Primăria Sectorului 1 vrea să aloce încă 10 milioane lei pentru Catedrala Mântuirii Neamului. În ultimii 2 ani a mai dat 30 de milioane de lei / UPDATE Proiectul nu a fost aprobat de Consiliul Local

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 8 octombrie 2019, 10:23 Actualitate | Administratie Locala


Catedrala Mantuirii Neamului
Foto: Vlad Barza / HotNews.ro
Primăria Sectorului 1, condusă de PSD-istul Dan Tudorache, vrea să aloce încă 10 milioane de lei pentru Catedrala Mântuirii Neamului, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local de marți. Dacă proiectul va fi adoptat, banii vor fi dați din bugetul local al Primăriei. În 2017, Primaria Sectorului 1 a alocat 20 de milioane de lei pentru Catedrala Mantuirii Neamului, iar în 2018 - 10 milioane de lei.

  • UPDATE Proiectul nu a fost aprobat de Consiliul Local. PNL și USR au votat împotrivă.

”Se aprobă acordarea unui sprijin financiar Patriarhiei Române în valoare de 10.000.000 lei pentru finanțarea unor lucrări la Catedrala Mântuirii Neamului (Catedrala Națională). Se vor identifica și asigura în buget sursele financiare necesare punerii în aplicare a acestui proiect”, se arată în proiectul de hotărâre.

Inițiatorul scrie în documentele aferente proiectului că legea permite finanțarea bisericilor.

"Prin eforturile depuse şi prin măsurile de impulsionare a lucrărilor, în anul 2018 a avut loc unul din momentele marcante, cosiderat ca fiind un eveniment istoric, acela al sfinţirii Altarului Catetralei Naționale, la data de 25 noiembrie 2018, asociat, în mod simbolic, Centenarului Marii Uniri de la 1918, precum şi cerebrarea hramului la sărbătoarea Sfântului Apostol Andrei, ocrotitorul României, la 30 noiembrie 2018. (...) Ţinând cont de contribuţia pe care lăcaşurile de cult o au asupra aspectului cultural, social și spiritual, precum şi de importanta deosebită a realizării Ansamblului arhitectural Catedrala Mântuirii Neamului ca simbol al credinței, al dăinuirii prin credința creștină şi al recunoştinţei Națiunii Române, susținerea financiară contribuie la asigurarea continuării lucrărilor pentru acest obiectiv”, se arată în documentele aferente proiectului.

Catedrala Mântuirii Neamului a fost sfințită în 25 noiembrie, deși lucrările nu au fost finalizate.

Patriarhia Română spunea că până la acel moment pentru Catedrala Mânturii Neamului a fost cheltuită suma de 110 milioane de euro, cu tot cu TVA.

"Din această sumă, un procent de aproximativ 25% provine din donații, restul reprezentând sprijinul financiar oferit de autoritățile administrației publice centrale și locale în baza prevederilor unor acte normative”, au transmis reprezentanții Patriarhiei Române.

În ceea ce privește costurile viitoare, Patriarhia spunea că nu se poate estima o sumă, întrucât nu există încă proiectele finalizate. "Cu banii existenți (104 milioane lei primiți la începutul lunii octombrie de la Guvern) se va termina structura de rezistență a «catedralei la roșu», ferestrele și ușile montate, acoperișul (inclusiv învelitoarea din cupru), crucile, subsolurile adiacente din vest, spațiul liturgic exterior și dependințele asimilate”, mai spuneau reprezentanții BOR.

Suma totală acordată de statul român în ultimul deceniu Bisericii Ortodoxe pentru construirea Catedralei Mântuirii Neamului depășește însă pragul de 121 de milioane de euro, au scris jurnaliștii Vlad Stoicescu și Ovidiu Vanghele într-o investigație publicată pe portalul Să fie lumină. Potrivit acestora, Guvernul a contribuit cu peste 82 de milioane de euro. Primăria Capitalei cu mai bine de 18 milioane, tot euro. Sectoarele 1, 2 și 5 cu peste 6 milioane de euro fiecare, pentru tot sprijinul acordat Bisericii".

Lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului au inceput in februarie 2011.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6018 vizualizari

  • +26 (46 voturi)    
    .... (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:26)

    tirolez [utilizator]

    Pentru scoli n-au bani de reparatii sau mobilier nou, nu mai zic de laboratoare, astea-s lux.
    • -21 (55 voturi)    
      Catedrala va fi magnifica. (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:06)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Trec in fiecare zi pe langa ea, abia astept sa se termine. Va fi extraordinara cand va fi terminata.
      • +10 (36 voturi)    
        La biserica trebuie sa te atraga credinta, (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:07)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        La biserica trebuie sa te atraga credinta, nu termopanele, granitul sau zgomotul infernal al celui mai mare zurgalau...!

        Daniel Zidarul, a iubit mai mult imobiliarele decat sufletele credinciosilor!
        • +2 (20 voturi)    
          hm.. (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:39)

          AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

          cand au crescut costurile stadioanelor Rapid si Steaua cu cateva sute de milioane de lei parca nu erau atatea comentarii negative, nimeni nu a dat ochii peste cap
          • -10 (12 voturi)    
            Alea sunt private, nu de stat! (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:38)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

            Nu cred ca au primit banii de la stat.
            • +5 (9 voturi)    
              Sint investitie a statului! (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:02)

              Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Alui

              Si culmea investit
            • +4 (12 voturi)    
              Sint finantate de stat! (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:18)

              Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Alui

              230 de milioane de EURO (fara gazonul care se schimba periodic) pe o Arena Nationala care nu se umple aproape nicioadata, dar pe care se alearga niste burtosi dezbracati pan’ la brau sa se omoare dupa meci.
              Si fiindca tocmai am spus ca Arena nu se umple, mai facem inca 3 stadioane tot in Bucuresti de 165 milioane de EURO pe care e improbabil sa avem echipe de club care vor juca: Ghencea, Giulesti si Parcul Copilului.
              Nu mai vorbim de ce trebuia Arena la Cluj inainte de spital regional (ca CFR are stadion modern) sau la Tg. Jiu!!!
              Cand o sa vad lumea revoltata de asta jur ca ma raliez protestului pentru cele 10 milioane de RON.
              • -5 (5 voturi)    
                @iomenee (Joi, 10 octombrie 2019, 18:34)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

                vine Metallica acolo ! si altii ! stiu ca este Metallica un sunet in contrast cu radio trinistas..dar este dupa gusturi !
                • +3 (7 voturi)    
                  Metallica rulz, man! Da’ n-ai tu treaba. (Vineri, 11 octombrie 2019, 0:07)

                  Iomen [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  A cantata cu orchestra in SF si nu m-ar mira sa cante intr-o catedrala.
                  Da’ tu esti pa Alexandria Teleorman da Ocazie Cortez. Clejanii si manelele rulz la voi la marxisti. Pa arabesti un pic iar merge la voi.

                  Baietii tatuati pe motoare si in piele nu prea dau bine in peisaj, asa ca las-o moarta.
                  • -3 (3 voturi)    
                    SF esti ca San Francisco (Vineri, 11 octombrie 2019, 6:57)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

                    E un Pagan ? Doar ca este catolic cu influenta Spaniola ? Vezi ce sovietic in gandire esti breh ? Tu esti ALA care l a dus pe HolinessDeniul la Moskva de Intai Decembre ? Mai sunteti multi ?
          • 0 (0 voturi)    
            La stadion, lumea vine pentru spectacol! (Vineri, 18 octombrie 2019, 9:26)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

            La stadion, lumea vine pentru spectacol nu pentru ca stadionul Steaua este mai frumos decat Dinamo!

            Cladirea isi va dovedi inutilitatea in cel mai scurt timp dupa terminare!
      • +6 (18 voturi)    
        magnifica zici? (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:02)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        pai langa se alfa o cladire si mai magnifica de mai bine de 30 de ani, si care ne-a adus la fel de multe bucurii pe cat ne va aduce si mizeria asta noua
      • +5 (23 voturi)    
        ca ateu declarat.... (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:21)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        initial am incercat un sentiment de mila pentru incuiati, asa ii numesc si nu numai eu, pe cei ramasi inca prizonieri convingerilor medievale ca nenea cu barba ne scoate din toate necazurile, de la probleme financiare , la cele profesionale sau de sanatate... traind multi ani in Occident am realizat ca religia nu e totul ci dimpotriva, e frana impotriva dezvoltarii unei societati normale, moderne, obstacolul educational generator de fatalism si lipsa de actiune... apoi am vazut mai recent in tara progrese, in orase cum sunt cele din Ardeal, unde edilii nu stau la remorca talibanilor barbosi ortodocsi, care sug precum lipitorile din seva natiunii romane, acesti profitori care mentin in intuneric satele din sudul si estul Romaniei... si alaturi de aceste zone inapoiate sta Bucurestiul lui FiiRea, care se prabustste efectiv in toate topurile, oraselor europene si e pe primul loc la obscurantism religios, trafic auto si poluare, disfunctionalitatea transportului public..nimic din ceea ce se numeste dezvoltare durabila si grija pentru mediu nu caracterizeaza actiunile actualei administratii bucurestene.. si mi am zis in final, acesti oameni maslinii cu cefe late din sud isi merita soarta, traiesc cum au votat si culmea, le si place... urmaresc cu inters si parca ma bucur cand vad o noua transa de bani aruncata in vant pe temple de prost gust cu turle argintii, poate se vor trezi odata si odata alegatorii... in rest, nimic despre mitici...
        • +5 (5 voturi)    
          Incuiati? (Miercuri, 9 octombrie 2019, 19:50)

          ids [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

          Cineva a citit H. Potter. ;)
          Serios vorbind, vezi ca miticii si-au dar viata cu zecile de mii pentru elibarerea Transilvaniei de sub austro-unguri care nici macar nu-i recunosteau pe romani ca natie. Si pe urma au rascumparat cu aur pamantul de la grofii unguri si l-au impartit taranilor ardelani. Un pic de respect pentru sudistii si estistii care au platit cu sange si bani pentru Transilvania de azi (si inca mai platesc pentru autostrazi).
          Altfel locul nr. 1 de pelerinaj, mormantul lui Arsenie Boca, e inca in Ardeal, Clujul si Brasovul sint inaintea Buc la poluare, iar, cu cefe late sau nu, cele 4 genii ale culturii romanesti (Eminescu, Grigorescu, Enescu, Brancusi), cu tot cu expresia ta copiata de la primul, vin din sud si est. :)
    • +9 (37 voturi)    
      Fericiti cei saraci cu duhul! (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:08)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Nu asa ne invata biserica? Totul se leaga... :-)
      • +3 (19 voturi)    
        A fi credincios nu inseamna a (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:56)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        fi sarac cu duhul. Dimpotriva..
        • -4 (6 voturi)    
          Ba chiar aia înseamnă. (Miercuri, 9 octombrie 2019, 9:08)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Din plin.
      • -5 (5 voturi)    
        Bil Maher (Miercuri, 9 octombrie 2019, 17:41)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Faith, means making a virtute of NOT thinking!

