​SONDAJ E ok să fie transport de suprafață gratuit în București?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:15 Actualitate | Administratie Locala


Sondaj transport gratuit Bucuresti
Foto: Hotnews
Consiliul General București a adoptat un proiect prin care oferă elevilor gratuitate la utilizarea mijloacelor de transport în comun în Capitală, iar primarul Gabriela Firea a spus că de anul viitor va fi introdusă gratuitatea pentru toți cetățenii orașului, pentru transport de suprafață.

  • Sondaj HotNews.ro: E ok să fie transport de suprafață gratuit în București?






Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















3143 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    Inca o varianta (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:31)

    LauraB. [utilizator]

    - Nu, nu pretul "ridicat" al transportului cu STB este motivul pentru care sunt atatea masini personale pe strazile Bucurestiului.
    • +4 (6 voturi)    
      Gratuitate pt. suprafață duce la supraaglomerare! (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:54)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui LauraB.

      Atenție, gratuitatea transportului în comun de suprafață pentru capitala conduce la un fenomen de supraaglomerare a autobuzelor și tramvaielor deoarece atâta vreme cât se poate merge cu ele fără bani lumea le va prefera metroului care va costa în continuare.

      Ca transportul public din București sa funcționeze bine ar trebuie făcut gratuit și metroul, altfel va fi omor în autobuze.

      Ar merita încercat un asemenea experiment pentru câteva luni, un an, dar cu gratuitate peste tot, inclusiv în subteran. Este foarte posibil sa se reducă mult numărul de mașini care circula pe străzile Bucureștiului.
      • +1 (1 vot)    
        pai si asta e rau? (Joi, 13 decembrie 2018, 10:40)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        acum transportul la suprafata la orele de varf nu e foarte eficient. Cel putin autobuzele merg mai mult goale. Metroul e full insa.
  • +1 (7 voturi)    
    e ok (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:33)

    AndJorj [utilizator]

    si banii sa fie recuperati de la soferi prin taxe de oras.
    • +3 (5 voturi)    
      si daca nu sunt "recuperati"?.. (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

      Factura RATB este ~1mld lei pe an, fonduri proprii si subventie. Mai punem aici si cheltuielile pt investitii in autobuze si (eventual) tramavie?

      Deci vrei sa "recuperezi" de la fiecare sofer peste 1000 de lei anual. Si ce te faci cu pensionarii care au masina? Platesc si ei 1000 de lei? Sau cu cei care scot masina doar in weekend, in rest merg cu metroul, deci vor plati de 2 ori si nu se vor alege cu nimic. Genial.

      Intrebarea este simpla: de ce gratuit?
      Elevii si studentii merg la liceu/facultate pe o singura linie. Costa 15 lei/luna cu reducerea de 50%!
      In rest, cine are nevoie de transport si nu-si permite? Daca te duci la munca, iti permiti. Daca nu.. poti sa mergi si pe jos.
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:37)

    tirolez [utilizator]

    Praf in ochi sa nu mai caraie unii ca a dat celor din IF cate 500RON.
    Nu e normal, cum nu e normal sa circule nici studentii gratis pe CFR.
  • 0 (6 voturi)    
    audit (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:38)

    rsbl [utilizator]

    Da, sa fie gratuit, dar sa fie auditat foarte atent pentru a evita abuzurile de exploatare.
  • +8 (10 voturi)    
    este perfect! (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:38)

    pehash [utilizator]

    si daca tot suntem la capitolul asta, sa fie gratuita si apa (calda/rece), incalzirea, taxi-urile (alea de Ilfov!), painea (pe cartela..), uleiul, zaharul si faina.
    prostii n-au decat sa plateasca taxe..
  • -5 (17 voturi)    
    da e ok ! (Miercuri, 12 decembrie 2018, 16:38)

    miculescu-rucar [utilizator]

    deoarece :
    1.oricum multi circula fara bilet ;
    2.se reduce numarul autoturismelor in trafic la orele de varf ;
    3.plesnesc de oftica haterii !
    • +4 (6 voturi)    
      Serios acum (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:07)

      KayT [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Tu chiar crezi ce spui? Oamenii merg cu masina pentru ca nu isi pot permite abonamentul ala de 50 de lei pe luna?

      Cand o sa fie transportul in comun si mai mizerabil decat e acum (ca de unde bani, e gratuit, deh) vor renunta si mai multi si vor lua masina.

