Cum a pierdut statul român 1 hectar din Pădurea Băneasa din pix

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 10 februarie 2020, 7:43 Actualitate | Administratie Locala


Teren retrocedat Padurea Baneasa 1
Foto: Hotnews
Romsilva a pierdut 1 hectar din Pădurea Băneasa, din pix, în urma unei actualizări făcute de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară – Oficiul pentru Cadastru și Publicitate Imobiliară București. Beneficiarii sunt celebri avocați Dumitrescu Tanți Virginica și Adrian Ciorobea care au un teren de 10 hectare în pădure, chiar lângă drumul pe care Primăria Sectorului 1 îl face spre cartierul Greenfield. Aceștia sunt cunoscuți opiniei publice pentru că Primăria Capitalei le-a dat în schimbul unui teren din Parcul Plumbuita un teren de trei ori mai mare pe strada Fabrica de Glucoză.




Majorarea suprafeței de teren de zece hectare cu încă un hectar s-a făcut în baza unei prevederi legislative potrivit căreia este permisă majorarea suprafeței de teren cu până la 10%, după efectuarea măsurătorilor în teren, pentru împrejmuirea acestuia, se arată într-un răspuns transmis de ANCPI la solicitarea HotNews.ro, iar legea cere procesul-verbal de vecinătate, semnat de către proprietarii imobilului vecin.

Contactați de HotNews.ro, reprezentanții Romsilva spun că în teren, suprafața de teren nu a fost delimitată, deși acest lucru este obligatoriu pentru proprietar, și nu știu prin ce metode s-a făcut actualizarea suprafeței de teren. Romsilva s-a adresat instanței pentru recuperarea hectarului de pădure pierdut.

Potrivit unui extras de carte funciară pentru informare, solicitat Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară de HotNews.ro, pe 15 decembrie 2017, Tanți Virginica și Adrian Ciorobea dețineau în proprietate un teren de 10 hectare în Pădurea Băneasa, chiar lângă drumul pe care Primăria Sectorului 1, cu aprobarea Primăriei Capitalei, vrea să-l construiască prin mijlocul codrului, între Aleea Privighetorilor și Cartierul Greenfield.

Potrivit unui alt extras de carte funciară pentru informare, solicitat de HotNews.ro în august 2019, suprafața de teren a crescut cu un hectar, la mențiuni fiind trecut că terenul a fost împrejmuit.


Terenuri puse in posesie in Padurea Baneasa - galben - sursa Portal ANCPI


HotNews.ro a solicitat Agenției Naționale de Cadastru explicații cum a crescut suprafața terenului de la un an la altul.

Reprezentanții instituției spun că legea permite o majorare de până la 10%, dacă suprafața din acte este mai mică decât cea din teren.
  • ”Modificarea suprafețelor terenurilor se face în temeiul art. 41 alin. (3) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 republicată, cu modificările și completările ulterioare, care prevede că , în cazul lucrărilor de înregistrare în cadastru şi în cartea funciară realizate la cererea persoanelor interesate, dacă suprafaţa din măsurători este diferită de suprafața înscrisă într-o carte funciară pe baza unei documentații cadastrale recepționate de oficiul teritorial sau suprafaţa din documentația cadastrală, recepționată de oficiul teritorial, pentru care nu s-a deschis carte funciară ori suprafața din actele de proprietate, cererea de recepţie şi înscriere în cartea funciară se soluționează astfel: dacă suprafața din măsurători este mai mare în proportie de până la 15% inclusiv, în cazul terenurilor din intravilan, şi de până la 5% în cazul terenurilor din extravilan, atunci suprafaţa din măsurători se înscrie în cartea funciară în baza documentației cadastrale şi a declarației proprietarului. Totodată, menţionăm că Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 a fost modificată începând cu data de 23 mai 2019, prin Legea nr. 105/2019 în sensul că procentul prevăzut la litera b) era 10% în loc de 15%, aşa cum este în prezent”, se arată în răspunsul ANCPI.
Interesant este că terenul apare în extrasul de carte funciară în intravilan deși pădurea Băneasa se află în extravilanul Municipiului București, iar Codul Silvic interzice introducerea pădurii în intravilan.

