​​DEZBATERE PUBLICĂ FOTO Cum va arăta pasarela pietonală de 7,3 milioane de lei pe care Primăria Capitalei vrea să o facă lângă Fântâna Miorița

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 7 ianuarie 2019, 11:57 Actualitate | Administratie Locala


Cum va arata pasarela pietonala
Foto: Hotnews
Primăria Capitalei va construi o pasarelă pietonală pe Șoseaua București-Ploiești lângă fântâna Miorița, potrivit unui proiect aprobat anul trecut de Consiliul General. Aceasta va avea o lungime de 140 metri, o lățime de 3 metri, o înălțime de 22 metri și municipalitatea estimează că va costa până la 7,3 milioane lei. În studiul de fezabilitate, obținut de HotNews.ro, au apărut primele simulări cum va arăta aceasta. Aspectul este important deoarece în zonă sunt mai multe clădiri monument istoric.

  • Este necesară această pasarelă? Costul este unul justificat? Ce părere aveți despre aspect și amplasare?

Potrivit studiului de fezabilitate, pasarela va avea o structură metalică, balustradele vor fi din metal și sticlă, iar copertina din sticlă cu rezistență mare la transmisia razelor ultraviolete. Pasarela va avea și lifturi, iar zona pietonală va fi pavată cu beton amprentat ce imită scoarța de copac. Scopul pasarelei este de a înlocui trecerea de pietoni de la sol, una foarte periculoasă pentru pietoni.









În zonă sunt mai multe monumente istorice - Parcul Herăstrău, Gara Băneasa, Muzeul Minovici, însă studiul de fezabilitate nu spune cum va fi afectată imaginea acestora. Studiul de fezabilitate este realizat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă.



Primăria Capitalei vrea să construiască 11 pasarele ciclo-pietonale, prima fiind în zona Fântânii Miorița.

Celelalte 10 pasarele vor fi situate în zonele:

- 3 pasaje la Metrou Aurel Vlaicu, în direcțiile: Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor București și Prefectură, Viitorul Spital Metropolitan, Calea Floreasca, la Mall Promenada;
- Calea Griviței – RATB Carpați: între strada Dorna și strada Soveja;
- Şos. Alexandriei - Ieşire Bucureşti-Bragadiru: în zona penitenciarului Rahova;
- Str. Liviu Rebreanu: la Mall Park Lake;
- Bd. Iuliu Maniu: la hypermaket Cora;
-Calea Văcărești - la intersecția cu strada Pridvorului: amplasamentul propus este la baza rampelor de acces ale pasajului Mihai Bravu, în imediat vecinătatea accesului la stația de metrou Mihai Bravu;
- Şoseaua Mihai Bravu nr. 30: Amplasamentul propus este la ieșirea din pasajul Bucur Obor înspre b-dul Ferdinand I;
- Bd. Doamna Ghica – str. Dimitrie Grozdea;










Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










9994 vizualizari

  • +12 (22 voturi)    
    .. (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:04)

    Andrei_Buc [utilizator]

    astia iar o sa taie din copaci?
    • +13 (17 voturi)    
      Trec de 2 ori pe zi (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:59)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Buc

      cu masina pe acolo. E un loc prin care trec f rar pietoni o data pe saptamna in medie vad pe cineva traversand pe acolo. Poate un semafor actionat prin apasare manuala si f vizibil ar fi mai nimerit, dpdv al sigurantei si al costului.
      • +10 (14 voturi)    
        Nu le dai idei (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:38)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Ca fac semaforul cu numai 5 milioane :)
      • 0 (2 voturi)    
        adaugire la comentariu (Marţi, 8 ianuarie 2019, 2:08)

        ber [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Firutza a rezolvat problemele mari ale Bucurestiului si acum, la inceput de an se gandeste: oare cum mai pot eu imprastia cu folos niste bani?
    • +14 (18 voturi)    
      Amintiri (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:24)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Buc

      Va amintiti pozele prezentate de Oprescu cu Piata Universitatii ? In poze erau zeci de copaci, verdeață, acum sunt doar betoane.
  • +12 (24 voturi)    
    Dar piste de biciclete inainte de ciclo-pietonale (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:07)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    FAC ?!

    De ce trebuie sa aiba o pasarela hobane ridicate la 22 de metri peste sosea ?! Ca sa coste mai mult...