        Credinta inseamna inaltarea lipsei judecatii la rang de virtute!
    • +26 (34 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:13)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Banii de scoli si laboratoare se vor regasi in pretul crescut cu 40% al modernizarii celor trei stadioane pt euro - 2020 ,care vor costa in total aproape 800 milioane lei(peste 165 mil.euro) plus in firmele psd-iste ilegale infiintate de Firea pt primaria capitalei..
    • +5 (31 voturi)    
      heh (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:25)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pai, alea dau oameni educati care nu mai voteaza cu PSD.
      Biserica, in schimb, produce prosti care voteaza cu oricine le sterge balele de la gura.
      • +7 (11 voturi)    
        Au contraire (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:44)

        Anges [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Biserica a produs cei mai multi si hotarati lupatatori impotriva comunismului la noi si nu numai. Si marea majoritate erau intelectuali.
        Ne place sau nu, chiar si daca ne-am nascut dupa ‘90, marea majoritate a celor ce postam acum, pro sau contra, sintem rezultatul experimentului comunist.
        • -8 (8 voturi)    
          Au Contraire - Teoctist (Marţi, 8 octombrie 2019, 22:24)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Anges

          A trimis in Temnite Preoti si Suflete Ortodoxe ale Lui Dumnezeu, NU Sutane care se inchina la Kremlin
          Doua Iude

          https://basilica.ro/patriarhul-daniel-vizita-istorica-in-rusia-invitatia-a-fost-adresata-la-bucuresti-de-patriarhul-kirill/
        • -4 (6 voturi)    
          Bullshit (Miercuri, 9 octombrie 2019, 17:50)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Anges

          Popii care au sfarsit in inchisorile comuniste nu au ajuns acolo pt ca erau popi ci pt ca erau considerati un dusman al noii aranduiri comuniste, religia nu are nimic de-a face cu arestarea lor.
          Popii care au supravietuit si au dus-o bine mersi, aceiasi popi care acum tipa opresiune sunt turnatorii la securitate, in frunte cu Suspect-de-Fericitul Daniel!

          http://www.contributors.ro/editorial/prigonirea-bisericii-ortodoxe-in-regimul-comunist/
          • -5 (5 voturi)    
            Citește toate comentariile (Miercuri, 9 octombrie 2019, 21:09)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

            Exista Oastea Domnului ( secta pe vremea lui Ceau) in care activează Ofițeri ai BOR ului, probabil sucursala KGB in Romania care combat toate comentariile împotriva Manajementului BOR S.A.
            • +4 (6 voturi)    
              Ce mentalitatea comunista ai! (Joi, 10 octombrie 2019, 7:03)

              ids [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Gen gandirea libera si adevarul sint doar la noi. Cine nu gandeste ca noi e impotriva noastra si e platit de agenturile straine.
              Parca aud discursul lu’ Ceasca dupa revolta de la TM.
              • -4 (6 voturi)    
                Cine nu i Habotnic Ortodox (Joi, 10 octombrie 2019, 8:04)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui ids

                Ii Ateu sau marxist Teoctist
    • +6 (10 voturi)    
      Asta e problema societatii moderne (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:35)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Oamenii au carte si bani, dar nu mai au suflet. Bisericile sint pentru suflet.
      • -3 (7 voturi)    
        Te poți ruga și acasă. (Miercuri, 9 octombrie 2019, 9:10)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Anges

        Nu-i musai la biserică sau catedrală.
        • -4 (6 voturi)    
          Ortodoxia Bizantina ( asta e in Romania) (Miercuri, 9 octombrie 2019, 10:31)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui prec

          Are și Iubește Spațiile Mici

          Ortodoxia din URSS ( nota bene : care sărbătorește Crăciunul anacronic ) are Haur pe pereți și Zgârie Nori

          Deci Ortodoxia Romană ce este ?
          • +4 (6 voturi)    
            Sigur (Miercuri, 9 octombrie 2019, 19:54)

            ids [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            LOL! Am vazut cu totii ce mica e Sf Sofia, catedrale emblematica a ortodoxiei bizantine.
            • -4 (6 voturi)    
              Sofisme (Joi, 10 octombrie 2019, 8:56)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui ids

              Ai scris, sofisme gândești ( implicit in sofism trăiești )
  • +12 (36 voturi)    
    STOP (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:30)

    Calinul [utilizator]

    finantarii cultelor religioase.
    • +4 (6 voturi)    
      Mda (Joi, 10 octombrie 2019, 0:12)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui Calinul

      Finantati ateii! Da-te tu la o parte sa ma asez eu. :D
  • +5 (25 voturi)    
    ei au venit cu planul noi cu banul (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:38)

    dickins [utilizator]

    "25% provine din donații, restul reprezentând sprijinul financiar oferit de autoritățile administrației publice"
    • -3 (17 voturi)    
      esti amuzant (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:49)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui dickins

      "Noi am venit cu banul". Pai banii tai si ai celorlalti liber-cugetatori declarati(2% cf. INS din 2011) nu ajung nici pt pensiile ateilor comunisti sau ale fostilor securisti si militieni care au luptat din greu cu credinta romanilor. Asa ca tot din taxele si impozitele credinciosilor romani se completeaza si alea..
      • -4 (12 voturi)    
        Deci esti de acord cu Dikins! (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:47)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu spui ca n-are dreptate! Oricum, BOR e mai rea ca cersetorii! La aia daca nu vrei, nu le dai! BOR fura pur si simplu banii in cardasie cu politicienii PSD, daca sunt lasati! De data asta nu le-a mers!
  • +10 (30 voturi)    
    psd: (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:40)

    liviu_ [utilizator]

    mita si hotie!
  • +9 (41 voturi)    
    NESIMTITI !!!!! (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:45)

    MirceaCS [utilizator]

    Catedrala asta este dovada ca BOR nu crede in Dumnezeu!!!!!!!!!!!

    Dumnezeu NU are nevoie de catedrale aurite si chipuri cioplite de 100 de milioane de Euro.
    Pentru Dumnezeu, nu conteaza ca te rogi intr-o catedrala poleita in aur inalta cat un bloc de 10 etaje sau intr-o odaie din chirpici.

    BOR, aceste chipuri bisericesti securiste care de 30 de ani s-au ultra-imbogatit cot la cot cu politicienii.
    • -2 (24 voturi)    
      ? (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:14)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui MirceaCS

      toate tarile civilizate au catedrala
      • +2 (18 voturi)    
        Da, dar... (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:41)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        Tarile civilizate au spitale, scoli, autostrazi, si cai ferate cu trenuri care nu merg ca acum 50 de ani.

