SONDAJ Primăria vrea o taxă de București pentru mașinile sub Euro 5 – e ok?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 21 octombrie 2019, 12:10 Actualitate | Administratie Locala


Sondaj Bucuresti Euro 5
Foto: Hotnews
Primăria Capitalei a modificat proiectul Oxigen și vrea, acum, să taxeze toate mașinile sub Euro 5 pentru a putea circula în București și să blocheze accesul în centru pentru cele sub Euro 3. Proiectul de protecție a mediului este înaintat în condițiile în care Primaria condusă de Gabriela Firea este criticată pentru starea transportului în comun și pentru lipsa de măsuri ecologice eficiente.

  • Sondaj HotNews.ro: Primăria vrea o taxă de București pentru mașinile sub Euro 5 – e ok?





Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4012 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    mai merge si euro 4 ca sa fie mai echilibrat (Luni, 21 octombrie 2019, 12:16)

    CIP03 [utilizator]

    Raspunsul este simplu. Cine are masina scutita de taxa nu este afectat si cine nu are nu doreste nici taxa.
    • -5 (7 voturi)    
      nu doar (Luni, 21 octombrie 2019, 12:54)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      Poate sunt unii care sunt anti interdictii si taxari idioate, ambalate frumi pentru turma "verde" holier than thou, din principiu.

      Oricum pentru rezidenti trebuia exceptie sau o taxa redusa semnificativ, ca-n Londra.
      • 0 (8 voturi)    
        E doar foamea de bani... (Luni, 21 octombrie 2019, 13:56)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Faptul ca nu se poate circula pe Magheru cu o masina Euro 1 reduce poluarea in Bucuresti ?! Noxele de la masinile non-euro care vor circula pe la Gara de Nord ajung in cateva minute si in Piata Victoriei, chiar daca masinile nu ajung pe acolo.

        Nu trebuiau facute mai intai piste pentru biciclete, benzi speciale RATB, apoi sa bage niste taxe pentru descurajarea folosirii masinilor ? Zic si eu...
    • +8 (10 voturi)    
      O prostie colosală (Luni, 21 octombrie 2019, 13:34)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      Taxă de congestie DA

      Taxă de poluare NU


      Taxa de poluare se poate impune doar la nivel naţional, la nivel local o existenţă a unei taxe de poluare la nivel de Bucureşti ar intra în conflict, în dublă taxare (ilegală în Uniunea Europeană) cu taxa de poluare naţională viitoare !!


      Nu poţi pune pumnul în gură unora mai săraci !!!
  • +1 (11 voturi)    
    Poporul Rroman (Luni, 21 octombrie 2019, 12:24)

    Zummm [utilizator]

    Tace si le inghite pe toate ca de-asta este el cel mai cel. Bravo alora care au plecat si o sa mai plece.
  • +10 (14 voturi)    
    este o prostie (Luni, 21 octombrie 2019, 12:25)

    Soljenitin [utilizator]

    Iar sunt o gramada de institutii cu stea in frunte si o noua propunere discriminatorie.

    ANAF, STB, politia, jandragneria, mapn, sri si cati naiba or mai fi de ce sa nu plateasca taxa?

    STB de ce sa nu plateasca taxa?

    Masinile de interventie la caile de comunicatie si edilitare de ce sa nu plateasca taxa?
    • +5 (7 voturi)    
      Asa este. (Luni, 21 octombrie 2019, 12:42)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Daca doreste masuri ecologice, foarte bine, sa impuna restrictii.
      Fara taxe.
      Dar, deh, ii miroase a bani storsi de la populatie.
    • +8 (10 voturi)    
      ma intreb ce spune proiectul de lege (Luni, 21 octombrie 2019, 13:27)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      despre taximetristi si jafurile lor de Loganuri euro 2 si 3. Conform proiectului de lege nu vor mai avea voie in centru, nu??? Sper sa nu se faca exceptie si la ei.
      • +8 (8 voturi)    
        :-) (Luni, 21 octombrie 2019, 13:50)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ai uitat de voucherele pentru taximetristi propuse tot de Firea? Eu nu am uitat! ;-)

        Mai mult decat atat, am asa un feeling cum ca Pelicanul va fi beneficiarul direct al voucherelor.

        Ghici al cui este Pelicanul... :-)
        • 0 (0 voturi)    
          unul.. (Luni, 21 octombrie 2019, 18:06)

          gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          ceva cu pendula, pandeula ... pe aproape ? am ghicit ? :) normal ca el . prietenii il numesc "40%" ...stiu ei de ce :)
  • -1 (11 voturi)    
    Ori laie ori balaie: (Luni, 21 octombrie 2019, 12:31)

    Habermas [utilizator]

    Ori iti asumi rolul de oras de Capitala a Romaniei, ori bagi taxe de intrare in Bucuresti. Ambele nu se poate.

