Viceprimarul Aurelian Bădulescu: Voi avea o inițiativă care să închidă pentru sâmbătă și duminică activitățile comerciale din anumite supermarketuri

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 1 februarie 2019, 11:05 Actualitate | Administratie Locala


Aurelian Badulescu
Foto: captura B1 TV
Viceprimarul Aurelian Bădulescu vrea să depună un proiect de hotărâre de Consiliu General prin care să închidă în weekend anumite supermarketuri pentru ca acestea să se poată aproviziona mai bine și să limiteze astfel traficul greu. Mai mult acesta vrea să limiteze la 3,5 tone orice formă de aprovizionare la aceste magazine.

”Peste două săptămâni vor începe discuțiile cu marile lanțuri de supermarketuri. Eu personal voi avea o inițiativă de consilier general care să închidă pentru sâmbătă și duminică activitățile comerciale din anumite supermarketuri din București tocmai ca sâmbătă și duminică să se poată aproviziona foarte bine și să evităm prezența traficului greu pentru zonele municipiului București. Mai mult, vom limita la 3,5 tone orice formă de aprovizionare la aceste magazine, cu scuzele de rigoare”, a declarat viceprimarul Aurelian Bădulescu, în cadrl unei dezbateri publice despre ridicarea mașinilor parcate neregulamentar, organizate de Primăria Capitalei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














9287 vizualizari

  • -48 (56 voturi)    
    incepe sa-mi placa derbedeul asta :))) (Vineri, 1 februarie 2019, 11:10)

    beeeeeenar [utilizator]

    nu e normal ca TOATE supermarketurile sa fie deschise ZILNIC
    • +17 (25 voturi)    
      O fi bine pentru bugetari poate... (Vineri, 1 februarie 2019, 11:28)

      Tkay [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Ca noi restul lucram in timpul saptamanii si nu la programul 8-15... Sa vezi ce suturi in fund o sa isi ia orice politician care introduce chestia asta. Daca o sa fie inchise in weekend, o sa se aprovizioneze mai bine ? Oricum in weekend traficul e mult mai lejer ca in timpul saptamanii.
      • -20 (30 voturi)    
        vreau o tara ca afara... (Vineri, 1 februarie 2019, 14:20)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

        ...dar numai ce vreau eu din tara de afara
        ce daca in Austria nu mai gasesti decat putine magazine deschise in weekend, noi nu vrem civilizatie
        • +9 (15 voturi)    
          Vreau sa zbor (Vineri, 1 februarie 2019, 18:14)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          fara motor
          Si fara parasuta.
          Ba zaludule, baga doua cuie-n priza.
        • +3 (3 voturi)    
          lasa Austria!... (Luni, 4 februarie 2019, 4:23)

          Noriega [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Da, vrem civilizatie! Uite, in SUA sunt deschise 24 din 24, 365 de zile din an hypermarketuri gen Walmart si nu numai. In Londra la fel, de exmeplu, ASDA. In Italia la fel, am vazut, in Roma, cel putin, 7 zile din 7, deschise intre 8-22.
          Nu se termina lumea la Austria si Germania...
    • +8 (18 voturi)    
      de ce nu e normal ? (Vineri, 1 februarie 2019, 11:31)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      de ce nu e normal ?
    • +24 (34 voturi)    
      De ce? (Vineri, 1 februarie 2019, 11:40)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Eu in timpul saptamanii sunt la munca, seara sunt cu familia, de obicei imi aloc in weekend 1-2 ore pentru aprovizionare.

      Ca mine sunt multi altii, in weekend fac aprovizionarea. Sa dam peste cap niste obiceiuri ca sa ce? Daca tot spui ca nu e normal, macar argumenteaza, ca altfel suna a postaceala.
    • +21 (23 voturi)    
      Pai si cei care muncesc zi lumina (Vineri, 1 februarie 2019, 11:49)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Cei care mai au si copii si alte treburi pe acasa seara ce fac? Comanda online???
    • +14 (18 voturi)    
      Mai demult cand am intrebat o casierita (Vineri, 1 februarie 2019, 19:09)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      daca ar fi OK sa fie inchise supermarketurile in week-end, a zis ca ea oricum nu lucreaza in week-end, au alti angajati care lucreaza in week-end, ca sa se ajunga cu banii.