      Si iti spun asta nu in calitate de hater. Eu merg cu transportul in comun (intr-un oras unde costa de 8 ori mai mult abonamentul si transportul e de 8 ori mai eficient).
    • +2 (4 voturi)    
      Da ai dreptate (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:32)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Ca si mazetele.
      Se reduce traficul. Ati facut voi vreun studiu? Ca orice sofer ce isi foloseste azi masina nu ar renunta la ea pentru un tramvai sau troleu gratuit din care poate sa cada oricand.
      • 0 (4 voturi)    
        cu 50 ron pe zi taxa de oras pt masina (Miercuri, 12 decembrie 2018, 19:45)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        cred ca te-ai mai gandi
      • -1 (5 voturi)    
        asa asa , (Miercuri, 12 decembrie 2018, 20:13)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        dupa tine 1 si 2 nu sunt valabile , ca au cazut la oameni din tramvai si trolee de....
        in cazul tau si al tuturor care negati aceasta propunere vi se aplica punctul 3 !
        • 0 (6 voturi)    
          corect (Miercuri, 12 decembrie 2018, 21:40)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          doar ca "haterii" in cazul asta sunt cei care platesc taxele din care se iau astfel de masuri comuniste. si cand iti pleaca din tara toti "haterii", ramai doar cu comunismul.

          mai bine facem un sistem de referendum cu vot cenzitar (fiecare vot ponderat cu impozitul anual pe venit). vedem atunci cine plesneste de oftica.
    • +2 (2 voturi)    
      Da (Joi, 13 decembrie 2018, 10:13)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      intradevar o masura necesara si utila daca se iau adiacent masuri gen taxe locale marite pt autoturisme ...si bineinteles un parc auto suficient de dotat sa permita un transport in conditii civilizate . Toate aceste masuri la care se adauga pistele pt biciclete ar fii un program cu reale posibilitati de succes. Ulterior urmand a se impune masurile EU in domeniu pt un transport ecologic
    • +2 (2 voturi)    
      Cand (Joi, 13 decembrie 2018, 10:15)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      infrigementul pe mediu va produce efecte si costurilre vor devenii semnificative masurile enumerate sunt de bun simt
  • +3 (5 voturi)    
    e o idee foarte proasta (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:19)

    sorvas [utilizator]

    decat sa il faca public, mai bine sa il faca decent. personal, cred ca e o idee foarte proasta. conditiile de calatorie si asa sunt insuportabile. stam inghesuiti ca animalele. prefer sa platesc mai mult si sa calatoresc in conditii mai bune.

    ideea asta nu cred ca rezolva vreo problema, ci din contra, va creea mai multe.
  • +2 (4 voturi)    
    Ilfov (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:46)

    CarlosKent [utilizator]

    SI autobuzele in Ilfov cand vor circula, s-a spus ca de la 1 Decembrie vor fi linii metropolitane? Pana cand cu microbuzele alea vechi si vai de ele?
    • +3 (5 voturi)    
      si naveta (Miercuri, 12 decembrie 2018, 20:19)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui CarlosKent

      aia hyperloop , cand o sa ii dea drumu ' ,ca asa a promis musk ,ca va rezolva problema intre petrachioaia si universitate .
  • +1 (1 vot)    
    altfel (Joi, 13 decembrie 2018, 0:15)

    Alovi [utilizator]

    O parte o faci gratuita unde mergi ca sacii de cartofi si o parte o faci pe bani unde sa fie curat, civilizat si la timp.

    De ce ai face totul gratuit cand unii vor sa iti dea bani??
  • 0 (0 voturi)    
    aglomerat (Joi, 13 decembrie 2018, 13:50)

    ilie57 [utilizator]

    va fi mai aglomerat si candva se va reveni la plata abonament
  • 0 (0 voturi)    
    pretul biletelor (Joi, 13 decembrie 2018, 18:00)

    TorukMakto [utilizator]

    In 2016 si 2017 RATB a incasat cate 175 de milioane de lei din bilete. In Bucuresti sunt inmatriculate in jur de 1,2 milioane de masini.
    Daca pt doar un milion dintre aceste masini s-ar plati o vinieta de oras in valoare de 20 de lei pe luna, s-ar strange 240 de milioane de lei intr-un an, destul cat sa acopere pretul biletelor.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version