​ANALIZĂ 18 din cele 22 de companii înființate de Gabriela Firea au în 2019 un buget de 1 miliard lei, deși au probleme în instanță / 330 milioane vor merge pe salarii/ Pierderi de 33 milioane lei în 2018

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 28 mai 2019, 10:16 Actualitate | Administratie Locala


Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Circa un miliard de lei este bugetul estimat în 2019 pentru 18 din cele 21 de companii municipale înființate de Gabriela Firea de la începutul mandatului de primar general. Până la finalul anului, firmele estimează că vor avea circa 6.500 de angajați, iar cheltuielile cu salariile se ridică la circa 330 milioane lei, adică o treime din buget. Doar salariile consiliilor de administrație pentru cele 18 companii se ridică la 10 milioane lei. În proiectele de buget apar și datele privid profitul și pierderile pe 2018. Astfel, din cele 18 companii, doar 6 au ieșit pe profit, acesta totalizând 18 milioane lei. Restul de 12 au înregistrat pierderi, în total 33 milioane lei.

Reamintim că anul trecut Curtea de Apel București a anulat hotărârile de înființare a celor 22 companii municipale, motivând că au fost adoptate cu votul a jumătate plus unu dintre consilieri, față de două treimi cât prevede legea. USR are pe rol un proces pentru desființarea lor. Gabriela Firea încearcă reorganizarea lor și reaprobarea în Consiliul General, pentru a le aduce în legalitate, însă reprezentanții opoziției au anunțat că nu vor vota proiectele.

Cel mai mare buget estimat în 2019 îl are Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, respectiv 343 milioane lei, urmată de Compania Municipală Consolidări București cu 214 milioane lei și Compania Municipală Managementul Traficului București cu 100 milioane lei.

În ceea ce privește personalul, cei mai mulți angajați îi va avea la finalul anului Compania Municipală Consolidări București, respectiv 1500, urmată de Compania Municipală Pază și Securitate București - 1300.

Pe profit contabil au ieșit următoarele companii: Compania Municipală Întreținerea Arborilor și Spațiului Verde București, Compania Municipală Parcuri și Grădini București, Compania Municipală Consolidări București, Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București, Compania Municipală Managementul Traficului București, Compania Municipală Agrement București S.A.

Proiectele de hotărâre privind bugetele celor 18 companii vor fi supuse aprobării Consiliului General în ședința de joi. Rămâne de văzut dacă vor fi aprobate ca atare sau vor suferi modificări.

Ce buget are fiecare companie municipală și ce cheltuieli

Compania Municipală Pază și Securitate București S.A.

Buget venituri: 43,7 milioane lei;
Buget cheltuieli: 43,6 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 40,3 milioane lei, din care 646.000 lei pentru Consiliul de Administrație;
Număr angajați: 1.300 agenți de pază plus personal TESA și personal de conducere;
Cheltuieli investiții: 10 milioane lei;
Pierdere 2018 - 6,7 milioane lei;

”La estimarea veniturilor în suma de 43.729.000 lei s-a avut în vedere încheierea contractelor de prestări servicii de pază și protecție cu instituțiile publice aflate în subordinea Primăriei Municipiului București (Administraţia Străzilor, Administrația Grădina Zoologică, Centrul de Protecție a plantelor, Direcţia Generală de Asistenţă Socială, Palatele Brâncovenești, Autoritatea Națională pentru Cetățenie, Centrul Cultural EXPOARTE, Trustul de Clădiri Metropolitane, Teatrul C.I. Nottara, Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic, Arena Națională, Admininistrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic, Teatrul Tineretului Metropolis, Administrația Fondului Imobiliar, Opera Comică pentru Copii, Centrul Cultural Lumina, ARCUB, Clubul Sportiv al Municipiului București, ALPAB, Spitalul Filantropia, Spitalul Ion Stoia, Spitalul Carol Davila, Spitalul Gomoiu, Spitalul Colentina, Spitalul Colțea, ASSMB - SEDIU și Spitalul Panduri, Spitalul Sfântul Ștefan, Spitalul Victor Babeș, Spitalul Burghele, Spitalul Malaxa), cu companii din Holding (Compania Municipală Eco-Igienizare, Compania Municipală Parking etc), precum și preluarea activităților de Pază și Protecție, respectiv Transport de Valori de la SOCIETATEA DE TRANSPORT BUCUREȘTI STB S.A..Tariful recomandat este în suma de 17,50 lei/ora”, se arată în proiectul de buget pe anul 2019.

