Primăria Capitalei va achiziționa pe fonduri europene 100 de autobuze electrice. Valoarea estimată a proiectului este de 260 milioane lei

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 12 decembrie 2018, 13:24 Actualitate | Administratie Locala


Autobuz articulat Otokar in Bucuresti
Foto: Hotnews
Primăria Capitalei va achiziționa pe fonduri europene autobuze electrice pentru traseele 300, 330, 335, 173, 311, 336, 381, 601, 137, 138, 312,313, 368 și 385. Este vorba de 4 proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional, care prevăd achiziționarea a 100 de autobuze electrice, cu o valoare estimată la 260 milioane lei.

Cele patru proiecte sunt:
- achiziționarea de autobuze electrice pentru liniile 173, 311, 336, 381, 601. Proiectul prevede achiziționarea a 33 de autobuze electrice, valoarea proiectului fiind de 86 milioane lei;
- achiziționarea de autobuze electrice pentru liniile 300, 330 și 335. Proiectul prevede achiziționarea a 25 de autobuze electrice, valoarea proiectului fiind de 65 milioane lei;
- achiziționarea de autobuze electrice pentru liniile 137 și 138. Proiectul prevede achiziționarea a 13 de autobuze electrice, valoarea proiectului fiind de 34 milioane lei;
- achiziționarea de autobuze electrice pentru traseele 312,313, 368 și 385. Proiectul prevede achiziționarea a 29 de autobuze electrice, valoarea proiectului fiind de 75 milioane lei;

Proiectele au parcurs etapa de evaluare și au fost selectate pentru finanțare. Contribuția municipalității este de 2%, restul fiind finanțare europeană.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















624 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    Electrice dar scumpe! (Miercuri, 12 decembrie 2018, 14:08)

    t4v1 [utilizator]

    86 milioane pe 33 electrice adica 560.000E/bucata.

    Dublu si inca ceva pe langa cele Otokar unde media a fost 250.000E/bucata.
  • +2 (2 voturi)    
    Autobuzul electric de oras... (Miercuri, 12 decembrie 2018, 14:15)

    RobertRO [utilizator]

    Este un lucru pe care nu il inteleg (poate ma lumineaza cineva):

    Un autobuz electric cu acumulatori are sens numai daca traseul sau include zone nelocuite si/sau in care a asigura infrastructura necesara troleibuzelor este foarte costisitor.

    Dar, in Bucuresti, unde deja exista troleibuze, sunt convins ca ar fi mai eficient sa se extinda infrastructura pentru linii de troleibuz.
    Din cauza acumulatorilor, un autobuz electric este mult mai scump decat un troleibuz, trebuie reincarcat conform unui program, trebuie facut managementul acumulatorilor, etc. Deci e mai scump, si CAPEX si OPEX.

    Din diferenta de pret se poate instala infrastructura.
    Atunci, care este catch-ul? Se fabrica pe undeva in EU autobuze electrice si trebuie bagate pe gat in statele membre? Nu iese spaga si de la troleibuze?
    • 0 (0 voturi)    
      + ca (Miercuri, 12 decembrie 2018, 14:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      cel mai probabil e mai poluan din cauza bateriilor
  • +1 (1 vot)    
    nu mai luam turcisme?! (Miercuri, 12 decembrie 2018, 14:57)

    liviu_ [utilizator]

    aoleo... cum asa!?

    sau turcismele erau doar spaga pt erdogan...
    acum putem sa ne gandim si la viitor
    ma rog tot cu niste achizitii pe spaga, pentru ca primaria nu e in stare sa rezolve pe bune problema traficului!
  • 0 (0 voturi)    
    Bucurestiul are deja solutii electrice (Miercuri, 12 decembrie 2018, 17:33)

    t4v1 [utilizator]

    Tramvaiele si troleibuzele, toate invechite.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version