Firea: În blocurile vechi locuiesc bucureșteni cu venituri minime sau medii, nu bogați. Cei care și-au permis s-au mutat în blocurile noi sau în Ilfov

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2020, 12:26 Actualitate | Administratie Locala


Firea
Foto: Stirile ProTV
În blocurile vechi de apartamente, racordate la Radet, locuiesc bucureșteni cu venituri minime sau medii pe economie, nu bogați, deoarece cei care și-au permis financiar s-au mutat în blocuri noi sau în Ilfov, este de părere primarul general al Capitalei, Gabriela Firea. Aceasta a făcut declarația în încercarea de a explica că toată lumea racordată la RADET/Termoenergetica trebuie să primească subvenție de la Primăria Capitalei.

”În blocurile vechi de apartamente, racordate la Radet- Termoenergetică, locuiesc bucureșteni cu venituri minime sau medii pe economie, nu bogați. Cei care și-au permis financiar, s-au mutat în blocuri noi, unde încălzirea cu gaze este mai scumpă sau în zonele rezidențiale din județul Ilfov”, a declarat Firea.

În București, pretul gigacaloriei cu TVA este de 495,51 lei, din care 163,03 lei este platit populatie (consumatorul casnic) și diferența de 332,48 lei este platită de Primăria Capitalei prin subvenție. Primesc subvenție de la municipalitate toți abonații Termoenergetica (fostul Radet), indiferent de cât câștigă.

Anul trecut, municipalitatea a aprobat o subvenție de aproape 1 miliard lei pentru RADET.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















49455 vizualizari

  • +20 (26 voturi)    
    eu am 2 apartamente (Marţi, 11 februarie 2020, 12:32)

    gigiduru_ [utilizator]

    Unul nou, inchiriat, si unul vechi.
    Cum se cheama ca sunt? Sarac si bogat? Sau doar emigrat?
    • +17 (19 voturi)    
      nu esti in Ilfov (Marţi, 11 februarie 2020, 14:03)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      nu esti bogat
      • +2 (6 voturi)    
        apropos (Marţi, 11 februarie 2020, 19:20)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        nu vad stirea asta confirmata din nici o alta parte.
        toata lumea va preia pe voi.
        aveti si voi o inregistrare cu duamna emanand fraza cu bogatii din Ilfov?

        N.R. : Este vorba de o postare publicată de doamna Firea pe contul ei de facebook, aveți link aici: https://www.facebook.com/gabifirea/
        • -3 (3 voturi)    
          daca e asa (Miercuri, 12 februarie 2020, 9:33)

          Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          care e problema, doar nu i-a spart nimeni contul
        • +3 (3 voturi)    
          Atentie la greselile de scriere! (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:10)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Mai multa atentie, draga redactie Hotnews!
          Corect se scrie duoamna Firea, sau mai simplu, Firea.
        • +3 (3 voturi)    
          redactia rog o postare (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:52)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          cum numai HNs poate - cu bogatii saraci din Ilfov...

          sa imi fie iertata rugamintea - dar cred ca saraca Cristina Topescu era una din acele persoane...

          Io mi-s din Bucuresti, apartament vechi, si stiu vreo 2-3 bogati, cu vile, dar saraci tare...
    • +6 (8 voturi)    
      Bă bucureștean sărac ! (Miercuri, 12 februarie 2020, 8:32)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Sărăntocilor,spune Firea.Să-mi pupați,știți voi ce,că vă mai opresc apa caldă și căldura,că așa plătiți mai puțin.Sărăntocilor.De ce o opresc când este frig?Simplu,să simțiți.Dacă aș opri când este cald nu ați ști binele pe care vi-l fac.Pa.Nu vă pup,dar mă puteți pupa voi.Știți unde.
      • -2 (2 voturi)    
        pardon ma scuzati... (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:55)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Poate ati uitat de Dansul, chiar Base, care spunea:

        NU este IARNA cum este VARA...