        N-am absolut nimic impotriva catedralei daca Romania ar fi avut azi multe celalalte care sunt mult mai necesare noua tuturor.

        E o crima sa cheltuiesti 100 de milioane de euro cand e lipsa de spitale, cand oameni din ONG-uri se chinuie sa le construiasca cand statul ar trebui sa le faca.
      • +6 (22 voturi)    
        Credinta (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:46)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        Credinta este ceva foarte personal si intim. Fiecare e liber sa cugete cum vrea.

        Problema bisericii in Romania e ca ajuns intr-un stadiu in care nu mai e demult un sprijin moral evlavios, ci o forta de manipulare care indeamna lumea in biserici sa voteze cu X sau cu Y.

        N-am nimic cu credinta sau cu biserica, ci am cu marea parte din preoti care au devenit masini de facut bani fara mila.
        • -3 (3 voturi)    
          Majoritatea Parohiilor BOR ului sunt (Vineri, 11 octombrie 2019, 7:04)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

          Vuvuzele politice P$D abunda internetul de Inregistrari cu Explicit Continut Audio in care iubitorii de arginti in straie bisericesti “indeamna” cu evlavie si dragoste divina sa voteze oamenii caboile pe X sau Y, obligatoriu de la P$D

          P.s BOR ul a premiat un potential pedofil teleorman care Doar Cu Voia Domnului a ajuns la Rahova, ca popii il voiau liber
    • 0 (20 voturi)    
      Vedeti acest documentar (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:16)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      https://www.youtube.com/watch?v=PoYqwT4Q8rM

      Acesta nu e un indemn la ateism. E un strigat impotriva bisericii si a conducatorilor lor hapsani si lacomi.
    • +2 (14 voturi)    
      zau? (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:58)

      octo [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      @ MirceaCS lasa ca au si alte tari catedrale, Italia, Spania si atrag o gramada de turisti care aduc bani. mereu se gasesc carcotasi. lasa ca vin musulmanii sa-si faca moschei pe banii lor. e mai bine asa?
      • +1 (15 voturi)    
        zau (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui octo

        Tu compari o catedrala de sute de ani cu o odiosenie din betoade cu lifturi haurite? Daca tot s-au dat bani pentru biserici, se puteau consolida si restaura cele de sute de ani de la noi. Dar, deh... ii e scarba lui CEO daniel sa presteze in ceva mic.
      • -3 (9 voturi)    
        Tu de aia vrei catedrala? Pentru turisti? (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:49)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui octo

        Poate gaseam ceva mai ieftin si mai profitabil de atras turistii, nu crezi?
        • -2 (10 voturi)    
          Crucea de Piatra (Marţi, 8 octombrie 2019, 18:12)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Stabiliment Interbelic Bun Pentru Inima si Trup

          https://ro.wikipedia.org/wiki/Crucea_de_piatr%C4%83

          culmea ! NU a fost interzis de BOR atunci !
      • -1 (9 voturi)    
        ...zau (Marţi, 8 octombrie 2019, 18:02)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui octo

        Cand eram mic mi s-a spus ca "zau" inseamna a lua numele lui Dumnezeu in desert...
  • -13 (27 voturi)    
    nasol (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:52)

    cucuveauamov [utilizator]

    mai bine mai cumparam, de banii astia, un surub de la o racheta impotriva Iranului
  • +3 (27 voturi)    
    Ba, da cati bani le mai trebuie? (Marţi, 8 octombrie 2019, 10:58)

    Alui [utilizator]

    Asta nu intreaba nimeni? Poate era mai ieftin sa finantam un program spatial cu banii respectivi (costul total al catedralei) si puteam trimite un om macar pana pe Luna daca nu pe Marte!
    • -3 (25 voturi)    
      Secolul XIV (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:55)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ce sateliti, ce era spatiala visezi matale cand noi avem treaba cu lins de moaste?
    • +6 (18 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:10)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Catedrala va ajunge sa coste cat gazonul (schimbat de 2 ori pe an) de pe National Arena, sau cat suplimentarea de 40% a costului modernizarii celor trei stadioane pt euro 2020..
      • -4 (12 voturi)    
        pe Stadion Sunt Emotii Adevarate (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        in sensul Bun, la Marea Betoneala te incarci cu Fatarnicia lui Holinessdeniel pana la credinciosii lui popi ai Argintilor si CLSfinte de la Stuttgart
      • -6 (8 voturi)    
        Minti sfruntat! (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:50)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Dar macar recunosti ca catedrala e prea scumpa!
      • +5 (5 voturi)    
        Pe banii statului (Miercuri, 9 octombrie 2019, 20:00)

        ids [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        E stire azi ca se schimba si la Craiova gazonul, ca avea Piturca nevoie.
        Iar armata a finantat tot cu 10 mil de lei o echipa de fotbal care 2 ani joaca in liga a 4-a.
        Chiar ne trebuia o nspea echipa in tara asta si mai ales de nivelul asta!
  • -1 (19 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:01)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    nu se mai termina odata cu catedrala asta ... tot nu le-ajunge ... tot le mai trebuie ... ce-au aprobat anterior, daca acum reiese de insuficient ...???
  • +1 (23 voturi)    
    mda (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:07)

    SoulSearcher [utilizator]

    de la nasa mare.. fara numar.. fara numar.. fara numar...
  • -4 (26 voturi)    
    desigur ca e discutabila (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:09)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    oportunittea ei, dar acum e aproape gata. Ar fi absurd sa se opreasca santierul la 90%... Da, trebuie terminata.
    • 0 (22 voturi)    
      Adică dacă tot au fost irosite 100 mil (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:59)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      hai să să mai irosim încă 10?
      Ce-ar fi să creștem taxele pentru cei care se declară creștini ca să recuperăm acest jaf făcut din bani publici de acești mizerabili care-și spun edili?
    • +4 (22 voturi)    
      ? (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:00)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Constructia la Sagrada Familia a inceput in 1882. Managerul Daniel le va arata ineficientilor de spanioli cum se face treaba.