Compania Municipală Turistica București S.A

Buget venituri: 17,8 milioane lei
Buget cheltuieli: 14,8 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 5 milioane lei, din care 240.000 lei pentru directori și 448.000 lei pentru Consiliul de Administrație;
Număr mediu salariați: 30; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 48;
Cheltuieli investiții: 4,8 milioane lei (web-site și aplicație - 2,2 milioane lei, puncte de informare turistică, licențe, autoturisme, calculatoare);
Pierdere 2018 - 2,1 milioane lei;

Compania Municipală Protecție Civilă și Voluntariat București S.A.

Buget venituri: 12,5 milioane lei;
Buget cheltuieli: 11,99 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 6,9 milioane lei, din care 266.000 lei pentru directori și 355.000 lei pentru CA;
Număr mediu salariați: 59; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 302;
Cheltuieli investiții (realizate din majorările de capital din 2017): 13,2 milioane lei;
Pierdere 2018 - 2,8 milioane lei;
Compania prognozează venituri de circa 8 milioane lei din servicii de întocmire documentații pentru obținerea avizelor/autorizațiilor de sercuritate la incendiu. Contractele sunt încheiate cu Primăria Capitalei și alte instituții din subordine.

Compania Municipală Agrement București S.A.

Buget venituri: 17,7 milioane lei;
Buget cheltuieli: 17,6 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 7,8 milioane lei, din care cheltuieli pentru CA 640.000 lei;
Număr mediu salariați: 110; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 110;
Cheltuieli investiții: 470.000 lei
Profit contabil: 75.000 lei;

Compania Municipală Imobiliara București S.A.

Buget venituri: 8,9 milioane lei;
Buget cheltuieli: 8,68 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 6,2 milioane lei, din care 468.000 lei pentru CA;
Număr mediu salariați: 51; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 60;
Cheltuieli investiții: 42 milioane lei;
Pierdere: 1,7 milioane lei;

Compania Municipală Întreținerea Arborilor și Spațiului Verde București S.A.

Buget venituri: 16,6 milioane lei;
Buget cheltuieli: 15,2 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 9,6 milioane lei din care 557.000 lei pentru CA și 249.000 lei pentru directorat;
Număr mediu salariați: 124; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 253;
Cheltuieli investiții: 57 milioane lei;
Profit contabil: 1,2 milioane lei;

Compania Municipală Managementului Transportului București S.A.

Buget venituri (iunie-decembrie): 19,2 milioane lei
Buget cheltuieli (iunie-decembrie): 10,9 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 9.2 milioane lei, din care 1,4 milioane lei CA;
Număr mediu salariați: 35; Număr de angajați prognozat la finalul anului: 87.
Cheltuieli investiții: 55 milioane lei, din majorările de capital făcute în anii trecuți;
Pierdere 2018: 1,7 milioane lei;

Compania Municipală Parking S.A.

Buget venituri: 23 milioane lei;
Buget cheltuieli: 22,9 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 16,5 milioane lei, din care 688.000 lei pentru CA și 360.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați: 190; Număr de salariați prognozat la finalul anului: 210;
Cheltuieli investiții: 173 milioane lei din majorări de capital;
Pierdere 2019: 2,1 milioane lei;

”În prezent compania are aprobată o majorare de capital social de 150.000.000 lei pentru achiziționarea unui teren și construirea de parcări de tip Park and Ride în 8 zone de acces în Municipiul București: Militari, Pallady, Pipera-A3, DN1 - Nord, IMGB, Colentina, Chitila și Sos. Alexandriei. Totodată, compania dorește achiziționarea unui număr de 2-4 terenuri centrale pentru realizarea de parcări supraterane, însă începerea exploatării acestora este estimată pentru anul 2020”, se arată în proiectul de buget.