HotNews.ro a mai întrebat la ANCPI în baza căror acte s-a făcut majorarea, iar răspunsul dat de ANCPI este unul general, totuși scrie clar că legea cere procesul verbal de vecinătate, semnat de către proprietarii imobilului vecin.

”Modificarea în plus a suprafeței imobilului situat în intravilan cu procentul prevăzut de Legea cadastrului și a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 republicată, cu modificările şi completările ulterioare este realizată în baza documentației cadastrale de modificare a suprafeței care conține, suplimentar, următoarele documente: a) declaraţia autentică a proprietarului în cazul imobilului împrejmuit şi materializat prin elemente stabile în timp; b) declaraţia autentică a proprietarului şi procesul verbal de vecinătate, semnat de către proprietarii imobilului vecin cu limita nematerializată cu gard sau cu limită care nu este delimitată de un detaliu stabil în timp (canal, curs de apă, drum etc.) - în cazul imobilului neîmprejmuit sau parţial împrejmuit”, se arată în răspunsul ANCPI.

Într-un răspuns scris, reprezentanții Romsilva au transmis HotNews.ro că nu știu cum au pierdut hectarul de pădure.
  • ”Regia Națională a Pădurilor – Romsilva a luat la cunoștință despre acest lucru în urma unei informări a Direcției Silvice Ilfov. Astfel, am aflat că moștenitorii defunctei M.M.B.B. au vândut către V.T.D. și A.C. drepturile litigioase pentru o suprafață de 10 hectare. Această suprafață are destinația pădure și a fost obținută în urma reconstituirii dreptului de proprietate pentru defuncta M.M.B.B., cu titlul de proprietate 49/10.11.2008 emis de Comisia municipiului București pentru stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor. Această proprietate, în teren, nu a fost delimitată, deși acest lucru este obligatoriu pentru proprietari, și nici măsurile topografice efectuate nu le-au materializat în teren. Ulterior, prin metode necunoscute, proprietarii au întabulat la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară – Oficiul pentru Cadastru și Publicitate Imobiliară București, o suprafață mai mare, de 11 hectare. Nici aceasta nu a fost materializată în teren”, se arată în răspunsul transmis de Romsilva.
Reprezentanții ANCPI spun că vecinii nemulțumiți, respectiv Romsilva, pot merge în instanță.

”Precizăm că, potrivit dispoziţiilor Legii cadastrului și a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 republicată, cu modificările si completările ulterioare încheierea de carte funciară este supusă căilor de atac - reexaminarea și plângerea. Prin urmare, cel care a cerut înscrierea ori celelalte persoane interesate potrivit mențiunilor din cartea funciară au posibilitatea verificării legalității acestor încheieri prin reanalizarea soluției în cadrul reexaminării de către registratorul şef, iar ulterior prin decizia instanțelor judecătoreşti competente.”, se mai arată în răspuns.

Reprezentanții Romsilva spun că se vor adresa instanței și vor cere revenirea la situația anterioară, dar vor cere și verificări la ANCPI.

”În urma sesizării dumneavoastră și a verificărilor în teren, Direcția Silvică Ilfov a sesizat instanța de judecată pentru revenirea la situația anterioară. De asemenea, directorul general al Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva, Gheorghe MIHĂILESCU, a cerut directorului Direcției Silvice Ilfov să sesizeze organele în drept, respectiv Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară, asupra modului în care s-a înregistrat o suprafață mai mare în cartea funciară. Vă mulțumim pentru sesizarea adresată și apreciem demersurile dumneavoastră pentru apărarea integrității fondului forestier proprietatea publică a statului”, se arată în răspunsul Romsilva.

Dumitrescu Tanți Virginica si Ciorobea Adrian au cumpărat în 2006 drepturile litigioase asupra celor 10 hectare din pădurea Băneasa de la Basarab Brâncoveanu Mihai Gheorghe Ștefan și Brâncoveanu Constantin Emanoil Basarab, moștenitorii dnei Maria Marina Basarab Brâncoveanu, născută Știrbey. În 2008, noii proprietari au obținut titlul de proprietate asupra celor 10 hectare de pădure.