      Fie chipul lui cioplit in clopot de aur de juma de milion de euro preaslavit!

      Recunostinta vesnica finului si nasei, Fecali si Prompterista cu sarma anala.
    • -5 (7 voturi)    
      Care-i graba? (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Trebuie terminată dar nu în dauna realizării unor lucrări pentru traiul oamenilor.Sunt probleme în București cu RADET-datorii din cauza Primăriei,cu parcările,cu circulația,cu curățenia,cu spitalele,cu școlile,cu siguranța cetățenilor și în special a copiilor.Hai să scoatem popii să supravegheze copii,să-i ducă și aducă de la școală și grădiniță că primăria nu-i în stare să organizeze un transport școlari și preșcolari.
      • +3 (11 voturi)    
        ateii comunistii au fost grabiti (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:56)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Au scos preotii la Canal, in inchisori, la "reeducare", sa le scoata "obscurantismul"din cap(3000 de preoti ortodocsi morti doar intre 1948-1953). Un neam care s-a nascut crestin acum doua milenii nu scapa usor de efectul a 45 de ani de comunis, urmasii aplaudacilor comunisti duc mai departe 'lupta de clasa'..
        • -5 (7 voturi)    
          Teoctist este manjit (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:58)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          teoctist a bagat la Canal si Unde Spui Tu Preotii Adevarati ! !!!!!
        • -6 (6 voturi)    
          Si ce-i incalzeste pe aia catedrala asta? (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:52)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Si apropo au fost zeci, sute de mii de romani in aceasi situatie. Lor ce le construim?
          • +4 (8 voturi)    
            Biet urmas de aplaudac (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:36)

            Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Tocmai asta reprezinta Catedrala, si un monument inchinat eroilor neamului. Iar printre ei si cei masacrati de comunistii a caror lupta impotriva credintei romanilor o duceti voi,'liber-cugetatorii', mai departe ..
            • -3 (3 voturi)    
              Inchinat Eroilor Neamului iar pe Clopote (Vineri, 11 octombrie 2019, 7:01)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

              Este “ tatuat” ( este unu din Oastea Voastra fan tatuaje p acilea ) cu numele si moaca lu HolinessDeniell tocmai in Austria, deoarece Manajementuu BOR nu are incredere in metalurgia romaneasca...cevipovriti...eroii neamului cinstiti de Austria
    • -5 (7 voturi)    
      eh... (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:31)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Sigur s-ar gasi donatori sficienti pentru dinamitare. Nici n-ar fi nevoie de bani de la stat sau de 2%
  • -1 (17 voturi)    
    chiar asa??? (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:25)

    little_dracula [utilizator]

    S-au terminat toate lurarile in S1? nu mai sint gropi, toate strazile sint analizate si asfaltate?
    • +5 (5 voturi)    
      Asa pare (Miercuri, 9 octombrie 2019, 23:37)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui little_dracula

      Tocmai ca tot in aceeasi zi cu catedrala S1 a alocat si 5 mil Eur (!!!) pentru un sistem inteligent de “bike-sharing” despre care OPTAR spune ca e inutil.
      Comentarii?
  • +2 (18 voturi)    
    inceput spornic (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:28)

    cugetatorul [utilizator]

    Stai sa vezi cat mai mananca constructia asta, ca finisajele de regula costa mai mult decat structura; ca sa
    nu mai punem la socoteala si acareturile din prejur...
    • +1 (13 voturi)    
      Plus întreținerea după. (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:40)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      Vor avea bucureștenii pacoste veșnică pe cap datorită fuduliei unora din BOR și prostiei unora din PSD-ALDE.
  • +6 (14 voturi)    
    Evident ca capodopera de langa de 2 Mld USD (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:31)

    xolv [utilizator]

    nu e deloc deranjanta pentru Uniunea Tineretului Progresist, doar e o realizare a socialismului stiintific.
    • -6 (6 voturi)    
      Dar asa hai ca mai facem una! (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:53)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Din greseala, in greseala!
  • -1 (19 voturi)    
    primarul PSDului (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:35)

    NOTORIOUS [utilizator]

    Normal ca da primarul de la PSD ca nu-l intereseaza ce se face prin sector, ce dotari nu au scoliile sau spitalele, sau ce alte facilitati pentru cetateni s-ar mai putea implementa cu atea milioane. Se apropie alegerile si PSD-ul are nevoie iara de manipularea ce o exercita biserica ortodoxa asurpra enoriasilor de a vota masiv cu PSD-ul.
  • +4 (26 voturi)    
    STOP STADIOANELOR!!! (Marţi, 8 octombrie 2019, 11:57)

    crestin_ortodox [utilizator]

    nu vad pe nimeni sa se inflameze cand se construiesc zeci de stadioane cu multe sute de milioane...!!!!
  • -2 (18 voturi)    
    foarte bine (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:10)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    eu sustin...
    niste loseri pe-aici tot o ard cu spitalele si scolile.... s-au dat bani si acolo, cat au fost. Dar e nevoie de toate si de teatre si de infrastructura si de biserici.
    parerea mea.
    • -2 (10 voturi)    
      Si de cadavre (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:25)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      Sa se dea cate un cadavru de lins la fiecare, ca sa se ajunga la toata lumea. Pai ce facem, mai stam la coada in secolul 21?
      • +3 (9 voturi)    
        Citeste : (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:31)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        Primăria Sectorului 5 vrea să încheie un acord-cadru de până la 820 milioane lei pentru amenajarea și întreținerea spațiilor verzi din sector, pe ultima suta a guvernarii ciumei rosii..Un "cadavru de lins" pt toti liber-cugetatorii ingrijorati de cele 10 milioane..
        • -5 (7 voturi)    
          Da, ma (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:09)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Pai la cat s-a furat in tara asta, ce mai inseamna 10 meleoane pentru aurul managerului Daniel?