    Cred ca era mai ieftin sa o coboare printr-un pasaj subteran.
    • -4 (20 voturi)    
      In subterane (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:38)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Tind sa se **** oamenii. Si sunt in general considerate nesigure. Intreaba orice femeie.
      • +3 (11 voturi)    
        pe unde umbli tu?.. (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:18)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        mai toate statiile de metrou sunt in subteran. prin alte tari, unde iernile sunt grele, sunt mall-uri intregi in subteran.

        un pasaj subteran ar fi mult mai practic. in primul rand, nu ar fi atat de mare diferenta de nivel pentru pietoni. daca este mai mica, nu mai e nevoie de rampe de 50 de metri pentru biciclisti si persoane imobilizate. pentru siguranta pietonilor exista solutii simple - iluminat + camere de filmat. nu inventam noi roata..
        • 0 (8 voturi)    
          Un mall subteran nu e totuna cu un pasaj (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:12)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Un pasaj subteran ar fi sigur doar dacă-l umpli cu magazine deschis non-stop. Și nici atunci nu e sigur la orice oră.

          Nici măcar în gară la Frankfurt nu ești în siguranță după 11 noaptea prin pasajele subterane.
        • +4 (6 voturi)    
          Stii unde mai era camera? (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:26)

          t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          In scara aia nefericita de bloc unde o tanara a fost bauta in fata liftului in noiembrie.

          Nu sunt insa total impotriva. Un pasaj subteran facut corect (larg, iluminat, cu 4 pante de acces din toate directiile ) s-ar putea sa coste si mai mult pentru ca de exemplu trebuie sa muti utilitatile.
          • +2 (4 voturi)    
            In extremis.. (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:31)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

            Pai ala poate sa te bata si pe pod daca nu-l deranjeaza camerele. Macar asa a fost identificat usor. Probabil ca #ciumarosie il va elibera din nou, sa-i ajute la supravegherea votului in 2020.

            Cat despre pret, posibil sa fie la fel de scump ca podul hobanat (utilitati in zona verde nu prea sunt), dar eu pun mai mare pret pe spatiul verde si pe cerul liber, fara poduri, podete, stalpi, cabluri si alte constructii asemanatoare.
            • +1 (3 voturi)    
              Statistic, sunt mai puține infracțiuni pe pod (Luni, 7 ianuarie 2019, 23:53)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Orice act infracțional individual se poate petrece atât pe pod, cât și în pasajul subteran, dar numărul lor total va fi mult mai mic pe un pod, decât într-un pasaj subteran.

              Pe măsură ce trec anii, comentariile tale devin din ce în ce mai rupte de realitate, parcă citesc argumente inventate de Ion Iliescu :)
              • +1 (1 vot)    
                statistica nu este pentru oricine (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:13)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                Statistic, barbatii cu barba se imbolnavesc mai des si mor mai tineri. Sa-mi rad barba? Nu Pentru ca majoritatea persoanelor fara adapost au o mica problema cu igiena, statistica asta este irelevanta fara context. La fel si "statistica" ta (care pun pariu ca nu are efectiv o baza statistica).

                Daca stii ca rata criminalitatii este mai mica intr-o zona vizibila, tot ce trebuie sa faci este sa transformi respectivul pasaj intr-o zona vizibila.
                Exemplu: Care este rata criminalitatii in pasajul de la Universitate?...
    • +7 (13 voturi)    
      evident (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:15)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      O sa fie iar o furaciune de partid. Cu cat e mai eloborala pasarela cu atat mai mult va costa. In viziunea lui Firea cea mai scurta distanta intre 2 puncte este prin 2 viraje. Daca te uiti la "buclele" alea sunt de 2 ori mai lungi decat pasarela in sine, deci de 3 ori mai mult material consumat. In toata lumea traversarile se fac subteran. Doar noi am ramas in secolul 19. Treaba asta imi aminteste de o cale ferata din Dobrogea care a fost contractata la km construit si nu la ruta. Tot prin sec 19. A rezultat o ruta de vreo 50 de km cu vreo 100 de km de cale ferata facuta in zigzag printr-o campie plata ca in palma.
    • -2 (8 voturi)    
      In mod normal, sigur ca da! (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:43)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      In mod normal, evident ca un pasaj pietonal subteran era mai ieftin si mai usor de executat!