        Rog daca nu ati inteles atunci mai va iexplica odata tzatza Firea - caci normal numai iarna se sparg tevile si se duce drac pe apa Sambetei, adica a Dambovitei, caldura si apa calda a Bucurestenilor sarantoci, fara centrale de apartament..
  • +29 (33 voturi)    
    Prostia atinge cote alarmante (Marţi, 11 februarie 2020, 12:33)

    ThalesdeTeleorman [utilizator]

    In gandirea paparudei de Voluntari, cei care s-au mutat prin namoalele din Voluntari, Bragadiru, Popesti, Rosu ori alta comunitate limitrofa sunt niste bastani. In special aia care au cumparat cu prima casa la subsol si primesc materiale fecale in sufragerie dupa fiecare ploaie serioasa.

    Ce sa faca si aia mai saraci...stau in centru, pe langa metrou, liceu, facultate sau vreun parc mai important.
    • +13 (15 voturi)    
      Firea are alergie la taierea subventiilor (Marţi, 11 februarie 2020, 14:43)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      Sa nu mai depinda majoritatea locuitorilor Bucurestiului de banutzii de la primarie? Sacrilegiu!
      Sau va inchipuiti ca legea pensiilor (aia care stabileste exact cat cresc pensiile in fiecare an, tinand cont de inflatie si cresterea economica) ar trebui sa fie respectata cu strictete de partide, fara ajustari in sus sau in jos, fara indexari? Sa piarda partidele o parghie cu care momesc milioane de pensionari? Blasfemie!
      Nuuuuu, trebuie mentinute pomenile, daca galetile si uleiul sunt interzise in campanie. Ceva trebuie sa se dea (tot din buzunarul votantului, dar e alta discutie).
  • +16 (20 voturi)    
    concluzia nu da firea nici macar un scuipat pe noi (Marţi, 11 februarie 2020, 12:34)

    NOTORIOUS [utilizator]

    Adica daca esti sarac nu mai trebuie sa beneficiezi de nimic. Daca nu ai bani sa stai la bloc nou, te ia dracu, ca primaria nu are grija de nimic, doar sa de contracte la baietii smecheri, ca sa se imbogateasca si mai mult.
    • +1 (13 voturi)    
      Voi ați votat-o. (Marţi, 11 februarie 2020, 18:06)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui NOTORIOUS

      Bucurați-vă de ea.
  • +24 (26 voturi)    
    Redactia Hotnews CNCD poate primi (Marţi, 11 februarie 2020, 12:35)

    un domn [utilizator]

    acest articol Ca Sesizare pe e mailul sesizarilor CNCD ?

    DUamna Gabi tine neaparat sa adauge dupa "bar de negri" si "oameni care nu isi permit sa stea in blocuri noi sau in Ilfov" !!!!
    • +9 (11 voturi)    
      "nu sunt toti bastani de Voluntari" (Marţi, 11 februarie 2020, 14:45)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      "mai e si ceva piulime prin Bucuresti, si au drept de vot, cum indrazniti sa-mi luati moneda asta de negociere numai buna de strans voturi?"
  • -4 (22 voturi)    
    Fără subvenții!!! (Marţi, 11 februarie 2020, 12:38)

    prec [utilizator]

    Păi să fie capitalism, nu socialism. Nu le-a plăcut în socialism.
  • +8 (12 voturi)    
    si pentru asta (Marţi, 11 februarie 2020, 12:38)

    comentacu [utilizator]

    pentru ca sunt cei din clasa de jos ori cea medie, sa stea in frig, da-i in sarma mea, ca doar nu o sa-mi rup eu de la gura niste sute de milioane de euro ca sa inlocuiesc toate conductele vechi, ruginite.
  • +13 (15 voturi)    
    Adica ne-a facut saracilor, pe noi toti..... (Marţi, 11 februarie 2020, 12:38)

