​La licitația organizată de Primăria Capitalei pentru cumpărarea a 100 de troleibuze s-a înscris un singur ofertant

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 16 aprilie 2019, 19:23 Actualitate | Administratie Locala


Gabriela Firea
Foto: PMB
La licitația organizată de Primăria Capitalei pentru cumpărarea a 100 de troleibuze (12m) s-a înscris un singur ofertant, respectiv asocierea dintre Bozankaya Otomotiv Makina İmalat İthalat ve İhracat A.Ş. (Turcia) și SILEO GmbH (Germania), a anunțat municipalitatea marți, într-un comunicat de presă. Oferta urmează să intre în analiza comisiei de evaluare care va stabili dacă sunt îndeplinite toate cerințele. Valoarea estimată a achiziției este de 214.488.800 lei fără TVA.

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru achizișia celor 100 de troleibuze în luna februarie 2019. Finanțarea provine din fonduri nerambursabile, Municipiul București având încheiat cu Administrația Fondului pentru Mediu, în acest scop, contractul de finanțare nr. 39/28.12.2018 care vizează achiziționarea a 100 de troleibuze și a 130 de autobuze hibride.

Valoarea totală a investiției în noile mijloace de transport public (100 de troleibuze și a 130 de autobuze hibride) se ridică la aproximativ 488 de milioane de lei, din care fonduri nerambursabile primite din partea Administrației Fondului de Mediu reprezintă 340 de milioane de lei.

O altă procedură, care vizează achiziția a 100 de tramvaie moderne, se află de asemenea în evaluare la nivelul Primăriei Capitalei.
Oferte au fost depuse luna trecută de două companii - ASTRA VAGOANE CALATORI SA si DURMAZLAR MAKINE SAN VE TIC A.S. Valoarea estimata a contractului este de 845,68 milioane lei (180 de milioane de euro). Este vorba despre achizitionarea a 100 de tramvaie si echipamente necesare imbunatatirii transportului public de calatori pe traseele 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 si 55.

Achiziția face obiectul a 8 proiecte pentru care s-a solicitat finanțare din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operațional Regional 2014-2020, dintre care doua contracte de finantare au fost deja semnate, iar in perioada imediat urmatoare vor fi semnate si celelalte sase.

De asemenea, Primaria Capitalei a mai lansat doua proceduri de achizitie pentru atribuirea contractelor de furnizare pentru cele 130 de autobuze hibride si 100 de autobuze electrice, termenul limita pentru depunerea ofertelor este de 7 mai 2019, respectiv 27 mai 2019.

Referitor la cele 100 de autobuze electrice, acestea fac obiectul a 4 proiecte pentru care s-a solicitat, de asemenea, finanțare din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

















10528 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    10 milioane euro spaga merge la Paris! (Marţi, 16 aprilie 2019, 19:45)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    La catedrala a zis Doamna Prm. General.
  • +16 (16 voturi)    
    A quoi bon? (Marţi, 16 aprilie 2019, 20:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    De ce să se mai inscrie alte firme de vreme ce marfa turceasca are prioritate la achizitii. Proastă calitativ, dar cu parandărătul baban.
    • +5 (5 voturi)    
      asocierea este 100% turceasca (Miercuri, 17 aprilie 2019, 13:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      SILEO Gmbh este de fapt o firma a aceluiasi Murat Bozankaya.
  • +15 (15 voturi)    
    Firma aia "Germana", nu cumva e a unor Turci (Marţi, 16 aprilie 2019, 20:48)

    Habermas [utilizator]