Compania Municipală Managementul Traficului București S.A.

Buget venituri: 100 milioane lei;
Buget cheltuieli: 91 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 29 milioane lei, din care 500.000 lei pentru CA și 340.000 directori;
Număr mediu salariați/prognozat: 259 .
Cheltuieli investiții: 4,4 milioane lei
Profit contabil 2018: 5,5 milioane lei;

Compania Municipală Iluminat Public București S.A.

Buget venituri: 75 milioane lei;
Buget cheltuieli: 75 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 11,9 milioane lei, din care 410.000 lei pentru CA și 252.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați : 120; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 165.
Cheltuieli investiții: 10,9 milioane lei;
Pierdere 2018: 4,7 milioane lei;

Compania Municipală Eco Igienizare București S.A.

Buget venituri: 29 milioane lei;
Buget cheltuieli: 27,7 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 13,8 milioane lei, din care 513.000 lei pentru CA și 253.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați : 180; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 219
Cheltuieli investiții: 5,9 milioane lei;
Pierdere 2018: 1,7 milioane lei;

Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.

Buget venituri: 343 milioane lei;
Buget cheltuieli: 329 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 52 milioane lei, din care 389.000 lei pentru CA și 233.000 lei pentru directori;
Număr mediu angajați/prognozati până la finalul anului: 443.
Cheltuieli investiții: 70 milioane lei;
Pierdere 2018: 4,9 milioane lei;

Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București S.A.

Buget venituri: 39 milioane lei;
Buget cheltuieli: 38,4 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 19,4 milioane lei, din care 435.000 lei pentru CA și 267.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați: 105; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 255.
Cheltuieli investiții: 750.000 lei;
Profit contabil: 32.000 lei;

Compania Municipală Medicala București S.A.

Buget venituri: 41 milioane lei;
Buget cheltuieli: 41 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 28 milioane lei, din care 450.000 lei pentru CA și 252.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați: 330; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 754
Cheltuieli investiții: 0;
Pierdere: 3 milioane lei;

Compania Municipală Consolidări București S.A.

Buget venituri: 214 milioane lei;
Buget cheltuieli: 210 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 79,2 milioane lei, din care pentru salariile CA 514.000 lei;
Număr mediu salariați: 1.100; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 1.500;
Cheltuieli investiții: 19 milioane lei;
Profit contabil: 5,9 milioane lei;

Compania Municipală Sport Pentru Toți București S.A.

Buget venituri:19,9 milioane lei;
Buget cheltuieli: 18,8 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 9,3 milioane lei, din care 462.000 lei pentru CA și 215.000 lei pentru directori;
Număr mediu angajați/prognozati până la finalul anului: 108;
Cheltuieli investiții: 1,5 milioane lei;
Pierdere 2018: 525.000 lei;

Compania Municipală Parcuri și Grădini București S.A.

Buget venituri: 33,2 milioane lei;
Buget cheltuieli: 31,5 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 23,5 milioane lei, din care 649.000 lei pentru CA și 286.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați: 352; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 420;
Cheltuieli investiții: 28 milioane;
Profit contabil 2018: 5,5 milioane lei;

Compania Municipală Publicitate și Afișaj București S.A.

Buget venituri: 10 milioane lei;
Buget cheltuieli: 9,8 milioane lei;
Cheltuieli cu personalul: 3,6 milioane lei, din care 518.000 lei pentru CA și 266.000 lei pentru directori;
Număr mediu salariați: 24; Număr salariați prognozat până la finalul 2019: 32;
Cheltuieli investiții: 3,5 milioane lei;
Pierdere 2018: 837.000 lei;

Cum vrea Gabriela Firea să reorganizeze companiile municipale și să le aducă în legalitate

Primăria Capitalei vrea să înființeze 11 companii municipale noi care vor vor absorbi prin fuziune cele 20 de companii municipale înființate în perioada 2017-2018, potrivit unui document obținut de HotNews.ro. Propunerea vine după ce Curtea de Apel București a anulat hotărârile de înființare a celor 22 companii municipale, motivând că au fost adoptate cu votul a jumătate plus unu dintre consilieri, față de două treimi cât prevede legea, și ar însemna practic legalizarea acestora și revalidarea lor în Consiliul General. Companiile vor face practic același lucru ca și până acum, doar câteva vor fi comasate, altele doar își vor schimba numele.