      Aceste masuri ii vor lovi tocmai pe cei mai nevoiasi care trebuie sa isi ia un al doilea job. Mi-e sila...
  • +43 (55 voturi)    
    Măsură idioată (Vineri, 1 februarie 2019, 11:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Bună pentru bugetarii puturosi care freaca menta si isi fac cumparaturi in loc sa munceasca. Pentru muti, week-end-ul e singura perioada când isi pot face cumparaturile.
    • +22 (24 voturi)    
      ... (Vineri, 1 februarie 2019, 11:32)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      nu stiu ce ii tot doare de supermarketuri ? e foarte bine ca poti sa te duci la supermarket cand ai timp liber ...
      • +2 (6 voturi)    
        Le trebuie bucatarie de partid (Vineri, 1 februarie 2019, 18:15)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        unde crezi ca vor fi ghidate camioanele ?
    • +17 (19 voturi)    
      cei multi (Vineri, 1 februarie 2019, 12:24)

      de-pe-aici [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      cei multi care nu au timp pt cumparaturi decat in weekend, nu fac parte dintre "votaci", ci, in genere, dintre contestarii psd. deci ei sunt grupul luat la tinta.

      dupa cum arata si "bugetul" pe anul asta, sustinerea votacilor pana la capat (altfel nu ar avea ei cum sa se lafaie pe scaunelele din parlament).
  • +33 (41 voturi)    
    incetati cu copilariile! (Vineri, 1 februarie 2019, 11:24)

    Dedalus [utilizator]

    Ce ar fi sa lasati economia in pace?

    Cine a dat autorizatie pentru gramezi de supermarket-uri si mall-uri in mijlocul oraselor? Aud?

    Si continuati aceasta idee primitiva a mall-urilor la greu , unul langa altul si poate in curand si unul peste altul.

    Incurajati IMM-urile, faceti spatii cetatenesti, refaceti spatii verzi, spatii pentru mame cu carucioare si altele de acest fel.

    Nu va mai dati in barci cu tot felul de masuri inepte. Ori le dati voie supermartketurilor sa desfgasoare activitaqte cum doresc, ori nu le mai dati autorizatie de constructie.

    Naivitatea si - s-o spunem direct - prostia voastra ii costa pe cetateni!
    • +21 (25 voturi)    
      Nu e copilarie, e mirsavie (Vineri, 1 februarie 2019, 12:18)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      De cind un viceprimar se baga intr-o activitate privata? Pana mea, e afacerea mea, pot sa nu deschid o luna sau sa stau 24 din 24. Care e problema unui viceprimar, primar, ministru sau whatever?
      • +5 (13 voturi)    
        nemernici (Vineri, 1 februarie 2019, 13:08)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Au luat din spatiile verzi pentru mall-uri si blocuri, pentru tot felul de constructii tampite.

        Nu intr-adevar vorba doar de prostie. Ci si de interese financiare private.

        ///

        Ar trebui stopate toate autorizatiile de constructie pentru spatii comerciale in orase. Au mancat din spatiul verde la greu.

        Asta a afectat aerul oraselor, a crescut poluarea si a dus la cresterea ratelor de imbolnavire.

        Pentru ce asta? Pentru umflarea unor conturi ale unor decidenti locali?
        ///

        Daca pot spune asa, singurul lucru care ma bucura este ca si ei si odraselele lor sufera.

        Nu stiu la ce foloseste un cont baban cand cancerul iti mananca plamanii si cand vezi cum imi fiecare zi scuipi mai mult sange.
  • +11 (13 voturi)    
    Dacă nu... (Vineri, 1 februarie 2019, 11:30)

    of of [utilizator]

    Dacă nu, îi ia la bătaie!
    • -6 (10 voturi)    
      Incet incet (Vineri, 1 februarie 2019, 18:16)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui of of

      copiem stilul de viata din estul indepartat al patriei pretine.
  • +10 (18 voturi)    
    expirate si scumpe (Vineri, 1 februarie 2019, 11:35)

    jorj_bv [utilizator]

    Exista produse perisabile care expira intr-o saptamana sau al caror aspect devine nevandabil dupa inca 2 zile jumate. Pentru a acoperi pierderile, vor mari preturile.
    • +8 (8 voturi)    
      minusuri? (Vineri, 1 februarie 2019, 14:17)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

