinului



Aglomerație Zona Obor







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18047 vizualizari

  • +11 (39 voturi)    
    statu militieneesc nu mai poate tine (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:15)

    Je__ [utilizator]

    oamenii in case?

    foarte bine....

    e bine sa avem masuri de distantare sociala, dar de aici si pana la AREST LA DOMICILIU??

    dati bai masuri pentru operatorii economici, sa aiba dezinfectante, sa permita doar un anumit numar de clienti in interior, norme de igiena si protectie angajati

    ati luat doar masuri de batut si amendat oamenii, ati inghesuit pensionarii ca vitele intr-un interval orar, parca dinadins facut sa se molipseasca toti, ati umplut statistica cu morti in spitale pe care i-ati molipsit nevinovati
    • +1 (1 vot)    
      Pare ca (Duminică, 12 aprilie 2020, 15:56)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      "ati inghesuit pensionarii ca vitele intr-un interval orar" are efect contrar. Asta nu e zadarnicirea combaterii epidemiilor ?
  • -4 (24 voturi)    
    masti de form (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:18)

    andimi [utilizator]

    ma uit si trei sferturi din cei ce stau la coada tin mastile acelea de forma, nu acopera si nasul! Stau la coada la piata, nu pot cumpara de la magazinele de cartier? Daca nu inteleg, atunci ar trebui inchise pietele, asta e situatia!
    • +1 (9 voturi)    
      educatia da senzatia (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 17:35)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Sunt analfabeti.

      Sunt convins ca unii nici nu stiu ca respira pe nas. Serios!
      • 0 (4 voturi)    
        Ai perfecta dreptate (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 19:55)

        Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        La caderea mastilor de oxigen in avion, 50% din pasageri nu le pun si peste nas. Doar peste gura.
  • -14 (26 voturi)    
    Firesc sa nu mai respecti (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:19)

    mihaipricop [utilizator]

    reguile dupa ce vezi ca pt ca germanii sa nu ramana fara sparanghel nu se respecta nici o regula.
  • -11 (25 voturi)    
    Firesc sa nu mai respecti (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:19)

    mihaipricop [utilizator]

    reguile dupa ce vezi ca pt ca germanii sa nu ramana fara sparanghel nu se respecta nici o regula.
    • -5 (11 voturi)    
      de ce? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:59)

      Actros [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      de ce atatea voturi negative la acest comentariu?

      Fratilor, acesta este un comentariu de bun simt. Regret lipsa bunului simt.
  • +6 (16 voturi)    
    Ipocrizie maxima (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:26)

    adi_69 [utilizator]

    Comparati aceste fotografii de azi cu cele de pe aeroporturile de unde pleaca, tot azi, sezonierii spre Germania. Nu este absolut nicio diferenta in privinta distantarii sociale, desi cica de ieri s-au tot luat toate masurile...
  • -1 (9 voturi)    
    doua saptamani (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:28)

    AdrianIulian [utilizator]

    Inca doua saptamani (eventual + 1 ca sa luam si noapte de Inviere) si sa vezi atunci varf. Poate se trezesc si politicienii nostri sa coboare in strada si sa faca lucruri pentru "opinca". Ca la "vladica" s-a tot lucrat.
  • -7 (19 voturi)    
    . (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:29)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    o sa inchida Bucurestiul ca pe Suceava, ca lumea nu intelege pana nu vom avea mii de morti... idioti
  • -1 (17 voturi)    
    nasol (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:49)

    g01an [utilizator]

    nu stiu ce fac astia batrani de ce nu se pot duce si in timpul saptamanii cand aia mai tineri sunt la serviciu, dar cat mai tine situatia asta trebuie si ceilalti, astia tineri sa inteleaga sa mearga la cumparaturi in afara intervalului 11-13 ca sa evite contactul cu cei in varsta... asta daca vrem sa revenim la normal mai repede. si ca sa eviti intervalul ala trebuie sa fii gata cu ce ai cumparat pana la 11, nu sa ajungi acolo la 11 fara 10.

    pe de alta, macar s-a inteles treaba cu orarul 11-13, trebuie sa ne mai uitam si la aspectele pozitive. vom invata si cum sa purtam masti si cum sa pastram distanta si cum sa pastram normele de igiena samd. chiar ma uitam pe strada la semafor ca toata lumea s-a asezat la o distanta comfortabila - bine acum este si mai usor ca este mai putina lume pe strada decat de obicei. si a venit un bolovan mai in varsta si s-a asezat langa cineva si persoana respectiva s-a indepartat. ghici ce, la al doilea semafor la rand la care a trebuit iar sa asteptam deja toata lumea stia ce avea de facut. nu-i chiar atat de greu, o rezolvam cu presiune sociala daca nu se poate cu explicatii rezonabile.
  • +7 (15 voturi)    
    Comisia europeană 3,3 mld la IMM (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 14:49)

    spirache [utilizator]

