Primarul Capitalei: Linia de tramvai să devină bandă unică şi pentru autobuze

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:14 Actualitate | Administratie Locala


Gabriela Firea
Foto: Facebook
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat, duminică seara, că îşi doreşte ca linia de tramvai să devină bandă unică şi pentru autobuze, pentru fluidizarea traficului, un amendament la Codul Rutier fiind depus în acest sens la Parlament, scrie Agerpres.

Ea a spus că acest subiect a fost discutat şi la Comandamentul de trafic convocat duminică, înainte de începutul noului semestru şcolar.

„Ne dorim ca la 1 februarie, când reîncepe sesiunea parlamentară, să fie adoptat în Parlament un nou regulament în Codul Rutier, un amendament pe care l-am depus, astfel încât linia de tramvai să devină bandă unică şi pentru autobuze. Considerăm că, în momentul în care şi autobuzele vor putea să treacă pe linia de tramvai, acolo unde trama stradală permite, automat va exista o fluenţă mai mare în trafic şi va crea posibilitatea ca şi în Bucureşti să se poată circula civilizat”, a spus Gabriela Firea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11503 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    // (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:17)

    GemstonePig [utilizator]

    Asa este. Sa le monteze autobuzelor totusi niste vasle, 3,4 randuri de aripi pentru orice eventualitate si o coada de rac.
    • -5 (9 voturi)    
      Bun (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:17)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Nu mai fiti carcotas ,mie mi se pare o idee foarte buna .
      • +8 (8 voturi)    
        cum sa nu fii carcotas, cand inginera (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:49)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        de renume mondial, se agata de orice idee? indiferent de cat de izolata din context si proasta e
      • +8 (8 voturi)    
        Lățimea unui Ottokar + Lățimea unui Citaro (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        NU permite deplasarea pe ruta tramvaielor

        Dar

        Ce poți cere de la DUamna Gabi ? Sa Gândească ? Ea crede ca Strada este lata ca la Voluntari !
        • +3 (3 voturi)    
          off (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:49)

          robert.b [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Imi pare rau pentru tine, dar intelegerea ta nu se ridica la viziunea primaritei. Care autobuze actuale!? Ce, nu putem sa le aruncam la gunoi si sa luam unele mai inguste? Gasim noi undeva in lumea asta un producator de carute istet, incantat sa dea o spaga...
      • +12 (12 voturi)    
        Nu e vorba de asta (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:50)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        A stat 3 ani si ceva la primarie unde a facut zero barat si acum ne arunca soparle d-astea sa ne arate ce vizionara e ea.
      • +9 (9 voturi)    
        . (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:52)

        AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        E ok, am ajuns la ideile pe care altii le-au avut in anii 80. In 10-15 ani ne vom da seama si noi, precum cei din lumea "civilizata" ca traficul creste ca un cancer daca ii faci loc si ca de fapt trebuie sa faci inconvenienta utilizarea masinii in oras.

        Dar na, e 2020, unele orase doresc sa interzica total accesul masinilor in centru iar noi inca taiem trotuare.
  • +26 (28 voturi)    
    Femeia e disperata (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:47)

    Luk [utilizator]

    Ma bucur ca n-o mai aleg bucurestenii.
    • +11 (13 voturi)    
      mi-e ca iese tot toanta (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:52)

      c2 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      pentru ca astia se bat intre ei in loc sa aiba candidat unic
      • -4 (4 voturi)    
        Nicu (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:12)

        robyzs [utilizator] i-a raspuns lui c2

        Doar ca Nicusor Dan forteaza mana USR+ pentru a fi candidat unic, PNL sigur nu va pica in plasa, drum lin pentru Firea la al doilea mandat dar bucurestenii nu vor ierta PNL-ul pentru ca nu a renuntat la orgoliu si nu l-a sprijinit pe candidatul USR
    • +16 (16 voturi)    
      bucurestenii au stat in casa la alegeri (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:58)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      din 2 milioane asta a ajuns primar cu 250.000 voturi

      e vina alora care nu voteaza, de ....ce sunt.