    Gaspar [utilizator]

    "Sarakilor" ..gata ne-a dat-o.....
    :)
    • +11 (15 voturi)    
      dupa peste 30 de ani de tranzitie (Marţi, 11 februarie 2020, 15:16)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Gaspar

      oamenii nu se mai multumesc cu cvasi-gratuitati la transport si incalzire, mai degraba dau inca putin in plus dar cer aer curat, transport civilizat, parcuri puse la punct, pentru ca multi au vazut pe viu in UE cum ar trebui sa arate un oras bine condus. Firea pare sa nu inteleaga schimbarea, mizeaza tot pe pomeni.
      • -3 (9 voturi)    
        Păi pomana-i pentru milogi. (Marţi, 11 februarie 2020, 18:08)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        Civilizația este occidentali. Milogii....pomeni.
        • +7 (9 voturi)    
          să-ți (Marţi, 11 februarie 2020, 19:51)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui prec

          explic, totuși pt. că ai un fix și poate ăsgta nu te lasă să gândești.
          Subvențiile fierei (ca și ale primarilor anteriori) s-au făcut tot din banii noștri. Parțial din impozitele plătite, parțial de la buget (deci tot din banii noștri, de data asta ai tuturor românilor).
          Nu e nimic picat din cer.
          Partea proastă este că nu a plătit (deși avea) banii de subvenție (i-a cheltuit pe pomeni adevărate, cum ar fi excursii ale pensionarilor în Grecia), ce să mai sperăm la lucrări de modernizare a infrastructurii rețelei de termoficare. Nu m-ar fi supărat dacă s-ar fi împrumutat ca să investească în așa ceva. S-a împrumutat, dar pentru ce, că investiții nu a făcut?
          • +3 (3 voturi)    
            Nu se poate!!! (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:16)

            Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            "Subvențiile fierei (ca și ale primarilor anteriori) s-au făcut tot din banii noștri"

            Ce prostie! Este o minciuna in flash!

            In realitate, telespectatorii Latrinelor stiu bine ca frumoasa nostra Primartitza are un sac mare cu bani, din care ne arunca de zor subventii, vouchere, excursii gratuite, spectacole, iepurasi luminosi de Pasti, si multe altele, pentru ca este foarte generoasa!!!
  • +18 (24 voturi)    
    In cel mai bogat oras, cel mai mic pret ! (Marţi, 11 februarie 2020, 12:39)

    gv [utilizator]

    Nu e normal ca, intr-un oras in care salariul mediu e cel putin dublu fata de media din restul tarii, primaria sa suporte doua treimi din costul caldurii pentru toata lumea, la gramada, si pretul final platit sa fie de departe cel mai mic din tara.
    In orase care au salariul mediu sub jumatate din cel din Bucuresti, populatia plateste un pret cel putin dublu pe gigacalorie fata de cel platit in Bucuresti.
    Dar parca mai e ceva normal in tara asta.
    • +7 (17 voturi)    
      Nu ''primaria'' suporta (Marţi, 11 februarie 2020, 20:07)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui gv

      toata tara contribuie la aceasta subventie.
  • +7 (11 voturi)    
    :))))) (Marţi, 11 februarie 2020, 12:39)

    cristi_an [utilizator]

    :)))))))
    alta reactie nu am
  • +10 (12 voturi)    
    da... da... bucuresteni cu 2-3 masini (Marţi, 11 februarie 2020, 12:45)

    qwerasdf [utilizator]

    si venituri minime sau medii
  • -8 (24 voturi)    
    normal ar fi (Marţi, 11 februarie 2020, 12:46)

    cucuveauamov [utilizator]

    sa li se taie subventia doar #hastagistilor, ca ei sunt "da dreapta" si nu vor sa stea cu mana intinsa la Firea
  • 0 (26 voturi)    
    Hahahaha (Marţi, 11 februarie 2020, 12:49)

    BartSimpson [utilizator]