    Pe de alta parte, Bucurestiul nu a inteles niciodata ce insemana sa fii capitala Nationala, adica sa fii gazda interesului national. Deci, aceste taxe sunt coerente cu modul de gandire al Bucurestiului: a fi capitala este o ocazie de a stoarce bani de la "provinciali".
    • +4 (10 voturi)    
      Ba ii stoarce de la toti, nu numai... (Luni, 21 octombrie 2019, 12:40)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      de la provinciali.
      Asta-i firea, o psd-ista avida de bani, n-ai ce sa-i pretinzi.
    • +2 (6 voturi)    
      daca ar fi taxare pe grad frustrare (Luni, 21 octombrie 2019, 12:48)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      N-ai mai iesi din casa. Ti-a scapat oare ca-n ultima varianta platesc TOTI, inclusiv bucurestenii cei huliti de tine?
    • -1 (5 voturi)    
      Aici nu ai dreptate: (Luni, 21 octombrie 2019, 13:30)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      taxa nu are legatura cu judetul in care e inmatriculata masina, ci cu norma de poluare. Ai masia cu norma mai jos de euro 4 (inclusiv euro 4), platesti, Ai masina cu norma mai jos de euro 3, nu mai intri cu ea in centru.
      Taxa se va aplica in egala masura ptr bucureteni si restul tarii (sper eu sa se aplice si ptr taximetre).
    • -2 (4 voturi)    
      Ba am dreptate, din urmatorul motiv: (Luni, 21 octombrie 2019, 13:52)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Daca aceasta taxa s-ar aplica la nivel national, atunci ar fi vorba de un tratament egal. Dar o aplicare la nivel de Bucuresti implica o discriminare pentru NU sunt implicati NUMAI localnicii - cu alte cuvinte, se impune local o taxa pentru toti Romanii desi ceilalti nu circula in Bucuresti pentru ca au ales sa traiasca in Bucuresti ci pentru ca au treaba (cu administratia nationala) in Bucuresti pentru ca Bucurestiul este capitala nationala.

      Deci nu tine. Daca nu ar fi capitala, ok, nu esti obligata de Stat sa vii in Bucuresti. Dar cand esti capitala, pe de-o parte Statul te obliga vii in Bucuresti (pt treburile pt care trebuie sa vii datorita legilor si organizarii nationale), iar pe de alta parte Bucurestiul te taxeaza ca ai venit la Bucuresti.

      Ati inteles? Daca n-ati inteles, mergeti si faceti exercitii de gandire logica.
      • +1 (5 voturi)    
        da da da (Luni, 21 octombrie 2019, 14:17)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Vezi ca in Londra au congestion charge in centru. Alta capitala de 2 lei, nu? Ca doar ii "interzice" provincialului sa vina la institutiile centrale. Logica frustrata, poate.
        • -1 (1 vot)    
          M-am plictisit sa explic (Luni, 21 octombrie 2019, 15:59)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          mura-n gura de ce una nu-i cealalta.
          • +1 (1 vot)    
            yeah, right (Luni, 21 octombrie 2019, 18:13)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Conform "logicii" tale, AMBELE pun provincialul la plata cand are treaba in capitala, la institutii. Frustrarea dauneaza grav logicii...
  • -2 (14 voturi)    
    Plata pentru motoare euro sub 5 (Luni, 21 octombrie 2019, 12:39)

    truiad [utilizator]

    Masura va avea o consecinta benefica si in diminuarea numarului de auto second hand de acum si in viitor !
    • -1 (9 voturi)    
      asa zic si eu; (Luni, 21 octombrie 2019, 13:32)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui truiad

      a ajuns cam ieftin sa ai masina in Romania...toti isi aduc masini din Germania si nu platesc nicio taxa de inmatriculare pe ele. E f gresit, de ce sa pui in aceiasi galeata masinile euro 6d (care sunt ultima generatie in materie de norme de poluare) cu masinile non euro, spre exemplu.
      • +2 (2 voturi)    
        ntz ntz ntz (Luni, 21 octombrie 2019, 19:46)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Suferi ca nu mai esti singurul cu masina din bloc?

        Este economie de piata si la sh-uri. Nu mai tine nici dracu' un harb in care sa bage bani, si-l "upgradeaza" la ceva mai nou, mai ok tehnic, mai dotat, incidental E3 sau E4.

        Nemtii merg cu E4 si noua ne pute brusc, ca doar suntem dezvoltati si bogati. Sa taxam fara numar...mama ei de parvenire...

        Probabil nemtii sunt retardati, in opinia ta si a unora ca tine, tinand cont ca la ei intra mai multe categorii de "euro" in stickerul verde.
  • +3 (7 voturi)    
    Firea fariseu (Luni, 21 octombrie 2019, 13:56)

    Cetateanu [utilizator]

    Un exemplu de misto si ticalosie pe banii nostri ce dovedeste ticalosia lu madam.Linia 41 e aproape functionala. Da ce sa vezi, masinile 641,642 circula in continuare cu 2-5 calatori, incurcand circulatia, si poluand la greu atmosfera.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by