      PS pe linia de tramvai iti RUPI masina si acum vrea sa isi rupa si autobuzele turcesti HAHAHA
      • -1 (9 voturi)    
        Gardurile ar trebui demontate. (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:02)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Alți bani ,altă distracție.Nu-i pasă lui Firea.Nu sunt banii ei.
        • +6 (8 voturi)    
          .. (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:42)

          Andrei_Buc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          gardurile trebuie sa ramana, macar acolo sunt pai putini bizoni!
        • +8 (8 voturi)    
          Eu cred (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:02)

          CipCC [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Eu cred ca ar fi bine sa mai puna un rand de garduri ptr banda dedicata autobuzelor si un alt gard pentru biciclisti! Iar oamenii care merg pe strada, sa tina in mana cate un gard, in forma de cub , pentru ca fiecare sa aiba spatiul lui!!!!!
          =)))
    • +1 (5 voturi)    
      Poftim??? (Duminică, 12 ianuarie 2020, 22:40)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Nu este nevoie sa astepta luna iunie ca sa vedem rezultatul algerilor, cei care au voat-o pe Gabitza o sa o voteze din nou!
      • +2 (2 voturi)    
        Aia-s foarte putini (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:27)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Nu de ei imi e frica. Asa cum scrie cineva mai sus, mi-e teama de cei care nu se duc la vot.
  • +16 (18 voturi)    
    Nu este chiar asa (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:50)

    CapitanulPanait [utilizator]

    In Bucuresti se va circula fluent cand sistemul de "semafoare inteligente" va functiona.
    Ati bagat milioane de euro in el si nu este functional.

    Matale confunzi aglomeratia (adica inghesuiala mai pe direct) cu fluenta.

    Poate fi aglomerat si fluent. Cum este in orice capitala europeana.

    La fel cum poti fi singur pe strada si sa mergi din semafor rosu in semafor rosu la fiecare intersectie, adica sa fie fragmentat. Cum de altfel se mai intampla.

    Tot spuneai matale ca nu vrei lectii decat de la primarul Vienei. Uite ai ocazia: da o fuga pina acolo si afla cum au ei trafic fluent desi este la fel de aglomerat ca la Bucuresti

    Si ce sa vezi la Viena nu este nevoie de culoar de autobuz, nu circula nimeni de linia de tramvai in afara de tramvaie.

    Ba, cum draqu de aia reusesc si la noi totul este atata de complicat?
    • +2 (4 voturi)    
      orice fel de reguli (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:50)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      sunt incalcate in Romania, intr-o tara civilizata nici n-ar fi fost nevoie de garduri.
    • 0 (2 voturi)    
      Sistemul de semafoare (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:46)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      oricat ar fi de inteleligent nu poate functiona in bucureati. Cele cateva trasee in care functioneaza demonstreaza asta. Nu poate merge când intersectiile se blocheza la orele de varf. Ai verde si nu ai unde sa te duci.
      Cai verzi pe pereti, va luati dupa toti desteptii. Singura solutie este transportul public, iar din transportul public singura solutie este metroul, dar trebuiesc investite 100 miliarde euro ca sa fie vizibila diferenta. Pe urma alte 100 miliarde ca sa zici ca nu mai sunt probleme.
      • +1 (1 vot)    
        NU ai inteles cum functioneaza (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:52)

        CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Exista deja senzori de trafic montati la fiecare intersectie pe marile bulevarde.
        Cand computerul ''vede'' ca in fata este ocupat, si nu ai unde sa te duci asa cum corect spui dumneata, nu se va pune verde la semafoare ca sa plece berbecul roman si sa blocheze intersectia.

        Si in plus calculeaza timpii de verde/rosu in functie de traficul de pe strazi.

        Din pacate programul care trebuia sa faca treaba a fost la fel doar o mare teapa prin care noi am ramas si fara bani si fara sistem de gestionare automata a traficului. Cam ca soft-ul cu cardurile de santate de a costat o avere si merge din doi in doi.