Dumitrescu Tanți Virginica și Ciorobea Adrian sunt cunoscuți pentru cumpărarea mai multor drepturi litigioase pentru terenuri aflate în procedură de retrocedare. Aceștia au devenit celebri datorită unui schimb de terenuri care a avut loc în 2005. Adrian Ciorobea și Dumitrescu Tanți Virginica au cumpărat drepturile litigioase de la moștenitorii de drept ai unui teren de 9,3 hectare care se află pe fundul Lacului Plumbuita și în Parcul Plumbuita.

Fiindcă nu li s-a putut retroceda parcul și lacul, au primit în compensare un teren de aproape trei ori mai mare pe stradă Fabrică de Glucoză, nr. 6-8, respectiv, 23,4 hectare, după cum a scris HotNews.ro în 2005. Punerea în posesie a fost făcută de primarul interimar de la vremea respectivă, Răzvan Murgeanu, prin Dispoziția nr. 4.175 din 04.04.2005. O parte din acest teren a fost cumpărată în 2018 de Primăria Capitalei cu circa 19 milioane lei pentru circa 8000 mp de teren.

Potrivit Codului Silvic pot fi scoase definitiv din fondul forestier național, cu condiția compensării acestora, fără reducerea suprafeței fondului forestier și cu plata anticipată a obligațiilor bănești, numai terenurile necesare realizării sau extinderii următoarelor categorii de lucrări și obiective: (...)obiective turistice, de agrement, inclusiv structuri de primire turistică, unități de cult, obiective sportive, medicale, precum și obiective sociale realizate numai de furnizorii de servicii sociale; locuințe sau case de vacanță, numai în fondul forestier proprietate privată a persoanelor fizice și juridice; surse și rețele de apă și de canalizare, surse și rețele de energie din resurse convenționale sau regenerabile, rețele și sisteme de comunicații, drumuri de interes județean și local, parcuri recreative, parcuri tematice și/sau educaționale, precum și lucrări și/sau construcții hidrotehnice și de piscicultură;

Amplasarea locuințelor sau caselor de vacanță se poate face în următoarele condiții:
  • a) construcția și terenul pe care se amplasează sunt proprietatea aceleiași persoane;
  • b) suprafața maximă care poate face obiectul scoaterii definitive din fondul forestier, incluzând construcția, accesul și împrejmuirea, este de maximum 250 mp în cazul proprietăților forestiere mai mari de 5 ha și de maximum 5% din suprafața proprietății forestiere, dar nu mai mare de 200 mp, dacă suprafața proprietății forestiere este mai mică de 5 ha;
  • c) compensarea prevăzută la alin. (1) se realizează fizic cu un teren care are de 5 ori valoarea terenului care se scoate definitiv din fondul forestier național, iar suprafața terenului dat în compensare nu poate fi mai mică decât de 3 ori suprafața terenului care face obiectul scoaterii din fondul forestier național.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20927 vizualizari

  • +44 (44 voturi)    
    fara (Luni, 10 februarie 2020, 7:53)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Padurea Baneasa n-are viata lunga. In cativa ani o sa dispara. Presiunea imobiliara e uriasa. Si in general parcurile...tiptil tiptil. Putzan cate putzan.
    • +25 (25 voturi)    
      /// (Luni, 10 februarie 2020, 8:24)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Tantica aia ciupeste pe piata tot ce afla de la celebrii rechini imobiliari. Ea e un fel de peste parazit mananca firmituri de la marii rapitori. E pepiata de vreo 15 ani are dosare penale dar nu este nici un pericol
    • +7 (11 voturi)    
      Pacat! (Luni, 10 februarie 2020, 9:51)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Este regretabil pentru noi, desigur.
      Dar si pentu beneficiari!

      Daca sa fi bogatan, desigur ca mi-ar place ca in loc de blocul socialist, amplasat pe o artera aglomerata, sa am vila la padure!
      Dar ... vila in mijlocul unei paduri de constructii ridicate dupa 2000? Mai aglomerat decat in oras?!
      Nu prea mai este o fericire ...
      • +8 (8 voturi)    
        nici chiar asa (Luni, 10 februarie 2020, 11:46)

        Ipse1954 [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Ei, lasa, nu-i mai plinge tu.
        • +6 (6 voturi)    
          nu pe ei (Luni, 10 februarie 2020, 12:42)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Ipse1954

          Nu, nu ii pling in primul rand pe dumnealor, ci pe noi, care nu o sa mai avem unde sa "iesim la padure"!