    Va mai face si saraci ! :))) Aveti grija sa stati acasa la vot, da ? Dar ce zic eu ca jumate nici nu aveti buletin de Bucuresti asa ca nu puteti vota. Dar injurati zilnic "bucurestenii" :)) da da, adica vecinii de la voi din sat cu care mergeati cu vaca la pascut. Asta pana sa ajungeti Biznis Analizd sau Executive Office Manager adica secretare.
    • +5 (13 voturi)    
      nu chiar jumatate (Marţi, 11 februarie 2020, 16:56)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      "jumate nici nu aveti buletin de Bucuresti "

      Oficial, populatia capitalei este de numai 1,9 M (din care un incredibli 1,8 M cu drept de vot!), dar in realitate suntem circa 3,5M.
      Da, rezulta ca aproape un milion nu au buletin de Buc.
      Dar au masina, iar dimineata, ii intalnesti in trafic!
      • +3 (11 voturi)    
        Da da (Marţi, 11 februarie 2020, 18:12)

        BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Si ii mai intalnesti pe aici pe Hotz Niuz, ia uite cati au dat minus :))) .. stati jos, saracilor !! Ca daca ati venit la bucuresti nu inseamna ca nu mai sunteti saraci.
  • +14 (18 voturi)    
    sarac vs bogati (Marţi, 11 februarie 2020, 12:50)

    CIP03 [utilizator]

    Eu cunosc un smasar care inchirieaza garsoniere fara sa declare la ANAF veniturile (are minim 4) in Crangasi si sta tot in Crangasi intr-un apartament cu 4 camere si BMW parcat in fata!
    Asta in opinia doamnei primar e sarac?
    • +6 (12 voturi)    
      De ce să declare la ANAF???? (Marţi, 11 februarie 2020, 18:12)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      Să dea ciuma roșie pensii la putorile de 40 de ani???
      • -2 (2 voturi)    
        raspunsul matale te descalifica (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:29)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui prec

        te uiti in curtea altuia si spui ca face prostii dar tu nu faci decat sa faci, adicalea sa repeti, o prostie...

        Deci fiecare daca isi face treaba sa - aka plateste impozitele - si apoi cu un minim de efort se uita si in curtea statului, vecinul sau, si spune asa nu pentru ca nu faci bine trebe sa faci asa si asa - de abia atunci as da plus.

        Deci inainte de a critica hai sa ne uitam fiecare in ograda sa si sa facem bine ceea ce trebuie facut.

        Dupa cerem si de la altii.
        Parerea mea.
  • +13 (19 voturi)    
    Nu inteleg treaba cu bogati - saraci! (Marţi, 11 februarie 2020, 12:51)

    mircea112 [utilizator]

    In constitutie scrie:
    ARTICOLUL 16
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    • +10 (12 voturi)    
      Dar nu-i nicio discriminare!!! (Marţi, 11 februarie 2020, 16:59)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Duman Fierea nu a facut nicio discriminare, dar profita de ocazie ca sa sublinieze discret ca noi sarakii locuim in blocuri vechi si ne inghesuim in Capitala poluata, in timp ce dumneaie, ca toti barosanii care se respecta, are vila in zona rezidentiala de super-lux, Voluntari!
  • +17 (19 voturi)    
    Asa se vede din Voluntari?.. (Marţi, 11 februarie 2020, 12:54)

    pehash [utilizator]

    Doamna cu sarma'n *** nu stie nimic despre Bucuresti, nici despre incalzirea cu gaze. Probabil sotul Pandele inca arde coceni in soba..
    • +4 (6 voturi)    
      pandele sa bage mai des coceanu-n soba! (Miercuri, 12 februarie 2020, 9:42)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      sa scoata dracii din duamna!
      • +5 (5 voturi)    
        Bagă Coceanul in Alte Sobe (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:03)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

        Soba lui are sarma ghimpata
      • +2 (2 voturi)    
        pericol public (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:35)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

        Duamna fara draci in dansa???
        (nu mai zic ca fara de sarma nu mai are nici un farmec, pare stearsa, naiva, o naroada...)