      Dar ACOLO soseaua este mai jos, aproape de nivelul lacurilor, deci ar fi fost greu de facut subteran.
      In schimb, exista deja "dealurile" laterale, pentru podul de cale ferata!
      • +2 (6 voturi)    
        recunoaste ca nu ai fost niciodata pe acolo (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        Este un deal. Fantana Miorita este cu ~7-8 metri mai sus de nivelul lacului Herastru. Calea ferata este fix la nivelul sensului giratoriu.
    • -1 (5 voturi)    
      de ce? (Luni, 7 ianuarie 2019, 23:59)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ti se pare ca pista de pe Calea Victoriei da pe afara de biciclisti? Incearca sa numeri maine cati vezi pe ea. Vezi sa nu ingheti, ca biciclistii "adevarati" merg cu auto propriu sau transport in comun cand e frigutz, dar vor piste permanente pentru ceva sezonier si in functie de chef.
      • +1 (3 voturi)    
        poate ai uitat.. (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:02)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        dar ti s-a mai raspuns la acest argument "fatal" cu pista de pe Calea Victoriei. poate ai memoria scurta? sa incercam din nou: pista de pe Calea Victoriei este una de agrement. leaga 2 zone centrale in care nu locuieste aproape nimeni. potentialul biciclist, care pleaca la munca din Colentina, Titan, Rahova sau Militari si vrea sa ajunga in Pipera nu trece pe Calea Victoriei.

        chiar daca ar avea norocul sa gaseasca un traseu care include pista de pe Calea Victoriei (de exemplu, din Tineretului pana la Victoriei) codul rutier interzice biciclistilor sa mearga pe carosabil cand e acoperit cu zapada, deci nu poate ajunge pana la Universitate decat daca merge ilegal pe trotuare, pe unde oricum nu are loc.

        daca vrei sa vezi biciclisti "adevarati", ii vei gasi in tarile unde exista biste de bicicleta "adevarate". de exemplu, in Copenhaga
        • -1 (3 voturi)    
          lasa vrajeala, ca e jenant (Marţi, 8 ianuarie 2019, 19:26)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Stiu ca poti la un nivel decent. Obo dupa sarbatori?

          CATI biciclisti sunt vara? Cati biciclisti sunt ACUM?

          Este atat de simplu. Aceleasi drumuri lipsa, aceiasi oameni. Difera doar ceva: starea vremii. Si esti constient ca nu are legatura cu zapada, inainte sa mentionezi exact legea pe care biciclistii de la noi NU o respecta. DOH

          Hai sa strangulam un oras doar pentru un moft, intr-o tara fara clima si traditie, doar pentru ca suna bine si sunt niste unii putini si vocali. Serios? Niste logica, alta decat cea "progresista" pe neve, servim si noi?
          • +1 (1 vot)    
            simplu (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 11:00)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            vara este folosita ca pista de agrement. de aceea sunt mai multi biciclisti.
            nu este o tara "fara clima si traditie". sunt destio batrani pe la tara care inca mai merg cu bicicleta. ii vezi pe toate drumurile. pistele de bicicleta complet separate de sosele si facute cap-coada ar rezolva o buna parte din problema traficului. daca se poate in tarile scandinave, se poate si la noi. nu inventam noi roata, trebuie doar sa urmam exemplul altora mai civilizati decat noi.
            • -1 (3 voturi)    
              Ma amuzi (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 15:21)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Si restul strazilor, dragule? Unde-s biciclistii aia de se duc vara la munca pe bicla? Asa, putini cum erau, nu doar pe Victoriei. Au devenit invizibili din cauza frigului? Inca obo?

              La tara se merge cu bicla din lipsa alternative, de multe ori legate de costuri. Ca sa-ti folosesc logica si exemplul, hai sa ne deplasam cu caruta si pe cai. Se practica la tara si e ECO, nu? :))))) Mda...

              Iar compari mere cu pere, dupa cum ti-am demonstrat mai sus. Pe langa clime diferite (apropo, de ce nu faci plaja, ca-n alte tari se face in ianuarie), e vorba si de traditie. Tu chiar vrei sa inventezi roata, in cazul de fata cu forta.

              Nu ar rezolva nicio problema a traficului, ci dimpotriva. Mutilezi un oras pentru un moft de vara, ca iarna vor trece toti la auto si dieselurile lui Firea, ca si acum. Doar ca totul va fi blocat pentru ca vom avea mai putine benzi si multe piste goale, doh.

              Mai repede as face banda dedicata pentru chestii electrice care pot merge cu o viteza decenta si pot accelera ok. Scutere, auto etc.
  • -11 (25 voturi)    
    Arata bine (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:25)

    t4v1 [utilizator]

    Hai cu ea odata
  • +11 (21 voturi)    
    Lol (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:28)

    HP [utilizator]

    Hobanele lipseau, sa se sparga banul public.

    O pasarela simpla ca la Grant nu era buna.