          Vromai doar sa observ ca daca mai apar multi "descurcareti" din acestia, in curand din "Greenfield" doar numele va mai aminti de verdele padurii care a fost acolo ...
    • +1 (1 vot)    
      La ce justitie avem, cu ajutorul DNA..... (Miercuri, 12 februarie 2020, 18:19)

      Anticoruptie777 [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      DNA-ul prin Procurorii sai protejeaza interesele interlopilor,
  • +31 (31 voturi)    
    ANCPI desfintat... (Luni, 10 februarie 2020, 8:25)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...si reorganizat. Toti cei care au pus stampila si semnatura pe astfel de hartii, puscarie 15-20 de ani si confiscarea averilor pana la gradul 3 de rudenie. Si e valabil pentru orice institutie din Somalia Europei, Romania.
    • +17 (17 voturi)    
      ANCPI a respectat legea facuta de PSD (Luni, 10 februarie 2020, 9:34)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      intrebarea e cum au ajuns acesti avocati sa detina suprafete de teren in PARCURI.


      Ca sa stii si tu, Romania e praf si la capitolul masuratori, in momentul asta nu doar ca nu se stie cine e proprietar pt MII de imobile care stau sa cada in centrul bucurestiului (vezi hotel Dunarea peste drum de gara de nord) dar NU SE STIE nici macar supefata corecta, reala a terenurilor de sub casele din Bucuresti,

      Tara asta e un haos general
    • +10 (10 voturi)    
      ANCPI a respectat legea facuta de PSD (Luni, 10 februarie 2020, 9:34)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      intrebarea e cum au ajuns acesti avocati sa detina suprafete de teren in PARCURI.


      Ca sa stii si tu, Romania e praf si la capitolul masuratori, in momentul asta nu doar ca nu se stie cine e proprietar pt MII de imobile care stau sa cada in centrul bucurestiului (vezi hotel Dunarea peste drum de gara de nord) dar NU SE STIE nici macar supefata corecta, reala a terenurilor de sub casele din Bucuresti,

      Tara asta e un haos general
      • 0 (0 voturi)    
        Cu ajutorul DNA (Miercuri, 12 februarie 2020, 18:17)

        Anticoruptie777 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Este perfect legal sa furi Statul, Procurorii au dat NUP
    • 0 (0 voturi)    
      Procurorii DNA au dat NUP (Miercuri, 12 februarie 2020, 18:15)

      Anticoruptie777 [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Pentru Interlopi este legal sa fure Statul Roman
  • +13 (17 voturi)    
    ȘI CINE TOT RETROCEDEAZÂ PARCURI ȘI PĂDURI? (Luni, 10 februarie 2020, 8:48)

    nick24 [utilizator]

    “ Această suprafață are destinația pădure și a fost obținută în urma reconstituirii dreptului de proprietate pentru defuncta M.M.B.B., cu titlul de proprietate 49/10.11.2008 emis de Comisia municipiului București pentru stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor.”

    Cine a retrocedat parcuri și păduri în 2008 ?
    Nu cumva s-a prescris această crimă împotriva bucureștenilor!
    Și cine a dat legea cu prescrierea cât mai rapidă ?
    Păi tot ei!
    QED!
  • +18 (18 voturi)    
    Din pix se face totul in Romania (Luni, 10 februarie 2020, 8:48)

    ady77 [utilizator]

    Si nimeni nu stie cum de au ajuns unii parlamentari, cum de sa marit padurea, fara sa se planteze nimic, si exemplele pot continua.
  • +18 (18 voturi)    
    Fara arbori (Luni, 10 februarie 2020, 9:13)

    VMuntean [utilizator]

    Lumea noua nu are nevoie de arbori sau de paduri. Acestea apartin trecutului, viitorul este al betoanelor si al inghesuielii mioritice.
  • +17 (19 voturi)    
    :) (Luni, 10 februarie 2020, 9:44)

    Giolgel [utilizator]

    si cu cata bucurie vor cumpara unii apartamente, fix acolo unde era padurea...
    • +13 (15 voturi)    
      exact (Luni, 10 februarie 2020, 10:30)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

      cumparatorii sunt de facto complicii acestor hoti. E ca si cum cumperi un telefon furat de la ciorditori (ca iti convine modelul/pretul) desi esti constient ca astfel ii incurajezi sa mai dea in cap la altcineva sa ii fure telefonul. Iar apoi toti avem "principii"
    • +5 (7 voturi)    
      Cererea va genera intotdeauna oferta (Luni, 10 februarie 2020, 13:35)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

      Da, sunt foarte multi care vor cumpara apartamentele chiar daca stiu ca s-au construit ilegal. Exista cerere pentru astfel de constructii "in mijlocul naturii", oferta este extrem de redusa si se gasesc destui dispusi sa riste pentru a incasa profituri uriase.