        Fara de dreac mai este oare ea buna de Premaritza pentru sarantoci???

        PS
        Si nu uitati ca mai avea un pic si se pregatea de candidatura la Presedentia RO alaturi de Pandelica dela Voluntari, bogatanul drag ei...
  • +13 (15 voturi)    
    Mda (Marţi, 11 februarie 2020, 13:06)

    TheFaime [utilizator]

    Atunci cand datul cu parerea e gratuit si orice prost isi permite acest lux.. pierduta cu firea
  • +14 (20 voturi)    
    tu-i mama ei de nesimtita (Marţi, 11 februarie 2020, 13:10)

    ..13 [utilizator]

    Si asta inseamna ca trebuie sa mor de frig in apartament???

    Mi-a inghetat creierul cu adevarat - mi-am pus caciula pe cap ca sa pot sa rezist si dupa ce a venit caldura inca o zi am avut dureri de cap de la frig...

    Nesimtita!
    • -3 (7 voturi)    
      Da. (Marţi, 11 februarie 2020, 18:13)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ai fost la vot? Pe cine ai votat!
      Ai făcut propagandă?
      • +2 (2 voturi)    
        ai luat ce ai meritat conase (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:59)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Minusuri - io nu am dat nici unul...

        Rusinica!
  • +10 (14 voturi)    
    vedeti sarakilor (Marţi, 11 februarie 2020, 13:16)

    nellino [utilizator]

    dak nu va-ti mutat la Ilfov?

    Ilfov peste Louis Vouitton pentru demonstrarea bogatiei
  • +23 (25 voturi)    
    Cine și-a permis s-a mutat in Voluntari (Marţi, 11 februarie 2020, 13:22)

    mr_mojo [utilizator]

    Și vine cu girofarul la birou.
    Sictir, mizerie umană! Cangrenă a Bucureștiului!
    • -1 (9 voturi)    
      Miticii au votat-o! (Marţi, 11 februarie 2020, 18:13)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Să și-o.... pupe!
  • +16 (20 voturi)    
    Asa fato, da-ne cu flit, mama noastra de sarantoci (Marţi, 11 februarie 2020, 13:26)

    bigbrother [utilizator]

    Cine dracu ne pune sa mai stam in orasul asta in niste blocuri vechi? Nu mai bine daramam orasul si il reconstruim in jurul masinilor si bisericilor dar cu preturi pe masura, sa nu mai indrazneasca plebea sa traiasca aici? Si apoi va mutati voi smecherii inapoi, si rezolvati si cu aerul poluat, cu traficul mult redus, cu parcurile fara betoane sau vandute smecherilor din pix..

    Gabi fato, cine are bani isi aiteren in Bucuresti, nu in Ilfov, cei care s-au dus in Ilfov sigur nu ii dau banii afara din casa, terenul era ieftin si inca se mai gaseste la preturi ok in jurul orasului (10-20 euro/mp), mai ales daca te combini cu cativa prieteni si iei o parcela mare.

    Am prieteni care au s-au mutat la Clinceni in urma cu vreo 15 ani, cu tot cu casa i-a costat mai putin decat un apartament de 2 camere in oras la periferie. Dar sunt oameni acum iesiti la pensie care nu au nevoie de scoli langa casa sau metrou/ autobuz/ tramvai ca sa ajunga la serviciu la prima ora. D'asta stam in oras, nu ca ne place cum arata cocina asta pe care o pastoresti cu atata grija de murim zilnic putin cate putin.
    • +2 (2 voturi)    
      chiar si asa (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:04)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      pensionarii au o problema pentru ca mersul la doctor ii costa si daca nu ai o masina personala este greu...