Principalele propuneri sunt:
  • se va înființa Compania Municipală Servicii Iluminat Public București S.A. va absorbi prin fuziune Compania Municipală Iluminat Public București S.A
  • se va înființa Compania Municipală Deratizare, Dezinsecție, Dezinfecție București S.A. care va absorbi prin fuziune Compania Eco Igienizare București SA
  • se va înființa Compania Municipală Consolidări Clădiri cu Risc Seismic București S.A. care va absorbi prin fuziune Compania Municipală Consolidări București S.A.
  • se înființează Compania Municipală Parking Servicii București S.A., care va absorbi prin fuziune Compania Municipală Parking București S.A.
  • se va înființa Compania Municipală Situații de Urgență București S.A. , care va absorbi prin fuziune Compania Municipală Protecție Civilă și Voluntariat București S.A., Compania Municipală Pază și Securitate București S.A. și Compania Municipală Medicala București S.A.
  • se va înființa Compania Municipală Proiecte Metropolitane București S.A. care va absorbi prin fuziune Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București S.A.
  • se înființează Compania Municipală Siguranța Traficului București S.A. care urmează să absoarbă prin fuziune Compania Municipală Managementul Transportului București SA, Compania Municipală Managementul Traficului București SA și Compania Municipală Tehnologia Informației București SA.
  • se înființează Compania Municipală Administrare Zone Verzi București S.A., care urmează să absoarbă prin fuziune Compania Municipală Parcuri și Grădini București S.A. și Compania Municipală Întreținerea Arborilor și Spațiului Verde București S.A.
  • se înființează Compania Municipală Publicitate, Sport și Evenimente București S.A. care urmează să absoarbă prin fuziune Compania Municipală Publicitate și Afișaj București SA, Compania Municipală Turistica București SA, Compania Municipală Sport pentru Toți București SA și Compania Municipală Agrement București SA.
  • se înființează Compania Municipală Cimitire și Crematorii București S.A., care va absorbi prin fuziune Compania Municipală Cimitire București S.A.
  • se propune ca Societatea Trustul de Clădiri Metropolitane București S.A. să absoarbă prin fuziune Compania Municipală Imobiliara București S.A și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.
Potrivit documentului, propunerile au fost făcute după discuții cu consilierii generali. Rămâne de văzut dacă acestea vor fi adoptate.

Una dintre cele mai contestate decizii din mandatul de aproape trei ani al primarului general Gabriela Firea a fost înființarea celor 22 de companii municipale. Hotărârile de înființare pentru 20 din cele 22 de companii au fost anulate în instanță, într-un proces deschis de USR, pe motiv că nu au fost aprobate legal, respectiv cu votul a două treimi dintre consilieri. Decizia instanței este definitivă, dar primarul general spune că mai sunt căi excepționale de atac. Oricum, până la o altă decizie a instanței, Gabriela Firea încearcă să obțină un nou vot pentru companii, cu sprijinul consilierilor PNL.

Două companii noi pentru preluarea RADET

La începutul acestui an, Consiliul General al Municipiului București a aprobat înființarea unei noi companii municipale care să preia sistemul de încălzire centralizată din București - RADET. Este vorba despre Compania Municipală Termoenergetica București, care va avea acționari Municipiul București (99,999%), Comuna Chiaja și Orașul Popești, iar scopul său este producerea, transportul și distribuția energiei termice, serviciul public fiind delegat către aceasta. CGMB a aprobat și înființarea Companiei Municipale Energetica Servicii București, care va presta serviciile conexe, respectiv întreținerea rețelelor de termoficare, acesta urmând să gestioneze și fonduri europene. Compania va avea aceiași acționari.