    Kitsch maxim, traiasca Firea.
  • +7 (11 voturi)    
    La Aurel Vlaicu la permise (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:28)

    t4v1 [utilizator]

    Nici nu exista trotuar.

    Sper ca pasarela aia vine cu tot cu trotuarul aferent.
  • +3 (11 voturi)    
    Intrebare: (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:52)

    Keni [utilizator]

    Cati oameni trec pe jos de regula pe acolo de necesita un asemenea pod? Mai ales ca e unul fix mai incolo?
  • +8 (12 voturi)    
    E secret ? (Luni, 7 ianuarie 2019, 12:55)

    Casargoz [utilizator]

    Studiul de fezabilitate e secret?
    Sau public :)
    Macar caietul de sarcini il putem vedea?
  • +3 (15 voturi)    
    o alta sifonarie marca Firea (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:05)

    mntsn [utilizator]

    Propun o varianta mult mai ieftina: indicatoare de limitare a vitezei plus vopsea in relief de presemnalizare, eventual in 2 trepte consecutive, apoi speed-bump in fata trecerii.

    Altfel, prin constructia acestei pasarele, dreptul masinilor de a circula se pune in fata dreptului pietonilor de a circula. Nu e normal sa se intalmple asta in oras. Nu asa se descurajeaza traficul rutier asa cum se clameaza. Cine se plimba prin oras cu masina trebuie sa isi asume ca exista semafoare si treceri de pietoni la care trebuie sa opreasca - orasul nu e autostrada sa mergi intins, iar pietonului sa-i fie frica sau jena sa puna piciorul pe zebra.

    Din cauza nepasarii politiei rutiere, in zona se circula frecvent cu viteze peste limita legala de 50 km/h. Pai atunci cand mergi cu 90-100 la ora, cred si eu ca e greu si frustrant sa opresti la nesimtitul de pieton care tocmai acum s-a gasit sa traverseze. Nu e mai simplu sa impunem legea in vigoare, ba mai facem si un ban la buget cu un radar in zona? Aaaa, am uitat ca in zona stau politicieni, vip-uri si alti baieti destepti si nu se cade sa-i deranjam, nu?
    • +2 (4 voturi)    
      pai da (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:54)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

      doar nu vrei sa-i dai speed bumps lu' oprea. sau goose bumps?
  • +6 (12 voturi)    
    Constructii pe spariu verde! (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:24)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Parca era interzisa construirea pe spatiile verzi. Vad ca intrati cu ea in Herastrau, care este si parc si monument istoric. Iar daca are lifturi la ce va trebuie buclele alea!
    Oricum interesant oras avem. Nu omul e prioritatea ci masina!
    Si parca aceste cmpanii au fost desfiintate printr-o decizie a instantei!
    Inca o magarie marca PSD-irea.
  • -2 (10 voturi)    
    alta cacanarie in (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:45)

    ...!?! [utilizator]

    miticarie!?
  • +1 (7 voturi)    
    Bravo (Luni, 7 ianuarie 2019, 13:47)

    lider [utilizator]

    O, sa o folosesc zilnic, super.
  • +3 (5 voturi)    
    Treceri cel mult demiterane. (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:38)

    m.cobzaru [utilizator]

    <Si pe auto strada, dar pe strazile urbane prioritate de trecere o au masinile nu animalele, fie ele oameni, salbataciuni,sau lilieci ! ? >.
    Din respect fata de om, nu este corect sa construim treceri subterane, pentruca ar insemna ca oamenii sa coboare si sa urce, pe scari sau lifturi, ceace nu este normal, cel mult si in ultima solutie, demiteran, pentru ca mai usor este ca masinile sa treaca pe o denivelare de
    circa 2-3 metri, decat sa urcam carucioarele cu copii si batranii la peste 20 metri.
  • +1 (7 voturi)    
    Pasarela inutila (Luni, 7 ianuarie 2019, 14:39)

    Migo [utilizator]

    Cine are nevoie de pasarela asta? In loc sa se investeasca in cartierele Bucurestiului, se arunca bani pentru o pasarela inutila, intr-o zona in care locuiesc mult prea putini Bucuresteni...
  • +10 (12 voturi)    
    Buchare$t (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:07)

    oraselu [utilizator]

    Deci "Snake Bridge" din Copenhaga de 190 de metri care e folosit de 12 000 de biciclisti zilnic a costat 4.3 mln euro , iar asta de 22 de metri pentru nimeni costa 1.5 mln euro ... Cool. Dezvoltare tUrbanistica
    • +4 (6 voturi)    
      Suntem la inceputuri.. (Luni, 7 ianuarie 2019, 16:35)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui oraselu