    Dragoș Anastasiu vrea că oamenii de afaceri sa primească 30 de miliarde de euro nerambursabili de la statul român prin împrumut public de la FMI pentru a nu scădea plafonul de profit prognozat de către Business Sferă anul trecut. Ce să facă ei cu 3,3 miliarde?!! Câteva vile la Monte Carlo și mașini de colecție, puradei pe la London School of Business și câteva vânători grotești de mistreți. Nici pe o masea nu ajung! Aduceți FMI! Sa fim solidari!
  • +18 (22 voturi)    
    Asa, si ? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 15:16)

    Frankie [utilizator]

    Asa, si ? Ce s-a intamplat, care e stirea ?
    Vedeti ca intre timp ne-a cazut un munte din cauza mafiei defrisarilor.
  • -11 (17 voturi)    
    Pensionari si cocalari (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 15:33)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Cat de prost sa fii sa te imbulzesti la cacaturi!
    Ce calitate au mărfurile din Obor, Delfinului?
    Miliția doarme!
    A dormit si cand 80 de mii de aventurieri au plecat spre Berlin.
    In scavie!
    Totusi la Cluj au ajuns 2000 de autocare din Moldova, Ardeal etc.
    Chiar Miliția nu a vazut sau Securitatea?
    De ce se aplica sporadic amenzile prevazute in OM doar la unii si pensionari fara creier,votanti pzd & cocalari sunt uitati?
    Mi se pare o complicitate a Miliției cu aceste vehicule de transport cov19.
  • -4 (22 voturi)    
    S-a terminat pandemia si nu stiam? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 15:41)

    IulicaSutica [utilizator]

    Am fost si eu azi la un supermarket azi in jur de 12...nu se respecta absolut nicio regula de distantare, nu restrictioneaza nimeni accesul in supermarket daca sunt prea multi oameni inauntru, cei 2 metri de distantare sunt o gluma in zonele cu legume sau carne de exemplu. Pare ca s-a terminat sau pare ca nu a inceput inca :)
    • -4 (14 voturi)    
      Coronavirus va fi (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:30)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui IulicaSutica

      Si peste 1 luna, un an, 10 ani.
      Ar cam trebui sa ne obisnuim cu el, ca si cu gripa normala.
      • +3 (15 voturi)    
        argumente - coronavirusul nu e ca gripa! (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 17:26)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Penrtu gripa exista vaccin iar contagiozitatea e de 3 ori mai mica decat a coronavirusului.

        Un vaccin impotriva coronaviruslui se va produce probabil cam in 12 luni, iar antivirale eficiente - cam in 3 luni.

        Unii bolnavi in stare critica pot fi salvati daca exista ventilatoare disponibile, lucru ce nu se intampla daca se imbolnavesc prea multi deodata.

        E clar acum de ce sunt luate masurile de distantare sociala?
      • +2 (8 voturi)    
        Mda (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 18:02)

        IulicaSutica [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Posibil sa ai dreptate, dar cum ramane cu cele cateva reguli de distantare sociala? Ne obisnuim fara ele?

        Curios ce multe minusuri a luat comentariul meu :)
        • -4 (10 voturi)    
          Nu te opreste nimeni sa fii prevazator (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 19:17)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui IulicaSutica

          Te poti proteja.

          Eu unul sunt dispus sa imi asum riscul sa fiu printre cei 0.00001 % romani morti de coronavirus.
          Am mai multe sanse sa mor in accident de masina sau de cancer decat de coronavirus.
          Eu unul m-am obisnuit cu ideea ca o sa am coronavirus la un moment dat, si ca am sansw de 99.99 % de supravietuire.
          • +4 (8 voturi)    
            iresponsabilitate (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 21:44)

            g01an [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            iresponsabilitate in gandire si in actiuni. riscul nu ti-l poti asuma tu si pentru ceilalti pe care ii infectezi. din cauza astora ca tine au spania si italia problemele pe care le au la ora actuala. morgile nu mai fac fata la numarul de morti si cativa cretini inca mai considera ca procentul de morti va fi cu 0 si virgula inainte...

            gripa obisnuita infecteaza maxim 10% din populatie pe parcursul intregului an... si din astia doar 1% fac complicatii, mortalitatea ajunge la 0.1% in anii cei mai nasoli - dar asta pentru ca pot primi ingrijiri medicale cei care chiar au nevoie fiind problema raspandita pe o perioada lunga de timp. si cifrele sunt asa de mici pentru ca majoritatea populatiei are deja imunitatea prin vaccinare sau capatata natural in anii anteriori la forme similare ale infectiei.