      Mai ales daca esti batran trebuie sa te inghesui intr-un mic apartament bloc vechi ca sa fii aproape de spital, doctor, sa mai vezi un spectacol, ceva care sa te mai tina in viata...

      Buna si viata la tara - dar parol ca este mai costisitoare cand nu mai ai putere in baterii...
      • +1 (1 vot)    
        100% corect! (Joi, 13 februarie 2020, 10:12)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Meritai mai multe plus-uri: cand esti pesionar, nu mai trebuie sa mergi in fiecare zi la servici, da, insa in rest, "vitat la tara" nu garanteaza de lco un trai idilic!

        Batranii - intre care o sa ma numar si eu in curand - au nevoie de acces la spital, doctor etc.
        Mersul la teatrul sau Opera din Capitala poate deveni o aventura dificila, ca si ascensiunea pe Everest!
        Dar cumparaturile? In oras avem Shop-and-Go la doar un bloc distanta, nici nu mai traversam strada!
        Pensionarul nu merge la lucru si nu isi duce copii la scola, dar ce se face fara farmacie, sediu de banca, EMAG sau f64 in apropiere??
  • +2 (4 voturi)    
    Are dreptate. Nu facem politie financiaro-sociala (Marţi, 11 februarie 2020, 14:04)

    D-or [utilizator]

    S-ar face abuzuri in detrimentul cetateanului, pentru ca este greu de justificat in timp real venituri/membru de familie. Nici veniturile, nici numarul membrilor nu sunt constante, in plus, in acelasi apartament pot locui persoane care nu se mai incadreaza la "familie", cum ar fi concubini sau parinti si copii majori, chiriasi, etc.

    Ar costa enorm sa se organizeze o structura de supraveghere sociala si financiara.
  • +6 (10 voturi)    
    daca e așa bine și ieftin conectat (Marţi, 11 februarie 2020, 15:57)

    nick24 [utilizator]

    la Elcen și Radet, de ce blocurile noi Nu sunt racordate și nici măcar nu au incercat?
    • +5 (9 voturi)    
      Sunt construite cit mai ieftin: fara camari, debar (Marţi, 11 februarie 2020, 17:02)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Blocurile noi sunt scumpe, dar construite cit mai ieftin, cu cit mai putine tevi, fara coloane de aerisire interioare, fara spatii de depozitare (camari si debarale), de parca ar fi camere de hotel in care stai 3 zile.

      Am tot studiat schitele apartamentelor din noile complexe rezidentiale si parca sunt facute de idioti, cu intrarea in baie direct din bucataria open-space.

      In schimb, montarea centralelor de apartament e rentabila.
      • +3 (3 voturi)    
        Se poate si mai rau! (Miercuri, 12 februarie 2020, 10:21)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        "Blocurile noi sunt scumpe, dar construite cit mai ieftin, cu cit mai putine .."

        in general ai dreptate, mai exista si exceptii fericite, dar sunt tare rare!

        In vara lui 1988 cand m-a demolat, eram nemultumit ca in loc de patru apartamente in casa MEA cu gradina si curte mi-a dat doua apt. la bloc, dar acum vad ca SE POATE SI MAI RAU decat blocurile socialiste!

        Sunt destule dezvoltari noi cu pretentii ce au finisaje frumoase, dar, asa cum spui "fara spatii de depozitare", "parca sunt facute de idioti"!!!
        • +2 (2 voturi)    
          Spatiile de depozitare tr. sa aiba coloane de aeri (Miercuri, 12 februarie 2020, 16:12)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

          E scump pentru constructori sa faca spatiile de depozitare pentru ca acestea trebuie sa aiba obligatoriu coloane de aerisire interioara.
          Asta complica proiectul si nu mai permite locatarilor sa-si modifice compartimentarea, pentru ca daca unul intrerupe aerisirea, s-a terminat pentru toti.