      Mai intai trebuie trimisi angajatii companiei ilegale de dezvoltare durabila la niste cursuri de specializare (in Copenhaga ziceai?..) impreuna cu familiile lor.
    • +2 (2 voturi)    
      Snake bridge Copenhaga (Luni, 7 ianuarie 2019, 18:06)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui oraselu

      Nu stiu cat a costat dar e marfa.
  • +2 (8 voturi)    
    arhi-ratati (Luni, 7 ianuarie 2019, 15:54)

    Cetateanu [utilizator]

    Toti arhiratatii (buni compagnioni ai constructiilor si dezvoltarilor primariilor - vezi cam toate solutiile de parcuri, constructii publice etc.) isi dau mana. Cat de prost si ticalos sa fii sa trimiti pietonul sa coboare 50% din panta ca apoi sa urce dublu? Evident ca cu 2-300 mii euroi se poate face un pasaj pietonal /biciclisti care plecand de la nivel de loc de traversare actual sa ajunga inapoi pe partea cealalta. Dar arhiratatilor le place sa traga linii si sa incaseze mult. Pai mai ratatilor: cu cat luati mai mult cu atat dati parandaratul inapoi. Cat priveste consilierii niste neica-nimeni cu bale dupa afaceri.
  • 0 (0 voturi)    
    Intreb si eu asa... (Luni, 7 ianuarie 2019, 17:49)

    Zummm [utilizator]

    Geamurile cine o sa le spele ?
  • +3 (3 voturi)    
    Pasaj Berăria H - Piața Presei (Luni, 7 ianuarie 2019, 17:52)

    NME [utilizator]

    La vreun kilometru mai spre centru, în zona Berăriei H, parcă se mai făcuse un pasaj pietonal. Subteran, cu lifturi. De ce nu se poate aplica soluția de acolo și aici, la Fântâna Miorița?
    Cât despre cei care se plâng de lipsa siguranței și curățeniei în pasajele subterane, nu cred că ar fi ceva foarte greu să pui milițienii locali să-și facă treaba și să păzească aceste pasaje. Dar dacă ăia preferă să doarmă...
    • +2 (2 voturi)    
      Sigur ca da, la fel ca pe Turda! (Marţi, 8 ianuarie 2019, 9:32)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui NME

      Nu stiu cum este pasajul subteran de la Podul Grant, dar cel pe sub Turda, in dreptul parcului, a cunoscut o schimbare considerabila in ultimii zece ani!
      Inainte era intunecat, insalubru si periculos.
      Dar a fost reabilitat, acum treptele sunt de marmura, peretii placate cu fainta, este curat, foarte bine iluminat cu LED-uri si plin de camere de supraveghere! SI are intr-un coot si ghereta paznicului, care poate sa intervina daca observa pe ecran ceva suspect ...
  • +1 (1 vot)    
    pasarela fantana miorita (Luni, 7 ianuarie 2019, 18:29)

    calineu [utilizator]

    Problema este ca in dezbaterea publica, pozitionarea acestei pasarele este exact in partea opusa, catre Piata Presei Libere.
    Iar in acest plan publicat de dumneavoastra, dintre fantana si podul de cale ferata, este prevazut deja realizarea unui pasaj subteran, ce va fi legat de viitoarea statie de metrou.
  • +2 (2 voturi)    
    da (Luni, 7 ianuarie 2019, 21:59)

    xox [utilizator]

    Cred ca ar trebui sa se faca Pasaje subterane similar cu Pasajul peitonal Herastrau, zonele sunt intens circulate si se pot prduce oricand accidente. De verificat tinpul de executie al lucrarilor si costurile.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-s multi pietoni (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:47)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Nu trec multi oameni pe acolo dar am vazut cazuri in care soferii nu sunt atenti si nu cedeaza trecerea celor care traverseaza acolo. Sunt multe benzi pe sens si din 3 masini care circula aproape in paralel una sigur nu va opri ca sa lase pietonul sa treaca.
    In plus ori de cate ori opresc cateva masini ca sa cedeze trecerea pietonilor se aglomereaza toata zona din jurul fantanii.
    Nici limita de viteza din zona nu a facut prea mare lucru iar cine a trecut pe acolo stie ca sunt cateva cruci pe marginea drumului.
    Problema insa este costul. O alta problema este durata si faptul ca va fi un dezastru traficul in zona in timpul constructiei. Daca dureaza ca la pasajul Baneasa ar fi o calamitate in zona...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version