          Hai sa trecem la altceva, eventual la furat si noi cate vreo 9 milioane, si daca ne-o prinde, aratam cu degetul la aia care au furat 10.
  • +3 (19 voturi)    
    nemernici comunistii astia... (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:10)

    cetatean in RO [utilizator]

    deci, mentalitate comunista de ”sprijinire” a afacerilor in Romania:
    - alocare catedrala prostirii neamului: peste 80 milioane euro pana acum
    - alocare programul de microindustrializare: 20,7 milioane euro (2018 si 2019).
    Deci, stimabililor, un singur obiectiv prostesc, de propaganda desantata, a primit de 4 (patru) ori mai multi bani decât toate firmele din Romania, acele firme care platesc la greu taxe si impozite care sa sustina acest guvern imbecil...
    • +3 (11 voturi)    
      citeste, cetatene oripilat, (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:43)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      articolul de mai sus, cu obiective prostesti:'Primăria Sectorului 5 vrea să încheie un acord-cadru de până la 820 milioane lei pentru amenajarea și întreținerea spațiilor verzi din sector(!?)', acum pe ultima suta a guvernarii ciumei rosii. Sau cresterea cu 40% a costurilor modernizarii a trei stadioane(165 mil. euro-aproape 800 milioane lei). Bani din taxele si impozitele platite de majoritatea crestina a tarii(doar 2% sunt declarati liber-cugetatori, aidoma lui Iliescu, cf. INS 2011). Si compara-le cu 10 milioane lei(2.1 mil euro).
      • -5 (9 voturi)    
        Citeste Cllericule Oripilat (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:09)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        si te Inchina ! da cu Usturoi !

        https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23412929-prahova-preot-beat-imbracat-doar-lenjerie-intima-provocat-accident-valea-calugareasca.htm
      • -5 (5 voturi)    
        Și ce legătură are una cu alta? (Miercuri, 9 octombrie 2019, 10:55)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Trebuie să fim de acord cu un nou lucru rău, doar pentru că există încă un lucru rău?
        • -3 (7 voturi)    
          @altiro+@anges+inomen + Altii (Miercuri, 9 octombrie 2019, 13:30)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Sunt Oastea de postaci BOR ( plătiți din banii donați de primarii sau de la Enoriași ) sa înfiereze tot ce mișcă împotriva Manajementului BOR ca fiind atacuri la adresa Bisericii
          De curiozitate sa urmărești acești postaci care la subiectele religioase abundă in “dragoste divina” și invective
          @altiro este probabil din aripa reformatoare BOR deoarece mai înjură P$D ocazional, deși culmea prin DUamna Gabi primesc bani grei !
          • -4 (6 voturi)    
            Mulțumesc pentru informații (Miercuri, 9 octombrie 2019, 13:59)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            dacă răspunsul lui va fi la fel de lipsit de logică, am să mă retrag din discuție și am să-l las pe respectivul să scrie ce dorește.
          • +4 (6 voturi)    
            Mai degraba tu esti postac domnule (Miercuri, 9 octombrie 2019, 20:16)

            ids [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Anges si Iomen au impreuna 5 postari, tu singur ai 14!!! Cine zice, ala e! :)
            Si-mi miroase un pic si a rosie marxista. :)
            • -5 (5 voturi)    
              Mai cu tza ta are inghynal (Miercuri, 9 octombrie 2019, 21:12)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui ids

              Roshu marxist
              Sunt anti comunist și marxist din vremuri in care nici Denia nu ai inteles o
  • +4 (20 voturi)    
    Intre timp, un milion de bucuresteni (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:20)

    Frankie [utilizator]

    Intre timp, un milion de bucuresteni mor de frig in case. RADET este in colaps.
    • -1 (11 voturi)    
      Marea Betoneala a Neamului Construita (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      pe Suferinta si Umilinta Locuitorilor Cartierului Uranus VA RADIA CALDURA ( doar "suflteasca" contra cost FARA CHITANTA !!!! )
  • 0 (12 voturi)    
    pai vin (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:25)

    Toreador [utilizator]

    alegerile ... panaramele vor sa aiba sprijinul bisericii ... cea mai puternica unealta de manipulat masele ...
  • +2 (14 voturi)    
    Simplu: Spitalul Sf. Maria vs. Patriarhie: 0:6 (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:46)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Nu cautati aparatura in spitalele urmatoare:
    - Spital Sf. Maria
    - Spital nefrologie Carol Davila
    - Spitalul de urgente oftlamologice
    etc...

    Cautati-le la Patriarhie. Nu cautati cearceafuri curate si nici hartie iegienica la WC. Tot acolo trebuie sa le cautati. Asa primar ati votat asa spitale de sector meritati.
  • -3 (15 voturi)    
    interesant e ca nu vezi picior de bucurestean (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:51)

    Itsoc [utilizator]

    care sa protesteze impotriva alocarii de bani pentru biserica.
    ceea ce inseamna ca pe fond bucurestenii sunt de acord cu ce au votat si tot asa vor vota si in 2020.

    deci care e problema, hotnews? in evul mediu asa se traieste, biserica mananca tot si ce ramane, daca mai ramane, dam la prostime care se bucura la firimiturile delicioase.
    uite asa trec secole si bucurestenii/romanii tot acolo raman, in mizerie si delasare.
    • -4 (10 voturi)    
      si mai interesant (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:35)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Este ca nu vezi picior de provincial frustrat care sa protesteze. Sau nu stiai ca si primariile si/sau consigliile judetene din tara au cotizat la magaoaie? Sau ca boc cel cluuujean a dat meleoane de eur de la buget, nu de la ma-sa, cand era premier?
  • -1 (15 voturi)    
    Dragii mei (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:47)