          Asa ca se fac ca ploua si-i lasa pe fraierii de cumparatori sa-si tina proviziile, aparatele (aspiratoare, scule, schiuri, etc) in mijlocul casei.
          • +1 (1 vot)    
            Exceptia (Joi, 13 februarie 2020, 10:17)

            Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui D-or

            Exceptia feritita trebuie sa o verific, dar in urma cu dpia ani un coleg tanar ne-a arata planurile aprtamentului pentu care a facut imprumut. In afara balcoanelor de dimensiuni acceptabile, nu inguste ca cele comuniste, m-a impresionat faptul ca doua camere aveau "dressing", spatiu de depozitare usor accesibil!
            si la mine si la soacra, "boxa" nu are lumina si este greu de accesat, o umpli cu haine, cutii, carti nefolosite dar este foarte greu sa intri sa iei ceva de acolo ...
            • +1 (1 vot)    
              Da, dar fara aerisire, doar pt. haine (Joi, 13 februarie 2020, 15:03)

              D-or [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

              Asta e problema pt constructori.
              Si nu se poate improviza o camara pentru ca nu se pot depozita alimente intr-un spatiu neaerisit, ca se dezvolta mucegaiuri.

              La fel, in debarale se pot depozita si diverse materiale, iar fara coloana de aerisire ar fi risc de explozie.
      • +1 (1 vot)    
        mai au ceva blocurile noi (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:08)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Sunt bine izolate termic deci retin caldura acumulata.
  • 0 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 februarie 2020, 16:32)

    [anonim]

    • +4 (4 voturi)    
      Da, zona Gara de N, Plevnei, Kogalniceanu (Marţi, 11 februarie 2020, 17:11)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui

      desi e centrala, e calamitata, ar trebui sa fie marcata cu semnele pentru pericol.

      Si nu se poate face nimic, proprietarii unitatilor poluante nu pot fi atinsi de nicio lege sau reglementare, pentru ca ei hotarasc cine si ce reglementeaza in tara asta.
      Un amarit de ministru sau presedinte nu inseamna nimic pentru puterea si averea lor.

      Ii poate deranja cineva pe petrolistii care vind pacura, pe baietii destepti din energie, pe cei care ne obliga sa importam 70% din deseuri?
      • +8 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 februarie 2020, 19:05)

        [anonim] i-a raspuns lui D-or

    • +1 (1 vot)    
      da, dar... (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:10)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui

      Oferta de locuri de munca unde este cea mai mare???

      Unde sunt locurile de munca tot acolo si locuinta sau chiria este scumpa. Nimic nou sub soare - doar am zis si io ceea ce toata lumea stie.
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo, Gabitza! (Marţi, 11 februarie 2020, 16:52)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Ce bine le zice!

    inca o data, muuulte felicitari celor care au votat-o!
    • +5 (5 voturi)    
      Merge la plebe (Marţi, 11 februarie 2020, 19:54)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      Sa fii de partea saracilor, cu subventii, dar fara solutii si pe avarie, cotcotacind din Voluntari, ca, de si-au permis, e foarte benefic la voturile plebei ignorante.
      Sa ai parte de atatea voturi cata sinceritate ai in declaratii, Fireo!
      • +5 (5 voturi)    
        hai sa fim seriosi! (Marţi, 11 februarie 2020, 22:35)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui lasa

        "Sa ai parte de atatea voturi cata sinceritate ai in declaratii, Fireo!"