            la sars-cov-2, nimeni nu avea imunitate inainte sa inceapa nebunia... asta inseamna ca se vor infecta 60-70% din populatie, nu 10% si daca situatia nu ar fi tinuta sub control s-ar intampla in 2-3 luni maxim, nu pe parcursului intregului an cum se intampla in cazul gripei. daca s-ar intampla asta, ce s-a intamplat in lombardia si wuhan ne arata ca mortalitate poate ajunge la 1/10 din toti cei infectati... ne putem lipsi de astia ca tine, n-ar fi asa mare pierdere, dar ar fi afectati si altii care sunt nevinovati si nu ne-am putea descurca daca procente atat de mari din populatie ar muri in 2-3 luni de zile. ar fi haos, problemele ar fi mult mai grave decat doar pierderile de vieti omenesti.
          • +1 (3 voturi)    
            Inconstient (Duminică, 12 aprilie 2020, 1:28)

            john-doe [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Pare ca esti tanar si fara mult rationament. Sansa de supravietuire in Romania este mai mica, cam 94%. Problema ta e ca nu intelegi ca daca te infectezi o sa afectezi si familia si daca nu esti fiul ploii ai parinti, unchi, matusi care au sansa de supravietuire mult mai mica.
          • +1 (3 voturi)    
            Inconstient (Duminică, 12 aprilie 2020, 1:28)

            john-doe [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Pare ca esti tanar si fara mult rationament. Sansa de supravietuire in Romania este mai mica, cam 94%. Problema ta e ca nu intelegi ca daca te infectezi o sa afectezi si familia si daca nu esti fiul ploii ai parinti, unchi, matusi care au sansa de supravietuire mult mai mica.
        • -4 (8 voturi)    
          Avem tendinta sa controlam totul (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 19:18)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui IulicaSutica

          Iar cand nu putem controla devenim isterici.
          Poate ca ar fi cazul sa devenim mai adaptabili situatiilor noi, inclusiv mental.
  • 0 (16 voturi)    
    faca-se voia lor! (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:23)

    Dedalus [utilizator]

    Nu poti opri oamenii sa se sinucida.

    In definitiv, oaia care nu isi poarta blana - o mananca lupul.

    +++

    Multi fac pe desteptii, desi la peste 65 de ani, sansele sa te sufoci incet in pat la ATI peste 2 sapatmani sunt de 90%.

    Dar, ei o vor! De ce ar trebui sa ne pese?!

    Oricum spitalele nu ii pot ingriji, oricum nu se va cheltui prea mult cu ingrijirea lor. Daca vor sa se sinucida, de ce ii oprim?!
    • -1 (7 voturi)    
      Posibilitatea sa moara (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:59)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      E de 1 la 1000.
      Mai multe sanse au sa fie loviti de trasnet.
      • +1 (5 voturi)    
        traznetul nu e contagios (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 20:05)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        E de 90%. Conteaza varsta si nivelul de expunere - ambele ridicate in acel caz.

        Practic, se vor imbolnavi cam toti cei care au fost in piata. Cam 50% vor avea simptome, iar cu un R0 de aproape 3 in acest caz, transmiterea va fi de 1 : 3EXP4 in 3 zile - adica fiecare personaj din piata va imbnolnavi inca 81 de persoane. Admitand ca avem 1 batran la 4 persoane, 20%, adica 20 vor muri aproape sigur.

        Inmuleste cu 20 numarul celor prezenti in piata si vei afla numarul celor ucisi de acestia,
        • -1 (1 vot)    
          Chiar daca ai avea dreptate (Duminică, 12 aprilie 2020, 6:44)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Nu e un numar de morti asa de mare incat sa justifice aceste masuri aberante.
          Degeaba traim daca stam doar inchisi in case.
          • 0 (0 voturi)    
            nu s-a terminat (Duminică, 12 aprilie 2020, 13:24)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Asteapa sa vezi cat va fi de mare.

            De la cati morti ar conta, dupa tine?

            50% din populatie e mult sau putin?

            Dar 10%?
    • 0 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 21:43)

      [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      • 0 (0 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 aprilie 2020, 12:30)

        [anonim] i-a raspuns lui

  • +2 (16 voturi)    
    Militianul Despescu (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:28)

    galeo [utilizator]

    L-am vazut mai devreme pe militianul Despescu frustrat ca au iesit oamenii la piata.
    Ca o sa faca, o sa impuna, interzica, intimideze printr-o noua ordonanta militara.
    Vorbea fix ca un militian comunist frustrat ca lumea nu-i sta obedienta sub papuc.
    • 0 (2 voturi)    
      Pregateste interzicerea? (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 21:09)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Dupa ce au obligat ca pietele sa fie deschise, acum, la 2 zile, ar fi momentul sa le inchida, nu?
  • -2 (8 voturi)    
    Stiu un pensionar amarat cu probleme psihice (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:57)

    galeo [utilizator]

    Ce a strans 8 amenzi pe ordonanta militara, doar pentru mers pe strada, ajungand la fabuloasa suma de 15.000 lei amenzi.