      Ce e de facut?... Simplu. Hai s-o facem legal! Puneti mana pe o harta si veti observa cu uimire ca inca mai sunt o gramada de terenuri agricole in jurul Bucurestiului. Un guvern interesat ar putea sa le exproprieze la valoarea de piata si sa planteze paduri pe 3/4 din ele, apoi sa traga utilitati si drum pe sfertul ramas si sa vanda la licitatie terenul dezvoltatorilor privati. Cand va fi suficient teren disponibil, nu e va mai inghesui nimeni fure un hectar de padure. Pe termen lung, toata lumea castiga!
      • +4 (4 voturi)    
        mica mica (Luni, 10 februarie 2020, 16:16)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        o observatie mica: exista o problema majora- nemernicii din pozitiile de decizie nu vor castiga cat vrea muschii lor asa!
        Si inca o observatie: padurea Baneasa si multe altele pe din jur si prin alte parti sunt paduri "tinere" puse pentru protectie si desecare. Ia sa vedeme ce o sa se intample in catva ani. De altfel jmecherii de pe Erou.. cu vile "americane" cam sufera deja.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu mai bine le fura interlopii de la STAT (Miercuri, 12 februarie 2020, 18:24)

        Anticoruptie777 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Bineinteles cu sprijinul si concursul procurorilor DNA, doar nu degeaba au salarii foarte Bune si vor primii Pensii Speciale Astronomice. Rusine DNA!
    • +1 (1 vot)    
      si (Luni, 10 februarie 2020, 21:31)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

      habar nu aveti ce frumos pute pe langa Greenfield. acolo se deverseaza canalizarea pe camp.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect! (Marţi, 11 februarie 2020, 9:33)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

        Inca un exemplu de "descurcareala", mult apreciat!

        Romanul se descurca, face din pix un hectar in plus, taie padurea si face dezvoltari fara sa isi bata capul cu avizele, si nici nu cheltuie aiurea cu infrastructura, de exemplu cau canalizarea: las' ca merge si asa!!!
  • 0 (6 voturi)    
    ... (Luni, 10 februarie 2020, 10:07)

    vitan.sandu [utilizator]

    Sapte in rand si ..... ! Pentru economie de ....! Prietenii stiu la ce ma refer.
  • +9 (9 voturi)    
    Lumea tace? De ce? (Luni, 10 februarie 2020, 10:39)

    Entiu [utilizator]

    Lumea tace? De ce?
    Implicati-va oameni buni, ca astia va lasa fara verdeata, ca in Sahara!
    De ce legile nu functioneaza in kaatul asta de Romania?!
    • +1 (1 vot)    
      Ai zis bine: că lumea tace! (Luni, 10 februarie 2020, 22:16)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

      Un lucru nu cred că știi: lașitatea românilor. Ar mai fi și altele, ca prostia și hoția, dar lașitatea cred că-i cea mai gravă.
  • +10 (12 voturi)    
    vina nu e doar a acestor infractori (Luni, 10 februarie 2020, 10:59)

    mmmircea [utilizator]

    vina e a zecilor de mii de romani saraci cu duhul, care se imprumuta pe 30 de ani sa-si cumpere cate un cotet de la respectivii dezvoltatori.
  • +12 (12 voturi)    
    sa nu-l uitam si pe actualul primar Tudorache (Luni, 10 februarie 2020, 11:04)