      Carnea proaspata?
      Fructe si legume?
      Paine? nu d-aia vesnica
      Lapte?
  • -19 (29 voturi)    
    Mai cititi inainte sa comentati! (Vineri, 1 februarie 2019, 11:57)

    Keni [utilizator]

    In mai toate tarile civilizate, Duminica hipermarketurile, magazinele de haine etc. sunt INCHISE. Sunt reguli de buin simt, pentru ca omul sa aiba macar Duminica libera. Ca nu trebuie sa muncesti ca un robot 7 din 7. In plus, magazinele de genul asta se inchid la 21:00 - 21:30 in fiecare zi. Este mai importanta sanatatea si odihna oamenilor care lucreaza in astfel de magazine, decat faptul ca unii se planga ca nu au timp, domnule, sa isi faca cumparaturile decat in weekend. Mi se pare o lamentare. In plus, Duminica pot ramane deschise micii intreprinzatori, ca sa manance si gura lor. Hipermarketuyrile nu au ce cauta in centrul oraselor. In toate tarile la care tindem, sunt mai pe la marginea orasului, ca sa nu blochezi trafic si parcari de-amboulea! Mai ganditi-va si la celalalt, nu numai la voi. Sambata, poate fi deschis cu program gen pana 18:00. Ai timp cacalau sa iti iei ce vrei!
    • +12 (18 voturi)    
      No shit? (Vineri, 1 februarie 2019, 12:38)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Ai citit pe net???
    • +17 (23 voturi)    
      Am locuit 7 ani in Germania (Vineri, 1 februarie 2019, 12:45)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Acolo duminica sunt inchise si magazinele de paine.
      Ziua de sambata este rezervata cumparaturile, in restul saptamanii neamtul de rand e la lucru si practic magazinele sunt goale. Dar acolo e ordine si disciplina (autoimpusa).
      Imagineaza-ti ce ar fi in Bucuresti sa reduci zilele de cumparat (sambata si duminica pt cei care lucreaza) cu 50%. Ce aglomeratie si ambuteiaje am avea!
      O MARE TAMPENIE aceasta initiativa. Lucratorii din comert ar putea sa-si ia liber in restul zilelor cand nu e nevoie de prea mult personal ca omul normal este la lucru (nu toti putem fi bugetari!)
      • +21 (23 voturi)    
        SURPRIZA! ACUM, NU MAI SUNT... (Vineri, 1 februarie 2019, 13:00)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Multe baeckerei sunt deschise si duminica.
        Abia m-am intors de la Munich si am fost un pic surprins trebuie sa recunosc!
        In B-W, REWE si EDEKA sunt deschise sambata pana la orele 22.00.
        Nu mai este mult si o sa intre cu program si duminica, atata timp cat poti sa treci Rinul imediat si sa cumperi din Franta, unde Cora, Cerrefour, Auchan, Decathlon, etc. sunt deschise!
    • +14 (14 voturi)    
      IA DU-TE IN FRANTA... (Vineri, 1 februarie 2019, 12:55)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Un mic exemplu numai!
    • +8 (10 voturi)    
      depinde (Vineri, 1 februarie 2019, 13:11)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      De acord, numai ca asta se stie de la bun inceput. Inca de la autorizatie, nu dupa.

      Iar in astfel de tari, cum e Germania, modelul cultural e diferit.

      //
      Alte tari, ca Franta si altele au decis ca Mall-urile trebui impinse spre periferie, spatiul central al oraselor este unul cultural, nu unul pentru consum de masa.

      ///

      Vreau sa spun ca nu putem copia bucatele de reglementari din diferite tari, nu se potrivesc.