        Daca vei avea curiozitatea sa te uiti pe net si sa compari transportul in comun din Bucuresti cu cel din Viena vei avea o maaaare surpiza:
        - cam acelasi numar de mijloace de transport de suprafata sau subteran
        - cam aceeasi lungime de retea metrou
        - cam acelasi numar de statii

        De unde rezulta ca nu este vorba de o lipsa acuta de infrastructura, ci de o conducere si organizare catastrofala a resurselor existente.

        Si nu este nevoie de miliardele de care spuneti, ci de folosirea corecta a banilor existenti, nu pentru ciordeli, situatia s-ar ameliora.
  • +14 (18 voturi)    
    Primarul Bucurestiului... (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:51)

    Lucky1 [utilizator]

    trebuie sa fie un inginer constructor si nu politician care nu vede in spatiu problele si rezolvarea lor. Nu spun sa nu fie si politicieni in conducerea Primariei dar nu pe functiile executive.
    daca era un inginer, ar fi vazut in urma cu mai multi ani cand s-au modernizat/reconstruit caile de rulare pentru tramvaie ca ar fi fost indicata pozitionareaq liniilor de tramvai pe partea dreapta a carosabilului si nu in partea mediana. In acest fel se obtineau mai multe avantaje:
    1. nici o masina nu mai putea parca langa trotuar;
    2. Cablurile electrice de alimentare cu energie puteau fi montate pe stalpii aflati pe trotuare, o solutie mai economica;
    3. Pietonii nu mai trebuiau sa traverseze strada fiind expusi accedenttelor evitandu-se si costuri suplimentare;
    4. Autobuzele ptr transportul in comun puteau sa circule pe linia de tramvai iar la nevoie sa depaseasca tramvaiul
    • +3 (3 voturi)    
      Cum depășești? (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:05)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Că dai în gard.Gard nou făcut.Cred-că nici nu încap autobuzele printre gardurile actuale.
      • 0 (0 voturi)    
        dai gardul jos.... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 5:05)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        ...si imputi banii cheltuiti tembelilor care au facut prostia.

        Gardurile arata exact esenta spiritului roman, asa cum a descris Ion Creanga in povestirea "Prostia Omeneasca" modul tipic de gandire cu drobul de sare.


        Lucrarile edilitare trebuie gandite si proiectate de oameni inteligenti, cu experienta in domeniu. daca nu ai asa ceva mergi in strainatate si copiezi sistemele de acolo.
    • +2 (2 voturi)    
      Pai (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:06)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      In toate marile orase din Europa, unde tramvaiele circula alaturi de autoturisme ( cu exceptii f. putine -pe unele tronsoane) sinele sunt pe centrul strazii. Argumentele pentru acesta pozitionare sunt majoritare si puternice. Si in Romania, cand s-a facut studiul a rezultat la fel. Lucky1, care sunt argumentele pentru a trece la o solutie mai proasta??
      • 0 (0 voturi)    
        Eu am explicat... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 4:55)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        ...parerea mea, respectiv ce avantaje ofera pozitionarea liniei de tramvai pe marginea dreapta, langa trotuar. Argumentul dvs este o simpla afirmatie ca asa este in strainatate. Care strainatate?
        In Statele Unite Codul Constructiilor pentru Tramvaie prevede ocuparea benzii "in the right-most travel lane" adica in banda cea mai circulata din dreapta. Daca latimea strazii permite o banda de parcare langa trotuar, atunci urmatoarea banda dupa parcare este exclusiv pentru tramvai si sau autobuz.
        • 0 (0 voturi)    
          Corectie: (Marţi, 14 ianuarie 2020, 6:25)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          In loc de "adica in banda cea mai circulata din dreapta" trebuie citit corect "in banda circulabila aflata in extrema dreapta". Imi cer scuze pentru exprimarea partial incorecta in limba romana.
  • +19 (19 voturi)    
    :) (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:55)

    Xorciser [utilizator]

    Si ce se intampla la statiile de tramvai?
    • +8 (10 voturi)    
      specia asta de prompterista nu gandeste (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:17)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      ceri prea mult
      • +6 (6 voturi)    
        iar (Luni, 13 ianuarie 2020, 8:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        nu si-a facut datoria aseara, pandele.
    • -7 (11 voturi)    
      Ce sa se intample ? (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:21)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Autobuzul opreste deschide usile, calatorii care vor sa coboare coboara si ce care vor sa urce urca.

