
”P.U.Z. CALEA 13 SEPTEMBRIE NR.162-164,166/ SOS.PROGRESULUI NR.46 denumit în continuare P.U.Z.”Videanu Towers” afectează proprietatea învecinată a CALOR și se suprapune peste soluțiile urbanistice anterioare inițiate de subscrisa, soluții aprobate prin HCGMB nr.119/29.05.2001 și respectiv materializate prin construirea unor clădiri autorizate în mod legal. Reglementările urbanistice propuse prin P.U.Z. ”Videanu Towers” tratează loturi aflate în litigiu cu Compania Națională C.F.R. SA și respectiv cu Compania CALOR pentru o suprafață de aproximativ 2 hectare . (...) Au fost identificate numeroase elemente ale dezvoltării imobiliare propuse de inițiatori, care traversează și afectează terenul și construcțiile proprietatea subscrisei. Imobilul învecinat al subscrisei urmează a fi afectat grav și iremediabil în cazul aprobării și materializării acestui P.U.Z., inclusiv prin edificarea unor zgârie-nori amplasați la mică distanță față de limita noastră de proprietate, cu retrageri propuse ce nu respectă retragerile minime legale conform Planului Urbanistic General al Municipiului București. Documentația a fost defectuos întocmită cu bună-ștință deoarece : Nu există Studiu de Trafic, nu a fost elaborat niciun Studiu Impact Circulație, nu a fost elaborat niciun Studiu de Însorire, nu se cunoaște numărul de persoane ce urmează a fi relocat în zonă, nu au fost comunicate suprafețele construite pe fiecare funcțiune, nu există breviare de calcul inginerești cu privire la calculul rețelelor de utilități aferente noului orășel ce urmează a fi dezvoltat în zonă , dacă există cotă disponibilă de apă/canal/gaze/curent, nu se cunoaște investiția viitoare pe care trebuie să o suporte municipalitatea în vederea dezvoltării infrastructurii edilitare și rutiere necesare preluării noilor rezidenți”, a postat pe pagina dedicată dezbaterii publice firma Calor.
Hai sa nu ne bagam in niste reglari de conturi din afaceri. Baietii de la Calor vor sa vanda, dar tin la pret, iar Videanu nu marca banu’. S-au gandit ca daca fac scandal au mai multe sanse (si nu-i o idee rea), dar oricum noua nu ne iese nimic oricum ar iesi afacerea.
nu sunt arhitect, dar am discutat cu arhitecti si ingineri de rezistenta fix despre aceste probleme acum cativa ani!
also tu ce pregatire ai daca tot ne contrazici?!
baaaai...terminate cu blocurile , terminati! ne sufocam, nu o sa mai iesim din casa. nu o sa mai avem pe unsa sa facme o sosea in viitor . construiti pe fiecare petec d epamant liber!.
alo, primaria, nu le mai dati autorizatii fara infrastructura!!!!
Daca imi face Videanu blocuri de 35 etaje, si aduce si mai multi oameni in zona, m-am nenorocit...nu mai trec dimineata de intersectia de la Soseaua Progresul.
Si daca tot stai prin zona adu-ti aminte cand s-au refacut ultima oara liniile tramvai. Si e valabil si pentru alte zone (Giurgiului, S. Cel Mare); si cand s-au (re)facut pasaje (Obor, Basarab).
Cu banii românilor pe care și i-a însușit nelegal vrea să facă investițiile ?
este un oras SUFOCAT de numarul de oameni...
fara infrastructura
in loc sa facem parcuri si parcari ... noi mai tragem u rand de blocuri...
asta pana cand o sa faci de acasa pana la servici 3 ore cu masina, 2 pe jos si 4 cu ratb!
astea fiind spuse 35 etaje?! frate cladirile f inalte sunt pentru zone stancoase, nu pt zone nisipoase...
cine imi garanteaza ca acele cladiri rezista la cutremure?! tovarasu bordura 1.0?!
PS: proiect al unui pdlist aprobat de psdisti... cand e de furat astia nu au culoare politica!
Orasele trebuie sa se dezvolte spre exterior, scrie in orice carte de urbanism. Daca infractorii astia nu vor fi opriti, Bucurestiul va deveni de nelocuit. Chiar si acum sunt zone unde se traieste la limita umanului.
Avem în schimb o tară mare cu orașe despopulate. E nevoie de o politică națională de reglementare a amplasării investițiilor.
Deci solutii exista; trebuie doar sa votam pe cineva care ne promite dezvoltarea retelei de transport, nu gratuitate oe e. Get it?
Lasand gluma la o parte, toata zona de la Razoare spre 13 Septembrie, este un sol unde inmagazineaza foarte multa apa, este foarte nisipos solul, iar problemele or sa fie interesante cand se va pune in functiune metroul.
Infrastructura nu ai pentru asemenea proiect, nu ai decat 2 cai de acces, si care sunt si asa foarte aglomerate.
Planurile pentru metrou in anii ''70, au fost schimbate, si asa a aparut metroul in Militari si nu Drumul Taberei.