        Iluzoriu, in realitate, cu cat un politician minte mai mult, cu atat are succes mai mare!
  • +9 (11 voturi)    
    zau? (Miercuri, 12 februarie 2020, 3:13)

    clam [utilizator]

    sa compare cat costa un apartament de 3 camere in bloc vechi la unirii cu pretul unui apartament de 3 camere in bloc nou din ilfov. ii zic eu, e aproape dublu la unirii. sa intrebe bucurestenii cu state vechi, pt ca toti stiu ca lumea buna din bucuresti nu vrea in ilfov, ci in cotroceni, unirii, dacia, la sosea... chiar si in blocuri mai vechi. nu doar pt ca e mai de bon ton, dar pt ca e practic - cine vrea sa vina din comunele limitrofe la job, la scoala, la un teatru? in ilfov vor sa stea doar tzoapele parvenite, din fundul moldovei, ca madam de firencour, contesse de voluntari, pt ca asa cred ele ca fac "duamnele" si pt ca subliminal trag tot la balarii. sau se mai duc acolo tot cei din clasa medie, care nu si=au permis in bucuresti in aceleasi conditii. exista suburbii si suburbii. voluntari nu e beverly hills, madam!
    • +5 (5 voturi)    
      Pentru CoronaFiRus Gabi (Miercuri, 12 februarie 2020, 7:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Descalecarea din Moldova la Bucuresti este un salt calitativ
      • +3 (3 voturi)    
        a Bitch Is a Bitch (Miercuri, 12 februarie 2020, 11:20)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        fie ca este in Moldova, fie ca este in Ilfov, probabil ca este un salt calitativ SuperBitch acum...

        Bine ar fi daca ar fi dusa mai departe sau doar inchisa pentru a se racori - asa cum a tinut ea pe racoare, in cele mai friguroase zile ale acestei ierni pe saracii bucuresteni
  • +7 (7 voturi)    
    Gabi, fato, le-ai zis-o! (Miercuri, 12 februarie 2020, 9:05)

    Doru1963 [utilizator]

    Gabi, ma bucur ca nu iei in seama toti feibucistii si useristii care incarca sa te uzurpe zilnic.
    Niste nerecunoscatori! Pai daca tu vroiai, puteai sa fie foarte rau pentru bucuresteni, dar tu esti buna fato...

    Bravo Gabitza! Eu nu o sa te votez ever.
  • 0 (2 voturi)    
    pai n-am votat-o (Miercuri, 12 februarie 2020, 17:12)

    clam [utilizator]

    problema e ca majoritatea dintre noi n-au votat pe nimeni, din scarba. si atunci o mana de moshi si babe comuniste au ales pt toata lumea... cam asa e cand te apuca scarba. oricum toti primarii bucurestiului au fost praf... pana la nicusor dan, nici n-aveai din ce alege. cate unu a mai avut cate o realizare per mandat - base a facut tramvaiul 41, oprescu ne-a scapat cumva de maidanezi... dar per ansamblu a fost si este jale, iar problemele majore ale bucurestiului si bucurestenilor nu le-a abordat nimeni (in afara de cea cu maidanezii - unde base si oprescu au dat ordin, succesiv, sa fie macelariti, ca altfel nu se putea nici asta... doar asa, la modul barbar sau deloc). na, acum avem o sansa... desi atat voiculescu cat si dan sunt sincer vorbind cam... molatici pt razboiul de uzura care i-ar astepta. eu as miza pe nicusor dan, cunoaste mai bine problemele, e implicat de atatia ani... dar na, oricare e bun, nu mai facem nazuri.
    • 0 (0 voturi)    
      Cum sa n-o votam??? (Joi, 13 februarie 2020, 10:20)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Nu mai stiu sigur cifrele de la locale, dar la parlamentare, lucruile au fost extrem de clare: pedesereul a ajuns majoritar dupa ce a fost votat direct de numai 18%, insa indirect, dar la fel de sigur, de 62%!

      La fel si Duamna Fierea, categoric NOI am votat-o, fie si prin neprezentare!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Numa 30 de milioane si-a luat la Parcul Bordei (Vineri, 14 februarie 2020, 13:32)

    Geotop [utilizator]

    Tanti Firea Spaga din 115 milioane, cred si eu ca nu-i mai suporta pe Boscetarii care muncesc pe salarii mizere si stau in blocuri Comuniste!
    DNA ce face? Doarme !!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by