Cele două companii se vor forma în urma reorganizării și divizării Companiei Municipale Energetica, urmând ca la final aceasta să fie dizolvată. Reamintim că hotărârea Consiliului General prin care această companie a fost înființată a fost anulată în instanță de USR, alături de hotărârile de înființare a altor 21 de companii municipale. Rămâne de văzut ce buget vor avea în 2019 și cele două companii.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















16003 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    Se leaga (Marţi, 28 mai 2019, 10:18)

    ranuhasu [utilizator]

    Firea Presedinte!
    • +14 (14 voturi)    
      Vipere incalzite de pomana (Marţi, 28 mai 2019, 12:05)

      FMM Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui ranuhasu

      Firmele astea sunt mijloace de recompensa pt beizadelele firmelor ce sponsorizeaza pe Firea.
      Credeti ca vreunul din acesti bugetari de lux vor plange la usa lui Firea cand va veni politia sa o aresteze?

      Nu.

      O sa intre ca o fraiera la inchisoare pentru altii.
    • +10 (10 voturi)    
      aceste companii sunt toxice ! (Marţi, 28 mai 2019, 13:35)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui ranuhasu

      pentru dezvoltarea privatizarii in tara noastra !
    • +8 (8 voturi)    
      Si fufa asta, este tot un fel de Dragnea (Marţi, 28 mai 2019, 17:27)

      uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui ranuhasu

      Dar sa o lasam si pe ea sa se intalneasca cu realitatea societatii la alegerile locale.
  • +23 (23 voturi)    
    Nu-s banii lui Firea (Marţi, 28 mai 2019, 10:21)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Plateste pulimea, adica miticii care au facut din Bucuresti capitala rosie (6 primari din Cuma Rosie + PG ex mâncatoare de r*t la latrinele securistului).
    • +19 (19 voturi)    
      La puscarie cu tot cu sarma (Marţi, 28 mai 2019, 10:40)

      Imax [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      A sifonat banii primariei pe porcarii (statui si opere de arta)!!!
  • +22 (22 voturi)    
    mda (Marţi, 28 mai 2019, 10:55)

    SoulSearcher [utilizator]

    aproape toate ilegalitatile astea isi vor dubla angajatii pana la finalul anului :DDDDD

    cine zice ca in Romania nu se fac bani ca simpli angajati...

    angajati la stat evident.. stat degeaba pe banii bucurestenilor :D

    poate tineti minte pana la anu` la alegerile locale si scapati nabii de firea
  • +24 (24 voturi)    
    Firea nu ne reprezinta! (Marţi, 28 mai 2019, 10:59)

    tudorLeo [utilizator]

    Ea si minunatul ei sot, nu sunt altceva decat variante ale lui Dragnea. Nimic nu a facut pentru bucuresteni, NIMIC!
    Picteaza cu grija totul roz, infiinteaza vreo 20 de companii noi de unde sa poata suge banul nostru, minte cu nerusinare cetatenii, se declara surprinsa si deranjata de PSD... Pai despre ce fel de oameni vorbim aici, hai sa va arat si sotul, asta alt intelectual:
    https://www.youtube.com/watch?v=tt3szeXBsDs

    Hai sa-i lasam sa manance sarma singuri!
  • +12 (12 voturi)    
    interesant....... (Marţi, 28 mai 2019, 11:10)

    viziru [utilizator]

    interesant....... urmariti si celelalte capitale de judet care sunt infestate de pesedisti, cam acelasi tipar creeaza supercompanii pe banii cetatenilor in diverese domenii alimentari cu apa, transport, furnizare servicii, distrug orice concurenta privata pentru ca ei chiar daca nu sunt profitabili pulimea plateste pierderile .......orasele se indatoreaza extrem doar pentru ca primarii ciumei rosii vor voturi pe banii altora.....
  • +16 (16 voturi)    
    Mai e loc la Jilava/Rahova (Marţi, 28 mai 2019, 11:14)

    bigbrother [utilizator]

    Cucoana asta nu se lasa pana ea si acolitii ei nu ajung dupa gratii, a patit-o unul mai mare ca ea si sper ca nu va fi ultimul. Sper ca cineva sa inceapa actiune penala impotriva celor care au facut dezastrul asta:

    10 milioane lei bani pt consiliile de administratie. Pentru ca angajatii din primarie nu pot gandi, ei doar invart hartii, asa ca e nevoie de prieteni si cunostinte care sa decida cum se sparg banii in orasul asta.

