Clienții STB pot achiziționa din această săptămână biletele și abonamentele prin intermediul aplicației BPay, direct de pe mobil

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 31 ianuarie 2020, 13:32 Actualitate | Administratie Locala


Aplicatie STB
Foto: Hotnews
Persoanele care folosesc mijloacele de transport ale Societății de Transport București pot achiziționa începând cu această săptămână biletele și abonamentele prin intermediul aplicației BPay, simplu, direct de pe telefonul mobil. Plata se face cu cardul, datele acestuia fiind salvate după prima utilizare. Persoanele care achiziționează biletele astfel nu mai au nevoie de cardul STB ci prezintă codul QR de pe aplicație.

”Aplicația este funcțională din această săptămână. Este foarte prietenoasă, permite achiziționarea oricărui titlu de călătorie, pe toate liniile orășenești, preorășenești, express, linia turistică. Plata se face cu cardul bancar, nu trebuie să introduci datele de fiecare dată, le ține minte. Este un parteneriat cu Mastercard, noi nu am plătit nimic”, a declarat pentru HotNews.ro Andrei Creci, directorul STB.

Aplicația are și variantă în limba engleză. Utilizatorii pot achiziționa o călătorie sau un abonament lunar pentru o linie, toate liniile urbane, toate liniile expres, toate liniile urbane și regionale, linia turistică.

Cardurile STB, folosite în prezent, au fost introduse în 2006. Până în 2006 se foloseau abonamentele de carton și biletele de hârtie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















2574 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    2 aplicatii??? (Vineri, 31 ianuarie 2020, 13:39)

    lambda [utilizator]

    Exista aplicatia InfoSTB, foarte buna, pentru trasee si sa vezi cand vin urmatoarele mijloace de transport in statia in care te afli. Tot acolo e o optiune de cumparat bilete prin sms, iar pentru reincarcare abonament te trimite pe o pagina RATB (da, vechea denumire).
    Acum au o aplicatie separata pentru bilete? De ce nu au facut din 2 una?
    • +3 (5 voturi)    
      InfoSTB (Vineri, 31 ianuarie 2020, 14:50)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui lambda

      De remarcat că, deși aplicația e binevenită și relativ bine făcută, unele dintre vehiculele de pe traseu nu apar în aplicație, pentru simplul motiv că au GPS-ul de bord defect. Inclusiv pe unele dintre autobuzele noi-nouțe și albastru turcoaz ale Firuței.
  • +2 (2 voturi)    
    De fapt (Vineri, 31 ianuarie 2020, 13:40)

    war4peace [utilizator]

    Limitarea cea mai mare este exact lipsa portofelului electronic.
    Aș fi vrut să existe opțiunea de a adăuga X lei în aplicație, și să validez cu telefonul la terminal. Poate va apărea în viitor ca opțiune, ar fi foarte utilă.

    Este de apreciat că prețurile biletelor prin aplicație sunt egale cu cele „tradiționale”.

    Un bun început!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by