      Ce rost are sa fie o statie pentru tramvai si 10-15m mai incolo sa fie o statie de autobuz ? Nu e mai comod in cazul in care vrei sa schimbi mijlocul de transport ?

      In multe orase europene se intampla acest lucru, trebuia implementat si la noi de mult timp, dar na, acum pe final de manadat se incearca un hei rup si chiar incep sa se gandeasca cum sa faca ceva util ca alegerile vin repede si tot mandatul Firea s-a ocupat de pomeni cu tot felul de vouchere si luminite, in rest numai gura a fost de ea.
      • +10 (12 voturi)    
        se intampla multe (Luni, 13 ianuarie 2020, 0:24)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        1. se intampla ca nu incap doua autobuze pe sensuri opuse in statie, tramvaiele fiind mai inguste decat autobuzele.
        2. se intampla ca nu incap doua autobuze pe sensuri opuse pe liniile pe care au pus gardul ala despartitor (nu mai vorbim de pasajele unde tramvaiul are cale de rulare separata sau de linia 41..)
        3. se intampla ca deseori autobuzele merg doar o parte din traseu pe aceeasi linie cu tramvaiul si daca trebuie sa faca dreapta in intersectie, de pe linia de tramvai din mijloc, va bloca toata circulatia.
    • +9 (11 voturi)    
      Stan si bran (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:52)

      Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Stai, ca nu s-a gandit inca si la statii...
    • +7 (7 voturi)    
      Puncte de Lucru: (Duminică, 12 ianuarie 2020, 22:51)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Bar de Negri - conform indicatiilor DUamnei Gabi
    • +8 (8 voturi)    
      cum ce se intampla!?! (Duminică, 12 ianuarie 2020, 23:42)

      anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      stau beemveurile la semafor
  • +21 (21 voturi)    
    Mai ales (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:19)

    gigifisiune [utilizator]

    pe linia lui 41. Acolo vor merge autobuzele foarte bine.

    Ce ai facut in ultimii 3 ani? De ce vii abia acum cu ideile astea? pana acum ai avut alte idei, personale?
  • +8 (8 voturi)    
    pai in cazul asta... (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:34)

    Mistrelutz [utilizator]

    nu mai bine cumparati tramvaie in loc de baclavlele alea?
    adica..ca circula tramvaiul sau autobuzoul..tot una e..asa nu cred ca rezolva mare branza ,cu autobuze pa linia de tramvai..
    o fi vazut filmuletul ala cu bmw pe linia de tramvai si na..s-a inspirat de acolo
    poate ar fi mai bine sa extindeti reteaua de tramvaie..?
  • +10 (10 voturi)    
    Marea combinatoare (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:46)

    ipolitic [utilizator]

    urmasa lui Ostap Bender. Ma intreb, cu cate scaune oare? in orice caz, cu niciuna pe cap.
    Urmeaza trambuzele si autovaiele, cu lansare de pe Otopeni.
  • +3 (7 voturi)    
    Nimic nou (Duminică, 12 ianuarie 2020, 22:04)

    RoyPeters [utilizator]

    ”banda” comuna bus-tram exista de mai multi aani in Varsovia, Praga, Zagerb. Cu succes in descongestionarea traficului...merita implementat
    • +2 (4 voturi)    
      doar (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:29)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      ca in Praga de exemplu soferii sunt disciplinati. Linia de tramvai este la nivel cu soseaua, statia de autobuz este la trotoar. Cand autobuzul iese din statie masinile se opresc si lasa autobuzul sa intre pe linia de tramvai si cand trece de pe linia de tramvai spre statie masinile il lasa. Numai ca pentru asta iti trebuie o strategie pe termen lung si trebuie sa ai oameni care sa gandeasca. Ce pretentii sa ai de la jurnalista ajunsa primar. Sau de la un doctor ajuns primar. Si care a bagat toate pilele de partid in primarie.
  • +2 (4 voturi)    
    o idee buna (Duminică, 12 ianuarie 2020, 23:20)

    maxi lopez [utilizator]

    conform principiului ca si un ceas defect arata ora corecta de doua ori pe zi, ideea lui Firea cu autobuzele pe linia de tramvai e folosita de mult in Germania.