    Daniela Dinu [anonim]

    Este singura noastra resuita pe tema Centenarului Marii Uniri : Catedrala. Toate statele civilizate ale lumii au catedrale ,iar costurile au fost mai mari decat la noi. E firesc ca administratiile care au bugete mari sa directioneze sume catre acest edificiu care ne face o imagine buna !
    • -2 (12 voturi)    
      in "buza" Centenarului au Murit la Colectiv (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Daniela Dinu

      Tineri ! Gaspadin Daniela Dinu ! Asta este "realizarea" ! Catedrala NU ajuta Arsii ! NU Ajuta Copii Abuzati de Barladeanu si Pornohaci ! NU AJUTA ! Poti Intelege ?
      • +4 (8 voturi)    
        Ironic (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:30)

        Iomen [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Gospodin inseamna in rusa un domn. :p
        • -4 (8 voturi)    
          Gaspadin (Marţi, 8 octombrie 2019, 21:59)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

          Gospodina probabil este in job ul tau
    • -1 (13 voturi)    
      Toate statele civilizate ale lumii (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:41)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Daniela Dinu

      Toate statele civilizate ale lumii nu prea au forme de viata care merg de-a busilea in jurul cladirii, se inchina in tramvai, ling cadavre, cred in horoscop si nu spala duminica pentru ca-i bate cineva.

      Toate statele civilizate ale lumii au sanatate, educatie, infrastructura, chestii d-astea neimportante pentru sufletul mioritic obisnuit sa stea in genunchi.
      • -1 (9 voturi)    
        pai mergi ma acolo (Miercuri, 9 octombrie 2019, 8:54)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        e libera circulatie
    • -1 (11 voturi)    
      Bag ceva in imaginea asta! (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:56)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Daniela Dinu

      Ce imagine frate? Strainii ne vad cum suntem. Stirbi, saraci, prosti, si mandri!
  • -1 (13 voturi)    
    Buna (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:49)

    Oana45545 [utilizator]

    Daca sunt bani pentru toate , de ce sa nu mearga si catre Catedrala?
  • -1 (15 voturi)    
    . (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:52)

    Andreescu Claudia [anonim]

    Iar incepeti cu " spitale,nu catedrale " ? Credeam ca ati epuizat tema aceasta . Bani are Sectorul 1 sa isi puna si in cap , deci , poate da si la alte spitale si la catedrale.
    • -3 (5 voturi)    
      Doar că nu dă decât la „catedrale” (Miercuri, 9 octombrie 2019, 10:59)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Andreescu Claudia

      și atunci avem - noi, nu voi - o problemă.
  • -2 (10 voturi)    
    . (Marţi, 8 octombrie 2019, 15:55)

    Ana Maria Ion [anonim]

    Incredibil ! Nu mai terminam cu catedrala asta? Chiar trebuie sa dam toti bani din buzunar ? A terminat Tudorache de rezolvat toate problemele sectorului 1 ?
  • -1 (11 voturi)    
    . (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:01)

    Horia Ungureanu [anonim]

    Suntem stat laic , de ce trebuie BOR sponsorizata cu bani de la stat ?
    • -4 (8 voturi)    
      Deoarece BOR este Teleshopping P$D (Marţi, 8 octombrie 2019, 19:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Horia Ungureanu

      Din 1990 pana in prezent
    • +5 (5 voturi)    
      Faci o confuzie (Joi, 10 octombrie 2019, 0:04)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Horia Ungureanu

      Stat laic inseamna ca tara nu e condusa de un cleric si legea nu e de inspiratie religioasa.
      Exemplificare pt tine: nu sintem condusi de ayatolah (sau secretar al CC al PCR, ca tot zicea Hariri despre comunism ca e religie) si legea nu Sharia.
      Asta nu inseamna ca ca statul laic nu poate construi biserici. Ala ar fi un stat ateu, cum probabil iti doresti si-am avur pe vremea comunistilor.
      • -4 (4 voturi)    
        Cand va Construi BOR ul (Joi, 10 octombrie 2019, 4:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        Un spital de 1000 paturi cu facilitatile aferene Poate voi reanaliza opiniile mele
        • +4 (6 voturi)    
          Esti pe langa problema (Joi, 10 octombrie 2019, 13:24)

          Anges [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          la fel ca toti care tipa ca vor spitale. Romania are prea multe paturi de spital; prin acord cu FMI nr. trebuia redus (!!!) pana la 31 dec 2011. La o populatie in scadere, nu vad de ce ar creste. Si 1000 de paturi e enorm; nici Urgenta din Buc n-are atatea.
          Importanta e calitatea actului medical si, da, schmba-ti parerea aici pentru ca BOR a investit in 45 de unitati medicale in cap cu .Centrul de Îngrijiri Paliative „Sfântul Nectarie” din Bucureşti. Lista completa o gasesti la o simpla cautare, de la RL la stirileprotv. Inclusiv Catedrala are un centru de diagnostic adiacent!
          • -3 (5 voturi)    
            ce specialitati se trateaza acolo ? (Joi, 10 octombrie 2019, 15:03)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Anges

            malformatii congenitale ?
            leucemii ?
            cancer ?

