FOTOGALERIE Primăria Capitalei va cheltui circa 82 milioane lei pentru a construi 8 pasarele pietonale

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 11 martie 2019, 16:32 Actualitate | Administratie Locala


Pasarela bd Iuliu Maniu Cora
Foto: Hotnews
Primăria Capitalei va cheltui circa 82 milioane lei pentru a construi 8 pasarele pietonale, potrivit unui proiect pus pe ordinea de zi suplimentară a ședinței Consiliului General și aprobat luni. Acestea se vor edifica pe bd. Iuliu Maniu, Șos. Mihai Bravu, bd. Liviu Rebreanu, Șos. Pipera, bd. Doamna Ghica, Șos. Alexandriei și Calea Griviței, prețul mediu pentru o pasarelă fiind de 10 milioane de lei.

Cât va costa fiecare pasarelă, unde va fi amplasată și ce lungime va avea:
  • Pasarela pietonală bd. Iuliu Maniu - la hypermarket Cora - 9,7 milioane lei - lungime 38m, termen de realizare - 12 luni;

  • Pasarelă pietonală Mihai Bravu, nr. 30 - 10 milioane lei, lungime 36,6 m, termen de execuție 12 luni;



  • Pasarelă pietonală Liviu Rebreanu - Park Lake - 9 milioane lei, lungime 27, 3 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Șos Pipera- Sediu prefectură - 9,2 milioane lei, lungime 31,55 m, termen execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Șos. Pipera nr.63-65 - 9,6 milioane lei, lungime 31,55 m, termen de execuție 12 luni;
  • Pasarelă pietonală bd. Doamna Ghica - RATB Dimitrie Grozdea - 10, 1 milioane lei, lungime 41,2 m, termen de execuție 12 luni;


  • Pasarelă pietonală Șoseaua Alexandriei nr. 2 - ieșire București Bragadiru - 9,7 milioane lei, lungime 21,55 m, termen de execuție 12 luni;

  • Pasarelă Pietonală Calea Griviței RATB Carpați - 13,8 milioane lei, lungime 33,45 m, termen de execuție 12 luni;

Primăria Capitalei va mai construi o pasarelă pietonală pe Șoseaua București-Ploiești lângă fântâna Miorița, potrivit unui proiect aprobat anul trecut de Consiliul General. Aceasta va avea o lungime de 140 metri, o lățime de 3 metri, o înălțime de 22 metri și municipalitatea estimează că va costa până la 7,3 milioane lei.

Potrivit studiului de fezabilitate, pasarela va avea o structură metalică, balustradele vor fi din metal și sticlă, iar copertina din sticlă cu rezistență mare la transmisia razelor ultraviolete. Pasarela va avea și lifturi, iar zona pietonală va fi pavată cu beton amprentat ce imită scoarța de copac. Scopul pasarelei este de a înlocui trecerea de pietoni de la sol, una foarte periculoasă pentru pietoni.













Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










5541 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Parlache (Luni, 11 martie 2019, 16:56)

    termopan [utilizator]

    E bine ca platim noi pasarela catre mall, sa ajunga clienti mai bine la parlache.

    Asta dupa ce au autorizat constructia mall in parc, acum sa treci de 3 semafoare iti ia 20-30 minute la ore de varf, multumim firia.
  • -3 (5 voturi)    
    de ce (Luni, 11 martie 2019, 17:09)

    andrei1232000 [utilizator]

    pasarele?
    pasaje subterane, care se pot si dezvolta. pe deasupra este o tampenie. in nici o capiatal nu o sa vedeti asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    Sa ne traiasca Gabitza! (Luni, 11 martie 2019, 18:37)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Are gisja de noi, ne face pasarele!
  • -5 (5 voturi)    
    sper.. (Luni, 11 martie 2019, 18:50)

    gaudi [utilizator]

    sa nu fie urate ca in pozele prezentate...Macar pasarelele lui Mazare din Mamaia erau frumoase..!
  • +1 (3 voturi)    
    Pasarela Bd. Iuliu Maniu (Luni, 11 martie 2019, 23:32)

    catalin2 [utilizator]

    Facem pasarela la Cora când pasajul subteran sta nefolosit de 20 de ani... și Mutu ne amăgește din când în când ca îl amenajează. Cine vine cu ideile astea?
  • +2 (2 voturi)    
    pieton (Marţi, 12 martie 2019, 12:54)

    Andrei Popescu1 [anonim]

    Bucuresti se transforma din ce in ce mai mult intr-un oras al masinilor, nu al oamenilor. Lifturile alea nu vor functiona niciodata dupa ce se vor strica inevitabil. Cine poate trece, cine nu sa plece!
    • +1 (1 vot)    
      Chestiunea e simpla (Joi, 14 martie 2019, 21:38)

      bobo22 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Popescu1

      Ia-ti si tu masina. Tot asa o sa faca din ce in ce mai multi pietoni, iar soferii care sperau ca vor conduce liberi odata ce pietonii o sa dispara se vor lovi de crunta realitate: ambuteiajul va fi si mai mare.

      Intai sa se blocheze orasul complet. Abia apoi poate aplicam si noi solutii europene in loc de cele demne de Bangladesh.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version