    insa ar mai tebui benzi unice.

    pentru fluidizarea traficului trebuie instalate si semafoare cu buton la toate trecerile de pietoni, in zonele mai aglomerate. astfel, pietonii ar apasa si ar astepta cateva minute, sa se mai adune, iar apoi sa treaca. Acum trece unul, opreste traficul, la 10 secunde trece altul, iar opreste traficul. in plus s-ar mai reduce accidentele si permisele ridicate
    • +4 (8 voturi)    
      Este o idee prostă a lui Firea. (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:11)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui maxi lopez

      În București nu încape autobuzul pe linia de tramvai.Mai bună este ideea lui Mistrelutz.Mai cumpără tramvaie și autobuzele să circule local,unde nu sunt linii de tramvai.Dar nu va face Firea nimic.Aruncă bombe,poate prostește bucureștenii să o aleagă.Căldură și apă caldă tot pe linia de tramvai va da.
    • 0 (0 voturi)    
      si (Luni, 13 ianuarie 2020, 15:01)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui maxi lopez

      de cand s-a populat cu cladiri de birouri bd. Dimitrie Pompei soferii suporta bataia de joc de la capatul metroului de la Pipera unde fluxul de pietoni este aproape permanent. Nu tu trecere subterana, nu tu semafor cu buton, nimic. Au fost o gramada de petitii pe net pe tema asta. Practic in dreptul fiecarei scoli, la trecerile pentru pietoni este aceeasi bataie de joc, mai ales dimineata cand lumea merge la serviciu. Pe bd Mihalache in dreptul Liceului N Iorga s-au plantat doua insule si un semafor. Din cauza acelor insule se creeaza blocaje in fiecare dimineata. De fapt trecerile pentru pietoni sunt cauza a jumatate dintre blocaje si semafoarele nesincronizate cealalta jumatate. Sa nu uitam si trecerea de la Miorita. Prostia si fudulia fac casa buna la Primaria dnei Firea. Macar de-ar citi ce se scrie prin comentarii.
  • +4 (4 voturi)    
    n-o lasati singura (Luni, 13 ianuarie 2020, 8:04)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    In primul rand ca multe linii de tramvai sunt izolate si au traverse deci nu se poate. Apoi refugiile sunt deja aglomerate unde se aduna toti aia care asteapta si tramvaie si autobuze sau inainte de statie iese de pe linia de tramvai si traverseaza 2-3 benzi de masini super aglomerate ca sa faca statia la trotuar? Femeia asta nu trebuie lasata singura la butoane ca are numai idei de Voluntari. Cine stie ce banda mai blocheaza. Ca nici aia de la STB nu au IQ prea mare.
  • +1 (7 voturi)    
    Pensionarii vor fi fericiti :))) (Luni, 13 ianuarie 2020, 8:09)

    mircea112 [utilizator]

    Cum STB-ul este folosit in proportie de 80% de pensionarii cu trollere care se duc la piata nu stiu care sa ia mararu cu 5 bani mai ieftin, probabil vor aprecia, dar sa te astepti ca asta va descongestiona traficul :))).
    Cum sa duci copilu la gradi sau la scoala cu STB, cand asta e plin, cand toate locurile sunt ocupate de pensionari? A incercat duamna Firea sa mearga in STB-ul aglomerat in picioare cu un copil intr-o mana, cu o geanta in cealalta si tinandu-se de bara? Pentru ca locurile sunt ocupate de pensionari , ce au drepturi!!
    • -1 (1 vot)    
      De ce să nu-i gazăm? (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:06)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Pensionarii sunt de vină pentru toate mizeriile din România. Dacă ar dispărea ei totul ar merge ca pe roate... Mircea112 ar trebui să fie prim-ministru... Ca să terminăm în țara noastră cu dezordinea produsă de nenorociții ăștia de bătrâni care se bagă printre picioarele tuturor oamenilor cu scaun la cap... Oameni care au numai treburi serioase.
      • +1 (1 vot)    
        De ce sa nu fim realisti?.. (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:12)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Victimizarile astea penibile merg la indivizi cu IQ sub nivelul marii. Te uiti prea des la latrinele tv..