    NOTORIOUS [utilizator]

    primar ce se zbate din greu sa modifce PUZ-ul tocmai pentru a permite constructiile in acea zona de padure.
  • +9 (9 voturi)    
    Incredibil! Avem teren la liber.. de luat! (Luni, 10 februarie 2020, 11:17)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Cum e posibil ca cineva sa se faca proprietar pe mai mult decat are dreptul si sa existe o lege care sa-i permita asta? Ca si cum terenul nu ar avrea proprietari si oricine se poate improprietari dupa cum ii trece prin cap! Cei care au semnat asta trebuie sa faca cunostinta cu justitia penala!
    Dementa!
    • +4 (4 voturi)    
      aici gresesti (Luni, 10 februarie 2020, 17:00)

      ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      Statul pierde....nu un particular, aici este smecheria, asta nu se putea face fara complicitiatea reprezentatilor statului, fara ca cineva sa omita ceva sau sa greseasca o virgula( intentionat sau nu prea).
      Cand vine vorba de pierderi ale statului....totul este posibil, pana la urma statul este cel mai mare pagubit.
      • 0 (0 voturi)    
        Statul santem noi. (Miercuri, 12 februarie 2020, 20:47)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

        Statul santem noi ca noi ii platim din contributiile noastre.
    • 0 (0 voturi)    
      statul roman sat fara caini. (Miercuri, 12 februarie 2020, 20:57)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      Hoti se lafaiei iar saraci si prostii contribuie cu taxe pentru ei. Nu te mira ca asta este nimic . Daca ai fost atent la Caracal scria presa aia care mai este independenta , la un interlop care a facut o firma cu panouri solare el avea o suprafata si s-a trezit ca firma avea o suprfata dubla cand a infiintat-o, doar nu o avea pamantul de la Dumnezeu. Asta este un alt exempu si in tara asta de mafioti sant n cazuri de hotie.
      La noi legea este ca o bariera , boii se opresc la bariera , dulaii sar pe deasupra iar catei trec pe dedesubt .
  • +4 (6 voturi)    
    ''Vrem cat mai multe blocuri'' (Luni, 10 februarie 2020, 12:00)

    Sati [utilizator]

    ....dar o groapa de gunoi se poate face pe locul padurii "retrocedate'' excrocilor.
  • +8 (8 voturi)    
    Asa pleaca toti tinerii din tara (Luni, 10 februarie 2020, 14:27)

    Anonym [utilizator]

    cu combinatii de genul asta. De ce ai ramane?
  • +3 (3 voturi)    
    E o treaba... (Luni, 10 februarie 2020, 15:49)

    Mihail. [utilizator]

    ...sa ai casa in fosta padure Baneasa.
  • +1 (1 vot)    
    ROAfrica cu genele hotiei neaose. (Luni, 10 februarie 2020, 21:00)

    Plagarus [utilizator]

    Meritam oare mai mult ????
  • +3 (3 voturi)    
    dar (Luni, 10 februarie 2020, 21:28)

    andrei1232000 [utilizator]

    DNA ce zice? 10 ha retrocedate in Padurea Baneasa? Can treci spre soseaua de centura venind pe DN1 dinspre Bucuresti, pe un copac este o bucata de hartie care anunta un fel de dezbatere publica probabil despre un PUZ in padure. Si o panglica alb rosia care delimiteaza o "proprietate privata". Punem pariu ca cel caruia i s-a luat padurea candva, acum 100 de ani, a primit si despagubiri? Cine cauta in arhive?
  • +2 (2 voturi)    
    In Australia au ars padurile, (Marţi, 11 februarie 2020, 0:17)

    Namaste [utilizator]

    Romanii le-au defrisat...
    La Cernobal natura salbatica s-a instapanit, welcomed!
  • +1 (1 vot)    
    Numai un hectar?????? (Marţi, 11 februarie 2020, 12:39)

    dezamagitul [utilizator]

    Cate hectare a dat statul roman la clienti lor! Vezi si cazul Caracal cand unii inerlopi si-au facut o firma cu panouri solare si au primit teren mai mult decat aveau.
    • +1 (1 vot)    
      Ce face DNA! (Miercuri, 12 februarie 2020, 18:27)

      Anticoruptie777 [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      DNA ajuta Interlopii. Rusine DNA!
  • +2 (2 voturi)    
    Procurorii DNA au considerat ca e legal (Miercuri, 12 februarie 2020, 7:01)

    Anticoruptie777 [utilizator]

    Procurorii DNA au considerat ca e legal sa furi terenul Statului Roman. Astia ne judeca pe noi si au Pensii Speciale si fac dosare la comanda.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by