Podul Grant va fi reabilitat. Valoarea investiției se ridică la circa 52 milioane lei, iar lucrările trebuie să fie gata în 2 ani

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 26 septembrie 2018, 12:00 Actualitate | Administratie Locala


Podul Grant
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Consiliul General a aprobat miercuri indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea și consolidarea Podului Grant. Valoarea investiției se ridică la circa 52,2 milioane lei, iar lucrările trebuie să fie gata în 2 ani.

Potrivit unei expertize realizate în anul 2016 pentru Podul Grant, starea tehnică a podului era nesatisfăcătoare, potrivit proiectului de hotărâre.
"Se consideră că prin realizarea lucrărilor propuse în documentaţia de proiectare faza DALI, pasajul va fi adus într-o stare care să corespundă cerinţelor de calitate prevăzute de Legea 10/1995 şi anume rezistenţa şi stabilitatea la acţiuni statice, dinamice şi seismice, durabilitatea siguranţei în exploatare, igienă, sănătatea oamenilor, protecţia şi refacerea mediului", se arată în proiectul de hotărâre.

















2203 vizualizari

  • +9 (11 voturi)    
    iaaaaaaaaar? (Miercuri, 26 septembrie 2018, 12:44)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    a mai fost reabilitat odata, acum 10-12 ani, nu? Inteleg ca podurile trebuie intretinute, dar de ce se uzeaza si impune o reabilitare dupa 10 ani?! cumva nu a fost realizata cum trebuie atunci? asta, in timp ce alte poduri nereabilitate de zeci de ani stau sa cada si doar se da cu spoiala (vezi Podul Constanta)!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 26 septembrie 2018, 13:30)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Stateam in zona.
    • -5 (7 voturi)    
      10-12 ani e putin???? (Miercuri, 26 septembrie 2018, 16:23)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      10 ani mi se pare exagerat de mult! Normal, tu ca votant PSD atat te duce mintea, dar noi, cei care gandim si votam USR stim ca 10 ani e mult de la o reabilitare. Reabilitarea trebuie facuta anual, sa mergem in siguranta. Uita-te in UK sau in Japonia unde reabilitarile se fac an de an!
      • +6 (6 voturi)    
        reabilitari an de an ?! (Miercuri, 26 septembrie 2018, 16:50)

        adfox [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Cred ca incurci reabilitarile cu intretinerile .......
  • +9 (9 voturi)    
    haha (Miercuri, 26 septembrie 2018, 12:49)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Pregatiti-va sa va luati campii de la lucrarea asta :))
  • +10 (10 voturi)    
    nu a fost intretinut. (Miercuri, 26 septembrie 2018, 13:09)

    Elfu [utilizator]

    podul a fost reabilitat corect doar ca partea de intretinere a fost, este si probabil va fi dezastruoasa.

    in loc sa verifice suruburile de la rosturile de dilatatie dupa un program decent au lasat totul sa se farame si au pus asfalt in rosturile de dilatatie ... ce intretinere e asta ? Ce meserie au cei care au facut si au aprobat asa ceva ? Mai sunt in functii ?
    Cateva intrebari pentru jurnalistii de la hotnews ...
  • +1 (1 vot)    
    Sictir.. (Miercuri, 26 septembrie 2018, 15:24)

    MG [utilizator]

    S-a mai facut o "reabilitare" acum aprox 10 ani care se pare ca n-a fost calitativa si am mai vazut "reabilitarea" pasajului Victoriei: placare cu panouri = cosmetizare. M-ar mira sa faca altceva acum, dat fiind ca prim-ministrul este plin de inteligenta si bun-simt. De ce ar fi altfel lucrarile statului?
    • +1 (1 vot)    
      reabilitarea a fost ok, intretinerea nu (Miercuri, 26 septembrie 2018, 17:10)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui MG

      in zona rosturilor pe calea de rulare au fost plasate sisteme metalice groase (stil pieptene) prinse cu suruburi cu cap ingropat.

      pentru ca administratorul nu a verificat suruburile acestea au inceput sa se desfaca in timp.

      de multe ori, datorita traficului si lipsei suruburilor, aceste protectii metalice au generat accidente ... solutia primariei a fost inlocuirea unor suruburi lipsa cu suruburi neconforme ( fara cap ingropat) , inlocuirea protectiilor groase cu imitatii de tabla si apoi astuparea rosturilor cu "mamaligi" de asfalt care au sarit de nenumarate ori.

      reabilitarea a fost facuta ok... INTRETINEREA NU !

      si intretinerea era in treaba primariei (administratorului )
  • +4 (4 voturi)    
    Traducere (Miercuri, 26 septembrie 2018, 16:12)

    osica [utilizator]

    Ok, și acum să traducem comunicatul: reabilitarea va costa la final 100 milioane și va dura 5 ani
  • +3 (3 voturi)    
    O idee salutara (Miercuri, 26 septembrie 2018, 18:37)

    satanae [utilizator]

    Nu stiu cind vor incepe lucrarile la acest maret proiect, dar mi se pare o initiativa cit se poate de inspirata. Si asa Bucurestiul era prea aglomerat, iar ideea asta geniala il va elibera considerabil. Le spun la revedere, asadar, locuitorilor din cartierele Cringasi si Giulesti, care, pentru o perioada de cel putin un deceniu de la inceperea lucrarilor, nu vor mai putea iesi din casa. Adica vor putea sa ia o paine - daca se vor mai aproviziona magazinele - dar mai departe de coltul blocului nu vor ajunge. Nici macar transportul in comun nu are nici o valoare acolo, pentru ca, fara 41, e ca si cum n-ar fi. Cred ca dupa ce se vor lamuri ce-i asteapta, vor face un mare miting, cerind sa se abandoneze proiectul si sa lase podul sa cada peste ei, daca trebuie, dar ma indoiesc ca Gabitza se va lasa induplecata. Mult succes!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version