      Dar obiectiv ramane pierderea de spatiu verde pentru ceva ce nu este necesar.
    • +5 (9 voturi)    
      trafic (Vineri, 1 februarie 2019, 14:19)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Cum se rezolva traficul in Bucuresti sau in marile orase daca fortezi ca tot poporul sa mearga la periferie in w/e?
    • +12 (12 voturi)    
      Mai Keni, in mai toate tarile civilizate (Vineri, 1 februarie 2019, 16:40)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Un ipochimen ca Badulescu asta, ar fi trebuit sa fie cel mult manipulator de marfa in depozitul unui supermarket. Un condamnat ca Dragnea ar fi trebuit sa fie infiner agronom la el pe tarla nu al treilea om in stat(primul ca putere nemijlocita).
      Si tu vrei sa fim ca in Vest.
      Revenind la supermarketuri si la Mall-uri nu inteleg care-i problema? In ce fel descongestionam traficul daca toti trebuie sa ne ducem la cumparaturi neaparat luni-vineri intre 18-20, fata de optiunea de a ma duce sambata sau duminica cand se poate circula decent?
      Ai circulat vreodata in Bucuresti in timpul saptamanii intre 6 si 8? Banuiesc ca nici Boulescu!
    • -4 (6 voturi)    
      Asa e, in mai toate alea civilizate (Vineri, 1 februarie 2019, 18:19)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      poate consideri ca Romania e civilizata.
    • +10 (10 voturi)    
      Da, da (Vineri, 1 februarie 2019, 22:37)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      In tarile civilizate exista si pronume ca Zer, daca fumezi o tigara esti saltat dar daca fumezi marijuana te dojeneste politistul etc. Eu am nevoie de supermarket cind am eu chef. Nu ma intereseaza altii care "muncesc" de la 9 la 11 si la 10 sint la coada la supermarket.
    • +4 (4 voturi)    
      stai acasa (Duminică, 3 februarie 2019, 14:16)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Man, nu te du la supermarket duminica, nu te pune nimeni sa te duci, stai acasa la tembelizor pe Antena trei. Ce te freaca pe tine daca eu vreau sa merg la supermarket duiminica? Cat despre pretextul cu aprovizionarea....sa ne lase ca e cusuta cu ata alba si stralucitoare....
  • +18 (20 voturi)    
    Bucurestenii (Vineri, 1 februarie 2019, 11:58)

    TrueBlue [utilizator]

    Oare au cerut bucurestenii asta?
  • -13 (19 voturi)    
    Pai (Vineri, 1 februarie 2019, 12:42)

    lula [utilizator]

    In Belgia, daca n-ai facut sambata cumaarturile, poti sa cumperi pizza sau sa mergi la restaurant, ca nu gasesti picior de supermarket deschis. Poti conta totusi pe magazinele minuscule de la coltul strazii, turcesti sau pakistaneze.
    In Franta, ai supermarket deschis de la 10 la 13 duminica.

    Toate magazinele mici si restaurantele sunt obligate sa fie inchise o zi pe saptamana pentru ca nu au suficient personal sa ruleze, drept urmare prin legea asta este protejat lucratorul comercial de a munci 7/7.
    • +14 (16 voturi)    
      Lucrul in ture (Vineri, 1 februarie 2019, 14:14)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui lula

      Angajatii supermarketurilor si ai firmelor cu foc continuu nu lucreaza 7/7, ci 5/7. Se dau zile libere in timpul saptamanii, se angajeaza mai multi ca sa se poata acorda concedii de odihna, medicale, etc.
      Daca se inchide magazinul in weekend, cele 2 ture din w/e dispar deci si 1/3 din angajati.
  • +11 (11 voturi)    
    Idiot (Vineri, 1 februarie 2019, 14:36)

    Cetateanu [utilizator]

    1. De unde trafic de masini grele in weekend? Pai daca nu tot idiotul le-a dat autorizatie!
    2. Nu mai mancati kakao cu 7/7 la munca. Tot programul este legal. Ia de vezi cati vor sa munceasca in weekend sa mai faca un ban.
    Pana una ata altele sunt bubele hyper/super-marketurilor. Pentru unele au si fost amendate: "the French team: CCA".
    • +11 (11 voturi)    
      Ei e oameni evlaviosi (Vineri, 1 februarie 2019, 18:20)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      duminica merg doar la casele de rendez-vous sau la bodega de partid.
  • +6 (8 voturi)    
    ! (Vineri, 1 februarie 2019, 20:13)

    chiuaua [utilizator]

    Macar cimitirele sa le lase deschise....
  • +3 (3 voturi)    
    dabulescu (Duminică, 3 februarie 2019, 14:22)

    nalbaroiu [utilizator]

    Cine e dabulescu asta de vrea cu tot dinadinsul sa "civilizeze" fortat toata masa de votanti ? O fi din dabuleni ? E pepenar ?
  • +4 (4 voturi)    
    ...presupunere... (Luni, 4 februarie 2019, 6:42)

    baligosul [utilizator]

    Presupun că pînă să facă astfel de propunere tipul va fi invitat la Parchet să zică despre ce a declarat după evenimentele din 10/08/2018. Că el s-a autodenunțat...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version