    330 milioane de lei pt salarii in loc sa se plateasca facturi lunare catre furnizori care deja au oameni platiti pentru asa ceva. Nu uitati ca salariile inseamna si cheltuieli de personal, sedii si alte cheltuieli curente, deci alti bani. Si toata asta pentru un profit de 18 milioane de lei la primaria generala.

    Iar asta e doar la primaria generala, dar mai punem si sectoarele unde si acolo se sparg zeci de milioane pe reviste, flori inexistente, borduri etc. Bugetul cumulat al Primariei Generale + sectoare depaseste 10 miliarde de lei..

    Deci cheltuim ca oras peste 10 miliard de lei pentru a avea Bucurestiul de azi: dupa 3 ani de zile orasul e mai murdar, mai poluat, mai aglomerat, mai deprimant. Cum se spune, suntem si f..ti si cu banii luati.

    Eu sper ca afland aceste cifre incepem sa reactionam, sa cerem primarilor sa isi faca treaba. Poate intelegem odata pentru totdeauna ca ei sunt angajatii nostri si ca ei trebuie sa raspunda in fata noastra, a cetatenilor. Poate asa dam cu pumnul in masa cand ne sunt luati banii din buzunare si nu primim nimic in schimb.

    Si mai ales, poate asa iesim la vot, avem primarul general pe care il meritam pentru neprezentarea la vot.
  • +11 (11 voturi)    
    Locale (Marţi, 28 mai 2019, 11:24)

    florinos [utilizator]

    Anul asta la Europarlamentare peste 7 mil. alegatori au votat in alte localitati, la locale se voteaza in localitatea de reședinta, studentii nu pot vota in Bucuresti chiar daca au viza de flotant, adaugati numarul de angajati de la stat care depind de PMB si veti afla de Gabriela Firea Pandele este primar peste Bucuresti.

    Poate ca ar fi timpul ca cei care locuiesc in capitala sa isi schimbe buletinul din timp, asta daca vor sa schimbe actuala conducere.
    • +13 (13 voturi)    
      gresesti (Marţi, 28 mai 2019, 11:53)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      capitala are 1,9 milioane rezidenti oficiali. In realitate probabil sunt vreo 2,5 milioane locuitori. Poate chiar mai multi.
      Gabitza a luat vreo 250.000 de voturi din alea 1,9 milioane.
      Cheia nu e sa-si schimbe studentii buletinele sau aia din ilfov sa-si faca vize de flotant ci ca aia cu buletin de bucuresti sa voteze masiv, nu 31% ca in 2016 ci macar 50% si atunci Gabitza cu tot cu litza din dos e pe faras spre tomberonul istoriei acolo unde i-a fost mereu locul.
  • +16 (16 voturi)    
    la puscarie (Marţi, 28 mai 2019, 11:27)

    CPetrescu [utilizator]

    Va plati pentru furtul si risipa facuta! Ar trebui sa intram peste ei in primarie si sa-i aruncam in gunoi. Jeguri umane.
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 28 mai 2019, 11:43)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Veniturile proprii ale bugetelor locale sunt reglementate prin Legea privind finantele publice si Legea privind finantele publice locale si cuprind: impozitele, taxele si varsamintele de venituri cuvenite de la agenti economici si institutii publice de importanta locala; impozitele si taxele locale (de la populatie sau de la persoanele juridice).

    Duminica am votat in Ilfov, pe lista speciala. M-am gandit, cat am stat la coada, ca ar fi o idee sa mut firma in localitatea in care am votat. N-oi fi platind eu sume fabulos de mari la bugetul local dar nici nu vreau sa ii mai dau madamei vreun banut.
  • +4 (4 voturi)    
    investitie cu cap (Marţi, 28 mai 2019, 18:36)

    middle_brick [utilizator]

    Faceți semafoarele sincronizate din Voluntari si pana in Rahova, veti vedea doamna ca va fi o investiție de mare folos familiei Pandele.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by