    din Germania care vor doar sa aiba numele 'Germania' lipit de firma Turceasca?
    • +14 (14 voturi)    
      Vorbeste lumea... (Marţi, 16 aprilie 2019, 21:31)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      De pe WIKI luate:
      "The Sileo GmbH was founded in 2014. Their origins lie in the development and engineering office Bozankaya Business Consultant & Commerce (BBC & C), founded in 1989 by Murat Bozankaya in Wolfenbüttel . In 1997, bozankaya Metall & Kunststoff GmbH was also founded in Wolfenbüttel, later moved to Salzgitter . Over the years, Bozankaya matured from design office to system supplier to the automotive industry. 2010 took place in Ankara(Turkey) the founding of Turkish Commercial Vehicles (TCV), with which you yourself started in the bus production. TCV presented in the spring of 2012 a city bus as the first product. The electric buses from Sileo are also based on this design. For the development of an electric bus with a single-cell-charging battery system (SCL), Sileo GmbH was founded in 2014 in Salzgitter. "
      Cu alte cuvinte doar numele e turcesc la Sileo ca proprietarul este tot turc. Cat despre calitatea lor, cred ce sa vorbim. Pana acum au primit 2 comenzi. Una de 6 vehicule si una de vreo 15 vehicule. Pentru a doua comanda, la prezentare, vehicolul s-a prezentat asa de bine ca nu a mers deloc deloc, iar comanda a fost redusa la 3 vehicule in total, toate asteptand certificatul tehnic de calitate. Dar pentru romani cred ca sunt bune si asa. Se dau jos bucurestenii si le imping. Nici nu polueaza si fac si sport oamenii.
  • +11 (11 voturi)    
    turcia (Marţi, 16 aprilie 2019, 20:57)

    liviu_ [utilizator]

    d c nu ma mira....

    dictatorii fac afaceri intre ei
  • +10 (10 voturi)    
    Bingo! Firma Germana este de fapt Turceasca: (Marţi, 16 aprilie 2019, 21:08)

    Habermas [utilizator]

    Pe saitul companiei, https://www.sileo-ebus.com/, nu este nimic despre oamenii companiei, ceea ce nu este normal pentru o companie serioasa. Deci este total dubios.

    Dar uitandu-ma la sectiunea Presa, www.sileo-ebus.com, dau imediat peste aceasta nota din 28 August 2017:

    "Fondatorul companiei Murat Bozankaya este convins că poate livra vehicule cât mai repede posibil. "Din cauza cererii mari de acasă și în străinătate, am planificat de ceva timp expansiunea producției noastre. Vom implementa aceste planuri în timp util. De asemenea, folosim capacitățile existente în fabricile noastre partenere din Turcia. Suntem deja în contact cu toți clienții și părțile interesate. " "

    Textul in Germana:
    "Unternehmensgründer Murat Bozankaya zeigt sich überzeugt, bestellte Fahrzeuge möglichst schnell ausliefern zu können. „Wir planen wegen der großen Nachfrage im In- und Ausland seit einiger Zeit die Erweiterung unserer Produktion. Diese Pläne werden wir nun zeitnah umsetzen. Dafür nutzen wir auch bereits vorhandene Kapazitäten in unserem Partnerwerk in der Türkei. Wir sind bereits mit allen Kunden und Interessenten im Kontakt.“ "

    Deci este o manareala Tuco-Turceasca prin care Bucurestenii sunt prostiti ca iau autobuze Germane, cand de fapt iau autobuze turcesti, facute de niste impostori si cumparate in numele Bucurestenilor de niste banditi (adica Primaria Capitalei).
  • +7 (9 voturi)    
    Bucurestiul Suge Romania prin centralism (Marţi, 16 aprilie 2019, 21:46)

    Habermas [utilizator]

    si birocratie Orientala, si transfera banii in Turcia prin scheme de genul asta.
    • +9 (9 voturi)    
      Ienicera din Voluntari (Miercuri, 17 aprilie 2019, 6:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Tine Aproape cu Sultanul
  • +11 (11 voturi)    
    Interesant... (Miercuri, 17 aprilie 2019, 4:05)

    John_english [utilizator]

    Numai un ofertant îndeplinește exact condițiile primăriei.

    și era turc.
  • +9 (9 voturi)    
    DNA? (Miercuri, 17 aprilie 2019, 9:20)

    vali_s [utilizator]

    DNA? aaaaa .... am uitat ca fost desfiintat.
    Fa fierea, nu ti-e rusine? tu-zi catedrala matii .....
    Pana si Skoda faca tramvaie ca sa nu vb de Siemens sau alte scumpaciuni, dar noi nu si nu vrem blugi originali din Turcia.
    Mi-e scarba, sper sa putrezeasca inchisa intr-un tramvai din asta.
  • +3 (3 voturi)    
    inca o data (Miercuri, 17 aprilie 2019, 14:55)

    CRMS [utilizator]

    Bucurestenii vor primi ce si-au dorit si au votat !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version