        Chiar daca vor se se plimbe zilnic, problema se poate rezolva fara sa gazam pe nimeni! Intre 6:00-9:30 si 16:00-19:30 este gratuit doar pentru elevi/studenti. Pentru restul, tarif. Esti pensionar si chiar ai nevoie sa ajungi undeva, fix la ora la care aia care iti platesc pensia se duc la munca? Atunci platesti, la fel ca ei. In rest, gratuit.
  • +7 (7 voturi)    
    avem niste refugii de 1 metru (Luni, 13 ianuarie 2020, 8:52)

    Stefan534324 [utilizator]

    in foarte multe statii de tramvai. Unde se vor inghesui calatorii?
    • +1 (3 voturi)    
      Ce? (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:20)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

      Mutati-va din Bucuresti, daca nu va place in Bucuresti!
      • +1 (1 vot)    
        e o solutie pe care o analizez de ceva vreme (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:14)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        nu zice rau doamna.
  • +3 (3 voturi)    
    Idee preluata din alte tari, dar se poate aplica? (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:19)

    bigbrother [utilizator]

    Si in Amsterdam de ex exista unele statii de tramvai de unde se poate lua fie tramvaiul fie autobuzul, in functie de destinatia fiecaruia.

    Cat m-am plimbat eu prin orasul asta am dedus ca aceasta solutie este aleasa doar pentru strazile foarte inguste, gen o banda pe sens si tramvai pe mijloc, a.i in loc sa blocheze o banda de mers cand opreste autobuzul, s-au gandit ca oricum exista o statie de tramvai si autobuzul poate opri acolo.

    Insa probabil ca situatia asta este o exceptie, pentru ca nu cred ca este rentabil ca pe acelasi traseu sa circule si autobuzul si tramvaiul, ci doar sa se intersecteze in cateva puncte mai importante din oras. Si evident, unde se poate tehnic, la cum sunt gandite liniile de tramvai in orasul asta autobuzele n-ar avea suficient loc si in plus, in cele mai multe cazuri linia de tramvai este expusa, nu ingropata in asfalt.
  • +4 (4 voturi)    
    Codul rutier (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:53)

    Celbland [utilizator]

    Codul rutier e valabil în toată țara, deci o modificare va fi valabilă în toate localitățile cu autobuze și tramvaie.

    A făcut cineva, că absolventa de liceu tehnologic nu se pricepe, un studiu de impact pentru toate orașele ?
  • +6 (6 voturi)    
    buna idee (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:57)

    Ademordna [utilizator]

    Pai ce numai BMWurile de cocalari sa poata circula pe linia de tramvai? Sa fie egalitate, chiar si pentru autobuze.
    Si daca tot mergem in directia asta, sa poata autobuzele sa mearga si pe linia de metrou, chiar si perpendicular pe ea, si pe culoarele aeriene si pe liniile maritime civile.
    Iar pe pistele de biciclete care impanzesc orasul sa poate circula submarinele daca sunt de culoare alba si au minim trei cruci la retrovizor.
    Votati fire-n burta!
    • -1 (1 vot)    
      genul asta de comentarii (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:22)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      reprezinta 99% din comentariile de pe internet. Doar bascalie tip USR. Daca-i pui sa faca ceva concret dau cu bata-n balta mai rau decat aia dinainte. Pentru ca ei nu stiu sa faca altceva decat bascalie si gicacontrism.

      Intr-un oras foarte agomerat trebuiesc analizate toate posibilitatile de optimizare, la modul rational, cu o analiza a beneficiilor, indiferent cine la propune.
      • 0 (0 voturi)    
        ROTFL (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:23)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

        Pai cum sa nu faci "bascalie tip USR" cand vezi cata prostie zace de celalata parte a baricadei?