            @anges - Credinta si Stiinta Medicala merg mana in mana daca SE VREA ! or ceea ce mi ai insirat tu sunt Povesti "Paleative" NU cu ceea ce se confrunta Poporul Roman ( Nota Bene : indifferent de credinta religioasa !!!!) or asta NU au invatat sefii tai in frunte cu HolinessDeniel !
            • +2 (4 voturi)    
              Te faci de ras; opreste-te! (Vineri, 11 octombrie 2019, 7:59)

              Anges [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Vorbesti mult si fara rost. Pe locul 2 in lista e Centrul medical „Sfântul Spiridon Vechi” Buc care are specializari: Oncologie medicala, Neurologie, Psihiatria, Chirurgie generala, Alergologia, Analize medicale, Recuperare medicală, O.R.L., Oftalmologie, Medicină internă, Medicină de familie, Obstetrică-ginecologie, Endocrinologie, Diabet, nutriție și boli metabolice, Dermatologie, Cardiologie, Ecografie.
              La fel, habar n-ai ce sint ingrijirile paliative; sint aplicate in strinsa legatura cu fiecare specialitate medicala, in care se gasesc bolile cronice incurabile, si pot contribui la prelungirea vietii, la fel ca o interventie chirurgicala.
              • -3 (3 voturi)    
                Câți pacienți s au tratat Acolo (Vineri, 11 octombrie 2019, 10:02)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Anges

                Si au plecat in viața ( nu in viața de Apoi ) comparativ cu Sp Sf Ioan sau cu Spitalul Municipal București ? Lasă macaneala cu nventarierea etichetele de pe ușile cabinetelor ! Important este ce Doctori Slujesc Acolo unde Spui Tu ! Și Faptele Lor Ștințifice medicale
                • 0 (2 voturi)    
                  Mda, si pe urma n-au basca doctorii (Vineri, 11 octombrie 2019, 12:33)

                  ids [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  Ti-a dat omu’ peste nas cu exemple si tu o tot intorci ca la Ploiesti. Are dreptate omu’; esti pe langa subiect.
                  • -1 (1 vot)    
                    Habotnicia Religioasa (Vineri, 11 octombrie 2019, 14:14)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui ids

                    te impiedica sa ai Bun Simt ?
                    • -1 (1 vot)    
                      Habotnicia marxista (Vineri, 11 octombrie 2019, 17:19)

                      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                      Te impiedica sa ai logica?
                      • +1 (1 vot)    
                        Atât Karl Marx cât și Engels (Vineri, 11 octombrie 2019, 17:33)

                        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ioizu

                        Au pricinuit destule mie și familiei mele ca sa ii admir, însă este admirabil ca BOR da și lupta împotriva celor care critica Manajementuu BOR aservit Moscovei nu Romanilor
  • -3 (9 voturi)    
    . (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:18)

    Oana45545 [utilizator]

    Catedrala nu ridica gunoaiele din sectorul 1 , nu reabiliteaza blocuri,nu face parcari .Ce o fi in capul lui Dan Tudorache?
  • -3 (13 voturi)    
    Ce naivi... (Marţi, 8 octombrie 2019, 16:38)

    Alexa.99. [utilizator]

    toata lumea comenteaza ca se dau bani gramada la catedrala asta inutila, dar vine cineva cu ideea sa iesim in strada, sa ne adunam cu sutele de mii, ca sa inceteze odata sa arunce bani la asa porcarie? Ce schimbam cu lamentari? So pe ei! Acolo sunt banii nostri!
    De-asta suntem unde suntem. Prea multe comentarii si prea putina actiune.
    • -2 (12 voturi)    
      mai sunt cateva zeci de mii habotnici in viata (Marţi, 8 octombrie 2019, 17:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      max 10 ani ! apoi BOR ul ori se da cu Poporul or Poporul da in BOR !
    • -5 (5 voturi)    
      Când a fost recensământ (Miercuri, 9 octombrie 2019, 11:01)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      recenzorul s-a și grăbit să treacă „creștin” în dreptul religiei mele; l-am rugat să rupă acel formular și să începem unul nou pe care să scrie „fără religie”.
      Dacă toți oamenii cu cap ar fi făcut la fel și cifrele oficiale ar fi spus că sunt 10% (hai 50%) oameni religioși în România, nu am mai fi asistat la asemenea grozăvii.
      • -2 (8 voturi)    
        Da Și Nu (Miercuri, 9 octombrie 2019, 11:56)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Eu nu sunt practicant Habotnic Ortodox ( sunt botezat ortodox, m am cununat ortodox, mi am botezat copii ortodox din Convingere ) însă nu pot fi de acord cu Manajementuu BOR HolinessDeniel iubitor de Haur, CLSfinte de la Stuttgart și fără sa plătească impozite din 1990
        Activele BOR ulii sunt Ale Credincioșilor, ei sunt Biserica NU tunicile și sutanele haurite ! Mai mult, Manajementuu BOR se pupa cu URSS pe Întâi Decembrie, ce este asta ? Un GIO cu pretenții Divine !
        • -3 (5 voturi)    
          Religioși trebuie să fie oamenii pe banii lor (Miercuri, 9 octombrie 2019, 12:29)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Rupte complet de la stat și, așa cum se întâmplă cu ONG-urile, membrii fiecărei religii să plătească pentru administrarea patrimoniului cultului respectiv.
          • -3 (5 voturi)    
            De la duetul GIO - Iliescu feat Teoctist (Miercuri, 9 octombrie 2019, 14:02)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Pana azi s a compromis Ortodoxia in Spiritul Ei
        • +4 (6 voturi)    
          Ce ipocrit! (Joi, 10 octombrie 2019, 0:26)

          Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Foloseste biserica pentru nunti si botezuri, dar daca s-ar putea fara sa dea nimeni niciun ban.
  • +6 (6 voturi)    
    Ok, (Miercuri, 9 octombrie 2019, 23:20)

    Anarb [utilizator]

    Si postarea lui Mancino n-a fost cenzurata pentru ca...!?

    N.R. De ce ar trebui cenzurata postarea?!
    • +4 (6 voturi)    
      @NR (Joi, 10 octombrie 2019, 0:29)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

      E un cuvant din 4 litere in titlu!?

      N.R. Nu se vedea titlul in raspuns. Aveti dreptate. Il vom sterge si vom bloca contul pentru 12 ore. Multumim de atentionare.
  • +4 (6 voturi)    
    Tara ta raspunde (Miercuri, 9 octombrie 2019, 23:50)

    Anarb [utilizator]

    Sentimentul e reciproc


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by