    Bravo Despescule, doar atat poti ?
    • 0 (2 voturi)    
      dovezi (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 20:07)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Sa ia cu el actele medicale doveditoare
  • -1 (7 voturi)    
    Mare greseala (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 16:57)

    anya_2 [utilizator]

    Asta cu piețele deschise....Era previzibil ca o sa dea năvală!
  • +4 (10 voturi)    
    Pandemia in derizoriu (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 17:24)

    lasa [utilizator]

    La disciplina nu cred ca suntem fruntasi.
    Ceea ce se intampla in piete, este o incompetenta administrativa.
    Unde e Politia locala? ca mereu sunt in Obor dupa taficantii d etigari de contrabanda si nu reusesc sa-i prinda de mai bine de 2 de ani...
    acum e in ajun de Florii.......
    Pai, e Ordonanta militara sau nu? Ce cauta toata populatia aia in piete?
    Vreti sa limitati contaminarea? APLICATI LEGEA!
    Si la fel pentru padurile care circula fara declaratii, pe sosele!! Rusine.....
    • 0 (0 voturi)    
      oare ce caută în piețe (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 22:24)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      populația?...unde vrei să meargă, la popota sri?...oamenii își fac de mîncare, restorantili e închise ele de domnu Vela...ai auzit de vreun focar covid în piață, restaurant, magazine, etc?...io nu, da am auzit de focare în spitale, din păcate...și da, pandemia intră în derizoriu cu fiecare zi care trece, e normal, e uman...de la un moment dat pe oameni nu-i mai interesează știrile prăpăstioase...și poliție locală nu există, nici unu n-are școala de poliție, îs gardieni publici...Austria, Germania, Norvegia, Cehia, Grecia, Finlanda, Suedia, Danemarca, hai că se poate...nu zic nimic de Belarus, tot aștept celebrul peak la ei, da văd că nema nișta
  • +3 (9 voturi)    
    sa intelegi este un peu paysan (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 18:39)

    Dedalus [utilizator]

    Teoria conspiratiei face victime.

    Am auzit atat de multe idei traznite despre pandemia de coronavirus , incat m-am lamuit cu privire la capacitatea intelectuala a oamenilor.

    Si nu doar romani.

    Capacitatea de a judeca si intelegerea sunt daruite unei minoritati a populatiei. Problema acestei minoritati este cum sa se fereasca de impactul distructiv al majoritatii.

    E valabil in politica, de ce nu ar fi valabil si in pandemie?
  • +4 (10 voturi)    
    Noi restul (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 19:27)

    robyzs [utilizator]

    Noi restul stam in casa de 30 de zile iar pensionarii se inghesuie in piete sa umple spitalele in 2-3 saptamani, bravo PNL, coordonati foarte bine aceasta Pandemie.
    • +4 (6 voturi)    
      nici guvernul (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 20:06)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Nimeni nu ii poate opri sa se sinucida.
  • +3 (5 voturi)    
    Educație (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 20:03)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Taicămiu începuse să iasă zilnic la “cumpărături” între 11 și 13 (locuim împreună și eu îi fac declarația pe care i’o dau pe whatsapp). L’am amenințat că nu îi mai permit să vină la noi dacă iese așa des (avem o casă cu 2 etaje, el stă la etaj, eu cu soția și doi copii la parter). S’a supărat și mi’a zis că nu mai trece pe la noi dacă mi’e frică că o să ne aducă virusul. Când i’am zis că nu de asta mi’e teamă, ci pentu el a renunțat să mai iasă zilnic, acum iese maxim o dată pe săptămănă (nu îi pot interzice să iasă deși eu îi pot cumpăra ce are nevoie, dar înțeleg că mai are nevoie să iasă din casă) și nu stă mai mult de juma de oră.
    Educați’vă părinții și bunicii, au nevoie! Iubiți’i și protejați’i! Mi’am pierdut mama acum 7 ani, durerea e teribilă...
  • 0 (4 voturi)    
    Dictatura Romania (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 20:13)

    galeo [utilizator]

    Reactia autoritatilor romane e ca turnesolul, ne indica faptul ca trebuie sa fugim cat mai repede din Romania, cat se mai poate.
  • -2 (4 voturi)    
    Azi la ora 18:00 centrul era plin de adolescenti (Sâmbătă, 11 aprilie 2020, 21:09)

    xolv [utilizator]

    fara masca. Ce sa zic, e usor sa scoti din context


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by