        Chiar vrei sa analizam "toate posibilitatile de optimizare"!? Pai iti spun eu doua posibilitati si am terminat discutia:
        1. Sa creasca numarul de tramvaie, prin orice metoda, inclusiv cea mai ieftina - productia in regie proprie STB la fabrica URAC;
        2. Sa faca banda unica de autobuz pe marile bulevarde la orele de varf, ca sa mearga conservele alea turcesti vopsite in culori de balci cu viteza maxima si sa stie tot poporul ca ajungi mai repede din A in B cu autobuzul.

        Chestii de bun simt, de altfel. Dar bunul simt nu este o caracteristica a celor care o sustin pe Gabriela "Sârma" Firea-Pandele, primar care a "revolutionat" traficul in Bucuresti in ultimii 3 ani si jumatate.
  • +4 (4 voturi)    
    Educatie civica (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:00)

    eyewitness [utilizator]

    Mijloacele de transport in comun trebuie sa primeze inaintea masinilor personale deoarece este intre cele doua este un factor de 1 la 70 mai precis 70 de autoturisme = 1 autobuz iar ca distanta de carosabil ocupat 300m vs 20m iar ca poluare o rog pe doamna firea sa faca calculele.
    Intr-un oras civilizat prima banda trebuie rezervata mijloacelor de transport in comun PE TOATE ARTERELE PRINCIPALE eventual cu drept de acces pentru trotinete electrice deoarce majoritatea prefera acest mijloc de tranport daca vor avea acel culoar de 1m latime si pentru ca ne dorim un oras modern.
    Linia de tramvai poate deveni banda pentru situatii de urgenta, salvari/politie.
    Trebuie sa educam cetatenii sa NU se mai deplaseze cu masina persoanala la locul de munca.
  • +3 (3 voturi)    
    o sa fie distractiv.... (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:03)

    liviu_ [utilizator]

    chiar o sa fie...
    mai ales cand o sa faca la dreapta...

    problemele bucurestiului sunt MULT mai grave:
    - lipsa parcarilor;
    - lipsa parcurilor;
    - lipsa politiei (care permite tuturor meltenilor sa incalce regulile de circulatie : pietoni, soferi (amatori si profesionisti (incluzand STD));
    - liniile de trambai aiurea (cum comenta si cineva de aici: facute la margine, nu in mijlocul drumului);
    - prea multe treceri de pietoni! (faceti nene pasarele, cum se fac in tarile civilizate) si aia care traverseaza aiurea amendati drastic (valabil si pt soferi, evident).
    - lipsa benzilor de biciclete
    - semafoarele inteligente nu-s chiar inteligente etc
    - mult prea multe constructii (constructiile polueaza in draci, poate mai mult decat masinile, dar NIMENI nu le aduce macar in discutie)! Mai mult, constructiile unde nu ai parcuri, drumuri si parcari nu fac decat sa sufoce si mai mult orasul! Nu ar trebui sa se mai dea autorizatii pt blocuri (in special ccele peste 4 etaje) in bucuresti! Dar cand spaga e mare...

    Inafara de liniile de tramvai restul sunt relativ usor si rapid sa se rezolve, daca s-ar vrea !!!
    • +2 (2 voturi)    
      adaugati (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:41)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si poluarea sonora, la fel de grava si, adeseori, revoltatoare.
      • 0 (0 voturi)    
        credca (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:22)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

        aia intra la politia care doarme-n papuci :D
    • -1 (1 vot)    
      aham (Luni, 13 ianuarie 2020, 12:23)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si, fiind atat de multe probleme si atat de grave, mai bine nu mai facem nimic... stam si-o ardem pe facebook.
  • +2 (2 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:17)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    dom'le, e neclar ... sigur vrea tramvaie pe linia de autobuz ...???
  • +3 (3 voturi)    
    o prostie (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:38)

    Francisc 1 [utilizator]

    face valuri ca sa arate ca face , nu trebuie modificata legea pentru asa ceva , e hotarare de cl!
  • 0 (0 voturi)    
    Cred ca nu s-a inteles, (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:04)

    TipTop [utilizator]

    trebuie desfiintate cele puse si montate altele noi,adica tot un fel de borduriada jegmanitoare dar mai pe mijlocul strazii si firmele agreate de psd o pun din nou!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by